Ha már a füstnél tartunk, ezt ma fényképeztem a Ringen. Állatira kormolt a gép, de csak a visszaúton, gyorsulás közben nem. Valaki meg is jegyezte, hogy tök fölösleges volt hátra a fólia -:)))
(Jó, jó, húzva volt a gép rendesen, de azért egy pédétádé is megirigyelhette volna.)
Forum >> Dízelmánia
Piritu - 1.000.00018-08-2007 20:28:12 // 3952
Selmak18-08-2007 15:26:01 // 3951
Ha konzekvenesen néhány perc után csinálja akkor valami melegüzemben nem kóser, de így távolból megmondani lehetetlenség.
Keyko18-08-2007 14:28:03 // 3950
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem.
Haverom vett magának egy 166 2.4JTD-t,kiperkálta a vételárat,és elindult hazafelé.
Kb 10 km után az autó megállt és csak 15- 20 perc után sikerült újra beindítania.
Kipucolták a tankot stb,stb de még mindig ezt csinálja. Tudja esetleg valaki mi lehet a probléma?
A segítségetekre lenne szükségem.
Haverom vett magának egy 166 2.4JTD-t,kiperkálta a vételárat,és elindult hazafelé.
Kb 10 km után az autó megállt és csak 15- 20 perc után sikerült újra beindítania.
Kipucolták a tankot stb,stb de még mindig ezt csinálja. Tudja esetleg valaki mi lehet a probléma?
Selmak17-08-2007 22:22:10 // 3949
Gates szíj + kötelző cuccai 30-35K körül kapható készeletben, ehhez jön vízpumpa ha azt is cserélni kell + munkadíj.
Robert-jtd17-08-2007 21:10:14 // 3948
Nem tudtad megelőzni?-ezt el sem hiszem Száguldó cartársam:)
ALFI15617-08-2007 20:59:35 // 3947
Szerintem 60-körül.De kérdezd Csörit ő megmondja pontossan.
bobbybratyo17-08-2007 20:56:30 // 3946
Szeva mindenki ,tudtok nekem segíteni ?Mennyibe kerül sacc/kb egy 1.9 jtd vezérmű szíj csere görgőkkel együtt + munka díj ?
GEORGE17-08-2007 13:04:06 // 3945
Ezért mondtam, hogy a németek nagyon füstölnek....
WarbiRunner (Gyuri)17-08-2007 10:24:40 // 3944
Ha már füst téma, a Ble-tól én is tapasztaltam, hogy jobban füstöl. Amit észrevettem:
sok városozás (450km) után az M3-mason stabil 130-cal mentem úgy 140km-t. Ahol az emelkadők kanyarok kezdődnek, csak ott léptem oda neki tisztességesen először az út során, mert egy Pugós szórakozni akart. Na ott olyat kormoltam az orra alá, hogy hirtelen elszégyelltem magam, a fényszórója fényében láttam a szürkés feketés ködöt. Aztán direkt próbálgattam, de ennyi, következő padlózásra már nem láttam a visszapillantóból semmi füstöt. Lehet hogy az egyenletes "kikormolás" után egy nagy gázra köpi ki a kipufogórendszerből a maradékot?
sok városozás (450km) után az M3-mason stabil 130-cal mentem úgy 140km-t. Ahol az emelkadők kanyarok kezdődnek, csak ott léptem oda neki tisztességesen először az út során, mert egy Pugós szórakozni akart. Na ott olyat kormoltam az orra alá, hogy hirtelen elszégyelltem magam, a fényszórója fényében láttam a szürkés feketés ködöt. Aztán direkt próbálgattam, de ennyi, következő padlózásra már nem láttam a visszapillantóból semmi füstöt. Lehet hogy az egyenletes "kikormolás" után egy nagy gázra köpi ki a kipufogórendszerből a maradékot?
NCi17-08-2007 10:11:23 // 3943
Sziasztok,
Még mindig eladó a traktorka, kicsit lejjebb vittem az árat, a hirdetések között van. Örülnék, ha nem a kereskedőnél végezné...
Még mindig eladó a traktorka, kicsit lejjebb vittem az árat, a hirdetések között van. Örülnék, ha nem a kereskedőnél végezné...
Selmak17-08-2007 09:51:11 // 3942
"A pdtdi valami iszonyúan füstölnek! Láttam már zsírúj a4-et rosszabb volt, mint egy teherautó!"
És tulajuk milyen büszke rá hogy übernémet autójuk van. GigaLOL.
És tulajuk milyen büszke rá hogy übernémet autójuk van. GigaLOL.
