Forum >> Autóvásárlás

Liquid17-03-2011 20:33:47 // 27802
én azért kiváncsi volnék a valós mérésekre, mert a katalógusadat a legritkább esetben van akár köszönőviszonyban is a valósággal, és minél újabb az autó annál inkább igaz ez
egyébként mi az az offos?
Longman17-03-2011 20:14:35 // 27801
Mostmár furdal a kíváncsiság! Mi az OFF?? :)
Írd le és eldöntjük helyetted! :)
Kompressz úr17-03-2011 20:11:43 // 27800
Urak!
Ismeri valaki ezt az autót vagy a kereskedést. 147

Egy barátom nézte ki, jó volna valami háttérinfó.

Köszönöm.
:Szájmon:QV:147:GT:17-03-2011 18:17:26 // 27799
Egyébként a GT mellett 2 nagyon fontos tényező szól
1, a külalak: sokkal szebb mint az OFF
2, évjárat: fiatalabb mint az OFF

Viszont az OFF kapja a pontokat a fogyasztásért, a teljesítményért, a megbizhatóságért, és esetleg a felszereltségért is...
:Szájmon:QV:147:GT:17-03-2011 18:11:01 // 27798
Természetesen nem csak a fogyasztás dönt, viszont az eléggé zavar, hogy gyári adatok szerint is a GT több mint 3literrel fogyaszt többet mint az OFF! Ráadásul gyengébb menet teljesítményeket produkál...
Ha már több mint 3 literrel többet kell bele tankolnom akkor elvárom h menjen is!!! :))
GT Ɨ|ѯ17-03-2011 14:29:31 // 27797
természetesen:-)
Tom1217-03-2011 14:20:27 // 27796
+ egy versenypályát, hogy legyen hol "élvezkedni" vele.:-))
GT Ɨ|ѯ17-03-2011 14:18:40 // 27795
akkor végy egy garázst a város szélén:-)))
Tom1217-03-2011 14:10:14 // 27794
Nem oda való.:-)
GT Ɨ|ѯ17-03-2011 13:53:53 // 27793
16-17 literrel nyugodtan lehet számolni:-)

városban..
Tom1217-03-2011 13:48:24 // 27792
:-))
Tom1217-03-2011 13:47:43 // 27791
Kraftstoffverbr. kombiniert:
ca. 12,4 l/100km
Kraftstoffverbr. innerorts:
ca. 13,2 l/100km
Kraftstoffverbr. außerorts:
ca. 8,7 l/100km

