megnéztem nem találtam semmit viszont a cooler és a turbó között olajos a cső, de durván. az mitől lehet?
a füstölést okozhatja porlasztócsúcs?
Forum >> Dízelmánia
147jtd29-09-2013 20:30:44 // 24252
Kristyon28-09-2013 21:56:19 // 24251
Hali!
Ha már a hamisításról van szó, kollégám ajánlotta minap ezt a cikket figyelmembe...
Ha már a hamisításról van szó, kollégám ajánlotta minap ezt a cikket figyelmembe...
Goodboy28-09-2013 21:38:55 // 24250
akor ez kivétel,no meg feketelyuk.ugy ahogy a te kis puzokát is az lesz ha jol kikormolják,hétfön viszem +5 ezerért a papirodat meg a kinyai fost:-)
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2013 20:16:38 // 24249
ez nem igaz 309es helyett nem jo 019 vicaversa... hibat ir ki
Goodboy28-09-2013 19:53:34 // 24248
a kartács autojában aki kartácsnyö gyári az agy,és az h jo másik számu lmm el az azért is lehet ,mert sokesetben csak a szám más egy lmm en és az értékek ugyanazok By Ofi! mondta ezt még pár alfás szaki is. az meg h kinai ,hát istenem ,mi nem az???? lassan már az a hamisitvány amire nem az van ráirva hogy kinya,a qva anyjukat. leg lenne ugyanolyan jo ,de a közelébe sincsen:-) nem eszek többé kinait sem:-)
Ádi2.428-09-2013 19:52:35 // 24247
Üdv....
Olyan problémával állok szemben, az utóbbi 2 hétben az autómból elszaladtak a lóerők,nem akar menni olyan értelemben,hogy nincs igazi teljesítmény csak "megyeget"....alapjárat tökéletes, hidegen melegen indul kitűnően.
Segítségeket előre is köszönöm....
Olyan problémával állok szemben, az utóbbi 2 hétben az autómból elszaladtak a lóerők,nem akar menni olyan értelemben,hogy nincs igazi teljesítmény csak "megyeget"....alapjárat tökéletes, hidegen melegen indul kitűnően.
Segítségeket előre is köszönöm....
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2013 19:42:57 // 24246
kb 3 hete vittek alapjáratit bosch ts-hez direkt mondtam az embernek examinerrel lehet csak felprovramozni erre hív hogy milyen ez a bosch egy szar mert nem jo az alapjarat de bosch szervizbe programoztak mondom ember elcsacsogtam hogy fiat szerviz de akkor is szar mert az nem igaz es draga a fiat szerviz mondom akkor hozd vissza az autodat meg parkold le dw hat nincs alapjarati mashol ennyiert ... na elment a fiatba azota nem hivott...erdekes az emberi hulyeseg
Gyula14728-09-2013 18:57:59 // 24245
Hali!!
lmmet én is cseréltem 2x gázpedál jeladót lmmből csak a bosch jó néha gondol 1et alig emelkedik a fordulat nagy füst nincs gázreakció ezt megcsinálja két havonta 1x .....egr már 1 éve volt kiganyézva igaz most egy 1100kmes olasz út bele lett tekerve...dee még erre tudok gondolni
lmmet én is cseréltem 2x gázpedál jeladót lmmből csak a bosch jó néha gondol 1et alig emelkedik a fordulat nagy füst nincs gázreakció ezt megcsinálja két havonta 1x .....egr már 1 éve volt kiganyézva igaz most egy 1100kmes olasz út bele lett tekerve...dee még erre tudok gondolni
GTPeti28-09-2013 17:27:01 // 24244
Ebben igazad van. A bevallottan nem egészen gyári progi is okozhatja, hogy hibásnak véli az LMM-et.
