Forum >> Csevegés (Á la Alfa Romeo....szerelem)
GEORGE24-04-2005 23:19:00 // 9330
Alakul a csajszi!:-)
Mennyi ídős?
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-04-2005 23:17:59 // 9329
inkább genetikusab öröklődött! :-)
Tom1224-04-2005 23:05:08 // 9328
Azt hiszem "megtámadta a vírus".:-)
Tom1224-04-2005 23:03:56 // 9327
M-GEGE24-04-2005 21:04:24 // 9326
Nekem 0.081 a legjobb!
silversurfer24-04-2005 20:46:38 // 9325
Rocketing rabbit :-))
A túl sok alkohol lassitja a reakcióidőt :-)))))
Robi24-04-2005 20:29:47 // 9324
Nekem 0,110 volt a legjobb. :) De akárhogy erőlködök, átlagban nem tudok "Bobbing bobcat" fölé menni. :)
Halesz24-04-2005 17:57:36 // 9323
Nahát akkor ezt rövidre is zártuk, megírtam a srácnak Szilárd e-mailjét, Szilárd utólagos engedelmével :)
raga24-04-2005 17:53:20 // 9322
Nézzétek az ALFA holdbázist a filmmúzemumon, most! :)
Tommi24-04-2005 17:46:01 // 9320
IGN-791? Az Szilárd autója volt asszem...
Halesz24-04-2005 17:41:33 // 9319
Srácok, kaptam egy ilyen levelet! Hátha tud neki valaki segíteni!
Alfa tulajdonossá válásom folyamatban van és azért kereslek bennetek, hogy segítsetek legyetek szívesek infoval egy autóval kapcsolatban, amit meg készülök venni. Az autó egy 1994-es 155-ös, sötétszürke, rendszáma: IGN-791. Tudomásom szerint egy klubtagé volt régebben, (rajta vannak a klubos matricák). Valamilyen fórumon tegyétek közzé léci a mail címemmel, hátha valaki ráismer és felvenné velem a kapcsolatot. Sajnos nekem még nem áll módomban írni a fórumokba.
A közreműködést előre is köszönöm,
Szilágyi Botond - szb@farnair.hu
Tommi24-04-2005 17:36:33 // 9318
A "rendes-nem rendes" szerelők témához némi OFF: szvsz nemcsak az autószerelők között van ez a gányolok-leugatom-aztán tartom a markomat mentalitás, hanem máshol is. Szüleim nemrég építkeztek, itt néhányan épp most vannak benne (ugye külön topic is van) és háááááát bizony érik meglepetések az embert. A "mesterek" 99,5%-a nem képes precízen, korrektül dolgozni, persze aztán mind fel van háborodva, ha nem veszed át a munkát vagy nem fizetsz. Kispóroljuk az anyagot, félig figyelünk oda, ahol lehet átvágjuk a megrendelőt, stb... Ezen a mentalitáson kéne változtatni, de ez szerintem sosem fog bekövetkezni, még pár generációnak el kell telnie ehhez.
Tommi24-04-2005 17:01:08 // 9317
A leggyorsabb lövésem 0.109 volt, de utána benéztem egyet és így az átlag szar lett :)
ALFA75td24-04-2005 16:59:33 // 9316
Ez nagyon jó imádok dartsozni
Viktor8524-04-2005 16:54:55 // 9315
GEORGE24-04-2005 13:25:31 // 9314
Hát a külső burkolat az csak takaró itt is komoly cső rendszer védi a vezetőt.
Bálint3324-04-2005 13:24:10 // 9313
Erre én is gondoltam, de amikor mutatták az autót, azért az látszott, hogy nem ugyanaz az anyaga mint egy utcai autónak.
GEORGE24-04-2005 13:21:53 // 9312
Hát, hogy mi azt láttuk a fotelból, hogy kicsit lekoccolta azért az más ám élőben....
Nagyon gyorsan mennek, maga a kaszni is könnyitett és mint ahogy mondta a kommentátor anyira "szögön" mennek, hogy ha kicsit is kapnak egy érintöt akkor már nem tudják megfogni a gépet és azért 200 környékén megérinteni a falat azért annak erös amortizáló a hatása van ám......
