Forum >> Alfa tuning

zolee14507-04-2006 23:26:42 // 2691
Maszat! Egy optikai tuning ötlet: Alfa 155 :) megveszed a géped, kipakolod a karosszériát, és belerakod a saját cuccaidat, olcsón megvan.:))))
Poló07-04-2006 23:17:37 // 2690
Akkor elvileg tudja azt az időt, mint a Lancia?
Maszat07-04-2006 23:15:02 // 2689
3 tárcsás.
Poló07-04-2006 23:04:51 // 2688
Hadadának milyen kuplungja van?
..07-04-2006 23:01:21 // 2687
Holnap Lacházi reptéren verseny lesz. DCS EVO Hadada Q4 LacUS Q4 (nézőként). Gyertek ki jó buli szokott lenni.
..07-04-2006 22:54:58 // 2686
Hadada egyenlőre tanulgatja a rajtot,ha megnézed ellenem is lassan indult,kíméli a hajtást.Mellesleg ne Csabához hasonlítsuk szegényt,hiszen Csaba egy élő rajtgép.:)))
Poló07-04-2006 22:51:38 // 2685
Hadada 155-e miért rajtol olyan "lassan"? Néztem a videót, mikot a piros Lancia ellen ment. Ahhoz az autóhoz képest, szinte állva maradt a rajtnál. Csaba azt írta, hogy a két autó szinte ugyanaz.
..07-04-2006 22:51:36 // 2684
Kovi bá! Ha benéztél volna az ex autód gépházába,láthattál volna ilyen lefújót élőben:))Jó hangja lett:)
..07-04-2006 22:49:53 // 2683
VTI tuning ide vagy oda egy kicsit piszkált Q4nek mint AndrewQ4-é előétel...Nem mindegy,hogy míg 2 kerék esztergál addig a 4 már messze jár.:)Ja, talán egyszer összemérném a tesóm Saxójával...;) Andrew A kuplung bevált,de szerintem félreértetted, szó sincs 100ról, egy kicsit több,de az is igaz,hogy nem 300:)
Kovi07-04-2006 20:24:07 // 2682
Bocs azonnal igy helyes!!!
Kovi07-04-2006 20:23:22 // 2681
Bár lenne mert én azzonal szolnék neki idevele!!!!!!:-)))))))))
Cho Simba (TomQ4)07-04-2006 20:08:53 // 2680
Nekem tulképpen mindegy ki mit olvas, csak gondoltam szólok mielőtt Csabát elárasztják a 75 tulajok és meg akarnák magyarázni neki hogy igenis létezik már 700 lovas gépsárkány és azonnal idevele :)))
Kovi07-04-2006 19:52:56 // 2679
Igen!!!Én ugyan nem tudok angolul még magyarul is kevest pláne helyesn!!! Én elötte irtam ,hogy van a nascar-ban egy gtv ami kb 800le én itt erre is utaltam!!!De mint ott is emlitettem csak hallomásbol. Elnézés ha félre olvasható lett volna!!!!!!:-)))))))))))))
AndrewQ407-04-2006 19:07:12 // 2678
Várj csak amíg nekem is bekerül a kuplung + a kipufogó ... ha az se lesz elég tekerünk a turbón 1 bart :) ... ha az se akkor leszedjük a felesleges kasztnielemeket, úgymint motorháztető, csomagtértető, ajtók, stb :)) Az üléseket is ki lehet dobálni, akkor már tutira nyerünk fél tonnát :)
Robesz707-04-2006 18:53:30 // 2677
a Gyorsulási verseny április 22.-én lesz 21 órától ... le lesz zárva egy 4 sávos útszakasz (Baumax-tól a Fontana-ig) .... sztem jó lesz.... Most mennem kell, mert rakjuk össze a debreceni bajnokot....:-)))
Robesz707-04-2006 18:43:24 // 2676
Ja, amúgy AndrewQ4 a szomszédunk.....:-)))) Hali...:-))
Robesz707-04-2006 18:42:28 // 2675
