145/146
1.6 ból csak boxer motorost vennék...
1.9jtd jó választás lenne belőle, de sztem túl vannak árazva...
156
1.8 ts-t nem vennék a helyedben, akkor már 2.0
1.9jtd ebből is jó választás, bár ha van 750 ezer akkor már 2003-tól Faceliftes mjetet nézegetnék, akár külföldit is,mint egy 99 es 105 lovasat..
De ez az én véleményem! :)
Forum >> Autóvásárlás
redbull9026-08-2014 20:50:41 // 34703
ValeRossi4626-08-2014 20:35:39 // 34702
Csao. Mi most vettuk asszonynak a 147-t hitelre. Kalkulacio utan aaz alkuszoknal a bank keri a forgalmi masolatot.mert az alapjan szamolnak pontos hitelt az ugyfelnek. Nyigodtan adhatof a masolatot.
misike7626-08-2014 20:24:09 // 34701
Sziasztok! Még egy hónap műszaki van a punton, szept. végén leműszakiztatom és megpróbálom eladni,(vagy beszámíttatni még előtte) lényeg az hogy visszaülnék egy alfába. Évi 16000 km-hez mit javasoltok, benzin vagy dízel. Kb. 750000ft a keret. Amikbe én gondolkodok: 145/146 1.6ts 1,9jtd; 156 1,8ts, 1,9jtd.
156 1.9jtd-ből mi az ami gyanúsan olcsó? Használtautón vannak 700000 körül, 200000km-el hirdetett 105 lovasak.
156 1.9jtd-ből mi az ami gyanúsan olcsó? Használtautón vannak 700000 körül, 200000km-el hirdetett 105 lovasak.
DJ26-08-2014 18:50:10 // 34700
Köszi!
Nekem is a benyás jön be inkább.
Én a Selespeedtől annyira nem fázom, talán a pozitív tapasztalat miatt, mert a 156-osomat apámnak adtam pár éve, most 190.000 van benne és nem volt vele gond sose! ?:)
Nekem is a benyás jön be inkább.
Én a Selespeedtől annyira nem fázom, talán a pozitív tapasztalat miatt, mert a 156-osomat apámnak adtam pár éve, most 190.000 van benne és nem volt vele gond sose! ?:)
.......................26-08-2014 18:41:33 // 34699
Előszőr próbáld ki mindkettőt,aztán dönteni kell h diesel vagy benzin,
AJts en vezérműláncot biztos cserélni kell,a selespeed meg csak hozzáértő szerelővel
A dieselen pedig valszeg injektorokat kell felújítani,ami 250 ezres mutatvány
Lehet még egr kormánymű ,dpf hibák
Ha nem mész egy évben 30e km ert akkor a benyás a tuti
Bár a facelift utáni ülés kényelmetlen kagylósított nekem
Anno én néztem nem egyet külföldön,mind egy lerúgott fos volt mert sportkocsiként mennek vele,és nem kímélték
AJts en vezérműláncot biztos cserélni kell,a selespeed meg csak hozzáértő szerelővel
A dieselen pedig valszeg injektorokat kell felújítani,ami 250 ezres mutatvány
Lehet még egr kormánymű ,dpf hibák
Ha nem mész egy évben 30e km ert akkor a benyás a tuti
Bár a facelift utáni ülés kényelmetlen kagylósított nekem
Anno én néztem nem egyet külföldön,mind egy lerúgott fos volt mert sportkocsiként mennek vele,és nem kímélték
DJ26-08-2014 17:55:05 // 34698
Sziasztok!
159/Brera vásárlása előtt állok, ezért kérdésem a "jószeműekhez":
érdemes foglalkozni az alábbi itthoniakkal, vagy hozzak kintről?
Esetleg tud valaki valamit az alábbiakról?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.2_jts_selespeed_navigacio-8131101
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.4_jtd_sky_window_vezetett_szervizkonyv-8105708
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_ti_automata_sport_bor_napteto_19_alu-8205199
Köszi!
