Még egy aprósága bmw-hez.
A hátsóféket elég sürün kell cserélni, mert mivel hátul hajt és nem kevés lóerő megy hátra, nagyo sokat beavatkozik a menetstabilizátor...az meg a féket működtetve "zabolázza" meg az autót.
nem ritka, hogy 10ezer alatt is elkopik a hátsó fék!
Kisebb motor verzióknál is fenn áll ez a "hiba".....
Forum >> Autóvásárlás
GEORGE18-03-2011 18:41:49 // 27853
Vinnie18-03-2011 18:40:47 // 27852
Hozzátenném...viszont nagyon ment. :)
Vinnie18-03-2011 18:39:10 // 27851
Na ez a 9.1 nagyon messze van a valóságtól.
Haveromnak van(volt, mert most eladta és egy Subarut vett) 330-as Bmw coupéja. Kérdeztem tőle ma, hogy igaz-e ez az adat? Nézett egy nagyot. :) Azt mondta, neki még nem sikerült egy számjegyű fogyasztást kihoznia belőle, pedig próbálta. Jóval többet fogyaszt, mit amit el akarnak hitetni velünk.
Amúgy a váltó nagyon gyenge pont. Kétszer cserélte. Elektronika, fék, futóműgondok. Bmw fan volt a srác....
Azt mondta, többet nem vesz. Csak a pénzt vitte, és megbízhatatlan. Ez volt a véleménye.
Haveromnak van(volt, mert most eladta és egy Subarut vett) 330-as Bmw coupéja. Kérdeztem tőle ma, hogy igaz-e ez az adat? Nézett egy nagyot. :) Azt mondta, neki még nem sikerült egy számjegyű fogyasztást kihoznia belőle, pedig próbálta. Jóval többet fogyaszt, mit amit el akarnak hitetni velünk.
Amúgy a váltó nagyon gyenge pont. Kétszer cserélte. Elektronika, fék, futóműgondok. Bmw fan volt a srác....
Azt mondta, többet nem vesz. Csak a pénzt vitte, és megbízhatatlan. Ez volt a véleménye.
GEORGE18-03-2011 18:17:02 // 27850
Azért azt a 9.1-et megnézném ám!
Bmw ide vagy oda a teljesítményhez el kell égetni az üzemanyagot és csodák meg nincsenek! :-)
Bmw ide vagy oda a teljesítményhez el kell égetni az üzemanyagot és csodák meg nincsenek! :-)
Satti18-03-2011 17:54:33 // 27849
Kellemes leveses fazék kék színe van. :)
Még egyszer annyit rá lehetne minimum számolni, mint amennyiért árulják, de eléggé lomnak látszik és valószínűleg az is, ez egy végtelen pénzelnyelő projekt lenne.
Még egyszer annyit rá lehetne minimum számolni, mint amennyiért árulják, de eléggé lomnak látszik és valószínűleg az is, ez egy végtelen pénzelnyelő projekt lenne.
alfa15618-03-2011 17:54:12 // 27848
4581614 Sziasztok segítség kellene. Kőszegi kollégátol. Az alábbi hirdetési kód alatt van egy 145-ös eladó a használtautón . Nagyon érdekelne. Ki mit tud esetleg rólla.Előre is köszi.
Poló18-03-2011 17:19:37 // 27846
Tegnapelőtt néztem egy végsebességpróbát egy audi a3 1,6 tdi-vel, olyan 188-at tudott óra szerint, a naviban 179 km/h a legnagyobb tárolt sebesség, mindehhez 190 km/h a katalógusadat. Szóval audiék kerekítenek felfelé. Szemben az Alfámmal, 216 km/h a gyári adat, 220-at már 2x mentem vele óra szerint, ez navi szerint olyan 208-210 km/h lehet, de mindkét alkalommal én vettem el a gázt, az autó még gyorsult volna kicsit, szóval szerintem navi szerint tudja a 216-ot. De az Alfák katalógus adat és navis végsebességéről George pontosabb infókat tud adni.
A Ducato gyári adata 155 km/h, óra szerint sík úton 170 km/h a vége, ez navi szerint 161 km/h. Szóval az olaszok meg inkább kisebb végsebességadatokat adnak meg.
