Forum >> Autóvásárlás

Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2009 08:27:51 // 19657
teljesen egyet értek az első sorokkal, a legtöbb ismerősömnek akinek elszállt a TS-e már előtte kókányolva volt amiről elfelejtettek szólni pl 156ban 46-os blokk + váltó vagy szarul felköszörült főtengely 1,27re stb stb...
azt hogy a TS szar konstrukció nem lehet egyértelműen kijelenteni mert legtöbbször emberi mulasztás áll mögötte néha anyaghiba ...van olyan ismerősöm akinek 200e km felett van az autójában és semmi baja sincs vele de láttam már 80e km-nél szétkopott vezérműtengelyest ....nekem csupán azért nincs TS-em mert sokat járok és számít mennyit zabrál a gép, meg dejzelt szerettem volna szeretem a turbó jótékony hatását (ettől függetlenül bármikor elfogadnék ez V6TB-t játszósautónak), amiben jobb a TS az a doxaóramű csendes, pontos járása és magas fordulaton a sportos hangja ez a dejzelnek sosem lesz.
Ferko12-08-2009 08:15:30 // 19656
Nem is azt mondom, hogy gyilkolod, hanem, hogy megadtad a módját a vezetésnek. Más lehet hogy kíméletesebben vezet.:-)
Satti12-08-2009 08:06:22 // 19655
Mondjuk "normális" használatnál nem forgatja az ember állandóan 5 ezerig vagy fölé a motort, hanem 3-4 ezer között elvált, mert jobban húzatni egyszerűen felesleges. Amennyiben állandóan olyan kihegyezett fordulaton van pörgetve egy motor, akkor nem is kell csodálkozni, hogy nem bír annyit, mint amelyiket "rendesen" használták. Attól mert viszonylag jól megy a 2.0 TS motorral ehy 145, 146. 156, még nem sportautó, hogy kinyomjuk a szemét.
Azzal az egy TS-el, igen, volt gondom, de pl. a 146-ot több mint másfél évig használtam, igaz, nem mentem vele, csak 18 ezret. de semmi probléma nem volt vele, sőt, akinek 4 éve eladtam, még mindig használja és őneki sem volt vele gondja. A 145-öt is egy bő évig használtam, nagyjából 12 ezret mentem vele és abszolút semmi problémám nem volt azzal sem.
Továbbra is azt mondom, hogy egy jó állapotú, normálisan hajtott TS-el, nincs semmi probléma, ha az egy ennyire szar motor lenne, akkor gondolom nem gyártották volna X évig, sőt egészen mostanáig GT-ét is adják az 1.8 TS mocival. Akkor az Alfa gyár szánt szándékkal fos motorral adta ki 15 éven keresztül az Alfákat??
tipoatti12-08-2009 07:42:53 // 19654
Elképzelhető, hogy azt tenné, amit sok cartárs itt: elhallgatná inkább, nehogy fikázzák a vasat, és egy esetleges eladásnál ebből "baja" származzon... ( bocs Poló, nem személyeskedni akarok, csak a jelenségre utalok! )

Másik ex-cartárs esete: jól ismert szerelő közölte vele, hogy sajnos nem kevés pénzt kellene invesztálnia a verdájába, mert vannak bajok vele ( motorikusan IS - 2,0 TS )... A válasz: áááá, inkább eladom a faxba ( pedig addig eléggé futtatta mindenhol a verdát... ) Így is tett, remélem az új tulaj nem fog beleroppanni a verdájába, ami szerintem egy időzített bomba...
NEM, nem mondom meg, ki(k)ről van szó...

A lényeg: az üzlet az üzlet, és itt is simán átbaxhat mindenki mindenkit. Ez egy ilyen mozi.