159/Brera vásárlása előtt állok, ezért kérdésem a "jószeműekhez":
érdemes foglalkozni az alábbi itthoniakkal, vagy hozzak kintről?
Esetleg tud valaki valamit az alábbiakról?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.2_jts_selespeed_navigacio-8131101
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.4_jtd_sky_window_vezetett_szervizkonyv-8105708
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_ti_automata_sport_bor_napteto_19_alu-8205199
Köszi!
mesa26-08-2014 12:10:44 // 34697
a GT megérkezése miatt eladó sorba került szeretett 156 Selespeed-em. Ha valakit érdekel, keressen nyugodtan, minden kérdésre válaszolok :)
frank15626-08-2014 06:00:23 // 34696
Hitelt kimondottan autóra a bankok nagy része úgy ad, hogy a lejáratkor max 12 éves lehet a kocsi (van kivétel, hallottam már max 15-ről is) Viszont ezekről a hitelekről annyit érdemes tudni: akkor igazán kedvező, ha minél fiatalabb autót vesz az ember, sok önerővel. Egyéb esetben nincs nagy különbség ha sima személyi hitelt vesz fel az illető-szabad felhasználásút. Ennek egyébként a neten is könnyű utánajárni, elég sok ajánlat és kalkulátor van.
Norbi GT25-08-2014 22:23:38 // 34695
Ha adnak még rá hitelt,akkor biztos csak pár évre lehet a futam idő.
Forgalmi másolatot én simán elmerném küldeni,mert ha valaki akar és picit is talpra esett,akkor simán lecsekkol 1 órán belül (kb 10 helyről).
Forgalmi másolatot én simán elmerném küldeni,mert ha valaki akar és picit is talpra esett,akkor simán lecsekkol 1 órán belül (kb 10 helyről).
Fairlane25-08-2014 21:56:15 // 34694
10 éves autót lehet hitelre venni? Ha igen, kb milyen feltételekkel?
Ma három ilyen érdeklődő volt a GT-mre aki a bankra iratná... :S
Az egyik forgalmi másolatot akarna, hogy utánanézzen a hitellehetőségeknek. Szabad ilyent küldeni csak úgy idegennek?
Ma három ilyen érdeklődő volt a GT-mre aki a bankra iratná... :S
Az egyik forgalmi másolatot akarna, hogy utánanézzen a hitellehetőségeknek. Szabad ilyent küldeni csak úgy idegennek?
hg6idn25-08-2014 21:50:54 // 34693
Sziasztok, félig OFF:
ismeri valaki ezt a kereskedést/ autót Debrecenbe:
http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/fiat/stilo/fiat_stilo_van_1.9_jtd-8147632
ismeri valaki ezt a kereskedést/ autót Debrecenbe:
http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/fiat/stilo/fiat_stilo_van_1.9_jtd-8147632
dev16624-08-2014 17:49:39 // 34692
vannak kivételek, de ha pl. kormos 159-esben valós 50ekm van, a 1,5..2-szer annyiba fog kerülni, mint a tekert példányok, ergó nem jut be az országba, mert nincs rajta árrés. Sőt itthon el sem kelne.
persze kis benzinesek és élményautók között nem ritka a valós alacsony futás, de nem is ezekre értettem, hanem a dízelekre, ahogy lent is írtam.
persze kis benzinesek és élményautók között nem ritka a valós alacsony futás, de nem is ezekre értettem, hanem a dízelekre, ahogy lent is írtam.
Csabo2224-08-2014 17:26:17 // 34691
Sajnos nem annyira 1szerű. mások kint a szokások. lehet olyan is dizel autót vesz, aki nagyon keveset használja. elképzelhető, h jobb mondjuk egy ugyanolyan évjáratnak a környezetvédelmi besorolása dizel esetén, mint egy benzinesnek -> kevesebb adót/biztit fizet rá. vagy jobban tetszik neki a menettulajdonsága. én se szeretem már pörgeti a motort, hamarabb elváltogatok, igy a dizel már inkább a szokásaimhoz illik, mint a benzines (és évente talán 10k-t ha megyek vele már sokat mondok).