A 0-100-ra nem szabad alapozni, a BMW hátul hajt, induláskor jobban tapad és nem egyhelyben pörögnek el a kerekei. Aztán nem tudhatod, hogy melyik autó hol teszi a 3-ast, 100 előtt vagy 100 után. Amelyik 100 előtt, az veszít a 0-100-as sprintben 1-2 tizedet, viszont a 0-140-et már lehet ez nyerné.
Régebben volt itt fent egy video, Leon gyorsult a 3,2 GTA-val egy 540i ellen, hol Leon nyert, hol a BMW. Tény, hogy a GT egy kicsit lustább a GTA-nal, de asszem csak a váltó miatt.
A Ducato gyári adata 155 km/h, óra szerint sík úton 170 km/h a vége, ez navi szerint 161 km/h. Szóval az olaszok meg inkább kisebb végsebességadatokat adnak meg.
A 0-100-ra nem szabad alapozni, a BMW hátul hajt, induláskor jobban tapad és nem egyhelyben pörögnek el a kerekei. Aztán nem tudhatod, hogy melyik autó hol teszi a 3-ast, 100 előtt vagy 100 után. Amelyik 100 előtt, az veszít a 0-100-as sprintben 1-2 tizedet, viszont a 0-140-et már lehet ez nyerné.
Régebben volt itt fent egy video, Leon gyorsult a 3,2 GTA-val egy 540i ellen, hol Leon nyert, hol a BMW. Tény, hogy a GT egy kicsit lustább a GTA-nal, de asszem csak a váltó miatt.
Poló18-03-2011 17:08:56 // 27845
Mivel az SW-t 2001-től kezdtél gyártani :D
Blade18-03-2011 17:03:42 // 27844
A bmb-nél az a 250 szabályozva, az valójában nem szabályozott, annyit tudhat esetleg, de én ezt inkább lefelé kerekíteném... Azért gondolom, mert a 530i ami 272 le, azt otthagytam a 156GTA-val, gyorsításban és végsebességben is. Persze nem nagy különbséggel, de gyorsabb volt a GTA.
Ha rátolsz a 3.2-es GT-re egy GTA ecut, akkor 6,8=6,3 és 240=250 :))
Ha rátolsz a 3.2-es GT-re egy GTA ecut, akkor 6,8=6,3 és 240=250 :))
:Szájmon:QV:147:GT:18-03-2011 13:48:11 // 27842
Igen sajnos ez így van....ma már szinte minden márkának van valamilyen csuda jó rövidítéssel ellátott rémerős gépezete amik sajnos nem csak felveszik a versenyt az Alfákkal hanem ott is hagyják őket...
Magyarországon sajnos elég ha az Alfa szebb mint más márkák hisz 1.4-1.6 kategóriákban nincs észrevehető különbség....de sajnos tőlünk nyugatra elég keresettek az erős nagy motoros gépek és ott sajnos már nagy különbségek vannak...
Magyarországon sajnos elég ha az Alfa szebb mint más márkák hisz 1.4-1.6 kategóriákban nincs észrevehető különbség....de sajnos tőlünk nyugatra elég keresettek az erős nagy motoros gépek és ott sajnos már nagy különbségek vannak...
:Szájmon:QV:147:GT:18-03-2011 13:41:02 // 27841
Nem rég volt az Ebay-en egy eladó Alfa GT 3.7 V6 Autodelta...váltottam pár emailt a tulajjal és kiderült h a szegény autó többet van szervizben mint az úton mert valahogy sok neki az utólagos tuning...valaki anno ebben a topicban is megemlítette h valahol valamilyen bemutatón láttak egyet ami többször is megadta magát...
Ez persze nem azt jelenti h egy Autodelta vagy egy Novitec tuning ne lenne jó, csak az a pénz amit bele fektet az ember azt lehet, hogy utána még 3x bele kell.... :))
Ez persze nem azt jelenti h egy Autodelta vagy egy Novitec tuning ne lenne jó, csak az a pénz amit bele fektet az ember azt lehet, hogy utána még 3x bele kell.... :))
:Szájmon:QV:147:GT:18-03-2011 13:32:05 // 27840
Sok autót vezettem már de a 330-as volt az első ami tudott olyan élményt nyújtani mint az Alfa....rengeteg fórumot, tesztet, kritikát és véleményt hallottam és olvastam a 330-ról és szinte mindenhol, mindenki a fogyasztását dicséri...egy nagyon jól eltalált motor, megjelenésekor a világ legjobb motorjának választották és az elmúlt 10évben is minden évben benne van a legjobb motorok közt..