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2013 17:10:26 // 24243
a cartárs autója eleve fekete ló eper szerinti lmm-vel hibat ír ami meg nem bele való azzal jó ... 2 lehetőség van szar az eper vagy nem az eredeti comp van az autóban de hát ez magyarország itt egyből minden kínai vagy hamisított... boaf
GTPeti28-09-2013 14:27:44 // 24242
Goodboy27-09-2013 11:44:13 // 24241
itt már minden hamis,talán mi is,qrva világ van,de ki tudja ezt megmondani,szerintem senki
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2013 11:20:22 // 24240
ebben a honapban kb 8 bosch termeket adtam el lmm, lambda, befecskendezo... egyiken sincs matrica csak a a szokasos hm a bosch hungaria hamisitott termeket ad el?
Goodboy27-09-2013 10:23:00 // 24239
ezen nincs matrica söt még csak egy zsirpapirt sem adtak hozzá!!!29 ropiért,most meg vmi mérési tanusitványt kéne szereznem h valami legyen vele , sosinc itthon a párom munkaidöben igy nem tudom beméretni a kocsiban azt a szart
forrasr27-09-2013 07:56:35 // 24238
akkor egyértelműen kiderül, hogy eredeti-e mikor beteszi az ember, a boschal megy jól, a többivel meg nem, jobb helyen ha nem jó visszaveszik, nekem sikerült boschra cserélni a meat&doriát, fényév különbség van a kettő között
GTPeti26-09-2013 22:59:14 // 24237
Van rajta egy matrica egy hosszú kóddal. Azt ha beírod a Bosch oldalán, kiderül, hogy eredeti-e.
Goodboy26-09-2013 22:31:38 // 24236
most már tanutam az esetböl,de mire van itt mára már gari ,h az eredeti?
GTPeti26-09-2013 22:23:18 // 24235
Az klassz. Pedig egy páran megjárták már a non-Bosch LMM-el.
kékalfa 15626-09-2013 22:18:41 // 24234
Üdv Mindenkinek!
Alfa 166 2,4 JTD 140le autóhoz keresnék turbót leömlövel együtt!
Sürgös lenne,kérem aki tud segitsen! köszönöm!
Alfa 166 2,4 JTD 140le autóhoz keresnék turbót leömlövel együtt!
Sürgös lenne,kérem aki tud segitsen! köszönöm!
Goodboy26-09-2013 22:17:32 // 24233
de az a gond most is ,csk gagyi kinai szart vettem
GTPeti26-09-2013 22:14:43 // 24232
Mert nem az volt a gond?
Goodboy26-09-2013 19:57:27 // 24231
miért van az h nem megy a dizel uj légtömegmérövel sem?
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2013 19:33:34 // 24230
ki van repedve valamelyik turbócső nézz rá, attól füstölhet pl
147jtd24-09-2013 20:24:21 // 24229
bp vagy pest megyében ki a legjobb dieseles?
akire rámerhetem bizni az autóm, nagyon kormol..előre is köszönöm.
akire rámerhetem bizni az autóm, nagyon kormol..előre is köszönöm.
Liquid23-09-2013 21:57:33 // 24228
ezt én is lájkolom :)
Ferke23-09-2013 21:54:37 // 24227
Akkor kérd meg, hogy meséljen a hajtáslánc költségeiről is....én tudok mutatni olyat, ami egy szebb autó árát lefedi:))
Goodboy23-09-2013 21:15:13 // 24226
tudod hogy szol a közmondás : kinek nem inge....,de senkire nem gondolok személyesen ,csak azoknak az alfás cimboráknak szeretnénk SEGITENI akiknek van vmi bajuk a progival. mindegy ,hogy valos vagy vélt !
GTPeti23-09-2013 20:57:26 // 24225
"Egy VW-t bárhova izmosítassz, csak egy erős VW marad." A nap mondása. :))
'''''23-09-2013 20:31:50 // 24224
Ha most rám gondoltál,írd be a nevem nyugodtan és válaszolok de ne általánosíts!
Goodboy23-09-2013 19:16:52 // 24223
egyröl beszélünk,csak már beszéljünk végre konkrét dolgokrol,mert ha megnézed kik kezdtek el kiabálni egy szar progi miatt és azt h ki van mégis itt akkor megérted! örülök neki h te értesz hozzá és tudtok majd érdemben beszélni ,de HOL vannak azok akiknek tényleg szar CHIP??????
