Forum >> Direkt légszűrőkről

Slowfeet08-05-2006 20:10:10 // 675
nekem csütörtök óta így van, a zöldkártya meg nem a kipuftól függ hanem motor és katalizátor függő
GT Ɨ|ѯ08-05-2006 20:07:53 // 674
aznagyondurvalenne..:-))))) szeptemberben meg zöldkártya...:-)))
GT Ɨ|ѯ08-05-2006 19:56:48 // 673
Ezt írtam szerintem!:-)) katalizátor utáni dob ki-hátsó közép csere-hátsó csere...
Slowfeet08-05-2006 19:49:30 // 672
Minek az a hátsó középdob. Az első, a kicsi, az csak hűti a gázt, mert nincs benn semmi csak tágulási tartály. A hátsó közép az igazi folytás, és Janóék a hátsó hangolásával ellensúlyozni tudják hangban amit a nagy trapézdob hiánya okozna. Sztem katalizátor után cső és egy hátsó dob....:)))))))
Kau08-05-2006 19:46:01 // 671
Szerintem jó az elképzelés, de én bent hagynám a második gyári (hátsó) középdobot. A többit én is így csinálnám. ;)
GT Ɨ|ѯ08-05-2006 19:43:00 // 670
Nem fér el bass..:-)) dobom kifelé,de akarok 1 polírozott légterelőt alája tenni a szívott levegő bemenettől az egész direkt alá és akkor megy rá a hővédő pajzs is:-)) Holnap kérek Jano-nál időpontot! Na akkor most írd le mit és hogyan?? Szerintem:katalizátor után: középdob nyugdíj-helyére csőőő hátsó középdob - csere hátsódob csere - dupla DTM kerek véggel Szerinted???
Kau08-05-2006 19:37:10 // 669
Mikor lesz új kipuff?
Kau08-05-2006 19:36:05 // 668
Nálam hol ilyen van benne, hol olyan. Én azért hagyom benne. Egyébként a kivételéhez, ha jól tudom le kéne venni az oldalsó elemet. Elfér az ott ;)
GT Ɨ|ѯ08-05-2006 19:33:36 // 667
Tényleg,ezt nem is mondtad!!:-))) A direkt alól kidobjam az alsó légszsűrődobozot ?Többen nem használják:-))De Te igen!?
Kau08-05-2006 18:26:19 // 666
Az összes direktszűrőre pedig rá van írva, hogy utcai célra nem használható! :))
Slowfeet08-05-2006 18:19:41 // 665
Idézek a BMC sportbetét tájéákoztatójából :) "A BMC sport szűrők kizárólag verseny és off-road célokra készülnek, légi, vizi és ipari járművekbe nem ajánlottak" akkor utcára igen?
Slowfeet08-05-2006 15:03:58 // 664
Na megvettem a BMC 100/1-est! Még ma belekerül a géperejű járművembe :))))))
GT Ɨ|ѯ29-04-2006 19:24:48 // 663
Megoldottam,legyártva,polírozva.Brutálisan jó!:-)) Aki teheti tegyen az autójába!:-))
bzoli27-04-2006 20:31:40 // 662
Hy!!Hát igen a lényeg lemaradt DIREKTSZŰRŐ!!!!!!
Kau26-04-2006 23:09:04 // 661
Direktszűrőre gondoltál vagy sportbetétszűrőre?
GT Ɨ|ѯ26-04-2006 21:31:12 // 660
Ciao! KAU-t keresd!:-)))
bzoli26-04-2006 21:19:49 // 659
Hy!Tudna esetleg valaki segiteni abban,hogy hol vegyek sportlégszűrőt +csövet(na meg hogy milyet)????
GT Ɨ|ѯ18-04-2006 21:27:31 // 658
Sziasztok! Ha tud valaki 70-es alucsövet 45 fokosat,direktszűrőmhöz - lehetőleg polírozottat,ne fojtsa magába! Keresem!THX!
Gabriel17-04-2006 02:07:16 // 657
147-be meg 33kilós? :-(((((((((((((((((((
Gabriel17-04-2006 02:06:21 // 656
hogy is volt a TV torna dala? "... egy kis nyomaték mindenkinek kell... a karoszszékből keljenek most fel..." :-)))))) na én sem leszek már hülyébb :-)
Slowfeet16-04-2006 18:52:59 // 655
Komolyan nevet kéne adni az alkatrésznek, ha már ennyit szerepel. Mit szóltok a "Nyóccázas" névhez? :)))))
Tom1215-04-2006 18:48:44 // 654
Egy kis + nyomaték sosem árt...;-)
magyarka15-04-2006 18:46:54 // 653
nekem a BMC van benne de bevált és bátran ajánlom.sokkal nyomatékosabb agép.
