"Már csak 450000-t ér egy jó állapotú 155? :("
Ugy erted, klima nelkul?
Forum >> Autóvásárlás
ghosty913-11-2007 10:14:05 // 10003
Satti13-11-2007 10:02:55 // 10002
Vmit kell vegyek, legalább tavaszig, most az egyik eladó off-al szoktam hazamenni, de nekem most mindegy, mert nem megyek, csak napi 10-15 km-et, de a nejemnek most inkább kéne autó a munkájához, és mivel sokat kell a városban is menni, ráadásul a belváros közepén ahol lakunk nem egyszerű parkolni, egy ilyen kissebb gép elég lenne, de ezekből csak az utolsó kiadású S.E. kivitel jőhet számításba, csak a 120 lovas motorral, mert néha, ha én is beleülök, nem akarom magam rosszul érezni:-) Mondjuk ugyanez az utolsó széria sportos kivitelben van a 146-ban is, az is jó, de egyszerűen nincsen sehol, ill. van most egy Miskolcon, de az messze van.
Atesz198713-11-2007 10:01:14 // 10001
Már csak 450000-t ér egy jó állapotú 155? :(
Atesz198713-11-2007 09:59:36 // 10000
András bácsi13-11-2007 09:57:56 // 9999
Télre ne vegyél! Különben is most szereztem rá OZ-ket.
Satti13-11-2007 09:55:19 // 9998
Kéne mán találjak vmit az asszonynak,.:-)
András bácsi13-11-2007 09:52:03 // 9997
Nem megy az olyan gyorsan...
Satti13-11-2007 08:34:41 // 9996
Egy normális 145 S.E.-t nem tudsz eladót?:-)))
András bácsi13-11-2007 08:33:21 // 9995
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1587797&command=ugras&screenwidth=1024
Ha valaki jó 155-öst akar, ezt nézze meg mindenképpen!
Ha valaki jó 155-öst akar, ezt nézze meg mindenképpen!
Tackry13-11-2007 08:08:56 // 9994
Az újabbak azért nem..:)
SzJ13-11-2007 07:28:48 // 9993
Igen, általában a Coupe a donor, de a papír miatt marad a blokk, de átfűzik a motort a Coupe alkatrészekkel. A HGT-kel csak egy baj van, ha vezérlést akar cserélni az ember, akkor a motort ki kell venni hozzá.
Poló12-11-2007 21:32:46 // 9992
később = későbbi évjáratok
Poló12-11-2007 21:31:08 // 9991
147 lovat, később asszem 155-öt.
Tavalyi Fiat talin is volt egy 20V Turbo Bravo, egy citromsárga. Asszem a Fiat Coupéból teszik át ezeket a motorokat. Ha jól tudom, akkor a HGT motorja az alap, arra tettek egy turbót az olaszok.
Tavalyi Fiat talin is volt egy 20V Turbo Bravo, egy citromsárga. Asszem a Fiat Coupéból teszik át ezeket a motorokat. Ha jól tudom, akkor a HGT motorja az alap, arra tettek egy turbót az olaszok.
Willy12-11-2007 21:30:45 // 9990
A HGT kb azt tudja amit a 2.0 TS. Egy picit elmarad tőle de nem sokkal.
Atesz198712-11-2007 21:28:16 // 9989
Én azt hittem a HGT-ben ugyanaz a motor van, mint a 20V turbo plusban. Akkor az csak egy szimpla 2 literes 5 hengeres szvó motor? Mit tud?
Atesz198712-11-2007 21:12:28 // 9988
Meg azért a 156 még is csak tucat autó... :DDDD :PPPP
SzJ12-11-2007 10:22:35 // 9987
Nagy divat a Bravo turbosítás. Az illetó tag a fiatbravo.hu oldalon, ott is hírdeti. Az elmondása alapján azért akar megválni az autótól, mert Bravo HGT-t akar, és azt akarja turbosítani. Abba meg ugye van 5 henger, 20 szelep, meg bele a Fiat Coupe alkatrészei a turboval.
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=2260
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=2260
Tackry12-11-2007 08:52:32 // 9986
Az van.:) Fáj a szívem azért a 156-ért, de egyrészt az már megalkuvás lenne a GT után, meg akkor már más okokból is megvárom a jövő évet.:)
Satti12-11-2007 08:31:35 // 9985
Lassan úgy áll a dolog, legalábbis itt mifelénk:-))
GEORGE12-11-2007 00:33:36 // 9984
Akkor csak kitartást tudok kivánni .-)
Tackry12-11-2007 00:31:07 // 9983
Elment, illetve elmegy másra a pénz, amivel beszálltam volna az új autóba.:) Egyelőre úgy néz ki, hogy ebből már csak jövőre lesz autócsere. Meg hát nagyon szeretjük a másik kis dögöt is, és arra sem visz nagyon rá a lélek, hogy eladjam.:) Két autót meg fenntartani... Na azért olyan jól még nem megy.:)
GEORGE11-11-2007 23:58:41 // 9982
És az a 156 2,4Mjet amit mutattál nekem????