WarbiRunner (Gyuri)23-09-2013 17:52:35 // 24222
Hát na jó..:-) MIndenképp egyesszám elsőszemély, más nevében én nem nyilatkozom, itt nincs mi, nincs ellenálló közösség, mindenki gondol valamit. Ebből áll össze nektek az elégedetlen Alfás kép. Nem az igazamat hajszolom, és nem Szabi hírének rontása a cél, közel sem, ezt asszem igyekeztem eddig is kihangsúlyozni. Mint ahogy azt is, hogy nekem is ő írta, és elégedetten(!) használom a programot. Kompromisszumos program, de megtanultam használni, így még egyben van a lendkerekem :-) Az autó nagyon megy tőle, nekem ez elég. Nem az én programomban volt a hiba, vagy az amit én egy elvi hibának vélek, de foglalkoztam azzal a programmal. Egy fizikai függés átírása egyébként ami nekem enyhén fura, a levegő sűrűsége a hőmérséklet függvényében amiről szó van. Szintén nem Szabolcs, vagy a német cég hírnevét tűztem zászlóra, hogy most akkor keressünk hibát. Erről nagyon nincs szó, konkrét probléma megoldásában próbáltam segíteni egy barátomnak. Személyesen szívesen elmondok mindent, az oda vissza írkálásnak nem vagyok híve, az viszályt szül, kicsit már érzik is a levegőben a puskapor szaga...elég sok program képes file tartalmat hexadecimálisan megjeleníteni :-)
Csak zárójelben:Műszaki fejlesztéssel foglalkozok jóideje, egy dolgot tudok javasolni, saját tapasztalatból. Meg kell tanulni az elégedetlen, vagy akadékos ügyfelet (legyek ez én) a magunk javára fordítani. Nem jó ötlet nyilvános fórumon ide-oda csatározni. Mégegyszer mondom, nekem nincs problémám, kérdéseim volnának. :-) Az elégedetlen ügyfél esetén pedig csak az működik, ha megnézzük nincs e véletlenül igaza. Mondom, napi szinten csinálom, ehhez egy jóadag alázat kell, bizony sokszor igaza van az ügyfélnek.
Csak zárójelben:Műszaki fejlesztéssel foglalkozok jóideje, egy dolgot tudok javasolni, saját tapasztalatból. Meg kell tanulni az elégedetlen, vagy akadékos ügyfelet (legyek ez én) a magunk javára fordítani. Nem jó ötlet nyilvános fórumon ide-oda csatározni. Mégegyszer mondom, nekem nincs problémám, kérdéseim volnának. :-) Az elégedetlen ügyfél esetén pedig csak az működik, ha megnézzük nincs e véletlenül igaza. Mondom, napi szinten csinálom, ehhez egy jóadag alázat kell, bizony sokszor igaza van az ügyfélnek.
Goodboy23-09-2013 16:30:25 // 24221
Nézem Gyuri, nézem! legyél bátor ird meg konkrétan mit hol basszott el a német csapat és küldjük el nekik... én bizom a magyar szakemberekben ,mert nemzeti érzelmü ember vagyok . milyen progival olvastátok ki azt amit a németek irtak,hol vásároltátok meg a jogot stb ezt küld el Szabinak azt legyen igazatok.törekedjünk a megoldásra én személy szerint nagyon kiváncsi vagyok rá. a wv meg szememben sem más ,mnt talán a tiédben,de ha mindkét auto arra van kigyurva hát ,hogy máshogy lehetne összemérni melyik a jobb minthogy mennek egyet? És abban egyet értünk ismét ,hogy egy autonak nem csak aza az erénye ,h jol megy,ezért van nekem is 3 alfa romeom.nem ellenetek vagyok csak az igazságot szeretném tudni és én mindig a mellett állok! még nem érzem a ti aigazatokat ,de ettöl még lehet nektek igazatok,de bizonyitsátok be! Kollár szabi is szivesen vált eszmecserét szakértökkel,föleg ,mert sosem lehet tudni kitöl mit tanulhat az ember!
