Forum >> Dízelmánia
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2007 15:01:53 // 3802
Ok, köszönöm, a leírtak szerint cselekszem!
GEORGE02-08-2007 11:53:43 // 3801
Majd az üzemanyagszivattyúd feltölti a gázolajszürőt, és ki is légteleniti majd magát.
Neked további gondod nem lesz vele, csak szereld össze és kész.
A nagynyomási szívattyú a gázolajszürőházból szív.
Miután összeszerelted adjál gyújtást és hagyd egy kicsit, esetleg adjál rá többször gyújtást mondjuk közte legyen 20mp szünet. 5 alkalomból tuti feltöltődik.
Én is így szoktamn a Scudonál is.
Semmi gond nem szokott lenni belöle.
Neked további gondod nem lesz vele, csak szereld össze és kész.
A nagynyomási szívattyú a gázolajszürőházból szív.
Miután összeszerelted adjál gyújtást és hagyd egy kicsit, esetleg adjál rá többször gyújtást mondjuk közte legyen 20mp szünet. 5 alkalomból tuti feltöltődik.
Én is így szoktamn a Scudonál is.
Semmi gond nem szokott lenni belöle.
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2007 11:07:14 // 3800
Nagy reményeket akkor nem fűzök hozzá, hogy valaha is pótolni tudom a védőlemezt. Pedig tuti sokat számít nagy sebességeknél, hogy nem örvénylik annyira fel a levegő a motortérbe.
Másik kérdésem: gázolajszűrőt cserélnék. Szépen le van írva a Maintenance Manualban, hogy lényegében szereljem ki kompletten az egészet, és cseréljem úgy, majd mindent csatlakoztassak vissza. Ami fura, hogy egy ilyen nagynyomású rendszernél nem kéne feltölteni gázolajjal a szűrőt mielőtt visszaszerelem? Vagy lelégteleníti magát?
Másik kérdésem: gázolajszűrőt cserélnék. Szépen le van írva a Maintenance Manualban, hogy lényegében szereljem ki kompletten az egészet, és cseréljem úgy, majd mindent csatlakoztassak vissza. Ami fura, hogy egy ilyen nagynyomású rendszernél nem kéne feltölteni gázolajjal a szűrőt mielőtt visszaszerelem? Vagy lelégteleníti magát?
GEORGE01-08-2007 23:00:07 // 3799
A benzineseknél csak az 1,8-on van gyárilag....a dieseleknél nem tudom.
Én anno kerestem bontóban de egyiken sem volt ilyen. A bontós szerint ritkaság, 156-ot tudott volna adni többet is.
Én anno kerestem bontóban de egyiken sem volt ilyen. A bontós szerint ritkaság, 156-ot tudott volna adni többet is.
Attie01-08-2007 22:57:34 // 3798
Persze, de olyat is hallottam, hogy olyan hülyén van rögzítve, hogy pont a védő miatt repedt meg a karter.
Amúgy az enyémen is ott figyel még a védőburok. Figyelek nagyon, hogy fent ne akadjon :)
Amúgy az enyémen is ott figyel még a védőburok. Figyelek nagyon, hogy fent ne akadjon :)
kru01-08-2007 22:52:13 // 3797
Azért annak van egy olyan szerepe is, hogy a sár, dzsuva, kavicsok, miegymás ne kerüljön fel a vezérléshez, legalábbis az 56-nál, de gondolom a 145/46 sem más e tekintetben.
Attie01-08-2007 15:30:39 // 3796
Szerintem igen, de nagyon hamar leszakadnak vagy leveszik a tulajok, mert fennakad mindenen.
Selmak01-08-2007 15:29:56 // 3795
Igen széria, de ált mindegyiken sérül szokott lenni. Az enyémen is hiányzik a hátsó része.
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2007 15:10:28 // 3794
Sziasztok! A 146 JTD-n széria felszerelés az alsó motortakaró lemez?
Most tűnt fel, hogy a kezelési szerint ilyen van, és nekem ez hiányzik a gépről.
