Forum >> Alfa tuning
DCS14-04-2006 13:53:27 // 3041
Gyenge vagy ,még egy kamerát sem tudsz tartani!!! :-))))) Pedig a lábad rossz nem a kezed! :-))
zar11614-04-2006 13:48:40 // 3040
Én kameráztam a gyorsulásokat, nem bítram megtartani a kamerát... Pedig mindenemet kitámasztottam, a vállamat beakasztottam az öv felső tartójába, a fejemet az ablak sarkába feszítettem, a lábammal kinyomtam a tűzfalat és mégis billegett. Amikor beültem a hátsó ülésbe, azt gondoltam majd előrehajolva szépen hátulról benézegetek ide-oda. Hát az se jött össze, csak úgy tudtam kamerázni, hogy hátradőltem, a kamerát odatámasztottam a J1 fejtámlához és a kinyitott lcd panelon néztem, mit csinálok. Majd szerkesztünk tapadókorongos meg mágneses talpakat és akkor remegésmentesen lehet felvételeket csinálni. :-)
DCS14-04-2006 12:25:07 // 3039
megcsinálhatjuk azt is ilyenre... :-))
DCS14-04-2006 12:24:34 // 3038
majd 2 baros nyomásnál forog 8600-ig!! :-))
DCS14-04-2006 12:23:49 // 3037
ez azért van ,mert addig nem lehet padlózni ,mert még a slickgumit is eltekeri,tehát amikor váltom a harmadikat ,akkor padlózom le igazán először ,mert ott mr tapad!
Csabee14-04-2006 09:55:35 // 3036
:)))))
navaze leszkapsz!!!
TarP14-04-2006 09:38:40 // 3035
Használd a váltót ! :)
Csabee14-04-2006 09:21:34 // 3034
bakker, a GTV-m ben a fordulatszámmérő megy fel ollan gyorsan, mint nálatok a km óra mutatója :)DD
TarP14-04-2006 08:29:37 // 3033
Ez nagyon tuti.
8000-nél minek váltasz olyan hamar? :)
Karakot14-04-2006 00:21:05 // 3032
Szépen gyorsul, gratuláció! Érdekes, 120-140 között mintha jobban gyorsulna, mint 100 alatt. Lehet, hogy csak a kamera remegése miatt, de 110-120-nál szinte megugrik. :)
Poló13-04-2006 22:05:23 // 3031
És azt hogy mutatja az óra? :-))))))
DCS13-04-2006 22:03:31 // 3029
Majd 8600-nál ,mint mindegyik autónk ,de azt majd csak 2 baros nyomásnál teszteljük,ez így utcai! :-)
Balage13-04-2006 22:02:46 // 3028
Azért ez nem gyenge! :-D
Kovi13-04-2006 22:00:34 // 3027
Jol látom ez a dedra kocsi nem szabájoz-le?????
Az enyim is majdnem ilyen vot:-))))))))))))))))))De csak majdnem....
Azért az is jol ment.
DCS13-04-2006 21:56:52 // 3026
most először kap majd egy fullos kuplungot ,azután meglátjuk... :-))
Poló13-04-2006 21:51:06 // 3025
Féltengelyek, váltó hogy bírják ezt? :-)
DCS13-04-2006 21:49:20 // 3024
nekem nagyon bejött ma a tesztelés a Lacházi reptéren...Beállítottuk abszolút alkalmas utcai autózásra,bár jó lenne ,ha nem csak elöl kaparna! :-))
Poló13-04-2006 21:44:00 // 3023
Szépen megy felfelé a mutató :-)))
DCS13-04-2006 21:32:35 // 3022
ezt ajánlom Mindenkinek! http://www.freeweb.hu/dcstuning/video/dedrabelsointernet1.mpg
TarP13-04-2006 10:10:59 // 3020
Tudom, ezért volt félig poénra véve a kérdés.
Ha én is komolyítani akarok, megkereslek szémlyes-kedve :)
Vagyis tesztelem majd Csabee gépét és abból lehet dönteni...
DCS13-04-2006 10:08:52 // 3019
egyébként kerül bele morgonya egy kis güzmivel... :-)
DCS13-04-2006 10:04:53 // 3018
ezek olyan dolgok ,amik akkor kerülnek nyilvánosságra/ csak a tulajnak mondjuk/,amikor bekerül kis csapatunkba... Bocsi .... :-)
TarP13-04-2006 09:46:13 // 3017
Picit konkrétabban?
Pl: Fluxuskondenzátor ? :)
Lacza13-04-2006 09:05:00 // 3013
http://totalcar.hu/tv/030315/
itt van:)A videó vége felé beszél róla a srác:)
Csabee13-04-2006 09:03:17 // 3012
a 400 ba mi van benne?:)
Lacza13-04-2006 08:49:48 // 3011
Bocsi,ogy csak most válaszolok(most olvastam vissza):
Igen,valami spriccelő gomb van benn,megpróbálom megkeresni a honlapjukon azt az adást.
Lacza13-04-2006 08:45:55 // 3010
Jól látom,hogy ez egy zsiguli motorja?
Nem semmi wazzeg!:))
TarP13-04-2006 08:34:49 // 3009
Hali, láttam tovafutott az IC beszélgetés lelépésem után.
A hőmérsékletekről:
A beszívott levegő legyen pl 20C°
A turbó felhevül (a kipuf oldala is és a tista levegős oldala is...), utána akár 80-100C°-os levegőnk van. No ezzel a meleg levegővel rossz a hatásfoka a motornak, pont azért, mert kevesebb "NAGY MELEG" O2 molekula fér el benne(Magyarázat: Thermodinamika törvénye, nem mellékelem :))
Ezt köll lehűteni.
Mennyre? az IC hűt rajta 30C°-ot, a vízspricni pl 50C°-ot... a nitró meg 100-at. Minnél hidegebb a bemenő levegő, annál jobb a hatásfok, de a drasztikus hőváltozás itt is agyonvág.
Ezekután lehet gondolkodni :)
Egyélbkélnt a nagyobb IC javasolt, ha megoldható a csövezés. A sok cső csak tömeg miatt, meg esetleges illesztési hiba miatt okozhat gondot.
Jól látom?
Kovi12-04-2006 22:21:16 // 3007
Megyek csicsizni még vissza térünk arra a motor projektre.
Ciaó.
DCS12-04-2006 22:20:40 // 3006
peddig ennél komolyabbak vannak,van amikor a gyerek egész feje eltűnik a kutya szájában....
DCS12-04-2006 22:19:44 // 3005
Kovi12-04-2006 22:19:39 // 3004
Az assszony rémüldözik!!!!!!!:-)))))))))))
Kovi12-04-2006 22:18:01 // 3003
DCS12-04-2006 22:16:56 // 3002
csinos hátulról is! :-)
DCS12-04-2006 22:15:50 // 3001
Kovi12-04-2006 22:15:33 // 3000
Kovi12-04-2006 22:12:29 // 2999
ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ Apám ujra szól a négylövetű!!!!!!!!:-)))))))))))
DCS12-04-2006 22:12:15 // 2998
a fekete :-)
Mindig hasonló volt az izlésünk! :-)
DCS12-04-2006 22:10:46 // 2996
Kovi12-04-2006 22:10:07 // 2995
Kovi12-04-2006 22:07:58 // 2994
Akarsz venni motort?????
DCS12-04-2006 22:05:39 // 2993
valami jó ajánlat nekem ......
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
542
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?