Forum >> Autóvásárlás
Ferko12-07-2012 21:27:45 // 31603
Az tuti, de majd hülye leszek ennyiért odaadni:-DD
Putyesz12-07-2012 08:50:54 // 31602
már le lett foglalózva....de lehet nem is baj...
Seriff12-07-2012 08:50:31 // 31601
A felszereltséget gyakran csak beírják... Mondjuk abban sem vagyok biztos, hogy mindig járt tempomat, vagy extraként kellett kérni, de ez mindegy is.
Nekem az 1.9 (kövezzetek meg), de nem elég dinamikus, de ha valaki meggyőz egy próbakör alatt, hát ámen ;)
Nekem az 1.9 (kövezzetek meg), de nem elég dinamikus, de ha valaki meggyőz egy próbakör alatt, hát ámen ;)
Ricoe15612-07-2012 07:52:10 // 31600
Ja igen. Még azok is.
Béci Ɨ|ѯ12-07-2012 07:49:47 // 31599
Distinctive gumi kormánykerékkel és szövet üléssel... :?
Ricoe15612-07-2012 07:24:16 // 31598
Pont ezt akartam belinkelni én is :)
De van itt egy másik is.
156
Ha Distinctive felszereltség, akkor miért nincs benne tempomat?
De van itt egy másik is.
156
Ha Distinctive felszereltség, akkor miért nincs benne tempomat?
Roll198311-07-2012 19:25:01 // 31597
Ennyiért tiéd is elment volna! ;)
Seriff11-07-2012 16:51:16 // 31596
Gondolom törődni kell vele, de a színösszeállítása tetszik :)
Béci Ɨ|ѯ11-07-2012 16:50:20 // 31595
Uh. Ott még jó autót nem láttam. Ha gondolod pénteken el tudok menni megnézni. Küld el a tel. számát.
Ferko11-07-2012 16:39:44 // 31594
Durván lent van az ára.
Seriff11-07-2012 14:10:59 // 31593
De jó lenne, nem elb@xni a linket elsőre, sorry, tehát Ő lenne az.
Seriff11-07-2012 14:10:00 // 31592
Seriff11-07-2012 14:09:09 // 31591
Igen, de legalább az egyikkel ;))
Putyesz11-07-2012 14:06:49 // 31590
A fővárosi autópiacon árulják...
Béci Ɨ|ѯ11-07-2012 08:04:13 // 31589
Fura. Egyébként hol volt helyileg? Azt nem néztem. Ha Pesten, akkor szívesen megnézem neked.
Putyesz11-07-2012 07:46:02 // 31588
és a hengerek elrendezésével is baj volt...nem!???? :):):):)
Putyesz11-07-2012 07:45:20 // 31587
beszéltem vele és utána lett leszedve...mondtam neki hogy megnézem mert érdekel, 1-2 napot adott gondolkodni...nem tom hogy miattam vette volna e le....
Seriff10-07-2012 17:15:26 // 31586
Eygrészt már tényleg nincs fent, másrészt a link alapján hiányzott 2 henger a motortérből :PP
Béci Ɨ|ѯ10-07-2012 13:51:09 // 31585
Már nincs is fent. :(
Putyesz10-07-2012 09:05:23 // 31584
valaki meg tudná nekem nézni????
Putyesz10-07-2012 09:03:33 // 31583
így képek alapján szépnek tűnik....de a km tuti kamu.....
Béci Ɨ|ѯ10-07-2012 07:26:31 // 31582
Hát ha igazak a leírtak, akkor igen jó vétel. De a 98.000 km sztem nem igaz.
Putyesz08-07-2012 20:06:39 // 31581
Imyx05-07-2012 12:08:00 // 31580
Azért, mert vannak, akik nem ismerik a munkát, és így akarnak pénzhez jutni... mások átverésével.
