Forum >> Autóvásárlás

Ferko12-08-2009 14:55:02 // 19753
Ts-sem = TS-t sem

:-)
Ferko12-08-2009 14:54:34 // 19752
Mi lenne akkor, ha monnyuk beszállna a rönyő vagy más márka. ez legalább olasz. :-)


Lehet bár 3000 amrikát már vertem meg!!
Fogadjunk 1.6 Ts-sem. Nem mertél kiállni mi?:-)))))))))))))))))))))))
Vili12-08-2009 14:54:12 // 19751
Autodelta 156 Engines

"In terms of performance, the 2.0 Twin Spark turbocharged model pumps out a blistering 225 bhp, with the 0-62 mph (100 km/h) sprint coming in at 5.8 seconds. "
Ha olyan szar lenne mint itt sokan szeretnék,akkor komoly cég nem rakott volna milliókat a fejlesztésébe.......
dundun12-08-2009 14:52:53 // 19750
Lehet bár 3000 amrikát már vertem meg!!
És nagyobb a ccm 500-al mégis kevesebb a Le.

Bár én nem kifejezetten a gyorsulásra gondoltam az elmaradásban!
Hanem a müszaki dolgokra megoldásokra! (nem megy tönkre havonta egy hardyim se ha tolom neki:)))) stb.

Arra céloztam hogy az új autók mindig is fejletebbek lesznek mint az elődeik.
De ettől még nem biztos hogy érzésre jobbak vagy gyorsabbak!!

És kurvára unom hogy a sok pöcs Fiatozik itt nekem mintha valami betegség lenne a Fiat!!
Vikking 31112-08-2009 14:45:06 // 19749
Azér a 3.0 America lehet hogy nagy falat lenne :) Főleg egy QV.

Vagy egy Evoluzione, ami M3 verőként volt aposztrofálva... :)
Vikking 31112-08-2009 14:44:18 // 19748
Bezonyám... :)

Így van, a 8V az alulról ment nagyon, a 16V-t meg érdemes (kell) forgatni.

Meg ugye vezmódcsere is nagyon ritka 8V-k esetében, 16V-nél hullik mint a légy.

Láncos hajtás - szíjas hajtás is különbség.

Egyébként abba rokkantunk bele, hogy kritikán aluli összeszerelési minőséget produkáltak Alfáék... És így a kutyának nem kellett az egyébként brutálisan erős 75-ös, meg a szintén nem szar 33, satöbbi.

Meg ugye az elektromos gondok, plusz a 75-nél a nyilvánvalóan szar (Porsche konstrukciójú!!!!!!! ) váltó...

Hát így. :D
dundun12-08-2009 14:41:07 // 19747
Má megint ez a fiatozás!!!

ÁÁÁÁÁ

Meg csiga meg Mitó jó kis autó de a csigával együtt gyenge lassú !!!

Ne fiatozz azz...meg. Álj mellém akármelyik gyári Pl: 75/ 33 igazi alfamotoros alával elmaradnak mindenben ennyi!

Nem attól lessz Alfa vagy nem alfa egy autó mert a fiattól származik az alapja hanem mert Alfásra van hangolva! Ettől Alfa az enyém is etől Alfább mint a Mito.
Grando12-08-2009 14:41:06 // 19746
Vazze, igazatok van! Még ott is van a 16V-nél, hogy: "The block was Fiat sourced". Mea culpa!

Beszarok.... Akkor emiatt is különbözik a régi láncos 8V és az új szíjas 16V karaktere? (Továbbá meghibásodási hajlandósága, és közkedveltsége?) Akinek ugyanis volt mindkettő, az az újabbra motyogni szokott általában.
Csak azt tudnám, hogy ha olyan qrva jók voltak az Alfa cuccai (boxer, nord, V6, vm dízelek), akkor télleg mi a rákba rokkant bele a cég, hogy a Fiatnak be kellett kebeleznie? Ez vmi olasz maffiasztori lesz... :DD
Vikking 31112-08-2009 14:35:12 // 19745
Ez van. Nem tudjuk a körülményeket. Ha a saját TSünk is be fog szarni, akkor majd el tudom mondani hogy milyen körülmények között történt.
Selmak12-08-2009 14:33:02 // 19744
Ystucc autójának motorja is tönkrement 2 hét múlva az eladás után, pedig ő állandóan babusgatta a verdát.
Selmak12-08-2009 14:30:56 // 19743
Nézd már meg a korabeli Fiat motorkinálatot és főbb műszaki paramétereket és hasonlítsd össze a 16V TSel oszt majd rájösz.
Vikking 31112-08-2009 14:30:16 // 19742
Pedig a 16V Ts blokkja az a Fiat blokk. Jól mondja, habár nem értek egyet az ennyire fikázásával a TS-nek. Annyira nem rossz az. Bár én sosem fogok TS-t venni ha rajtam múlik. :)