irjatok. csao
irjatok. csao
WarbiRunner (Gyuri)23-09-2013 11:57:04 // 24220
Nézd, mi a komoly német tüv engedélyes programban találtunk hibát. Azt mondom, ez a német cég sara, nem Szabié. A többi szerintem a kommunikáción csúszott el, semmi egyéb gond nincs itt. Világos, hogy egy autógépész nem fog olyan hibát véteni X év tapasztalattal, ami kezdőknek szemet szúr. Szóval szerintem a német cégnél lesz a gond leginkább. Szerintem is mindenkinek jobb a békesség, magam részéről nincs probléma, de ha lejutok KUL-ra, szívesen váltanék pár szót Szabolccsal, hátha ő tudja a választ arra a kérdésemre amit az egyik fórumon két formában is feltettem, de ezidáig megválaszolatlan. Már ha kapható ilyesmire.
Hogy beszariak lennénk? Nem hinném. Nekem a gyorsulás mint sport nem jön képbe. KUL-on jó játék, de ennyi. Az Alfázás nekem másról szól. Kanyarokról, hegyekről, völgyekről, élvezetes autózásról, stílusról. Egy VW-t bárhova izmosítassz, csak egy erős VW marad. Mit kellene "ellenük" bizonyítani? :-)
Hogy beszariak lennénk? Nem hinném. Nekem a gyorsulás mint sport nem jön képbe. KUL-on jó játék, de ennyi. Az Alfázás nekem másról szól. Kanyarokról, hegyekről, völgyekről, élvezetes autózásról, stílusról. Egy VW-t bárhova izmosítassz, csak egy erős VW marad. Mit kellene "ellenük" bizonyítani? :-)
Marci16423-09-2013 11:21:00 // 24219
LMM nem hozott teljesen jó értékeket az kicseréltük egy másikra ami már jó értékeket hozott de semmi változás... Tuti valami 2000 Ft-os jeladó szívat. Kezdek beletörődni hogy 15 fok alatt hosszú izzítás...
WarbiRunner (Gyuri)23-09-2013 10:36:31 // 24218
Most hogy visszaolvastam, hogy mi a gond, a léghőmérsékletet is méri, annak az NTC-je a LMM-ben van. Az kiolvasásból hamar kiderül ha rossz.
WarbiRunner (Gyuri)23-09-2013 10:33:31 // 24217
A jtd-ben egy hőfok jeladó van, a termosztátnál.
Marci16423-09-2013 08:40:31 // 24216
Én se buzdítanék senkit szűrő vagdosásra. Az enyémbe gyárilag nincs de legalább a hibáját kizárhatom :) Szóval nem tudjátok melyik hőgombáról veszi a computer a hidegindítást? Erre gyanakszok vagy a nyomásmérőre... Nem vagyok benne biztos hogy annyi amennyit mutat...
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-09-2013 07:29:03 // 24215
Nem pettingelek vele, cserelesz aztán akkor nincs gond.
Föckös23-09-2013 06:08:47 // 24214
(sajnos) én pont úgy használom, ahogy te írtad.
Tarts csak meg! ;-)
Tarts csak meg! ;-)
GTPeti22-09-2013 23:09:25 // 24213
Tervezem, de van még egy pár más projekt is a pipeline-ban. (Khm.) Egyenlőre a barátom autóját kéne optimalizálni, később lenne idő a SK-remap-ra is.
Cro16622-09-2013 22:44:11 // 24212
Én el nem adnám az biztos.(főleg nem egy céges autó miatt amit gyakorlatilag bármikor kivehetnek alólam) Kb. így használom már 5 éve..évi 10-12 e km.Prémium gázolaj, évente olaj+minden szűrő csere.Ennyi. Majd lehet nem megy el 1millió km-ert, csak 7-800 ezret..na bummm :D
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2013 22:32:12 // 24211
Peti, neked megvan erre a rálátásod, simán érdemes lenne Neked is utánnaolvasni a chippelésnek. Érdekes kaland, és másképp fogod értékelni a dolgokat ;-)
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2013 22:29:32 // 24210
A szűrő vagdosásról meg annyit, hogy le lehet vágni, és onnantól nem fogja meg a részecskéket, hanem akadálytalanul bemennek a porlasztóba. Nem mondom hogy azonnal hazavágja, mert járkálnak így többen, de én biztos nem tenném...