Larini17-08-2007 09:41:45 // 3941
A pdtdi valami iszonyúan füstölnek! Láttam már zsírúj a4-et rosszabb volt, mint egy teherautó!
ALFI15617-08-2007 09:27:42 // 3940
Az van ahogy írtad:Az nem alfa.Sajnos:(
GEORGE17-08-2007 06:18:42 // 3939
Szerinted melyik az a típus ami anyival jobb mint az 156 2,4 Mjet hogy megérje váltani?
Szerintem árban és teljesítményben nincs komoly konkurense.
Meg aztán az nem is Alfa.
10ezer tempós km van mögöttem full elégedett vagyok az eddigi "mutatványával" :-)
Szerintem árban és teljesítményben nincs komoly konkurense.
Meg aztán az nem is Alfa.
10ezer tempós km van mögöttem full elégedett vagyok az eddigi "mutatványával" :-)
GEORGE17-08-2007 06:06:06 // 3938
A múlthéten egy 170 lovas sejátleonnal nyomultunk az M7-en. az ipse egyedül volt én meg Ferkó barátommal ( 110kg ).
Na kérem az füstőlt! Csak úgy dölt belöle a fekete.....ehhez képest az Alfából nem is jön semmi!
Nem tudtam megelőzni, de nem is ment el.
Szóval nincs olyan diesel, kivéve a részecskeszűrősöket amiből nem jönne "füst".
Egészen addig normális míg nem kékes .-)
Típusa válogatja, hogy melyikből mennyi füst jön.
A német csodák simán többet füstölnek mint az Olaszok.
Na kérem az füstőlt! Csak úgy dölt belöle a fekete.....ehhez képest az Alfából nem is jön semmi!
Nem tudtam megelőzni, de nem is ment el.
Szóval nincs olyan diesel, kivéve a részecskeszűrősöket amiből nem jönne "füst".
Egészen addig normális míg nem kékes .-)
Típusa válogatja, hogy melyikből mennyi füst jön.
A német csodák simán többet füstölnek mint az Olaszok.
GEORGE17-08-2007 06:01:40 // 3937
Gondolom egy 210 lovas 159 2,4 JTDm20V lebeg Adrián szeme elött! :-)
Adrián16-08-2007 23:46:15 // 3936
jelen pill. teljesen elégedett vagyok :) fullos a vonzalom de ezt te úgy is tudod ;)
ALFI15616-08-2007 23:29:46 // 3935
Akkor váltani kell az alfáról másra.Én ezt azért nem jelentem ki,hogy innen már csak felfelé.
Adrián16-08-2007 23:28:25 // 3934
Ja tudok aludni :))) meg innét már csak felfelé ;)
ALFI15616-08-2007 23:20:37 // 3933
Miért zavar a füst?Valamitől menni kell nem?Amig feketét füstöl nincs gond.Majd ha kék jön akkor idegeskedj.Ha zavar a füst cseréld vissza az 1.6-ra ott nem volt füst.Ahol a füst ott az erő!Va aki annak örülne ha bárcsak füstölne.
Adrián16-08-2007 23:10:44 // 3932
aztán szépen elfogy a füst...
No ma este az M1 en jöttem hazafelé 5 öd magammal telt ház tele csomi ült a gép tehát meg volt terhelve rendesen és igy "kellet" felvennem a kesztyűt egy 2.2 -es facelift vectrával ! Normál üzemmmódban haladtam a belsőben és vártam hogy elöttem is letisztuljon a terep!
A hátam mögött lévő Úri ember ezt roppant nehezen viselte és átment toló üzemmódba!
Elengedtem aztán cseréltünk ;)és akkor mondtam oké legyen! 2 kiló felett kiszállt a külsőbe jobbat várt és balról jött ugye:) aztán be mögém és ismét a bizonyítási vágy mert akkor már felfigyelt hogy telt házzal üzemelünk!
Nos gyakran belenéztem a vissza pill. és az ő xenon fényében azért láttam ezt a szürkés füstöt magam mögött ami nem igazán maradt el de modjuk kellet tipornom rendesen ;) meg ugye a szokásos fék mert "mókus" elöttem aztán megint gyorsítás plusz emelkedő!Ez kb 15 km es szakszon!
Ha viszont magánzóban tolom neki azért ez a szürkés téma el szokott maradni utánnam! Kérdés ?: Normális-e ez ?!" 2.4 es tulajok?
Sorry ha valakit untattam az előzménnyekkel de a témához valamelyest hozzá tartozott ;)Ja és patentul fogyasztott!!!
