Forum >> Alfa tuning

Poló12-04-2006 21:31:14 // 2941
Ezzel aláztad a coupé mergát? :-)
DCS12-04-2006 21:30:55 // 2940
azért talán annyira nem rosszak ezek az Offfos verdák! :-)) Van már első sperem.....
Willy12-04-2006 21:30:21 // 2939
Most lehet, hogy nagy baromságot kérdezek, de nem vagyok nagyon otthon a témában: A turbo által "szállított" levegő milyen gyorsan megy át a csöveken? Ha túl hosszú a cső amin keresztül megy nem tudja "behorpasztani" azt?
DCS12-04-2006 21:30:03 // 2938
a legújabb szörnyetegünk!
Kovi12-04-2006 21:28:26 // 2937
Küldöm neked ezt az offffff-os verdát!!!!!!!!:-)))))))))
DCS12-04-2006 21:27:11 // 2936
mindenképpen a nagyobbat!!!
Poló12-04-2006 21:27:07 // 2935
Mindkettőt :-)))))))
DCS12-04-2006 21:26:49 // 2934
Nekem is és ,akkor TÁMADÁÁÁS!!
Willy12-04-2006 21:25:32 // 2933
Én is szeretnék beépíteni az autómba intercoolert. Van 2 is, de nem tudom melyiket tegyem bele. Van egy kisebb és egy nagyobb. Viszont a nagyobbal az a baj, hogy túl hosszú csövezést kéne alkalmazni, ami tudtommal nem jó. A másik lehetőség a kisebb intercooler normál csövezéssel. Melyiket javasolnátok beépíteni?
Kovi12-04-2006 21:25:01 // 2932
1szer ugy is lesz 1ilyenem az tuti!!!!!!!!!!:-))))))))))
DCS12-04-2006 21:23:18 // 2931
dehogynem ,de már csak én ,a Barátom befejezte turbós pályafutását... :-))
Kovi12-04-2006 21:23:12 // 2930
Vissza sirom én aztat az idöszakot jó volt bizony!!!!!!:-)))))))))))
Kovi12-04-2006 21:21:59 // 2929
Tessék cooler!!:-))))))))
Poló12-04-2006 21:21:48 // 2928
Már nem tudtok? :-/
DCS12-04-2006 21:21:12 // 2927
Ilyet is tudtunk tiltásnál!!
DCS12-04-2006 21:20:40 // 2926
emlékszel,hányszor világított így az integrálunk ,amikor támadtunk!! Aztán meg jöttek a rendőrök!! :-))
Kovi12-04-2006 21:20:20 // 2925
És itt van ami távozik!!!!:-)))))))
DCS12-04-2006 21:19:37 // 2924
Az aktuális környezettel ,Te a külső levegő hőmérsékletére gondolsz ,ugye?
Kovi12-04-2006 21:19:26 // 2923
Kicsit fel izzitom a levegöt!!!!!!!:-))))))))
DCS12-04-2006 21:18:32 // 2922
az aktuális környezet hőmérsékletét elérni ...,na az csak egy álomvilág!
Karakot12-04-2006 21:15:07 // 2921
Akkor lennék igazán "ostoba", ha azt hinném, hogy értek hozzá :)))) Kérlek, hogy akkor had okosodjak egy picit: tehát a turbó azáltal, hogy préseli a levegőt növeli is annak hőmérsékletét. Ezt ellensúlyozandó hűtik a levegőt az intercoolerrel. Végül annak a levegőnek, ami bejut az égéstérbe magasabb, alacsonyabb, vagy közel azonos a hőmérséklete, mint az aktuális környezeté? Mert ezen áll, vagy bukik az a teória, amit a szerelőtől hallottam.
DCS12-04-2006 21:06:44 // 2920
mármint coolert vízzel kívülről??
DCS12-04-2006 21:05:01 // 2919
Ő nem néz Téged "ostobának",mivel nem olyan természetű,csak megpróbálta úgy elmagyarázni a dolgokat ,hogy azok is megértsék ,akik esetleg még sose hallottak erről ...Nem tudhatta,hogy Te is értesz hozzá! :-)
Lacza12-04-2006 21:02:06 // 2918
Ha jól emlékszem a totalcar tesztelt eccer egy offos subaru imprezát amiben volt ilyen spricc gomb,az utcai változatában.