Véleményem szerint innen ( ha már létezik az Amore nem kevés taggal ) csak olyan vasat vásárolnék olyan cartárstól ( aki mondjuk nem annyira "közismert" ), akinek tényleg vezetett blogja van a verdáról, és még hitelesnek is tűnhet az, hál' Istennek, sokan vagyunk itt ilyenek.
Piritu - 1.000.00012-08-2009 07:37:12 // 19653
Itt a következő példa:
"Amúgy meg a te TS-del is volt gond, már motorgenerál után vetted és nem sokkal eladása után újból behalt a TS-ed. "
- csak kontárok foglalkoznak motorjavítással? A 147-emet a szervíz által okozott szíjszakadás után normálisan megcsinálták és 3 éve megy
Piritu - 1.000.00012-08-2009 07:35:02 // 19652
Az én 4 (!) darabommal se volt gond.
Valaminek lennie kellett hogy 91e-nél gondod volt, mint mondtam a 146-om már bőven túl volt a 200ezren amikor láttam és még jó volt!

"91ezernél elment a kompresszió a 2.-es hengernél 3ezer múlva gyyűrűzés után újból sz@r lett."
- bocs de ilyen kijelentésre azt mondom, hogy szaxerűtlenül lett megcsinálva a motor. Hol csinálták, mert oda se vinném a kocsit
tipoatti12-08-2009 07:28:02 // 19651
Satti okos, túl sokáig sose' tart meg egy verdát sem!!! ;)
Piritu - 1.000.00012-08-2009 07:27:48 // 19650
Valamit félreértesz, az ÉN dejzelemben 60-nál fogy el a kettes nem száz előtt.
Amere jártam, ott a 40-80-as tartomány volt a domináns, ezt a TS gond nélkül hozza 2-ben és igen még 100-ig is mehet ha kell.

Ismétlem azonos autókat hasonlíts össze, TS-ből nem készült a 2,4 dejzelnek "pár".
GEORGE12-08-2009 06:40:16 // 19649
Nem csak a kormos Mjet létezik az Alfában, van azon túl is élet! :-)

Ezt az állításod nem is vitatom!!!
van más motor is, ott vannak a V6-ok.
Na de azokat is csak elvétve látni 156-ban...
GEORGE12-08-2009 06:39:04 // 19648
Satti koma.
2003 óta a Pirinél mindig volt-van széthullott TS.
Bármelyik bontós is elmondja neked, hogy 2.0TS-ből bármennyi komplett motor el tudnának adni, ha lenne, mert nagyon keresik.
Más hozzáértők is megmondják, hogy nem olyan jók a TS mocik.
Most hiába írjátok itt páran, hogy nektek aztán nem volt semmi gond.

Amúgy meg a te TS-del is volt gond, már motorgenerál után vetted és nem sokkal eladása után újból behalt a TS-ed.
Szóval ezek után is azt mondod, hogy nem volt vele gond.

Ja, neked kimondottan nem volt vele gondod, csak annak akié volt, meg akié lett.
GEORGE12-08-2009 06:33:28 // 19647
Azért mert a te TS-el még nem volt gond, akkor a többivel se lehet gond?

Ha ne adj isten téged is utolér valamelyik TS betegség akkor majd mit írsz??


146ti-vel kapcsolatban!
91ezernél elment a kompresszió a 2.-es hengernél 3ezer múlva gyyűrűzés után újból sz@r lett.
Na utána nyúltunk hozzá a motorhoz.
Hónolással, spec új dugokkal vez.tengelyekkel stb stb.
Aztán 3ezer múlva szét ment a hengerfej tömítés és k.o. lett a moci.
GEORGE12-08-2009 06:20:18 // 19646
Szeresd!
Én is szerettem, csak jobbat erősebbet akartam így lett 2,4 mjet.....
GEORGE12-08-2009 06:19:37 // 19645
Te mindig 2.-ban éred el a 100-at a TS-el??????
Mert ha igen úgy aláírom, hogy zavaró ha ugyan ezért a JTD-ben kell szúrni egy harmadikat......
Én is próbálgattam a jtd20v-t mert ugye itt sokan mondták nem lehet húzatni ...4.-ben 70-től 170-ig ki lehet húzatni, szerintem elég nagy tartomány amit váltás nélkül meglehet csinálni.


