Forum >> Csevegés (Á la Alfa Romeo....szerelem)
Wikicica.11-08-2005 17:36:39 // 13830
ok;) Nem komolyan írtam, örülök, hogy itt vagy:) és ahogy Te írtad:amúgy meg poén volt és ha rögtön komolyra fordítod a szót akkor kabbe!!! :))))))))))))
Azmo11-08-2005 16:42:05 // 13829
itt nem szídást kapsz azért, hanem gratulációt, szal ne kérj elnézést :DDD
Gabriel11-08-2005 16:10:54 // 13828
Bocsi javítok van egy Merci köztük na :-(
Gabriel11-08-2005 14:08:37 // 13827
Pihentagyúakban már ki lett tárgyalva.
Bocsi az OFF-ért
SKrisz11-08-2005 14:03:24 // 13826
Hát igen. Ha a 4-es és 6-os opció a garázsban várna a napfényes hétvégékre egy tengerparti villában... Ahhh...Na jó... megyek vissza melózni... :DDDD
Gaso11-08-2005 13:46:48 // 13825
Fogalmam sincs róla, csak azt tudtam kinézni, hogy ez valaha egy Citroen motortere volt. Az amcsi csajról meg véképp homály. Egyébként könnyen el tudnám róluk ezt képzelni.
Azmo11-08-2005 13:38:10 // 13824
ja erre volt a kamu duma az amcsi csajról aki azt hitte automata és végig 1-esbe ment a géppel:)
Gaso11-08-2005 13:35:03 // 13823
zolee14511-08-2005 13:34:49 // 13822
amikor itt lógok a neten akkor mindig dolgozom,mert csak a melóhelyen van net. Amúgy Autocad-en szoktam tervezni, vagyis a jobb kéz az egéren, bal kéz az Alt+Tab -on ;)
Azmo11-08-2005 12:51:11 // 13821
Szasztok!:)
Mike, ne haragudj, de ezt ne, környezetszennyezés:)
Na urak, mától hivatalosan MCDST vagyok, tudom-tudom vannak a cs.hu-n MCSE meg hasonló certifikált emberek is, de hát ez az első lépés egy szebb, csodásabb Microsoft által felügyelt világ felé (most hánytam egyet hogy ezt leírtam :D)
Gabriel11-08-2005 11:19:19 // 13820
:-DDDD Hol egy japán vagy egy német márka? Hát ők más listán vannak biztos. :-)
Tom11-08-2005 11:05:23 // 13819
Tegnap hallotam egy érdekességet egy riasztó beszerelőtől:
Vittek hozzá egy fosvágeny polot, hogy tegyenek bele riasztot, megnézte a szerelő és közölte a hölgyel, hogy ugye azt tudja hogy központi zárat is kell bele vennie. A tulaj közölte, de hát van benne, gyári! mire fel lett világosítva, hogy igen van benne, de csak három ajtóban, a vezetó oldaliba ugyan is nincsen, mert abba nem tesznek csak egy jeladót, ami jelet ad a másik három ajtónak, hogy azok kinyiljanak.
Mint kiderült a központizár opciónálsan rendelhető.
:DDDDDD
Tommi11-08-2005 10:59:41 // 13818
Azért közvetve a negyedikre is :)))
SKrisz11-08-2005 10:32:46 // 13817
Azért a 6.-ik helyre odaértünk mi is!:)))
Dating & Relating
Hot wheels: 8 sexiest cars ever
by Joe Bargmann
These are the ultimate hot wheels—masterpieces of engineering and design that inspire lust in all who see them…To drive one is to have your sex appeal skyrocket.
“When people talk about sexy cars, they use the same language they’d use to describe a sexy person,” says Rob Myers, co-founder of Ontario, Canada-based RM Auctions, a leading classic-car auction and restoration firm. “They talk about a car being ‘hot,’ about being ‘turned-on,’ about getting a ‘rush’ from driving it, about lines and proportions and curves in all the right places.”
