N É M E T! :-)
Bosch az egész, annyiban olasz, hogy a digók voltak az együttműködő partnerek ami egész egyszerűen annyit tesz: a Fiat konszern megrendelésére fejlesztette ki a Bosch a JTD-t.
szóval lófaszbingó. Kibaszott globalizáció.
Forum >> Dízelmánia
Wickey30-03-2008 17:23:42 // 8102
Wickey30-03-2008 17:16:38 // 8101
Na.
Látnok vagyok basszameg.
van egy eladó autóm :-P Bandi, megvanmég a 159-es? :-P
Látnok vagyok basszameg.
van egy eladó autóm :-P Bandi, megvanmég a 159-es? :-P
Átok79146TD30-03-2008 09:37:41 // 8100
:))))
George Lownoise30-03-2008 09:36:11 // 8099
Én kb. egy-két hónapja olvastam az ORIGÓN hogy olasz fejlesztés és 1 000 000 km-t tesztelték és így állapították meg a 30 000-es szrvíz intervallumot.
Átok79146TD30-03-2008 09:35:59 // 8098
azért elébb várjuk meg a reakciót....DDD
Grando30-03-2008 09:34:09 // 8097
A leírtak alapján nem sok egyébre számíthatunk ettől a nagytudású versenyzőtől... :DDD
Átok79146TD30-03-2008 09:32:38 // 8096
mindenképpen..
már belinkeltem oda őket..:DDD
már belinkeltem oda őket..:DDD
GEORGE30-03-2008 09:32:23 // 8095
Tipikus "hülyegyerek" reakció lenne :-(
Grando30-03-2008 09:31:36 // 8094
Majd számolj be nekünk, hogy ezekre mit lépett! Kíváncsi vagyok... Lehet, hogy rákezdi, hogy akkó xar! :DDD
Grando30-03-2008 09:24:10 // 8092
A JTD-ről itt is olvashat az az "okos".
A közös nyomócsöves technológiáról pedig itt.
A történet bekezdésnél olvasható:
"The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD and later on that same year Mercedes-Benz E 320 CDI."
Az első személyautó, amelyben a közös nyomócsöves rendszert alkalmazták, az Alfa Romeo 1997-es 156 1.9 JTD modellje volt, majd később ugyanebben az évben a Mercedes-Benz E 320 CDI.
Vegyél le az idióta arcából! Méghogy HDi - cöcöcö... :DDDD ;)))
A közös nyomócsöves technológiáról pedig itt.
A történet bekezdésnél olvasható:
"The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD and later on that same year Mercedes-Benz E 320 CDI."
Az első személyautó, amelyben a közös nyomócsöves rendszert alkalmazták, az Alfa Romeo 1997-es 156 1.9 JTD modellje volt, majd később ugyanebben az évben a Mercedes-Benz E 320 CDI.
Vegyél le az idióta arcából! Méghogy HDi - cöcöcö... :DDDD ;)))
GEORGE30-03-2008 08:39:37 // 8091
Ja és a Saabokban is 1.9 jtd van sőt ott már vanaa dupla turbos JTD is!
GEORGE30-03-2008 08:37:44 // 8090
Írd meg a nagyeszűnek, hogy a JTD az olasz, az opelokban lévő ( új astra, vectra stb )1,9 mocik meg 1,3-as mocik mind mind JTD-k! A mutyukikban lévő 1,3 Ők 1.25-nek írják szintén a Puntóból ismert 1,3 JTD :-)
GEORGE30-03-2008 08:31:09 // 8089
http://www.alfaromeo.hu/technika.php?cat=20&subcat=30&subcat2=
tessék :-)
tessék :-)
GEORGE30-03-2008 08:29:46 // 8088
Jó nagy marha az aki ilyent ír, hogy HDi ugyan az mint a JTD :-) .-D
Átok79146TD30-03-2008 08:03:23 // 8087
Nem..nem...
olyan link vgy bármi kellene ami egyértelműen bizonyítja h olasz...
egy másik fórumon lehurrogtak h a jtd is francia mint a hdi...
olyan link vgy bármi kellene ami egyértelműen bizonyítja h olasz...
egy másik fórumon lehurrogtak h a jtd is francia mint a hdi...
