Forum >> Autóvásárlás
Seriff22-01-2011 08:38:59 // 26502
A kettő közül egyértelműen az első a jobb vétel, de nem szeretem azokat akik frissen mosva fényképezik a kocsit, elfedhet hibákat, főleg a motormosásnak nem örülök. Egyébként szép a fekete és még a km is valós talán :))
Ferko22-01-2011 08:13:14 // 26501
Én azt elsőre szavaznék.:-)
Buksi22-01-2011 00:45:04 // 26500
Nekem az első sokkal jobban bejön! ;-)
Deani22-01-2011 00:16:07 // 26499
Erhard 242 (Pure Energy)21-01-2011 14:05:59 // 26498
egyébként a renyónál az izzítógyertya macerás :)
Ferke21-01-2011 13:43:24 // 26497
Nem úgy van, hogy azokból nem is kell kiszedni, mert azok nem szarolaszok, és sose romlanak el?:)))))
Erhard 242 (Pure Energy)21-01-2011 11:51:50 // 26496
Alfából kijön szépen no de renyóból, vitoból? :)
Ferke21-01-2011 11:39:39 // 26495
Ezt az urbanlegend-et nem értem. 11 éves jtd-ből 20 perc alatt szedtem ki a csúcsokat.Mit kell ezen esztergálni? 4 csavar, kis cs.lazító, kb ennyi.
Wickey20-01-2011 21:05:49 // 26494
a kérdés felmerül, hogy szedik ki a csúcsot, ha az az urban legend, hogy rutinosabbak a cseréjét azzal kezdik, hogy elküldik a hengerfejet esztergályoshoz kiforgácsoltatni. :-)
GTPeti20-01-2011 20:06:05 // 26493
porlasztó=porlasztócsúcs
GTPeti20-01-2011 20:05:33 // 26492
Egy német Bosch specialista szervízben egy porlasztó teljes diagnosztikája (szétszedéssel) 30€.
Andy20-01-2011 20:03:13 // 26491
Dehogynem. Lett lemezed! :))
tipoatti20-01-2011 19:46:58 // 26490
:) Ezt a küzdelmet én már végig csináltam egy másik topikban hasonló véleménnyel. Nem sok értelme volt... ;)
Ferko20-01-2011 18:32:39 // 26489
Megnéztem ma. Én nem láttam koromfoltot.
Erhard 242 (Pure Energy)20-01-2011 16:29:10 // 26488
én a leömlőről beszélek :)
Wickey20-01-2011 16:27:55 // 26487
nade az a turbó után van. Most nem arról van szó, hogy magad alá kormozol, vagy a mögöttedjövőre, mert az max. esztétikai okokból nemtökmindegy, hanem hogy a kipuff gáz meglép-e a túró ELŐTT vagy sem. Fogyasztásban én sem vettem észre hogy két hónapig a csomagtartóban tároltam a flexicsöves tagot.
Wickey20-01-2011 16:26:03 // 26486
GEORGE20-01-2011 13:06:52 // 26485
nekem az egyik olajcsere után picit ferdén rakták vissza katit a turbó csonkjára.
Kifújás látható volt korom formájában, még sem evett 10L!
Én a fogyasztásban nem is vettem észre.
Kifújás látható volt korom formájában, még sem evett 10L!
Én a fogyasztásban nem is vettem észre.
Ferke20-01-2011 10:50:19 // 26484
Tényleg semmi hangja:) Tavaly a temetőben esett le a leömlőm, turbo alatti csatlakozó tövében eltört, és a flexinél lekonyult az úrra:) Csak azt hallottam, hogy valamit húzok a földön, és kicsit szuszogósabb lett. Én is csodálkoztam rendesen:))
Wickey20-01-2011 10:38:16 // 26483
nebassz... azt ugyan tudom, hogy annak semmi hangja, ha még a flexicső előtt eltörik a cső és konkrétan egy túróból meg egy katiból áll a mintegy 50 centi hosszú kipufogórendszer, de hogy a leömlőnél kifújásnak sincs hangja, azt álmomban nem képzeltem volna, régi dízeleken azért azt is lehetett hallani ha kifújt mondjuk a sortömítésnél... (jtd-nél még nem szagoltam ilyet)
vm20-01-2011 01:39:43 // 26482
Mé'? Esőbe' leázik a Zender? ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 23:43:20 // 26481
áh semmi hangja :(
pb_19-01-2011 23:40:52 // 26480
A Föckös mindenkit csak feltart, a múltkor is csak támaszkodott a lapátra, + dumált.DD
Ferko19-01-2011 23:03:36 // 26479
OKés, megskubizom.
Ferko19-01-2011 23:02:03 // 26478
teljesítményben semmi változás nincs amúgy. A turbónak szerintem nincs baja.
Wickey19-01-2011 23:01:23 // 26477
a motortól ott van húsz centire a turbó. Közötte van az öntvény leömlő. Azt nézd meg, hogy ezen a környéken látsz-e koromfoltot valahol. Tipikusan a motorblokk és az öntvény között szokott kifújni ha kifúj.
Ferko19-01-2011 23:00:25 // 26476
Úgy értem nem láttam ilyet.
