Forum >> Dízelmánia
GTVili26-04-2008 23:09:20 // 8252
GTVili26-04-2008 22:54:21 // 8250
Az jó! ;-D Lehet belevágok...egy szép kis piroska...fekete bőrrel...elég szép.
GEORGE26-04-2008 22:46:55 // 8249
Jó kis moci sokat kibír!
WarbiRunner (Gyuri)26-04-2008 22:30:47 // 8248
Ledugózni szándékosan nem akarom, szeretném, ha csak kapcsolóval kiiktathatóvá válna.
kru26-04-2008 22:14:58 // 8247
Na pont erre utaltam én is :)
Király15626-04-2008 22:11:42 // 8246
Én a szívocsö csatlakozásánál a tömitésre nem vágtam lyukat!Nem változot semmi már két éve!Szrintem kicsit jobban megy!ennyi!
Adrián26-04-2008 22:10:13 // 8245
Kiskunhalason lerendelik ua. árért!
kru26-04-2008 22:09:56 // 8244
Szerintem a tiéden a comp-ot nem izgatja. Le szokták egyszerűen dugózni a "környezettudatos" szerelők.
Az újabbak átmennek fail safe üzemmódba, ha valamit buherálsz az EGéRrel.
Az újabbak átmennek fail safe üzemmódba, ha valamit buherálsz az EGéRrel.
Adrián26-04-2008 22:09:45 // 8243
Kiskunhalason lerendelik ua. árért!
WarbiRunner (Gyuri)26-04-2008 22:04:05 // 8242
Volna egy technikai kérdésem:
Az EGR mikor van nyitva? Amikor rajta van a vákuum, vagy amikor nincs?
Ugyanis azt spekuláltam, hogy az EGR-hez vezető vákuumcsőbe beiktatok egy kapcsolható lezárószelepet. Ha ez le van zárva, akkor az egérvezérlő szolenoid hiába zizeg nekem össze-vissza :-)
Az ilyen jellegű leválasztást hogyan emésztené meg a comp?
Az EGR mikor van nyitva? Amikor rajta van a vákuum, vagy amikor nincs?
Ugyanis azt spekuláltam, hogy az EGR-hez vezető vákuumcsőbe beiktatok egy kapcsolható lezárószelepet. Ha ez le van zárva, akkor az egérvezérlő szolenoid hiába zizeg nekem össze-vissza :-)
Az ilyen jellegű leválasztást hogyan emésztené meg a comp?
kru26-04-2008 22:01:09 // 8241
P4 itthon vagy shop.alfisti.net vagy netán másutt?
Adrián26-04-2008 21:45:35 // 8240
Lehet tolni ha akarsz jönni te is nekem nem sürgős igazából engem csak a kiváncsiság hajt hogy mennyi az annnyi! Leméretem most aztán meg ha sikerül belevágni a powerrail 4 et utánna is ;)
kru26-04-2008 21:41:44 // 8239
Az jó, nekem ide volt időpontom, de közbejött valami a gyerkőccel (beteg lett) és azóta nem vettem a fáradtságot.
Az ár nem volt vészes, asszem 10 rugó az elölkaparósokra. Én azért néztem ki őket, mert Bosch szervíz is, hátha a füstölésre is tudnak valamit mondani.
Mennyire kőbevésett az a 2-3 hét? Nem lehet kicsit tolni?
Az ár nem volt vészes, asszem 10 rugó az elölkaparósokra. Én azért néztem ki őket, mert Bosch szervíz is, hátha a füstölésre is tudnak valamit mondani.
Mennyire kőbevésett az a 2-3 hét? Nem lehet kicsit tolni?