A 8V blokk az a Nord, a 16V pedig ugyanaz mint a Fiatokban. Lásd a Punto HGT és a Barchetta 1.7-es motorját ami az 1.8 TS csak 11 lóval gyengébben.
Grando12-08-2009 14:24:17 // 19741
A TS? Fiat alapmotorból? Mikor? Hol? :DD
Itt néhány érdekesség róla. De biztosan van komolyabb forrás is. ;)))
Liquid12-08-2009 14:19:36 // 19740
és a Nord milyen EU normának felelne meg? :))
ne hajtogassátok már ezt a baromságot folyton
persze hogy nem eredeti mert eljárt feleltte az idő, és újat fejlesztettek, csak már nem teljesen egyedül csinálták, olyan qurva nehéz ezt felfogni?
Selmak12-08-2009 14:16:27 // 19739
Attól hogy FIAT az alapmotor, nem pedig Nord ami eredeti AR motor.
Selmak12-08-2009 14:11:45 // 19738
80s évek elektronikáját és mostaniakat nem nagyon lehet összehasonlítani, akkor egy multiair motor szvsz a F1 szinten is nagyon húzós lett volna.
Liquid12-08-2009 14:09:21 // 19737
akkor mitől Fiat? még mindig nemvágom
Liquid12-08-2009 14:08:31 // 19736
most éppen a csigatrend van, volt már ilyen a 80-as években, mindenki turbómotort gyártott, emúlt jött másik trend

tudod mi ezzel a gond? az hogy a Miska bácsi qurvára leszarja hogy ésszel kell melegíteni és hűteni a csigás motort, még ha aszondják is a marketingesek hogy nem kell, kíváncsi vagyok hol lesznek 10-12 év múlva, úgy fognak kinézni mint most az UNO tie-k, vannak ép példányok, de nem jellemző...tudom hogy ez kissé túl borus így, de nem alaptalan

az hogy az erőzónájuk milyen erősen a beállított karakterisztika függvénye, lehet ilyen és olyan is
Selmak12-08-2009 14:06:13 // 19735
Fiatba is rakták a 16V TS-t, csak nálunk nem volt gyakori.
Liquid12-08-2009 14:03:10 // 19734
na ez meg a másik, magasról leszarom hogy Fiat, Alfa, Holden, vagy éppen dácia gyártja a motort, ebben a globalizációban úgyis qrvára mindegy, a lényeg, hogy ha egy Alfába kerül akkor azt Alfához hangolják, ez jelenthet sokmindent, az új hengerfejtől a sima átprogramozásig, de az már Alfa motor

már rég nincs olyan hogy egy cég gyárt maga motort és csak egy márka autóiba teszi bele, mert nem rentábilis, kicsit leragadtál úgy 20-30 éve...

ha meg annyira Fiat a TS akkor miért nincs benne egy Fiatban se? Hm?
Ferko12-08-2009 14:02:35 // 19733
Akkor szabad a vásár. Nekem 5 év múlva sem fog kelleni.:-DDDDDD
Benőke12-08-2009 14:02:25 // 19732
Hát lehet hogy egy hangyánit megkiméltebb de ettől még jó a teszt.
Selmak12-08-2009 14:02:19 // 19731
TJET 120 és 150LE verziója között gyakorlatilag csak szoftveresen van különbség. Turbónyomást még mindig olcsóbb emelni mint fordulatszámot. Miért istenítem csigásokat? Mostanra elérte oda hogy ha nincs nagy teljesítményre szükség akkor kisebb lökettérfogatból adódó kisebb surlódásuk miatt kevesebb üzemanyagot igényelnek, szélesebb erőzónájuk van mint szívóknak, ha nem akarok nem váltok vissza mert felszívja magát, ellenben egy kihegyzett szívónál örülni kell ha nem hörög le. A mulitiair hengefej alkalmazása esetén meg még CR is magasan tarható így azzal se lesznek vádolhatók hogy turbónyomás nékül gyengék vagy rossz hatásfokúak lennének.
Ferko12-08-2009 14:01:40 // 19730
Nem is vitatta senki sem, hogy nem Fiat. De szarozhatsz itt komám, mert mi, akiknek volt már TS motorral dolguk, tudjuk, hogy nem szar motor.
Benőke12-08-2009 14:00:21 // 19729
Ez így van de a MiTo nál már letelt az 1 év :) Úgyhogy már szabad venni...
Fairlane12-08-2009 13:57:07 // 19728
Szerencsére már nem a totalcarnál alkot :)
Vikking 31112-08-2009 13:55:14 // 19727
NEm vennék. De ettől még megkíméltebb mint egy tizenöt éves autó, ugyanolyan újságírók kezéből.
Selmak12-08-2009 13:53:00 // 19726
A 16V TS akárki akármi mond nem alfa motor csak FIAT akárcsak a JTD (utolsó reménye volt FIATnak és minden mindegy elven vetették be) vagy TJET (már nagyon kellet volna valami normális benzines) de utóbbiakkal ellentétben az ócsítós korszakából a való a FIATnak. Polírozhatod te a szart nem lesz belőlle arany csak büdös.
Liquid12-08-2009 13:52:33 // 19725
ez azért nem ilyen egyszerű, mégha annak mondod se, azonkívül a turbós izmosítása sem merül ki a turbónyomás tekergetésén, ezt igazán illene tudnod, ha így lenne 300000báros nyomással mennének a modern turbómotorok

