Forum >> Dízelmánia
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2007 22:40:26 // 3652
Azért ezek a közösnyomócsöves motorok kicsit talán érzékenyebben egy régi kamionmotornál. Értelmezésem szerint egyik nagy jóság amit tesz az adalék, hogy a nagynyomású pumpa kevésbé gázos folyadékot kell, hogy sűrítsen, így kevesebb "ütés" éri. Ha ezt tudja, nekem tökmindegy miből van. Én elismerem a fejlesztő munkát ami mögötte van, és nem vonom kétségbe az összetételét mégha a nagyja petróleum is. 5 évig fejlesztettem más területen, sok szabadalom mögött végtelenül egyszerű mechanizmus van. És attól még jók. Csak jusson valakinek eszébe, aztán legyen ideje és pénze kísérletezni, finomítani az ötletet.
Adrián17-07-2007 22:04:28 // 3651
Főképpen hogy 50 lityóhoz 1.5 dl kell de inkább több! A supri oldalon ezt bővebben kifejtik!Használom én is bár még van az első flakkerból másfél dl aztán váltok kékre!
Szerintem nem csak szpihó dolog a hatása nagy dolgokat nem várok tőle de ha nekem bármely elemében pozitívumot produkál akkor ráállok! Megadom neki a bizonyítási időt is nem 1 nagy összeg másra is elmenne!
Szerintem nem csak szpihó dolog a hatása nagy dolgokat nem várok tőle de ha nekem bármely elemében pozitívumot produkál akkor ráállok! Megadom neki a bizonyítási időt is nem 1 nagy összeg másra is elmenne!
Don Gombóc17-07-2007 21:42:59 // 3650
Nem hiszem mert egy fél deci mit befolyásolhat ötven liter nyálnál, pláne ha annak a fél decinek spuri esetében a legnagyobb százaléka petróleum. Erről tudnék mesélni mert régen ruszkiban a gázolajhoz raktunk tíz százalék benzint és olyan is volt hogy a kamionnál a hatszázas tankba ötszáz liter kerozint. Igaz hogy akkor mínusz 35-40 fok volt de semi gond nem volt a verdával. A kamionba a hatszázas tankba simán beleöntöttünk egy ötliteres spirituszt is, és eléggé sűrűn mert adtak balőle a cégnél rendesen.
Don Gombóc17-07-2007 21:36:50 // 3649
Biztos nem árthat, a kéket a dízelhez adják állítólag. Az biztos hogy én télen az Alfa előtt a Molnál kétszer is beszoptam vizes benyával aztán a Mol felejtős lett és a Spurit kezdtem használni azóta télen semmi gondom.
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2007 21:32:30 // 3648
Hát én rábeszélni nem akarok senkire semmit, csak leírtam a tapasztalataimat. Erősebb tényleg nem lett az autó tőle, viszont lényegesen halkabb. Nekem ennyi is ööm é bódottá'.
Tibe17-07-2007 21:15:39 // 3647
Én is megkérdeztem egyik autószerelő ismerősöm és mondta hogy feleslegesek a plussz adalékok az üzemanyagba. Szal most akkor kinek lehet hinni? :))
ALFI15617-07-2007 21:13:52 // 3646
Kárt nem okozok benne?
Don Gombóc17-07-2007 21:12:57 // 3645
Egy tankhoz egy deci elég.
ALFI15617-07-2007 21:11:44 // 3644
És azt milyen arányba kell használni?
Don Gombóc17-07-2007 21:08:05 // 3643
Én már a megjelenésétől kezdve használom de a benya minőségén nem javít az autó sem megy jobban tőlle, szerintem télen jobb mert a vizet magához köti és nem veszélyeztet a jégdugó. A keverék jelentős része egyszerű petróleum és a mellékes adalékok azok amik segítenek a víz megkötéséhez és az injektor tisztításához. Azért egy öven literes tankoláshoz töltött fél decis adaléktól ne várjunk nagy csodát. Szerintem. Télem még ajánlott esetleg a gázolajhoz tölteni egyszerű spirituszt vagyis denaturált szeszt, ez ami leginkább magához köti a vízmolekulákat. Csak sajna eléggé nehéz beszerezni, talán gyógyszertárakban van leginkább.
