Forum >> Autóvásárlás

ghosty913-11-2007 10:14:05 // 10003
"Már csak 450000-t ér egy jó állapotú 155? :("

Ugy erted, klima nelkul?
Satti13-11-2007 10:02:55 // 10002
Vmit kell vegyek, legalább tavaszig, most az egyik eladó off-al szoktam hazamenni, de nekem most mindegy, mert nem megyek, csak napi 10-15 km-et, de a nejemnek most inkább kéne autó a munkájához, és mivel sokat kell a városban is menni, ráadásul a belváros közepén ahol lakunk nem egyszerű parkolni, egy ilyen kissebb gép elég lenne, de ezekből csak az utolsó kiadású S.E. kivitel jőhet számításba, csak a 120 lovas motorral, mert néha, ha én is beleülök, nem akarom magam rosszul érezni:-) Mondjuk ugyanez az utolsó széria sportos kivitelben van a 146-ban is, az is jó, de egyszerűen nincsen sehol, ill. van most egy Miskolcon, de az messze van.
Atesz198713-11-2007 10:01:14 // 10001
Már csak 450000-t ér egy jó állapotú 155? :(
Atesz198713-11-2007 09:59:36 // 10000
Ugyanez linkban: Jó 155 :)

Jah, és happy 10K! :)

András bácsi13-11-2007 09:57:56 // 9999
Télre ne vegyél! Különben is most szereztem rá OZ-ket.
Satti13-11-2007 09:55:19 // 9998
Kéne mán találjak vmit az asszonynak,.:-)
András bácsi13-11-2007 09:52:03 // 9997
Nem megy az olyan gyorsan...
Satti13-11-2007 08:34:41 // 9996
Egy normális 145 S.E.-t nem tudsz eladót?:-)))
András bácsi13-11-2007 08:33:21 // 9995
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1587797&command=ugras&screenwidth=1024

Ha valaki jó 155-öst akar, ezt nézze meg mindenképpen!
Tackry13-11-2007 08:08:56 // 9994
Az újabbak azért nem..:)
SzJ13-11-2007 07:28:48 // 9993
Igen, általában a Coupe a donor, de a papír miatt marad a blokk, de átfűzik a motort a Coupe alkatrészekkel. A HGT-kel csak egy baj van, ha vezérlést akar cserélni az ember, akkor a motort ki kell venni hozzá.
Poló12-11-2007 21:32:46 // 9992
később = későbbi évjáratok
Poló12-11-2007 21:31:08 // 9991
147 lovat, később asszem 155-öt.