Ricoe15605-07-2012 10:08:29 // 31579
Miért kell hülyíteni az embert? :-/
Ferko03-07-2012 14:45:45 // 31578
Ez a beszéd:-)
WarbiRunner (Gyuri)03-07-2012 10:32:21 // 31577
Na ez már érv :-))
Tudodmit, gondolkozok rajta :-)
Tudodmit, gondolkozok rajta :-)
GTPeti02-07-2012 21:16:51 // 31576
Nem rossz. B)
Erhard 242 (Pure Energy)02-07-2012 21:11:31 // 31575
egy kis elgondolkodtató adatok druszám Erhard 156 2,4-vel kapcsolatban...eddig 460e km lakik az autójában 160e-rel vette box-szal együtt... amit cserélt eddig 1x lendkerék plusz kuplung, 1db porlasztó a turbó még gyári ...fain nem?
GEORGE02-07-2012 19:38:10 // 31574
Peti, nem kell azért németbe menni, hogy 180-al utazzál :-)))))
Ferko02-07-2012 15:29:10 // 31573
De gondolj bele: ha megvennéd, akkor ennek örömére mekkorát lehetne bulizni és inni:-))
WarbiRunner (Gyuri)02-07-2012 14:08:51 // 31572
Hidd el, beszélgettem hozzáértőkkel, nem vaktában álltam neki tuningoltatni, és nem olyannal csináltattam aki 10 dolláros kínai kábellel kezd neki "tuningolni". Az ország egyik legjobb nevű dízel tunere nyúlt hozzá. És nem gázpedál érzékenységet állított, mert azt ugyanolyan bután puhán hagyta mint volt. Ezért is egyértelmű a különbség. Nem erős gázt használva az autó karaktere, reakciója ugyanaz mint volt, nem ugrik pöccre. Gyanítom, hogy bizonyos gázpedál állásig minimális módosítás van. Félgáz után kezd előjönni a különbség, mintha félgáztól fokozatosan lenne módosítva a program. Nem gagyi módon van megoldva hidd el. Van egy érezhető gázpedál állás, ahonnan ráharap. Ezt asszem a blogomban is írtam, nagyon kellemes karakterű emiatt az autó. Ugyanaz az autó amíg lightosan közlekedik az ember, de ha elérem azt a gázpedál állást, akkor begorombul, pörög, tol, szuszog.
Szerinted ENNEk mennyi köze van egy gyári jtd 105-höz? A fordulatmérő nem látszik, de 160-nál 4500-as fordulatnál teszem át 5-be. ez gyári progival küzdelmes lett volna...
Ha gondolod hogy ez 105 lótól alig több,akkor stoppereld le, kb 22 sec. Adjál hozzá még 1 másodpercet, a legvégén váltás előtt indult egy lejtő, 180-nál emelkedő (egyik se sípálya jellegű). Aztán nézd meg EZT . És ez 3-masból nyomatékcsúcsról indul, powershift váltóval. Nem mondanám bazinagynak a különbséget.
Szerinted ENNEk mennyi köze van egy gyári jtd 105-höz? A fordulatmérő nem látszik, de 160-nál 4500-as fordulatnál teszem át 5-be. ez gyári progival küzdelmes lett volna...
Ha gondolod hogy ez 105 lótól alig több,akkor stoppereld le, kb 22 sec. Adjál hozzá még 1 másodpercet, a legvégén váltás előtt indult egy lejtő, 180-nál emelkedő (egyik se sípálya jellegű). Aztán nézd meg EZT . És ez 3-masból nyomatékcsúcsról indul, powershift váltóval. Nem mondanám bazinagynak a különbséget.
BeeGee02-07-2012 13:55:39 // 31571
Privátba adok számot szívesen, publikra nem teszem ki, mert nem ez a fő profilja (hanem a motorsport). És így dolgozott.
