ki tudna segíteni?
Alfa 147 1,6 (2003)
Alvázszám
ZAR 937 000 030 712 84
megnézni a pontos adatait Ricambiban, milyen felszereltségű és melyik csomagba tartozik, vámolás végett kell.
Köszönöm
Forum >> Autóvásárlás
FRC12-10-2007 16:04:05 // 9453
Gabeß10-10-2007 18:16:38 // 9452
Hello!
Eladó a 145-ös alfám.
1.4 Ts 1998-as szép, jó állapotban van.
Eladó a 145-ös alfám.
1.4 Ts 1998-as szép, jó állapotban van.
Xixo10-10-2007 17:50:14 // 9451
Ezért nem akarom annyira én sem ezt eröltetni. Viszont kéne az emelt hasmagasság meg a 4x4 (hegylakó lettem). A 47-es mellé viszont nem tudnék normális (drága) terepest venni. Ezért került képbe a subaru.
Liquid10-10-2007 08:54:39 // 9450
1000x inkáb Niva mint Samurai...
András bácsi10-10-2007 08:44:36 // 9449
Láttam már olyat 30 centis sárban. Nem volt meggyőző. Mondjuk a traktor könnyen kirántotta. :)))
Scott09-10-2007 22:30:43 // 9448
Erről beszélek én is :)
Lobot09-10-2007 19:37:19 // 9447
Ha már telek járó, akkor érdemes lehet megfontolni a Suzuki Samurai-t is. Az is olcsó, igénytelen jószág. Menet tulajdonságok terén sem lehet rá panasz. Kis köbcentis motorok... oké, nem egy gyorsulás bajnok:-)))
András bácsi09-10-2007 17:35:10 // 9446
Szerintem meg pont hogy megéri venni egy lepukkant nivát, át kell kábelezni, a kopó cuccokat kicserélni, max. egy normális ülést bele, és 500e-ből van egy rendes terepjáród. Ez még olyan technika, hogy bárhol és bármikor akár az út szélén is életet lehet bele lehelni.
Zool09-10-2007 17:28:51 // 9445
Szerintem arra jó, hogy a szomszédba vagy trélerrel messzebbre elvidd ökörködni, de mindennap azzal járni pl munkába veszélyes lehet az állásunkra...
Scott09-10-2007 14:48:15 // 9444
Ki beszélt itt megbízhatóságról ? Egyébként nem egy bonyolult technika és fillérekért van hozzá alkatrész, így ezek nem lényeges dolgok. Egyébként én sem egyetlen autónak ajánlottam természetes, hogy mellé kell egy normális autó is. Itt most a terepjáró jelleg miatt lenne befutó. Olcsó, igénytelen.
De ha van sok pénz akkor lehet milliókat költeni nyugati technikára, nyilvánvalóan nem egy kategória..
De ha van sok pénz akkor lehet milliókat költeni nyugati technikára, nyilvánvalóan nem egy kategória..
Zool09-10-2007 10:50:39 // 9443
Spec a Winkler pont azért nevezte Hobbiatónak a Níváját, mert kell melléje egy autó is, mivel a Nivában rendszeresen a legváratlanabb dolgok romlottak el. Egy mese a kocsi megbízhatósága. Ja és a gari 1 év volt még nemrég. Használtan meg inkább hagyjuk...
Scott09-10-2007 09:02:57 // 9442
Amúgy ha spórolni akarsz és tényleg terepjáró jellegű verda kell a Niva teljesen jó ötlet. Az igaz, hogy a fogyasztás 15 körüli, de ha beledobsz egy diesel motort máris sokat fejlődött motorikusan is a gép. Még pénzed is marad..
Scott09-10-2007 08:59:40 // 9441
Mi ez ?? Eddig tartott a nagy Alfa feeling ? ...
Xixo09-10-2007 01:21:16 // 9440
Pont a felét szánom a projectre. Viszi a ház a casht....
Xixo09-10-2007 01:16:11 // 9439
Hát a legkevésbé sem szépek. Kívülről még csak-csak felfedezni egy itt-ott egy-két érdekes megoldást, amitől nem lesz annyira uncsi jakóverda, de a belseje egyszerű mint a faék.
Xixo09-10-2007 01:12:05 // 9438
A niva biztos jobb terepen mindkettőnél, csak attól az még egy más világ. Nem mondom, hogy létszükségletem a bőrülő, meg a digitklíma, de azért a nivától már csak ezért is parázok egy kicsit.
Xixo09-10-2007 01:08:50 // 9437
Jó volna a CW is, csak nagyon drága. Max annyit akarok szánni a projectre, amennyiért elmegy a 47es. Az meg 2,5mill körül lehet...
