Forum >> Autóvásárlás

Vikking 31107-06-2011 21:51:47 // 28602
Hát pl 105 lovas nem volt 156-ban... csak 47-ben.

Ezen kívül nincs benne vezérlésmódosító :)
Vikking 31107-06-2011 21:51:03 // 28601
+24 ló, meg állítólag a legmegbízhatóbb 16V TS.
És az a 24 paripa nagyon nagyon sokat számít.


Vezérléssel nem érdemes lutrizni, mert ha az megy, akkor az visz mindent mint a tehervonat.

És persze nem 100, hanem normális esetben 60 környékén megáll... Csak a normális eset a kivétel :(
Babu07-06-2011 21:50:00 // 28600
Azt szeretném kérdezni, hogy ha jól emlékszem, akkor az 1.6 TS-ből volt 105 és 120le-s változat?! Kettő között mi a különbség (le-t leszámítva :) )?
Piritu - 1.000.00007-06-2011 21:48:59 // 28599
Csak a tulajon múlik :-)
Először, hogy hogyan bánik vele, másodszor, ha valami elromlik kicseréli-e, harmadszor, hogy mire cseréli, negyedszer, hogy hol :-))
Babu07-06-2011 21:48:49 // 28598
Tehát, plusz 100ra számítsak a vezérlés miatt! :) ezt jó tudni! :D egyébként mennyivel is lenne jobb nekem az 1.8 TS? XD
Babu07-06-2011 21:46:04 // 28597
Én úgy vagyok vele, hogy a km az egy szám, amit utoljára nézek meg... mert, ahogy AdamV6 is írta az előző tulajon nagyon sok múlik! Mondjuk ismerek 1-2 embert innen, akitől akkor is megvenném az autót, ha 300e km lenne benne, mert tudom, hogy vigyáztak az autóra, és az az autó megkapta, amit kellett!
Vikking 31107-06-2011 21:45:09 // 28596
Ja persze, nem is kell. De ha mondjuk első karikában vezérlés (módosítóval együtt) + olaj, akkor egy százasból elvileg van egy jó autód.

Aztán lehet, hogy lóg füle-farka és zabálja az olajat, de néha lehet utánalocsolni egy kis tízvénegyvenet... :D Főleg addig, amíg mondjuk nem ugrik be a képbe egy 1.8 TS 100-ért, 150-ért beépítve... (Bár én rögtön friss motorral kezdeném, és akkor azon nem kell újra vezérlést cserélni, de ha úgy van zsé, akkor úgy van zsé...)

Futómű meg úgyis ráér, max olyan a hangja mint egy társzekérnek... :D
Piritu - 1.000.00007-06-2011 21:44:44 // 28595
Jól látod :-)
A 159 még jobb, remélem - mint a hírek is mondják - még jobban is bírja a használatot.
Vikking 31107-06-2011 21:42:48 // 28594
Ááá ez nem lehet igaz :D Itt valami nem kóser :D