Tavaly ősszel hoztam be egy dizel bravát ausztriából, 98as évjáratú volt, 114k km-rel. és valós volt...
szóval általánosságban igen, a sokat futottak vannak többen, de ha vmiben feltűnően kevés a km az akár lehet igaz is.
Tavaly ősszel hoztam be egy dizel bravát ausztriából, 98as évjáratú volt, 114k km-rel. és valós volt...
szóval általánosságban igen, a sokat futottak vannak többen, de ha vmiben feltűnően kevés a km az akár lehet igaz is.
Csabo2224-08-2014 17:19:40 // 34690
Sztem az nem szentirás, h állitgatták akár a tieden, akár az enyémen a km állást.
Engem először zavart 1 kicsit, jobb szerettem vna látni egy km óra állás körüli értéket az ecu-ban is, mivel eladásra szántam először a kocsit. Aztán meggondoltam magam és megtartottam. mondjuk kb 20 km-t mentem eddig vele (nincs még forgalomba helyezve), de meggyőzött.
van amelyik kocsi őszinte, van amelyik nem. eddig nekem szerencsére sikerült kifogni a jobbakat. sok apró részletből azért össze lehet rakni, h érdemes-e megvenni a kocsit vagy sem.
Engem először zavart 1 kicsit, jobb szerettem vna látni egy km óra állás körüli értéket az ecu-ban is, mivel eladásra szántam először a kocsit. Aztán meggondoltam magam és megtartottam. mondjuk kb 20 km-t mentem eddig vele (nincs még forgalomba helyezve), de meggyőzött.
van amelyik kocsi őszinte, van amelyik nem. eddig nekem szerencsére sikerült kifogni a jobbakat. sok apró részletből azért össze lehet rakni, h érdemes-e megvenni a kocsit vagy sem.
dev16624-08-2014 17:17:53 // 34689
egyébként egyszerű ez. ha úgy számolunk import dízeleknél, h 200ekm-rel érkeznek az országba, akkor mindenki kiszámolhatja magának, hogy most kb mennyi van a gépben. én is így tettem az enyémnél.
dev16624-08-2014 17:15:28 // 34688
Ha tippelnem kéne akkor azt mondanám, h a 0-sra visszaállított autókat olcsóbb műszerrel tekerték vissza (a nepper kevesebbet szánt a műveletere), amik pedig tekertek (más miatt is lehet gyanús), mégis fut az odometer ott hozzáértők piszkáltak bele és sosem lehet bizonyítani, h tekert autó. Ennek ellenére továbbra sem állítanám, h mind tekert, aminek 0-s az odometere, mert SW frissítés okozhat ilyet bizonyos típusoknál. A FES/MES fejlesztője sztem többet is tudna mondani erről.
Alfa GT-Csaba24-08-2014 16:52:53 // 34687
Én 4 évesen vettem a gt-m 3,8 ért 47 ezerrel!Kb 2 hét múlva meghalt az EGR-em és bevittem a kocsit az Érdi Fiat szervizbe!Kértem tőlük hogy olvassák ki a valós km-állást ,és egy nagy nulla volt az enyémbe is!Rákérdeztem hogy ez mitől lehet ,és egy az egyben megmondták hogy ebbe bele nyúltak és és olyan nincs hogy ez magától történik!2-3 hónapja voltam vele ZÉ-nél és kiderült hogy mind a 4 porlasztóm más !De ezek engem nem idegesitenek ,mert 110 ezret mentem a vétel óta a kocsival ,és semmilyen motorikus problémám nem volt vele,csak egy üzemanyag nyomás szabályzót kellett cserélnem a közel 6 év alatt!
AdiArsenal24-08-2014 16:36:47 // 34686
Van itt valaki, aki foglalkozik külföldi autó behozatallal?