Adrián26-04-2008 21:36:39 // 8238
Ide szeretnék majd menni (Kb 2-3 hét múlva)árat még nem tudok de tervezem hogy telefonon bekérdezek merre az arra!;) Aztán lehet lesz meglepődés de jók!
kru26-04-2008 21:34:02 // 8237
ehhhehehe :)
elsősorban Adrián beszéljen, tolja az infót idefelé :)
elsősorban Adrián beszéljen, tolja az infót idefelé :)
GTVili26-04-2008 21:29:15 // 8236
Sziasztok cartársak! Mi a véleményetek a II. generációs(105LE) JTD-ről? Mire kell odafigyelni? Mennyit megy el? Lenne egy szép 145-ös,ilyen motorral,kb 150e km-rel...
2000/10. havi...
2000/10. havi...
kru26-04-2008 21:15:26 // 8234
Ja, egyébként hová mész méretni, mikor, mennyiért?
Padra?
Elmehetnénk hármasban (te, george és én) és egyrészt csoportos kedvezményt adhatnának :)), másrészt érdekes lenne látni az eredményeket.
Meg talán meg lehetne fűzni őket, hogy mérjenek rá a szenzorokra is mellékesen.
Padra?
Elmehetnénk hármasban (te, george és én) és egyrészt csoportos kedvezményt adhatnának :)), másrészt érdekes lenne látni az eredményeket.
Meg talán meg lehetne fűzni őket, hogy mérjenek rá a szenzorokra is mellékesen.
kru26-04-2008 21:13:11 // 8233
Nem, a kibaszott füstölést szeretném redukálni. De még körbeírni sem tudom, mikor füstöl, leginkább hosszú, folyamatos egyenletes autózás után (pl. lenyomok sok 10km-t autópályán 140 tempomat), majd mondjuk félpályás lezárás, lassítás 60-ra, és utána újra vissza 140, na pl. ilyenkor akár 10-20 másodpercig is olyan irdatlan füstfelhő, hogy alig látok a tükörben. És szégyenkezem magam és a márka nevében is :(
Mivel az injektorokat kimérettem, azok tökéletesek, csak arra tudok gondolni, hogy nem kap elég levegőt és ezért kutatok a MAF környékén.
A teljesítménymérés padon lesz? Elvileg gondolom EOBD csatin akkor rámásznak, ott esetleg megkérheted, hogy MAF és MAP szenzor adatok olvassanak már neked 1-2 helyzetben (pl. alapjárat meg fél terhelés, ilyesmi). Ha megteszik grátisz.
Hátha okosabb leszek.
Mivel az injektorokat kimérettem, azok tökéletesek, csak arra tudok gondolni, hogy nem kap elég levegőt és ezért kutatok a MAF környékén.
A teljesítménymérés padon lesz? Elvileg gondolom EOBD csatin akkor rámásznak, ott esetleg megkérheted, hogy MAF és MAP szenzor adatok olvassanak már neked 1-2 helyzetben (pl. alapjárat meg fél terhelés, ilyesmi). Ha megteszik grátisz.
Hátha okosabb leszek.
Adrián26-04-2008 16:02:54 // 8232
Hali!
Egyébiránt menetteljesítményben változott valami ezért gyanakszol valamire?
Megmondom őszintén szívesen segítenék de a nem túl távoli jövőben max 1 teljesítménymérést iktatok be! Azt majd közzé teszem!;)
Egyébiránt menetteljesítményben változott valami ezért gyanakszol valamire?
Megmondom őszintén szívesen segítenék de a nem túl távoli jövőben max 1 teljesítménymérést iktatok be! Azt majd közzé teszem!;)
kru26-04-2008 14:53:57 // 8231
Ja meg azt mondják az okosok, hogy mivel nincs pillangószelep, ezért alapjáraton légköri nyomást mutat a rendszer és nem olyan, mint a szívó benzin.
Nem tudom igaz-e, de elvileg ez magyarázná a dolgot... mármint MAP szenzor kapcsán.
Nem tudom igaz-e, de elvileg ez magyarázná a dolgot... mármint MAP szenzor kapcsán.
kru26-04-2008 14:51:42 // 8230
Köszi!