Satti08-10-2007 21:14:50 // 9436
Lám lám, csak fogyatkozik a nagyvad kóbászkör!:-)
Charlie 16608-10-2007 19:23:59 // 9435
Vegyé 159-et ! :):)
W.08-10-2007 19:17:45 // 9434
Urak! Eladó a vasam! 156 2.4 JTD SW csere lehet ( ucsó szériás, fullos )! Egyebek a használtautón!
Mike.08-10-2007 17:40:05 // 9433
Szép-szép, de szerintem kisebb annak a piaca mint a Bravoé. Az 500 az csak egy tipikus városi kisautó. Ezt második autónak tartanák azt meg nem sokan tudják megengedni. A Bravo az meg kicsit összetettebb. És nekem jobban is tetszik mint az 500 as-.
Satti08-10-2007 17:32:51 // 9432
A kis 500-as most a nagy durranás inkább.
Mike.08-10-2007 17:30:58 // 9431
Fogadni mertem volna, hogy a Bravo benne lesz és erre kimaradt? Vagy két Fiat nem lehet?
Satti08-10-2007 16:59:55 // 9428
Az a 2107-es Lada volt:-))
Grando08-10-2007 15:44:36 // 9427
A "vasorrú"? :DDD
Ferke08-10-2007 15:42:46 // 9426
Jajj, bocs. Igen, erre gondoltam én is. Széép autó!:)))
Satti08-10-2007 15:17:09 // 9425
A maga idejében jó volt, meg sokan azért szerették, mert qrva nagy a csomagtartója, meg a hátsó hely, akkora a lábtér, mint egy hosszított sofőrös merciben.
Don Gombóc08-10-2007 15:14:46 // 9424
De német. :) Az elődje volt a legmegbízhatóbb passatjuk.
András bácsi08-10-2007 15:13:50 // 9423
Jó csúfok.
Satti08-10-2007 15:13:43 // 9422
Ez az!:-) Malac passat
Don Gombóc08-10-2007 15:12:22 // 9421
A síma elejű amin csak a kerek Wv jel volt ami úgy nézett ki mint a disznó orra. :)) Nem volt díszrács hűtőrács a két lámpa között.
Satti08-10-2007 15:11:54 // 9420
Az előbb írtam be!:-)) '87-től 93-ig gyártották!:-))
Ferke08-10-2007 15:05:46 // 9419
Melyik évjáratú? 98-99 előtti? Amelyiknek az első maszk végignyúlik a lámpákon is?
Charlie 16608-10-2007 15:04:26 // 9418
A legelső, amelyik olyan vót előről mint a megolvad kockavaj.
Satti08-10-2007 15:02:46 // 9417
Az amelyiket '87-től csinálták '93-ig:-)
Ferke08-10-2007 14:56:48 // 9415
A disznópásszát az milyen??:)))
Charlie 16608-10-2007 14:43:58 // 9414
Tényleg nepperduma.
Olyan mint a "nagyablakos"
vagy a "disznópassat" :):):):)
Olyan mint a "nagyablakos"
vagy a "disznópassat" :):):):)
ImO08-10-2007 13:00:04 // 9413
Igen, van kézi funkciója is. Az automata sík mellett balra "H-ban" lehet kapcsolni az 1-est, 2-est, 3-ast, 4-est... asszem...
András bácsi08-10-2007 12:53:57 // 9412
De az sem hagyományos automata, hanem egy félautomata, mint a régi dtm-es gépekben. Előre-hátra tologatós.
András bácsi08-10-2007 12:52:46 // 9411
Jól van, ez olyan nepperduma. :)))
Mondjuk vannak olyanok, akik nem is tudják mijük van.
Mondjuk vannak olyanok, akik nem is tudják mijük van.
ImO08-10-2007 12:50:49 // 9410
Igazad van (lásd: előző hsz.-em), de mi a Selespeed-ről beszéltünk. ;-)
Satti08-10-2007 12:50:11 // 9409
Az lehet, de az akkor sem selespeed:-)
ImO08-10-2007 12:49:21 // 9408
Így van, ez Q-System. És 192 LE. ;-)
András bácsi08-10-2007 12:48:44 // 9407
Szerintem rossz az infotok: volt valami Q-tronic automata a 2.5-höz.
Satti08-10-2007 12:46:13 // 9406
Igen, ez síma automata váltó, a V6-ban nem is volt selespeed:-)
ImO08-10-2007 12:29:06 // 9405
Egy-két "pontatlanság" akad az alábbi hirdetésben:
156 2,5 V6
A Selespeed legalább Alfa-kompatibilis, de láttam már hirdetésben Alfát tiptronic váltóval. :-)
156 2,5 V6
A Selespeed legalább Alfa-kompatibilis, de láttam már hirdetésben Alfát tiptronic váltóval. :-)
Charlie 16608-10-2007 11:24:20 // 9404
Akkó faceliftes 166-ot veszek 2,4 JTD blokkal :):)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
421
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?