Tavalyi Fiat talin is volt egy 20V Turbo Bravo, egy citromsárga. Asszem a Fiat Coupéból teszik át ezeket a motorokat. Ha jól tudom, akkor a HGT motorja az alap, arra tettek egy turbót az olaszok.
Willy12-11-2007 21:30:45 // 9990
A HGT kb azt tudja amit a 2.0 TS. Egy picit elmarad tőle de nem sokkal.
Atesz198712-11-2007 21:28:16 // 9989
Én azt hittem a HGT-ben ugyanaz a motor van, mint a 20V turbo plusban. Akkor az csak egy szimpla 2 literes 5 hengeres szvó motor? Mit tud?
Atesz198712-11-2007 21:12:28 // 9988
Meg azért a 156 még is csak tucat autó... :DDDD :PPPP
SzJ12-11-2007 10:22:35 // 9987
Nagy divat a Bravo turbosítás. Az illetó tag a fiatbravo.hu oldalon, ott is hírdeti. Az elmondása alapján azért akar megválni az autótól, mert Bravo HGT-t akar, és azt akarja turbosítani. Abba meg ugye van 5 henger, 20 szelep, meg bele a Fiat Coupe alkatrészei a turboval.
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=2260
Tackry12-11-2007 08:52:32 // 9986
Az van.:) Fáj a szívem azért a 156-ért, de egyrészt az már megalkuvás lenne a GT után, meg akkor már más okokból is megvárom a jövő évet.:)
Satti12-11-2007 08:31:35 // 9985
Lassan úgy áll a dolog, legalábbis itt mifelénk:-))
GEORGE12-11-2007 00:33:36 // 9984
Akkor csak kitartást tudok kivánni .-)
Tackry12-11-2007 00:31:07 // 9983
Elment, illetve elmegy másra a pénz, amivel beszálltam volna az új autóba.:) Egyelőre úgy néz ki, hogy ebből már csak jövőre lesz autócsere. Meg hát nagyon szeretjük a másik kis dögöt is, és arra sem visz nagyon rá a lélek, hogy eladjam.:) Két autót meg fenntartani... Na azért olyan jól még nem megy.:)
GEORGE11-11-2007 23:58:41 // 9982
És az a 156 2,4Mjet amit mutattál nekem????
:Szájmon:QV:147:GT:11-11-2007 23:09:02 // 9981
:))))))))) Valóban csak elmezavar volt!!!
1.6 aláá nem adom!!:)))
Seriff11-11-2007 22:23:04 // 9980
Bevezetjük a megélhetési autókereskedés fogalmát:D
Liquid11-11-2007 21:52:51 // 9979
LOL!!! :))) Fűt vagy vezet? ez itt a kérdés :))
Satti11-11-2007 12:20:16 // 9977
Sztem a cartársnál ez csak pillanatnyi elmezavar volt, meg egyébként is faceliftet keres csak, ami '99 végétől volt:-)
Tackry11-11-2007 12:10:26 // 9976
Ha már 1.4-est nézel, akkor még mindig ott van az enyém is.:P Bár én most kicsit leálltam az autócserével.
Seriff11-11-2007 11:45:27 // 9975
Ne légy már ilyen türelmetlen:))
Vagy vegyél 55lovas Puntot rögtön, ne vár fél évig, míg oda nem jutsz a keresgélésben;))
Atesz198711-11-2007 10:11:42 // 9974
Végre valaki, aki nem csicsázza szanaszét az autóját. :) Biztos okozott már pár meglepetést vele. :)
Satti11-11-2007 09:39:40 // 9973
Ez már nagyon komolyat mehet, a gyorsulásikon lehet vele alázni:-)) Kívűlről semmi extra, de a mocitető alatt rejtőzik a fenevad!:-))
Xixo11-11-2007 02:25:22 // 9972
Ha már Uno-500 téma.

A Cq tényleg nagyon klassz a sporting verzióban. És belülről sem csúnya. Igaz kicsit fapad, de a piros bizt. öv, az ülések, a bőrözött cuccok nagyon feldobják!! Nekem az volt az első normálisabb verdám. Városban jól megy és ha nagyon muszáj még hosszabb táv is bevállalható vele. Igaz nálam az is 8 littyó körül evett... :))

Az Uno pedig szintén nem rossz. Abból a Tie volt nekem, ami egy igazi kis vadállat. Persze városi rohangálósnak nem túl ideális, mert 10 alatt sosenem fogyasztott.


Egy kérdés: A Lancia Y10-es mennyire van szoros rokonságban az Unokkal?
Mennyire megbízhatóak? Alkatrészárak? Szal a szülőknek kéne bevásárlókocsinak, úgyhogy nem kéne, hogy otthagyja őket sehol, ne kelljen hetente szervizelni...