GEORGE24-04-2005 13:18:25 // 9311
Hát azért kapcsolható hozzá....de a saját oldalra nézve már egyértelmű nem?
De bizony van aki titkosan kezeli a nevét s ezért irtam be a topicba ugy akkor az inkognizos György-ket is köszöntöttem!
Bálint3324-04-2005 13:17:18 // 9310
Igen elég fura volt, hogy épp csak hogy lekoccolt a fallal és hogy sz@rrá ment a kasztni. Miből vannak ezek?
Bálint3324-04-2005 13:16:08 // 9309
Pl a George-ból én sem igazán kapcsoltam...
GEORGE24-04-2005 13:06:52 // 9308
Keményen nyomják ám egy kis kocc aztán borul minden.......
GEORGE24-04-2005 13:06:20 // 9307
Hát gondolkodtam mit is csináljak beirjam vagy sem?!
De én megakartam köszönteni a többi druszánomat! :-)))))))))
A nick nevekből meg az oldalakról nem mindenkinek derül kia neve:-))))
TDI7524-04-2005 13:03:02 // 9306
Koszonom a figyelmeztetest!
Megneztem a futamot. Nagyon kemeny es huzos koroket lehetett latni.
Tedi24-04-2005 12:54:06 // 9305
Most mond, hogy nem ezt akartad elérni! :)))))))))
Tedi24-04-2005 12:37:37 // 9303
Boldog névnapot kedves kollega! ;)
GEORGE24-04-2005 12:11:54 // 9302
NASCAR most Viasat3-on akit érdekel!!
lac14624-04-2005 12:02:08 // 9299
Isten éltessen névnapod alkalmából öreg Alfaguru!:)
Bálint3324-04-2005 12:00:37 // 9298
Boldog névnapot Neked is :), meg minden Györgynek.
GEORGE24-04-2005 11:49:33 // 9297
Furi, hogy én irom be elsőnek, de minden kedves György nevű tagunknak kivánok boldog névnapot!!!!!
Üdv.: GEORGE 146ti
GEORGE24-04-2005 11:47:57 // 9296
Sziasztok!
Látom egy véleményen vagytok a szerelökkel kapcsolatban.
Tisztelet a kivételnek!!!!! de ők csak épp, hogy vannak 30 szerelőből 1 van aki ugy áll hozzá mint bb18!
Sajna ez végett nekem is a lakóhelyemtől 51km-re kell elvinni az autót ha valamit akarok szervizeltetni rajta, illetve a barátom rendelkezésemre bocsájtja az egyik beállót a szervizébe s ott azt csinálok amit akarok ő nem akar hozzá nyulni (de jobb is).
Mint álltalános gépszerelő technikus nagyon sok mindent megjavitok ha kell, de mikor mégis el kell vinni valakihez akkor röhelyes mikor minden féle baromságokkal megprobálnak megvezetni. Ha a szakmámat kérdezik mindig csak az asztalost szakmát említem. Ekkor némelyik arca nyugodtabb lessz és akkor szoktak jönni a hasba akasztások amit egy tényleg szakmán kivüli be is vesz.....
Nekem van egy mostanába már állandó ami eddig csak alkalmi hiba volt.
Haladok az autóval mindegy milyen sebességgel és mindegy hányadikban.
Kinyomom a kuplungot és az "alapjáratom" 500- és 1500 között pulzálgat egy jó darabig mig meg nem nyugszik, de sokszor le is áll a motor.
Egy neves Bp-i Alfa gurú is néztem már de nem tudott vele mit kezdeni az ota is csinálja. Kitakaritotta az alapjárati motort és a légtömeg mennyiség méröt. Utána 2 órával késöbb ugyan ugy csinálta a műsort mint ha hozzá se nyult volna senki.......
Ötlete valakinek????
A kompjuter hibatárolója a szakember szerint nem ir ki hiba kódot.