Who doesn’t love a sexy car—or the idea of zipping around in one? Here, as a tribute to the cars that are the ultimate hybrids of power, style, and unstoppable heat, we present the most luscious cars of all time. We don’t expect you to go out and buy one, but do feel free to fantasize about being in the driver’s seat:
1. The car James Bond should have driven: 1962 Aston Martin DB4 GT Zagato
James Bond’s original ride, the DB5, is lovely. But the DB4 has an irresistible pedigree. It is like a wealthy English gentleman—thanks to the Aston Martin mark—but the sculptural Zagato body, crafted by hand in Milan, gives it the flair and style of an Italian lover. Which is to say, it’s not only handsome, but a smooth operator, too. One of these rare beauties recently sold at auction for almost $2.7 million.
2. Prince's Little Red Corvette: 1963 Corvette C2 Sting Ray Coupe "Split Window"
When Prince sang about the little red Corvette, saying, “Baby, you’re much too fast,” this is the car he had in mind... and he sure wasn’t complaining. Detroit’s answer to the Ferrari is a bit more in-your-face than a Euro speedster, which is part of the Sting Ray’s charm.
3. The playboy's dream car: 1957 Mercedes 300SL Gullwing
No less an expert than Hugh Hefner called the Gullwing the sexiest car of all time, and this beauty remains one of the most sought-after cars on the planet. The Mercedes Gullwing’s signature: doors that lift up and out, like—you guessed it—wings. Elegant, bold, and a little eccentric, it’s the Uma Thurman of the automotive world.
4. The ultimate Italian: 1957-1960 Ferrari LWB California Spyder
Only 49 of this model California Spyder were produced. But even if the car weren’t so scarce, it would still be sexy. Why? Designed by the man Ferrari normally used to produce its race cars, the low-slung California Spyder exudes power and confidence. And it’s cute: The oval grill brings to mind a seductively parted pair of lips, waiting for a nice, deep kiss. Oh, and the standard color is blazing red, like a beating heart.
5. Steve McQueen's muscle car of choice: 1968 Mustang 390 GT
Steve McQueen made this baby famous in the movie Bullitt, driving like a maniac on the California coast, chasing bad guys. Steve McQueen? Chase scenes? California coast? Can you spell s-e-x-y? The fastback Mustang strikes such a romantic, nostalgic chord that Ford brought the car back in 2004.
6. The second most famous star of The Graduate: 1966 Alfa Romeo Spyder
Speaking of romantic, this is the car that Dustin Hoffman drove in The Graduate. You can debate who’s sexier in the flick—Mrs. Robinson or her daughter—but lots of us really fell for this car, and hard. It’s a cute little number—rather phallic, if you want to see it that way—with room for two and no more, thank you very much.
7. Because sometimes bigger is better: 1964 Lincoln Continental Convertible
The classic “Kennedy” Lincoln proved that even a massive car (5,000 pounds, more than 18 feet long) can exude a sexy sort of elegance. As compared to the Caddy, its chrome-laden competitor of the era, the Lincoln bore a minimal, modernist design and a sleekness that belied its size. Riding in a 1964 with the top down provides total exposure to the elements, maximum sensory stimulation, and style beyond compare. Jump in there with five or six of your closest friends and see where it takes you.
8. Good things come in small packages: 2005 Mini Convertible
As if the hard-top version of the classic Austin Mini Cooper weren’t cute enough, BMW decided to make us all swoon a little more by creating a “topless” version for 2005. This is bound to be the summer ride of 2005—the ideal car for driving while wearing scant clothing.
Car-obsessed New Yorker Joe Bargmann has written for GQ, Esquire, and The New York Times, among others. He’s owned everything from a 1962 Triumph TR4 to a 1964 Rambler to a 1973 Cadillac Eldorado.
Bg.11-08-2005 00:19:46 // 13816
Perdix kolléga beszámolóját kerestem itt, de nem találtam....
Kau10-08-2005 21:28:45 // 13815
Mogyoród sincs messze és ott tényleg jó.