Sziasztok! Ahogy itt olvasgattam amit írtál, feltűnt egy dolog, hogy debrecenben nem nagyon akad ellenfél...:-))))) A Dani tuningolt vti-je az valójában majdnem gyári.... Nagyon fel kellene bosszantani azt az alfát, mert már majdnem össze van rakva az új, valójában tuningolt motor és annak nem valószínű, hogy lesz ellenfele még a nagyok közt sem, de a saját, kis 1.6-os kategóriájában elég esélyes.... A kis szaros most tud 6.5 és 7 mp között (sokmindentől függ) és pár napon belül már csak az öntvény lesz gyári benne....:-))))
AndrewQ407-04-2006 18:26:34 // 2674
Hali mindenkinek, de főleg Csabának és Lacusnak! Megtaláltam én is a topicot, gondoltam jelzem hogy az én verdám is DCS tuningos, igaz nagyon lightos egyelőre mert a kipufogórendszer és a kuplung egyelőre érintetlen. De így is jól megy a gép, legalábbis itt Debrecenben nem nagyon van ellenfél :) Se másik DCS tuningos gép tudtommal. Q4ből állítólag 2 másik is van, én még egyiket se láttam, de majd még körbeérdeklődök. A vitába én se szólok bele, mostanában nem is nagyon volt időm fórumokat olvasgatni, de Alfát tuningolni szerintem jól tudnak a DCSsek, én legalábbis meg vagyok az enyémmel elégedve, pedig mit kapott az elmúlt párezer KM során ... minden havert elvinni egy körre, aztán azok haverjait is (ilyenkor persze 1-2-3 padló végig :) ) + jónéhány gyorsulás. És a gép simán bírja, még olajat se kellett utántölteni. Igaz a kuplungom már nem tökéletes, de asszem ez nem is csoda. Lacustól akartam kérdezni Esztergomban hogy bevált-e neki az egytárcsás kuplung amiről decemberben beszéltünk, remélem igen mert a 300 ezres szinter nekem sajnos túl drága. De sajna elkerültük egymást. Csaba van raktáron vmi barátságos árú kuplungod a számomra? Ja és remélem nem baj hogy visszaköttettem a vízhűtést a turbómba, de nélküle nem nagyon mertem meghajtani, pláne hosszabb távon. Mesterék olcsón megcsinálták ha már úgyis átnézettem a vízcsöveket (előző autóm példájából okulva) + balanszíjat felrakattam + olajcsere (Selenia Racingra). Lacus említett vmi olyasmit hogy nyáron melegedni fog tőle a motor, de most Esztergomba menet az oda-vissza 180as tempónál a vízhőfok nem ment középállás fölé, az olaj meg végig 100 fok alatt maradt. Ha nem válik így be majd leköttetem megint. Nagyon mennék már hozzátok kuplung meg kipufogó ügyben, de sajna most másra kell a lóvé ... pedig az itteni bajnokot (tuningolt VTEC) csak úgy tudnám lenyomni. De ami késik nem múlik :) Ebben a hónapban lesz vmi legális gyorsulási verseny Debrecenben, nem jöttök? Állítólag hoznak dragstereket is. Huszonvalahanyadikán állítólag.
LalaQV07-04-2006 17:17:08 // 2673
Én nem láttam rajta semmit. Viszont olcsóbban hozzájuthatsz egy újhoz, ha leadod a régit, mert álítólag felújítható. A Duexparts foglalkozik Bosch cuccokkal, ők mondták. Ha kiderül, hogy ez a hiba szerintem érdeklődd meg, mert nem olcsó mulatság.
LalaQV07-04-2006 17:07:17 // 2672
Megpróbálhatod, féktisztító folyadékban szokták áztatni:) Az enyémet is megtisztították a szervízben, de nem működött, elég kevés az esély rá, hogy helyrejön. Azért csak próbáld meg.
Kau07-04-2006 16:51:44 // 2671
Ha kitisztítom, nem ugyanazt érem el vele? Lehet látni rajta valamit, ha tönkre ment?
