Forum >> Dízelmánia
Csöri05-05-2009 22:10:51 // 11602
Az most mindegy.:)))
Adrián05-05-2009 22:08:46 // 11601
melyik kormos? 1.9 2.4?
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 22:08:12 // 11600
jó belerakták a sachs sporttronic gátlóit :)
Csöri05-05-2009 22:07:04 // 11599
a GTA-ban ugyan az a futómű van mint a kormos 56 alatt
a GTA-ban majdnem ugyan az a futómű van mint a kormos 56 alatt
így helyes.:)))))))))))))
a GTA-ban majdnem ugyan az a futómű van mint a kormos 56 alatt
így helyes.:)))))))))))))
Adrián05-05-2009 22:05:58 // 11598
Nem azt mondtam hogy nem megy el tiltásig;) csak azt hogy értelmetlen mert nem leszel vele előrébb!:))A telj.csúcson járatod a gépet és ott dobálod el jobbat fogsz produkálni hidd el!;)
GEORGE05-05-2009 22:04:59 // 11597
Szóval mondom én, hogy tök más a GTA futóműve :-))))
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 22:03:08 // 11596
azt írtam :) s tudom...a többi viszont igen...
Csöri05-05-2009 22:00:17 // 11595
Meg a stab sem ugyanaz.
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 21:59:41 // 11594
a gátlók mások...a lengőkarok ugyan azok...:)
GEORGE05-05-2009 21:59:10 // 11593
Lehet hogy esik mérésen de eddig nem egyszer nem kétszer "récsing" alakalmával mikor néztem, hogy távolodik az ellenfél azt vettem észre, hogy megtorpan az az meg volt a tiltás...... persze 5.-ben föleg 6.-ban érezni hogy 4000-től lasabban éri el a 4300-at ami nagyjából sík úton a végsebessége...de 2-3-4-ben "villanymotorként rántja fel a mutatót 4500 fölé is....
A 146 ti.m ugyan 7300-nál szabályzott le de az utolsó 1000 fordulatot azt nagyon nehezen vette fel 5.ben, kb mint amikor az mjet 6.ban 4000-től megforogja 4300-at.....
A 146 ti.m ugyan 7300-nál szabályzott le de az utolsó 1000 fordulatot azt nagyon nehezen vette fel 5.ben, kb mint amikor az mjet 6.ban 4000-től megforogja 4300-at.....
Csöri05-05-2009 21:56:56 // 11592
Persze nagyjából, de mégsem.:)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 21:55:21 // 11591
de nagyjából igen :)
ALFI15605-05-2009 21:55:11 // 11590
Jól mondom én.Azonos vezetési stílusba pont fele annyiból lehet elautózni a dieselel mint a benzinessel.Itt is ugyanazt mondták.
Adrián05-05-2009 21:51:03 // 11589
Viszont sajnos most kicsit ellned kell hogy beszéljek a teljesség kedvéért sorry koma de a 20V-t értelmetlen 4000 fölé forgatni mert a mérésen is látszott hogy ott már esik le a teljesítmény!:( sajnos! Tehát a használható ford tartomány 1500-4000 ig de ott mindig bitang!:))
Csöri05-05-2009 21:49:19 // 11588
Nem egészen így van.:)
Adrián05-05-2009 21:47:03 // 11587
Ráadásul nem is gyenge versenyen!;)
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 21:45:53 // 11586
jah :)
GEORGE05-05-2009 21:43:48 // 11585
Végignéztem.
Komoly kis gép, hiába béemvé.
Nemsokára az össze "fafejű" benzines felfogja, hogy a diesel oda fejlödött, hogy sportos és versenyeken is használják.....
Komoly kis gép, hiába béemvé.
Nemsokára az össze "fafejű" benzines felfogja, hogy a diesel oda fejlödött, hogy sportos és versenyeken is használják.....
