Forum >> Alfa tuning

..12-04-2006 18:45:31 // 2891
Van ilyen is-is. De hogy ne menjek messzire, a 155Q4ekben köztük az enyémben is, van IC hűtő spricni..Hogy mire jó?Hát nálam semmire se volt. A rallysoknál van aki Aquamist rendszert használ...Elvileg ez csak vizet kéne hogy fecskendezzen a szívócsőbe, de kinti tunerek egy kis metanolt is adnak bele....:)
Karakot12-04-2006 17:26:12 // 2890
Nagyon nem értek a dologhoz, de úgy tudom, hogy már önmagában az intercooler sem tesz jót a motornak. Hideg levegő be, robban, felhevül, majd megint a hideg levegő, lehül stb., szóval minél nagyobb a hőmérsékleti ingadozás, annál jobban megviseli az ennek kitett alkatrészeket (henger, dugattyú). De ezt majd DCS pontosabban elmagyarázza......
zolee14512-04-2006 16:52:55 // 2889
azért elképzelem ahogy Solberg a rajt előtt pakolgatja a szárazjeget az ic-re, majd 50-el araszolgat a gyorsaságikon, hogy le ne essen:))) ha jól tudom vízfecskendezés egy magyar trabin is van, igaz az a hátsó kerekek elé nyomja a vizet:)
Nemesis12-04-2006 16:47:29 // 2888
Meg Neked az IC függőlegesen leledzik. Lehet hogy prosztó de én a szélvédőmosózacskósspricnimotorosodavezetettcsöves megoldást megcsinálnám. Pénzbe nem kerül, ártani nem árthat. Aztán meg jöhet a többi.
TarP12-04-2006 16:43:51 // 2887
Csak azt nem tudod palackban tárolni sokáig :)
Nemesis12-04-2006 16:43:02 // 2886
Jól mondod. Valamint jó esetben vízszintesen van az IC és akkor csak szárazjeget kell venni! :)))
TarP12-04-2006 16:42:54 // 2885
De, ők is hűtésre használják a vizet. Csak ha 70C°-ról hűtesz, akkor van a víznél hatékonyabb hűtőanyag is:) Gondolom a Rallye-ban a nitró tiltott, a víz megengedett...
TarP12-04-2006 16:41:06 // 2884
Ha azt lehűtöd jelentősen, több oxigén fog "elférni" ugyanannyi helyen, a légtömegmérő észleli és több benzint is kér hozzá. Nem drasztikus megoldás (Nem Faszt-end-fúriusz, hogy 180-ról még kaparva gyorsulsz:) ), de mindenképpen javít, illetve azt állítják USA ótótunerek, hogy ezzel nem gyilkolod szét a motort. Azért kértem, hogy picit mondjál róla, hogy értsük, mi a különbség.
zolee14512-04-2006 16:39:30 // 2883
nem valami olyasmi lehet mint a ralisok, hogy vizet fecskendeznek az IC-re/ba/be...nem tudom pontosan hova? (szóljatok ha nagy hülyeséget mondtam)
DCS12-04-2006 16:32:45 // 2882
Mi csak olyat szerelünk be ,ami nitrót és benzint is ad egyszerre.... nem értem mit szeretnél az intercoolerrel!??
TarP12-04-2006 14:10:57 // 2881
Lécci egy-két mondatban írd meg a hatását a két nitrós megoldásnak (Száraz-nedves) Én tapasztalatból nem tudom, de úgy hallám, az inercooler hűtése nem olyan drasztikus a motor számára (persze a nyomatéknövekedés sem drasztikus...), wagy DE ?
DCS12-04-2006 14:04:19 // 2880
Szegény gyári dugó....
DCS12-04-2006 14:03:39 // 2879
400 ezer forint!
TarP12-04-2006 13:40:59 // 2878
Nitrót neki ! Az intercoolernek, az nem túl ártalmas, mégis hatásos. Normál vezetésnél úgysem a max teljesítmény fog érdekelni, hanem a nagyobb nyomaték széles fordulatszámtartományon...