Tommi07-04-2006 15:07:12 // 2670
Sziasztok! Úgy gondoltam inkább ebbe a topicba írok, ezt gondolom olvassák az érintettek :) Mivel Halesz mellett én voltam az egomi találkozó másik főszervezője, közvetve érintettnek érzem magam a vitában, ami történt. Egész héten nem voltam netközelben, mert ma államvizsgáztam és tanulás ment ezerrel, ezért csak telefonon hallottam félinformációkat. Rögtön az elején szeretném tisztázni, hogy semmiféle negatív szándékom nincs, nem akarok újabb vitát, nem fogom minősíteni a történteket, nem akarok beszólni senkinek. Egyetlen dolgot szeretnék kérni Csabától és akit még érint: tisztázni a dolgot :))) Végigrágtam magam az egész Egom topic heti termésén és lehet, hogy kissé már tompa az agyam így péntek délután az államvizsgára tanulás miatt, de nekem egy dolog nem világos még most sem :) Az egész vita tulajdonképpen miért robbant ki??? Mi volt az, ami nem tetszett Nektek??? Mert erre nagyon nem sikerült rájönnöm :))) Mondom, lehet én olvastam figyelmetlenül, de kérlek Titeket, ne mondjátok azt, hogy olvassam végig újra az Egom topicot :) Néhány mondatban el tudnátok mondani, hogy mi volt a probléma? Az, hogy nem fértetek be a parkolóba? Hogy nem engedtük be a Dodge-ot? Hogy fizetnetek kellett? Hogy nem tartottunk fenn néhány kiemelt helyet Nektek? Vagy valami egyéb? Szóval elmondaná valaki röviden, hogy mi miatt ment a vita? Mert nekem csak annyi jött le, hogy egyik pillanatban nyugi, másikban meg mindenki egymásnak ugrik és beszól. Köszi :) Sonicboom után szabadon: tommi.akinemértimitörtént.hu :)))
Ronnie07-04-2006 13:40:25 // 2669
Jó lenne, de nem tűnik reálisnak! Olvsd el a Squadra tuning oldalát, ők is panszkodtak, hogy a 2,5 24v motornál nem tudtak érdemleges eredményt kihozni sima chipeléssel! Aztán rárakták a 3,0 24v szívócsöveit( 43mm helyett 45mm átmérő) és utána húzták meg, és még így is 212le hoztak ki úgy, hogy a motor még minden tartományban ideális.
DCS07-04-2006 13:17:30 // 2668
jó ötlet
LalaQV07-04-2006 12:56:25 // 2667
Én a légtömeg-mérőre tippelnék. Az enyémnek is ez volt a gondja, nem húzott a felső fordulatszám tartományokban. Légtömegmérő csere, aztán helyrejött minden. Próbáld megcserélni a légtömegmérőt valakivel akié jó, és menj egy kört, akkor kiderül. Ez nem kerül semmibe és nem bonyolult ki- és beszerelni sem.
DCS07-04-2006 12:20:52 // 2666
más lesz ott a probléma...
DCS07-04-2006 12:19:52 // 2665
Senkivel sem szeretnék vitatkozni ,ez nagyon fontos,de egy szívó motorba sose fognak tudni egy chippel +15%-ot tenni! De ne legyen igazam! :-)
Kau07-04-2006 12:16:33 // 2664
Csaba válaszolnál a 364-es hozzászólásra is? Az nagyon érdekelne.
Kau07-04-2006 12:15:19 // 2663
Ez hígabb?
DCS07-04-2006 12:07:23 // 2662
szerintem nem jó ! mi 75W90 es full szintet szoktunk rakni !