A gyári adatok amikre tudom h nem lehet alapozni de azért érdekesek:
Alfa GT 3.2 V6 240Le
0-100 6.8s max speed 240km/h vegyes fogyasztás 12.4l
BMW 330 Ci 230Le
0-100 6.4s max speed 250km/h(szabályozva) vegyes fogyasztás 9.1l !!!!!!
A Bömös valóban öregebb egy kicsivel és valóban az Alfának szebb a belseje és külseje, és persze akármilyen szépen is szól a BMW azért az Alfa 3.2 V6-osát hangban nem lehet felül múlni....
Nehéz döntés.... :((
A gyári adatok amikre tudom h nem lehet alapozni de azért érdekesek:
Alfa GT 3.2 V6 240Le
0-100 6.8s max speed 240km/h vegyes fogyasztás 12.4l
BMW 330 Ci 230Le
0-100 6.4s max speed 250km/h(szabályozva) vegyes fogyasztás 9.1l !!!!!!
A Bömös valóban öregebb egy kicsivel és valóban az Alfának szebb a belseje és külseje, és persze akármilyen szépen is szól a BMW azért az Alfa 3.2 V6-osát hangban nem lehet felül múlni....
Nehéz döntés.... :((
Ferke18-03-2011 13:23:12 // 27839
Az utolsó mondattal nem értek egyet, az enyém teljes mértékben megfelelő:))
Igaz, hogy ha azonnal akar az ember autót venni, akkor úgy esélytelen, de ha nem sos, akkor érdemes várni egy jó vételre:)
Igaz, hogy ha azonnal akar az ember autót venni, akkor úgy esélytelen, de ha nem sos, akkor érdemes várni egy jó vételre:)
Szatyi18-03-2011 13:14:22 // 27838
Totti (NagyVad)18-03-2011 13:12:39 // 27837
Meg magyarázná a tető fóliát és a rádió hiányát is!
Ferke18-03-2011 13:01:42 // 27836
Jaa, hacsak az nem:))
:Szájmon:QV:147:GT:18-03-2011 12:54:27 // 27835
Ez nem egy leselejtezett olasz rendőrautó?? :D
Blade18-03-2011 12:52:25 // 27834
Amikor elindítottad a vámoltatást:)
Blade18-03-2011 12:51:02 // 27833
Valószínűleg 8-as:)
Tackry18-03-2011 12:48:34 // 27832
És mit jelent az, hogy az "Adóigazgatási eljárás kezdete"? :))
Tackry18-03-2011 12:47:31 // 27831
Melyik környezetvédelmi kategóriába tartozik egy ilyen? :)
Blade18-03-2011 12:39:27 // 27830
Itt tudod kiszámolni a regadót, bár én ezzel az autóval nem foglalkoznék
GEORGE18-03-2011 12:36:13 // 27829
szerintem is jól néz ki a kékkel kombinált fekete tető.
Wickey18-03-2011 12:33:47 // 27828
dehogyisnincs, valamelyik helyi erőszakszervezet színe mintha ilyesmi lenne. :)
Tackry18-03-2011 12:29:24 // 27827
Komolyan nem érdekel, csak megfogott a színe, meg a teteje.:) Amúgy második autónak egy régebbi kellene, de nem nagyon találtam. 2001-es a legrégebbi dízel 156 SW használtautón.
GEORGE18-03-2011 12:17:30 // 27826
a vezetőülés elején is van valami "bibi" meg a rádión kívül a hamutartó egység is hiányzik....
GEORGE18-03-2011 12:16:22 // 27825
Nem feltétlen baj, lehet csak esztétikai hiba volt, amit így olcsóbb volt eltüntetni.
Marty18-03-2011 12:08:20 // 27824
A vezető ülés ki van szakadva, vagy csak én látom rosszul???
Tackry18-03-2011 12:06:29 // 27823
És ez jelenthet valami negatívat?