Gondolom autópálya tempónál már bejátszik a fogyasztásba is rendesen ennek a hiánya. Tud valamelyikőtök ilyet szerezni? Debrecen környéki bontókban még 146-os se nagyon van, JTD meg pláne.
Most tűnt fel, hogy a kezelési szerint ilyen van, és nekem ez hiányzik a gépről.
Gondolom autópálya tempónál már bejátszik a fogyasztásba is rendesen ennek a hiánya. Tud valamelyikőtök ilyet szerezni? Debrecen környéki bontókban még 146-os se nagyon van, JTD meg pláne.
kru01-08-2007 09:24:28 // 3793
Nem is tudtam, hogy van 3-as is... :O
Van már PR4 is :-)
A PR3 rövid életű volt, az a 159 1.9 JTDm részecskeszűrősökhöz csak, ha jól tudom.
Ez utóbbi az újabb JTDm motorokhoz is jó (meg a régiekhez is állítólag), és végre egy fokkal komolyabb kütyü lehet, mert nem csak a rail szenzorra, hanem a szívósorban lévő töltőnyomás érzékelőre is fel kell aggatni (amennyiben 4 pólusú szívósorban lévő a MAP szenzor).
Van már PR4 is :-)
A PR3 rövid életű volt, az a 159 1.9 JTDm részecskeszűrősökhöz csak, ha jól tudom.
Ez utóbbi az újabb JTDm motorokhoz is jó (meg a régiekhez is állítólag), és végre egy fokkal komolyabb kütyü lehet, mert nem csak a rail szenzorra, hanem a szívósorban lévő töltőnyomás érzékelőre is fel kell aggatni (amennyiben 4 pólusú szívósorban lévő a MAP szenzor).
GTPeti31-07-2007 21:43:51 // 3792
Dede. És szándékosan nem írtam idézőjelben!!
Annyi kieg. a részemről, hogy nem csak a tömítések mennek tönkre, hanem az üa. pumpák is elhaláloznak. (Csak egyes típusok mennek el minden folyékony éghető anyaggal.)
Annyi kieg. a részemről, hogy nem csak a tömítések mennek tönkre, hanem az üa. pumpák is elhaláloznak. (Csak egyes típusok mennek el minden folyékony éghető anyaggal.)
GEORGE31-07-2007 21:40:31 // 3791
Én csak Blacky elbeszéléséből tudom, hogy neki nem jött be a Novitec doboz a 147-ben.....
Larini31-07-2007 21:37:10 // 3790
Amikor az én Joe barátom betette az ötvenhatosába, azért rendesen érezhető volt...
Tibe31-07-2007 21:30:16 // 3789
Csatlakozom, én sem tennék a gépbe semmilyen P-boxot. Átolvastam alaposan a témát stb.....
Larini31-07-2007 21:28:19 // 3788
Szia!
Ez a Szamosi féle ötvenhatos?
Ez a Szamosi féle ötvenhatos?
kru31-07-2007 20:57:34 // 3787
:-) nem értek én hozzá, de akkor itt a magyarázat, angolul.
nem derül ki, de szerintem ez nem 80/20 vagy 70/30-as gázolaj/biodiesel arányra vonatkozik, hanem tiszta biodieselre, de jobb félni, mint megijedni.
In order to use bio diesel safelly on the long term you have to do some modifications on your engine.
Most manufacturers on their rubber hoses and seals the use nitrile rubber (NBR) because it's cheap and it has very good properties. Unfortunatelly, biodiesel is harmfull to nitrile rubbers as it destroys them.
It's also incompatible with buna, polyurethanes, polypropylene and polyvinyl.
Using biodiesel in the long term will destroy all of the seals and the rubber hoses used in your car. In order to use it safelly, you will have to change the seals and the hoses with other materials that are biodiesel safe like fluorosilicones, viton etc.
Manufacturers latelly are starting to use viton fuel hoses in their cars in order to make them safe to use with biodiesel.
nem derül ki, de szerintem ez nem 80/20 vagy 70/30-as gázolaj/biodiesel arányra vonatkozik, hanem tiszta biodieselre, de jobb félni, mint megijedni.
In order to use bio diesel safelly on the long term you have to do some modifications on your engine.
