Forum >> Autóvásárlás
osee_selespeed03-01-2010 11:13:14 // 22003
Én már egy annyit, hogy a lökős meg a motorháztetőnél a rés nincs rendben :)) De megeshet, hogy a kép torzít :D
Robert-jtd03-01-2010 11:10:36 // 22002
Nékem jtd-volt de én 35-40ekm-t megyek évente akkor már kifizetődő!-de ha Te nemsok km-t mész évente akkor valóban elég számodra a benzines is.
Azzurro03-01-2010 11:07:41 // 22001
A bordó nagyon tetszene, csak feltűnően olcsó.Holnap minden képen felmegyek Pestre és megnézem.Milyenek találod a képek alapján?te csak jobban értesz hozzá!:-))
Azzurro03-01-2010 11:05:25 // 22000
Úgy néz ki maradok a benzinesnél.:-))Most egyenlőre ez a kifizetendő számomra.
Disel-t szeretem volna csak az sokkal drágább, és nekem nem biztos hogy megéri annyival többet kiadni, mivel nem megyek sokat évente az autóval.
Disel-t szeretem volna csak az sokkal drágább, és nekem nem biztos hogy megéri annyival többet kiadni, mivel nem megyek sokat évente az autóval.
Satti03-01-2010 11:00:08 // 21999
Az adok-veszek-ben is hírdetnek egy jónak tűnő 147 1.6 TS-t, azt nem nézted még?
Robert-jtd03-01-2010 10:52:22 // 21998
Akkor látom eldőlt az előző napok (vitája itt a to.ban) ,hogy mitt szretnél venni benzin vs. diesel!:)
Azzurro03-01-2010 10:42:05 // 21997
Mivel ez a kedvenc autó színe, ezért is fogót meg az autó.Na meg az ára is elég kedvező, és ezért is gyanús egy kicsit a dolog.
Vikking 31103-01-2010 10:39:06 // 21996
Ez a kereskedés szerintem nem a jó híréről lett itt kitárgyalva..
Én is pont nézegettem tegnap a 47-eseket, ez is meg a szürke is amit föltettek nagy átverés lehet. És nem csak az ára miatt...
Én is pont nézegettem tegnap a 47-eseket, ez is meg a szürke is amit föltettek nagy átverés lehet. És nem csak az ára miatt...
Azzurro03-01-2010 10:36:29 // 21995
Ismeri valaki ezt az autót?Esetleg több információval bír?
Alfa Romeo 147 TS
Alfa Romeo 147 TS
Vikking 31103-01-2010 10:25:26 // 21994
Azért ez már mégiscsak túlzás...
"Nem olvasok vissza..."
Bázz...............
"Nem olvasok vissza..."
Bázz...............
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2010 22:43:47 // 21993
Melyik az a görbe ami nem egyenes? :-)
Azért hoztam a Wartburg példáját, hogy bőven ki lett próbálva ez a 2/3 fordulat feletti dolog. 5900-nál szabályzott a röpsúlyos cucc benne, amit persze kihajítottunk belőle a sunyiba. 2/3 fordulaton (3933 1/min) ment 100-al. Mi pályán bizony 130 körül használgattuk, ami kereken 5000 1/min-nek felelt meg, de a pl. Holland utat 140-el, 5500 alatt picivel forogta végig! . És bírta bizony a végtelenségig.
A dolog másik oldala az, hogy olyat kijelenteni nem lehet, hogy egy nagyobb hő/mechanikai terhelésen nem rövidebb a motor élettartama, de nem lényegesen, vagyis nem értelmezhetően. Az autó a következő tulajnál 360e km-nél járt, mikor utoljára láttam. A motorhoz még nem nyúltak, de harmadjára volt fényezve vagyis mázolva úgy rohadt, hullott szét (munkás autó rulez). Innentől tökmindegy, hogy 400e-t kibír hajtva, 500-at meg kímélve. És az újabb konstrukcióknál jóesetben ugyanígy bőven túléli a motor az egyéb mechanikai felépítmény élettartamát.
