Forum >> Alfa tuning

zolee14505-04-2006 10:32:10 // 2591
mert az offos kolléga rutinos volt, ő mindenhova visz magával a csomagtartóban hideg levegőt! Ha ezt a micsubicsinél hallanák, nem lehetne őket megverni a dakaron, mondjuk így sem nagyon.:)))
kando.05-04-2006 10:32:07 // 2590
Ott talán igen, mert ott már a lamdaszonda nem érvényesül, figyelmen kívül hagyja a motorvezérlő elektronyika.
zolee14505-04-2006 10:30:13 // 2589
leszögezném, hogy a szakértelmem erősen megkérdőjelezhető, így inkább okoskodásnak kell venni a hsz-eimet.:) Szóval, szerintem a lambdaszonda épp azt vizsgálja a kipuff-gáz alapján, hogy mennyi uzemanyagot nyomjon a szívócsőbe, mert a külső hőmérséklet sem mindig azonos. Mondom, nem értek hozzá, csak gondolom. Valaki már valahova írta itt, hogy a direktszűrőnek csak padlógáznál van jelentőssége, mert addig úgyis a folytószelepen múlik a dolog, csak padlógáznál lehet használni a többletlevegőt.
Slowfeet05-04-2006 09:43:11 // 2588
tehát direkt szűrőt csak úgy vegyünk, ha kitsszük a gép elejébe egy zsiráfnyaknyi szívócsővel? (tegnap egy MR2-es toyotát alakítgattak valamelyik tudományos adón, ott a szűrő a csomagtartóból vitte a zoxigényt a középmotorhoz, he?)
kando.05-04-2006 09:43:10 // 2587
Nem feltétlen a levegő hőmérséklete számít, az is, mert a motornak van egy optimális levegőhőmérséklet-tartománya, ahol a lgejobban dolgozik. De, itt nem arról van inkább szó, hogy a direktszűrővel eleve több levegő jut a motorba, majdnem ugyanannyi benzinmennyiséghez, mint ,,rendes'' szűrőnél, tehát a keverék szegényebb lesz (légfelelesleg alakul ki) ezért nem húz úgy, mint ahogy azt az ember gondolná, hogy miylen jó, ha sok levegőt kap, jobban ég az üzemanyag.. :)
zolee14505-04-2006 09:38:56 // 2586
a direkt szűrőröl csak egy barátom elmondása alapján tudok nyilatkozni: az offos gépébe rakott egy k&n szűrőt, és saját mérései alapján kb 1 mp-cel ment rosszabb időt százra. Persze nem műszeres volt a mérés, de sokszor megcsinálta, és már előtte sem műszeresen mérte, és az 1mp átlagra jött ki. Visszarakta a gyárit, és megint jobban ment a gép, persze a hangja gyengébb lett. Hosszas gondolkodás után arra jutottunk, hogy többet számított az hogy az eredeti szűrő az eredeti helyen hidegebb levegőt szívott, mint az elvileg több levegőt átengedni képes direktszűrő, ami viszont majdnem a motor mellől szívott meleg levegőt.
DCS05-04-2006 09:17:28 // 2585
Uraim! A légszürő témához annyit még ,hogy mi csak egy olyan autón kisérleteztünk ,ami gyári maradt.Annál ezeket tapasztaltuk! A nyitott hengerfejes TS 16 szelepesekre mi is direkt szürőt rakunk ,de oda készítünk más "okosságot"!!Azok ,mint kiderült nagyon jól muzsikálnak! / Tom314 146 TI -je,vagy Zoli 145 Qv-ja,amik nyerték az Alfa gyorsulásikat/ Ennél többet én sem tudok ehhez a témához hozzászólni,természetesen a szívócső hossz számolható ,de fékpad nélkül lehetetlen pontosan belőni....
Zsolt15505-04-2006 07:05:00 // 2584
Ez nagyon érdekes! Amikor én vettem a direktszűrőt akkor mindenki esküdött rá. Többször is hallottam, hogy a teljesítmény mérhetően(!) emelkedni fog. Most csak azt hallom, hogy így vagy úgy rossz. Ha valaki tud mért eredményt, azt kérem, hogy tegye közkinccsé! Köszönöm!
