Forum >> Autóvásárlás

GEORGE22-03-2008 23:03:33 // 11302
Rosznak nem is mondhatóak :-)
tipoatti22-03-2008 23:03:12 // 11301
:) Egy kissé igen... 1,8 Rulez, ennyire esetleg rájöhettél. :)
frank15622-03-2008 23:02:35 // 11300
szerintem bármelyik nagy élmény lehet.....
GEORGE22-03-2008 23:00:44 // 11299
melyikre? 155? 156? 166?
Szilárd22-03-2008 23:00:20 // 11298
Elég messzire távolodtunk a GTV vásárlástól...
GEORGE22-03-2008 23:00:20 // 11297
Menni ment de olyan "bágyadtan"....
tipoatti22-03-2008 22:59:47 // 11296
Híííj..... túró nélkül nem egy nagy élmény mi? Azért akkorát csak megy, mint a 2,0 szívódízel "B" Asconám anno... :)
frank15622-03-2008 22:59:45 // 11295
Hááát....én egyszer egy V6-ra lennék kíváncsi...
GEORGE22-03-2008 22:56:46 // 11294
én ilyen vagyok....görbült is a szám pénteken hogy nem volt turbo a gépen, és görbült ma Pakstól Kulcsig is...szörnyű érzés ha nem megy az autó :-(
Na de Kulcstól újból vigyor :-)))
GEORGE22-03-2008 22:55:18 // 11293
A valamit valamiért elve......159-ben ülhetsz már 6 millácska alatt, de nem megy........
tipoatti22-03-2008 22:54:00 // 11292
Hát Te sokáig nem bírnád, az fix... :)))
tipoatti22-03-2008 22:53:10 // 11291
Szerintem kínkeserves lehet benne... szörnyű.
tipoatti22-03-2008 22:51:51 // 11290
Széééép ótó, mintha az exemet látnám... :)
GEORGE22-03-2008 22:49:32 // 11289
Hát elvonszolja........gondolom utazóban csak megfutja azt amit kell, d aki ilyent vesz az eleve nyugodt ember lehet .-)
én megörülnék benne az tuti :-)
tipoatti22-03-2008 22:48:52 // 11288
Számít sokat. Blackyval gyorsultam anno, amikor megvolt még neki az 1,8-as 156-osa. Az én 100 kg.-os gnú testem komoly hátrány lett a végére a jobb rajtom ellenére... :)
GEORGE22-03-2008 22:48:35 // 11287
No itt is a magyarázat, Olaszból! ott nem ritka az 1,8 csak nálunk az :-)
frank15622-03-2008 22:47:32 // 11286
1,8 TS 16V Anno Olaszból jött
tipoatti22-03-2008 22:46:42 // 11285
Na ez komoly... akkor nem olyan rossz kis moci ez ( bár szerintem szomorú, hogy "csak" itt tart az Alfa )... De mit kezd az 1,8 tonnás 159-el???
Liquid22-03-2008 22:46:35 // 11284
ez csalóka, mert tudtommal 50kg-om belül van a különbség a 146-156 között
GEORGE22-03-2008 22:46:11 // 11283
igen ritka .-)
156-ban 145-146-ban ritka, az elöbb direkt nem írtam oda a 155-öt mert azokban sürübb az 1,8-as.
Neked a 155-ben is 1,8 TS 16V volt vagy 8v?
tipoatti22-03-2008 22:44:27 // 11282
Vezettem 146-ot 1,8 TS-el, komolyan mondom, qrvára ment. Nagyobb élmény volt, mint az '56, pedig az is kellemes. Tudom, a súly... :)
frank15622-03-2008 22:43:51 // 11281
Ritka? Nekem már a második 1.8-asom van....
Liquid22-03-2008 22:43:46 // 11280
1.8-at nem vezettem, mikor kocsit kerestem, 1db 1.8-as volt a kínálatban amit épp hogy megnézésre érdemesnek találtam, de mire ideért a Rieglerhez Győrbe, addigra megvettem ezt a 2.0-t, így nem próbáltam ki.