Most manufacturers on their rubber hoses and seals the use nitrile rubber (NBR) because it's cheap and it has very good properties. Unfortunatelly, biodiesel is harmfull to nitrile rubbers as it destroys them.
It's also incompatible with buna, polyurethanes, polypropylene and polyvinyl.
Using biodiesel in the long term will destroy all of the seals and the rubber hoses used in your car. In order to use it safelly, you will have to change the seals and the hoses with other materials that are biodiesel safe like fluorosilicones, viton etc.
Manufacturers latelly are starting to use viton fuel hoses in their cars in order to make them safe to use with biodiesel.
GTPeti31-07-2007 20:05:45 // 3786
Márpedig, ha dízelspíler kru aztmondja az úgy is van!
kru31-07-2007 20:01:41 // 3785
Mindamellett biztos vannak eltalált olcsóbb "dobozok" is. Ami viszon állítólag veszélyesebb játék az a turbónyomás emelés.
Persze, sokféle megoldás van (mondjuk alapvetően kétféle, de azon belül) - én átrágtam, olvasgattam, ötöltem és rájöttem, nekem egyik sem kell.
Persze, sokféle megoldás van (mondjuk alapvetően kétféle, de azon belül) - én átrágtam, olvasgattam, ötöltem és rájöttem, nekem egyik sem kell.
kru31-07-2007 19:59:28 // 3784
A bio diesel üzemanyagot mellőzzétek, legalábbis 156-ból. Nem olyan anyagból készültek még a tömítések, amik bírnák. Elvileg keverve sima gázolajjal lehet használgatni, de én nem tenném.
GTPeti31-07-2007 19:52:31 // 3783
Na igen, de ha a kúton kevesebbet kapsz, mint gondolod, (vagyis azt mondják több került a tankba) az azt is jelenti, hogy az átlag, amit kiszámítasz több, mint a valós. Nekem amúgy 140-nél (esetenkénti tempós szakaszok közbeiktatásával) 6,5 és 6,8 között fogyaszt.
GEORGE31-07-2007 19:22:32 // 3782
Én jobban örültem volna a 6.7 valósnak mint a 7,1-nek :-)
GTPeti31-07-2007 19:17:28 // 3781
Néhány százaléknyi eltérés tankoláskor törvényileg megengedett. Világos, hogy kizárólag kevesebbet kapsz, mint a névleges mennyiség...
GEORGE31-07-2007 19:16:24 // 3780
Tévedés!
blacky csak nyomult!
A 147-be már nem használja.
Bele tette ugyan de nem igazán éreztette a hatását....a 115 lovas JTD-n sokkal nagyobbat domborit a novitec doboz mint a 150 lovason.
blacky csak nyomult!
A 147-be már nem használja.
Bele tette ugyan de nem igazán éreztette a hatását....a 115 lovas JTD-n sokkal nagyobbat domborit a novitec doboz mint a 150 lovason.
GEORGE31-07-2007 19:14:29 // 3779
A kezdetektől feltünt hogy a kijelzön az átlagfogyasztás 0,4 decivel kevesebb mint amit tankolva mutat.
Nem a pillanatnyir mundom hanem az átlag fogyit.
Nem a pillanatnyir mundom hanem az átlag fogyit.
Gabriella31-07-2007 19:12:26 // 3778
Kiváncsi voltam! Biztosra vettem, hogy Ti már többet tudtok erről. A fogyasztásunk is remek! Az autóban utazni pedig egy igazi élmény!
Gabriella31-07-2007 19:08:53 // 3777
Nincs semmi gond, csak kiváncsi vagyok, erről még nem olvastam! Egyébként a fogyasztásunk igen jó: 5 és 5,5 literes fogyasztással járunk, igaz nem mindíg hajtunk, de amikor megyünk egy nap kb. 6-700 km a napi mennyiség. Nagyon jó a 2-eske(az első Alfánk volt az 1-eske).
GTPeti31-07-2007 18:46:33 // 3776
Amúgy én jobban félek a sportszűrő(m)től, mint a doboztól. De érzésre nagyon sokat dob a PRII-höz adott Kingdragon szűrő is. (Régebben írtam, olyan, mintha nem kéne nyomni a gázt.)