GTPeti02-07-2012 13:40:46 // 31570
Szerintem sokunkat érdekelne, hogy ki végezte a remapot. B)
BeeGee02-07-2012 13:24:45 // 31569
"De hogy egy 150 lovasból nem csinálsz 180 lovast csak egy progi átírással az olyan biztos, ahogy most ülök miközben gépelek,. "
Erre azért ne vegyél mérget :)
Steinbauer sima box kipróbálásra kaptam régen.
Csak az adatok meghamisítása ennyit hoz egy korszerű dízelnél. Mondjuk nekem ez nem jött be, mert füstölt, mint az állat, így megköszöntem és visszaadtam. A dobozos megoldások sem szimpatikusak.
Aztán elvittem egy szakértőhöz, és ugyanazt kihozta, csak füst nélkül.
Csak tényleg nem kókány sufnituning műhelybe kell vinni, de az mellett léteznek profik is, megfizethető áron.
A Steinbauer alatt a kuplung el is kezdett csúszni, uh csere volt. Az újjal 90K körül adtam el, akkor még nem volt baja. Rég volt már, de én úgy emlékszem, hogy a 2.4 váltója valóban különbözik, de a "kicsi" váltó van 400 nmig méretezve.
Erre azért ne vegyél mérget :)
Steinbauer sima box kipróbálásra kaptam régen.
Csak az adatok meghamisítása ennyit hoz egy korszerű dízelnél. Mondjuk nekem ez nem jött be, mert füstölt, mint az állat, így megköszöntem és visszaadtam. A dobozos megoldások sem szimpatikusak.
Aztán elvittem egy szakértőhöz, és ugyanazt kihozta, csak füst nélkül.
Csak tényleg nem kókány sufnituning műhelybe kell vinni, de az mellett léteznek profik is, megfizethető áron.
A Steinbauer alatt a kuplung el is kezdett csúszni, uh csere volt. Az újjal 90K körül adtam el, akkor még nem volt baja. Rég volt már, de én úgy emlékszem, hogy a 2.4 váltója valóban különbözik, de a "kicsi" váltó van 400 nmig méretezve.
GTPeti02-07-2012 12:47:16 // 31568
"2,4 20V-je meglepően csendesen halad 180-nál."
Egyszer jöhetnél felénk is, ha már ennyit autózol Németo-ban! :)
Egyszer jöhetnél felénk is, ha már ennyit autózol Németo-ban! :)
GEORGE02-07-2012 12:17:00 // 31567
Minden bizonnyal a gördülési zaj és a szélzaj elnyomja az 5 hengeres hangját, ezt nem vitatom, mert tudom. Viszont a 4 hengeresnél már nem tudja elnyomni a menetzaj a 4hengeres hangját 180-nál. Persze nem azt írom, hogy elviselhetetlen lenne a 16V-ben a 180, csak csupán azt írom, hogy mérhető - érezhető a különbség. Ezen természetesen vitatkozhatunk, bár én csak tapasztalati tényeket írtam. Hidd el a 156-os 2,4 20V-je meglepően csendesen halad 180-nál.
A chip tuningban azért nem hiszek, mert egy emberke,aki megvette a buheráláshoz szükséges eszközöket, belenyúl egy olyan dologba, amin a gyár mérnökei hónapokat dolgoztak és futtatták az adott autót több 10ezer kilométeren keresztül, hogy jók lesznek-e a beállítások. Ezért továbbra sem tudom elismerni, hogy valaki egy "koszos garázssoron" olyan beállításokat tud eszközölni ami valóban nem fog ártani több 10e km múlva valamely részegységnek. Aki normálisan akarja művelni a chip tuningot, annak minimum egy mérőpadjának is kéne lenni, amin ellenőrizhetné, hogy mi történik a beavatkozásának a hatására. De persze akkor már nem lenne biznisz, mert drágán kéne mérnie a "mutatványt" és nem lenne ügyfél aki fizetne. . .
