Forum >> Autóvásárlás

Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:53:49 // 21753
A kérdés, hogy mennyit mész a Vassal, évi 10-20 ezernél TS, ha több akkor olajkályha.
Az ártöbbletből simán finanszírozható a drágább benzin is :-)
Scott01-01-2010 19:52:37 // 21752
pb, szedd már össze magad és gépelj rendesen! Vagy ez valami új 2010-es stílus? Netán még nem józanodtál ki? vatte :DD
Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:51:42 // 21751
Nem, minden konstrukciónak vannak gyenge pontjai, ezért nem örök életűek a műszaki eszközök.
Az viszont a használattól függ, hogy a lehetséges maximumot hozzuk-e ki belőle.
Pont ezért lutri a használt autó vásárlása, nem tudhatod, hogy mi történt addig a Vassal. Pl. amit Erhard ír hihetőnek tűnik a termosztáttal kapcsolatban, simán motorgyilkos tett és nem fogsz tudni róla...
pb_01-01-2010 19:51:04 // 21750
IgN a hivatalos indoklás ez volt.
Scott01-01-2010 19:49:52 // 21749
A boxer az egyik legjobb és legmegbízhatóbb konstrukció (volt). Na persze ez csak akkor igaz, ha karban van tartva, de ez igaz mindenre.
Azzurro01-01-2010 19:48:12 // 21748
Akkor most TS, vagy JTD?Nekem legalább 850.000Ft kell hozzá raknom az árához, hogy tudjak venni egy 147 JTD.És még akkor nincs leszervizelve.Ennyivel jobb???
Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:48:04 // 21747
"Neked kéne figyLmSebbN olvasni" - viszont már öregek vagyunk a betűrejtvényekhez :-DD
GEORGE01-01-2010 19:47:34 // 21746
tehát a konstrukcióban rejlő hiba lehetőségét kizárod?
pb_01-01-2010 19:46:53 // 21745
Neked kéne figyLmSebbN olvasni.) Ugye a 13 az több, mint a 24?))) Sőt a 24ben bNne van 1 olyan típus, ami az AR törTneTbN a legnagyobb Pldányszámban gyártott, na akkor, hogy is van ez?))
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 19:46:23 // 21744
azt elismerem hogy egy JTD vagy MJET sokkal "igénytelenebb" gondozást igényel mint egy TS ott sajnos nagyon sok tényezőt kell figyelembe venni...Nálad ez a 92e-nél lévő probléma nagyon korán jelentkezett, ez inkább 160e-től szokott előjönni...
Scott01-01-2010 19:46:02 // 21743
Hja, de nem azért mert jobb lenne bármelyik soros benzines, hanem csak azért, mert gazdaságosabb előállítani. Az autógyártás csak erről szól. Ha benzines akkor kizárólag boxer vagy V6 :D
Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:45:47 // 21742
Ha mindenhol gond, miért nem változtatnak az okos szerelők a karbantartási előírásokon?
Jó példa erre az EGR szelep az olajkályháknál. Szinte mindegyikbek meghal (nálam is) mégse írták elő a cseréjét, mondjuk a vezérműszíjjal együtt.
Érdekes módon a TS-eknél le tudták vinni 120-ról 60ezerre a gyári ajánlást.
Továbbra is tartom a szakszerűtlen gondozás témakörét, mint fő hibaokot...
GEORGE01-01-2010 19:45:04 // 21741
jól írta pedig, lehetséges ok.
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 19:42:04 // 21740
ezt okos szerelők mondják akikre érdemes hallgatni :)
GEORGE01-01-2010 19:42:01 // 21739
Nem, sőt biztosan az Ő hibája miatt volt nekem is az a gondom ami sok-sok más TS-nél is gond......
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 19:41:01 // 21738
s a tűzbe teszed a kezed az előző tulajért?
Satti01-01-2010 19:40:44 // 21737
A maham részéről még annyira sem értek hozzá és elég megygőzőnek tűnt, amit írtál, azért írtam. :-)
GEORGE01-01-2010 19:40:08 // 21736
Mik ezek a nagy betűk? elég nehéz olvasni....
pb_01-01-2010 19:39:18 // 21735
Jó volt az, nagyon is jó, csak fejlSZtNi kLlett volna tovább. MivL nM lehetett ugyanazt Ljátszani, mint a TSnél, eZrt gazdaságtalannak íTlTk +, így kidobták a palettáról.
GEORGE01-01-2010 19:38:46 // 21734
nem én voltam az első tulaj, én 58ezer után ültem bele 92 környékén jött elő a kompresszió gond. Selénia racinggel járattam mindig.
GEORGE01-01-2010 19:37:23 // 21733
Azért vártam meg, hogy más írja be és ne én, mert akkor azt tőlem nem fogadtad volna el :-))
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 19:37:03 // 21732
én nem értek hozzá :P csak sokat hallok és olvasok...
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 19:36:23 // 21731
mint az Mjet-et :DD Alfa Killer vagy ezt tudjuk :P Te voltál az első tulaja a TS-nek?
Satti01-01-2010 19:36:11 // 21730
Végre vki, aki ért is hozzá. :-)) Jó válasz, 5-öst kapsz! :-))
GEORGE01-01-2010 19:34:48 // 21729
Ne írj olyant, hogy Ts betegség, mert olyan nincs is :-)))))