Ferke18-03-2011 12:05:27 // 27822
És telibefényezte...mert ilyen szín nincs is:) Ettől még regeléssel együtt is talán megérheti, talán 1 mill alatt marad a vége....
GEORGE18-03-2011 12:05:17 // 27821
Még egy dolog....elég gáz, hogy nincs benne a gyári rádió....egy céges miért vette volna ki a "melós"?
GEORGE18-03-2011 12:03:08 // 27820
És valamiért lefóliázta a tetőt, ami szerintem jól néz ki, de pár képen még nincs rajta.
Marty18-03-2011 12:01:54 // 27819
Nincs még túl a regadón! Az biztos, hogy pluszba jön még rá az árára.
GEORGE18-03-2011 12:01:33 // 27818
Kérésedre akár Hu, vagy Sk vagy E-s rendszámot is elintézi.
AP betűs rendszám csak egy Próba rendszám, az a kereskedés-é, csak azért van fenn, hogy mehessen forgalomba az autó.
A fenti vételárhoz még le kell szurkolni a regadót is, ami szerintem simán van annyi mint a kocsi ára.
AP betűs rendszám csak egy Próba rendszám, az a kereskedés-é, csak azért van fenn, hogy mehessen forgalomba az autó.
A fenti vételárhoz még le kell szurkolni a regadót is, ami szerintem simán van annyi mint a kocsi ára.
Tackry18-03-2011 11:58:10 // 27817
Segítsetek ezt értelmezni nekem. Ezt írja: "Keresre E HU Sk rendszam/forgalomba hellyezes". Magyar P-s rendszám van már rajta. Akkor ez már túl van a regadón? Ahhoz meg túl alacsony az ára, nem? Mennyibe fájna a HU-s rendszám, amit itt írnak?:)
GEORGE18-03-2011 11:45:27 // 27816
bizony a 335 ( 3.0 Biturbó D ) is komoly konkurencia az Alfának....meg amit te írsz.
Kompressz úr18-03-2011 11:34:25 // 27815
Ha ilyen ütemben halad a fejlesztés, akkor majd nyugdíjas koromra lesz kellően széles választék...
Don Gombóc18-03-2011 11:04:46 // 27814
Majd feljavul. :-)
Don Gombóc18-03-2011 11:04:19 // 27813
Valahogy így. :-)
Azért még a Brera védelmében megjegyezném, hogy az úton olyan mint a sínautó. Azt a kanyarstabilitást amit ad a összkerék, azt nem adja semmi, még ha egy kis plusz súlyba is kerül de megéri.
Azért még a Brera védelmében megjegyezném, hogy az úton olyan mint a sínautó. Azt a kanyarstabilitást amit ad a összkerék, azt nem adja semmi, még ha egy kis plusz súlyba is kerül de megéri.
Blade18-03-2011 09:29:44 // 27812
Miben jobb a bmb, van benne pohártartó, nagy a puttony és könnyű beszállni?:)
Azért szerintem az túlzás egy Brerára, hogy "Borzalmasan nem megy.." . Megy az, csak legfeljebb többet vár az ember és az is igaz, hogy egy 156/147GTA gyorsabb. A többi részével mi a baj? Szép a külseje, sőt gyönyörű, frankó a belseje, egyedül a menetteljesítmény lehetne több. Ezen segít egy Novitec kit, vagy ADelta.
Annak idején amikor széthullott a 156GTA váltója, én is gondolkoztam, hogy leadom és veszek egy M3-at. De kis idő múlva rájöttem, hogy úgysem tudnám annyira szeretni mint az Alfa Romeot. Ebben csak megerősitett az is, hogy most egy 530d cápát használok melós autónak.
Biztos jó az a 330cpi vagy mi, de ez csak megúnható, mig egy noviteces Brera imádható. Persze kérdés mennyi pénzt szánsz rá. És még valami, ettől a 330-tól egy GTA gyorsabb:))
Azért szerintem az túlzás egy Brerára, hogy "Borzalmasan nem megy.." . Megy az, csak legfeljebb többet vár az ember és az is igaz, hogy egy 156/147GTA gyorsabb. A többi részével mi a baj? Szép a külseje, sőt gyönyörű, frankó a belseje, egyedül a menetteljesítmény lehetne több. Ezen segít egy Novitec kit, vagy ADelta.