Mellesleg Te sem vagy biztos a dolgodban, mert bár kétled a chiptuning jelentős nyomaték és lóerő hozadékát, de figyelmeztetsz hogy a kuplung nem bírja. Akkor hogy is van ez ? :-)))
Én sose mondtam olyat, hogy nem lehet plusz lovakat kicsikarni egy motorból ha módosítgatják a vezérlő egységet. De hogy egy 150 lovasból nem csinálsz 180 lovast csak egy progi átírással az olyan biztos, ahogy most ülök miközben gépelek,. Szerintem max 10% a többit csak bemondja neked a chip írója. Mivel az autó jobban ugrik utána a tulaj hajlamos elhinni a mondott számokat. Ha nem nyúlsz a motor vezérlő elektronikájához, hanem csak a gézpedált állíttatod érzékenyebbre, már azt fogod érezni, hogy jobban megy a gép. . . .Beszélgessél egy kicsi olyan szakival aki diesel ijektorokat, adagolókat javít.
20-30% teljesítmény eléréséhez már injektorokat sok esetben turbót is kell cserélni. . . De vissza kanyarodva oda, hogy miért írtam neked azt, hogy nem fogja legkisebb beavatkozás is elviselni a gép? Egyszerű oka van, a kuplung-váltó a méretezés határán van sajnos agyári értékekkel is. Ezért nem fogja bírni, ha csak egy kicsit is reszelsz rajta. De ne hidd el nekem, beszélgess olyanokkal akik már megszívták emiatt. . .. . . .
A chip tuningban azért nem hiszek, mert egy emberke,aki megvette a buheráláshoz szükséges eszközöket, belenyúl egy olyan dologba, amin a gyár mérnökei hónapokat dolgoztak és futtatták az adott autót több 10ezer kilométeren keresztül, hogy jók lesznek-e a beállítások. Ezért továbbra sem tudom elismerni, hogy valaki egy "koszos garázssoron" olyan beállításokat tud eszközölni ami valóban nem fog ártani több 10e km múlva valamely részegységnek. Aki normálisan akarja művelni a chip tuningot, annak minimum egy mérőpadjának is kéne lenni, amin ellenőrizhetné, hogy mi történik a beavatkozásának a hatására. De persze akkor már nem lenne biznisz, mert drágán kéne mérnie a "mutatványt" és nem lenne ügyfél aki fizetne. . .
Mellesleg Te sem vagy biztos a dolgodban, mert bár kétled a chiptuning jelentős nyomaték és lóerő hozadékát, de figyelmeztetsz hogy a kuplung nem bírja. Akkor hogy is van ez ? :-)))
Én sose mondtam olyat, hogy nem lehet plusz lovakat kicsikarni egy motorból ha módosítgatják a vezérlő egységet. De hogy egy 150 lovasból nem csinálsz 180 lovast csak egy progi átírással az olyan biztos, ahogy most ülök miközben gépelek,. Szerintem max 10% a többit csak bemondja neked a chip írója. Mivel az autó jobban ugrik utána a tulaj hajlamos elhinni a mondott számokat. Ha nem nyúlsz a motor vezérlő elektronikájához, hanem csak a gézpedált állíttatod érzékenyebbre, már azt fogod érezni, hogy jobban megy a gép. . . .Beszélgessél egy kicsi olyan szakival aki diesel ijektorokat, adagolókat javít.
20-30% teljesítmény eléréséhez már injektorokat sok esetben turbót is kell cserélni. . . De vissza kanyarodva oda, hogy miért írtam neked azt, hogy nem fogja legkisebb beavatkozás is elviselni a gép? Egyszerű oka van, a kuplung-váltó a méretezés határán van sajnos agyári értékekkel is. Ezért nem fogja bírni, ha csak egy kicsit is reszelsz rajta. De ne hidd el nekem, beszélgess olyanokkal akik már megszívták emiatt. . .. . . .