Vega05-04-2006 02:30:43 // 2583
Erdekes.... Bar ha belegondolsz es legszurohaztol kiiktatod az egeszet es ugye oda betolsz egy direktszurot...akkor saccra is kb. a felere csokken a szivocso hosszod...mert ugye a legszurohazbol meg megy lefele a cso ami meg vagy 40 centi igy ranezesre.... Es ugyebar a gazlengesek fizikajabol adodoan a hosszabb szivocso alacsony fordulaton nyomatekosabba teszi a motort....ez valoban igen drasztikus valtozas....de ebben az esetben pedig felso tartomanyba pozitivan kene valtoznia a teljesitmenynek...Csaba ellenben pont azt mondta ,hogy -7 lovat tapasztaltak...az nyomatekcsokkenes meg ertheto is volna! Igazsag szerint kene egy fekpad....egy drasztikusan hosszu cso es egy nagyon rovid...egyforma atmerovel.....majd merni igy is ugy is egy teljesitmenyt....kiderulne melyik veglet van kozelebb az igazsaghoz...es azt lehetne finomitani... Nem tartom kizartnak ,hogy megszamolhato lovat jelentene ha jol be lenne love a szivocsohossz! Ha valakinek van otthon viccesbol egy fekpadja az szoljon, megyunk tesztelni :))
Ronnie05-04-2006 01:02:24 // 2582
Pedig rosszabb lessz. Sokat próbálkoztm én is, csak a tetején hoz vmit, alol sokkal xarabb.
Vega05-04-2006 00:58:01 // 2581
Csaba! Olvastam a topic elejen ,hogy a direkt szurovel rosszabb teljesitment mertetek 2.0 Ts-nel... A szuro atereszto kepessege a ludas vagy inkabba cso hosszanak a valtozasaban keresendo a hiba? En a hosszara gyanakszom, bar eleg minimalisat valtozik tobbnyire ha direktre csereljuk a szurot.. Nekem osszetort az egesz haza a legszunek..igy az egyszeruseg kedveert direkt szuro mellett dontottem...de, hogy oszinte legyek a -7 lonak nem orulnek!
Vega05-04-2006 00:28:21 // 2580
Persze, cserevel :))
Totti (NagyVad)04-04-2006 22:35:08 // 2579
Ez javítható??
Kovi04-04-2006 22:01:26 // 2578
Akkor jó.Ha nem lehet megjavitani megveszem aztat.
DCS04-04-2006 21:59:29 // 2577
az nagyon jó ár !!!!
DCS04-04-2006 21:59:10 // 2576
sajna még nem ,de várom
DCS04-04-2006 21:57:13 // 2575
mit szeretnél pontosan?
DCS04-04-2006 21:56:44 // 2574
Köszi :-)
DCS04-04-2006 21:55:16 // 2573
Szia Soroksari ut 164. 2808011
Kovi04-04-2006 21:09:54 // 2572
Ciaó Csabi. Ugy néz ki meghalt a 166-ban a középpanel vagy ics vagy mia fene. Csak a rádio része nem müködik.Persze lehet rádio nélkül is kocsizni. Szerinted dudol ilyet szerezni.Egy ajálatom már van 30,000-huf ért az jó???Telefonos!!!Nem hivtalak ma sok a dolgom beindult a szezon azt sem tudom hol áll a fejem..Viszik a motorokat mintha ingyen adnám.
TáDé04-04-2006 20:12:07 // 2571
DCS: Odaért a CD?
granturismo04-04-2006 14:19:21 // 2570
Sziasztok. Évek óta vásárolok a Csabitól. Én sosem tapasztaltam ezt a bizonyos "arcoskodást". Ellenben üzletileg nagyon korrekt illetőnek ismertem meg. Nem "pitizett" le akkor sem ha éppen csak 2 db csavart rendeltem. Az általa megadott ár nem nő és nem csökken hanem pontosan annyi a pénztárnál is mint rendeléskor. Szóval én csakis jó tapasztalatokról tudok beszámolni. Egyébként meg az a véleményem, hogy a nagy bajnokok akár egy kis különcséget is megengedhetnek maguknak, nincs ezzel semmi gond, hiszen tevékenységüket mindanyiunk büszkeségére teszik. Bizony egyedi látvány az üzletben a polcokat roskadásig töltő rengeteg kupa, díj stb.....
Halesz04-04-2006 14:14:43 // 2569
Kedves DCS csapat, és akit még érdekel. Az esztergomi találkozó beszámolójának a végére felkerült a rendezvény pénzügyi elszámolása. Ebből is látszik, hogy ez a találkozó is csak a pénzről szól! Remélem átnézitek!
zar11604-04-2006 14:01:05 // 2568
Frissítem a dcs honlapot, a fotóalbumokban beírtuk néhány autó adatait. A feltöltés most folyik, ha valami nem működik, türelmet kérek, hibakeresés és javítás feltöltés után azonnal elkezdődik. www.dcstuning.hu Köszönöm. zar116 alias admin
Totti (NagyVad)04-04-2006 13:32:40 // 2567
Sziasztok lenne egy kérdésem menyiért ujitotok fel turbot egy Lanchi Thema 2.0 16V turboról lene szó?