GEORGE05-05-2009 21:42:10 // 11584
Az a 1500 a V6 inkább 2000 :-)))
Adrián05-05-2009 21:37:20 // 11583
Koma!:) ha 15 x irod ide akkor sem fogod meggyőzni!;) hogy 1 dejzel lehet sportos!Minket meg már nem kell!;)
GEORGE05-05-2009 21:33:48 // 11582
A 156 2,5 V6 24V szinte partiban van a 2,4 Mjet 20V. Sokat próbálgattuk a Karakot komával hasonlitgatni a két verdát.
100-ra jobb egy picit a V6 és 10-15km/h magasabb a végsebessége.
De aztán rugalmasságban, előzgetésekkor nem bír elmenni a V6.
Ha 156-ok oldaláról vizsgáljuk a sportosságot akkor bizony a M-jet 20V is sportos.
Hiszen ott van végig a V6 mellett. futómű egyezik, irányithatóság egyetzik.
Csak azért mert abba gázolajat amásikba benzin kell önteni az mind1 ha egyforma mutatványra képesek.
100-ra jobb egy picit a V6 és 10-15km/h magasabb a végsebessége.
De aztán rugalmasságban, előzgetésekkor nem bír elmenni a V6.
Ha 156-ok oldaláról vizsgáljuk a sportosságot akkor bizony a M-jet 20V is sportos.
Hiszen ott van végig a V6 mellett. futómű egyezik, irányithatóság egyetzik.
Csak azért mert abba gázolajat amásikba benzin kell önteni az mind1 ha egyforma mutatványra képesek.
Adrián05-05-2009 21:29:29 // 11581
Mekkora barmok mi ?hogy nem" sportautót" választottak a te olvastodban!?;)
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 21:29:08 // 11580
jah az enyém is tiltásig húz ...mi van a Tieddel?
GEORGE05-05-2009 21:27:58 // 11579
Gyere próbáld ki, legalább tanú leszel rá, hogy nem kókad le 4000-nél....
Piritu - 1.000.00005-05-2009 21:26:19 // 11578
Miért kéne 2 ajtósnak lennie?
Az OFF Porshe most készít 4 ajtóst a Carrerából, az már nem is lesz sportos?
Vagy egy Maserati Quattroporte se az?
Az OFF Porshe most készít 4 ajtóst a Carrerából, az már nem is lesz sportos?
Vagy egy Maserati Quattroporte se az?
Attie05-05-2009 21:10:43 // 11577
4000-től inkább már kókad nem? :) De számoljunk 3000-es használható fordulatszám tartománnyal.
Az Alfa V6 is már elkezd 1500-től húzni, de minimum 6000-ig. Ez 4500-as tartomány. 150%-a a modern dízelnek :)
Látványilag 2 ajtós :))) Ez igaz, de azért mégis limuzin építési mód, családi autó :)
Mondjuk arra még nem sikerült rájönnöm, hogy egy gázfröccsös visszaváltást hogyan lehet csinálni a dízellel, úgy hogy annak szép hangja is legyen :DD
Aztán a dízeleknek (legalábbis a mai Alfáknak) nem igazán van közvetlen gázreakciójuk. Lenyomod a gázpedált és van egy kis gondolkozási idő (és nem a turbólyukra gondolok). Az előző 3 autómban elég volt hozzáérni és már horkantak fel a lovak. A dizelnél egy kicsit rá kell hagyni. Éljen az elektromos gázpedál.
Az Alfa V6 is már elkezd 1500-től húzni, de minimum 6000-ig. Ez 4500-as tartomány. 150%-a a modern dízelnek :)
Látványilag 2 ajtós :))) Ez igaz, de azért mégis limuzin építési mód, családi autó :)
Mondjuk arra még nem sikerült rájönnöm, hogy egy gázfröccsös visszaváltást hogyan lehet csinálni a dízellel, úgy hogy annak szép hangja is legyen :DD
Aztán a dízeleknek (legalábbis a mai Alfáknak) nem igazán van közvetlen gázreakciójuk. Lenyomod a gázpedált és van egy kis gondolkozási idő (és nem a turbólyukra gondolok). Az előző 3 autómban elég volt hozzáérni és már horkantak fel a lovak. A dizelnél egy kicsit rá kell hagyni. Éljen az elektromos gázpedál.