WarbiRunner (Gyuri)02-07-2012 11:34:00 // 31566
Hogy nincs motorzaj? Mert elnyomja a szélzaj :-P
Amúgy tény, hogy a 2.4 hangja szép, nem vonom kétségbe.
Csipptuning témában meg tudod hogy sose fogunk egyetérteni. Én is műszaki ember vagyok mint tudod, épp ezért úgy gondolom nem hit kérdése a dolog.
Megcsináltattam, és tapasztalom a nagyon nagy különbséget. Mióta megcsináltattam, nem érdekelt igazán számszerűen hogy mennyi az annyi, főleg mert pénzt kérnek érte nem keveset hogy kiderüljön. A lényeg hogy a különbség drasztikus, az autó sokkal de sokkal használhatóbb. Hidd el, ha nem érezném elég nagynak a különbséget, nyüzsögnék én, hogy meg kéne mérni változott e egyáltalán. Bizton állíthatom, hogy nem pár érzetlóerő és behaluzott Nm jött pluszba.
Mellesleg Te sem vagy biztos a dolgodban, mert bár kétled a chiptuning jelentős nyomaték és lóerő hozadékát, de figyelmeztetsz hogy a kuplung nem bírja. Akkor hogy is van ez ? :-)))
A barna 1.9-nél meg nyilván az állapot és a km lehet döntő érv.
Ha valóban egy ennyit futott autóról van szó, akkor az bizony 500ccm-nél sokkal nagyobb érv, főleg hogy egy autó nem csak a lóerő és dinamika.
A Q2 váltó szerintem szépen alámenne, és ezekszerint a Q2 kuplungjával bírja a húzást is. Az élvezetes kis dög lenne, hidd el :-D
Amúgy tény, hogy a 2.4 hangja szép, nem vonom kétségbe.
Csipptuning témában meg tudod hogy sose fogunk egyetérteni. Én is műszaki ember vagyok mint tudod, épp ezért úgy gondolom nem hit kérdése a dolog.
Megcsináltattam, és tapasztalom a nagyon nagy különbséget. Mióta megcsináltattam, nem érdekelt igazán számszerűen hogy mennyi az annyi, főleg mert pénzt kérnek érte nem keveset hogy kiderüljön. A lényeg hogy a különbség drasztikus, az autó sokkal de sokkal használhatóbb. Hidd el, ha nem érezném elég nagynak a különbséget, nyüzsögnék én, hogy meg kéne mérni változott e egyáltalán. Bizton állíthatom, hogy nem pár érzetlóerő és behaluzott Nm jött pluszba.
Mellesleg Te sem vagy biztos a dolgodban, mert bár kétled a chiptuning jelentős nyomaték és lóerő hozadékát, de figyelmeztetsz hogy a kuplung nem bírja. Akkor hogy is van ez ? :-)))
A barna 1.9-nél meg nyilván az állapot és a km lehet döntő érv.
Ha valóban egy ennyit futott autóról van szó, akkor az bizony 500ccm-nél sokkal nagyobb érv, főleg hogy egy autó nem csak a lóerő és dinamika.
A Q2 váltó szerintem szépen alámenne, és ezekszerint a Q2 kuplungjával bírja a húzást is. Az élvezetes kis dög lenne, hidd el :-D
WarbiRunner (Gyuri)02-07-2012 11:10:19 // 31565
Tudom, hogy a Te autód jó állapotú, szép, de két dolog van.
Alfát venni olyan, mint becsajozni. Lehet bármilyen szép, ha nincs meg a megmagyarázhatatlan vonzalom. Ezért mondják többen, hogy az Alfa választ gazdát :-)
A mostani 146-osom is ilyen, egy évig szemezett velem a hasznaltauto.hu-n bekedvencelve. Amikor elmentem megnézni, rendesen dobbant egyet a szívem, esélyem se volt otthagyni :-D
A másik, hogy Te annyiért sose adnád az autódat amennyiért én vinném. Meg nem is szívesen alkudoznék baráttal. Annak sosincs jó vége.