nemtom miért isteníted annyira a csigákat, tény hogy jók, van realitásuk, de alapvetően a létezésük célja a "no replacement for displacement" alapigazság ellensúlyozása, akkor ha valami miatt kicsi hengerűrtartalomra van szükség
Ferko12-08-2009 13:50:35 // 19724
Szerintem új autót, ami új széria azt nem szabad venni. Várni kell egy évet, míg kiderül ez az az autórol és orvosolják a gyárban és nem követik el újra azokat a hibákat, mint a legelsőnél. HA MiTo kellene, akkor tutkó, hogy a gyártástól számított 1-1,5 évvel vennék csak olyat. De ez igaz más típusra is.
Ferko12-08-2009 13:48:41 // 19723
Teljesen egyetértek Veled!
Benőke12-08-2009 13:46:29 // 19722
Nem? Bisztos h vennél ilyen szét tesztelt autót? Tuti? Én pénzt nem adnék ilyenért az biztos.
Úgyhogy szerintem eben guba volt.
Majd ha előkapnak kettő tökéletes gyári állapotban lévőt akkor valóban egyenlő az össze hasonlítás, ellen kező esetben ezt kell elfofgadni ami volt.
frank15612-08-2009 13:44:49 // 19721
No, ehhez már én is hozzáfűznék ezt-azt. Nekem most már a második 1.8TS motoros autóm van, és nem panaszkodhatom rájuk. Motorikus jellegű hibám egyiknél sem volt eddig, a mostaniban vezérlésmódosítót cseréltem, ennyi, meg az olajcserék. Két dolgot azért hozzáfűznék az elhangzottakhoz. 1. Épeszű ember bármilyen(!) autóról van szó, hidegen nem pörgeti, mint állat a motort. Ezt egyik autó sem szereti.2. Az is tudvalévő, hogy a 156-os 1,6-os motorral nem versenyautó. 3. A fordulatszámról annyit, ha autópályán haladok egy normális 150-160-as sebességgel, akkor közel 5ezret pörög, így szoktam vele közlekedni, de nem vettem észre, hogy tönkretette volna a motort...
Szerintem bármilyem motorról van szó, inkább azt mondanám: van egy normális, ésszerű használat, kellő karbantartással(ebbe azért belefér némi száguldozás is:)), meg van a kitaposós, elhanyagolós verzió. Ez többet számít, mint TS vagy nem TS....
Vikking 31112-08-2009 13:37:44 // 19720
Nem. De annyira nem lehetett széjjel ütve pár hónap alatt mint a 145 tizenévek alatt először Karottánál most meg valaki másnál.
Selmak12-08-2009 13:37:07 // 19719
Ja az autós újságírók csak erről híresek, főleg Rácz kolléga aki ha olasz verdáról van szó addig nem nyugszik amíg valami gubancot nem csinál.
Benőke12-08-2009 13:36:09 // 19718
A MiTo meg szépn bejáratott megkimélt állapotú volt :DDDDD
Sőtt az újságírók előtte is külön vigyáztak rá hogy szépen bejárassák és ne hajtsák szét :o)
Selmak12-08-2009 13:36:05 // 19717
Honda 1.6 VTech ből mi marad euro4nek? 160ból 120LE. Turbonál meg elég fentebb csavarni a töltőnyomást és rögtön jönnek a jedik.
Xixo12-08-2009 13:35:43 // 19716
Ez nem sokat jelent. Én anno a GT Puntoval is legyorsultam a QV-t. Persze lehet, hogy csak szerencsém volt vagy a másik pilóta baxott el valamit, de akkor is így volt. Viszont a QV sokkal használhatóbb volt. Ötödikben is volt benne erő már kis fordulattól, kényelmesebb is volt, blablabla...
Benőke12-08-2009 13:34:18 // 19715
Bárki szidja a TS -t hát szive joga. Alapvetően szerintem nem rossz darab. Nekem csak a legkisebb van de nagyon nem tudok a motorra panaszkodni. Járt kontár szerelőknél sajnos de túlélte és megyeget. Vannak vele nyavaják de ettől még megy, felújításról szó nem esik :o) 4 év alatt túlestem a 80.000km -en. A karbantaráson kívül magának a motornak baja nem volt. Vezmódcsere szokás szerint az elején Vezérléssel. András Bácsi szervizelgeti (és remélem a jövőben is be be válallja majd a karbantartásokat :D ) ha valaki nekem nem hinne.
Hogy mennyire szereti a fordulatot azt nem tudom de 130 nál nekem 4000 felett forog olyan 4200 lehet. 140 nél már 4500k. Szal nem is kell űber gyorsan mennem h megközelitsem George 5k -s értékét.
Jelenleg nem tervezem a cseréjét sem azt h komolyabb összeget költök rá. Pedig szeptemberben műszakis lesz :(
Vikking 31112-08-2009 13:34:10 // 19714
Nem hiszem. Az 1.8 is maradt 144-140 lovas máig.
Ferko12-08-2009 13:31:40 // 19713
Hát most mit tegyek? Így születtem........meg persze tuskónak.:-)))))))