Gabriel10-08-2005 20:19:35 // 13814
Én pedig "mégpedik" helyett "mégepdig"-re :-)
lorinnyu10-08-2005 20:09:44 // 13813
az jó köszi ,elfelejtettem odaírni h azért budapest-re gondoltam! :)
Gabriel10-08-2005 20:06:01 // 13812
Én egyről tudok itt mégpedik Komáromban valahol Mocsa környékén, de sohasem jártam ott.
lorinnyu10-08-2005 20:03:46 // 13811
sziasztok!!!
Tanácsot kérnék h hova érdemes elmenni gokartozni. Ha tudtok valami jó és olcso helyet akkor ne kiméljetek (ja és lenne egy olyan kérdés h mi a min. életkor) köszi mindenkinek
Gabriel10-08-2005 15:30:22 // 13810
Na ilyen kéne nekem is az Alfára :-) Fekvőrendőr előtt megemelném a kasznit, ótópályán meg extrém ültetés :-DDDDDDDDDDDD
Zsül10-08-2005 15:23:03 // 13809
Tedi10-08-2005 15:07:52 // 13807
Kabbe :PPPPPPPPPPPPPP
különben is voltam már vörös is, a saját szemeddel láttad! legalább 1 napra okos voltam :D
Gabriel10-08-2005 15:05:32 // 13806
hát rosso az nem lesz soha azt garantálom :-)
Tommi10-08-2005 15:00:30 // 13805
Ööö... milyen színű is a hajad Tesókám?
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Bocs :)))
Gabriel10-08-2005 14:58:20 // 13804
Alfa Romeo 147 (1400/1800/4900 km):
Extrém magas, 25 liter feletti országúti fogyasztás, erősen csökkent motorteljesítmény.
Ez mondjuk nálam nem aktuális, megy mint az állat és 25 litert a számítógép az első kilométer alatt ír aztán már csökken. :-)
Gabriel10-08-2005 14:56:42 // 13802
Netezéssel lehet ellógni a legtöbb munkaidőt
Az amerikai irodai dolgozók két órát csípnek le a napi robotolásból azzal, hogy weboldalakat nézegetnek, és ebbe még nem számít bele az ebédidőben vagy a kávészünetben a gép előtt töltött idő.
Az amerikai munkavállalók kétszer annyi időt lógnak el a munkaidőből, mint amennyivel munkaadójuk kalkulál, és ennek legnagyobb részét a világháló magáncélú böngészésével töltik - írja a Career.com. A cégvezetők tisztában vannak azzal, hogy dolgozóik nem töltik az irodában töltött idő minden egyes percét serény munkával, így azzal számolnak, hogy minden munkanapból körülbelül egy óra vész kárba. Sok főnök azt is elismeri, hogy a beosztottaik teljesítménye is jobb, ha ennyi rugalmasságot megengedhetnek maguknak a műszak során.
A netezés a legjobb fedezék
A szaklap szerint munkaügyi szakértők már valamivel több lógásra gyanakodnak: szerintük a dolgozók átlagosan napi 1,6 órát pazarolnak el a munkaidőből. Az America Online és a Career.com által megkérdezett több mint tízezer alkalmazott viszont beismerte, hogy akár napi két órát is felszabadít saját céljaira, amihez a legjobb eszköz az asztalukon lévő, internetkapcsolattal rendelkező számítógép.
A válaszadók 44,7 százaléka ugyanis netezéssel tölti az ellógott időt, ami általában nem is tűnik fel a főnöküknek. A rangsorban a második helyen a kollégákkal való cseverészés áll, a dolgozók 23,4 százaléka üti el ezzel a munkából lecsípett perceket, és 15 százalékuk fordítja ezt az időt privát tennivalóinak elintézésére.
Kevés munka, sok lógás
A felmérés eredményei szerint az alkalmazottak harmada azért engedi meg magának a lógászatot, mert nincs más dolga, közel negyedük pedig azért szabotálja a munkát, mert elégedetlen a fizetésével.
A Career.com számításai szerint a munkából ellógott idő komoly veszteséget okoz az amerikai vállalatoknak. Az Egyesült Államokban átlagosan negyvenezer dollár (több mint nyolcmillió forint) az átlagos évi fizetés, és körülbelül húsz dollár (négyezer forint) az átlagos órabér. Ennek alapján a dolgozók által ellógott idő fejenként évi 5720 dollárjába kerül a munkaadóknak, és összesen 760 milliárd dolláros veszteséget okoz az amerikai gazdaságnak.