Én adnám ennyiért a boxert, pedig az eg y45-ös...
Gábor7907-06-2011 21:42:41 // 28593
Babu, a hangsúly a "170ezernél"-en van! Szerintem...
Az tuti, hogy az enyém kiválló!!! Kíváncsi vagyok a 159 milyen lehet... azt még jobban istenítik...
Babu07-06-2011 21:42:41 // 28592
Háát... plusz 400at nem szeretnék még költeni az autóra... apránként persze mindenre sor kerül majd...
Vikking 31107-06-2011 21:41:47 // 28591
Ja nem :D De bazz ezt meg kell néznem mégegyszer :D Ennyiért ingyen van...
Babu07-06-2011 21:40:51 // 28590
Ennyire rosszat írtam volna??? :D Vagy már el is kelt az autó? :)
Vikking 31107-06-2011 21:40:18 // 28589
Mármint hogy háromötvenért 156os??? Ha még költesz rá 4 kilót (akkor új a motor, a futómű, a fék, sztem kívülről is csinosabb...), akkor is csak 8 kiló átírással együtt egy tip-top 156-ért... :O
Piritu - 1.000.00007-06-2011 21:32:42 // 28588
250 kicsit soknak tűnik...vagy nagyon sok km volt benne vagy nagyon nem vigyázott rá a gazdája. (és drága alkatrészeket is vehetett bele, kevesebből ki lehet cserélni mindent...)
Vikking 31107-06-2011 21:32:37 // 28587
Azt a mindenit... :OOOO Ezt nem hiszem el...
Babu07-06-2011 21:31:17 // 28586
The Situation autójáról tudtok vmit??
156
Babu07-06-2011 21:27:56 // 28585
Nagyon köszönöm a válaszod!! Mivel írtátok, hogy az 1.4 TS nem eszik kevesebbet, így mindenképpen 1.6 Ts-t fogok nézni! Megnézem a kínálatot 156-ból is! Mondjuk, hirtelen átfutva a használtautót, alkatrésznek való van bőven, mint 145-ből! :D
A "gyenge" alatt azt értettem, amit egy ismerősöm mondott... ő 250e-t költött a futóműre és még mindig volt vmi kopogó hangja! Bár az utóbbi időben nem beszéltem vele...
Piritu - 1.000.00007-06-2011 21:18:51 // 28584
öööö, izé, szóval 147 1,6TS...
Piritu - 1.000.00007-06-2011 21:18:05 // 28583
u.i.
- 147 1,7 TS 116 ezren: 8,05 l/100km
Piritu - 1.000.00007-06-2011 21:16:23 // 28582
saját tapasztalat:
- 146 1,6 TS átlagfogyasztása 180 ezer km-en: 8,04 l/100km
- 156 1,6 TS átlagfogyasztása 50 ezer km-en: 8,20 l/100km
A 156 futóműve egyáltalán nem gyenge, nagyon is jó. A fogyó alkatrészeket viszont cserélni kell (pl az sw-mnél 170 ezernél felső lengőkar és hátsó stabszilent)
Babu07-06-2011 21:03:00 // 28581
Mivel írtátok az 1.6 TS-t, azt szeretném kérdezni, hogy a 156-ból az 1.6 mennyivel eszik többet a kaszni miatt (mint 145)? Mondjuk egy pár helyen olvastam, hogy a futómű igen gyenge benne... de gondolom ez egy adott széria és gazda függő?!
Babu07-06-2011 20:58:59 // 28580
erről vki:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/145/alfa_romeo_145_2.0_td_std_onero_nelkul_is-4776445
Babu07-06-2011 20:53:01 // 28579
Nem véletlen, hogy nincs eladó, mert tényleg jó autó, bár a hozzá nem értő kollégáim nem szeretik az olasz autókat, többek között az alfákat sem! De persze, a cégnél a 6 teherautónkból csak 4 iveco, nah de sebaj! És arról abszolút nem beszélve, hogy amikor megkérdezem tőlük, hogy mondjatok nekem másik olyan márkát, amiből van kínálat és jó (az ő szemükben), akkor nagy a hallgatás, majd jön az, hogy 3as golf! :) megy rá a vissza kérdés, hogy melyiket vegyem meg? amelyikbe 400e vagy amelyikbe 500e km van?
Köszönöm a válaszod! Ha nem tudnék go-t, akkor maradna a benzines!
Dévid07-06-2011 19:12:59 // 28578
Igen, lehet igazad van. Már az 5. autószerelőmet koptatom, a 2. autóvillamossági műszerészt, és a szituáció nem jobb.
A hétköznapi kocsimban a nálam töltött 180.000 km alatt csak egy hátsó kerékcsapágyat, 2 hátsó lengéscsillapítót, 4 gyújtótrafót és 2 kormányösszekötőt, és pár izzót cseréltem. Pedig azt nem is kímélem, azzal gyorsulási versenyeken indultam, meg simán leszabályozás közeléig van forgatva néha. Persze azt én hoztam ki újonnan a szalonból, és mindig mindenből megkapta a normális minőségűt.
A 156-om meg szét volt barmolva. Már amikor vásárlás utáni hetekben leszervizeltettem és előjöttek az előző tulaj(ok) spórolásainak nyomai, akkor lehetett volna annyi eszem, hogy el is adom, és veszek egy másikat.
Az utóbbi 4 évben olyan 15.000 km-t hajtottam bele. 1.290.000-ért jutottam hozzá, ha a töréseimet nem számítom, akkor is minimum 6-700.000 forintot ráköltöttem, most olyan 400.000-ért elvinnék szerintem, ha megjavíttatnám.
Számomra nem tűnik reálisnak az eladása. :D
Alfa GT-Csaba07-06-2011 19:04:28 // 28577
Igazad van nem szent irás az hogy egy használt kocsira rá kell költeni a gatyádat!Nekem is volt 156 1,6 ts-sem 3évig volt meg 50ezret mentem vele és a vezérlésen és az olajon kívül semmit nem költöttem rá csak tankolni kellett és kész.A haverom vette meg tőlem 2,5 éve és csak most kellett benne 2db fölső lengőkarokat cserélni,és nagyon meg van vele elégedve!Persze sok múlik azon hogy milyen tulajtól veszed!
mizooo07-06-2011 18:56:55 // 28576
Szia, eddig nem írtam még neked, de ezt már nem bírom szó nélkül :D... Szerintem ilyen szívás mint ami veled történik a világon nincs. 156 megvétele után túl vagyok full futómű felújításon és motorgenerálon, de olcsón vettem nagyon az autót bele volt kalkulálva. DE mióta minden igényesen meg lett javítva, már tavaly óta csak a benzint töltöm bele!