Már már fáj a fejem néha a sok okoságtól.:-DDDDDDDDDDDDDDDD
Liquid12-08-2009 12:58:03 // 19712
de nem kell megfelelnie! ha már itt tartunk akkor ha a tjet 12 éves lenne, max 120le lenne....
hogy nézne már ki a 147 hátulján hogy 1.4? :D
Selmak12-08-2009 12:27:31 // 19711
Azt ne felejtsd el ha 145 QVnek a mostani euro normáknak kellene megfelelni akkor lenne vagy 130LE de az is nagy jóindulattal. Mito a motorján kívül nekem se treszik, takony futómű és kormányzás, ronda első traktus, és jóval kisebb a beltere mint a 146-nak, ha viszont valaki az éj leple alatt a jtd + és váltóját a mito motorjára és váltójára cserélné valszeg nem lennék megsértődve, még ha sokkal többet is kajolna. Mái nem fér a fejemben hogy a 147 miért nem kpata meg a T-JETet a fos TS helyett.
Satti12-08-2009 12:03:06 // 19710
Akkor az úgy a jó, ha a városban 50-60-al folyamatosan csak 2-esben jár vele az ember?? Ez elég fura lenne, meg nem is éppen ésszerű megoldás. Amennyiben nem kell gyorsítgatni, akkor tartósan 60-al a városban lehet 4.-ben is gurulni, minden gond nélkül, 50-nél, meg elég a 3. fokozat.
Satti12-08-2009 11:59:16 // 19709
Ja, akkor ez attól lehet, hogy te is ugyanolyan eszetlen vagy mint én! :-))) Még az a szerencse, hogy vannak itt sokan, akiktől tudunk okosodni! :-)))
Vikking 31112-08-2009 11:55:10 // 19708
Egy szar gumi bőven jelent 4 másodpercet egy versenypályán, hidd el.

A Mitonak volt ez a cikk gáz.

Mivel egy tizenévvel később fejlesztett autó, hiper űber futóművel, fékekkel, sötöbövel... A Qv meg (ez a példány) egy leharcolt fos volt. Legalább 10 mp-t kellett volna ütnie rajta, ha ekkora a különbség a kettő között (tehát esélye sincs).

Egyébként ha a 145-nek döglött a kormányzása (szerintem az a 156-hoz képest) , akkor a Mitonak múmia............ D-ben is egyébként. Nem ad semmi visszajelzést... Az 56-é nagyon fincsi, nekem nagyon tetszik.
Ferko12-08-2009 11:49:50 // 19707
Mert mindig iszom a szavaidat a szőkeséggel együtt.:-DDD
GEORGE12-08-2009 11:43:33 // 19706
7000-es max fordulatú motornak semmilyen baja sa lehetne ha 5000-el utazol vele!!
Hidegen max 2,5-3ezer azt is félgázzal, utána meg lehet nyomni neki.
5.500-on vált a szívócső. Szerinted ha 5000 tartósan káros, akkor valóban egy rakat kaki a TS......


Aztán meg mi a fenének a T,S ha 3000-nél elváltotok?????
Ott még nem is megy!!
GEORGE12-08-2009 11:38:26 // 19705
Az Alfa Romeo gyárban csinálták az elsőt.!

Mesélj, hogyan lehet szakszerütlenül felrakni a gyűrűket??
Satti12-08-2009 11:37:41 // 19704
Ferko, te ehhez szőke vagy, nem értessz hozzá, most mit osztod itt az észt?! :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.