Forum >> Autóvásárlás

Wickey06-03-2011 19:51:03 // 27602
ráadásul pont hogy mi köze a benzin-dízel vitához a dízelmániának. Akkormár inkább vegyük elő a jó öreg fastcaristák topikot. Az van erre. :-) A dízelmániában csak én szoktam a dzsordzs baba vérit szívni negyedéves rendszerességgel. :-P
GabCsi06-03-2011 19:47:35 // 27601
Egy az egyben nem mentünk tavaly, de idő alapján egy ezred különbség volt Kalocsán :)
Azzurro06-03-2011 19:21:18 // 27600
A 2.0 JTS az egy nagyon jó moci!!:-)))A húgoméknak is olyan van, és nagyon megy.:-))
Blade06-03-2011 19:14:41 // 27599
Ez az egész "Moderátor" borzasztó fontos volt, gratulálok...!
Imyx06-03-2011 16:27:17 // 27598
"Nem tudnátok "beleültetni" a 2,4-es 156-tól gyengébb benyás Alfába, akár mennyien is fújják a régi, szerintem mára már megfakult szöveget, hogy "az Alfa csak benzines" :-)"


Gyorsultál-e 2.0 JTS-ellen? :-). Ez is kb. ugyanolyan erős, mint a Tied, és mégiscsak benzines :-). Tehát nyugodtan beleülhetnél. Tény, hogy nem annyit fogyaszt mint a JTD.
Vikking 31106-03-2011 16:25:17 // 27597
Jaaa... :))) Én akkor még Read - Onlyban toltam az Amoret... :)

De egyébként el kell olvasni az első pár oldalt és máris képben vannak :DDD
BeeGee06-03-2011 16:21:04 // 27596
Az új arcoknak nem sokat mond Fastcar és Bati neve :)
Ezért is süllyed évek óta..
Vikking 31106-03-2011 16:12:41 // 27595
/Vagy a fastcaristák vs batiánusokban???/
Moderátor06-03-2011 16:02:49 // 27594
Legyetek szívesek a lenti benzin-dízel vitát az erre megfelelő topikban folytatni (Dízelmánia). Köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2011 14:56:49 // 27593
nem baj szeret otthon szerelni :)))
Andy06-03-2011 14:23:30 // 27592
Kulcsot kapsz a szervizhez! :))) És ez nem vicc. Több ismerősöm is akkor volt vele boldog mikor eladta... :P
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2011 13:28:11 // 27591
egy gond van csak az euró 2-vel nem sokára itt is leteheted a város határában mert bemenni nem lehet majd vele valamint jön a jó kis zöld adó ...gondolhatod :(
Blade06-03-2011 13:22:52 // 27590
3.2 V6 GTA:)))
Wickey06-03-2011 12:14:31 // 27589
fassszom az euró nyolcszázba. :-P
Nézz meg egy régi értelmes motort. Mondjuk 75 America 1.8TB. Na, az elforog. :-P
A V6TB már dögkút volt, örökölte a 75 America 5500nál leszabályzós hajlamát, de egy hibbbbátlan nord TS, na az 7knál nem adja alább
Wickey06-03-2011 12:10:48 // 27588
audi allroad quattro 2.5 V6 TDI.
Egyre inkább foglalkoztat a gondolat. Kombi is, automata is, összkerekes is, V6 is, nem is zabál sokat :-P
Azzurro06-03-2011 11:27:27 // 27587
Teljesen egyet értek veled!!:-)))Jók a mostani dízelek, és állítólag strapásabbak is mint a benzinesek, de ettől még nekem sem kéne.Kizárólag csak a fogyasztása, ami rávenne a cserére.
A gyorsulás kontra nyomatékosság, engem nem érdekel.A benzinest jobbnak tartom, saját használatra, de attól még nem biztos hogy jobb. ( Nekem igen )
Csak ez a fránya üzemanyagár, és a fogyasztás ami bosszant.Nem ettek ezek soha kevesebbet, csak nem ennyibe került a benzin, és most sok mindenkinek ez tűnik fel.
A mostani benzines motorok azért már sokkal kevesebbet fogyasztanak, és sokkal erősebbek is.Szóval mind 2 fajta motor sokat fejlődőt, az tuti.:-)))
atesssz06-03-2011 09:51:12 // 27586
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2011 09:45:05 // 27585
így lassan 400ft-os benya ár mellett valahogy nekem nem gyere be a TBI valami ott elszúrtak szerintem.... talán 1mp-cel jobban gyorsul 100-ra 59 esetében nálam ezért nem is volt kérdés melyik legyen, mondjuk az is igaz hogy ha arra kéne hogy évi 5-10e km-et menjek vele akkor nem vennék dejzelt ha nem 6 hengert :)
Andy06-03-2011 08:37:30 // 27584
Ne bántsátok Georget, mert nem úgy gondolja! :)))

Én maximálisan elfogadom az érveit. Jól megy dízel , jól fogyaszt a hangja is nagyjából rendben van. Ettől nekem még nem kéne! :)))

Teljesen más a két gép. Ő akkor vált, mikor az enyém úgy rendesen elkezd húzni. Ki mit szeret nem? :))

De az tény, hogy hatalmas jót versenyeztünk, pont mint Grandoval szoktunk. ;)

De azt azért kijavítanám az enyém 4 gangos automata, és valóban nem nyúlok bele sohasem kézzel. Ha vissza kell váltani akkor ennek itt van egy jelentős hátránya a manuálishoz képest.

