Forum >> Dízelmánia

Piritu - 1.000.00013-05-2010 21:24:43 // 14502
Kösz az infót, végigolvastam a blogjának turbós pontjait, szerintem egy cipőben járok vele:-(
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2010 20:28:42 // 14501
azért van egy rossz hírem az új turbóra is csak elméletben van garancia gyakorlatban nincs :( egy 4 oldalas papírt iratnak alá az ügyféllel hogy mikor nincs garancia...a jó hír viszont ha normális szerelőhöz mész akkor nem lesz baja az új turbónak...
pe-Ti13-05-2010 20:23:01 // 14500
Üdv!
Költői kérdést tettél fel lehet elmegy minden gond nélkül 100 ezret de lehet 10 után kifexik.....a 6hónap garit meg b@szhatod úgyis azt fogja mondani: olaj nélkül mentél! Én speciel nem szeretem a felújított dolgokat pláne az itthoni műhelyek színvonalát elnézve (tisztelet a kivételnek) egy bmw specialista cimbim mondta nemrég: aki a vgt turbót fel tudja újítani az hazudik...ők sorban rakják fel az új túrókat a bömösökre ezek egy árban vannak 200 körült mondott ő is! Kérdezd meg joe156 cartársat ő cserélt turbót pont a hangja miatt hátha többet tud mondani!
Piritu - 1.000.00013-05-2010 19:31:54 // 14499
Mondjuk a szervizesek is mondták hogy mehetek vele nyugodtan :-)
Piritu - 1.000.00013-05-2010 19:30:50 // 14498
Az már megvolt 10e km-el ezelőtt :-)
Mióta új cső van rajta azóta hallatja a hangját, ma nézték meg a szervizben nem fúj ki sehol.
Wickey13-05-2010 19:28:37 // 14497
énis így voltam vele még 2007ben, hogy alapvetően nem szeretem ha fütyül. 3 év problémamentes üzem után meg úgy hozzászoktam, hogy most már az zavarna ha nem fütyülne. :-P Mentem is egyből hibakódot olvastatni amikor elkezdett holfütyülni holnemfütyülni, abból lett a map szenzor csere. :D
Wickey13-05-2010 19:27:25 // 14496
Lehet amúgy, hogy van egy kezdődő turbócsőrepedésed vagy valami ehhez hasonló truváj, akkor szokott még szép hangja lenni ha kezd kihasadni valamelyik cső és elereszti a nyomást.
Wickey13-05-2010 19:26:27 // 14495
Alapvetően nem baj az. Gyári autót is szét lehet ütni észnélkül meg boxosat is lehet megtartósan vezetni. :-)
Piritu - 1.000.00013-05-2010 19:26:19 // 14494
végül is nincs semmi, mindössze számomra nem normál üzemállapot, ha fütyül.
GTPeti13-05-2010 19:20:51 // 14493
Csak jelezném, hogy 100ekm óta van bent nekem a Novitec box.
Wickey13-05-2010 19:18:25 // 14492
ésakkor mivan, ha rendes olaj volt benne, meg nem ölted meg padlógázas leállításos mutatványokkal, meg még mondjuk időben kirántod belőle azt az idióta tuningboxot és nem állandó padlógázzal kormolsz, semmi baja nem lehet, enyém is fütyül 100-120ezer km óta, meg még az elején produkált olyat 2-3 éve, hogy valószínűleg leragadt 1-2x a VGT mechanika, utána elkezdtem nem padlógázzal közlekedni városban hogy ne kormoljon szükségtelenül, oszt egyrészt azóta a hiba nem jött elő, a turbó fütyülését meg úgysem hallom a 35ezer km alatt csicsergősre nyöszörgősre nyikorgósra ócskult SKF hosszbordás vezetőgörgőtől hogy ott b@szódjon meg. :-(

Most mondjam azt, hogy közelebb van a 300ezerhez mint a 250hez az autóm és még a gyári fosch LMM van benne? :-) Igaz, csereérett, meg a MAP szenzort is már cseréltem, hűtőt már cseréltem, termosztátot cseréltem, vízpumpát cseréltem, a vezérlés szettet már nem is számolom, de EGR-t is csak egyszer, pártízezer km-el ezelőtt pucoltam, oszt azóta azzal se fárasztom magam mert mocskos egy meló, tiszta redvás meg imitt-amott olajsaras is már a motorterem, de egyenlőre elkattog még. Most volt olajcserém, 17k km után, a friss WRD-vel szép a hangja a motornak, és nem eszi az olajat se, legalábbis az ötliteres kanna kihúzza nekem két olajcsere közt, igaz a gyárilag írt asszem 4.4 liter közel sincs a valósághoz, hogy maxra kerüljön a jel nekem 4.6-4.7 liter biztos kell a fene se érti ezt pedig nem is a nagyméretű olajszűrőt használom hanem a gyári kicsit....