GTPeti31-07-2007 18:40:05 // 3775
Jelentem, nekem Novitec dobozom van és eddig minden OK. (kopp-kopp) Kb 20-30ekm-t mentem az autóval. Sztem az a döntő, hogy ki mennyire nyomja neki. Én kímélem az autót, így csak ritkán kap a gyárinál nagyobb rail-nyomásból.
Blacky kolléga is ilyen szettel nyomul és Ő is esküszik rá.
Mindamellett biztos vannak eltalált olcsóbb "dobozok" is. Ami viszon állítólag veszélyesebb játék az a turbónyomás emelés.
Blacky kolléga is ilyen szettel nyomul és Ő is esküszik rá.
Mindamellett biztos vannak eltalált olcsóbb "dobozok" is. Ami viszon állítólag veszélyesebb játék az a turbónyomás emelés.
GTPeti31-07-2007 18:25:22 // 3774
Gabriella, a biodízel elég nagy átverés. (Nem gazdaságosabb, mert többet fogyaszt az autó és ami a környezetvédelmet illeti, sem valami túl jó a helyzet.) És csak azokba az autókba szabad tankolni, ahol a gyártó ezt engedélyezi. Tudtommal az Alfák esetén nem megengedett. (Nagy károkat okozhat!)
ALFI15631-07-2007 18:18:36 // 3773
Mi a gond a hagyományos dieselel?
Gabriella31-07-2007 18:13:40 // 3772
Üdv mindenkinek! Sziasztok! Van egy gyönyörűségem, 156 1,9 MJET. Kérdezem az okos gurukat, megjelent a BIO-Diesel, ezt lehet-e tankolni? Gabriella
ALFI15631-07-2007 18:07:21 // 3771
A 7-literes fogyasztásnál mit mutat a komp.?Nekem az ilyen finom vezetésnél ahogy most pl. 2000km. körül mentem el a komp.4.4-et mutat.
Larini31-07-2007 17:23:03 // 3770
Nem is tudtam, hogy van 3-as is... :O
Nem beszélem a német nyelvet, ezért vélhetően számomra nem mond sokat az alfisti.de! :))
Nem beszélem a német nyelvet, ezért vélhetően számomra nem mond sokat az alfisti.de! :))
kru31-07-2007 16:54:57 // 3769
:-)))
Igen, "nem nagyon"-kategóriás panaszt hallottam többet is, pl. 147 1.9 kuplung csere,
de mivel nem tudjuk mikor került bele, mi volt az autó előélete és utána miként gyepálták, ezért ez a "nem nagyon" kategória.
Volt pár más eset is, pl. ECU hibalámpa felvillanások, de kivéve a dobozt ez megszűnt, vélhetően ott is valami gond volt előtte már. Volt olyan, akinek vissza kellett küldeni garanciában a Novitecnek a dobozt és frissítették rajta a szoftvert.
Az alfisit.de fóruma asszem tele van PR2-es meg PR3-as topiccal.
Na de álljunk csak meg. Én a nagy ellenző és a végén mindjárt rohanok venni egy dobozkát, miközben úgy néz ki téged próbállak rábeszélni?! Na ne... :-)))
ui: mielőtt felmerülne, nem én árulom a dobozkát Larininek :-)
Ja, egyébként néztem egy PSI nevű tuningobozt is (http://www.dieselchiptuning.hu/). S hogy miért? Mert a noviteccel ellentétben azt lehet állítani, hogy mennyire vaduljon.
Igen, "nem nagyon"-kategóriás panaszt hallottam többet is, pl. 147 1.9 kuplung csere,
de mivel nem tudjuk mikor került bele, mi volt az autó előélete és utána miként gyepálták, ezért ez a "nem nagyon" kategória.
Volt pár más eset is, pl. ECU hibalámpa felvillanások, de kivéve a dobozt ez megszűnt, vélhetően ott is valami gond volt előtte már. Volt olyan, akinek vissza kellett küldeni garanciában a Novitecnek a dobozt és frissítették rajta a szoftvert.