Milliárdos veszteségek
Ha a felmérés eredményei híven tükrözik a valóságot, akkor az amerikaiak összesen évi 335 milliárd dollárral rövidítik meg munkaadóikat azzal, hogy munka helyett interneteznek. A felmérés viszont nem tért ki arra, hogy az ország körülbelül 132 millió dolgozója által munkaidőben generált pluszforgalom mennyi reklámbevételt hoz az általuk látogatott weboldalak hirdetőinek, vagyis mennyire élénkíti az online gazdaságot.
Tedi10-08-2005 14:56:40 // 13801
Óóó vaze én meg most raktam be a pihent agyúakba :))))))
Bocsika :)
zolee14510-08-2005 14:47:28 // 13800
talira és taggyűlésre nem hozhatod!:)))
Wikicica.10-08-2005 14:24:16 // 13799
Félek, hogy nem akarja, hogy behozzam a CSALÁDBa. Tudod, akkor mindig ott lenne a közös kajálásokkor, közös rendezvényeken...és akit megkívánna, azt egyszerően megenné:D
zolee14510-08-2005 14:22:38 // 13798
asszem nem olyan jó a csaj, hogy akadályt gördítene a házasságotok elé...
Wikicica.10-08-2005 14:19:49 // 13797
OK, köszi, már csak a Duce hozzájárulása kell:)))))))))))))))))))))99
zolee14510-08-2005 14:18:14 // 13796
áldásom rátok, csak Alfás talikra ne hozd el...
:)))
Wikicica.10-08-2005 14:18:02 // 13795
vazze, amúgy Te soha Nem dolgozol? Ahányszor erre járok, mindig itt lógsz a neten:))))))))))))))))))))))))))))))999
Wikicica.10-08-2005 14:16:17 // 13794
igen, mindig nálam van a kép..nem tudom elmondhatom-e, de lehet, hogy feleségül veszem:)))))))))))Csak ha Te és a Duce is beleegyezik az esküvőbe:D
zolee14510-08-2005 14:11:50 // 13793
én még soha nem láttam, viszont több mint gyanús, hogy neked még képed is van róla:))) elég gyenge minőségű kép, csak nem azt szkennelted ba amit magaddal hordassz a tárcádban? :DDD
zolee14510-08-2005 14:10:15 // 13792
amiről te beszélsz az a kóros kövérség! nem több ember közt oszlik szét, hanem ugyanannyi ember többet zabál (nem eszik, zabál). sajna ez amúgy rám is igaz...
amúgy meg poén volt és ha rögtön komolyra fordítod a szót akkor kabbe!!! :))))))))))))
Wikicica.10-08-2005 14:09:10 // 13791
Wikicica.10-08-2005 14:06:38 // 13790
zolee
a túlnépesedés arra vonatkozik az én felfogásomban, hogy az erőforrások (gondolok itt a különböző ásványi anyagokra, ami az emberi élethez szükségeltetik bármilyen formában) az emberi populáció növekedésével fokozatosan csökkenek: tehát ami mondjuk 1 milló embernek elég lett volna, az mostmár 1,5 millió között oszlik szét. Tehát a túlnépesedés nem területi alapon értendő:)
Gabriel10-08-2005 13:33:46 // 13789
A németországi ADAC nemrégiben felmérést készített a németországi márkakereskedőknél javíttatott, 3 évesnél nem régebbi autók meghibásodásairól. A felmérés eredményéből különféle statisztikák készültek - amelyek szerint például (továbbra is) a Toyota és a Honda áll a legmegbízhatóbb autók toplistájának élén. Kiválogattak néhány olyan "érdekesnek" minősített hibát is, amelyek legalább 3 azonos típusú autónál fordultak elő. Ezek közül következik most néhány alább - zárójelben az autók (3-3 darab) hiba fellépésekor aktuális futásteljesítményét közüljük, valamint csillaggal jelöljük az ADAC szerint különösképp balasetveszélyes meghibásodásokat.