Az van, hogy én nem tudok mérni, csak a Misi, de ő meg Dunakeszin... Mindegy, ha egyszer olyan szerelőnél jársz bármi okból és megcsinálja neked, akkor nézzetek rá, légy szíves, főleg a légtömegmérő alapjárati g/s értéke érdekelne.
Légtömegmérőt nem tudja valaki mennyi lehet egy új? 2.4 20V-hez.
Az van, hogy én nem tudok mérni, csak a Misi, de ő meg Dunakeszin... Mindegy, ha egyszer olyan szerelőnél jársz bármi okból és megcsinálja neked, akkor nézzetek rá, légy szíves, főleg a légtömegmérő alapjárati g/s értéke érdekelne.
Légtömegmérőt nem tudja valaki mennyi lehet egy új? 2.4 20V-hez.
GEORGE26-04-2008 12:26:53 // 8229
Soha nem mértem még, de ha gondolod akkor megmérheted a gépemen ezen paramétereket.
Azt vettem észere ha 60-al gurulgatok és onnan "elindul" a sor majd ujból lassitani kell akkor köpköd korompamacsokat mikor kisebbett mikor nagyobbat....
ha meg "kergetnek" :-) akkor a mögöttem jövő lámpafényében látszódik kismértékű füstölés a megindulás elején amit szépen elhagy......
Azt vettem észere ha 60-al gurulgatok és onnan "elindul" a sor majd ujból lassitani kell akkor köpköd korompamacsokat mikor kisebbett mikor nagyobbat....
ha meg "kergetnek" :-) akkor a mögöttem jövő lámpafényében látszódik kismértékű füstölés a megindulás elején amit szépen elhagy......
Jata24-04-2008 15:48:18 // 8228
Nah akkor jolvan! Egyel több dolog amit figyelnem kell a vason! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2008 10:30:05 // 8227
végre :)
kru24-04-2008 10:10:25 // 8226
Uraim, rég jártam erre :(
Kis vitaindító topic: JTD-ben a MAP (szívósor nyomás) szenszor alapjáraton mennyit kellene mutasson?
Nekem a következő a helyzet:
1. motor nem jár, gyújtás van: 100kPa - ezt az gondolnám normális, ilyenkor légköri nyomás van mindenütt
2. motor jár, alapjárat, áll az autó egy helyben: nekem 101-102kPa-t mutat - na itt kezdődnek az érdekes dolgok, én azt hittem eddig, hogy a turbós autók a turbó nyomás felépülése előtt sima szívóként működnek, én alapjáraton 40-50kPa-t vártam volna...
Vagy az EGR bezavar??
3. motor jár, autó gurul, sebességben, de motorfék van: szintén ez a 101kPa körüli érték, számomra ez is furcsa
4. motor jár, autó gyorsul, kvázi padlógáz, 210-220-230kPa körül, könnyedebb gyorsulások esetén 130-150-170kPa
Viszont 100 alá soha-de-soha nem megy, semmilyen körülmény között.
Na várnám tanácsaitokat, szerintetek ez normális így?
Plusz kérés 2.4 20V tulajoktól, van esetleg valaki, aki úgy gondolja a saját autójáról (Adrián, george), hogy tökéletes (nem füstöl, stb.), és van rá lehetősége, akkor megmérné arra alkalmas műszerrel a fenti 4 helyzetben a MAP és MAF értékeket?
Vagy van valakinek egy gyári előírt karakterisztika görbéje MAF-ra, MAP-ra?
Összehasonlítás végett. Gyanakszom, hogy a MAF-om sincs túl jó állapotban, a MAP sem biztos, ezért füstölgethet időnként.
Viszont nem vennék ezekből blindre, mert nem olcsók.
MAF kapcsán csak alapjárati mérésem van egyelőre, azaz
2. pont: alapjáraton 19 g/s illetve számomra furcsa módon, egyszercsak leesik 8-9 g/s-re. Sajnos itt nincs guruló adatom.
Ja fentiek üzemmeleg motorral, vízhőfok 86-87fok.