Tehát legyen, igazad van, rövidebb az élettartam hajtósabban használva, azonban mivel ezeket a motorokat legrosszabb esetre tervezik (irdatlan faláb, sarkvidéki hideg, hegytető, vagy épp sivatag), ésszel hajtva (vagyis nem hidegen, vagy hibás műszaki állapotban, kevés olajjal stb) ez a rövidebb élettartam is igen sok, kiszolgálja az autót.
Az már egy Magyar sajátosság, hogy egy 400e-t futott verda itt még 130-ra visszatekerve elmegy még 100 at, majd lekönyököl, csak előtte kifinganak a polrasztók, a komplett üzemanyagrendszer és a futómű. Persze ilyenkor mondhatjuk, hogy szét lett hajtva, 230-nál elhullott...pedig nem. Csak lefutotta az élettartamát. Bőven!
Azért hoztam a Wartburg példáját, hogy bőven ki lett próbálva ez a 2/3 fordulat feletti dolog. 5900-nál szabályzott a röpsúlyos cucc benne, amit persze kihajítottunk belőle a sunyiba. 2/3 fordulaton (3933 1/min) ment 100-al. Mi pályán bizony 130 körül használgattuk, ami kereken 5000 1/min-nek felelt meg, de a pl. Holland utat 140-el, 5500 alatt picivel forogta végig! . És bírta bizony a végtelenségig.
A dolog másik oldala az, hogy olyat kijelenteni nem lehet, hogy egy nagyobb hő/mechanikai terhelésen nem rövidebb a motor élettartama, de nem lényegesen, vagyis nem értelmezhetően. Az autó a következő tulajnál 360e km-nél járt, mikor utoljára láttam. A motorhoz még nem nyúltak, de harmadjára volt fényezve vagyis mázolva úgy rohadt, hullott szét (munkás autó rulez). Innentől tökmindegy, hogy 400e-t kibír hajtva, 500-at meg kímélve. És az újabb konstrukcióknál jóesetben ugyanígy bőven túléli a motor az egyéb mechanikai felépítmény élettartamát.
Tehát legyen, igazad van, rövidebb az élettartam hajtósabban használva, azonban mivel ezeket a motorokat legrosszabb esetre tervezik (irdatlan faláb, sarkvidéki hideg, hegytető, vagy épp sivatag), ésszel hajtva (vagyis nem hidegen, vagy hibás műszaki állapotban, kevés olajjal stb) ez a rövidebb élettartam is igen sok, kiszolgálja az autót.
Az már egy Magyar sajátosság, hogy egy 400e-t futott verda itt még 130-ra visszatekerve elmegy még 100 at, majd lekönyököl, csak előtte kifinganak a polrasztók, a komplett üzemanyagrendszer és a futómű. Persze ilyenkor mondhatjuk, hogy szét lett hajtva, 230-nál elhullott...pedig nem. Csak lefutotta az élettartamát. Bőven!
GEORGE02-01-2010 22:30:34 // 21991
Alvázszám alapján az ePER írja a felszereltséget, azt, hogy milyen motorral és motorszámmal hagyta el a gyárat és az egyéb dolgokat is.
sty02-01-2010 22:28:57 // 21990
Skacol elvileg az én vasam Progression felszeretségü legalábbis ezt mondták rólla,honnan tudhatnám meg hogy tényleg az-e és ha az akkor konkrétan mik az extrák benne?
GEORGE02-01-2010 21:29:04 // 21989
Tévedésben élsz :-)
147-156 a komputer tudja a tempomat funkciót.
A kar csak egy kapcsoló, amit kihagynak belőle, hogy "te" megrendeld.
Több OFFos verdánál is így van.
Szóval a bontóban megveszed a kart és működik! persze csak akkor ha a vezetékezés is ott van, ami a 156-nál már előfordult, hogy kimaradt a tempomat nélkül rendelt verdánál.
jó pár emberke "tempomasitotta" már így az Alfáját. Ez nem utólagos tempomat :-)
147-156 a komputer tudja a tempomat funkciót.
A kar csak egy kapcsoló, amit kihagynak belőle, hogy "te" megrendeld.
Több OFFos verdánál is így van.