Csabo2222-08-2014 21:58:15 // 34685
Igen, erre én se gondolnék. Itt találtam pár ötletet mitől lehet ez:
http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=3&t=2616
Benne van a pakliban, h a km órát állitották vissza. ez én esetemben viszont a felragasztott szerviz matricák nem ezt indokolják. a service interval resetben ha jól emléxem meg lehet nézni a szervizelések számát. alap esetben ez 20k km-ként történik, ha nem változtatják meg. ha nagy az eltérés a szervizelések száma és a kijelzett km között, az már gyanura adhat okot (de ez is csak akkor adhat támpontot ha minden olajcserekor azt a computerben is rögzitették)
esetleg remap történt a kocsival. majd ha odáig jutok, h nagyon nincs mihez kezdenem, akkor leellenőriztetem gyári-e rajta a sw :)
http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=3&t=2616
Benne van a pakliban, h a km órát állitották vissza. ez én esetemben viszont a felragasztott szerviz matricák nem ezt indokolják. a service interval resetben ha jól emléxem meg lehet nézni a szervizelések számát. alap esetben ez 20k km-ként történik, ha nem változtatják meg. ha nagy az eltérés a szervizelések száma és a kijelzett km között, az már gyanura adhat okot (de ez is csak akkor adhat támpontot ha minden olajcserekor azt a computerben is rögzitették)
esetleg remap történt a kocsival. majd ha odáig jutok, h nagyon nincs mihez kezdenem, akkor leellenőriztetem gyári-e rajta a sw :)
Liquid22-08-2014 12:16:38 // 34684
tutira nem lehet olyan hogy magától kinullázódik
Seriff22-08-2014 11:57:00 // 34683
Tetőbox-szal :D (sem)
Csabo2221-08-2014 20:31:25 // 34682
Nekem a dizel 147-ben az ecu-ban 0,0 van. persze nekem is szöget ütött a fejembe, h ez igy nem teljesen okés. aztán keresgéltem itt-ott és a mes fórumon, a yani csóka azt irta, h az adott computernél előfordulhat ez, nem kell vele törődni. minekután a kocsi állapotáról meggyőződtem, nem annyira zavar, h 0 az állása.
hozzáteszem, h egy 2004 év végi 147ről van szó, amit elég olcsón vettem, nem pedig egy 3 millás 4 éves 159-ről...
hozzáteszem, h egy 2004 év végi 147ről van szó, amit elég olcsón vettem, nem pedig egy 3 millás 4 éves 159-ről...
ystuc21-08-2014 18:36:22 // 34681
Persze, igazi családi vas! :-D
dev16621-08-2014 16:16:16 // 34680
nálam a 66-nál offset hiba 53800km (az ECU ír kevesebbet) arányossági hiba kb. 6%.
WarbiRunner (Gyuri)21-08-2014 15:10:04 // 34679
Offszeteset még nem láttam :-) Olyat igen, ami többet mutatott, de 20km alatt kiderítettük, hogy 20km helyett mondjuk 35-öt számolt. Arányossági hiba, ahogy mondod. Visszaosztottunk és kijött kb a műszer állása. 0-ásat is láttam párat, azért annak oka van ha nullát ír. Az eltérés normál esetben nem túl nagy, mondjuk 10e km-es nagyságrend. Szerintem azért érdemes kiolvasni. Ha másnem azért, hogy a kereskedő kicsit érezze hogy értessz ahoz amit vennél. Néztünk már pár Alfát így, azért más a hozzáállás ha azzal indítassz hogy itt a laptop, kiolvashatjuk?
Egyébként nem tudom miért ne számolna tovább attól ha a műszerfalat tekerik. Régebbi vasaknál tök független (145/46 és 156) . A műszerfalban van tárolva a futott km. Az ECU érték külön egy számolt érték. Szerintem ha 0-át ír az annak a jele, hogy az ECU-hoz piszkáltak. Pl tekerték a műszerfalat, aztán eltüntették az ECU értéket. De nyilván nem csak ez lehet az oka.
