Forum >> Autóvásárlás
Satti05-01-2010 13:53:41 // 22253
Az vhol eldugva egy rajzon vmelyik íróasztal fiókban. :-)
Ferko05-01-2010 13:53:40 // 22252
Ez bizony jó kérdés.:-)
Wickey05-01-2010 13:52:17 // 22251
Pedig lehet nem ártana, és akkor hajlandó lennék bmw-k helyett alfákat is nézegetni a 156 utódjaként. :-PPP
Hol a picsában van már a beígért 169 3.0 V6 JTDm hátsókerékhajtással?!
Hol a picsában van már a beígért 169 3.0 V6 JTDm hátsókerékhajtással?!
Satti05-01-2010 13:47:08 // 22250
Kipróbáltad, mentél vele?
Nem a kedvencem, de ha vmi jó, azt elismerem és ki is tudtam próbálni, nagyon komoly a futóműve, nem egyszerű dolgokat meg lehet vele csinálni.
Nem a kedvencem, de ha vmi jó, azt elismerem és ki is tudtam próbálni, nagyon komoly a futóműve, nem egyszerű dolgokat meg lehet vele csinálni.
Selmak05-01-2010 13:46:14 // 22249
Nem véletlen hogy a feltöltőt alkalmazzák a fordulatszámok emelése helyett.
Satti05-01-2010 13:45:04 // 22248
Én is hallottam, hogy lehet, most telket jegyeztetni a holdon, pici pénzért......:-)))
Ferko05-01-2010 13:31:17 // 22246
Én is csak hallottam.
tipoatti05-01-2010 13:22:45 // 22245
Dehogy volt... 2,4 JTD GT se1 volt sose'...
Selmak05-01-2010 13:18:53 // 22244
Még az se biztos hogy hamarabb tönkremegy mert a fordulatszám sokkal jobban igénybe veszi az alkatrészeket mint a töltőnyomás.
Grando05-01-2010 13:15:59 // 22243
Áááh! Downsizing van. Kicsi túrós kell a jónépnek, nem aresei kétkarakterű aljas V6 állat. A picimotorossal anyát is jobban meg lehet győzni otthon, mert 1400 vagy netán 1800 köbcentire hamarabb rábólint, mint 3000-re, viszont cserébe ugyanannyit fogyaszt, de legalább hamarabb tönkremegy, így több nyersanyagot és előállításra/felújításra/megsemmisítésre fordított energiát pazarol. :DDD
SzJ05-01-2010 13:13:09 // 22242
Szerintem a károsanyag kibocsátás miatt. Valószinüleg annyira vissza kellett volna fogni, hogy nem érné meg a plussz költséget. Egy példa az 5.20 VT motor a Kappában és a Coupe-ban 220 lovat termel, a Thesisben már csak 185, hogy az euroIV-et teljesítse.
Rumi05-01-2010 12:57:35 // 22241
a 147gta melto ellenfele :D :D
Ferko05-01-2010 12:53:05 // 22240
PiTSába akkor.:-)
Selmak05-01-2010 12:51:56 // 22239
Mert a végén nem kellet volna bezárni a motorgyárat.
Ferko05-01-2010 12:46:14 // 22238
Láttam is valameilyk nap egyet. :-)
Ferko05-01-2010 12:45:08 // 22237
Egyetértek. Ráadásul azt sem értem, hogy miért nem lehetett belerakni a 3.0 V6-ot, a 2.5 V6-ot és a 2.0 V6 TB-t. Hiszen a 3,2 is benne van. :-o
Selmak05-01-2010 12:38:51 // 22236
Az nagyobb marhaság hogy a 147 esetén a TJET már fel sem merült mint beépíthető motor, ja csak akkor valszeg elkannibalizálta volna MiTo vásárlók jelentős részét.
Scott05-01-2010 12:32:27 // 22235
Viszont egy gusztustalan förmendvény ill. pont semmire nem jó, ugyanis utcára túl erős, pályára viszont nulla a futóműve. Na ez velős volt, de így gondolom :)
Selmak05-01-2010 12:17:28 // 22234
Volt/van ott 1.8 szívó benyás is.
