Forum >> Dízelmánia

Jorjie16-08-2013 11:31:42 // 23952
Egyértelmű üzemanyag probléma, vagy csak a járgány jelzi, hogy TD-t nem forgatunk le 4500-ig, azt meghagyjuk a JTD-nek :-DDD

-tank biztos tiszta? (le volt véve, kipucolva?)
-szűrő biztos tiszta?(a TD blogjában leírtam hogy kell kipuceválni)
-csövek biztos tiszta?(kompresszorral átfújatva?)
-üzemanyagszűrő jól lett feltéve?(jól tömít a tömítése, fel van tekerve koppig ill. én már jártam úgy az új unixos szűrővel, hogy sz@r volt, és kellett egy másik)
-minden bilincs oké?
-csúcsok tuti jók?(be voltak mérve?)

Ha ez mind oké, akkor az adagoló/motor környékén lesz valami geb@sz.
Ferke15-08-2013 22:52:16 // 23951
Jaaa td...:) Akkor is valami ott lesz az u.a.szallitasnal szerintem...vagy adagolo..
DieselManiaco(NagyVad)15-08-2013 22:46:36 // 23950
hova gondolsz Feribá!! direkt írtam hogy TD nem viccből:D
Ferke15-08-2013 22:44:33 // 23949
Ac. Meerj egy ua.nyomast,vagy probald meg egy masik uaszivattyuval...
DieselManiaco(NagyVad)15-08-2013 22:24:41 // 23948
valakinek valami ötlet hogy miért fogyhat el kiforgatás után az üzemanyag?
1.9 TD
-tank tiszta
-Szűrő a búvárcsövön tiszta
-csövek átjárhatóak
-üzemanyag szűrő lett cserélve
-bilincsek meghúzva,nem szivárog nem szív falsot
-csúcsok újak 155bar

Tünetek: elforgatom 4000-4500-ig 1-2-3-4-ben aztán ha pl fékezek és megállok kinyomott kuplungnál,dadog a motor,500 az alapjárat,olyan háromhengerezős,aztán minden rendbe jön alapjárat vissza és kész.
gecsa15-08-2013 21:46:45 // 23947
végülis a jtd-hez kell anyag, mert szétnyom mindent az erő..:D
GTPeti15-08-2013 21:45:24 // 23946
Miért, te egy buszt, csak egyszer szőnél meg? Micsoda dolog! :)))
gecsa15-08-2013 21:42:49 // 23945
"3x szövött buszhoz való"


:D :D :D :D :D
hering*dani15-08-2013 17:39:16 // 23944
Hetente egyszer minimum megyek vele viszonylag hoszabb utra.
GTPeti15-08-2013 17:29:17 // 23943
Ja... de ha hetente beindítod, az egyáltalán nem számít soknak.
hering*dani15-08-2013 17:26:20 // 23942
Hát az aksit azt gondoltam....de az nem érdekel mondom különösképpen. Meg nagykeráron kapom azért mondtam 15öt rá..motorra gondoltam inkább mert van aki azt mondja nem jo neki ha sokat áll.
GTPeti15-08-2013 17:18:59 // 23941
1. Egy JTD-be való akksi 10 évvel ezelőtt került 15e-be.
2. Tapasztalatból írom, hogy egy elhanyagolt akksi nem bír ki 5 évet.
(Igazából nem értem, miért kérdezted, ha nem akarsz tenni semmit. :)))
hering*dani15-08-2013 17:17:39 // 23940
Persze értem én. de egy aksi 15-ezer ft ha 5 évente megadja magát nem fogok kiadkadni:)
GTPeti15-08-2013 17:03:59 // 23939
"eddig nincs vele gond." Ez nem (sem) így működik. Az, hogy valami ma rendben van, még nem jelenti, hogy hosszú távon (értsd. 1-2+ év) is rendben lesz.
hering*dani15-08-2013 16:57:13 // 23938
Meglátjuk hogy fogja majd így bírni az aksi. eddig nincs vele gond. garázsban van mindig.
GTPeti15-08-2013 16:21:27 // 23937
Semmi baja nem lesz az égvilágon. :)
Az enyém pl. immáron sokkal ritkábban van használva.