nálam nem volt ilyen gond, még is elő jött.......de biztosan azért mert széthajtottam :-)))
pb_01-01-2010 19:33:47 // 21728
1.nek 1 boxer motorral szRelt autó, majd pedig a Fiat.
Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:33:20 // 21727
Azt én honnan tudjam, nem vagyok szakember?
(De pl lehet az olajhasználat dolga is. Nem egy topikban lehet itt is olvasni hogy ez meg az a fasza olaj.)
Egy tuti a 146-osom negyedmillió km után is jó volt. Igaz 200ezerig végig szaxervízbe vittem, aztán eladtam.
Abban egyet értek, hogy bírnia kell a fordulatszámot, ugyanez a motorom sokat ment német autópályán 5e körüli fordulatszámon órákon keresztül. Nem lett baja...
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 19:33:10 // 21726
pl az hogy nem cseréli ki a páciens a termosztátot így állandó 60-70 fokkal jár, közben pörgeti mint Feribá a vurslit s a 3 hengerhez nem jut kellő olajzás, amitől előjön az ismert TS betegség ...
Szilárd01-01-2010 19:33:07 // 21725
Ezt nem is tudtam...
Scott01-01-2010 19:32:52 // 21724
És összehasonlíthatatlanul nyomatékosabb, mint bármelyik benzines. Ja bocs, talán egy jó V6-os, az más :) Kultúrált közlekedésre nincs jobb egy JTD-nél.
Mike.01-01-2010 19:31:54 // 21723
Hagyjuk GEORGE, már személyesen is beszéltük, akkor sem és itt sem akarod megérteni, hogy mit mondok.
:-)))
Satti01-01-2010 19:31:00 // 21722
Nem is mondta ezt senki. :-)
ystuc01-01-2010 19:30:59 // 21721
Így van, tényleg nincs hozzá könyv, én is kerestem.
A német nyelvűvel sokat nem tudok kezdeni, lévén nem beszélem a nyelvet. Amúgy ez egy elég durva dolog, mert évek óta kell minden Mo-n eladott termékhez magyar nyelvű használatit mellékelni...
pb_01-01-2010 19:30:28 // 21720
101 kW @ 6500 1/perc
157 Nm @ 4600 1/perc
MSéljél már nekM Rről kicsit, marhára kíváncsi lNnék rá.)
GEORGE01-01-2010 19:28:51 // 21719
Hagyjuk Mike, már személyesen is beszéltük, akkor sem és itt sem akarod megérteni, hogy mit mondok.
Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:28:37 // 21718
a mjet-es 156-hoz pl le se fordították a könyvet. Nem létezik. Az én legutolsóként Mo-n eladott olajkályhámhoz is csak "sima" jtd-s könyvet adtak. Németben kellett vennem egyet :-(
GEORGE01-01-2010 19:27:41 // 21717
én ilyent sose állítottam!!
GEORGE01-01-2010 19:27:06 // 21716
pl. a 2-es vagy a 3-as hengernél fellépő kompresszió veszteség milyen rossz karbantartási művelet eredménye?
Satti01-01-2010 19:25:54 // 21715
Nem az, az természetesen csak a jtdmjet20V2.4powerdiesel5hengeres. :-))
Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:25:44 // 21714
Piros pont mindkettőtöknek! :-))
Itt a fórumokban sokszor tapasztalom, hogy a usereknek fogalmuk sincs a könyv tartalmáról. Jó párszor írtam már be a kérdésekre, hogy mit ír a könyv :-))
GEORGE01-01-2010 19:25:17 // 21713
Tényleg azt hiszed te is, hogy a saját autómból kiindulva írtam amit írtam??
Az hogy 7éven keresztül folyamatosan látom +halott" mocikat az nem érdekes???

De ezt már csak "úgy" kérdeztem...........nem is kell rá írni :-)
Mike.01-01-2010 19:24:13 // 21712
Naaa, azért ne essünk túlzásokba! :-))
A két véglet közt is lehet ám választani! :-))
pb_01-01-2010 19:23:34 // 21711
Hosszú löketű motor vagy mi?))
Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:23:14 // 21710
3 motorral mentem ennyit, de ez mindegy :-)
Nekem is volt "kalandom" vezérműszíj lefogazódás miatt. Egyszerű dolog azt mondani hogy szar a konstrukció, de NEM a tisztelt AR-Mo mint a kocsihoz legjobban értő szervezet a vezmódosító cseréhez adott új szíjat, DE görgőt nem így az nem lett cserélve és beállt. Ennyi, erről nem a motor tehet.
Szóval továbbra is tartom, hogy a szervízelés és a használó tehet a legtöbb problémáról.
RB01-01-2010 19:19:44 // 21709
Nem is kell átírjad, de a saját tapasztalat nem mindig fedi a valóságot, és vannak olyan helyzetek amikor magamban tartom mert nem tudom számszerűen bizonyítani a tényeket, és ha nem bizonyított a tapasztalat az csak általánosítás!:-))
GEORGE01-01-2010 19:18:20 // 21708
Mesélj még, mit nem csináltam jól :-)
GEORGE01-01-2010 19:17:17 // 21707
Neekd is megírom akkor, hogy a világ legjobban sikerült motorja a TS 16V. :-))))
pb_01-01-2010 19:17:05 // 21706
A hidegN nM hajtás, még nM mindN.
Mike.01-01-2010 19:16:00 // 21705
Akkor már ketten vagyunk, én is értetlenül állok az írásaid előtt. :-))
GEORGE01-01-2010 19:15:24 // 21704
Látom te vágod a dolgot.
Szóval ha ilyen fordulatokhoz ilyen paraméterek tartoznak akkor lazán lehet 5ezerrel "kergetni" a gépet tartósan!
Ráadásul azon a fordulaton ki sincs használva a motorban rejlő max teljesítmény.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.