Forum >> Autóvásárlás

András bácsi01-01-2010 21:19:25 // 21853
Most miért írsz ilyet! A kispók is ment 110-et óra szerint, de utána meg is sült benne a főtg-szimmering. :)))
András bácsi01-01-2010 21:18:01 // 21852
Te most nőkről írsz? Bár a német akkor azt hiszem kiesne. :)))
András bácsi01-01-2010 21:17:07 // 21851
Nem tudsz meggyőzni. :)
Persze lehet, hogy mást értünk tartós használaton. Én arra gondolok, hogy az üzemórák nagy %-át 2/3 fordulat felett forogja a motor. Nem pedig azt, hogy nyom az ember egy órás sprintet.
Piritu - 1.000.00001-01-2010 21:16:58 // 21850
Nem, de valami miatt ragaszkodom a tisztességes magyar írásmódhoz. Gyerekes dolognak tartom.
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 21:15:52 // 21849
turbós wartyesz volt az? a miénk 130-nál nem ment többet :P a dejzelnek az ideális fordulat a 2500 nem a sebességet kell nézni :P
Satti01-01-2010 21:15:46 // 21848
Köszi vazzeg. :-))
Ahhoz a havi 400 km-hez amennyit mostanában megyek, majdnem mindegy. :-)
Persze sok márka az ki van zárva, mint pl. skoda, suzuki, hyundai és hasonlóak. :-)
Amúgy nem vagyok válogatós, német, francia, svéd az jőhet, mint az olasz. :-)
Piritu - 1.000.00001-01-2010 21:14:55 // 21847
Lehet hogy bonyolultan fogalmaztam,de a különbségről beszélek :-)
András bácsi01-01-2010 21:14:07 // 21846
Ha lenne olcsó Grandisod, akkor tudnék tolni bele alfát. Talán. :)
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2010 21:12:01 // 21844
170? :-)
Amúgy a TS-nek se hiszem, hogy sok a 160, miért lenne? Azért nem olyan őskövület az. Ha az első Wartburgunk, ami gyárilag 145-öt ment (óra szerint) 135-140-el hajtható volt gond nélkül (Debrecen-Amsterdam és hasonlók... ), 250e km-nél cseréltük le (arra ami máig megvan), nem ette az olajat, nem volt semmi baja...csak elrohadt. Szóval akkor nehogy már egy sokkal modernebb konstrukció ne bírja a kiképzést...jóval hosszabb váltóáttételekkel.
A kis JTD is lazán utazza a 160-at, de nem gond a tartós 170 se. Fölötte azért fölösleges szorongatni, de 20-30km-es távon a múltkor is mentem egy 1.9 mjet után 180 környékén, néha fölötte meg amit bírt. Semmi baja nincs tőle.
Satti01-01-2010 21:11:08 // 21843
Majd ha javul a gazdasági helyzet és elmúlik a válság, mert ez most számomra eléggé másodlagos kérdés. :-) Most azzal "főzök", amvel tudok, csak a helyi lehetőségeim tudom kihasználni, mármnt ami a kereskedést illeti, ahol dolgozom.
Majd igyekszem vmikor beszámolni reklámáron egy jó Alfát és akkor arra rányúlok.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 21:09:58 // 21842
citroenre gyűjt :D vagy polora?
Kompressz úr01-01-2010 21:09:57 // 21841
Utánam egy doktornő vette meg, akinek első dolga volt lebontani a jobb elejét, ahogy a szervízben láttam, nem kergetett senki motorhiba miatt.
András bácsi01-01-2010 21:04:27 // 21840
Tényleg: mikor lesz már Alfád, főnepper?
András bácsi01-01-2010 21:03:43 // 21839
Kíváncsi lennék a motor sorsára. :)
Az mjet az meg más: alig forog ekkora tempónál. Talán 3000 körül valahol.
András bácsi01-01-2010 21:02:24 // 21838
Áhhhhhhhhhhhhh. :)))))
Dévid01-01-2010 21:01:24 // 21837
Majdnem mindenki aki felhajt az autópályára, sőt van aki gyorsabban is...
Kompressz úr01-01-2010 21:01:10 // 21836
147selespeed. Másfél évig volt velem, aztán becseréltem 65.000km-nél egy mjetre, ami még 180nál is elviselhető menetzajt produkált :)
pb_01-01-2010 21:00:27 // 21835
1edül, nehéz ügy, ha többN vagytok, akkor talán 3-4 km/h is kihoz6ó a dologból.DDD
Satti01-01-2010 21:00:17 // 21834
A 6-os váltó az tényleg sokat számít, nekem a 166 TS-ben az volt. :-)
András bácsi01-01-2010 21:00:07 // 21833
Na de ki megy annyival?
András bácsi01-01-2010 20:59:16 // 21832
Milyen géppel, mennyi ideig használtad és egyben van-e 100e km után is a motor?
Dévid01-01-2010 20:58:51 // 21831
Rosszul fogalmaztam, bocsánat, a főtengely forgott annyit.
Dévid01-01-2010 20:58:16 // 21830
130 km/h a megengedett...
András bácsi01-01-2010 20:57:57 // 21829
Itt a probléma: neked tud a blokk forogni? Utoljára ilyen egyes első világháborús repülőgépmotoroknál fordult elő. :)))