Az alfisit.de fóruma asszem tele van PR2-es meg PR3-as topiccal.
Na de álljunk csak meg. Én a nagy ellenző és a végén mindjárt rohanok venni egy dobozkát, miközben úgy néz ki téged próbállak rábeszélni?! Na ne... :-)))
ui: mielőtt felmerülne, nem én árulom a dobozkát Larininek :-)
Ja, egyébként néztem egy PSI nevű tuningobozt is (http://www.dieselchiptuning.hu/). S hogy miért? Mert a noviteccel ellentétben azt lehet állítani, hogy mennyire vaduljon.
Larini31-07-2007 13:35:01 // 3768
Megnyugtattál! :)
Bár...
"panaszt én sem hallottam rá nagyon"
Miért? Nem nagyon hallottál? :)
Bár...
"panaszt én sem hallottam rá nagyon"
Miért? Nem nagyon hallottál? :)
kru31-07-2007 13:23:31 // 3767
:-)
akkor a zárómondatom: a helyedben lehet, hogy én is gondolkodnék a pr2-n, mert panaszt én sem hallottam rá nagyon, ellenben most (2.4 20V-hez) eszem ágában sincs, ahhoz nem való, így érti? :-)))
akkor a zárómondatom: a helyedben lehet, hogy én is gondolkodnék a pr2-n, mert panaszt én sem hallottam rá nagyon, ellenben most (2.4 20V-hez) eszem ágában sincs, ahhoz nem való, így érti? :-)))
Larini31-07-2007 11:26:12 // 3766
"de ha az ár/érték arányt is figyelembe kell venni és a kitűzött célfüggvényt (90->110LE), akkor más a döntési helyzet, mint esetemben. Igazából ezt az első hozzászólásomban nem vettem figyelembe, ennyi."
Ezt most nem értem! Akkor nekem most megéri a pr2, vagy nem? :)
Ezt most nem értem! Akkor nekem most megéri a pr2, vagy nem? :)
kokri14531-07-2007 11:23:51 // 3765
Sziasztok! Az idáig tökéletesen és hiba nélkül működö 145 jtd-m kicsit elkezdet köhögni. Tudna nekem ajánlani valaki egy megbizható hozzáértőt, aki profi a jtd motorokban? Elöre is köszönöm a segitséget! Üdv mindenkinek!
kru31-07-2007 10:54:36 // 3764
Nem fog szétesni semmi, én sem azért elleneztem, mert vélhetően nem bírná.
Nem titok, hogy én is akartam valamit a 2.4 20V-be, eközben beszéltem rengeteg emberrel, sok elégedett novitec felhasználóval is. Egyszerűen annyi, hogy nem a legszebb és nem a legtökéletesebb megoldás, de ha az ár/érték arányt is figyelembe kell venni és a kitűzött célfüggvényt (90->110LE), akkor más a döntési helyzet, mint esetemben. Igazából ezt az első hozzászólásomban nem vettem figyelembe, ennyi.
Hasonlóan a powerrail-hez kreatin témában sincs személyes tapasztalatom, és nem is lesz :-)))
De mint minden szer esetén, marha nehéz/drága hosszútávú hatáselemzéseket végezni. De azért a neten lehet találni tanulmányokat.
Nem kioktatásképp, mert nem vagyok a téma szakértője, de elég nehéz kérdések ezek. Csak annyit: nagyon drága lenne hosszú (mondjuk 5 éves) kontrollált vizsgálatokat végezni. És az, hogy néhány amerikai egyetemen végeztek placebo teszteket x emberrel, rövid távon, az nem jelent semmit.
Ugyanígy nagyon sok orvosi tanulmány érhető el, ami épp a régi hiedelmeket borítja fel (hogy A, D, E, stb. vitaminok nagyobb mennyiségben rákmegelőzés, stb. katalizátorai).
Nem titok, hogy én is akartam valamit a 2.4 20V-be, eközben beszéltem rengeteg emberrel, sok elégedett novitec felhasználóval is. Egyszerűen annyi, hogy nem a legszebb és nem a legtökéletesebb megoldás, de ha az ár/érték arányt is figyelembe kell venni és a kitűzött célfüggvényt (90->110LE), akkor más a döntési helyzet, mint esetemben. Igazából ezt az első hozzászólásomban nem vettem figyelembe, ennyi.