Csabee12-04-2006 13:13:08 // 2877
nem akarok 400 le-s szörnyet, mer akko Q4-et vagy deltát vezetnék!:) /ami egyébként szerepel a 3 éves tervben is:)))PPP/ első kerékre nekem elég a 250-280 le!!:) meg 1 milkám sincs most tuningra!:( ergo, vmi közets megoldás kellene, ami kb +40-50-60-70 le-t eredményezne!!!:)) ja most sincs katalizátorom+ teljes sportrendszer + direktszűrő van a GTV-n:)
SKrisz12-04-2006 08:31:01 // 2876
T28???
TarP12-04-2006 08:18:53 // 2875
No, azért reméljük Alfa-centrikus marad ez a topic, mégsem lenne jó, ha 2 hét múlva ellepnének a Matyizosok és mind kék LED-eket rendelne a féktárdcsák helyére :)
TarP12-04-2006 08:15:57 // 2874
Nemtom, mit jelent a szó: "ésszerű", de tudom, mi az a "V6", úgyhogy szerintem V6 :) Aztán arra lehet lélegeztető berendezést tenni idővel :)
KGB12-04-2006 00:29:35 // 2873
A +50 lovacskát elérem úgy is, ha lecserélem v6-ra. Melyik a jobb, hatásosabb, észszerűbb megoldás?
AndrewQ411-04-2006 23:36:03 // 2872
Kiru, akkor a 4x4 meg a turbós kategóriákban a győztesek már meg is vannak! Ja a Dedra meg elsőkerekes, az még egy kategória :) Akkor ott találkozunk. A fő szervező állítólag a Ladies & Gentlemen nevű újság tulaja, de ezt csak úgy hallottam, én nem ismerem.
DCS11-04-2006 23:29:44 // 2871
Természetesen több autóval képviseljük a kis csapatunkat: Lacus ,egy Turbo Lada,Robi 155Q4,Mitsu evo 8,Dedra Turbo... a többit meglátjuk!
DCS11-04-2006 23:28:00 // 2870
megtervezés után 2 hét!
DCS11-04-2006 23:27:31 // 2869
A problémák 270 ló felett jelentkeznek...
AndrewQ411-04-2006 23:09:26 // 2868
Csaba, LacUS, gyertek el 22.-én a debreceni legális gyorsulási versenyre. Én ott leszek, de sajna úgy érzem nem tudom méltóképpen képviselni az Alfásokat (a DCS tuningról már nem is szólva) mert a kuplungom se az igazi, a kipufogóm sincs még lecserélve, a turbónyomásról nem is szólva (ez marad majd utoljára) Most sajna másra kellett a pénz, de remélem még az idén meg tudom majd ezeket csináltatni. Mondjuk csak versenyre van rá szükség, "normál" használatnál így is elégedett vagyok a géppel. Mind1, aki most lenyom majd csodálkozik miután megvettem a cuccokat :) 201 méteren lesz a verseny, jó nagy felhajtással, rajtautomatika, a célnál tábla ami mutatja az elért sebességet és az időt, 10+ versenykategória, stb. Állítólag ez lesz Magyarországon az első legális UTCAI gyorsulási verseny, a DCS csapat csak nem hiányozhat ! Itt a link: http://www.gyorsulas.klima8.hu
KGB11-04-2006 23:02:39 // 2867
ok, tehát 50le 550.000.- Normál körülmények között mennyi időt vesz igénybe egy ilyen beavatkozás?
KGB11-04-2006 22:58:43 // 2866
Autodelta 156 J11 | Engines In terms of performance, the 2.0 Twin Spark turbocharged model pumps out a blistering 225 bhp, with the 0-62 mph (100 km/h) sprint coming in at 5.8 seconds. Ez még vezethető?