Amikor te 2.-ban vagy a szerpentinen és 3,-ban és nekem sem kell váltanom :-)
GEORGE12-08-2009 06:16:05 // 19644
Nem gyilkolom!! hanem hajtom! A kettő közt óriási akülönbség!
Míg hideg nem bántom!
Azért mert tartósan 5ezerrel jártam a 146ti-vel még nem kellett volna 91ezernél megdöglenie a 2-es hengernek!
Szilárd11-08-2009 22:11:37 // 19643
Tisztában vagyok vele.
Ezért is szeretnék váltani rá.
Satti11-08-2009 21:16:07 // 19642
A franciáknál esetleg....:-)
Liquid11-08-2009 21:13:08 // 19641
a dízelek számára nincs is, de a benzines megy anélkül is :D
Selmak11-08-2009 21:12:15 // 19640
Csiga nélkül nincs élet.
Ferko11-08-2009 21:12:07 // 19639
Ne is mond.:-DDDD
Ferko11-08-2009 21:11:39 // 19638
Minden nagyban függ attól, hogy hogy vezették előtte az autót. Tök mindegy, hogy milyen a motor. Bármit taccsra lehet vágni és bármit meg lehet kímélni.

Semmi gond a TS-el. Én szerettem.:-)
ystuc11-08-2009 21:10:34 // 19637
Jó sokat, mi? Ismerős a szitu... :-D
Ferko11-08-2009 21:09:36 // 19636
Az asszony tud is.:-DD
Satti11-08-2009 20:44:24 // 19635
Azt tudom én is mondani most is, mint korábban, semmi baj a TS-el, csak azért mert néhány ember szart fogott ki belőle, a nagy többségnek nincs vele baja. Nem csak a kormos Mjet létezik az Alfában, van azon túl is élet! :-)
Peti 14611-08-2009 17:36:43 // 19634
erről tud esetleg valaki tönbb infót?
klikk
Poló11-08-2009 16:30:47 // 19633
Az én autóm egyetlen éjszakát töltött eddig szervizben, szélvédő csere volt és a ragasztónak kötnie kellett.
Nem szívtam még LMM-el, lambdaszondával, alapjárati motorral, vezérlés módosítóval, csak a termosztát lett kicserélve a motorban (meg persze a vezérlés).