:Szájmon:QV:147:GT:11-11-2007 23:09:02 // 9981
:))))))))) Valóban csak elmezavar volt!!!
1.6 aláá nem adom!!:)))
1.6 aláá nem adom!!:)))
Seriff11-11-2007 22:23:04 // 9980
Bevezetjük a megélhetési autókereskedés fogalmát:D
Liquid11-11-2007 21:52:51 // 9979
LOL!!! :))) Fűt vagy vezet? ez itt a kérdés :))
Seriff11-11-2007 21:45:20 // 9978
Satti11-11-2007 12:20:16 // 9977
Sztem a cartársnál ez csak pillanatnyi elmezavar volt, meg egyébként is faceliftet keres csak, ami '99 végétől volt:-)
Tackry11-11-2007 12:10:26 // 9976
Ha már 1.4-est nézel, akkor még mindig ott van az enyém is.:P Bár én most kicsit leálltam az autócserével.
Seriff11-11-2007 11:45:27 // 9975
Ne légy már ilyen türelmetlen:))
Vagy vegyél 55lovas Puntot rögtön, ne vár fél évig, míg oda nem jutsz a keresgélésben;))
Vagy vegyél 55lovas Puntot rögtön, ne vár fél évig, míg oda nem jutsz a keresgélésben;))
Atesz198711-11-2007 10:11:42 // 9974
Végre valaki, aki nem csicsázza szanaszét az autóját. :) Biztos okozott már pár meglepetést vele. :)
Satti11-11-2007 09:39:40 // 9973
Ez már nagyon komolyat mehet, a gyorsulásikon lehet vele alázni:-)) Kívűlről semmi extra, de a mocitető alatt rejtőzik a fenevad!:-))
Xixo11-11-2007 02:25:22 // 9972
Ha már Uno-500 téma.
A Cq tényleg nagyon klassz a sporting verzióban. És belülről sem csúnya. Igaz kicsit fapad, de a piros bizt. öv, az ülések, a bőrözött cuccok nagyon feldobják!! Nekem az volt az első normálisabb verdám. Városban jól megy és ha nagyon muszáj még hosszabb táv is bevállalható vele. Igaz nálam az is 8 littyó körül evett... :))
Az Uno pedig szintén nem rossz. Abból a Tie volt nekem, ami egy igazi kis vadállat. Persze városi rohangálósnak nem túl ideális, mert 10 alatt sosenem fogyasztott.
Egy kérdés: A Lancia Y10-es mennyire van szoros rokonságban az Unokkal?
Mennyire megbízhatóak? Alkatrészárak? Szal a szülőknek kéne bevásárlókocsinak, úgyhogy nem kéne, hogy otthagyja őket sehol, ne kelljen hetente szervizelni...
Róla lenne szó!! Van valakinek infója erről???
A Cq tényleg nagyon klassz a sporting verzióban. És belülről sem csúnya. Igaz kicsit fapad, de a piros bizt. öv, az ülések, a bőrözött cuccok nagyon feldobják!! Nekem az volt az első normálisabb verdám. Városban jól megy és ha nagyon muszáj még hosszabb táv is bevállalható vele. Igaz nálam az is 8 littyó körül evett... :))
Az Uno pedig szintén nem rossz. Abból a Tie volt nekem, ami egy igazi kis vadállat. Persze városi rohangálósnak nem túl ideális, mert 10 alatt sosenem fogyasztott.
Egy kérdés: A Lancia Y10-es mennyire van szoros rokonságban az Unokkal?
Mennyire megbízhatóak? Alkatrészárak? Szal a szülőknek kéne bevásárlókocsinak, úgyhogy nem kéne, hogy otthagyja őket sehol, ne kelljen hetente szervizelni...
Róla lenne szó!! Van valakinek infója erről???
Liquid10-11-2007 23:36:37 // 9971
na ez már nemrossz :)
GEORGE10-11-2007 23:29:18 // 9970
Itt bent ez le van tíltva majd otthonról mefsasolom....
:Szájmon:QV:147:GT:10-11-2007 23:28:02 // 9969
Liquid10-11-2007 23:06:19 // 9968
így van, fizika!
Kis motor erőlködik és eszik ugyanannyit, mint a nagyobb. És nem is megy annyira
Kis motor erőlködik és eszik ugyanannyit, mint a nagyobb. És nem is megy annyira
GEORGE10-11-2007 23:03:51 // 9967
Elég iszákos, ( kicsi motor "nehéz" kaszni )
Nem akarok senkit sem megbántani, de aki dinamikusan akar használni egy 145-öt akkor ne az 1,4-es mocit vegye.
Nem akarok senkit sem megbántani, de aki dinamikusan akar használni egy 145-öt akkor ne az 1,4-es mocit vegye.