Poló12-04-2006 21:01:48 // 2917
Most már ezt is tudom, köszi :-)
Poló12-04-2006 21:00:54 // 2916
Hehe :-)))))))))
GEORGE12-04-2006 21:00:48 // 2915
;-)
DCS12-04-2006 21:00:26 // 2914
itt játék cicák vannak..:-)
Karakot12-04-2006 20:59:51 // 2913
Igazad van, nem fogalmaztam egyértelműen (te viszont teljesen ostobának nézel engem:)) ), nyilván az égéstérbe jutó benzin-levegő elegy robbanására gondoltam. Nekem egy szerelő mondta, hogy a turbós autók esetében sokkal nagyobb hőmérsékleti ingadozásnak vannak kitéve az égéstér alaktrészei, mint a szívó motorosokban. Ha ez igaz, akkor nyilván minél nagyobb intercoolert használnak, vagy azt valamilyen módon hűtik, akkor az a folyamat, amit leírtál még fokozottabban megy végbe, még hatékonyabban működik a motor, azonban nyilván jobban meg is viseli az alkatrészeket. Én csak erre gondoltam.
DCS12-04-2006 20:59:49 // 2912
Bocsi ,ez volt az első gondolatom.. :-) Tehát a hengerfej és a motorblokk között van egy karika speciális anyagból,ami sokkal nagyobb terhelést bír el ,mint egy hengerfejtömítés!
GEORGE12-04-2006 20:58:59 // 2911
Azt hittem azért itt kisebb tűzkarikát használtok:-))))))
DCS12-04-2006 20:58:06 // 2910
amin átugrik az oroszlán... :-)))
Poló12-04-2006 20:52:47 // 2909
Mi az a tűzkarika?
DCS12-04-2006 20:46:23 // 2908
már nem dolgozunk ilyenkor ,nem vagyok vele.. :-)))
W.12-04-2006 20:44:39 // 2907
Egyébként:93600000026709
W.12-04-2006 20:43:07 // 2906
Azt is megadtam LacUS-nak.... :)
DCS12-04-2006 20:39:47 // 2905
a vezszíj szettet már írtam Neked,a többit mindjárt írom...Alvázszámod??
W.12-04-2006 20:37:54 // 2904
Ja, minden gyári legyen!!
W.12-04-2006 20:37:31 // 2903
Na akkor: vezérműszíj, 2db fix görgő, feszítő konzol = ? hosszbordásszíj, 2db fix görgő, 1 db feszítő görgő = ? szerelés= ?
DCS12-04-2006 20:37:13 // 2902
biztosan nem az árak miatt,mert azt már leírtam és azokat Ő nem tudja,de bármi kérdésed van szívesen segítek most ,ha gondolod!
W.12-04-2006 20:35:17 // 2901
Méghozzá Te adtad át Neki a telefont...
DCS12-04-2006 20:29:32 // 2900
mi az ,aminek még nem, mondtuk az árát??leírom most!
DCS12-04-2006 20:26:02 // 2899
ezt vele beszélted meg??
DCS12-04-2006 20:25:28 // 2898
Az intercooler ,a nitro és a vízbefecskendezés az 3 különböző dolog!!!Ezenkívül van még az ,amit az én drága barátom írt,amikor a coolert hűtjük még vízráfecskendezéssel!/mondjuk szerintem ez bohócság! /
W.12-04-2006 20:23:27 // 2897
Amit telefonon megbeszéltünk, hogy a teljes szíjcserékre a LacUS kolléga ad egy teljes árat és azt az oldalamon vs. telefonon jelzi nekem.
DCS12-04-2006 20:21:42 // 2896
:-)
DCS12-04-2006 20:21:10 // 2895
MIlyen árak?
W.12-04-2006 19:05:58 // 2894
Sziasztok! LacUS, vannak már árak, mert tudod.., kedden vinném a gépet!!
zolee14512-04-2006 19:00:56 // 2893
szerintem az égéstérbe jutó hideg levegőre gondol. A kipuff gáz visszavezetés valami ilyen miatt lehet (ha jól tudom) hogy az égéstérbe melegebb benzin-levegő keverék kerüljön...asszem, de csak olvasgatok, és beszélek össze-vissza, szóval nem lehurrogni:)
..12-04-2006 18:48:06 // 2892
Mi robban?? Az intercooler a turbo által összepréselt levegőt hűti,nem robban fel semmi..:)Azért használnak intercoolert,mert a turbo olyan 150C-ra melegíti a levegőt,és ilyen hőmérsékleten kisebb a térfogat egységre jutó oxigén, tehát ha van kúler,akkor az lehűti és több az égethető O2.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.