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 21:06:36 // 11576
a gátlók Sachs-ok...
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 21:02:58 // 11575
azt nem tudom de ugyan az a futómű kivéve a kormánystabrúd...hidd el :)
GEORGE05-05-2009 20:57:39 // 11574
ugyan az a futómű a 156GTA-ban mint az egyébb 156-ban?? :-o
Akkor minek van a sárvédő szélesítés? miért más a nyomtáv??
Akkor minek van a sárvédő szélesítés? miért más a nyomtáv??
GEORGE05-05-2009 20:56:16 // 11573
Lássuk
156 2,4 M-jet 20V
175 lóerő 385Nm ( Adriánnak mérték a gépét lazán túlszárnyalja a gyári értékeket. )
1400-1500-tól húz mint a barom és 4800-ig lazán felpörög.
Bármelyik fokozatban van 1500-tól elindul
4.ben pl 70-170 húzatható ( video is van róla ) és nem öregapósan éri el a 170-et.
Stabil a fútómű ( Gyári sport )
Pontosan írányítható
Látványilag kétajtós
Viszont első kerekes nem hátsó.
Szóval a 156 2,4 M-jet 20V sportos. :-)))
156 2,4 M-jet 20V
175 lóerő 385Nm ( Adriánnak mérték a gépét lazán túlszárnyalja a gyári értékeket. )
1400-1500-tól húz mint a barom és 4800-ig lazán felpörög.
Bármelyik fokozatban van 1500-tól elindul
4.ben pl 70-170 húzatható ( video is van róla ) és nem öregapósan éri el a 170-et.
Stabil a fútómű ( Gyári sport )
Pontosan írányítható
Látványilag kétajtós
Viszont első kerekes nem hátsó.
Szóval a 156 2,4 M-jet 20V sportos. :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 20:48:26 // 11572
gyári ültetés jah....mint a sportcsomagosban...
Attie05-05-2009 20:47:01 // 11571
Alaptézis: Sportos autó: Erős (180-200 LE-tól indulva), hosszú fordulatszámtartományban, egyenletes nyomatékleadással használható, stabil futóművel rendelkező, pontosan irányítható, hátsókerékmeghajtású, két ajtós.
Innen indul, ha valami hiányzik, akkor már veszít a sportos tulajdonságából.
MiTo jobb időt megy, nekem mégis a 145 kéne minden nyűgjével
Egyet értünk. Nem attól sportos valami mert gyorsabb. Egy filozófiát kell megtestesítenie.
Innen indul, ha valami hiányzik, akkor már veszít a sportos tulajdonságából.
MiTo jobb időt megy, nekem mégis a 145 kéne minden nyűgjével
Egyet értünk. Nem attól sportos valami mert gyorsabb. Egy filozófiát kell megtestesítenie.
Attie05-05-2009 20:39:31 // 11570
Ugyanaz? A GTA-n nincs ültetés? :-O
Cgo05-05-2009 19:13:22 // 11569
ez a kormany nem jo, nincs rajta radiovezerles :)
ugyhogy johet hozzam
ugyhogy johet hozzam
ystuc05-05-2009 19:09:15 // 11568
Vagy WTCC:
Bár tudom, hogy van, akit úgysem lehet meggyőzni... :-D
Bár tudom, hogy van, akit úgysem lehet meggyőzni... :-D
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 18:58:29 // 11567
a kormánystabrúd más csak egy picit ....a többi dettó :)
GTPeti05-05-2009 18:56:02 // 11566
Igaz, tuti így volt!