Liquid10-11-2007 23:00:51 // 9966
a dízeleket nem ismerem, nekem 1.5ieSX van (75Le, el. ablak, közp.zár, stb.) nem a fogyasztásáról híres, de nagyon jó kis gép. Az elektronikája, ennek is fosch, alapvetően nincs vele gond. Olcsó hozzá az alkatrész és nagyon jól megy.
pályán 140-150 körül 7-7,5, vegyesben 8-9. tisztán városban rövid távokon, hidegindítva 10 felett. nagypapásan 90-nel 6-6.5
pályán 140-150 körül 7-7,5, vegyesben 8-9. tisztán városban rövid távokon, hidegindítva 10 felett. nagypapásan 90-nel 6-6.5
Liquid10-11-2007 22:55:54 // 9965
UNO rulez :) nekem is megvan még :) Jól nézd meg, ha lehet akkor 2. generációst vegyél ( >='90). A toronyba ütött alvázszámnál rohad, ha az már volt javítva és hatósági alvázszáma van, akkor az jó vétel.
Satti10-11-2007 20:57:03 // 9964
Egyébként nem sokkal megy rosszabbul, mint a 147 ECO, a lóerő majdnem ugyanaz, az egyik 104 a másik 105.
Satti10-11-2007 20:55:39 // 9963
1.4-est ne vegyél, tarts még ki!:-)
:Szájmon:QV:147:GT:10-11-2007 20:29:39 // 9962
jó hogy QV-t keresek egyébként.... :))))))))))))))))
:Szájmon:QV:147:GT:10-11-2007 20:28:32 // 9961
Ezek az 1.4-esek milyenek?
fogyasztás??? Mennyire gyenge vagy erős ez a motor???
fogyasztás??? Mennyire gyenge vagy erős ez a motor???
Satti10-11-2007 19:41:08 // 9960
Aztv vágom, hogy van több színben is, bár a sárga a legkedveltebb belőle:-))
Van piros, grafit, fekete, más a lökhárító, minden színrefújt, persze cak 14-es alufelnikkel, sztem pofás kiskocsi.
Van piros, grafit, fekete, más a lökhárító, minden színrefújt, persze cak 14-es alufelnikkel, sztem pofás kiskocsi.
Don Gombóc10-11-2007 19:33:26 // 9959
Van sima 1,1 sx is, rosszul tudod. Sőt a sporting nem csak Dino sárgában van hanem más színben is, az oldal csík és az első és hátsó díszlécek eltérő festése és egy kis eltérés a belsőben ami más.
Vikking 31110-11-2007 19:29:31 // 9958
Köszi szépen a sok választ!
Csak azért gondolok most nagyon az Unora, mert a 33 tényleg elég erős, és hát láttam, mi történt a múlt hét végén azokkal a fiatalokkal a 33-masban... :( Szóval kissé elrettentem tőle, hogy kezdőautónak alfám legyen... Utána persze igen :) De elsőre erős lenne...
És van valami különleges dolog, amit meg kell rajta nézni vásárláskor? Mindenképpen benzinest szeretnék, a dízelek állítólag eléggé megbízhatatlanok... Ahogy elnézegettem a használtautó-n, nem igazán rohadnak, vagyis az újakon egyiken sem láttam rohadást. Elektronika van benne valami bonyolult dolog? Ami "csakazértis" elromlik? Olyan kis olaszos logikátlanságokra pl, amik megkeserítik egy ember életét...
Csak azért gondolok most nagyon az Unora, mert a 33 tényleg elég erős, és hát láttam, mi történt a múlt hét végén azokkal a fiatalokkal a 33-masban... :( Szóval kissé elrettentem tőle, hogy kezdőautónak alfám legyen... Utána persze igen :) De elsőre erős lenne...
És van valami különleges dolog, amit meg kell rajta nézni vásárláskor? Mindenképpen benzinest szeretnék, a dízelek állítólag eléggé megbízhatatlanok... Ahogy elnézegettem a használtautó-n, nem igazán rohadnak, vagyis az újakon egyiken sem láttam rohadást. Elektronika van benne valami bonyolult dolog? Ami "csakazértis" elromlik? Olyan kis olaszos logikátlanságokra pl, amik megkeserítik egy ember életét...
Satti10-11-2007 19:28:52 // 9957
Mondjuk itt gondolom az is lényeg, hogy pici pénzből legyen városi szaladgálós autó, egy Panda multijet meg nem olcsó még.
Satti10-11-2007 19:27:28 // 9956
Úgy tudom, hogy a cinquecentoban, és a seicentoban, legalábbis az első szériában csak a sporting az 1.1-es, a síma az 900-as, mondjuk a sporting sokkal pofásabb is kívűl-belűl!
Don Gombóc10-11-2007 19:25:17 // 9955
Nem minden 1.1-es sporting, de ez nem is dízel. Bár próbáltam az 1.3-as multijet Pandát, az nagyon meggyőző ki doboz azzal a mocival, és takarékos is. Csak újonnan azért drága a méretéhez képest. Bár városi glasszáláshoz megteszi, még én is kényelmesen elférek bennük.
Satti10-11-2007 19:22:19 // 9954
Annak a nevében is benne van, hogy sporting!:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
378
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?