Ezt a barnát megláttam, megtetszett, de továbbra is lefelé beszélem magam róla, mert nincs itt az ideje cserében gondolkodnom. Aztán majd lesz valahogy :-)
Alfát venni olyan, mint becsajozni. Lehet bármilyen szép, ha nincs meg a megmagyarázhatatlan vonzalom. Ezért mondják többen, hogy az Alfa választ gazdát :-)
A mostani 146-osom is ilyen, egy évig szemezett velem a hasznaltauto.hu-n bekedvencelve. Amikor elmentem megnézni, rendesen dobbant egyet a szívem, esélyem se volt otthagyni :-D
A másik, hogy Te annyiért sose adnád az autódat amennyiért én vinném. Meg nem is szívesen alkudoznék baráttal. Annak sosincs jó vége.
Ezt a barnát megláttam, megtetszett, de továbbra is lefelé beszélem magam róla, mert nincs itt az ideje cserében gondolkodnom. Aztán majd lesz valahogy :-)
GEORGE01-07-2012 23:52:14 // 31564
Sokan előszeretettel erősebbnek tüntetik fel az 1.9 JTD16V-ket, mint valójában.
Csak a motorkód alapján lehet eldönteni, hogy hány lovas az előtted álló verda.
Kevesen tudják, hogy 4 féle teljesítménnyel gyártották.
937 A 4000 126Le 305Nm
192 B 1000 136Le 305Nm
192 A 5000 140 Le 305Nm
937 A 5000 150Le 305Nm
Alapjában jól mennek az erősebb 16V-k, de az 5 hengere járásától-hangjától nagyon messze van egy 4 hengeres. Míg a 2,4-es 180-nál sincs motorzaj, addig a 16V-nél már hallhatóan morog a moci.
Én anno kipróbáltam 2db 1.9-et, vásárlási szándékkal, de inkább lehúztam a listáról, még ha ezért meg is köpköd majd valaki. Nekem akkor sem jött be a 4 hengeres hangja.
A legtöbb 1.9-es, amúgy 140lovas, elvétve van csak 150 lovas, sőt több 126 lovas is van, amit előszeretettel 140 lovasnak adnak el. . .
A 140-es verzióhoz képest jól kiérezni a a 2,4-es plusz 35 lovát és 80Nm különbségét, persze mindkét esetben Berlinát a Berlinával vagy SW-t az SW-vel összehasonlítva.
( Úgy gondolom, hogy ha valakinek sikerülne ennyi valódi lovat és Nm belevarázsolnia egy jtd 16V-be chip tuninggal, akkor az nagyon büszke lenne magára. ( alapban nem hiszek a chip tuningban, mert ha hinnék benne, már megcsináltattam volna az enyémet, műszaki ember lévén nem hiszek a bemondott lóerőkben )
Amúgy a 2.4 JTD 20V-ből is két verzió létezik
841G000 175 Le 385Nm
841M000 163 Le 385Nm
Még egy szösszenet a chip tuning témához. Sajnos nem fogja bírni a kuplung. itt már nem egy nem két ember megtapasztalhatta a saját "bőrén" hogy hamar megadja magát a kuplung.
Természetesen,ha jó áron van az autó, és tényleg valós a kilométer, akkor ennyiért nem rossz vétel. Kellemesen megy evvel a teljesítménnyel is.
Csak a motorkód alapján lehet eldönteni, hogy hány lovas az előtted álló verda.
Kevesen tudják, hogy 4 féle teljesítménnyel gyártották.
937 A 4000 126Le 305Nm
192 B 1000 136Le 305Nm
192 A 5000 140 Le 305Nm
937 A 5000 150Le 305Nm
Alapjában jól mennek az erősebb 16V-k, de az 5 hengere járásától-hangjától nagyon messze van egy 4 hengeres. Míg a 2,4-es 180-nál sincs motorzaj, addig a 16V-nél már hallhatóan morog a moci.