Nálam benne van az érték és pl chiptuningra sem tűnt el, tehát elvileg programcserekor is számol tovább.
Egyébként nem tudom miért ne számolna tovább attól ha a műszerfalat tekerik. Régebbi vasaknál tök független (145/46 és 156) . A műszerfalban van tárolva a futott km. Az ECU érték külön egy számolt érték. Szerintem ha 0-át ír az annak a jele, hogy az ECU-hoz piszkáltak. Pl tekerték a műszerfalat, aztán eltüntették az ECU értéket. De nyilván nem csak ez lehet az oka.
Nálam benne van az érték és pl chiptuningra sem tűnt el, tehát elvileg programcserekor is számol tovább.
Seriff21-08-2014 15:05:46 // 34678
Azt hittem hirtelen, hogy Te cserélnél :)
dev16621-08-2014 14:21:09 // 34677
szimpatikus példány, megnézésre érdemes...
ystuc21-08-2014 14:16:21 // 34676
Piritu - 1.000.00019-08-2014 16:12:02 // 34675
Kérdés, hogy mire lett szerződés kötve. A szerződéstől való eltérést "bünteti". (Anno mi 200-ra kötöttük.)
gecsa19-08-2014 14:36:45 // 34674
a lényegen nem változtat, hogy ténylegesen keveset futott, fiatal dízel autó nem létezik olcsó pénzért! :)
dev16619-08-2014 14:14:00 // 34673
A FES/MES odometer paramétere megbízhatatlan. Bizonyos típusok bizonyos példányaiban a valós km állást mutatja kis eltéréssel, de jellemzően sokkal kevesebbet vagy sokkal többet. Offset és arányossági hiba is lehet a km óra és az odometer között. Tudom, mert több típusban is teszteltem. Semmilyen döntő következtetést nem vonnék le belőle, a 0-s vagy sokkal magasabb állás sem jelent feltétlenül tekerést, ugyanúgy ahogy megegyező érték sem jelenti ennek az ellenkezőjét.
gecsa19-08-2014 13:22:05 // 34672
a tekert alfák ecu-ja az esetek 95%-ban 0.0km-t mutat, vagy a tekeréskor "megáll", és nem számol tovább.. ezek hamar kideríthetőek, a többi esetről meg ITT egy kis szösszenet..
dev16619-08-2014 13:12:03 // 34670
"ha rádugják gépre, az egyből kiderül, hogy volt-e pörgetve" miből? a fes/mes által kiolvasott infókból biztos nem.
gecsa19-08-2014 13:03:41 // 34669
mivel a magyar vásárlók 99%-a óraállást vásárol, így kb ennyi autónak is van tekerve az órája.. ha majd egyszer rájönnek az emberek, hogy állapotot kell vásárolni, akkor már nem lesz értelme visszatekerni, de addig mindenhol tekernek rajta.. ha rádugják gépre, az egyből kiderül, hogy volt-e pörgetve, de a valós állás már soha nem fog kiderülni..
slideshow19-08-2014 12:49:52 // 34668
Najó, akkor inkább veszünk egy Golfot, az biztos jó lesz :D
(Keresgélek tovább...)
(Keresgélek tovább...)
GTPeti19-08-2014 10:46:43 // 34667
Ha 4 éves, lízingből visszaadott autót veszel, abban lehet 80-100ekm, mert a lízingcég "bünteti", ha évi 20e-nél többet tekernek bele. (Mert nehezebben eladható.) A főnökeim autóinál legalábbis így szokott lenni.
dev16619-08-2014 10:02:44 // 34666
"1 db 159-es dízelbe se valós a km a hahun" úgy valahogy. A borsos áron kínált hazai példányok és azok amikben 250-300e van, akár valósak is lehetnek, de a többi mind átverés. Persze nem csak a 59-esről szól a fáma. A kormos 56-osokra, 66-osokra ez ugyanúgy igaz, a többi márkáról meg ne is beszéljünk. Régen én is azt hittem vannak kivételek és olcsón is lehet valós, alacsony futású dízelt venni, de rá kellett jönnöm, h csodák nincsenek. A tényleg keveset futott, törésmentes autó aranyárban van. A legjobb taktika, ha az ember saját magának hoz kintről, gondozott, de 200e felett futott gépet.