Robert-jtd17-07-2007 20:59:35 // 3642
Megmondom őszintén én nemigen hiszek az ilyen hókuszpók dolgokban,de a kinti gázolajba nem kellenek ilyen csodaelixirek és mégis repeszt a kocsi ahogy kell:)
Pl. a mólt héten voltunk kint a haverommal münchenben és (osztrákban és németben) is tankolt és sokkal jobban ment a kocsija mint a hazai löttytől!Sőt a sógoroknál még olcsóbb is volt a gázolaj mint itt nálunk szlovákiában.
Pl. a mólt héten voltunk kint a haverommal münchenben és (osztrákban és németben) is tankolt és sokkal jobban ment a kocsija mint a hazai löttytől!Sőt a sógoroknál még olcsóbb is volt a gázolaj mint itt nálunk szlovákiában.
ALFI15617-07-2007 20:51:25 // 3641
spuri-adalek.hu Itt leírnak mindent.Egyébként mi a tapasztalat?
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2007 20:45:59 // 3640
A NOS az még jobb :-)
Én csak a pirosat próbáltam sima Agip, illetve OMV Sprint dízel üzemanyagokhoz normál keverési arányban, valamint Agip BluDieselhez 50l/0.5dl arányban.
A hatás hasonló, de a BluDiesellel a legjobb eddig (bár így elég drága keverék): lényegesen finomodott a motor járása, halkabb lett, mostmár hidegen is hallom a különbséget, nem kerepel annyira. Igazából a hidegüzemi dolgok télen lesznek mérvadók. Kicsit érzékenyebb lett a gázpedál, mintha hamarabb reagálna a motor, és alacsonyabb fordulatról is szépen gyorsít, nem harákol. Egyelőre a fogyasztásom nem csökkent, de gondolkoztam azon, hogy még néhány tank adalékolt gázolaj után szűrőt cserélek, hisz, ha kioldotta a sok koszt, akkor az ott leskelődik a szűrőben.
Nekem ennyi a tapasztalatom vele, szerintem megérte azt a plusz pénzt már csak az is, hogy 140-nél csend van az autóban, a motor érezhetően "boldogan" duruzsol. Gondolom ehhez mérten kímélem is a motort vele.
A kékről majd mások... Állítólag az verseny adalék és még jobb a hatása.
Én csak a pirosat próbáltam sima Agip, illetve OMV Sprint dízel üzemanyagokhoz normál keverési arányban, valamint Agip BluDieselhez 50l/0.5dl arányban.
A hatás hasonló, de a BluDiesellel a legjobb eddig (bár így elég drága keverék): lényegesen finomodott a motor járása, halkabb lett, mostmár hidegen is hallom a különbséget, nem kerepel annyira. Igazából a hidegüzemi dolgok télen lesznek mérvadók. Kicsit érzékenyebb lett a gázpedál, mintha hamarabb reagálna a motor, és alacsonyabb fordulatról is szépen gyorsít, nem harákol. Egyelőre a fogyasztásom nem csökkent, de gondolkoztam azon, hogy még néhány tank adalékolt gázolaj után szűrőt cserélek, hisz, ha kioldotta a sok koszt, akkor az ott leskelődik a szűrőben.
Nekem ennyi a tapasztalatom vele, szerintem megérte azt a plusz pénzt már csak az is, hogy 140-nél csend van az autóban, a motor érezhetően "boldogan" duruzsol. Gondolom ehhez mérten kímélem is a motort vele.
A kékről majd mások... Állítólag az verseny adalék és még jobb a hatása.
zender17-07-2007 17:44:04 // 3639
Sziasztok!
Fontos kérdés!:)
Mi a különbség a piros, meg a kék Spuri között? Eddig pirosat használok, de régebben írta valaki, hogy a kék jobb.. Nos?:)
Hosszú, kimerítő, tesztadatokkal teli elemzést kérek!:))
Fontos kérdés!:)
Mi a különbség a piros, meg a kék Spuri között? Eddig pirosat használok, de régebben írta valaki, hogy a kék jobb.. Nos?:)
Hosszú, kimerítő, tesztadatokkal teli elemzést kérek!:))
Frank17-07-2007 12:42:34 // 3638
Szia!