Kösziiii!!!
Kis vitaindító topic: JTD-ben a MAP (szívósor nyomás) szenszor alapjáraton mennyit kellene mutasson?
Nekem a következő a helyzet:
1. motor nem jár, gyújtás van: 100kPa - ezt az gondolnám normális, ilyenkor légköri nyomás van mindenütt
2. motor jár, alapjárat, áll az autó egy helyben: nekem 101-102kPa-t mutat - na itt kezdődnek az érdekes dolgok, én azt hittem eddig, hogy a turbós autók a turbó nyomás felépülése előtt sima szívóként működnek, én alapjáraton 40-50kPa-t vártam volna...
Vagy az EGR bezavar??
3. motor jár, autó gurul, sebességben, de motorfék van: szintén ez a 101kPa körüli érték, számomra ez is furcsa
4. motor jár, autó gyorsul, kvázi padlógáz, 210-220-230kPa körül, könnyedebb gyorsulások esetén 130-150-170kPa
Viszont 100 alá soha-de-soha nem megy, semmilyen körülmény között.
Na várnám tanácsaitokat, szerintetek ez normális így?
Plusz kérés 2.4 20V tulajoktól, van esetleg valaki, aki úgy gondolja a saját autójáról (Adrián, george), hogy tökéletes (nem füstöl, stb.), és van rá lehetősége, akkor megmérné arra alkalmas műszerrel a fenti 4 helyzetben a MAP és MAF értékeket?
Vagy van valakinek egy gyári előírt karakterisztika görbéje MAF-ra, MAP-ra?
Összehasonlítás végett. Gyanakszom, hogy a MAF-om sincs túl jó állapotban, a MAP sem biztos, ezért füstölgethet időnként.
Viszont nem vennék ezekből blindre, mert nem olcsók.
MAF kapcsán csak alapjárati mérésem van egyelőre, azaz
2. pont: alapjáraton 19 g/s illetve számomra furcsa módon, egyszercsak leesik 8-9 g/s-re. Sajnos itt nincs guruló adatom.
Ja fentiek üzemmeleg motorral, vízhőfok 86-87fok.
Kösziiii!!!
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2008 22:22:15 // 8225
Megy a trak, fordulatszám jeladó volt. A gyakorlatban nem 5 perc a csere, legalábbis járdán, emelővel, felbakolva nem. Aknáról nem kicsit lett volna egyszerűbb, mert így vagy láttam, vagy csavartam :-) És csak a bal kezem fért oda a féltengely meg a blokk között úgy, hogy közben szemeztem az olajteknővel. És egykézzel kellett imbuszra csövet rakva lelazítani. Jó volt :-) De már biztosan működik végre.
Haszna is volt több is a történetnek:
-elolvastam a JTD leírását, sejtem a működését
-mostmár bele merek nyúlni...bár ez nem feltétlenül előny :-))
Haszna is volt több is a történetnek:
-elolvastam a JTD leírását, sejtem a működését
-mostmár bele merek nyúlni...bár ez nem feltétlenül előny :-))
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2008 15:40:09 // 8224
ma megyek gyúrni vazzeg :)
Jata23-04-2008 14:43:30 // 8223
Megyek.Egész héten vagyok edzésen. A csájéval!!! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2008 12:05:36 // 8222
a jürgen engem sem érdekel de ha már 310ft a nyál litere akkor adjanak már valami minőséget is!
Selmak23-04-2008 12:00:25 // 8221
Szerinted érdekel hogy jürgenben mi mennyi idő alatt megy szét? Nem ez az első zsákutca vadhajtásuk, de a lúzer magyar akkor is meg fogja venni. Amíg az olaszoknak szembe kell menni az előítélettel addig legalább jobb minőséget fognak produkálni a fricceknél, nincs illúzióm a felól ha elérik a fricc presztizs szintet akkor nem lesz rohamos minőség romlás.