No ma este az M1 en jöttem hazafelé 5 öd magammal telt ház tele csomi ült a gép tehát meg volt terhelve rendesen és igy "kellet" felvennem a kesztyűt egy 2.2 -es facelift vectrával ! Normál üzemmmódban haladtam a belsőben és vártam hogy elöttem is letisztuljon a terep!
A hátam mögött lévő Úri ember ezt roppant nehezen viselte és átment toló üzemmódba!
Elengedtem aztán cseréltünk ;)és akkor mondtam oké legyen! 2 kiló felett kiszállt a külsőbe jobbat várt és balról jött ugye:) aztán be mögém és ismét a bizonyítási vágy mert akkor már felfigyelt hogy telt házzal üzemelünk!
Nos gyakran belenéztem a vissza pill. és az ő xenon fényében azért láttam ezt a szürkés füstöt magam mögött ami nem igazán maradt el de modjuk kellet tipornom rendesen ;) meg ugye a szokásos fék mert "mókus" elöttem aztán megint gyorsítás plusz emelkedő!Ez kb 15 km es szakszon!
Ha viszont magánzóban tolom neki azért ez a szürkés téma el szokott maradni utánnam! Kérdés ?: Normális-e ez ?!" 2.4 es tulajok?
Sorry ha valakit untattam az előzménnyekkel de a témához valamelyest hozzá tartozott ;)Ja és patentul fogyasztott!!!
GEORGE16-08-2007 16:01:26 // 3931
A múltkor mentem az autóm mögött. Alacsonytartományban többet ereget gondolom a motorfék alatt összegyültet "köpi" ki. Felsőbb tartományban vissza váltásnál egy pamacs aztán szépen elfogy a füst...
ALFI15616-08-2007 15:24:58 // 3930
Ahogy mondod koma!UA!
Selmak16-08-2007 15:01:07 // 3929
Blueval valóban jobban füstöl, de még mindig nem jürgen módra.
Grando16-08-2007 13:53:43 // 3928
Újfajta biodízel! :))))
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2007 12:28:50 // 3927
én szeretném "azt" esőben vezetni:)))
András bácsi13-08-2007 11:58:54 // 3926
Szeretek esőben vezetni. :))
Tommaso 15913-08-2007 10:59:50 // 3925
:-DDD
Végül is.....:-)))
Végül is.....:-)))
NCi13-08-2007 10:49:19 // 3924
Kedves Cartársak,
Ha esetlge valakit érdekelne, eladó a traktorkám egy új érkezése miatt.... Adok-veszek, ill saját oldalon infok.
NCi
Ha esetlge valakit érdekelne, eladó a traktorkám egy új érkezése miatt.... Adok-veszek, ill saját oldalon infok.
NCi
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2007 10:43:40 // 3923
Ugyan! Én úgy vagyok ezzel, hogy másnak az az ezres elmegy fűre, cigire, piára...én inkább örömautózok két órát ennyiért :-))) ....aztán beülök a haverokkal a kocsmába :-)))
GEORGE13-08-2007 10:20:37 // 3922
6.ban 3000-el 165-öt km óra szerint. navi szerint 161-és 160 közt ugrál.
Most HR-be ennyivel csorogtunk a pályán a tankolásnál 7,1 lett a fogyi.
Most HR-be ennyivel csorogtunk a pályán a tankolásnál 7,1 lett a fogyi.
Tommaso 15913-08-2007 10:09:02 // 3921
Neked ott mennyit forog???
Az 1.9 JTDm 3000-et, de a 140 le 147 1.9 JTDm csak 2500 körül, ha jól emlékszek!
Az 1.9 JTDm 3000-et, de a 140 le 147 1.9 JTDm csak 2500 körül, ha jól emlékszek!
GEORGE13-08-2007 09:58:09 // 3920
Ha a gázsi részét nézzük igaz.
Amúgy meg ahol ismerős a terep ott mindig 160-nal gurulok....egyszerűen szeret így menni :-)
Amúgy meg ahol ismerős a terep ott mindig 160-nal gurulok....egyszerűen szeret így menni :-)
Tommaso 15913-08-2007 09:54:28 // 3919
Az 1.9 5-5,5 között!
Én most jöttem rá, hogy nem feltétlen jó menni 160-al!
1. ezek a piszkos kötsögök állandóan kijönnek eléd
2. már azt se lehet követni, hogy melyik bokorban van a kamera és hol, igaz a gps jelez
3. Bp. en még óra szerint tele volt a tank, aztán az M3-on hazafelé csináltam egy térdre gecik műsort, és Miskolcon már óra szerint csak félig volt a tank!
Ezen az úton a nagyobb tempóval nyertem vagy 20 percet!
És elbuktam biztosan több mint 1000 ft ot!