Kriszo19-08-2014 08:21:48 // 34665
Biztos jobban értetek hozzá mint én ezen nem vitatkozom.)Mondjuk ha ezen a vonalon megyünk tovább, akkor 1 db 159-es dízelbe se valós a km a hahun.:)
Gábor145JTD19-08-2014 06:29:38 // 34664
Szia!én láttam élőbe még májusba......kb 5 percig nézegettem aztán viszlát....törött volt,kintről behozott,ugy van összeeszkábálva...belül se tetszett...de lehet én voltam tul kritikus.....ja az eladó se volt szimpi.....ha olyan jo lenne már eladták volna:)
Csabo2219-08-2014 00:26:30 // 34663
Lehet benne, de ha fogadni kéne, akkor én a kamu km állásra tennék nagyobb összeget :)
Hogy miért, azt abból következtetem, h: nincs neki magyar papirja (nincs a szélvédőn rendszám matrica, holott 2010ben már bőven volt) tehát import gép. élőben kell látni, mert ha elmegy a madár, lukat beszélnek a hasába, hogy meg lesz győzve seperc alatt. kint azért nem nagyon vesznek ekkora autót csak azért, h a szomszéd faluba járjanak át vele. lehetne valós a km, ha 1-2 kategóriával kissebb gépről lenne szó.
Itt a klasszikus wheeler dealer koncepció esete forog fenn: hozzuk be, tekerjük vissza, 20ezerért varigari, aztán csináljunk jó képeket és várjuk a madarat.
Persze lehet valós a km, és lehet jó a kocsi is. akinek van hozzá kedve, járjon utána...
Hogy miért, azt abból következtetem, h: nincs neki magyar papirja (nincs a szélvédőn rendszám matrica, holott 2010ben már bőven volt) tehát import gép. élőben kell látni, mert ha elmegy a madár, lukat beszélnek a hasába, hogy meg lesz győzve seperc alatt. kint azért nem nagyon vesznek ekkora autót csak azért, h a szomszéd faluba járjanak át vele. lehetne valós a km, ha 1-2 kategóriával kissebb gépről lenne szó.
Itt a klasszikus wheeler dealer koncepció esete forog fenn: hozzuk be, tekerjük vissza, 20ezerért varigari, aztán csináljunk jó képeket és várjuk a madarat.
Persze lehet valós a km, és lehet jó a kocsi is. akinek van hozzá kedve, járjon utána...
Kriszo19-08-2014 00:23:56 // 34662
Suzuki Budakalásznál áll ha jól látom, nem hinném, hogy nekiálltak volna behozni külföldről egy autót , majd visszatekerni a nagy árrés érdekében.Szerintem ezer oka lehet annak hogy valaki 4 évesen elad egy autot.Ja és még egy kis adalék:)Ha én használnám lenne benne 35-40 ezer, arra mit mondanál?:)6 év alatt raktam a 66-ba 61 ezer km-t.Nem mindenki járja körbe az autójával a világot csak azért mert dízel.
Ha én néznék most 159-est 3 milla környékén biztos megnézném.Nekem képekről egyáltalán nem tűnik rossznak:)
Ha én néznék most 159-est 3 milla környékén biztos megnézném.Nekem képekről egyáltalán nem tűnik rossznak:)
dev16618-08-2014 23:43:46 // 34661
Nem úgy értettem, h van összefüggés a törés és a km állás között.