Szóval kussolok, doxaóra a verda, amúgyis elvitte a válság az autócserés terveim, továbbá a 159-et úgyis egy ipari hulladéknak tartom a 156-hoz képest, luxusadót fizessen a faszom, benzinest meg tankolja ugyanaz, tehát 2.4 mjet kilőve, V6-ok kilőve, megtartom. :-)

uff. :-P

Persze ha valaki tud 1.9M-ért szervízkönyves, megkímélt, benzin-gázos 156 SW GTA-t akkor az szóljon :-PPPPPPPPPPP
Piritu - 1.000.00013-05-2010 18:19:56 // 14491
Szerintem"csak" a gyári 600ezres túró felújítva, az miből lehet? :-DDDDD
GTPeti13-05-2010 18:18:11 // 14490
460eFt... az nagyon komoly... Aranyból van, vagy mi??
Piritu - 1.000.00013-05-2010 18:09:45 // 14489
hát ez után próbálok érdeklődni itt :-))
Gyári felújított 460e Ft a szervizben :-DDDD
GTPeti13-05-2010 18:02:23 // 14488
És komolyan nincs egy cég se, aki normálisan felújítaná?
Piritu - 1.000.00013-05-2010 17:38:42 // 14487
hopp a vége lemaradt:
mert ugye a 100 az pont fele a 200-nak.
Piritu - 1.000.00013-05-2010 17:38:06 // 14486
Mit jelent, hogy óvakodjak? Mennyit megy el? Mi baj lehet vele?
Piritu - 1.000.00013-05-2010 17:37:12 // 14485
HÁt egyre hangosabban fütyül. Szerintem nem tett jót neki a hideg tél a rövid utakkal :-(
GTPeti13-05-2010 17:34:10 // 14484
Csak nem tönkrement a tied?
pe-Ti13-05-2010 17:32:37 // 14483
Üdv!
Óvakodj a felújított turbótól ami 100 ezernél kezdődik amikor én keresgéltem ajánlottak gyári újat 200-220-ért!
Piritu - 1.000.00013-05-2010 17:28:32 // 14482
Kinek milyen tapasztalata van felújított túróval?? Érdemes felújítottban gondolkodni?
WarbiRunner (Gyuri)13-04-2010 22:09:11 // 14481
ja..de tény, hogy mire az az autó féket, megbízható erőátvitelt, futóművet, illő felniket, fényezést, normális belteret kap, vagyis mire szép, megbízható napi szinten használható autó lesz, az még egy raklap lóvé. Játszottam én is ezt, 1 millánál álltam le a Waresszal. Most jönne a fék, a futómű állíthatóra átalakítása, még motor reszelés, a kasztni átalakítás stb. 1 millát kapásból össze tudnék számolni, hogy szép legyen, nagyon menjen, kanyarodjon, fékezzen és megbízható is legyen. De akkor tényleg komoly autó lenne, akármennyire is gagyi a kiindulási alap :-)
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2010 21:54:41 // 14480
nem értek a lovakhoz de talán a múltkor tuningoltak fel egy civiket 3-400 lóra igen "kevés" pénzből ...az már döfi :P
WarbiRunner (Gyuri)13-04-2010 21:49:56 // 14479
Winkler is megmondta anno, hogy egy autót megépíteni kb. 3 millába kerül, és nagyjából tökmindegy, hogy miből építed. Az már egyéni ízlésficam, hogy valaki egy gófból indul ki (mondom én, aki Wartburgot tuningolt.. ). De ha mondjuk egy 300e Ft-os 155 V6 jön ki végül 3 millára, az már elgondolkodtató alternatíva egy bármivel szemben. 3 milláért csak talicskát kapni..:-)
Wickey13-04-2010 20:32:01 // 14478
Hát a tréler platóján tényleg ennyit eszik :-P
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-04-2010 20:19:30 // 14477
ráadásul egy kormolósra :D:D:D
sty13-04-2010 20:18:55 // 14476
Gyerekek meghülyült a komputerem,140km/h-nál a pillanatnyi fogyasztásom 2,8 az átlagfogyasztásom 3,4 ennem még örülni is tudnék ha tényleg ennyit fogyasztana,tipp?
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2010 20:09:24 // 14475
jah 1,6-ot tudod mikor költenék tuningra...mondjuk egy szép küszöb az még bele fér az nem olyan vészes árban...
ALFI15613-04-2010 09:56:59 // 14474
De szépen meg van csinálgatva.Ahogy írja 1.6-ot ráköltött.Na ez az amit nem fog megkapni.Ebből kell kinőni.Egyébként is iszonyat bukó a kocsi.Nem,hogy így.
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2010 09:50:38 // 14473
igen a kövek érdekesek lehetnek na meg hogy mit bír a hűtő...na meg mennyire fogja meg a vízhűtőt...
ALFI15613-04-2010 09:43:05 // 14472
:) De qrva jól néz ki.Meg biztos nem lehet rossz.De azért ezzel közlekedni lehet?Nyáron telemegy bogárral meg a felpattanó kövek stb....
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2010 09:32:03 // 14471
nagyszobában van ekkora radiátor :P
ALFI15612-04-2010 20:28:51 // 14470
Tudom off,de mit szóltok hozzá?Nem semmi cooler van benne.És szépen be is van építve.
Youri09-04-2010 12:46:08 // 14469
Akkopr vszínű h jobban jár egy donorral amit működőképesen mindenestől 150k-ért kapna...Kösz a választ!:-D
Erhard 242 (Pure Energy)09-04-2010 12:27:33 // 14468
attól függ mi kell hozzá...persely, dugó, gyűrűk, csapágyak, tömítések 100e felett van...
Youri08-04-2010 11:36:36 // 14467
Hali.