GEORGE22-03-2008 22:40:57 // 11279
Ja és most elkezdte ontani a gyár az 1,8 TS 16V-ket, lásd GT meg bekerült a 159-be 1,8 MPi néven.
GEORGE22-03-2008 22:40:08 // 11278
Igazából csak nálunk ritka a 145-146-156 1,8 TS 16V velmár szerbiában is sokkal több 1,8-as van mint nálunk.
tipoatti22-03-2008 22:39:10 // 11277
Az 1,8 ritkaságával igazad van, de szerintem ne higgyük, hogy az 1,6-ot nem fingatják sokan ugyanúgy... mégiscsak 120 lóerő, ami sok fiatalnál okoz mentális Schumacherséget.
Tény: nekem egy idő után az 1,6 bántóan gyengének tűnt, az 1,8 sosem bosszantott, pont kellemes volt.
Liquid22-03-2008 22:38:43 // 11276
na itt kiválóan látszik, hogy az 1.8-nak kevésbé megerőltető a kaszni mozgatása, bár lehet hogy a váltó is bejátszik
Liquid22-03-2008 22:37:10 // 11275
azonkívül ha a blokk azonos, akkor a furat méretek miatt a 2.0 vastartalma a legkisebb tehát hamarább kikönyökölhet, vagy ez baromság? Annyira nem vágom a dolgot, csak lelkes amatőr vagyok :)
tipoatti22-03-2008 22:35:48 // 11274
Téli üzemmód, csak Pest: 1,6: 11,5-12, 1,8: 10,5-11 liter. A mostani dízel bálna ugyanezt a kínzást abszolválja 8 literrel.
GEORGE22-03-2008 22:35:17 // 11273
Okés. Az AR32301-es dugó mérete egyezik AR67204-el.
Elöbbi már a műanyag fedeles utóbbi még nem.
Liquid22-03-2008 22:33:27 // 11272
ez igaz, de ebben az is bennevan, hogy mivel 1.8 olyan ritka mint a fehér holló, ezért azokról az infó is kevés, az 1.6tal meg nem izomkodnak annyira az emberek, ergo kevesebben hajtják szét. Vagy rosszul látom?
tipoatti22-03-2008 22:31:16 // 11271
Jómagam a legijesztőbb történeteket a 2,0 TS-ről hallottam, és ezzel sem vagyok egyedül szvsz...
András bácsi22-03-2008 22:31:03 // 11270
Az hogy műanyag szelepdeklis, önmagában még nem sokat mond.

Viszont hogy mi azonos és mi nem: 1.4-1.6, 1.8-2.0 nagyjából, de nem mindenben. Vezérműtengelyben, szelepméretben pl. párban azonosak.
Liquid22-03-2008 22:30:35 // 11269
mennyi az annyi?
tipoatti22-03-2008 22:29:40 // 11268
Nálam ugyanolyan üzemeltetési stílussal az 1,8 kb. 1-1,5 literrel kevesebbet evett.
Liquid22-03-2008 22:26:15 // 11267
asszem igen...
a 156-ban lévő TS-eké
GEORGE22-03-2008 22:25:37 // 11266
Ezek mind a "műanyag" szelep deknis motorcsalád méretei?
Liquid22-03-2008 22:25:34 // 11265
mivel a lóerő különbség is dupla az 1.6 és 1.8 között enek alapján érzetre is illink dupla különbségnek lenni. Hozzáteszem hogy 105 lovas 1.6-ot vezettem csak az enyémen kívül.
Liquid22-03-2008 22:20:37 // 11264
nem hiszem hogy megbízhatóságban nagyon lenne különbség köztük.
A fogyasztásuk majdnem azonos, ez valszeg a váltó mellett annak is betudható, hogy a 2.0-snak kevésbé megerőltető a kaszni mozgatása mint pl. az 1.6-nak.