SzJ05-01-2010 12:11:33 // 22233
Az Audi A6 létezik 1,9 TDI motorral.
Grando05-01-2010 11:59:00 // 22232
Hát ha ez igaz, és műszakilag valóban megoldották az öthengeres motor bepászítását, akkor galaktikus barmok, hogy nem árulnak ilyet. :((
Ferko05-01-2010 11:52:28 // 22231
Nem láttam, hanem Nyíregyházán az Autómérynél mondta az értékesítő srác, amikor még GT-t néztünk anno. Még én is meglepődtem.
Benne van a 3.2 V6 166?:-) Akkor nem figyeltem eléggé.:-)
Benne van a 3.2 V6 166?:-) Akkor nem figyeltem eléggé.:-)
Grando05-01-2010 11:50:38 // 22230
Nemtom van-e ott olyan autó, aminek az összes adata stimmel egyáltalán. A global sem teljes, naná. De a 3.2 V6 166 benne van. ;))
Abban a GT-ben tuti biztos vagy? Hol láttad? :))
Abban a GT-ben tuti biztos vagy? Hol láttad? :))
Ferko05-01-2010 11:41:52 // 22229
Szerintem egy ideje ne nagyon foglalkoznak az osszesauto.hu-val. Pl aGT mind modell nincs is a palettában.
Viszont, amit te mutatsz az sem teljes, mert a 3.2 166 illetve a 2.4 GT nincs benne. Igaz, ezek olyan kis számban vannak, hogy alig lehet belőlük látni példányt.:-)
Viszont, amit te mutatsz az sem teljes, mert a 3.2 166 illetve a 2.4 GT nincs benne. Igaz, ezek olyan kis számban vannak, hogy alig lehet belőlük látni példányt.:-)
Grando05-01-2010 11:24:25 // 22228
Ez teljesen biztos, hogy tévedés. Az összesautó nagyon gagyi adatokat tartalmaz. Párszor én is belelestem. A globalcar jobb vmivel. Vagy inkább sokkal. ;))
Ferko05-01-2010 11:04:55 // 22227
Legalábbis a www.oszesauto.hu szerint.
Azért itt is tévedtek már, mert a 1.9 Mjet moci a 156-ban simán 5 hengeresnek van írva.:-)
Azért itt is tévedtek már, mert a 1.9 Mjet moci a 156-ban simán 5 hengeresnek van írva.:-)
Selmak05-01-2010 11:02:37 // 22226
Utolsó előtti konfig igazi műmájer lehetett. XD
Totalcaron mindig poénkodtak hogy ha lenne BMW 712i akkor Magyarország felszívná az összeset. Erre az olaszok nem megcsinálták.
Totalcaron mindig poénkodtak hogy ha lenne BMW 712i akkor Magyarország felszívná az összeset. Erre az olaszok nem megcsinálták.
Ferko05-01-2010 10:54:58 // 22225
NA de a 166-ban is csak 305 Nm. Pedig az elég nagy kaszni.
(most nézem csak, hogy a 166-ban volt 1.9-es moci, meg 1.6, 1.8 TS? :-o)
(most nézem csak, hogy a 166-ban volt 1.9-es moci, meg 1.6, 1.8 TS? :-o)
Selmak05-01-2010 10:51:55 // 22224
GTben volt V6-s ha azt kibírta a kaszni akkor 2.4 JTDm is ki kellett volna.
Ferko05-01-2010 10:51:20 // 22223
Szerintem is az lehet benne.:-)
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 10:49:43 // 22222
Aha..érdekes. Mondjuk én mindenképp a 2.4-est választanám, több benne a tartalék. Fura hogy csak 305Nm, biztos nem bírja a bódé azért van így lekorlátozva :-) Vagy mert nem elég férfias autó, nem kell abba több :-P
Ferke05-01-2010 10:48:47 // 22221
Ha nem is egy kordé, de nem egy nagy durr. Addig-addig győzködött egy kolleganőm, amíg muszáj volt kipróbálnom...háát, rendesen túl van misztifikálva...
Don Gombóc05-01-2010 10:47:57 // 22220
Ez valszeg az a programú moci mint a 166-ba a 150 lovas verzió.