Egy kis segítségre volna szükségem.Egyik ismerősöm Chrysler-ében a jó öreg 2.5 TD moci van( VM blokk ) ,és felújításra szorulna.Milyen összegben kell gondolkodnia egy TELJES felújításnál???
ystuc30-03-2010 20:21:48 // 14466
Ugyan már, ezzel nem árultam el. Szerintem vicces. :-)
Wickey22-03-2010 09:51:34 // 14465
eeez igen! :D
Selmak22-03-2010 07:42:16 // 14464
Elárulod a sötét oldalt?
ystuc21-03-2010 12:35:41 // 14463
:-)
bőregér16-03-2010 20:56:03 // 14462
sziasztok!
újfent a segítségeteket kérem.
156 2.4 jtd-hez karter védő(alsó motorvédő)műanyagot keresek,ha valaki tud ilyet légyszi írjon az oldalamra.
köszi előre is
Tibe08-03-2010 21:52:14 // 14461
Elképzelhető ez is, mindenesetre előre hozom a szokásos éves szervízt és akkor a szűrők és olaj mellett a gázolajszűrőt is kicseréltetem.
GTPeti08-03-2010 20:18:47 // 14460
Nem lehet, hogy a gázolajszűrőben túl sok a víz és befagyott? A szivattyú pedig nyomta volna keresztül a szűrőn, de mivel ez nem ment, a tömítés mellett jött valamennyi gázolaj. Később visszaállt a normális nyomás, mert hatott az üa. melegítő.
(A tévedés joga fenntartva. ;)
Tibe08-03-2010 09:23:39 // 14459
Sziasztok!

Egy kérdés: ma reggel nehezen indult az autó 3-adszorra sikerült beindítani, ezzel még nincs is gond mert 2 napot állt és elég hideg volt. Viszont amikor elindult akkor csöpögött a gázolajszűrőről a gázolaj. Elindultam az autóval majd 2-3 km után megálltam hogy megnézzem mi a helyzet, ekkor már szerencsére nem csöpögött. Ez normális? Arra tudok gondolni hogy az indítások miatt lehetett ez. Véleményetek? Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2010 09:14:53 // 14458
valami a vákumrendszerrel nem tökéletes
GTPeti04-03-2010 23:42:31 // 14457
Ha szívó lenne, azt mondtam volna, hogy a lyukas fékszervón keresztül szív falsot. De mivel feltöltött és vákuumszivattyú van benne, ez a lehetőség kiesett.
Bandee04-03-2010 23:12:45 // 14456
Sziasztok!Megint akadt egy kis gondom és újra a segítségetek és a szaktudásotok kéne!A probléma ma reggel kezdődött minden előjel nélkül.Reggel elindítottam az autómat és kb 2 percig járt alapjáraton aztán egyik pillanatról a másikra felugrott az alapjáratom 1500-ra és folyamatosan így pörög!Érdekes módon ha nyomom a féket folyamatosan akkor szépen lassan visszaáll normális alapra de amint lelépek a fékről azonnal elkezd felpörögni eléri az 1500 at és ott megáll!Megpróbáltam vele menni egy kört de nem is megy úgy mint ahogy elvárható tőle!Remélem újra tudtok segíteni pár jó tanáccsal!Előre is köszi és üdv mindenkinek! :)
Piritu - 1.000.00004-03-2010 22:35:29 // 14455
Ez attól függ, hogy - ááááááá végül is mindegy! :-))
Erhard 242 (Pure Energy)04-03-2010 21:01:15 // 14454
Piritu is "kurválkodik" hol nekünk, hol a TS fanoknak :D
Selmak01-03-2010 19:36:58 // 14453
Én a villámok által történő ropogósra sütésre szavazok. XD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.