20 perc alatt 1000ft az nem rossz gázsi:-D
Én most jöttem rá, hogy nem feltétlen jó menni 160-al!
1. ezek a piszkos kötsögök állandóan kijönnek eléd
2. már azt se lehet követni, hogy melyik bokorban van a kamera és hol, igaz a gps jelez
3. Bp. en még óra szerint tele volt a tank, aztán az M3-on hazafelé csináltam egy térdre gecik műsort, és Miskolcon már óra szerint csak félig volt a tank!
Ezen az úton a nagyobb tempóval nyertem vagy 20 percet!
És elbuktam biztosan több mint 1000 ft ot!
20 perc alatt 1000ft az nem rossz gázsi:-D
GEORGE13-08-2007 09:37:01 // 3918
Egyszer ( talán ma ) kipróbálom a fix 130-as tempot, és megnézem mit iszik ilyenkor a 2,4-es.......
GEORGE13-08-2007 09:36:15 // 3917
A 10ezerből a döntő többségét bluediesellel mentem......most Ömv normál vagy shell normál + spuri kék adalék.
Nem érzek fogyasztásbeni különbséget..........mintha a bluedieseltől picit jobban füstölt volna......
Nem érzek fogyasztásbeni különbséget..........mintha a bluedieseltől picit jobban füstölt volna......
GEORGE13-08-2007 09:34:45 // 3916
Kezdünk ráérezni a gépre??? :-)))))
András bácsi13-08-2007 08:48:42 // 3915
Nekem is teccik. :)
Tegnap elég sokat mentem, városon kívül és pályán is, kb. 8 literre jött ki az átlag. 160-nál is igaz ez az érték, a 166 itt 14 körül evett benzinből.
És nagyon megaláztam egy új 530i bömöst, amit román cigányok próbáltak az úton tartani. :)
Tegnap elég sokat mentem, városon kívül és pályán is, kb. 8 literre jött ki az átlag. 160-nál is igaz ez az érték, a 166 itt 14 körül evett benzinből.
És nagyon megaláztam egy új 530i bömöst, amit román cigányok próbáltak az úton tartani. :)
Tommaso 15912-08-2007 23:30:04 // 3914
Az!!!!!:-))))))
Wickey12-08-2007 23:26:04 // 3913
az bazzeg.
Ez a bludiesel egész megtetszett. Igaz, hogy extra csóróság van, szóval araszolva közlekedek, de 430km-et elmentem kicsivel több, mint 20 liter gázolajjal. Kiváncsi leszek a nagyátlagra három tankolás után :D
Ez a bludiesel egész megtetszett. Igaz, hogy extra csóróság van, szóval araszolva közlekedek, de 430km-et elmentem kicsivel több, mint 20 liter gázolajjal. Kiváncsi leszek a nagyátlagra három tankolás után :D
GEORGE12-08-2007 21:30:35 // 3912
Sz.r dizel :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tommaso 15912-08-2007 01:50:41 // 3911
Ciao!
Hazaértem a nagy túráról:-)))
Háát, ez a dízel vs, benzin téma nálam már régen lefutott, de az érzés csak erősödött!
Hihetetlen jó ez a dízel!Kifelé az M1-en Mosonmagyaróvár MOL-on tankoltam tele, nulláztam az órát, és a cél az volt, hogy az innen még 400 km-re lévő osztrák kisvárost megjárjam úgy, hogy már csak itthon kelljen visszafelé tankolni:-)
Sikerült, sőőőt, visszafelé Pestig is kibírta volna, csak hazafelé már tolni akartam tempósabban, mert este 22-kor léptem be az országba Hegyeshalomnál, és Miskolc még odébb van, így 950 km körül rátankoltam, de több 100 km-en keresztül mivel tempomat azonos sebességgel jöttem, így hagyatkozhattam volna a computerre, ami még 140 km-re elegendő üzemanyagot jelzett Tatabányánál!!!!!!!!:-DDDDDDD
Tehát kb 5,3 lityó körül mozgott a fogyi, 2 fő, tele csomitartó, autópálya 130, meg 200 km hegyi főút!
Le a kalappal a moci és az étvágy előtt!!!!!!!
Hazaértem a nagy túráról:-)))
Háát, ez a dízel vs, benzin téma nálam már régen lefutott, de az érzés csak erősödött!