Ugyanezt csinálta az én kocsim is, de ott még a motorvisszajelző is felvillant ezmellett. A tiéden nem? Amikor leáll az autó utánna eltellik vagy 5perc de lehet hogy 1/2óra is még ujból elindul! Én kicseréltem a főtengely jeladót és a vezérműnél lévő jeladót is mert ezt irta ki a hibaolvasó! De ez nem ért semmit mert ujból leált!!!! A motortérben van valami computer és azt kell kicserélni, 50-60 ezer forintért lehetett megszerezni olaszból! Ha érdekes lehet akkor majd keress meg!
ui.: A turbó miatt is :)
Ugyanezt csinálta az én kocsim is, de ott még a motorvisszajelző is felvillant ezmellett. A tiéden nem? Amikor leáll az autó utánna eltellik vagy 5perc de lehet hogy 1/2óra is még ujból elindul! Én kicseréltem a főtengely jeladót és a vezérműnél lévő jeladót is mert ezt irta ki a hibaolvasó! De ez nem ért semmit mert ujból leált!!!! A motortérben van valami computer és azt kell kicserélni, 50-60 ezer forintért lehetett megszerezni olaszból! Ha érdekes lehet akkor majd keress meg!
ui.: A turbó miatt is :)
WarbiRunner (Gyuri)16-07-2007 09:43:34 // 3637
Üzemanyag téma: Külső és belső kényszer hatására kipróbáltam egy nem gazdaságos ám hatásos kombinációt. Az asszony szeretne Benetton táskát :-))), úgyhogy kénytelen voltam BluDieselt tankolni. Mindemellet nem szeretném megszakítani a Spuri használatát, úgyhogy 44 literhez hozzáöntöttem fél decit. Nem rossz. Most (660km tankolás óta, és kb 1200 a Spurizás kezdete óta) hidegen is lényegesen halkabbnak tűnt.
Amit észrevettem, hogy ha beleöntöm akár a prémium üzemanyagot, akár az adalékot, városozással az életbe sem jön elő a hatás. Mindíg egy hosszabb egyenletes pályamenet után/közben változik valami, apránként.
Mindenesetre mostanra tényleg köze sincs ennek az autónak ahhoz (jó értelemben), ahogy elhoztam bő 7000km-rel ezelőtt.
Amit észrevettem, hogy ha beleöntöm akár a prémium üzemanyagot, akár az adalékot, városozással az életbe sem jön elő a hatás. Mindíg egy hosszabb egyenletes pályamenet után/közben változik valami, apránként.
Mindenesetre mostanra tényleg köze sincs ennek az autónak ahhoz (jó értelemben), ahogy elhoztam bő 7000km-rel ezelőtt.
matesz2113-07-2007 23:21:58 // 3636
Ugyanezt csinálja a 156 JTD-m. Már Másodszor. Ne aggodj. Hamarosan 2500 ford felett majd elkezd rángatni. Majd motorfékezésnél leáll a motor pl 130 as temponál. Naponta igy járok vele. Meg fog halni a CR szivattyúd...Jó esetben csak a nyomásszabályzo. Én is már lelkileg készülök rá. Csak az a baj hogy 1 hónapja cseréltem rajta.
GEORGE13-07-2007 22:37:43 // 3635
Azért kiváncsi vagyok mit hoz majd ki belöle a Piri :-)))
Már ecsetelte nagyvonalakban mi lesz benne :-))
Már ecsetelte nagyvonalakban mi lesz benne :-))
Satti13-07-2007 22:36:19 // 3634
Azért 200 kilóval csak nehezebb:-)
GEORGE13-07-2007 22:31:55 // 3633
viszont teljesen más váltó van rajta...
GEORGE13-07-2007 22:31:31 // 3632
Ma hajtottam egy Alfa 166 2,4 JTD 10V-s gépet.
Kulcs- Érd- Kulcs útvonalon.
A pályán 160-180 közt egy egészen pici város majd vissza.
9,2 lett a fogyija
Megnyugodtam ez sem eszik kevesebbet mint a 156 2,4 M-JET 20V :-)
Kulcs- Érd- Kulcs útvonalon.
A pályán 160-180 közt egy egészen pici város majd vissza.