Azt kifelejted a TS fikázásból, hogy a te 146 ti-d motorja nem a gyári állapotában volt, hanem kapott verseny cuccokat. Ha azt nézed, hogy egy versenymotor egy versenyre van / volt tervezve, akkor még jól is teljesített a te TS motorod.
Blade11-08-2009 16:25:03 // 19632
Jaaaaa, hát tudni kell pakolni!!!:))))
Blade11-08-2009 15:58:40 // 19631
Várjad..:DD
Ferko11-08-2009 15:27:55 // 19630
Láttad volna a 156SW, hogy meg volt pakolva. Még szerencse, hogy csak két gyerek van és nem három.:-DDDD
ystuc11-08-2009 15:27:47 // 19629
A nyaralással kapcsolatban írtam is az oldaladra. Várnék egy választ. ;-)
Köszi! :-)
Blade11-08-2009 15:25:51 // 19628
A 190-eddel is elférnél szerintem. Azért egyszer próbáld ki.A gond legfeljebb afejmagassággal lehet, de a lábtérre nem lehet panasz.Nyaralni meg mindig a GT-vel járunk...:) Voltunk korfun, Dubrovnikban, Rabon, Rómában, Nápolyban, Innsbruckban, Triesztben, Szlovéniában,és m ég sorolhatnám. Nyaralásra a GT tökéletes:)
Blade11-08-2009 15:20:41 // 19627
Jobb az. Már csak azért is mert ujabb konstrukció. Jobb a futómü, még 18-as kerekeket is simán jol kezeli a futómű. Jobb az összeszerelési minőség és az anyagok,A legnagyobb különbség a futóműben van.
Ferko11-08-2009 15:20:28 // 19626
Hát igen, ez az. Elmenni vele nyaralni nem egszerű szerintem. No meg én majd 190 vagyok. :-)
Blade11-08-2009 15:18:02 // 19625
Nem igaz. Ahol a 3,5 éves csöppségnek a lábát fel kell huzni az a GTV. A GT-ben simán elfér még 2 felnőtt a hátsó üléseken. Általában mi is ketten használjuk, de jópárszor megtettük már a Gyöngyös-Bécs-Gyöngyös meg a Gyöngyös- Balaton-Gyöngyös távolságot, meg sok kisebbet is egyhuzomba ,és simán elvoltak hátul . Nyilván nem 166 méret,de simán használható. A csomagtartó sem kicsi. Aki ilyenekre izgul.. De egy kupétól senki se várjon csodákat praktikum terén, ezen a téren a GT kifejezetten jó
Ferko11-08-2009 15:16:58 // 19624
tegyél egy próbát szerintem, ha igazán el akarod adni. Fasza kis fénykép meg leírás. Meghírdeted annyiért, amennyit kapni szeretnél. Hátha valaki elviszi.:-)
Szilárd11-08-2009 15:16:57 // 19623
Csak képletesen értettem:)
Kompressz úr11-08-2009 15:16:42 // 19622
Akkó' már oldtimer gt mint egy 75
Ofi11-08-2009 15:15:34 // 19621
Szia!
Van akinek a 100 000 Ft is nagy pénz.
Ferko11-08-2009 15:15:30 // 19620
Én jáccós ótónak 75 V6-ot vennék.:-DDD
Szilárd11-08-2009 15:01:16 // 19619
Igazából nem is hirdetem.
Bár az enyém tényleg pöpec állapotú kevés km-rel,magyarországi üzembehelyezéssel kis pénzért nem vagyok hajlandó oda adni senkinek sem.
Kompressz úr11-08-2009 14:30:21 // 19618
A feeling-ért.
bilon11-08-2009 13:13:13 // 19617
értem. neke ettől jobban tetsz a gtv...
de sajna kellene mellé egy 147, vagy sw....mindegy csak hatchback legyen...
Ferko11-08-2009 13:08:39 // 19616
Nem könnyű most eladni. Nagy szerencse és sms kiemelt hírdetés kell hozzá, meg egy jó kis promószöveg zsákba macska nélkül.:-)
Ferko11-08-2009 13:07:32 // 19615
Jáccós ótónak?:-)
Szilárd11-08-2009 13:07:06 // 19614
Nem kimondottan jobb,de használhatóbb.
bilon11-08-2009 13:03:56 // 19613
annyival jobb a gt, mint a gtv?

én előbb vennék egy gtv-t, mint egy gt-t. ha gt, akkor inkább 147 :DDDDD
Szilárd11-08-2009 13:01:40 // 19612
Én is olyanra hajtok,de sajnos a GTV-t nem tudom eladni:(
Kompressz úr11-08-2009 13:00:47 // 19611
Nem családi autónak venném, arra ott a 159. Csak magamnak :)
Ferko11-08-2009 12:58:15 // 19610
Én már GT-t nem fogok venni; hacsaknem egyszer harmadik autónak.:-DDDDDDDD

Mikor Komáromban meglestem egyet kettőt akkor rá kellett jönnöm, hogy mögöttem még a 3,5 éves csöppség is csak felhúzott lábakkal férne el.:-)
Kompressz úr11-08-2009 12:58:05 // 19609
Csak krúzolni kell a városba. Utazásra ott a 159
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.