Wickey23-04-2008 08:08:20 // 8220
:-)))
nekem meg van egy rendszergazda ismerősöm, az meg mindenért az internet explorert meg a hülye usert okolja. :-)
nekem meg van egy rendszergazda ismerősöm, az meg mindenért az internet explorert meg a hülye usert okolja. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2008 21:41:00 // 8219
akkor gyúrjál füstös :)
Jata22-04-2008 21:36:57 // 8218
Csabi jön! Majd jól leitatlak titeket azt belelöklek a tóba! :D
Jata22-04-2008 21:36:07 // 8217
Sátor vagy Hotel. A hotelnak nemtudom az árait. Sátor ingyenes! :)
Jata22-04-2008 21:35:15 // 8216
Tudom.Gondolom. Elöbb utobb ugyis kilesz cserélve.
De most lépek. Reggeles vagyok.
Te meg menj gyakorolj pelenkázni! :))))))))) :DDDDDDD
Vagy menj le a terembe gyurni! :))))) PFT!!!!!
De most lépek. Reggeles vagyok.
Te meg menj gyakorolj pelenkázni! :))))))))) :DDDDDDD
Vagy menj le a terembe gyurni! :))))) PFT!!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2008 21:34:18 // 8215
megyünk is :) az alvást kell megoldani valahogy...
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2008 21:33:37 // 8214
nem olcsó a LMM :(
Jata22-04-2008 21:32:01 // 8213
Jah.Hogy rohadjon meg.Lehuztam a csatit azt jobb?!?!?!? Ez van.Marad igy! :)
Pecabuli Június 7.Szombat.Reggel 8óra :))) Neked is kötelezö a részvétel!!!!!!!!!!!!!!
Pecabuli Június 7.Szombat.Reggel 8óra :))) Neked is kötelezö a részvétel!!!!!!!!!!!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2008 21:27:07 // 8212
Mikor lesz a horgászbuli?
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2008 21:26:15 // 8211
akkor úgy kell járni :) gallyra ment?
Jata22-04-2008 21:23:28 // 8210
Á semmi! Felnéztem Halesz koma kirakta-e a horgászbulit! De hát még mindig rágnom kell a száját Pft! Megvan a kis erőmű is. LMM-em nélkül meg megy mint az állat... :)))
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2008 21:20:21 // 8209
nah mi van veled Te svéd subarus ördög? :)) bírja a kicsi kocsi?
Jata22-04-2008 21:18:07 // 8208
Ezek nemérdekellnek! Csak az enyém bírja! :))) Lassan 189e lesz a vasba.
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2008 20:41:17 // 8207
jah de a fosvágennél azért adnak a fámára még is szarrá megy a porlasztó...
Selmak22-04-2008 17:04:55 // 8206
Pinalogósba szerinted a márkaszervizben Mann szűrőt raknak? A legolcsóbb, legagyibbat berakják, a legdrágábbat számlázzák. Ez az üzlet nem a szakszerű munka.
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2008 13:13:16 // 8205
lehet a 20 forintos szűrő átereszt de ne mond nekem, hogy egy Ufi, Mann, Fiaam szűrő átereszt..
Selmak22-04-2008 13:04:32 // 8204
Pinalogós 1.5 DCi-nek pl. átereszt a szűrője CR pumpa porlasztócsúcs megy a ganajra. Tudják nem foglalkoznak vele, user meg szív és penget mint a katonatiszt. Töltőpisztoly vége szennyeződhet, meg tankoláskor vihet be a szél koszt de ezt a szűrőnek ki kellene szűrnie. Na meg tartálykocsik és a kútoszlopok se mindig állanak a helyzet magaslatán, főleg ha ügyeskednek a kutasok.
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2008 12:49:55 // 8203
na de várjunk már mi az, hogy nem jó a résbőség? a fő kérdés miért szennyezett a nafta? ne má a felhasználónak kelljen berakni 3om szűrőt, hogy bírja a porlasztócsúcs...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?