Renault Megane (650/300/11200 km) * :
Amikor a féklámpa világít, a tompított/távolsági fényszóró nem üzemel.
Renault Twingo (4200/10/21500 km) * :
A robotizált váltó kb. minden harmadik hátramenetbe kapcsoláskor előremenetbe vált.
Opel Vivaro (11300/10/20500 km) * :
A féklámpa magától világítani kezd, akár álló motor esetén is.
Ford Mondeo (47100/46500/41000 km):
Leesett a kipufogó.
Fiat Scudo (20/850/41500 km):
A tolatóradar minden 2 méternél közelebbi tárgyat folyamatos sípolással jelez, így használhatatlan.
Ford Maverick (41700/32500/18900 km):
Kiszakadt a váltómű.
Mercedes S osztály (28500/33600/51000 km) * :
A légzsák magától kirobban, akár álló motor esetén is.
Alfa Romeo 166 (21000/17500/11300 km):
Tűző napon álló autóban magától kirobbant a légzsák.
Peugeot 307 (11500/53500/21200 km) * :
Menet közben beakadt a kormányzár.
Peugeot 307 (45000/13500/51200 km) * :
Menet közben leesett a kormány, a légzsák kinyílt.
Ford Focus (17800/4600/150 km):
25 °C alatti hőmérsékletet beállítva az automata légkondicionáló hűtés helyett fűt.
VW Golf Variant (18900/45700/12000 km):
Az automata váltó nem képes 5. fokozatba kapcsolni.
VW Passat turbodiesel (18500/12000/41700 km):
Szétrobbantak a turbócsövek.
VW Passat (47000/51200/14000 km):
Elszakadt a vezérműszíj.
Opel Astra turbodiesel (400/41500/56700 km):
Fekete füst jön a kipufogóból.
Fiat Punto (1800/20/10 km):
Elfolyt a hűtővíz jelentős része.
Fiat Stilo (1700/11500/10400 km):
Berohadt a kézifékbowden, nem lehet kiengedni a kéziféket.
BMW 5-ös széria (20/850/14700 km) * :
A tempomat kb. percenként 10 km/h-val magától növeli a sebességet.
BMW 3-as széria (41700/19500/67800 km) * :
Hátsó futómű felfüggesztésének deformálódások, kerék kiesése, hátsó híd szétrepedése.
Fiat Dobló (45000/42500/47800 km):
Zárlat az elektromos rendszerben, lemerült az akku.
Opel Corsa (11500/17800/600 km):
Tönkrement az önindító.
Porsce 911 (2000/10/10 km):
A digitális kilométeróra mindig 290 km/h-t jelez.
Opel Zafira (14500/550/41700 km):
Rángat és pöfög a motor.
Suzuki Ignis (17800/4500/14700 km) * :
Erősen rángat a motor. 2000-es fordulatszám alatt lefullad.
Renault Modus (5500/4200/3700 km):
A benzinóra mindig teli tankot jelez.
Skoda Octavia (17400/15200/23000 km):
Elromlott a fordulatszámmérő.
Skoda Fabia (4500/48000/21000 km):
Nincs műszerfalvilágítás.
VW Passat (41000/47000/28500 km) * :
Az automata váltó üresből magától előrmenetbe kapcsol.
Ford Fusion (8500/14700/2200 km):
A riasztó bekapcsolása után röviddel a központi zár kinyitja az ajtókat.
Mercedes E osztály (10/1500/1400 km):
Az esőérzékelős ablakörlő száraz időben is bekapcsol.
Peugeot 607 (400/11700/12500 km):
Az esőérzékelős ablakörlő száraz időben is bekapcsol.
BMW 7-es széria (14800/40100/28900 km) * :
Menet közben bakapcsolt a riasztó.
Opel Vectra (24800/41200/12500 km):
Az ablakemelő felemelés után rögtön le is engedi az ablakot, amelyeket így egyáltalán nem lehet felhúzni.