GEORGE30-03-2008 08:01:46 // 8086
O L A S Z :-)
Átok79146TD30-03-2008 07:58:00 // 8085
Sziasztok.Ha van valakinekbármilyen hiteles forrása arról hogy a jdt melyik nemzet fejlesztése, kérem ne habozzon....:)))
a legjobb lenne a forrás belinkelése.
előre is köszönöm.:)
a legjobb lenne a forrás belinkelése.
előre is köszönöm.:)
Poló29-03-2008 23:58:19 // 8084
Meg még nagy bajuk a PD-knek, hogy úgy eszik az olajat, mint más autó a benzint :))
ystuc29-03-2008 23:57:43 // 8083
Hogy őszinte legyek, ez engem mind nem érdekel. Céges autó, tehát a fenntartás nem az én dolgom. Nekem meg ilyenem sosem lesz, úgyhogy innentől akármilyen is lehet. :-)
De a húzás tényleg benne van.
De a húzás tényleg benne van.
Poló29-03-2008 23:56:34 // 8082
Egyszer beálltunk lámpához. Kolléga a V6-tal én meg az S6-tal. Ő egyedül, mi 4-en vagy 5-en. Következő lámpáig nem értem be elé.
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2008 23:55:54 // 8081
A PD-k nagy baja, hogy iszonyat hangos és rondán szól. A karakterisztikája szörnyű...húz egy bazikib..ttqúanagyot és kész elhal. Nagyon szűk tartományban megy jól (a 2.0 legalábbis). Ehhez még sokat is fogyaszt és sok a meghibásodás is az üa pumpáknál, ami még drága is, de nagyon. Más baja nincs :-)
Poló29-03-2008 23:51:37 // 8079
3,2 FSI-nél nem sokkal megy jobban az eggyel régebbi S6-os.
ystuc29-03-2008 23:51:26 // 8078
Egyébként baromi jól megy vele a Krafter. Üresen húz mint az állat. Csak ne volna fócvágen... :-)
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2008 23:50:06 // 8077
A színeket én sem vágom, persze, lehet 2.5 PD. Teherautóba elmegy :-)
ystuc29-03-2008 23:48:01 // 8076
Én tök nyugodt vagyok. Csak a média egy rakás fos. :-)
Liquid29-03-2008 23:47:57 // 8075
az ilyen jürgenorientált "autósújságíróknak" úgy minig a fócvágen lesz az 1. mindenben
ystuc29-03-2008 23:47:16 // 8074
Na de ez 175 ló. :-D
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2008 23:46:42 // 8073
Idegesítselek? :-)) Ez van az Audi honlapján a TDI technológia alatt:
"A TDI 1989-ben született. Az Audi ebben az évben jelent meg a Frankfurt am Main-i nemzetközi autókiállításon a világszerte első közvetlen befecskendezésű, elektronikusan vezérelt dízelmotorral szerelt személyautóval."
Ez ilyen igaz - igaz, nincs összefüggés típusú mondat...sehol egy szó sem a közös nyomócsőről, ami mellesleg Olasz. És ha jól rémlik 89-ben a Fiat már szerelt vele autókat...
"A TDI 1989-ben született. Az Audi ebben az évben jelent meg a Frankfurt am Main-i nemzetközi autókiállításon a világszerte első közvetlen befecskendezésű, elektronikusan vezérelt dízelmotorral szerelt személyautóval."
Ez ilyen igaz - igaz, nincs összefüggés típusú mondat...sehol egy szó sem a közös nyomócsőről, ami mellesleg Olasz. És ha jól rémlik 89-ben a Fiat már szerelt vele autókat...
ystuc29-03-2008 23:46:39 // 8072
Na de az meg benyás... Én is hajtok 3,2-es FSI-t, igaz A6-ost. Bár én azt hittem, hogy ez van vagy 270 ló. Nem is néztem még a forgalmiban. :-)
Attie29-03-2008 23:45:36 // 8071
Hát valahogy úgy van, hogy piros nélkül 90 ló, 1 piros 110, 2 piros 130, 3 piros 150 ló.