Ha kezdettől hazai példány akkor akár igaz is lehet a km állás, de alapvetően az árrést az adja, hogy visszatekerik őket. A külföldről érkezőket szinte kivétel nélkül. Az első tulajnak úgy éri meg, ha legalább a garanciaidő végéig hajtja, aztán leadja a kereskedésben ahol vette. Ez a használat nyugaton főleg autópályázást jelent, ami a lehető legkíméletesebb egy mai autónak, ezért szinte meg sem látszik rajtuk az az évi 40-60e km sem belül, sem műszakilag. Cégautóknál hasonlóan, 200-250e km környékén selejtezik ki őket, utána jönnek hozzánk 80-120e-es km állásokkal.
További adalék a témához, hogy jelenleg nincs módszer arra, hogy hitelt érdemlően bizonyítani lehessen, hogy egy 159-ben (ugyanígy igaz még rengeteg típusra) valós vagy valótlan a km állás. Mondj egy okot amiért ne tekerné vissza az órát a napper (akik idehaza nem a tisztességükről híresek, tisztelet az elenyésző kivételnek) egy olyan országban, ahol az átlag vevő fintorogva elfordul, ha olyat hall, hogy egy használt dízelben 200ekm van?
Ha kezdettől hazai példány akkor akár igaz is lehet a km állás, de alapvetően az árrést az adja, hogy visszatekerik őket. A külföldről érkezőket szinte kivétel nélkül. Az első tulajnak úgy éri meg, ha legalább a garanciaidő végéig hajtja, aztán leadja a kereskedésben ahol vette. Ez a használat nyugaton főleg autópályázást jelent, ami a lehető legkíméletesebb egy mai autónak, ezért szinte meg sem látszik rajtuk az az évi 40-60e km sem belül, sem műszakilag. Cégautóknál hasonlóan, 200-250e km környékén selejtezik ki őket, utána jönnek hozzánk 80-120e-es km állásokkal.
További adalék a témához, hogy jelenleg nincs módszer arra, hogy hitelt érdemlően bizonyítani lehessen, hogy egy 159-ben (ugyanígy igaz még rengeteg típusra) valós vagy valótlan a km állás. Mondj egy okot amiért ne tekerné vissza az órát a napper (akik idehaza nem a tisztességükről híresek, tisztelet az elenyésző kivételnek) egy olyan országban, ahol az átlag vevő fintorogva elfordul, ha olyat hall, hogy egy használt dízelben 200ekm van?
Kriszo18-08-2014 21:16:35 // 34660
Attól, hogy törték az orrát miért ne lehetne valós a km benne.Ez évi 25-28 ezer km.Nem teljesen értem, hogy miért ne lehetne benne annyi.
dev16618-08-2014 18:51:17 // 34659
Ha jól tévedek, akkor valamelyik cartárs már megcsodálta élőben, de eléggé lesújtó véleményt formált róla. Gyanús, h törték az orrát. A garantált km állást nem érdemes komolyan venni. A szín sem jó választás, mert csúnyán kifakul idővel (most is egy tonna wax van rajta, h el tudják adni). Összegezve: jó ez, de nem ennyiért.
slideshow18-08-2014 18:28:08 // 34658
Arslan18-08-2014 16:28:25 // 34657
Üdv!
Erről a példányról esetleg valaki tud valamit? :) http://olx.hu/hirdetes/alfa-romeo-147-1-6-t-spark-eco-distinctive-ID2nnLh.html
Erről a példányról esetleg valaki tud valamit? :) http://olx.hu/hirdetes/alfa-romeo-147-1-6-t-spark-eco-distinctive-ID2nnLh.html
W.17-08-2014 14:19:12 // 34656
A 4. off lett végül.... ;)
Grando17-08-2014 14:16:18 // 34655
Ugyan már! Nem sok aaaaz! :D
W.17-08-2014 13:22:40 // 34654
Dehogy untam meg. Kell egy dízel és 4 sok lenne...;) Ha nem kel el, megtartom. Kivonatom 6 hónapra a 166-tal együtt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
408
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?