Hasonlóan a powerrail-hez kreatin témában sincs személyes tapasztalatom, és nem is lesz :-)))
De mint minden szer esetén, marha nehéz/drága hosszútávú hatáselemzéseket végezni. De azért a neten lehet találni tanulmányokat.
Nem kioktatásképp, mert nem vagyok a téma szakértője, de elég nehéz kérdések ezek. Csak annyit: nagyon drága lenne hosszú (mondjuk 5 éves) kontrollált vizsgálatokat végezni. És az, hogy néhány amerikai egyetemen végeztek placebo teszteket x emberrel, rövid távon, az nem jelent semmit.
Ugyanígy nagyon sok orvosi tanulmány érhető el, ami épp a régi hiedelmeket borítja fel (hogy A, D, E, stb. vitaminok nagyobb mennyiségben rákmegelőzés, stb. katalizátorai).
Larini31-07-2007 09:42:00 // 3763
Erről a kreatinról most ne itt nyissunk vitát, menjünk át a bodybuilder.hu-ra! :))
Novitec:
Adok a véleményedre, de azért megreckírozok egy próbát! Aztán - majd ha szétesik a motor, váltó - mondhatod, hogy "én megmondtam"! :)
Novitec:
Adok a véleményedre, de azért megreckírozok egy próbát! Aztán - majd ha szétesik a motor, váltó - mondhatod, hogy "én megmondtam"! :)
kru31-07-2007 09:31:26 // 3762
P.s.: a kreatin nem okoz gondot, az nem kox... :)
nem, a faszt nem okoz, kurvára megterheli a kiválasztást végző szerveket :-)))
Nézd, vélhetően a te esetedben kivételt lehet tenni :-)
Komolyra fordítva, érveim arra vonatkoztak csupán, hogy maga a megoldás vásári és csillogó-villogó, gyors sikereket ígérő általános mosószer. De eseteben valószínű nem éri meg több pénzt beletolni a témába. Ennyi. És lehet, hogy nálad a CR nyomást sem bassza annyira fel, ami hosszútávon gondot okozna a pumpának.
Úgyhogy 101-ből 101 igen :-)
ui. azt továbbra is tartom, hogy egy nagyobb testvér esetén (pl. 2.4 20V, de talán még egy 1.9 16V is) nagyon-nagyon nem ezt az utat járnám. én. más megelégedéssel használja.
nem, a faszt nem okoz, kurvára megterheli a kiválasztást végző szerveket :-)))
Nézd, vélhetően a te esetedben kivételt lehet tenni :-)
Komolyra fordítva, érveim arra vonatkoztak csupán, hogy maga a megoldás vásári és csillogó-villogó, gyors sikereket ígérő általános mosószer. De eseteben valószínű nem éri meg több pénzt beletolni a témába. Ennyi. És lehet, hogy nálad a CR nyomást sem bassza annyira fel, ami hosszútávon gondot okozna a pumpának.
Úgyhogy 101-ből 101 igen :-)
ui. azt továbbra is tartom, hogy egy nagyobb testvér esetén (pl. 2.4 20V, de talán még egy 1.9 16V is) nagyon-nagyon nem ezt az utat járnám. én. más megelégedéssel használja.
Larini31-07-2007 07:36:43 // 3761
Köszönöm a választ! Az az igazság, hogy a megkérdezettek közül eddig Te vagy az első, aki nem javasolja. Még a Szamosi mester is azt mondta, toljam bele, pedig Ő aztán nem egy nagy tuner. A novitec név is egyfajta garancia. Ha ezt a p-box nevű cuccot ajánlanák (meg is tették), azt biztosan nem tenném bele. Az én autóm 90 ló / 200 Nm (nem röhögni!). ettől -állítólag- kb. 110 lóerőt és 230 Nm-t fog tudni. Ha ezt a kis többletet nem bírja ki a váltó, akkor menjen is a kukába. egyébként pedig először csak tesztelem, ha nem fogok érezni változást, akkor ugyanazzal a mozdulattal hajítom ki, mint amivel betettem.