Hihetetlen jó ez a dízel!Kifelé az M1-en Mosonmagyaróvár MOL-on tankoltam tele, nulláztam az órát, és a cél az volt, hogy az innen még 400 km-re lévő osztrák kisvárost megjárjam úgy, hogy már csak itthon kelljen visszafelé tankolni:-)
Sikerült, sőőőt, visszafelé Pestig is kibírta volna, csak hazafelé már tolni akartam tempósabban, mert este 22-kor léptem be az országba Hegyeshalomnál, és Miskolc még odébb van, így 950 km körül rátankoltam, de több 100 km-en keresztül mivel tempomat azonos sebességgel jöttem, így hagyatkozhattam volna a computerre, ami még 140 km-re elegendő üzemanyagot jelzett Tatabányánál!!!!!!!!:-DDDDDDD
Tehát kb 5,3 lityó körül mozgott a fogyi, 2 fő, tele csomitartó, autópálya 130, meg 200 km hegyi főút!
Le a kalappal a moci és az étvágy előtt!!!!!!!
GEORGE10-08-2007 19:06:25 // 3910
Vigyázni kell az erős "tuningal".....
Mogyoró10-08-2007 14:03:14 // 3909
Tényleg még 2 izzítógyertyát is cseréltem benne mert a kódkiolvasó szerint szar volt, és igaza lett. Előtte és utána is ugyanúgy indult, de azért biztosan jobb így neki legalább is hidegben.
Mogyoró10-08-2007 13:48:25 // 3908
Csak egy napig volt benne.A szakmám autószerelő és ezen a helyen tanultam valamint utána ott dolgoztam évekig. Nagyon jó kapcsolatba vagyok a főnökkel és mindíg megengedi, hogy a műhelybe csinálhassam a verdát. Aztán most meg felajánlotta, hogy próbáljam ki de a mellékhatások miatt inkább kivettem.
Selmak10-08-2007 09:49:23 // 3907
Az box csak CR nyomásodat mókolja meg, pontosabban növeli, hosszú távon elég drága lehet, de te tudod
Tibe10-08-2007 08:48:13 // 3906
Nem értek hozzá, de sztem ez a kettő üti egymást hogy jobban füstöl a gép de kevesebbet fogyaszt :)
Mogyoró09-08-2007 20:30:40 // 3905
Szevasztok dízelesek!
Nekem egy 156 JTD SW (115 HP) van, egy hete. Tegnap leteszteltem egy tuning elektronikát rajta. Nagyon durván odatett neki (táblázat szerint 20 HP), és ezt teljesen érezni lehetett rajta, nem olyan érzés volt, hogy mintha talán jobb lenne vagy ilyesmi. Többféle karakterisztikát lehetett ráírni és utána egy kis potméterrel meg finomhangolni. 160-tól még úgy húzott mint az állat. A hátránya, hogy hidegen kerreg a nagyobb előbefecskendezés miatt, és füstöl is jobban de ami igazán zavart az az, hogy a motor nagyon melegedett. A mester szerint lehet rajta sokat finomítani még. Az enyémre a legdurvább lett ráírva. Semmi nagy bontás csak a Rail csövön lévő csatlakozóhoz pattintják rá. A csattanó pedig az, hogy kevesebbet is fogyaszt a gép bármilyen hihetetlen.Lehet, hogy nem érdekel senkit de azért leírtam. Ma már nem leszek gép előtt.Szevasztok.
Nekem egy 156 JTD SW (115 HP) van, egy hete. Tegnap leteszteltem egy tuning elektronikát rajta. Nagyon durván odatett neki (táblázat szerint 20 HP), és ezt teljesen érezni lehetett rajta, nem olyan érzés volt, hogy mintha talán jobb lenne vagy ilyesmi. Többféle karakterisztikát lehetett ráírni és utána egy kis potméterrel meg finomhangolni. 160-tól még úgy húzott mint az állat. A hátránya, hogy hidegen kerreg a nagyobb előbefecskendezés miatt, és füstöl is jobban de ami igazán zavart az az, hogy a motor nagyon melegedett. A mester szerint lehet rajta sokat finomítani még. Az enyémre a legdurvább lett ráírva. Semmi nagy bontás csak a Rail csövön lévő csatlakozóhoz pattintják rá. A csattanó pedig az, hogy kevesebbet is fogyaszt a gép bármilyen hihetetlen.Lehet, hogy nem érdekel senkit de azért leírtam. Ma már nem leszek gép előtt.Szevasztok.
GEORGE08-08-2007 23:19:28 // 3904
Szerintem a 160-180 az ami nagyon jól "fekszik" neki.....
3000 ha nem sietek, ha igen akkor 3500 vagy 4000 csak azt már sajna lábbal kell tartani :-( :-))))
3000 ha nem sietek, ha igen akkor 3500 vagy 4000 csak azt már sajna lábbal kell tartani :-( :-))))
Adrián08-08-2007 23:17:32 // 3903
te is a kerek számok híve vagy látom:)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
479
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?