Tom1215-04-2006 18:44:26 // 652
További /hosszabb távú/ tapasztalatok: 2500-ig csendesebb, mint azelőtt, de érzékenyebb a gázadásra, 3000-től jön az igazi alfás hang, főleg 3-saban, 4-esben és még 5-ösben is, 5000-nél aztán egy + "dörmögés".:-) A fogyasztás úgy néz ki, alacsonyabb, de erős önuralom kell, hogy "csak úgy" ne gyorsítgass az akusztikai élvezetek érdekében...:-))) ...aztán majd jön a sport betétszűrő...;-)
GEORGE15-04-2006 18:30:45 // 651
A legalsó cső megjött! Tényleg nyolcszáz pár forint. Azért nem tudom pontosra mert még nem vettem át, csak telefonáltak hogy megjött:-)
LalaQV14-04-2006 17:04:47 // 650
Nem, nekem nem volt ott a doboz, az előző tulaj szedhette ki. A doboz kiszedéséhez szerintem tuti, hogy le kell venni a lökhárítót. Nekem ennyivel egyszerűbb volt a dolgom. De még alá kell bújnom valamikor, hogy kirögzítsem az elejét.
Slowfeet14-04-2006 16:49:24 // 649
Tehát, mindenképp szét kell kapni a gép elejét a végszereléshez? Az ormányos doboz neked bennt se volt, vagy hogy szedted ki?
LalaQV14-04-2006 16:47:41 // 648
Sziasztok! Na megvan az a híres szívócső! Dél körül hívtak, hogy megjött, el is ugrottam érte és be is raktam gyorsban. Felülről raktam be, felért egy kisebb bűvészmutatvánnyal, odacsavarozva még nincs a vége, mert azt csak lentről lehet, de megáll így is. Egyenlőre sportbetétszűrő nélkül: a hangja nekem jobban tetszik, másképp morog, de eltűnt a "szűrcsögő" hang. Alapvetően halkabb lett, főleg alacsony fordulaton. Gázadásra jobban reagál, hamarabb felpörög a motor és valóban érezni némi + nyomatékot is. Egyértelműen jobb mint volt, de semmi extra. A betétszűrővel lesz majd az igazi, óriási változást attól sem várok, de a hangja biztos jobb lesz. Holnap majd megnézitek/meghallgatjátok, úgy néz ki tudok menni én is a talira.
Kau14-04-2006 13:20:03 // 647
Viszek betétet is és direktet is.
Vega14-04-2006 12:49:25 // 646
de rossz duma...de rossz :D :D :D
Slowfeet14-04-2006 12:35:50 // 645
Néztem a BMC-t és szinte mindenhol jobb árban a K&N-nél de az tetcik, hogy mindkét márka azzal hivalkodik, hogy az F1 csapatok többsége az ő cuccukat használja.... KAU, hozol szombaton betétet???????? (ahogy ezt bedobtad a köztudatba.....)
Kau13-04-2006 10:06:48 // 644
És még egy dolog ezekkel a szűrőkkel kapcsolatban. Rövid távon (250km alatt) inkább direktszűrőt, hosszú távon inkább sportbetétet használok. 5 perc alatt ki lehet cserélni. Nem egyszer voltam már úgy, hogy jöttünk haza Bp-ről 5 személlyel, a csomagtartó megrakva. Jöttek az emelkedők. Nyomom neki, a direktszűrő annál inkább dolgozik. És az előzni kívánt autós meg azt hiszi, hogy versenyezni akarsz, és kicsit az is odalép. Csoda, hogy tényleg egy száguldozás lesz az egész út? :))
GT Ɨ|ѯ13-04-2006 09:56:13 // 643
Jó az az oldal,de aranyár van és AR -hoz nemsokmindennn..:-))
GT Ɨ|ѯ13-04-2006 09:54:46 // 642
Köszi,viszont Neked is!:-))))
Kau13-04-2006 09:53:11 // 641
Mivel én nem ismerem azt a márkát, ezért nem tudok róla se rosszat, se jót mondani. Lehet az attól tényleg nagyon jó. Nem tudom. Én inkább ezeket ismertem és ezért írtam róla.