Hangban viszont szerintem nem kell versenyeznünk, ezt George is tudja. :))
GEORGE06-03-2011 00:38:44 // 27583
És megint egy kis sarkítás :-)))))
Liquid06-03-2011 00:38:15 // 27582
kicsit sarkítottam elismerem, de általában erre a vonalra tereled a dolgot, bármiből is induljon ki
Tom1206-03-2011 00:37:12 // 27581
LOL :-DDDD
Tom1206-03-2011 00:36:42 // 27580
Isten ments! :-)
Örülök, hogy eddig bírtam követni. :-))
További kellemes virrasztást, én lépek, jó éjszakát mindenkinek! :-)
Ferko06-03-2011 00:34:27 // 27579
Na ezen most felnevettem.:-))

Csak azért nem írtam be, hogy LOL, mert nem tudom, hogy ezt engedik-e az új szabályok.:-)))
GEORGE06-03-2011 00:33:36 // 27578
Azért majd nézd meg honnan indult a mai nap és miket írtam az elején.
Utána mond, hogy én kezdtem megint.
Liquid06-03-2011 00:30:39 // 27577
hááát, azért ezt nem vallom be, eddig senkit se akartam megtéríteni, és nem írom be hetente magamtól hogy dekirály a benzines és nem döngölöm addig a hsz-áradattal a másként gondolkodót amíg feladja
Tom1206-03-2011 00:28:32 // 27576
Ez már a lovakkal is így volt, nem újkeletű...:-DD
GEORGE06-03-2011 00:27:28 // 27575
Ép annyira védem a mundért, amennyire ti :-)
Szerintem ilyen téren "ti" sem vagytok egy hajszállal sem különbek :-)))
Tom1206-03-2011 00:26:47 // 27574
Így van...:-)
GEORGE06-03-2011 00:26:14 // 27573
kihagytad a kettő közt levő 5 hengeres motorkat :-) pl ( Marea, Kappa )
Liquid06-03-2011 00:26:11 // 27572
Poló valóban kakukktojás kicsit, de sokan vagyunk akiknek 200e km körül vagy felett sincs semmi gondunk, csak te a saját tapasztalatodból indulsz ki és nem látsz, nem akarsz látni mást, mindig avval jössz hogy mennyire sportdízel a 2.4, ha beleraknám egy 300 kilóval nehezebb kaszniba akkor is annyira nagyon sportdízel lenne??? pl. 166 2.4Mjet

vedd észre már lécci hogy mi csak védekezünk, mikor neked hetente előjön a dízelimádhatnékod, amivel nem is lenne baj ha nem akarnád jó muszlimhoz méltóan tűzzel-vassal terjeszteni az igét
GEORGE06-03-2011 00:25:10 // 27571
Ha meg lesz, akkor váltok, már ha diesel fronton nem lesz akkor előre lépés :-)
Tom1206-03-2011 00:24:20 // 27570
A cél az volt, de annyira azért nem jött össze, talán majd a következő körben.:-)
GEORGE06-03-2011 00:23:57 // 27569
Én írtam olyant, hogy neked nem jó a TS????????

Most írjam le megint, hogy mit írtam ebben a témában???

Tényleg olyan nagy baj, hogy a korábbi 2.0 TS-hez és a mostani 2.0 20V-hez képest méregetem a 2,4-es 156-mat???
Ha jobb lenne tőlük én azt is leírnám!
Vikking 31106-03-2011 00:23:50 // 27568
Asszem ezt csak úgy tudom elmagyarázni ha megmutatom.

Hosszmotornak párja nincs:)))
Minden gázadást érezni... Marha jó!!
ennél csak egy 75 v6 lehet jobb, de az más kávéház...;)
Poló06-03-2011 00:21:55 // 27567
Mi a különbség köztünk? Hogy te próbálod itt téríteni a népet, hogy az mjet mekkora királyság. Elhisszük mi, hogy neked tetszik meg minden, de nekem jelenleg jó ez a 2,0 TS.
GEORGE06-03-2011 00:20:41 // 27566
A TBI-nél a kis fogyasztás valahogy nem jött össze.
Azon még van mit csiszolni :-))))
Tom1206-03-2011 00:19:38 // 27565
Persze, nem csak egy féle chip / box van, meg biztos nem mindegy, hogy hol szerelik be, stb. Ez konkrétan füstölt...