P.s.: a kreatin nem okoz gondot, az nem kox... :)
P.s.: a kreatin nem okoz gondot, az nem kox... :)
kru31-07-2007 06:41:16 // 3760
Nincs valós tapasztalatom vele, így véleményem eszerint súlyozandó/eldobandó :-))
De a józan ész ezt diktálja nekem. Ez egy gagyi, egy szenzort átver és megemeli ezzel a CR pumpa nyomását. Ennyi. Lássuk be, ennél kicsit bonyolultabb a rendszer vezérlése. Mert más paramétert nem néz, nem tud nézni (motorhőmérséklet, stb.), hiszen csak adatokat hamisít meg egy adott vonalon.
Ez olyan, mint amikor valaki kreatint nyomat magába. Lehet, hogy nem teljesen analóg példa. Sokan esküsznek rá, állítják, hogy jó az, és az eredmény is látványos. De ami a mélyben történik (vese, máj, stb.) azt nem látod és nem és jelentkezik egyből. De lehet tolni.
Szerintem, ha valakinek az a vágya, hogy a gépe jobban menjen, akkor csináltasson egy rendes remap-et, az sem sokkal drágább, mint egy új pr2 (nyilván egy használthoz képest drágább) és az rendesen meg lesz csinálva. Ott belövik rendesen a térképeket, bizonyos sebességi fokozatban mondjuk nem engednek annyi nyomatékot a hajtásra, stb. És figyelembe veszik azt is, hogy a hajtáslánc mit bír.
Kb. ennyi a véleményem.
De a józan ész ezt diktálja nekem. Ez egy gagyi, egy szenzort átver és megemeli ezzel a CR pumpa nyomását. Ennyi. Lássuk be, ennél kicsit bonyolultabb a rendszer vezérlése. Mert más paramétert nem néz, nem tud nézni (motorhőmérséklet, stb.), hiszen csak adatokat hamisít meg egy adott vonalon.
Ez olyan, mint amikor valaki kreatint nyomat magába. Lehet, hogy nem teljesen analóg példa. Sokan esküsznek rá, állítják, hogy jó az, és az eredmény is látványos. De ami a mélyben történik (vese, máj, stb.) azt nem látod és nem és jelentkezik egyből. De lehet tolni.
Szerintem, ha valakinek az a vágya, hogy a gépe jobban menjen, akkor csináltasson egy rendes remap-et, az sem sokkal drágább, mint egy új pr2 (nyilván egy használthoz képest drágább) és az rendesen meg lesz csinálva. Ott belövik rendesen a térképeket, bizonyos sebességi fokozatban mondjuk nem engednek annyi nyomatékot a hajtásra, stb. És figyelembe veszik azt is, hogy a hajtáslánc mit bír.
Kb. ennyi a véleményem.
GEORGE31-07-2007 01:00:18 // 3759
Utána számoltam tényleg annyi...hühaaa nem is gondoltam volna.
Akkor lehet viszább fogom magam :-)
Akkor lehet viszább fogom magam :-)
GEORGE31-07-2007 00:57:59 // 3758
én utána se mertem számolni....
Ádi_390030-07-2007 22:26:14 // 3757
Ha jól számolok, akkor ez kb. havi 100ezer forintos üzemanyagszámla. Nem rossz... ;-)
GEORGE30-07-2007 22:01:10 // 3756
Egy biztos.
Ha benzines ha gázolajos, ha mész rendesen akkor enni is fognak!
A semmi nélkül nem fognak üzemelni.
Ha benzines ha gázolajos, ha mész rendesen akkor enni is fognak!
A semmi nélkül nem fognak üzemelni.
Robert-jtd30-07-2007 19:42:44 // 3755
Akkor én is bizonygatom itt néked,hogy nem kell aggódni!:)
Na remélem,hogy én voltam a 100-ik és holnap már be is éppítteted:)
Na remélem,hogy én voltam a 100-ik és holnap már be is éppítteted:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
401
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?