Amúgypedig a reggeli témához:
Bocs ez csak egy Audi, de most csak erre tellett. :))
Amúgypedig a reggeli témához:
Bocs ez csak egy Audi, de most csak erre tellett. :))
Piritu - 1.000.00005-05-2009 18:27:29 // 11565
Mondták is menet közben, hogy már 50-nél is nyikorog. Ennek így kellett lennie, az újabbat kellet kihozni jobbnak.
ystuc05-05-2009 18:26:57 // 11564
Ezt én sem tudtam...
Piritu - 1.000.00005-05-2009 18:25:53 // 11563
Tényleg? :-O
GTPeti05-05-2009 18:23:53 // 11562
(OFF Sztem a 145QV nagyon sok értékes másodpercett veszített a sz@r/keskeny/virsli gumik miatt.)
Piritu - 1.000.00005-05-2009 18:19:48 // 11561
Még nem evett a Tiédből :-)
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 16:43:34 // 11560
a GTA-ban ugyan az a futómű van mint a kormos 56 alatt akkor ezek szerint a GTA-nak csak a blokkja sportos a többi meg sima utcai autó :D
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2009 16:33:29 // 11559
Általánosságban? Vezettél már 1.4 MPI Fábiát? Sportos? :-)) Egy ilyen után átülsz egy Fabia RS-be, ami dízel, és akkor lehet levonni a következtetést, hogy az egész egy megfoghatatlan viszonylagos, pénztárcafüggő dolog. Jó, most jöhetsz azzal, hogy az RS egy kalap szar egy Alfához képest, és itt jön be a "mihez képest". Vagy olvasd el a TC-s cikket 145QV vs. Mito. Abszolut mérve a MiTo jobb időt megy, nekem mégis a 145 kéne minden nyűgjével, bajával. Szóval szerintem a sportosság nagyon nem a motoron dől el, hanem azon, hogy a technika mennyire nyers. Ültem én Golf1-ben, szénnéhúzott PDTDI motorral. Hát az olyan hűűűbazzeg kategória, pedig dízel. Egy 120 lovas Lada brutális tud lenni, egy 120 lovas Alfát meg már komoly fikázások érnek.
Mellesleg az abakusz évezredes találmány, mégis inkább az alig 30 éves történelmű PC-n számolok :-))
Mellesleg az abakusz évezredes találmány, mégis inkább az alig 30 éves történelmű PC-n számolok :-))
Attie05-05-2009 16:23:00 // 11558
Csak egy hülye példát mondtam :)
Attie05-05-2009 16:22:39 // 11557
Az építési filozófiáját tekintve szerintem sportosnak tekinthető a 75 is.
Az 1.3 Giulia is lehet sportos.
A dízel elsőkerekes nem sportos, csak gyors. :-P
Az 1.3 Giulia is lehet sportos.
A dízel elsőkerekes nem sportos, csak gyors. :-P
Attie05-05-2009 16:20:12 // 11556
A 155 úgy volt, hogy az asszony azt mondta, hogy 2 liter felett nem lesz autónk én meg azt hogy 2 litere alatt nem lesz. Így lett egy 155 2.0-nk :)
Volt nagy hangja meg minden, de végülis csak egy elsőkerekes kispolgári sor4-es szívó autó volt. :)
Volt nagy hangja meg minden, de végülis csak egy elsőkerekes kispolgári sor4-es szívó autó volt. :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 16:19:56 // 11555
"Mert akkor mondhatom azt, hogy a pörkölt édesség, mert a húsleveshez képest az.
Aztán valójában mégsem az."
Ti cukrozzátok a pörit? :DDD a húsleves inkább "édesebb" a répa miatt...
Aztán valójában mégsem az."
Ti cukrozzátok a pörit? :DDD a húsleves inkább "édesebb" a répa miatt...
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 16:17:47 // 11554
nem fura mert akinek van egy Turbós Impreza WRX STI-je az csodálkozna hogy Te mit éreztél sportosnak a 3.0 75-ön....
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 16:14:08 // 11553
a 155-re gondoltam..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
601
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?