"De nekem nem arra kell hogy versenyezzek hanem ha előzni kell akkor biztonságosabban megoldható."

Ezzel én is így vagyok, ha meg néha akad "kihívó", akkor megfuttatom a lovakat...:-)
GEORGE06-03-2011 00:19:06 // 27564
Apró remegés nálam is van :-)))) Szóval már ebben sem jobba boxi :-)))))))))
GEORGE06-03-2011 00:17:53 // 27563
Látod itt az alapvető különbség köztem és közted.
Én előttem nem KELL leborulni, mert nekem semmi közöm a 2,4 jtd motor tudásához.
csak megírom miket tud, ennyi.

Ha a TS-t dicsérném, akkor teljes mellszélességben mellettem lennél, most hogy látod miket tud és milyen típusokkal "ugrasztottuk" már össze most az "kiabálod", hogy le kell borulni előttem meg a jtd előtt.


Te egy kakukk tojás vagy, mert alig használod az autót, persze, hogy később jönnek olyan hibák amihez kell a kilométer is....
BeeGee06-03-2011 00:17:21 // 27562
Nem tud :)
Fuldoklik, kattog, lefulladás előtti vészprogram. Próbáltam azt is :)
BeeGee06-03-2011 00:16:15 // 27561
A 3.0 24V meg 30 LE-vel több, mint a 2.5 V6. Nem mindegy, nem erről volt szó :)
Az biztos, hogy a fent említettek mind hamarabb elindulnak extrém alacsony fordulatról, mint a dízelek. Holott nem is érzed bennük, hogy gyorsulnak, míg a másik meg seggberúg. A kérdés, minek 1500 fordulat, ha 800 is elég? :)
Alfa GT-Csaba06-03-2011 00:16:11 // 27560
Nekem box van benne,de ha letaposom neki akkor sem nyom kormot ,viszont 3.ban is megkapar az aszfalton rákuplungolás nélkül 215-ös gumikkal.Könnyebben megy,érzékenyebb a gázadásra,és nem eszik többet sőt..... De nekem nem arra kell hogy versenyezzek hanem ha előzni kell akkor biztonságosabban megoldható.
Tom1206-03-2011 00:14:25 // 27559
V6, V8. :-)

TBi? Az is csak kényszermegoldás - downsizing. Leszorították a fordulatot, hogy kisebb legyen a fogyasztás, de, hogy azért ne fulladjon le, kapott turbót...

...de, ha már választanom kéne, inkább a TBi, mint a dízel, mégis csak modernebb technológia...:-)
pb_06-03-2011 00:13:08 // 27558
"Sosem szerettem lenézni a régi Alfákat, mert azok is Alfák."
Pedig ebből számomra nem ez jön le.
Vegyél 1et, és +tudod.)
Poló06-03-2011 00:10:55 // 27557
És amúgy mi a célod? :)
Megváltani az egész AlfaAmore tagságot, hogy boruljunk le előtted és a dízel technika előtt? :D
Mit szeretnél elérni? Hogy holnap Liquid és én tegyük fel a használtautóra az autóinkat majd vegyünk egy-egy JTD Alfát? :D
Ezt komolyan nem értem. Mi jól érezzük magunkat a TS-ben, te jól érzed magad az mjet-ben, pb_ jól érzi magát a boxerben, mindenki elégedett.
Elárulom, amikor vettem az autómat, nézegettem a 2,4 JTD 10V-ket is, de abból is csak max a 140 lovast tudtam volna megvenni, mert a 150 lovasok fiatalabbak voltak, ezért az áruk is magasabb volt. Végül azért döntöttem a TS mellett, mert egyrészt felszereltségben ez tetszett, másrészt a JTD Alfákban már akkor több km volt, mint most az enyémben. A döntésemet nem bántam meg, mivel erre olyan túl sokat nem kellett költenem a kötelezőeken kívül és az autó sosem hagyott cserben.
pb_06-03-2011 00:09:43 // 27556
33 '91 16v 137 LE
asztam '97 18.16v 113 LE
Asszem nekem NNYi bőven Lég.)))
GEORGE06-03-2011 00:09:18 // 27555
Azért a 3.2 már magához a 3.0-hez képest is van pluszban majd 30 lóerő, ami elég nagy különbség a 3.2-es javára...
Tom1206-03-2011 00:08:30 // 27554
Nem írtam, hogy nem okozott örömöt, sőt, azt írtam, hogy nagyon jól ment, érzetre, volt süllyedés, meg minden, meg mikor átültem a benzinesbe, azt hittem, hogy be van húzva a kézifék, de igazából az adatok mást mondanak.
A chip meg egy más dolog, alap 2.0-hoz chip-elt 19-et "nem illik" hasonlítani. Egyébként aki próbálta chip-el, azt mondta, hogy nincs olyan eget verő különbség + jobban füstöl.
GEORGE06-03-2011 00:07:29 // 27553
Nevezd szemellenzőnek, mit bánom én :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.