Tom1213-04-2006 09:51:23 // 640
Reggel 8-tól este 8-ig igen...:-)))) ...majd jövök, szép napot mindenkinek!;-)
Tom1213-04-2006 09:49:41 // 639
A Kingdragon is /www.kingdragon.it/ elég sok profi versenygépben van /Le Mans, GT, stb/, itt szinte mindenhol azt kínálják /állítólag 30e km-enként kell tisztítani - szerintem kis "túlzással"/ Ma rákérdezek a BMC-re is, hátha "észbe kapnak".:-)
GT Ɨ|ѯ13-04-2006 09:49:16 // 638
Ok itthon vagyok,csörgess+ha jössz!:-)
Kau13-04-2006 09:48:16 // 637
Olvastam, hogy melózol előtte. Amikor odaérsz! ;) Nekem fél 9-től jó. Minél előbb ;) Hozom a cuccot is. Ja, lehet, hogy mindjárt megyek gyarmatra, még nem biztos. Elvinném, de a toldatot elfelejtettem bevinni a munkahelyre és még nincs méretre vágva. Majd este. De, ha gondolod, találkozhatunk, odaadom addig az enyémet és megtudjuk nézni, hogy az a méret-e.
GT Ɨ|ѯ13-04-2006 09:47:24 // 636
Mi vagy Te,Fantomas ? :-)))
Tom1213-04-2006 09:44:49 // 635
Hmmm... Nem tudom, nemrég volt róla szó vagy itt, vagy a DCS topicban... ...csak most nincs időm utánanézni, "mert már itt sem vagyok"...:-)
Kau13-04-2006 09:43:59 // 634
A BMC levegőszűrőkről egy kis ismertető. Kattints ide.
GT Ɨ|ѯ13-04-2006 09:43:33 // 633
Ciao! THX még1x a Simota-ért,szombaton (Rétság) mikor van departure?
Kau13-04-2006 09:42:06 // 632
Gagyi direktszűrőt nem vennék, mert esetleg összeroppan. A Simota se világmárka, de ez már többünknél bevált. (És most csak az olcsóbb kategóriáról beszéltem).
Kau13-04-2006 09:39:14 // 631
Pedig a BMC talán a legnagyobb márka. A Sportbetétet elég 25000km-enként takarítani, a gyár ajánlásával. BMC-t használnak a Le Mans 24 órás versenyben, Forma-1-ben, DCS-ék :) A direktszűrőhöz, annyit. Ajánlják vagy nem én egy csomó Alfást ismerek, akinek biztosan benne van és szereti. (George, Ystuc, Simi, tzoli146) Kapásból pár név, a teljesség igénye nélkül. Mi ÉVEK óta használjuk és eddig jó minden. A takarítási időt viszont ajánlatos betartani.
Lacza13-04-2006 09:29:38 // 629
Nekem a 164-esem 2.0 ts volt,tettem rá direktszűrőt(simota),naygon jó hangja volt tőle,érezni lehetett a nyomatékosságán is és semmi baja nem lett a motornak.De ez csak a saját tapasztalatom:)
Tom1213-04-2006 09:26:37 // 628
Majd utánanézek, de itt nem is "emlegették" a BMC-t, csak ezt a kettőt. Direktszűrőt 2.0 TS-hoz nem ajánlják... Valahol itt is írtak róla... /Vagy a többi TS-hoz sem... most nem emlékszem pontosan.:-)/
Lacza13-04-2006 08:23:07 // 627
Én bár nem nagyon értek hozzá,de azért leírom a saját véleményemet: A sportlégszűrőből kétfajta létezik,a direkt,amit a légszűrőház nélkül kell felrakni és az indirekt amit a légszűrőházba(bocs,ha ezt már tudtad). Mindkettőnek az a lényege,hogy több levegőt engedjen a motorba,de az biztos,hogy ugyanannyira szűri meg a levegőt,mint a sima.Ha tényleg károsítja a motort,amit nem hiszek,akkor ezt lehet ellensúlyozni azzal,hogy többször megpucolod,mint ahogy az elő van írva. A lényeg,hogy egy direktszűrő biztos változást hoz,nemcsak teljesítményben,hanem hangban is.Én eddig az összes autómra raktam. Bocsi,ha a leírtakat már írta valaki elöttem és te is tudtad,csak segíteni szerettem volna és nem volt kedvem visszaolvasgatni.:)
beeep14613-04-2006 07:25:59 // 626
Kau!! Hol-merre szerezted be a szűrőt?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.