Don Gombóc05-01-2010 10:46:53 // 22219
Az meg az ő baja. :)
Don Gombóc05-01-2010 10:46:06 // 22218
Nem hanem a Mondeo. Nem volt egy durranás.
Ferko05-01-2010 10:40:11 // 22217
Az öszesauto.hu szerint az 1.9 140 lovas mocinak 305 a nyomatéka és a 2.4 JTD-nek is annyi. A GT-ben eprsze 150 lovasa moci így elképzelhet, hogy a nyomaték is vagy annyi vagy egy picivel több.
Satti05-01-2010 10:40:05 // 22216
Az ST nem rossz, az 225 lovas, de az új RS, ami téynleg nagyon el lett találva, ugyanaz a Volvo motorral már 305 lovas és nagyon durván lép és a futóműve is megfelel hozzá.
Satti05-01-2010 10:38:20 // 22215
A tulajdonos csak néha hétköznap ül abba, az egy autópótló neki. :-)
Általában jobb időben egy Merci CL-ben ül, AMG 6.3 kompressor. :-)
Általában jobb időben egy Merci CL-ben ül, AMG 6.3 kompressor. :-)
Putyesz05-01-2010 10:38:10 // 22214
uhh,de szép basszus....
Satti05-01-2010 10:37:12 // 22213
Az a motor az jó, de az egy Volvo motor, 5 hengeres, 20 szelepes turbo, a Mondeo-ban 220 lovas változata van, ugyanez a motor a Kuga-ban csak 200 lovas.
Ferko05-01-2010 10:35:56 // 22212
Ez nekem is eszembe jutott, de valahol ott van a kettő szerinem. Passz. Minnyárt megnézem.:-)
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 10:33:29 // 22211
Tán a nyomatéka nagyobb. Gondolom.
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 10:32:49 // 22210
A Focus ST az a kordé?
Ferko05-01-2010 10:32:02 // 22209
Lövésem nincs. nekem is egy kerskedő mondta. Nyíregyházán az Autómérynél.
Éretlme lehet, mert nagyobb a köbcenti; nem zabál annyit és szerintem jobban is mehet. Talán.:-)
Éretlme lehet, mert nagyobb a köbcenti; nem zabál annyit és szerintem jobban is mehet. Talán.:-)
Don Gombóc05-01-2010 10:30:25 // 22208
Arra rácsaphattál volna. :) A szín is stimmelt. :)
Na egyébként kipróbáltam a híres 2,5 TB Fordot amivel a főnökötök jár, amit meséltél. Hát az én V6 TB-nél nem nagyobb durranás. Sőt mivel van közöttük több mint tíz év korkülönbség a fejlesztésben, a Ford nem alkotott valami nagyot. Legfeljebb a környezetvédelmi besorolásban jobb. A motor az húz valahogy a de az a futómű. Emlékszem a nagypapámnak volt ilyen, úgy hívták hogy kordé. :)
Na egyébként kipróbáltam a híres 2,5 TB Fordot amivel a főnökötök jár, amit meséltél. Hát az én V6 TB-nél nem nagyobb durranás. Sőt mivel van közöttük több mint tíz év korkülönbség a fejlesztésben, a Ford nem alkotott valami nagyot. Legfeljebb a környezetvédelmi besorolásban jobb. A motor az húz valahogy a de az a futómű. Emlékszem a nagypapámnak volt ilyen, úgy hívták hogy kordé. :)
Selmak05-01-2010 10:24:43 // 22207
Vagy V6 GTV, igazi 4 kerekű pitbull.
Don Gombóc05-01-2010 10:24:37 // 22206
Sok minden van amiről nem is tudunk. Pl. Lancia Kappa is kapott egy pár darabba olyan 8.32-es Ferrari motort mint amilyen a Themaban volt. Vagy mint anno amikor a GTV 6 ugyebár csak 2,5 V6-tal lett gyártva de Dél-Afrikának lenyomtak egy széria 3,0 V6-ot. Persze ott leginkább versenyzésre használták.
Satti05-01-2010 10:24:04 // 22205
Akkor azt nem értem, mi értelme, mert az 1.9-es is 150 lovas.
Ferko05-01-2010 10:21:29 // 22204
De hát olyan jó volt.:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?