Hol nézzem konkrétan?:-)
Hol nézzem konkrétan?:-)
Wickey19-01-2011 23:00:22 // 26475
meg gondolom hibakód, mert nincs meg a kívánt túrónyomás.
Wickey19-01-2011 22:59:55 // 26474
annak azért elég durva hangja van már alapjáraton is.
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 22:57:13 // 26473
akkor nézd meg :)
Ferko19-01-2011 22:55:27 // 26472
Nem tapasztaltam ilyet.
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 22:47:12 // 26471
szembe állsz a blokkal a leömlő jobb felétől nincs kormos kifújás?
Ferko19-01-2011 22:46:06 // 26470
Akkor inkább berakom a garázsba, vagy kiárulom alkatrésznek. Nincs az az isten, hogy fél millát ráköltsek.
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 22:45:25 // 26469
egy HF rossz akkor nem nyálból ha nem vízből zabálna többet halkan megjegyzem még nem találkoztam HF-es JTD vagy MJET-tel, mondjuk mikor a turbó nem tud rendesen dolgozni mert pl a leömlő tartó csavarja eltörik és ott szelel ki a nyomás attól pikk-pakk fel tud menni a fogyasztás 10l-re ...
Wickey19-01-2011 22:41:20 // 26468
Ja. Egyedül az állatvilágot kéne megkímélned tőle, meg nem kéne sűrűn padlózgatni és akkor a túród meg az egered se fog megdögleni a koromtól. :-P
Wickey19-01-2011 22:38:34 // 26467
A franc tudja, öt porlasztócsúcs, egy hengerfej nyomáspróbázás, egy motor szétösszeborítás, egy-két egyéb bizbasz (railnyomás jeladó vagy nagynyomású szivattyú), oszt máris csilingel a pénztárgép. Főleg, ha nem bontottból lesz gurulóképessé téve.
Amúgy ja, egy porlasztócsúcs vizsgálat meg élőadatelemzés jöhetne.
Amúgy ja, egy porlasztócsúcs vizsgálat meg élőadatelemzés jöhetne.
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 22:36:41 // 26466
lehet találgatni mert a 10L az rohadt sok...de miért lenne fél milla? ami a legdrágább a porlasztók bemérése talán...ott kezdeném
Wickey19-01-2011 22:31:26 // 26465
Elhiheted, hogy a 166 V6 kicsit egyszerűbb szerkezet mint a 20V JTD. Kezdetnek megemlíteném a vesszőparipám, a vezérműszíj által hajtott vízpumpát...
Konkrétan meg, hogy Ferko autója mi a franctól zabál összevissza, azt élő ember nincs, aki elmagyarázza, de esélyes egy félmilliós szervízszámla a végére. Egy V6-on meg mi mehet már tönkre?? Kőbalta egyszerűségű szerkezet. Ha van benn (jó) olaj, örökéletű.
Konkrétan meg, hogy Ferko autója mi a franctól zabál összevissza, azt élő ember nincs, aki elmagyarázza, de esélyes egy félmilliós szervízszámla a végére. Egy V6-on meg mi mehet már tönkre?? Kőbalta egyszerűségű szerkezet. Ha van benn (jó) olaj, örökéletű.
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 22:27:30 // 26464
azért van még egy jobb ennél X6-ban egy Hibrides ami 800nm :DDD
GTPeti19-01-2011 22:26:12 // 26463
Alfi, pont erről beszélgettünk tegnapelőtt. Less át a Szerelőműhelybe.
GEORGE19-01-2011 22:21:52 // 26462
neeem nekem az a gázolajos kéne :-)
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 22:21:09 // 26461
vagy a 335i :D
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 22:20:19 // 26460
jah a bajortepsi még a legnormálisabb német ...főleg motorikusan jó, a belső viszont bauer :)
GEORGE19-01-2011 22:07:33 // 26459
nem bírja már a starpát mi??? :-))))))))
GEORGE19-01-2011 22:06:23 // 26458
Na igen a 335D továbbra is a kedvelt OFFok közé tartozik a mai napig...:-)))))
Meg az új Volvo S-V 60 combosabb verziói :-))))
Meg az új Volvo S-V 60 combosabb verziói :-))))
Ferko19-01-2011 22:05:19 // 26457
Mármint az enyémbnen ? :-o
András bácsi19-01-2011 22:03:49 // 26456
Sajnos nem jó már a memóriám, de mintha valahol olvastam volna, hogy át lett írva abban a vezérlő. Én ezekben nem bíznék, hacsak nincs meg lementve az eredeti program.
András bácsi19-01-2011 21:58:49 // 26455
Nem a bmw-ket fikázom, csak George látens bmw-s vonzalmára utaltam. :)))
Egyébként nekem a jürgenek közül a bmw-k amik leginkább bejönnek.
Egyébként nekem a jürgenek közül a bmw-k amik leginkább bejönnek.
GEORGE19-01-2011 21:41:32 // 26454
Csak tényeket írtam, ismerhetnél már.
Nem tervezem az eladást egyenlőre, sőt jó lenne megtartani, a következő mellé.....
Nem tervezem az eladást egyenlőre, sőt jó lenne megtartani, a következő mellé.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
501
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?