Annak idején amikor széthullott a 156GTA váltója, én is gondolkoztam, hogy leadom és veszek egy M3-at. De kis idő múlva rájöttem, hogy úgysem tudnám annyira szeretni mint az Alfa Romeot. Ebben csak megerősitett az is, hogy most egy 530d cápát használok melós autónak.
Biztos jó az a 330cpi vagy mi, de ez csak megúnható, mig egy noviteces Brera imádható. Persze kérdés mennyi pénzt szánsz rá. És még valami, ettől a 330-tól egy GTA gyorsabb:))
Kompressz úr18-03-2011 09:25:31 // 27811
És tegyük hozzá, hosszú és fáradtságos munkával leküzdötte magát a modellválaszték tekintetében is :-(
Don Gombóc18-03-2011 09:17:35 // 27810
A Breráról annyit, hogy azért a súlyához képest, és az összkerekes veszteségéhez képest azért jól megy az. Felesleges összehasonlítani pár száz kilóval könnyebb elől kaparós verdával. A Bömöséknek vitathatatlanul jobb a motorkínálatuk. Az Alfa leragadt egy átlagos, és szűk motorfelhozatalnál.
Kompressz úr18-03-2011 08:38:09 // 27809
Sziasztok, Pesten (pesti oldal), az Üllői út környékén tudnátok olyan szakit, aki át tudna nézni egy használt gépet megbízható állapotfelmérés ügyében?
EngineCoffeeTables18-03-2011 08:35:05 // 27808
Utolsó szériás GTV? 3,2 V6-al? Itt a szigeten már jól lement az árúk viszont még elég fiatal is akad(6éves)
Longman18-03-2011 08:16:10 // 27807
Igen, sajnos ha ilyen fajsúlyú autókban gondolkodik az ember, előkerülnek azért más alternatívák is az Alfa mellett..
Szerintem senki nem fog lefikázni aki valamelyest szereti a jó autókat egy 330 Ci miatt.
Pár dolgot jegyeznék meg: azt ne hidd el hogy a BMW jobban fog fogyasztani mint a 3.2 V6, illetve azt írtad hogy erősebb, de a 330Ci ismereteim szerint (ha E46-ról beszélünk) akkor 230Le, a GT meg 240! ?
Illetve szerintem Bömösből öregebbet
Emellett szerintem igényesebb a GT bele, a BMW viszont hátul hajt.. :) (bár ez utóbbi nem biztos h szempont).
Szerintem senki nem fog lefikázni aki valamelyest szereti a jó autókat egy 330 Ci miatt.
Pár dolgot jegyeznék meg: azt ne hidd el hogy a BMW jobban fog fogyasztani mint a 3.2 V6, illetve azt írtad hogy erősebb, de a 330Ci ismereteim szerint (ha E46-ról beszélünk) akkor 230Le, a GT meg 240! ?
Illetve szerintem Bömösből öregebbet
Emellett szerintem igényesebb a GT bele, a BMW viszont hátul hajt.. :) (bár ez utóbbi nem biztos h szempont).
Wickey18-03-2011 08:10:30 // 27806
Pontosan. Csótány fiat az elmúlt 10 évben nem nagyon tudott olyan modellkínálatot produkálni, amit kiplakátolnék a szoba falára.
Baszki, 30 évvel ezelőtt egyáltalán nem volt égő egy Spider meg egy gtv6 a falakon, 25 éve jól mutatott egy 75 TS a Milano / America mellett, 20 éve már bajban voltunk de egy 155 vagy 164Q4 elfért a falon, 15 éve megmentette a plakáthelyzetet a Spider meg a gtv, 10 éve meg lezárta a sort a 147/156 GTA. 5 éve a brera / spider V6 már csak az M-BMW-k és az AUDI motoros lambók alá fért oda. Kis jóindulattal, hiszen baromi elfogultnak kell lennie annak, aki rámondja a 3.2V6 Brerára és Spiderre, hogy jól sikerült darab. Akkor már inkább minden szempontból egy 2.4 20V JTD, de buzin mutat plakáton a kormos lökhárító, arról nem is beszélve, hogy 5 éve a germánok zseniálisabbnál zseniálisabb BENZINmotorokkal kezdtek előállni.