9,2 lett a fogyija
Megnyugodtam ez sem eszik kevesebbet mint a 156 2,4 M-JET 20V :-)
kru13-07-2007 21:59:32 // 3631
Elvileg van olyan pl., hogy a turbónál, ha az olaj bekerül a levegőbe, amit sűrít, akkor azzal a keverékkel elüzemel a kis kormos. Például. De azt hamar észrevennéd, mivel felszippantja az olajat a teknőből... Hogy nálad pontosan mi van, passz.
Selmak13-07-2007 21:47:41 // 3630
Szellem a gépben?
Maxwell13-07-2007 21:36:35 // 3629
Hali DÍzelesek!
Olyat adott elő a gépem, hogy hirtelen azt hittem meglasszózom magam. Szóval leállítottam, vagyis csak akartam, kivettem a kulcsot, gyújtás el, műszerek kikapcs ahogy illik, de a motor csak duruzsol szépen alapjáraton. Gyújtás vissza, aztán megint kikapcs és így már meg is állt. És mindezt egy 1.9 JTD 145-ös adta elő. Ezekután a következő indításnál nem akart elaludni az egyik kis piros lámpa a műszerfalon. Olyan mintha egy porlasztócsúcsot akarna ábrázolni de fogalmam sincs hogy mit jelent.Ezen kívül semmi változást nem vettem észre. Gondoltam ennek fele sem tréfa, irány a legközelebbi FIAT szalon. Ott a Kicsike megérezte a műhelyszagot és mikor a szerelő is meg akarta nézni mi világít, akkor már nem csinálta. És azóta sem. Van valami ötletetek, hogy mitől lehetett ez? Vagy tapasztaltatok már hasonlót? Ha valaki tud erről érdemben nyilatkozni, akkor előre is köszönöm. Nekem lövésem sincs. Talán a TECSÓ gázolaj. De túl könnyű lenne mindent arra fogni. Minden esetre mostantól kerülöm. Üdv!
Olyat adott elő a gépem, hogy hirtelen azt hittem meglasszózom magam. Szóval leállítottam, vagyis csak akartam, kivettem a kulcsot, gyújtás el, műszerek kikapcs ahogy illik, de a motor csak duruzsol szépen alapjáraton. Gyújtás vissza, aztán megint kikapcs és így már meg is állt. És mindezt egy 1.9 JTD 145-ös adta elő. Ezekután a következő indításnál nem akart elaludni az egyik kis piros lámpa a műszerfalon. Olyan mintha egy porlasztócsúcsot akarna ábrázolni de fogalmam sincs hogy mit jelent.Ezen kívül semmi változást nem vettem észre. Gondoltam ennek fele sem tréfa, irány a legközelebbi FIAT szalon. Ott a Kicsike megérezte a műhelyszagot és mikor a szerelő is meg akarta nézni mi világít, akkor már nem csinálta. És azóta sem. Van valami ötletetek, hogy mitől lehetett ez? Vagy tapasztaltatok már hasonlót? Ha valaki tud erről érdemben nyilatkozni, akkor előre is köszönöm. Nekem lövésem sincs. Talán a TECSÓ gázolaj. De túl könnyű lenne mindent arra fogni. Minden esetre mostantól kerülöm. Üdv!
GEORGE12-07-2007 23:08:52 // 3628
Ettől függetlenül ott ne vegyetek porlasztócsúcsot!!! Horror áron van!
Ofi12-07-2007 22:36:12 // 3627
Szia!
Nekem valami nem stimmel. Hány porlasztóra mondták a 450-et ?
Ha megtudod adni az alvázszámot szivesen megnézem neked az árát.
Nekem valami nem stimmel. Hány porlasztóra mondták a 450-et ?
Ha megtudod adni az alvázszámot szivesen megnézem neked az árát.
Putyesz12-07-2007 17:13:58 // 3626
3 éves körül van a panda!először kicseréltek 2-őt,hazavitték és egy napig bírta!
a másik kettőt azért nem cserélik ki gariba mert az üzemanyagra fogták hogy szar volt!!!!
mik vannak.......:)
a másik kettőt azért nem cserélik ki gariba mert az üzemanyagra fogták hogy szar volt!!!!
mik vannak.......:)
lausz12-07-2007 06:13:49 // 3625
nincs abban semmi ilyesmi.