Bálint3324-04-2005 11:26:38 // 9295
Na én egy időre lelépek, megyek forgalmat mérni, mert csomópont irányítást tervezek és kellenek az adatok... (na jó csak egy ürügy, hogy kocsiba ülhessek :)))
Bálint3324-04-2005 11:24:36 // 9294
Ezt én tudom, bár időm nincs rá, de egy átlag felhasználó számára ezek idegesítő nyűgök, amik miatt szerelőtől szerelőig kell járni, mert mindegyik lusta hozzá, hogy ilyen apró pepecs munkát rendesen megcsináljon. (inkább rámondja hogy nagyobb a baj..., vagy hogy ő ezt nem vállalja)
GEORGE24-04-2005 11:16:12 // 9293
Köszi előre is! Ha van Fiat azt el ne feledd:-)))
Scott24-04-2005 11:14:24 // 9292
Ez nem azért van mert öreg az autó, hanem mert valami bibi van. Neki kell esni és kimérni hol a hiba . Nem nagy dolog, mint ahogy írtam a központi zár és az elektromos ablak "köre" sem egy bonyolult dolog. Kapcsolási rajz segítségével pillanatok alatt fel lehet térképezni az egészet és megkeresni a hibát :))
lac14624-04-2005 11:12:02 // 9291
Nekem a riasztó beszerelése után volt hasonló észrevételem. A fazon letörte az ablaktörlőlapát alatti műanyag szélterelő bolháit, azét amelyik pont a pollenszűrő felett van. Ezenkívül rendesen eldeformálta a légterelőnek a szélvédő alsó részére illeszkedő víztörő gumicsikját. Így egyszer arra lettem figyelmes, hogy kocsimosás után pár csepp víz jelent meg a jobb első ülés előtt a padlólemeznél. Hát szépen becsöpögött a szellőzőrendszer ventillátoránál, ami a pollenszűrő alatt helyezkedik el. Szétbontani, leszigetelni, összerakni. Ááááá, egyáltalán nem voltam ideges akkor. A bolhát meg felesleges visszaragasztani, mert sosem lesz olyan mint az eredeti. Sok a pancser szerelő.
Bálint3324-04-2005 11:09:56 // 9290
Ez így van. Ez így van. Nekem problémám a csatlakozókkal van (pl a kilóméteróráé), meg a kábelezéssel (ez már valószínűleg a korral jár). A központi zár valahol zárlatos, az ablakemelő, ha kinyitom az ajtót, nem mindíg működik... Ezek egy része nyilván azért van mert öreg az autó, de egy részük már 10 éve is megvolt.
Scott24-04-2005 11:05:54 // 9289
Konkrétan milyen elektromos baja van ? Szerintem a régi karbis 33-ban lévő "elektromosságnál" egyszerűbb dolog nem létezik. Ezért szeretem :))
Bálint3324-04-2005 11:03:06 // 9288
Hát igen a mai szerelők sajnos ritkán igényesek a munájukra. Régen valamikor szerelték pl. a központi zárat, amivel aztán csak annyira jutottak, hogy kivették, mer1 nem tudták megcsinálni. Utána hallgatóztam az autóban hogy mi a fene zörög nyiszog állandóan. Leszedtem az ajtókárpitot és láttam, hogy 10-ből 6 patent le van törve és a csavaroknak a fele is hiányzott. Ezt sosem fogom megérteni, hogy valakinek van pofája így összerakni, elégedetten aztmondani, hogy kész és tartani a markát...
Bálint3324-04-2005 10:57:23 // 9287
Hát nem tudom, lehet hogy csak az én 33-asomban van így, de nálam a gyári bekötések szarok. Majd' minden elektromos csatlakozás laza és bizonytalan. Szar Bosch alkatrészek.
perdix15524-04-2005 10:36:02 // 9286
Nagyon szimpatikus amit és ahogyan leírtál. Az én szememben is a hasonló mentalitású szakmaszeretetet is magában hordozó szakemberek, mesteremberek állnak meg nálam. De sajnos ma, és ahogy látom ez országos probléma nem ez a elterjedt gondolkodásmód. Így hát vadászni kell a jó szerelőkre. Én pl 4 éve egy helyre viszem, az oldalamon kép is készült róluk, jó haverságban vagyok velük, akkor viszem, amikor akarom, de ők villamossággal nem foglalkoznak. De még ők sem ha osztályozni kellene: 5-ből: 4-esek szakmából, de legalább próbálkoznak, kitartóak, és nam sziggyák a vasat, az amitől a falra mászok.