Most meg mit plakátoljak ki, egy "szenzitív" mitót, vagy egy még "szenzitívebb" Dzsulit, netán egy kombi dízel 159-est? Na azért ott még nem tartunk. Amúgy meg: hol a picsában van a 169 V6 mjtd, aminek már piacon kéne lennie egy éve ahhoz, hogy megvehessem 2013-ban hároméves korában?!?
Baszki, 30 évvel ezelőtt egyáltalán nem volt égő egy Spider meg egy gtv6 a falakon, 25 éve jól mutatott egy 75 TS a Milano / America mellett, 20 éve már bajban voltunk de egy 155 vagy 164Q4 elfért a falon, 15 éve megmentette a plakáthelyzetet a Spider meg a gtv, 10 éve meg lezárta a sort a 147/156 GTA. 5 éve a brera / spider V6 már csak az M-BMW-k és az AUDI motoros lambók alá fért oda. Kis jóindulattal, hiszen baromi elfogultnak kell lennie annak, aki rámondja a 3.2V6 Brerára és Spiderre, hogy jól sikerült darab. Akkor már inkább minden szempontból egy 2.4 20V JTD, de buzin mutat plakáton a kormos lökhárító, arról nem is beszélve, hogy 5 éve a germánok zseniálisabbnál zseniálisabb BENZINmotorokkal kezdtek előállni.
Most meg mit plakátoljak ki, egy "szenzitív" mitót, vagy egy még "szenzitívebb" Dzsulit, netán egy kombi dízel 159-est? Na azért ott még nem tartunk. Amúgy meg: hol a picsában van a 169 V6 mjtd, aminek már piacon kéne lennie egy éve ahhoz, hogy megvehessem 2013-ban hároméves korában?!?
:Szájmon:QV:147:GT:18-03-2011 00:38:20 // 27805
Idáig csak Alfáim voltak...4db!! A következő is lehetne Alfa csak sajnos ezt pont az ALFA nem akarja, ugyanis nem gyárt olyan autót ami nekem kéne!
Mondhatnám úgy is, hogy jelenleg nincs olyan Alfa Romeo amit tiszta szívből megvennék!
A Brera nagyon tetszik, csak sajnos 3.2 V6 ide vagy oda, borzalmasan NEM MEGY és azt hiszem erről kár is vitatkozni!
Marad a GT 3.2 V6...viszont ha körbe nézzek az OFF-ok kínálatában (mert bár Alfa fanatikus vagyok, de azért vak nem), akkor sajnos már nem tartom annyira vonzónak....
Konkrétan az OFF amivel most versenyzik nálam a GT, az egy BMW 330 CI M !!!
Az utóbbi mellett mint már korábban írtam nagyon sok minden szól...
Félre értések elkerülése végett, mielőtt valaki nekem esne, NEM a BMW-t istenítem csak elismerem, hogy bizonyos dolgokban jobb!
Mondhatnám úgy is, hogy jelenleg nincs olyan Alfa Romeo amit tiszta szívből megvennék!
A Brera nagyon tetszik, csak sajnos 3.2 V6 ide vagy oda, borzalmasan NEM MEGY és azt hiszem erről kár is vitatkozni!
Marad a GT 3.2 V6...viszont ha körbe nézzek az OFF-ok kínálatában (mert bár Alfa fanatikus vagyok, de azért vak nem), akkor sajnos már nem tartom annyira vonzónak....
Konkrétan az OFF amivel most versenyzik nálam a GT, az egy BMW 330 CI M !!!
Az utóbbi mellett mint már korábban írtam nagyon sok minden szól...
Félre értések elkerülése végett, mielőtt valaki nekem esne, NEM a BMW-t istenítem csak elismerem, hogy bizonyos dolgokban jobb!
sparco17-03-2011 20:46:35 // 27804
Ha valaki igazán Alfa fanatikus, akkor meg sem nézi az OFF-s autós hirdetéseket! :) És nem kérdéses a dolog! :) Az Alfa, az Alfa... ez jelent jót is, olykor kevésbé jót...de akkor is Alfa! :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
498
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?