GEORGE12-07-2007 01:28:05 // 3624
Bocs ez csak 55 oldalal van előrébb :-)))
Kezdek fáradni :-I
Kezdek fáradni :-I
GEORGE12-07-2007 01:24:48 // 3623
Nem ennyit ment, hanem ennyit mehetne! :-)
Ilyeneket írkál nekem is rögtön tankolás után, aztán egy idő után felül írja.
Ilyeneket írkál nekem is rögtön tankolás után, aztán egy idő után felül írja.
HátvédRomeo11-07-2007 23:16:48 // 3622
Én is azér mondom akkor 4 db 900k Ft. Mire gondolnak Catepillar motorba megy? :-)
GEORGE11-07-2007 22:56:29 // 3621
Tuti hogy 0,9 felett van a gyári nyomás cirka 1,1 -1,2 lehet. Az adagolós dieseleknek volt 0,8-0,9 gyárilag. pl a 159 2,1Mjet20V nek 1,5-1,6 gyárilag!!!!
Tibe11-07-2007 22:52:39 // 3620
Miért akarod a 150 pacit feljebb tolni? Hidd el nem lesz eget rengető az a plusz pár paci. Viszont a moci már így is a határon van szal nem egészséges ez már neki hosszútávon.
kru11-07-2007 22:21:18 // 3619
novitec prII egy gagyi, az tudtommal csak a CR nyomással operál, nemde urak?
meglepne, ha nem így lenne, mert egyetlen egy szenzorra van rákötve és annak adatait hamisítja meg.
meglepne, ha nem így lenne, mert egyetlen egy szenzorra van rákötve és annak adatait hamisítja meg.
Kovi11-07-2007 21:19:50 // 3618
Ciaó.
Ki tudná nékem megmondani a jtd 16v 150le gyári turbonyomásának értékét.
0,9-fölött van?És novitec-el mennyi lenne???
Ki tudná nékem megmondani a jtd 16v 150le gyári turbonyomásának értékét.
0,9-fölött van?És novitec-el mennyi lenne???
Gábor15511-07-2007 21:17:31 // 3617
Hali URAK .
A segítségeteket kérném ,hátha veletek már előfordult az ,amit most a 166-os produkál. Szóval a jelenség a köv. Hidegen 1 pöcre indul ahogy kell de ahogy bemelegedik minden előjel nélkül leáll ,akár alapjáraton akár menet közben.
Ilyenkor amig vissza nem hül 50 fok köré "Game over" nem indul!
A hibatároloja szerint vezérműtengely jeladó a ludas , Hát nem az. ma kicseréltettem ,de ugyan ugy csinálja .
Adjatok tanácsot mi vagy mik a ludasok a hibáért ?
A segítségeteket kérném ,hátha veletek már előfordult az ,amit most a 166-os produkál. Szóval a jelenség a köv. Hidegen 1 pöcre indul ahogy kell de ahogy bemelegedik minden előjel nélkül leáll ,akár alapjáraton akár menet közben.
Ilyenkor amig vissza nem hül 50 fok köré "Game over" nem indul!
A hibatároloja szerint vezérműtengely jeladó a ludas , Hát nem az. ma kicseréltettem ,de ugyan ugy csinálja .
Adjatok tanácsot mi vagy mik a ludasok a hibáért ?
Robert-jtd11-07-2007 21:14:04 // 3616
Mondjuk én meg simán elhiszem ezt neked!-sőt én ezen nem is nagyon lepődöm meg azok után,hogy kipróbáltam egy viszonylag igen jó állapotban lévő példányt.
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2007 21:10:48 // 3615
Nem???