Poló29-03-2008 23:45:22 // 8070
Kollégák akik hajtják a TT-ket, azt mondták, hogy nem mennek rosszul ezek a TT TDI-k. Van 2.0 TFSI 270 pacival, de állítólag feljebb fogják piszkálni a 3,2 V6 FSI teljesítményét 250 lóról.
ystuc29-03-2008 23:44:51 // 8069
Na ja. Mondjuk a Brera nehezebb. De az 1,9-es GT-k azért ellenfelek ezeknek a fostalicskáknak szerintem.
Attie29-03-2008 23:44:37 // 8068
Igen, minél több piros volt benne annál erősebb volt, de az újakon már nem pirosoznak. Legalábbis én csak olyanokat látok.
ystuc29-03-2008 23:43:56 // 8067
Én csak a Krafterből tudok kiindulni. Jó, az teherautó, de ez a lényegen nem változtat. A betűk színét nem vágom, de hogy 2,5-ös PDTDI moci van benne, ami 175 lovas, az tuti.
Attie29-03-2008 23:43:35 // 8066
Ez milyen már...
Az Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro és az Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro az első sorozatgyártású sportautók, amelyeket dízelmotor hajt.
Ez kb a Brera szegmense. Abban meg már hamarabb volt dízel motor...
Az Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro és az Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro az első sorozatgyártású sportautók, amelyeket dízelmotor hajt.
Ez kb a Brera szegmense. Abban meg már hamarabb volt dízel motor...
Poló29-03-2008 23:42:56 // 8065
Asszem azokból nem volt Pumpe Düse, meg a V8-asokból sem.
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2008 23:42:42 // 8064
Sose írtak PDTDI-t. Amin piros a D és az I, az kétliteres 140 lovas pédé. Van asszem csak piros I-s, meg pirostalan.:-))) A pirostalan a sima 1.9 TDi. Vagy valahogy így...
ystuc29-03-2008 23:42:05 // 8063
"az első sorozatgyártású sportautók"
Mi ez a hülyeség...?
Mi ez a hülyeség...?
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2008 23:40:55 // 8062
http://www.autosoldalak.hu/modules/hirek/hir_lap.php?id=1726
Attie29-03-2008 23:40:24 // 8061
Azt nem tudom.
Abból nem volt pdtdi? Vagy ott hamarabb lecserélték?
Abból nem volt pdtdi? Vagy ott hamarabb lecserélték?
Poló29-03-2008 23:38:17 // 8060
Lehet, hogy V6-osok.
Attie29-03-2008 23:34:49 // 8059
Hmmm.. Én meg az új rendszámos Passatokon meg egyéb szörnyűségeken már csak TDI feliratot látok jó ideje :-O
Grando29-03-2008 23:34:09 // 8058
A TDI-kre se vegyél mérget azért. ;))
Poló29-03-2008 23:33:45 // 8057
Asszem tavaly év vége felé futottak ki.
ystuc29-03-2008 23:31:58 // 8056
Hmm.. Még nincs egy éves a céges PDTDI Krafterünk...
GEORGE29-03-2008 23:31:12 // 8055
hát erre nem vennék mérget .-)
Attie29-03-2008 23:30:15 // 8054
Szerintem már 1-2 éve nincs pdtdi.
Már jó ideje a TDI motorokkal jönnek ki a VW-k.
Már jó ideje a TDI motorokkal jönnek ki a VW-k.
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2008 23:27:48 // 8053
Ugyanaz a technika árnyalatnyi különbségekkel. A TDI-k jók ám, a PD-kkel ellentétben. Dízelben a sorrend amúgy Bömös, JTD, TDCI, TDI... szvsz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
581
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?