DCS11-04-2006 22:46:17 // 2865
Lásd ominózus Dedra Turbo,......Dehogynem szörnyűűűűű
KGB11-04-2006 22:41:10 // 2864
az nem gáz első kerékre?
DCS11-04-2006 22:39:52 // 2863
ezért mondtam Neked ,hogy a chip ennél a modellnél nem jó és nem megbízható megoldás! Nagy turbo + chip+ kipuf+ tengelyek+ tűzkarika =330-400 ló =kb 1 milla
Csabee11-04-2006 22:34:24 // 2862
na igen:((( épp ezé gondoltam csak 1 chip-re , mert ahhoz még nem kell radikálisan átépíteni a vasat:)
DCS11-04-2006 22:31:16 // 2861
az a baj ,hogy az nagyon pici és könnyen leesik!
DCS11-04-2006 22:30:14 // 2860
vagy 2 milla=400 ló! :-))
DCS11-04-2006 22:29:53 // 2859
az kevés...... sajna!
DCS11-04-2006 22:28:54 // 2858
+ 2 tengely ,de az + 200000 ft,viszont + 20 lovacska
KGB11-04-2006 22:27:05 // 2857
kicsit több lovacska?
Kau11-04-2006 22:12:54 // 2856
50-es, tényleg gyári :)) Kataliza és az első középdob nincs, utána sportközép és sportdob. Janó verzió.
Csabee11-04-2006 22:07:08 // 2855
a T25 böl mennyi + lovacskát lehet kisajtolni?
Csabee11-04-2006 22:04:40 // 2854
az gáz:((((
Poló11-04-2006 22:04:01 // 2853
Gyári :-))))))))
DCS11-04-2006 22:03:31 // 2852
milyen kipufrendszered van??
DCS11-04-2006 22:02:58 // 2851
csak faragni lehet sajnos...
Kau11-04-2006 21:59:19 // 2850
Mindez kipuff nélkül külön-külön mennyi? Vagy úgy nem az igazi? Kipuff rendszer van.
Csabee11-04-2006 21:53:28 // 2849
CSaba! GTV be a t25 túró helyére mekkora túrót lehet faragás nélkül felrakni?
DCS11-04-2006 21:50:19 // 2848
Tudsz erről beszélgetni a tulajokkal... Normál használatnál kevesebb fogyasztás,jobban forog fent ,alul sokkal nyomatékosabb,nincs hatással az élettartamra! mindennel kpl./ hengerfejfelújítással együtt/350000 ft
Poló11-04-2006 21:47:32 // 2847
Mindez mennyiért? Fogyasztásra és élettartamra kihat?
DCS11-04-2006 21:46:50 // 2846
van már több ilyen autónk... Hengerfejtuning+ vezérlés fokolás+ kipuf.... kb + 30 lovacska
Poló11-04-2006 21:43:41 // 2845
2.0 TS-be mit ajánlanál?
DCS11-04-2006 21:42:48 // 2844
igen én vagyok... Bármit lehet tuningolni ,mind a kettő jó alany!Az autómatát nem javasolom!
DCS11-04-2006 21:41:39 // 2843
Tuti felgyújtaná azonnal,így is őrjöngöt, a tulajsrácnak meg ment telefonon keresztül on-line ,amit mondott a mercis .Kitettem a telcsit az ablakba és Dani barátom meg végig hallgatta ,ahogy beszélt szegény szerencsétlen mercis ,utána meghaltunk a nevetéstől!! :-)
KGB11-04-2006 21:37:35 // 2842
Szia Csaba! Egy pár héttel ezelőtt, ha jól azonosítottalak be, veled beszéltem felni ügyben a soroksári úton. Piros 156, 1 db alufelnit kerestem. De ez nem érdekes. Érdemes-e a 156 2.0ts-t tuningolni, vagy jobban járok, ha 2.5-re cserélem, (és azt tuningolom), illetve van-e lehetőség egy 166 2.5-ben (automata)???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.