Ha mindenki úgy állna hozzá, ahogy leírtad: Eljönne a kánaán....
bb1824-04-2005 09:57:26 // 9285
jó ez az utánfutó valamikor két társaság is csinálta szériában mo.-on. sajna már kevés van belőle. csináltak traban kombiból meg limoból is.
wwwSentinelwww24-04-2005 09:50:52 // 9284
Igen igen, sok kontár barmolja össze, az enyémmel is így trükköztek.
Más, tettem fel új képeket az oldalamra, nézzétek meg a kis alfa jeleket :-))) A mélynyomó is új, azt is megjelöltem :)))
bb1824-04-2005 09:48:36 // 9283
perdix! a kedvenc témáim egyikébe tenyereltél bele! sok olyan szerelőt ismerek ( illetve kevés olyat aki nem ilyen ) aki megrémül ha olyan auto kerül be hozzá amit még nem szerelt. az nem autószerelő hanem skoda, trabant, bmw stb. szerelő. engem a tanáraim ( akiknek azóta is hálás vagyok ) a szakma szeretetére, a technika és tervező tiszteletére és gondolkodásra oktattak. voltak alkalmazottaim és tanulóim akiket szintén igy válogattam meg. soha nem futamodtam meg uj kihivások elöl inkább örultem az ujdonságnak, hogy megint tanulhatok valamit. volt munka amit ingyen vállaltam csak hogy a kellő célszerszámokat elkészitsem, vagy legközelebb ne érjen meglepetés. többször kaptam olyan munkákat amit más nem mert vagy nem tudott elvállalni két olyan motort is összeraktam kosárból amit addig még egyben sem láttam ( egy subaru boxer és egy mercury hajómotor voltak ). volt olyan hogy panaszkodtak senki nem találja a hibát én ugy vállaltam el, hogy megnézem, és ha elégedett akkor fizessen amit gondol. az ember azóta ( 10 éve ) nem viszi máshoz az autóit. a gyakorlatom palettája a motorkerékpártól a személy és teherautón, munkagépeken át olyan akár 1000 ( !! ) tonnás daruig terjed amit itthon még talán nem is láttak csak képen. ezek az ember szakmai és emberi önbecsülését növelik, és szerintem aki szereti ezt a szakmát mind ilyen kellene hogy legyen. mellesleg üzletileg is megéri. amugy van amit én sem szeretek de ez nem márka inkább tipusfüggő. egyik márkát sem helyezem a másik főlé mert mindegyiknek van jo és rossz darabja. szerintem
Scott24-04-2005 09:36:49 // 9282
Visszatérve az Alfa megbízhatóságra: elgondolkodtató számomra, hogy pl. ahol dolgozom, az épületben van egy cég, aminek az autói csak 147-esek, elvétve egy-két Stilo. Szép látvány, ahogy a parkolóban egymás mellett szokott állni 10-12 147-es :))
ui.: nem autós cég, hanem informatikai :)
Scott24-04-2005 09:33:00 // 9281
Ez az elektromos mizéria mindig felidegesít. Egy régebbi autóban nem azért jönnek elő elektromos bajok, mert gyárilag szar, hanem a sok balfék ember összegányolja az egész "elektromos hálózatot" . Tegnap csináltuk Krisz33 ( csináltam :)) gépét és abban az autóban is sajnos nem sok gyári bekötés volt már . De azért sikeresen életre kelt újra a központi zár, belső világítás :)). Pl: a központi zár vezérlő reléje eredetileg a középkonzol alatt van. Itt valami barom, aki a riasztót kötötte be , kivágta az egészet és kirakta ezt a relét a motortérbe, ahol össze-vissza kötözgette a riasztó vezérlő egységével ( ami szintén a motortérben volt ) . Lévén, hogy a riasztó nem volt a helyzet magaslatán, kiba...tuk a pi..ba és mindent megpróbáltam eredetibe visszaállítani. Hát értek meglepetések...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
542
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?