Citroen C5 (1400/4200/10 km) * :
A távolsági fényszórót bekapcsolása után nem lehet visszakapcsolni tompítottra, csak ha levesszük a gyújtást.
Rover minden széria (18000/1200/300 km) *:
A motor menet közben gyakran magától leáll.
Fiat Panda (2400/5600/17800 km) * :
A motor menet közben gyakran magától leáll.
Renault Clio (4800/19800/11500 km) * :
A motor menet közben gyakran magától leáll.
Ford Fiesta (7800/7200/15400 km).
A hátramenetet csak 8-10 kuplungolás után, reccsenve lehet kapcsolni.
VW Bora (1200/41000/30500 km) * :
Az automata váltó üresből magától előrmenetbe kapcsol.
Subaru Outback (4700/4200/9800 km):
Valami erősen recseg és kattog a hátsó futómű környékén.
Alfa Romeo 147 (1400/1800/4900 km):
Extrém magas, 25 liter feletti országúti fogyasztás, erősen csökkent motorteljesítmény.
Ford Mondeo (4800/1200/41200 km):
Elfojt a motorolaj.
Fiat Dobló (47800/28500/31200 km):
Elfojt a fékolaj.
BMW 7-es széria (1200/200/2400 km) * :
A vészfékezéskor automatikusan bekapcsolódó vészvillogót csak a motor leállítását követően lehet kikapcsolni.
BMW 7-es széria (10/10/10 km):
A navigációs rendszer értelmetlen utasításokat ad (pl. menjünk ugyanazon az úton többször oda-vissza).
Audi A6 (2700/28500/61200 km):
Erős, égett szag az utastérben.
Audi A8 (20/4500/4800 km) * :
Az autohifit a kormányról vezérelve bekapcsolódik az index.
Mercedes C osztály (4800/1200/29800 km) * :
Tönkrement a kormányszervó, a kormányzás nagyon nagy erőszükségletű.
Citroen C2 (250/4200/1800 km) * :
A SensoDrive robotizált váltó menet közben gyakran üresbe kapcsol.
VW Touareg (11000/8500/7200 km) * :
Az elinduláskor a lejtőn hátrafelé való visszagurulás megakadályozó rendszer ellenére hátragurul az autó.
Citroen Xsara Picasso (41000/8600/19500 km) * :
Erősen csökkent fékhatás, illetve fék teljes hiánya.
Peugeot 206 (1500/4000/2800 km):
Elromlott a központi zár.
Skoda Fabia (10/500/120 km):
Nem indul be az autó.
Mercedes S osztály (200/18500/20000 km):
A fedélzeti számítógép szerint balesetet szenvedtünk, pedig nem történt ilyen.
Mercedes S osztály (21000/250/4000 km):
A fedélzeti számítógép nem működik.
Citroen C3 (5800/7900/12500 km) * :
Padlógázt adva lefullad a motor.
zolee14510-08-2005 12:57:24 // 13788
na erről nem tudtam!
BeeGee10-08-2005 12:51:57 // 13787
Nem tudták leküzdeni a nyelvi nehézségeket :)
Komolyból pedi ez: cikk
Tommi10-08-2005 12:47:10 // 13786
Mondjuk úgy, hogy nem egyeztek az elképzeléseink a GM-mel :)
zolee14510-08-2005 12:44:29 // 13785
mi lett vele?
BeeGee10-08-2005 12:42:34 // 13784
GM már nem játszik.
Tommi10-08-2005 12:32:36 // 13783
A szállítóra mutogathat :) Mi a fuvarozók voltunk :)
zolee14510-08-2005 12:32:19 // 13782
de remélem a wiszkászban nem lesz csecsemő!!! :))
amúgy kíváncsi vagyok az első sorozatgyártású Alfára amelyiket nem benzin, vagy dízelmotor hajt! Van már ilyesmi próbálkozás az Alfánál, vagy egyáltalán a Fiat csoporton belül? Mondjuk ha idevesszük a GM-t akkor van, maga a GM is, meg az Opel, de az olaszokról nem hallottam ilyesmit.
Addigra lesz macskás babaétel. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
741
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?