a 116 pacis jtd-mel legyorsultam a 130 pacis pédétédéít :)))
mik vannak
a 116 pacis jtd-mel legyorsultam a 130 pacis pédétédéít :)))
mik vannak
Robert-jtd11-07-2007 20:59:54 // 3614
Akkor most had cáfoljalak meg Zoli! Én meg most pár hete kipróbáltam a havereom off. pTdi passátját kombi verzió és 2003-as é.járat és mikor lepadlóztam mint a régi lokomotivok úgy okádta a füstöt! Nagyra volt vele a srác,hogy ezmár piros i és überfaxajú hasít.Aztán 180-nnál meg elfogyott a szufla belőle amin én is meglepődtem,mert többet vártam a nagy fosvágentól!:)Feltornáztam 210-ig de addig egy kv-t is bedobhattam volna:)
Szó mi szó engem nemigen fogott meg a nagy ptdi!:))
Szó mi szó engem nemigen fogott meg a nagy ptdi!:))
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2007 20:53:56 // 3613
gyári porlasztócsúcs komplett nincs 100e ft, a 3000d bömösbe is 160e ft majd a pandába lesz 200e muhahahaha :)))
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2007 20:48:36 // 3612
Bárdi bácsi kissé drága buli..:(
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2007 20:48:02 // 3611
kicsit...
GEORGE11-07-2007 20:19:54 // 3610
2 kicserélnek gariba a másik 2-öt meg nem?
Mi alapján választották a két cseélrndőt???
Mennyi ídős ez a Panda?
Mi alapján választották a két cseélrndőt???
Mennyi ídős ez a Panda?
HátvédRomeo11-07-2007 19:01:46 // 3609
Hát nem tudom. Én mindíg Bárdit mondom. Ott azért biztos van. Vagy meghozatják.
Sztem 450k Ft. 2 porlasztó csúcsért nagyon sok, mikor az egész autó 2,5 milla.
Akkor 4 darabot 900k Ft. adná a szervíz???
Vagy olaszautó alkatrész kereskedők címei Netről.
Sztem 450k Ft. 2 porlasztó csúcsért nagyon sok, mikor az egész autó 2,5 milla.
Akkor 4 darabot 900k Ft. adná a szervíz???
Vagy olaszautó alkatrész kereskedők címei Netről.
Putyesz11-07-2007 18:54:13 // 3608
cső váz!a haverom pandájában meghaltak a porlasztócsúcsok!tudtok vmi infót mondani hogy hol lehet occó pénzért szerezni?
a márkaszervízben kettőt garanciálisan kicseréltek de a másik kettőért már 450ezret kérnek!!!!nem gyngén le akarják húzni!!!
a márkaszervízben kettőt garanciálisan kicseréltek de a másik kettőért már 450ezret kérnek!!!!nem gyngén le akarják húzni!!!
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2007 10:51:43 // 3607
Hivatalosan is rövidítették utólag a csereintervallumot, vagy az maradt 120e? Mert 80e-ig Hollandus emberünk hordta szakszervizelni. Gondolom a 80e-nél esedékes dolgok már elmaradtak.
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2007 10:45:42 // 3606
Dugóban ácsorogva igen tud melegedni, valószínűleg a hőgomba hibája miatt, de ha meghajtom akkor nem különösebben. Szépen áll a mutató 90-en, vagy hangyányival alatta. Normál menetben inkább visszahülésre hajlamos, hűvösben, minimális terhelés mellett (pl lejtőn) néha 80-85 fokig is.
Wickey11-07-2007 10:14:10 // 3605
ELVILEG kibírja. Gyakorlatilag ez meg majd kiderül 120ezernél.
A vízhőfokot azért figyelgesd. Ha felforr a verda, akkor az lehet vízpumpahiba sok más egyéb között. Akkor azonnal stop, és tréler.
A vízhőfokot azért figyelgesd. Ha felforr a verda, akkor az lehet vízpumpahiba sok más egyéb között. Akkor azonnal stop, és tréler.
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2007 10:06:10 // 3604
Kiderült, hogy az autóm volt tulaja cserélt ugyan vezérműszíjat, de vízpumpát és görgőket nem, mondván a javítási ütemterv szerint 120e-nél esedékes.
Mennyire veszélyes dolog ez? A könyvben tényleg 120e van írva. Kibírja addig, vagy minél előbb cseréljak mindent?
Őszig jó volna halasztani anyagi okokból....
Hol érdemes az alkatrészeket megvenni?
Mennyire veszélyes dolog ez? A könyvben tényleg 120e van írva. Kibírja addig, vagy minél előbb cseréljak mindent?
Őszig jó volna halasztani anyagi okokból....
Hol érdemes az alkatrészeket megvenni?
GEORGE11-07-2007 07:11:09 // 3603
Na ja óriási változáson nem esnek át .-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
548
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?