Lacza07-04-2006 10:57:50 // 2661
Már így is 190,ha benn lesz a chip és 210-220 lovas lesz az nekem már elég,nem akarok vele versenyezni és már így is néha nehezen bírok vele:) De te ezt biztos jobban tudod,hiszen a Q4 nem semmi gép:) Én láttalak vele gyorsulni Kaposújlakon:)Nem nagyon volt ellenfeled,ha jól emlékszem:)
Cho Simba (TomQ4)07-04-2006 10:40:42 // 2660
"...a +20-30 lóerősre,az már bőven elég lenne:)" Irigyellek :) Nekem a bőven elég az lenne, amikor a gyorsulástól elvesztem az eszméletemet :DDDD
Lacza07-04-2006 10:37:37 // 2659
Én is első hallásra gondoltam,hogy ez nem lehet igaz:) De azt tudom,hogy a chiptuningok,nem csak + 10 lóerőt tudnak adni. Elmegyek a sráchoz és belerakatom,de nem azt amiről szó volt,hanem 40000-ret mondtak a +20-30 lóerősre,az már bőven elég lenne:)
Cho Simba (TomQ4)07-04-2006 10:29:17 // 2658
Na így keletkeznek a legendák, ha valaki csak a számokat nézi :))) "After gathering a pile of information on aluminium radiators I found a radiator used in the US NASCAR series to fit my needs. It has a huge dual core, enough to cool down 700hp." Ez arról szól hogy talált egy hűtőt, amit a US Nascar sorozatban használnak, és alkalmas akár 700lovas motorok hűtésére is. És nem arról hogy a 75ben lévő motor 700 lovas lenne :)
Kau07-04-2006 00:48:50 // 2657
Ja és a váltómba pedig 80W-90-es olaj került. Az jó?
Kau07-04-2006 00:45:57 // 2656
Csaba! A vezérlés módosítót, hogy lehet megállapítani, hogy rossz? Van rá valamilyen műszer, vagy látni lehet rajta valamit? Azt leszámítva, hogy dízeles hangot ad. Csak, mert ha tudnám biztosra, hogy az miatt nem húz a kocsi a felső tartományban úgy mint rég, akkor kicseréltetném. De nem akarok abba a hibába esni, hogy veszek egy újat és mégse az a rossz. A dízeles hangot 10 indításból kétszer hallom 2-3 másodpercig.
GEORGE06-04-2006 22:09:33 // 2655
Jó pihit!
DCS06-04-2006 22:07:14 // 2654
én is mentem jóéjszakát
DCS06-04-2006 22:06:30 // 2653
Tud élni!! :-))
DCS06-04-2006 22:06:07 // 2652
Csao beszéljünk ,csak nem tudom a számod!
GEORGE06-04-2006 22:01:58 // 2651
Na igen de a kérdést feltevő kolléga 2,5 V6-al jár!
Kovi06-04-2006 22:00:26 // 2650
Megyek csicsikázni kicsit kivagyok mára majd holnap. Ciaó.
Kovi06-04-2006 21:55:33 // 2649
Be megyek!!! Már akartam csak tényleg semmi idöm.Meddig szoktál dolgozni????Mert 17:00-után tudnék csak menni.Vagy délelött de akkor ugyis nagy a nyüzsi!!!!! Nincs véletlen 5mm-es nyomtávszélesítöd alfa 166-ra???? Kettöt már szereztem igaz át kell furni mert 164-en volt de még igy is jó.
DCS06-04-2006 21:50:20 // 2648
Nagyon komoly lett az evo.... :-)
DCS06-04-2006 21:49:46 // 2647
mikor van kedved bejönni hozzám?? Olyat mutatok lefordulsz a székről! A cool a verda meg a többiek bekaphatják!!
Kovi06-04-2006 21:49:00 // 2646
Állitolag!!!!!!
DCS06-04-2006 21:48:42 // 2645
na az nem ócccsssó
DCS06-04-2006 21:47:39 // 2644
Ez sem rossz,bár szerintem ezek a turbók kicsik a 700 lóhoz! Ez csak hátsókerekes??
Kovi06-04-2006 21:46:09 // 2643
249 euró!!!!!!
Kovi06-04-2006 21:45:30 // 2642
Hát akkor tudom már!!!!!!:-))))) Raknak bele hogy legyen!!!!!!:-)))))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.