Róla lenne szó!! Van valakinek infója erről???
Liquid10-11-2007 23:36:37 // 9971
na ez már nemrossz :)
GEORGE10-11-2007 23:29:18 // 9970
Itt bent ez le van tíltva majd otthonról mefsasolom....
Liquid10-11-2007 23:06:19 // 9968
így van, fizika!
Kis motor erőlködik és eszik ugyanannyit, mint a nagyobb. És nem is megy annyira
GEORGE10-11-2007 23:03:51 // 9967
Elég iszákos, ( kicsi motor "nehéz" kaszni )
Nem akarok senkit sem megbántani, de aki dinamikusan akar használni egy 145-öt akkor ne az 1,4-es mocit vegye.
Liquid10-11-2007 23:00:51 // 9966
a dízeleket nem ismerem, nekem 1.5ieSX van (75Le, el. ablak, közp.zár, stb.) nem a fogyasztásáról híres, de nagyon jó kis gép. Az elektronikája, ennek is fosch, alapvetően nincs vele gond. Olcsó hozzá az alkatrész és nagyon jól megy.
pályán 140-150 körül 7-7,5, vegyesben 8-9. tisztán városban rövid távokon, hidegindítva 10 felett. nagypapásan 90-nel 6-6.5
Liquid10-11-2007 22:55:54 // 9965
UNO rulez :) nekem is megvan még :) Jól nézd meg, ha lehet akkor 2. generációst vegyél ( >='90). A toronyba ütött alvázszámnál rohad, ha az már volt javítva és hatósági alvázszáma van, akkor az jó vétel.
Satti10-11-2007 20:57:03 // 9964
Egyébként nem sokkal megy rosszabbul, mint a 147 ECO, a lóerő majdnem ugyanaz, az egyik 104 a másik 105.
Satti10-11-2007 20:55:39 // 9963
1.4-est ne vegyél, tarts még ki!:-)
:Szájmon:QV:147:GT:10-11-2007 20:29:39 // 9962
jó hogy QV-t keresek egyébként.... :))))))))))))))))
:Szájmon:QV:147:GT:10-11-2007 20:28:32 // 9961
Ezek az 1.4-esek milyenek?
fogyasztás??? Mennyire gyenge vagy erős ez a motor???
Satti10-11-2007 19:41:08 // 9960
Aztv vágom, hogy van több színben is, bár a sárga a legkedveltebb belőle:-))
Van piros, grafit, fekete, más a lökhárító, minden színrefújt, persze cak 14-es alufelnikkel, sztem pofás kiskocsi.
Don Gombóc10-11-2007 19:33:26 // 9959
Van sima 1,1 sx is, rosszul tudod. Sőt a sporting nem csak Dino sárgában van hanem más színben is, az oldal csík és az első és hátsó díszlécek eltérő festése és egy kis eltérés a belsőben ami más.
Vikking 31110-11-2007 19:29:31 // 9958
Köszi szépen a sok választ!

Csak azért gondolok most nagyon az Unora, mert a 33 tényleg elég erős, és hát láttam, mi történt a múlt hét végén azokkal a fiatalokkal a 33-masban... :( Szóval kissé elrettentem tőle, hogy kezdőautónak alfám legyen... Utána persze igen :) De elsőre erős lenne...

És van valami különleges dolog, amit meg kell rajta nézni vásárláskor? Mindenképpen benzinest szeretnék, a dízelek állítólag eléggé megbízhatatlanok... Ahogy elnézegettem a használtautó-n, nem igazán rohadnak, vagyis az újakon egyiken sem láttam rohadást. Elektronika van benne valami bonyolult dolog? Ami "csakazértis" elromlik? Olyan kis olaszos logikátlanságokra pl, amik megkeserítik egy ember életét...
Satti10-11-2007 19:28:52 // 9957
Mondjuk itt gondolom az is lényeg, hogy pici pénzből legyen városi szaladgálós autó, egy Panda multijet meg nem olcsó még.
Satti10-11-2007 19:27:28 // 9956
Úgy tudom, hogy a cinquecentoban, és a seicentoban, legalábbis az első szériában csak a sporting az 1.1-es, a síma az 900-as, mondjuk a sporting sokkal pofásabb is kívűl-belűl!
Don Gombóc10-11-2007 19:25:17 // 9955
Nem minden 1.1-es sporting, de ez nem is dízel. Bár próbáltam az 1.3-as multijet Pandát, az nagyon meggyőző ki doboz azzal a mocival, és takarékos is. Csak újonnan azért drága a méretéhez képest. Bár városi glasszáláshoz megteszi, még én is kényelmesen elférek bennük.
Satti10-11-2007 19:22:19 // 9954
Annak a nevében is benne van, hogy sporting!:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.