Én anno kipróbáltam 2db 1.9-et, vásárlási szándékkal, de inkább lehúztam a listáról, még ha ezért meg is köpköd majd valaki. Nekem akkor sem jött be a 4 hengeres hangja.
A legtöbb 1.9-es, amúgy 140lovas, elvétve van csak 150 lovas, sőt több 126 lovas is van, amit előszeretettel 140 lovasnak adnak el. . .
A 140-es verzióhoz képest jól kiérezni a a 2,4-es plusz 35 lovát és 80Nm különbségét, persze mindkét esetben Berlinát a Berlinával vagy SW-t az SW-vel összehasonlítva.
( Úgy gondolom, hogy ha valakinek sikerülne ennyi valódi lovat és Nm belevarázsolnia egy jtd 16V-be chip tuninggal, akkor az nagyon büszke lenne magára. ( alapban nem hiszek a chip tuningban, mert ha hinnék benne, már megcsináltattam volna az enyémet, műszaki ember lévén nem hiszek a bemondott lóerőkben )
Amúgy a 2.4 JTD 20V-ből is két verzió létezik
841G000 175 Le 385Nm
841M000 163 Le 385Nm
Még egy szösszenet a chip tuning témához. Sajnos nem fogja bírni a kuplung. itt már nem egy nem két ember megtapasztalhatta a saját "bőrén" hogy hamar megadja magát a kuplung.
Természetesen,ha jó áron van az autó, és tényleg valós a kilométer, akkor ennyiért nem rossz vétel. Kellemesen megy evvel a teljesítménnyel is.
GEORGE01-07-2012 23:26:03 // 31563
Szerintem nem lehet a 2.4-es kuplungját bele tenni, tök más a váltó is. . . .
A 2.4-nek F40-es váltója van, én úgy tudom, hogy az 1.9 jtd 16V-nek nem F40-es váltója van.
A 2.4-nek F40-es váltója van, én úgy tudom, hogy az 1.9 jtd 16V-nek nem F40-es váltója van.
Ferko01-07-2012 23:06:10 // 31562
Mondtam már Neked, hogy az én kormosomat kell megvenned:-))
Most friss a vezérlés is.
No meg a 2.4 motor mellett szól, hogy ugyanaz a kaszni, csak fél lityóval nagyobb motor. Te meg amúgy gyakran nézed a gazdaságosságot:-)))
Most friss a vezérlés is.
No meg a 2.4 motor mellett szól, hogy ugyanaz a kaszni, csak fél lityóval nagyobb motor. Te meg amúgy gyakran nézed a gazdaságosságot:-)))
Ferko01-07-2012 23:04:29 // 31561
Pedig még anno azt mondtad, hogy a csipp miatt van. :-o
No mindegy, ahogy érzed a csipet:-))
No mindegy, ahogy érzed a csipet:-))
Piritu - 1.000.00001-07-2012 22:06:44 // 31560
A Q2 cuccal már mindent bírt :-)
GTPeti01-07-2012 22:06:25 // 31559
ja... OK! B)
Piritu - 1.000.00001-07-2012 22:05:45 // 31558
A doboz nélküli, gyári állapotot nem bírta. Az új kuplungal került be a box .
Svéd01-07-2012 21:47:02 // 31557
Ja,meg a szegedi sw is,pedid az nagyon tetszett nekem.:(
Ricoe15601-07-2012 21:42:26 // 31556
Grrr. Akármit linkelek másnapra lekerül a hahu-ról. A rosso MJet is elkelt... :-/
Imi01-07-2012 21:36:03 // 31555
Az enyémet kicserélték garanciába.:)
Imi01-07-2012 21:35:04 // 31554
Az én 156 osom 150 LE volt novitec dobozzal kuplung 8000 km bírt.
De Piritué is a 150LE volt.
De Piritué is a 150LE volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?