A 8,7 a "kultúrált" /amit szerintem erős bokagörcsökkel lehet csak produkálni, egyszer a 2.0 TS "papír szerinti" 6,6 literét próbáltam összehozni, onnan tudom.:-))
Egyébként pár deci híján összejött, de az már emberkínzás volt.:-))
A városi 13,2 sem olyan eget rengető egy 3.2-estől, ami lehet, hogy inkább 14,5? "Normális" körülmények között. A tanulság az, hogy nem városi járgányként kell használni, arra ott /lesznek/ a konnektorból tölthető autók..-)
Ferke17-03-2011 13:44:11 // 27790
Ezért írtam, hogy nem értettem, mire írtad, amit írtál:))
Dévid17-03-2011 13:37:34 // 27789
Tök komolyan írtam. Az én matricarendszámomat is 2 csavar tartja. :D
300.000-ből meg szinte csodát lehet egy ilyen vassal tenni, nem csak megjavítani 2 apróságot, meg leműszakiztatni. :)
Ferke17-03-2011 13:35:44 // 27788
Nem, de volt egy másik, ami kereskedős volt....lövése nem volt az alfákhoz, azt gondolta, biztos 1 milla helyre rakni, és az is hasonló árban ment...az mondjuk berlina volt, de egyébként ugyanez, még évjáratban is...asszem innen vette meg valaki azt is.
Seriff17-03-2011 13:33:26 // 27787
Ha ebben a választásban a fogyasztás dönt, akkor kérem forduljon kezelőorvosához, gyógyszerészéhez :P
Seriff17-03-2011 13:32:40 // 27786
Kereskedőtől vetted?
Ferko17-03-2011 13:32:23 // 27785
Nekem pont jó lenne:-)
:Szájmon:QV:147:GT:17-03-2011 13:32:22 // 27784
Na de mi számít kulturáltnak???
Van egy kiszemelt 3.2 V6 GT és egy OFF 3.0.. amin hezitálok...Az OFF az 10lóerővel gyengébb viszont ennek ellenére jobb menet teljesítményeket produkál és sokkal sokkal jobb fogyasztási adatokat...
Dévid17-03-2011 13:20:07 // 27783
Én is nézegetek valami másik autót a 156 helyett (mellé?). Az idő részben nekem dolgozik, mert még mennek le az árak, viszont részben ellenem, mert egyre kevesebb az olyan példány, ami még "menthető".
Tom1217-03-2011 13:18:39 // 27782
Majd egy kicsit komolyabban ráülök...
/ha elkap a "dili" :-DD/
Ferke17-03-2011 13:18:26 // 27781
Enyémmel miért nem tették?:) Miért volt buli eladnia egy 1millás autót kevesebb, mint ezer euroért??:)
Hát mert xart rá/útban volt/nem akart vagy tudodd alkatrészeket hozzá/elege lett, stb, stb.
Ferke17-03-2011 13:16:56 // 27780
Vazze, ezt most komolyan írtad vagy szivatsz?:))) A renszám felfogatást főleg...:)) (ez egyébként matrica rsz, és azért rakta fel így, mert nam akar újat csináltatni:) Nyilván törve volt, mint minden rendes ennyi idős autó, de nem is 1.380 ezerért raktam be ide ezt, csak 380-ért:)
Egyébként ki az a hülye, aki vele csináltatná meg?:) Nyilván nem vizetek ki 300ezret egy önindítóra, szivattyúra, meg egy vizsgára.:)
GT Ɨ|ѯ17-03-2011 13:15:59 // 27779
azért rem lesz..:-)
Tom1217-03-2011 13:12:17 // 27778
Ja.:-)
/gyűjteményt :-))/
Tom1217-03-2011 13:11:23 // 27777
Kb. 1,5 éve lett volna egy tökéletes /válás a családban, azért került eladósorba a GT/, de mire hívtam őket, már valaki "lecsapta" előlem... Aztán úgy voltam vele, hogy így sem vagyok kevesebb, a 156-al sincs semmi gondom, ha lesz, lesz, ha nem, nem, a sorsra bíztam, ezért írtam lejjebb, hogy ráérek.:-)
Seriff17-03-2011 13:08:18 // 27776
Most kell bevásárolni ;))
Tom1217-03-2011 13:04:39 // 27775
Kb. ez lehet benne. Egyébként nem csak az Alfa "nagy motoros" modelljei estek ekkorát. 10 - 15e EUR-ért vesztegetnek életük teljében levő 300 - 400 LE-s germán "lovakat" is. Ezt hozta a válság...
Dévid17-03-2011 13:03:10 // 27774
Működőképesen már nem is lenne olyan olcsó, és az első rendszám felfogatása nem tetszik. Szerintem minimum egyszer elölről már törve volt az utóbbi pár évben (mióta megszűnt a kismatrica). Szinte ugyanilyen áll nálam is, pár lufitól eltekintve.
GT Ɨ|ѯ17-03-2011 13:02:24 // 27773
fehér holló...:-)
Seriff17-03-2011 12:58:46 // 27772
"ÖNÍNDÍTÓ ÉS A BENZINSZIVATYÚ ROSSZ, IGÉNY SZERINT MEGCSINÁLTATJUK ÉS LE IS MŰSZAKIZTATJUK IGY A VÉTELÁR 680 000.-FT"
Nem értem, miért nem teszik ezt rögtön?
Seriff17-03-2011 12:57:47 // 27771
Ha 166 V6-ot vennék, én csak a 3.0-t venném, jobban megy, kb. ugyanazt eszi... Kérdezd Arnot :)
Seriff17-03-2011 12:57:02 // 27770
Nagy autó, nagy motor, félnek tőle, de tényleg sokat esett...
Ferke17-03-2011 12:56:58 // 27769
Putyesz17-03-2011 12:56:33 // 27768
így van....
Putyesz17-03-2011 12:56:23 // 27767
3ezrest már nem szeretnék:)...
Tom1217-03-2011 12:55:11 // 27766
A 166-osok ára nagyon leesett, nem tudom, miért?
Tom1217-03-2011 12:54:17 // 27765
...és az sem mind tökéletes...
Seriff17-03-2011 12:51:42 // 27764
Ma néztem pont, hogy 550ért van 166 3.0 V6 :)
Putyesz17-03-2011 12:49:12 // 27763
hát nem sok 2.5 V6 156-os van hirdetve az biztos....
Tom1217-03-2011 12:48:21 // 27762
Például...:-)
Putyesz17-03-2011 12:47:53 // 27761
mert hitelmentes autót akarok....és így ha lesz egy kp-s benyásom ami 10 litert eszik még akkor is jobban járok
Tom1217-03-2011 12:47:44 // 27760
Meglátjuk, én jobban szeretem, a személyes kontaktust a volt tulajjal...:-) /Abban még nem csalódtam./
Egyébként külföldön sincs túl sok úgy általában.
Seriff17-03-2011 12:46:07 // 27759
A 3.2-est még kevésbé kell pörgetni ;)
Tom1217-03-2011 12:44:56 // 27758
Nekem "annak idején" majdnem egy 2.5 V6 lett a 2.0 TS helyett, csak a V6 Nuvola festése csúnyán meg volt karcolva az oldalán + dohányos volt a tulaj, a 2.0 meg tökéletes volt kívül - belül.:-)
Egyébként meg a 2.5 és 3.2 V6 között még minimálisabb lehet a fogyasztásbeli különbség.
GT Ɨ|ѯ17-03-2011 12:42:11 // 27757
vagy délről:-)
GT Ɨ|ѯ17-03-2011 12:41:55 // 27756
nyugatról hozzál be, nálatok nincs regadó...:-)
Seriff17-03-2011 12:41:48 // 27755
Miért akarod eladni? olcsóbbat veszel, vagy csak hiányzik a benzinszag?
Seriff17-03-2011 12:41:04 // 27754
Tényleg, azt meg sem próbálom. Bár a dieselnek szerintem megvan a létjogosultsága, ha valaki évi több mint 30ezer km-t megy. Az Alfa dízelei meg jók is, nekem semmi bajom velük...
Putyesz17-03-2011 12:38:17 // 27753
ezért nézelődök 2.5 V6-okat:D...csak előbb el kéne adni a mostanit....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.