Szerintem vegyél valami japánt, bár ahogy a helyzetet elnézem azzal is megszívod.

üdv, Mizooo
Dévid07-06-2011 18:35:08 // 28575
Ezt pont nekem mondod, aki ca. 500.000-et beletolt a 156 futómű és a 2.0 TS 16v blokk kombinációjába? (és most sem használható, a futóműre talán már nem kell sokat költeni, a motor még kér egy nagyobb összeget) A 20.000 kmel ezelőtt elől minden lengőkar cserélve lett, azóta már a második alsó lengőkar szettet használom elől, de a felsők is cserések lesznek, mert lóg, nyikorog, hátul is cserés lesz valami (hosszstabilizátornak hívják azt hiszem), mert alacsonyabb tapadású felületen lengeti a seggét. Hátsó lengéscsillapítók is kellenek szerintem...
Ez az a; verzió, a b; verzió meg az, hogy eladom annyiért amit kapok érte és annyiból, amennyit az alkatrészekre kellene költenem, veszek valami autót amibe csak olajat kell cserélni, meg tankolni, cserébe nem kiugróak a menettulajdonságai és optikailag sem vonzó.
AdamV607-06-2011 17:32:13 // 28574
ezt gondolom az 1.4 Ts-hez képest írtad...(nem eszik többet)
Ha jól értettem akkor inkább Dieselt szeretne a srác...(csak nincs eladó)
Gábor7907-06-2011 17:14:59 // 28573
Ez jó... :-)
Szerinted én melikybe tartozom ezzel? (egy kis reklám... vagy bejön, vagy nem :-S)
Gábor7907-06-2011 17:11:54 // 28572
Ez mondjuk nagyon igaz... értékeben mondjuk nincs nagy különbség, de %-ban elég sok. Persze minél olcsóbb egy autó, annál több ilyen van (most aztán jó nagy okosságot mondtam :-)) Amúgy érdekes lenne egymás mellé állítani a kettőt... lehet én is meglepődnék a különbségen.
Atesz198707-06-2011 17:05:21 // 28571
Szia!

Ha már benyás, akkor mindenképpen 1.6 TS. Még is csak erősebb, és nem eszik többet. A biztosítása meg fél tank benzinnel több csak egy évben. Ha már Alfa, akkor ezen nem múlhat.
AdamV607-06-2011 16:10:29 // 28570
Mint tudod nekem volt 145 TD-m. Mindig tökéletesen működött. Sosem volt baja és nagyon szerettem.