Kompressz úr01-01-2010 20:56:14 // 21828
Debrecen-Pest távolságot általában (nem ma volt) 160+ tartományban tettem meg. Volt olyan is, hogy az autópálya elején 200-ra állítottam a tempomatot és csak Pest előtt vettem vissza.
András bácsi01-01-2010 20:56:06 // 21827
És egy költői kérdés: mondjuk a papíron 180 és egy pár km/h végű 1.9JTD motoros 156-ost mennyivel lehet tolni a pályán?
Dévid01-01-2010 20:53:54 // 21826
Mostanában az is ritka ha 3000 felett forog a blokk a kocsimban, így alig 10-11 litert eszik. :) Tél van, meg rövid utakra szedem általában elő.
Azzurro01-01-2010 20:53:10 // 21825
Nem is szoktam jobban nyomni neki, mivel nem szeretném ha újból javítani kellene a mocit.
András bácsi01-01-2010 20:53:05 // 21824
Na de meddig? Azért egy olyan autó, aminek papíron olyan 210 a vége kb. 6500-as max. fordulattal, nem hiszem, hogy arra van tervezve, hogy tartósan 180-nal használják. Mondjuk egy hatos váltóval a 166-ban inkább elmegy a pályázás a 2.0TS-sel.
Liquid01-01-2010 20:50:24 // 21823
én eddig még csak 190-ig húztam el 4-esben :)
mondjuk volt meglepetés mikor egy havernak mutattam a gépet és 180-nál váltottam, azt hitte már 5-ben van :))
Satti01-01-2010 20:50:07 // 21822
Jól belegondolva a 140-es tempó az elég is, azért még nem is bűntetnek a pályán, ráadásul a 20 km/ó sebesség külőnbség nem számottevő, sok időt nem lehet nyerni vele, tehát akkor ajánlott a 140, abból baj nem lehet és akkor még a fogyasztás is normális.
Kompressz úr01-01-2010 20:49:46 // 21821
Viszi az a tartós 180-at, csak kissé zajos.
András bácsi01-01-2010 20:49:36 // 21820
Az már jobb. :)
Azzurro01-01-2010 20:46:54 // 21819
És egy csapágyazott motor is bírja ezt a tempot hosszútávon??Vagy nincs jelentősége?
Dévid01-01-2010 20:46:06 // 21818
Nem mertem váltani,nehogy felébredjen az utasom... Amúgy rövid távon, a Győrt elkerülő német autópályaszakaszon.
Mellesleg 4.-ben 6000-es fordulaton halad az autóm 200-al, kétszer próbáltam, abból egyszer a motor is túlélte.
Azzurro01-01-2010 20:45:00 // 21817
Akkor jól emlékeztem!! :-))))
Satti01-01-2010 20:44:08 // 21816
Akkor legyen, 150-160 km/ó, az már jó? :-)
Azzurro01-01-2010 20:43:21 // 21815
Szerintem is sok egy 1.6Ts-nek a 160km/h.Ezzel a hozzászólással inkább egyet értek.:-)))
Sok az neki, főleg hosszú távon.
Liquid01-01-2010 20:40:56 // 21814
igen 140 körül forog 4000-et
Azzurro01-01-2010 20:38:50 // 21813
Az enyém ha jól emlékszem, és jól, akkor 140km/h forog 4000-et, vagyis pont függőlegesen áll a két mutató.
András bácsi01-01-2010 20:37:41 // 21812
Aztán akkor mennyi benyát szipákol be?
Az 1.6TS nálunk szinte csak pályán futott: ahogy az asszonyság ment vele olyan 7.5 körül volt az átlag. Ha én menten véletlenül vele, akkor simán 8-9 között, inkább a kilenc felé. És szar volt neki 140 felett forognia, egyre nagyobb motor és szélzaj. A 2.0 talán egy kicsit más, de szerintem a tartós 180 nem megy neki igazán. Ahhoz nagyobb hengerszám, más áttételek kellenek.
Szilárd01-01-2010 20:36:40 // 21811
Érdekes volt a sztori az biztos...:)))
Liquid01-01-2010 20:33:32 // 21810
na itt a főmotorgyilkos :)) 180 4-esben azé kicsit sok hosszútávon :D
Azzurro01-01-2010 20:33:29 // 21809
Nem tudom!!Nem szeretném ha csapágyas lenne megint.Lehet hogy bírja, egy gyári blokk.
Liquid01-01-2010 20:32:27 // 21808
160 körül 4500-at, 180 körül 5000-et forog
régebben 160-ra állított órával közlekedtem, újabban inkább 170-180 körül megyek
természetesen német autópályán :)

látom megint ment az adok-kapok :)
szerencse hogy nem volt netem...

ja és az enyém se eszi az olajat! (Selénia 20KAR)
RB01-01-2010 20:32:18 // 21807
Eeeeeeeeez leeesssszzz aaaaaaaz!:-D

És persze könnyű és szép!:-)))
Szilárd01-01-2010 20:32:10 // 21806
Az enyém eddig bírja:))
Satti01-01-2010 20:31:40 // 21805
Az nem, a 155 lovas motor az bírja.
Wickey01-01-2010 20:29:59 // 21804
Aha. Akkor a 180 fokos V6os commonrail dízelről van szó dupla izzítógyertyával, multijet befecskendezéssel és hátsókerékhajtással. Ugye? :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.