Szóval a bontóban megveszed a kart és működik! persze csak akkor ha a vezetékezés is ott van, ami a 156-nál már előfordult, hogy kimaradt a tempomat nélkül rendelt verdánál.
jó pár emberke "tempomasitotta" már így az Alfáját. Ez nem utólagos tempomat :-)
Satti02-01-2010 21:14:19 // 21988
Csak gyári tempomatot lehet utólag is betenni, de csak akkor, ha megvan a gyári kiépítés és csak rá kell dugni a csatlakozásra.
:Szájmon:QV:147:GT:02-01-2010 21:00:48 // 21987
Hát látod..ezt most komolyan mondom...!!!
Én rengeteget megyek pályán tehát nekem fontos a tempomat!
Anno amikor 147-est kerestem meg sem néztem azokat amikben nem volt.....inkább vártam és vadásztam tovább amíg megfelelő tempomatosat nem találtam...nem beszélve arról h a 147-es esetében a tempomat a distinctive felszerelés része ami további sok extrát jelent...
Amugy meg más egy gyári tempomat....számomra gagyi lenne egy utólag tempomattal szerelt 147-es....de gondolom ezzel én vok egyedül...:DD
Én rengeteget megyek pályán tehát nekem fontos a tempomat!
Anno amikor 147-est kerestem meg sem néztem azokat amikben nem volt.....inkább vártam és vadásztam tovább amíg megfelelő tempomatosat nem találtam...nem beszélve arról h a 147-es esetében a tempomat a distinctive felszerelés része ami további sok extrát jelent...
Amugy meg más egy gyári tempomat....számomra gagyi lenne egy utólag tempomattal szerelt 147-es....de gondolom ezzel én vok egyedül...:DD
Satti02-01-2010 20:31:11 // 21986
Egyébként sem értessz hozzá, ne okoskodjámán itten vazzeg! :-)))
GEORGE02-01-2010 20:11:57 // 21985
Figyelj.
Azt írod, hogy nem olvasol vissza.
Oké ne olvass, de akkor mi a fenének kérdezed meg még1szer ugyan azt és okoskodol, hogy Mérnök emberek előtt ezt ne reklámozzuk?
Ráadásul SOHA SENKI nem írt olyant, RAJTAD kívül hogy 90 helyett 180-200 haladó autó motorja 800ezer km elmegy.
nem az első ilyen kötekedő "történet" ez tőled.
úgyhogy ha okosat nem tudsz írni, akkor marhaságot és valótlan ne írj!
Azt írod, hogy nem olvasol vissza.
Oké ne olvass, de akkor mi a fenének kérdezed meg még1szer ugyan azt és okoskodol, hogy Mérnök emberek előtt ezt ne reklámozzuk?
Ráadásul SOHA SENKI nem írt olyant, RAJTAD kívül hogy 90 helyett 180-200 haladó autó motorja 800ezer km elmegy.
nem az első ilyen kötekedő "történet" ez tőled.
úgyhogy ha okosat nem tudsz írni, akkor marhaságot és valótlan ne írj!
Atesz198702-01-2010 19:41:30 // 21984
Nem voltam net közelben, de közben eszembe jutott, hogy nem jól írtam. Nem az üzemóra, hanem a fordulat a lényeg. De ezt biztos kitárgyaltátok, lusta vagyok visszaolvasni.
Szóval azt állítjátok, hogy ha alapvetően mondjuk mindkét autó 800 ezret menne el, akkor a 180-200-al nyomuló gép nem adja meg magát előbb, mint a 90-el tötymörgő... Azért ezt mernök emberek/autó szerelők közelében ne reklámozzátok.
Szóval azt állítjátok, hogy ha alapvetően mondjuk mindkét autó 800 ezret menne el, akkor a 180-200-al nyomuló gép nem adja meg magát előbb, mint a 90-el tötymörgő... Azért ezt mernök emberek/autó szerelők közelében ne reklámozzátok.
Wickey02-01-2010 19:16:00 // 21983
hogy oldottátok meg? Szereztetek tempomatos kábelköteget, vagy bevezetékeltétek külön?
András bácsi02-01-2010 18:17:09 // 21982
Nem minden kötegben van benne. Pl. nemrég szívtunk egy 147-tel, amiben semmi sem volt, csak az alap.