az hogy az 1.8 ritkább leginkább a keleti piac árérzékenységének tudható be.
Liquid22-03-2008 22:15:32 // 11263
nem teljesen azonosak.
a furat a két kisebb TS-nél megegyezik és csak a löket hossza más, a 2.0-nál viszont más mindkét méret.
1.6 82x75,65
1.8 82x82,7
2.0 83x91
tipoatti22-03-2008 22:06:42 // 11262
Ja, a jó kis rövid 1,6-os váltóval rajtnál lehet meglepi... :)
GEORGE22-03-2008 22:03:22 // 11261
Ez így igaz komoly lépés 1,6 után az 1,8...
Az 1,8 és a 2,0 viszont szinte egy és ugyan az, de ott meg a váltóval van a "csalás" azért tud az 1,8 lépést tartani a 2,0 -el :-)
GEORGE22-03-2008 22:02:12 // 11260
1,6 1,8 2,0 mind mind azonos..csak a hajtókarban és a főtengelyben különböznek.
a másik mocikon le van dugozva a balansztengelyek helyei, ha valaki akarja tehet az 1,6-ba is akár balansz tengelyt.
Amugy a gyári 2,0TS 16v a szupertúrás autókban nem tartalamz balansz tegelyeket!
tipoatti22-03-2008 22:00:36 // 11259
Empirikus tapasztalatom az, hogy az 1,6-1,8 közötti különbség galaktikus az 1,8-2,0 viszonylathoz képest.
tipoatti22-03-2008 21:57:18 // 11258
Sajnos én nem voltam bekötve amikor GTK. lett az első Alfám. A légzsák kb. akkorát üt a mellkasra, mint Tyson... Napokig sajgott a szegycsontom. Az "ostorcsapás-effekt" miatt meg azóta is szar a nyakam, annyi az öröm az ürömben, hogy geincsérvem nem lett... Úgyhogy tényleg kösse be magát mindenki!
tipoatti22-03-2008 21:53:38 // 11257
Dehogy, nem volt KOMOLY... :)
Liquid22-03-2008 21:05:55 // 11256
az 1.6, 1.8, 2.0TS között fogyasztásban minimális különbség van csupán. Az 1.6 és 1.8 teljesen egyforma, csak a löket hossza más. A 2.0TS már teljesen más cucc. Abban pl. van balansztszíj is. Hogy az 1.8 vs. 2.0 közül mlyik jobb vagy rosszabb azt nem tudom. Nyilván a vezérlés cserénél rosszabb a 2.0 mert annak több a költsége a plusz szíj és görgö miatt, viszont egyenletesebben jár. Viszont a 2.0 10Le-vel és 20Nm-rel több. Az csak ráadás hogy pl. a 156-nál a 2.0-nál hűtött első tárcsa van a kisebbeknél sima.

Ennyit tudok erről a dologról, ha van valakinek még infója, vagy valamit rosszul tudok ne kíméljetek :)
ImO22-03-2008 20:55:28 // 11255
Tiszta sor, hogy nem kell összetörni az autót. Én sem szórakozásból tettem... Nem nagy élmény, amikor az ember koponyáját platina, a combcsontját pedig egy a velőűrbe helyezett fém "virágkaró" tartja össze...
Én is azért úsztam meg, mert be voltam kötve. Egyértelmű, hogy a lufi még árt is, ha nem vagy bekötve, úgyhogy nálam alap, hogy bekötöm magam.
ImO22-03-2008 20:49:20 // 11254
Ezt ugye nem kérdezted KOMOLYAN? :-)
RoliQ422-03-2008 18:12:11 // 11253
szerintem meg nem kell összetörni a kocsit:) a lufi meg nem minden hiába magyarázza az ember hogy neki 53 légzsákja van de az övet nem kapcsolja be! tisztelet a kívéltenek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.