W.04-04-2006 13:30:30 // 2566
Köszönöm! Szükség esetén hol vehetném meg ezeket? Lassan kelleni fognak.
DCS04-04-2006 13:19:53 // 2565
csak a hang miatt szerintem!
Mike.04-04-2006 11:34:38 // 2564
A V6-nak JTD-nek sincs ott. Elvileg mi baja lehet ha nincs bent?
Mike.04-04-2006 11:28:38 // 2563
Az többünknél nincs bent és mindenki pozitív tapasztalattal bír idáig. Lehet, hogy a hang miatt, de sokkal dinamikusabbnak tűnik a gép.
DCS04-04-2006 11:23:52 // 2562
Egyébként a rezonátor dob eltávolítása nem szokott jó hatással lenni a teljesítményre!
DCS04-04-2006 11:22:43 // 2561
Szia Mi ilyet még nem csináltunk ,ezért sajna nem is tudok róla véleményt mondani... :-((
Mike.04-04-2006 11:20:00 // 2560
Helo DCS !
A véleményedet kérném.
1,6 ts motornál a légszűrő ház mellett lévő dobozt (nem tudom mi a hivatalos neve ) kiszedtem és a helyére a JTD-k ben használt cső lett berakva. Valamint kiszedtem a légszűrő házban lévő "tölcsér alakú" biz-bazt.
Itt megoszlanak a vélemények a hatásfokkal kapcsolatban. Szerinted mit és mennyiben befolyásol ez? Várható e ettől valamilyen pozitív változás?

DCS04-04-2006 11:01:44 // 2559
úgy legyen! :-)
DCS04-04-2006 11:00:06 // 2558
Szia Whiteshark Tehát az árak Vezérműszíj 21800 /gyári/ vagy 10900 /utángyártott/ Csapágy feszítő 31800 /gyári/ vagy 29900 / Utángyártott/ vezető csapágy 12700 /gyári/ vagy 10900 /Utángyártott/ ékszíj 5500 / jó minőség/ 3600 /utángyártott/ Csao Csaba
Slowfeet04-04-2006 10:01:48 // 2557
Nézd már, milyen jó kis topic lett ebből a "úgyismegvédjükmagunkat" dologból. Sok sikert a DCS-nek idén is, és várom a beszámolókat....csak eljutok végre valamelyik versenyre is
Kovi04-04-2006 09:52:38 // 2556
Lessz ez még több is!!!!!!
DCS03-04-2006 23:12:14 // 2555
köszi csao
Kau03-04-2006 23:11:04 // 2554
:)))
Kau03-04-2006 23:10:36 // 2553
Szerintem ez jobban tükröz Téged! ;) Jó éjt mindenkinek, én is lépek.
DCS03-04-2006 23:10:24 // 2552
mentem én is Sziasztok... egy nap alatt 260 hozzászólás ...nem rosszzzzz! :-))
kando.03-04-2006 23:09:48 // 2551
úúú óóó vaze ez már követhetetlen...
DCS03-04-2006 23:08:59 // 2550
így jobb?? maradjon?? Jó éjt Tomi!
Kau03-04-2006 23:08:36 // 2549
Ez gyorsan összejött ;)
Kau03-04-2006 23:07:59 // 2548
Most már simán megteheted ;)
Kovi03-04-2006 23:07:56 // 2547
Na jó éccakát megyek ejtözni az acconyka mellé majd holnap telizek!!!!! Csumi!!!:-))))
Kau03-04-2006 23:07:22 // 2546
Az adataim mezőben a nicknevet átírod. Gondolom ez téged jobban illet ;)
kando.03-04-2006 23:06:38 // 2545
Ööö, mi ez a nick váltás ?? :)
DCS03-04-2006 23:06:22 // 2544
ez jó... ,hogy kell??
DCS03-04-2006 23:05:13 // 2543
A jó kis Alfa kocsi... :-) Ma megtalált engem is egy seat Cupra turbo ,de Rácseszett, mert éppen Hadada fekete 155 q4-én teszteltem a Turbo nyomást,szerintem azóta valamelyik szervízben keresik a hibát vadul.... ,nem értette ,hogy mi történt ,amikor 200 méter alatt kapott 80-at! :-))Tehát jól sikerült a hétvégi beállítás!
zolee14503-04-2006 23:02:02 // 2542
erre szokta mondani az egyik barátom, hogy buliba nem jó vinni az asszonyt: dupla költség, fele élvezet. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.