András bácsi02-01-2010 18:16:02 // 21981
Nem koptatom már az ujjaim végét. :)
Nagyjából jó, amit írsz, de a képletekben van azért négyzet is. :)
Amivel egyetértek: a 2/3 fordulatig nem nyírod ki a motort. Felette sem egyértelműen, de ott azért figyelni kell a normális kenésre és hűtésre.
A tartós magas fordulatra is írtad az olaj fogyását, az olajfilm eltűnését, na meg az olaj hűtőhatását. Viszont ez egy határon túl nagyságrendileg romlik/csökken.
A másik, amivel nem számolsz szerintem az, hogy a belső égésű görbéje nem egyenes (lásd 100km/h - 2000-rel, vagy 200 - 4000-rel).
Viszont tovább nem fejtegetek, mert olyan képletek rémlenek, amelyekben 6-7 tényező is van, ami folyamatosan változik, de ezeket felidézni nem tudom. Keresgélni meg lusta vagyok. :)
Nagyjából jó, amit írsz, de a képletekben van azért négyzet is. :)
Amivel egyetértek: a 2/3 fordulatig nem nyírod ki a motort. Felette sem egyértelműen, de ott azért figyelni kell a normális kenésre és hűtésre.
A tartós magas fordulatra is írtad az olaj fogyását, az olajfilm eltűnését, na meg az olaj hűtőhatását. Viszont ez egy határon túl nagyságrendileg romlik/csökken.
A másik, amivel nem számolsz szerintem az, hogy a belső égésű görbéje nem egyenes (lásd 100km/h - 2000-rel, vagy 200 - 4000-rel).
Viszont tovább nem fejtegetek, mert olyan képletek rémlenek, amelyekben 6-7 tényező is van, ami folyamatosan változik, de ezeket felidézni nem tudom. Keresgélni meg lusta vagyok. :)
Wickey02-01-2010 18:10:41 // 21980
van egy vékony tyúkbél ami elmegy a biztitábla irányába a főkábelkötegről, azon filóztam hátha az az, és csak hozzá van gyorskötözőzve valahova a kasznihoz, de ameddig be tudok nyúlni úgy 10-15 centiig, addig kábel, és annyira hosszú tyúkbél nem indokolt, azért hiszem azt hogy az nem az. A múltkor meg amikor összefutottunk persze elfelejtettelek megfűzni hogy vegyük le a burkolatod és nézzünk alá, na mindegy. :-P
Wickey02-01-2010 18:09:07 // 21979
azóta bontózok egy tempomatos kábelköteget, de azt mindenki kibaszkodja. Tempomat kar, kormányburkolat az nincs, vagy ha két nap múlva hirtelen "lesz" akkor sincs hozzá kábel. Pedig leszarom befűzöm csak legyen már.
GEORGE02-01-2010 17:57:38 // 21978
ha nincs "zsineg" akkor nem fog működni :-))))
Azt, hogy a digók miért nem mindegyikbe építették ki és miért csak abba amelyikbe kedvük volt azt nem tudom...
Azt, hogy a digók miért nem mindegyikbe építették ki és miért csak abba amelyikbe kedvük volt azt nem tudom...
GEORGE02-01-2010 17:55:18 // 21977
Akkor írd le, hogy szerinted hogy van.
Wickey02-01-2010 17:53:51 // 21976
ezt tedd már meg az enyémen is pls. A burkolat 2 éve lebontva, a kar fölcsavarozva, egész egyszerűen azt a kibaszott zsineget nem találom sehol :-(
Wickey02-01-2010 17:47:21 // 21975
csak tudnám minek strapálom én magam hogy leírjam mégegyszer ugyanezt :DD
Wickey02-01-2010 17:46:37 // 21974
Darabra ugyanannyit fog fordulni a főtengely baszki. :-) És mivel 250-el hamarabb elhaladsz 100km-et mint 130-al, tényleg kevesebb idő alatt fog 156ezer fordulatot. (6500rpm 24 percig vs. 3400rpm kb. 46 percig).
Átok79146TD02-01-2010 17:45:47 // 21973
báttya ha visszaolvasod az offos topicot mindkét félnek igaza van de más megközelítésben...
amúgy üdv ..)))
amúgy üdv ..)))