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2013 22:27:15 // 24209
300Bar alapjáraton, igen. Illik szkóppal mérni a rail szenzoron az indítási nyomás jelet, multiméterrel nem fog sikerülni, a szoftveres kiolvasás jó lehet, de ezt valami "hivatalos" interfésszel hinném csak el, ami elég gyors. 400Bar-nak kell lennie, akkor engedélyezi a befecskendezést. Onnan gyorsan beáll a 300Bar.
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-09-2013 20:37:53 // 24208
Akkor a 190 körüli az kevéske neki :) Nekem még meg van a szűrő :) ki próbálom nélküle ha nem lesz jobb akkor csere.
Zselé22-09-2013 20:27:22 // 24207
Sziasztok,
Egy érdekes dilemmával kerültem szembe, melyről szeretném kikérni a társaság véleményét:
Hamarosan úgy alakulhat, hogy az autóm felhasználási területe erősen változna (céges autó érkezése miatt). A napi 30-60km-ből néhány naponta 5-15km-es bevásárló utak lennének, néha egy-egy nagyobb távú utazással.
Szeretném megtartani, mert sokat költöttem rá, és ezen tuti meg van csinálva minden :) Valamint legalább egy ekkora (kombi) és ilyen komfort szintű autót szeretnék a családba, ami nem hátrány, ha nem is eszik sokat (a céges egy Punto :)). Gondolkodtam cserébe is, de valahogy nem találok olyan benzines 56-os vagy 59-es kombit, amire jó szívvel lecserélném.
Kérdés azonban, hogy érdemes-e egy JTD-t "második autóként" tartani, mennyire eszi meg ez a használat, vagy mire kell figyelni, hogy ne tegyen komolyabb kárt benne a sok rövid és hideg használat?
Egy érdekes dilemmával kerültem szembe, melyről szeretném kikérni a társaság véleményét:
Hamarosan úgy alakulhat, hogy az autóm felhasználási területe erősen változna (céges autó érkezése miatt). A napi 30-60km-ből néhány naponta 5-15km-es bevásárló utak lennének, néha egy-egy nagyobb távú utazással.
Szeretném megtartani, mert sokat költöttem rá, és ezen tuti meg van csinálva minden :) Valamint legalább egy ekkora (kombi) és ilyen komfort szintű autót szeretnék a családba, ami nem hátrány, ha nem is eszik sokat (a céges egy Punto :)). Gondolkodtam cserébe is, de valahogy nem találok olyan benzines 56-os vagy 59-es kombit, amire jó szívvel lecserélném.
Kérdés azonban, hogy érdemes-e egy JTD-t "második autóként" tartani, mennyire eszi meg ez a használat, vagy mire kell figyelni, hogy ne tegyen komolyabb kárt benne a sok rövid és hideg használat?
Marci16422-09-2013 20:07:01 // 24206
Nekem azt mondták az egri szakik hogy 300 bár körül kell lenni alapjaráton, és 250 bárnál indul egészségesen indítózáskor, a csúcsoknak meg minimum 150 bár kell hogy legyen valami befecskendezés egyáltalán.
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-09-2013 16:19:37 // 24205
Nekem is nehezebben imdul már most is mint nyáron. Ma ránéztünk hidegen első indításnál 190-210 bar ha beröffen alapjáraton 315-325. Akkor ezek elég karcsú értékek?
Marci16422-09-2013 15:15:04 // 24204
nem volt benne szűrő, és nem is lesz :)
Attika0121-09-2013 19:59:54 // 24203
Mindíg az a fránya kisszűrő.... :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
518
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?