Mint minden autónál,így ennél a tipúsnál is csak az előző tulajokon múlik,h jót találsz-e!
Javaslom írjál Tomika 145n-nek. Ő vette meg annó a kocsimat. Biztos tud mesélni neked...(hátha eladja) :)
Babu07-06-2011 15:11:11 // 28569
Sziasztok!
Segítsetek nekem kérlek autóvásárlásban! A "körömben" mindenki lebeszél az öreg dízel autóról... 145-ös gépcsodában gondolkozom, a keret felső határa 500e körül lenne! Nem tudom, hogy kapok e ennyiért "jót", vagy nézzek inkább 1.4 TS-t?? :S
A válaszokat előre is köszönöm!
Ricoe15607-06-2011 13:07:37 // 28568
Elektromos autó (nem hibrid) honosítása mennyibe fáj? Csinált már valaki ilyet?
Wickey07-06-2011 07:12:41 // 28567
Ja. Kurvajó konstrukció, egy használt swift árát elköltöttem már csak a futóműre. :-P Na jó, ez azért nem igaz, de leírva jól hangzik. Amúgy asszem kétszer cseréltem alsó, és háromszor fölső lengőkart 156.000 (hehe) km alatt, ráadásul legutoljára most 10ezerrel ezelőtt mind a négy lengőkart, tehát mondjuk hogy az alsók elmennek 80-90ezret, a fölsők 50-60ezret. A 2.4jtd meg lehet hogy rohadt jót ment egyenesben, de azért az öthengeres dejzel erősen orrnehéz. Persze kinek a pap, kinek a paplan, én a 75V6 és a 75TS között is erőteljes különbséget véltem kanyarban felfedezni a TS javára. Hiába mások (erősebbek) a kanyarstabilizátorok és a torziós rugók a V6 alatt.
Wickey07-06-2011 07:07:32 // 28566
egyrészt állapotot vesz az ember ilyen idős autónál, másrészt tényleg ad hozzá egy csomó mindent. Ami vagy bejön, vagy nem. :-P
frank15607-06-2011 05:38:08 // 28565
Szerintem az árkülönbség abból adódik, hogy tapasztalataim szerint kétféle ember van. Az egyik eladni akar, a másik hirdetni:)
Kriszo06-06-2011 23:04:52 // 28564
Nagyon szép az a kormány váltógomb sportpedál taposó kvartett...)))
Norby06-06-2011 16:45:50 // 28563
Hát igen. Még jó hogy nem én árulom :)
Gábor7906-06-2011 16:40:47 // 28562
Én nem, de azért különös, hogy ez és az előző belinkelt autó egy évjárat, kb. ugyanannyi km, csak épp közel 400ezer a különbség... Nem drága egy kicsit ez? Még akkor is, ha ad hozzá ezt-azt.
Bagee06-06-2011 16:28:48 // 28561
Őt ismeri valaki? Alfa 156 2.0 TS
Norby06-06-2011 11:21:12 // 28560
Talán be tudja számoltatni egy 159-be 850. 000.-ért. Bár ez még nem biztos.
Norby06-06-2011 11:20:14 // 28559
Nem tudom, de magvan az eredeti is.
Peti 14606-06-2011 11:02:18 // 28558
a kettő közül viszont a 156 tetszik jobban
farki06-06-2011 10:57:30 // 28557
A fiatalabbat megértem.
Fogyasztásra nem rosszabb mint egy 2.0TS.
Viszont sokkal nagyobb élmény!;-)
GEORGE06-06-2011 10:53:39 // 28556
A sportkormány légzsákos? Mert ha nem akkor feláldozni a biztonságot egy sportkormányért....
Peti 14606-06-2011 10:46:00 // 28555
fogyasztásban ez már sok lenne...
meg fiatalabbat szeretnék
Peti 14606-06-2011 10:41:29 // 28554
néztem már, igen...
sajnos ennyi pénzem nem van most
kb. 700ezerig tudok elmenni
farki06-06-2011 10:22:49 // 28553
Hali!

Esetleg egy 164 V6 TB? ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.