András bácsi02-01-2010 17:45:05 // 21972
Na de nem így van. Nincs egyenes arány.
András bácsi02-01-2010 17:42:18 // 21971
Nem vitatkozom: nem tudom kik írják, de biztos otthon vannak a gépjármű-szerkezettanban és a fizikában. Ez soktényezős egyenlet és nem egyenes arányokról van szó. Végáttétel, kenési problémák, melegedési problémák mind belejátszanak.
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2010 16:39:10 // 21970
Miért az alkotóelemektől lenne egy autó az ami? Naná, hogy minél több kompatibilis alkatrész, annál olcsóbb gyártani. A felsorolt gépek nagyon hasonló felépítésűek, a futóművük is hasonló (távolról sem azonos), és ezzel addig nincs is gond, amíg ilyen eltérő karakterű autókat lehet így megépíteni.
Vezetve a 146-nak és a Mareának köze nincs egymáshoz. És itt nem a motorerőről beszélek, hanem inkább a futóműről, kormányzásról és az egész érzésről. És ettől függetlenül nekem is bejött a HLX, nemrég próbáltunk egyet, végül nem vette meg Imi barátom, pedig az 1.6-os Maris helyett keresett kocsit. Az a motorhang extrabrutális, számomra több mint a TS hang (ami szintén nem papír). Az az autó úgy betegen, köhögve is ha ráléptél a gázra beleborzongtál. Aztán kicsit tekergettem jobbra balra, hogy mennyire van egyben a futómű..És ott kihúnyt a rajongás. Nem arra való, ez családi utazós..Mindenesetre mindenféle komoly hiányérzet nélkül röffentettem a sokkal gyengébb dízel Alfámat. És ezt a más érzést ezekszerint nem csak én gondolom így, még aznap elmentünk kipróbálni egy 156 JTD-t. Mikor kikanyarodtunk a szalon elöl a próbaúton, már láttam, hogy Imi ezt megveszi. A Maris egy erős autó, a 156 meg valami ami rabul ejt még 105 lóval is.
Ezek fényében tőlem az Alfa lehet VW alkatrészekből is, csak legyen meg benne az az érzet amitől Alfa.
Vezetve a 146-nak és a Mareának köze nincs egymáshoz. És itt nem a motorerőről beszélek, hanem inkább a futóműről, kormányzásról és az egész érzésről. És ettől függetlenül nekem is bejött a HLX, nemrég próbáltunk egyet, végül nem vette meg Imi barátom, pedig az 1.6-os Maris helyett keresett kocsit. Az a motorhang extrabrutális, számomra több mint a TS hang (ami szintén nem papír). Az az autó úgy betegen, köhögve is ha ráléptél a gázra beleborzongtál. Aztán kicsit tekergettem jobbra balra, hogy mennyire van egyben a futómű..És ott kihúnyt a rajongás. Nem arra való, ez családi utazós..Mindenesetre mindenféle komoly hiányérzet nélkül röffentettem a sokkal gyengébb dízel Alfámat. És ezt a más érzést ezekszerint nem csak én gondolom így, még aznap elmentünk kipróbálni egy 156 JTD-t. Mikor kikanyarodtunk a szalon elöl a próbaúton, már láttam, hogy Imi ezt megveszi. A Maris egy erős autó, a 156 meg valami ami rabul ejt még 105 lóval is.
Ezek fényében tőlem az Alfa lehet VW alkatrészekből is, csak legyen meg benne az az érzet amitől Alfa.
Ferke02-01-2010 16:27:38 // 21969
A 147-ben már mind ki van építve, 156-nál a félfaceliftnél van hiszti, mert Giovanniék kedvétől függött, hogy van-e vagy nincs.
Én pl ezért nem nézem a 159-nél, hogy legyen navi, mert utólag azt is be lehet dobni, ha viszont feltételnek szabom vásárlásnál, akkor nem kicsit cseszek ki magammal, ha emiatt otthagyok egy patent vasat....
Én pl ezért nem nézem a 159-nél, hogy legyen navi, mert utólag azt is be lehet dobni, ha viszont feltételnek szabom vásárlásnál, akkor nem kicsit cseszek ki magammal, ha emiatt otthagyok egy patent vasat....