Egyedül az akksira kéne figyelni, hogy mindig 12,5V fölött legyen a feszültsége. (Ellenkező esetben szulfátosodik.) Más szavakkal ez azt is jelenti, hogy sokat használ(na) neki egy intelligens csepptöltő. (Ld. 156 blogom.)
hering*dani15-08-2013 16:19:04 // 23936
Mennyire tesz jót vagy rosszat egy dízel mocinak hogy ritkán használják? Mondjuk hetente egyszer ..sajnos most mostanában kevés időm jut rá. DE mindig elsőre indul. 1.9 JTDm 120 paci
mreni15-08-2013 16:00:37 // 23935
milyen cooler lett végül?
ilyen melegben gondolom ezerszer jobb a gép így
Föckös15-08-2013 13:25:15 // 23934
Sajna nem, éppen a közepén tartottam/tunk, amikor hívtak otthonról, hogy csőtörés van.
Így a képekre már nem jutott energia.
Pótolom.
GTPeti15-08-2013 13:17:46 // 23933
Képeket nem csináltál?
Föckös15-08-2013 12:32:59 // 23932
Igen.
Felkerült egy nagyobb cooler a hétvégén, és kapott pár szilikon könyököt, egy helyen viszont jobbnak tűnt (jobb ív, könnyebb beépíthetőség miatt) egy másik, gumi könyök beépítése. (Kétszer dolgozik, aki rest...)
Na ez két napot bírt, és olyat szólt, mint egy petárda.
Na végül ez helyett is szilikon ( 3x szövött buszhoz való) van most, csak ezt valami kimondhatatlanul nehéz volt felszerelni...

Szereti az autó, klasszisokkal jobb lett.
GTPeti15-08-2013 12:03:59 // 23931
Föci, ugye egyből az alsót is kicseréltétek? (Megelőző karbantartás.)
Föckös15-08-2013 11:03:31 // 23930
Turbó gumicső felrobbanása visszaadhatatlan élmény...

Természetesen Zé és csapata húzott ki a xarból tegnap.
forrasr09-08-2013 14:42:55 // 23929
Sziasztok! 2,4 jtd nél találkozott valaki már a problémával, hogy hosszabb állás után indításkor olajnyomás lámpa 1-2 sec-al később alszik ki a kelleténél?rövidebb idő után illetve hideg időben nem tapasztaltam, csak nagyobb melegekben. Q8 5w40olaj volt benne eddig,most cseréltem castrol magnatec 10w40-re, és most gyári szűrőt tettem fel-előző knecht volt, a jelenség nem változott. Az olajozó kör visszafolyásgátló szelep hol található? olajszivattyúnál? vagy esetleg a szűrő alatt az olajhűtő hőcserélőnél? Van ötlete valakinek esetleg mi lehet a megoldás?
Köszönöm előre is a választ!
(elnézést a duplázásért, beírtam Dízelmánia illetve Szerelőműhely topicba is)
Föckös09-08-2013 12:51:55 // 23928
Manky lehet, hogy tud segíteni, igaz nincs túl közel.

de eléggé képben van a jtd vezérlőkkel!
Svéd09-08-2013 11:11:43 // 23927
Hello,tud valaki olyan embert tatabánya közelében aki ki tudja nekem írni a részecske szürőt?159 2.4 jtd.
Föckös09-08-2013 08:46:53 // 23926
nagy pörgés van mi? :-)
GEORGE05-08-2013 18:30:28 // 23925
JTD-nél nem meglepő :-)
gecsa05-08-2013 16:09:09 // 23924
látom mindenki csak hajtja a gépet itt... :D
zee21-07-2013 19:11:32 // 23923
Sziasztok

Résolaj csövet kellene vennem,de nem merem levenni a régit,félek,hogy eltöröm a műanyag csatlakozót.
Kérdésem lenne,hogy a több helyen hírdetett vásznas (LINK) jo lehet e nekem. Igazából az átmérő lenne a lényeg.

köszi
Föckös12-07-2013 18:42:29 // 23922
(najó, de a tied komoly remapon esett át :-) láttam, megtaláltad a map linearisation táblát ;-)
Manky95612-07-2013 16:15:50 // 23921
Én is , rossz termosztáttal , télen :)) de biztos h tudna annyit enni normál esetben is.
Föckös12-07-2013 15:27:06 // 23920
volt már, hogy beleszaladtam a 11be...
(extrém eset, nyélgázon, nem kedvtelésből sajna:-S )
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2013 15:07:22 // 23919
Az úgy már szelídebb azért :-)
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2013 15:00:56 // 23918
Nem is kell lejjebb mennie, nem azért írtam. Én sem bűvészkedek sose azon hogy még kevesebb legyen. Úgy vagyok vele, hogy azért vettem dízelt, hogy úgy menjek ahogy kedvem tartja, ne kelljen ezzel foglalkozni :-)
Amit az öreg traktor tud, azt értelmesen ki lehet autózni, jól és élvezetesen lehet haladni vele, és nem torolja meg literekkel ha kicsit paprikásabb a kedvem :-)
mreni12-07-2013 14:43:34 // 23917
kb fele pálya és országút,másik fele város :)

200fölötti tempó is volt benne párszor
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2013 14:36:53 // 23916
Hát ha ezt országúton hoztad össze, akkor remélhetőleg nem látta hivatalos szerv. A 7.2-höz kb 130-140-el kell tolni folyamatosan, és bárkit bárhol reflexből padlógázon előzni :-)
gecsa12-07-2013 12:52:58 // 23915
már hajnalban is igen csak kipihent vagy...:D:D:D:D
Föckös12-07-2013 05:52:34 // 23914
(mindenki tudja, hogy kaszatibinek jobb a hangja) :-))))
sty11-07-2013 23:00:08 // 23913
Ja 5 fővel csomagokkal 140-150 pályán klímával 5.1-5.2 az átlagom
sty11-07-2013 22:58:49 // 23912
Ahogy írtam lendületesen vezetek,közúton ritkán megyek 100 alatt a városban meg váltogatom a sávokat,jó ritkán pörgetem 2700 fölé de ez a box-nak köszönhető,alul nagyon nyomatékos így a motor
PistaFR11-07-2013 21:57:58 // 23911
Na, azért nem mindenkinél szebb a hangod :P Ja, és hová megyünk legközelebb? Már jó régóta nem vezettem 4 hengeresnél szebb hangút :)
gecsa11-07-2013 21:34:14 // 23910
ami annyit eszik mint egy v6, cserébe 1000km/szervízintervallum..:D
Föckös11-07-2013 20:46:53 // 23909
vaze te honnan tudod milyen hangom van? Mert még Pista Fr tudja az egy dolog, ő a rezidens sofőröm :-)

azért tudok mutatni 240 pacis füstmentes 8 szelepest:-)
PistaFR11-07-2013 20:40:08 // 23908
Felvágós alak... :P
gecsa11-07-2013 19:39:02 // 23907
dehogynem! iktass ki egy hengert...:D

cserébe szebb hangod van...:D és több erő..:D
Föckös11-07-2013 19:08:19 // 23906
óóó kis 4hengeresek ;-) soröt sosem fog ennyit enni?
gecsa11-07-2013 17:36:21 // 23905
annyira azért nem vadulok, pl 3000 fölé nem is forgatom nagyon, csak szimplán lendületesen megyek, ésszerű határokon belül.. :) van amikor nem sietős a dolog, akkor nézelődve leközlekedünk néhány száz km-t egyhuzamban, de nekem akkor sem megy a vegyes fogyi lejjebb, 1-2 decin belül mozog az átlag mindig. lehet hogy egy ilyen nézelődős 2-300km esetén lemegy akár 5 alá is, de ez a tanknak csak alig a negyede, és én általában arra vetítem le..

ha megyek egy kamion mögött autópályán 70el szélárnyékban, minden plussz fogyasztót kikapcsolva, akkor lehet ilyen értékeket produkálni, vagy jobbat is, de nem életszerű...
mreni11-07-2013 16:54:11 // 23904
nekem most 7.2 lett,ez eddig a legrosszabb amit tudott,de tény hogy igencsak sietős volt a tempó.
legjobb 4.5l szigorú 90-95-el országúton,minimális forgalomban
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2013 16:22:30 // 23903
Vérmérséklet kérdése erősen. Lehet hogy ahol te már megveszel annyira kész vagy a lassúságtól, másnak tök normális tempó :-) Ahol az egyikőnk inkább még telitalppal megelőzi a kamiont, a másik beáll mögé 70-el és kivárja hogy több hely legyen. Van aki izomból előz, van aki inkább egyenletes tempón kerülget alig gyorsításokkal. Ha így nem fér be lazán, inkább nem erőlteti. Van aki zöldet látván kilő hogy elérje, más kiteszi üresbe és majd átmegy a következőn (vagy akár nem is gondolkozik ennyire előre, csak a kereszteződés előtt közvetlen értelmezi a lámpát). Aztán van aki óra szerint 90-el megy, más "objektív" határon belekalkulálva az óracsalást. És még sok-sok különbség ami miatt totál összehasonlíthatatlan. Az országúti fogyira 5.5-7 közt kb bármi reális az 1.9 8v-nél .:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.