Átok79146TD02-01-2010 16:24:12 // 21968
ja és csicsafijat...:))
satya02-01-2010 16:20:54 // 21967
hát sajna a 24 órás tartós sebességi rekordot bizony a maga idejében a 156-os "olajkályha" tartotta, megelőzve az akkori benzineseket is. és ez nem tipp, hanem tény. ja és ráadásul utcai verzió volt, és ha jól emlékezem csak pár km/h átlaggal kevesebbel mint a végsebessége az autónak. pedig 24 órán keresztül padlón hajtották. a benzinest el sem inditották. mielött a többiek megköveznének azért a benzinesnek van igazi feelingje. :D
Liquid02-01-2010 16:19:52 // 21966
vágási feri, értemén
szerintem sincs ezzel gond, a design, belső, a műszaki dolgok egy része különböző, amíg elégségesen különböznek és nem csak a jelvény más addig hajrá :)
szerintem sincs ezzel gond, a design, belső, a műszaki dolgok egy része különböző, amíg elégségesen különböznek és nem csak a jelvény más addig hajrá :)
GEORGE02-01-2010 16:14:13 // 21964
Tedd a szívedre a kezed és úgy nézd a dolgokat :-)
Tipo -Tempra.-155-146-145- Marea - Brava - Bravo- Delta-Dedra mind mind közös alap.
pl Marklar mindenféle komolyabb trükk nélkül átcsavarozta a Temprára a 155-ös elejét...berakta a Delta II-es műszerfalát :-)
Ezért mondják itt sokan, hogy az Alfa az Fiat :-)
De ugyan úgy Fiat az Lancia is.
Evvel amúgy nincs semmi gond, mert ahhoz képest, hogy az alapok többsége közös a többi karosszéria elemet és belsőt rendesen megváltoztatták...
Nagyon sok OFFnál is ezt alkalmazzák, csak ott még belül is egyformák és kívülről is kevesebb az eltérés......
Tipo -Tempra.-155-146-145- Marea - Brava - Bravo- Delta-Dedra mind mind közös alap.
pl Marklar mindenféle komolyabb trükk nélkül átcsavarozta a Temprára a 155-ös elejét...berakta a Delta II-es műszerfalát :-)
Ezért mondják itt sokan, hogy az Alfa az Fiat :-)
De ugyan úgy Fiat az Lancia is.
Evvel amúgy nincs semmi gond, mert ahhoz képest, hogy az alapok többsége közös a többi karosszéria elemet és belsőt rendesen megváltoztatták...
Nagyon sok OFFnál is ezt alkalmazzák, csak ott még belül is egyformák és kívülről is kevesebb az eltérés......
Átok79146TD02-01-2010 16:12:51 // 21963
gázolajos teee...:))))
Liquid02-01-2010 16:08:08 // 21962
kicsit jobban hangzik :)
én sosem fiatoztam le az Alfákat...
csak pár nagyhangú júzer van ezen a véleményen :)
én sosem fiatoztam le az Alfákat...
csak pár nagyhangú júzer van ezen a véleményen :)
GEORGE02-01-2010 16:02:42 // 21961
Mosd le, ha össze olajoztad :-)))
Átok79146TD02-01-2010 16:00:47 // 21960
A 146 az Isten...:))))))
főként ha olajos..:)))
főként ha olajos..:)))
GEORGE02-01-2010 15:58:04 // 21959
A facelift elöti 156-ba nem volt tempomat!
Csak a köztes faceliftől létezik...
147-be megjelenése ota van tempomat.
le kell szedni a burkolatot és megnézni ott e stekker, mert akkor egy kar megvételével használhatod a tempomatot.
Csak a köztes faceliftől létezik...
147-be megjelenése ota van tempomat.
le kell szedni a burkolatot és megnézni ott e stekker, mert akkor egy kar megvételével használhatod a tempomatot.
GEORGE02-01-2010 15:56:22 // 21958
Tudom miről volt szó az első pillanattól fogva.
Azt is oda írtam, hogy a szóban forgó 147 Alfa fn veszi majd meg......
Amúgy elgondolkodva itt a dolgokon érdekes csapat van itt :-)
Amikor az Alfák istenítése ment akkor mindenki avval vagdalózott, hogy ezek nem mások mint Alfa emblémás Fiatok :-)))
Aztán most meg mikor írom, hogy igazából messze nincs akkora különbség az Alfa javára mint ahogy itt páran írjátok akkor "rám támadtok" hogy hellóóóóóó ez egy Alfa és nem fiat :-)))))) És nem azt mondtam, hogy az Alfa ilyen szar meg olyan szar a Fiat meg ilyen jó és olyan jó, Csupán azt írtam, hogy mivel vettem egyet és majd 3ezret mentem már vele, meglepődve tapasztalom, hogy milyen a Fiat.
A Marea pedig durván Alfa 146 :-))) vagy fordítva :-.)))
2001-es 156 persze másabb autó, jobb autó! De bizonyos verziók felszereltsége gyengébb mint a Fiatban. A Fiat a felszereltséggel és az olcsóbb árral vadászta a vásárlókat.
Így jobban hangzik?
Azt is oda írtam, hogy a szóban forgó 147 Alfa fn veszi majd meg......
Amúgy elgondolkodva itt a dolgokon érdekes csapat van itt :-)
Amikor az Alfák istenítése ment akkor mindenki avval vagdalózott, hogy ezek nem mások mint Alfa emblémás Fiatok :-)))
Aztán most meg mikor írom, hogy igazából messze nincs akkora különbség az Alfa javára mint ahogy itt páran írjátok akkor "rám támadtok" hogy hellóóóóóó ez egy Alfa és nem fiat :-)))))) És nem azt mondtam, hogy az Alfa ilyen szar meg olyan szar a Fiat meg ilyen jó és olyan jó, Csupán azt írtam, hogy mivel vettem egyet és majd 3ezret mentem már vele, meglepődve tapasztalom, hogy milyen a Fiat.
A Marea pedig durván Alfa 146 :-))) vagy fordítva :-.)))
2001-es 156 persze másabb autó, jobb autó! De bizonyos verziók felszereltsége gyengébb mint a Fiatban. A Fiat a felszereltséggel és az olcsóbb árral vadászta a vásárlókat.
Így jobban hangzik?
osee_selespeed02-01-2010 15:55:36 // 21957
156-ra értem...
osee_selespeed02-01-2010 15:49:45 // 21956
Ez a facelift előttiekre is vonatkozik? :D
GEORGE02-01-2010 15:47:36 // 21955
Bakker ha a 156 Sw-t tudnám használni a melómhoz eszembe se jutott volna Marea Sw-t venni.
De sajnos marty 147-se volt jó rá.
Viszont az hogy belül felszereltségben és kényelemben szinte alig van különbség a 156-tól annak nagyon örülök.
Igazából detto 146!
és nagyon jót fordul a Szerémin a 30-as táblás kanyarban, mikor Budáról Pestre mész :-)
80-al úgy fordul mint a sínautó :-)
A 156 sikerül 90-el de az már a csúcsseb ott :-)
Szóval alig alig marad el az Alfától a Marea, de ezen nincs is meglepő dolog, mert ugye az alapok durván egyeznek :-)
De sajnos marty 147-se volt jó rá.
Viszont az hogy belül felszereltségben és kényelemben szinte alig van különbség a 156-tól annak nagyon örülök.
Igazából detto 146!
és nagyon jót fordul a Szerémin a 30-as táblás kanyarban, mikor Budáról Pestre mész :-)
80-al úgy fordul mint a sínautó :-)
A 156 sikerül 90-el de az már a csúcsseb ott :-)
Szóval alig alig marad el az Alfától a Marea, de ezen nincs is meglepő dolog, mert ugye az alapok durván egyeznek :-)
Satti02-01-2010 15:44:36 // 21954
Semmi gond vele, egyszerűen azt mondtam, hogy átlagos. A nyáron azonnal beszámoltam én is, amikor kellett, mert normális volt az állapota és jó áron skerűlt bevennem, tudtam, hogy gyorsan el fogom tudni adni, mert jól felszerelt volt és jó áron tudtam kínálni, de vhogy én nem "kívántam" meg, pedig még jó állapozban is volt. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
420
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?