Forum >> Dízelmánia
kru27-02-2007 21:20:17 // 2402
:-) az van, hogy büdös bonyolultak ezek a szarok, a régieknél tényleg elég volt lehúzni az EGR-t, de ez már nem járja.
Goodboy27-02-2007 21:20:08 // 2401
Kruuuu,tulragozzátok ezt a kérdést ,savállo 60,as azt rzbena és tuti jo!!!
Goodboy27-02-2007 21:18:47 // 2400
akko cseréljunk kocsit,csak hozz egy kosarat ,h el tudd vinni az enyémet!:):)DDD Ja pénzt nem kérek rá,nem olyan családbu származom!!
kru27-02-2007 21:18:08 // 2399
Én megnéztem az IC meleg oldali csövét, a turbo felől 50 cm, az IC oldalán 55, de egyenes csövet nem lehet berakni, hanem játszani kell vele, két könyökkel, kell szűkítő is,
legjobb lenne, ha lenne egy sittes cső, ami alapján lehetne acélcsövet plusz rubenától venni két szilikon toldalékot.
Goodboy27-02-2007 21:16:09 // 2398
az enyém sem volt bopldog amikor beadta az egr a kulcsot!!!
kru27-02-2007 21:15:20 // 2397
Zepi, az újabbaknál ECU map van rá és ki lehet abban iktatni!
kru27-02-2007 21:14:34 // 2396
Az újaknál nem! Visszaböfög az ECU, sőt talán safe módba is megy, nem tudom, szóval az nem járható.
kru27-02-2007 21:13:00 // 2395
De át lehet, sőt az összes tuning olyan, hogy általában kiiktatják vagy a nagyon-nagyon alacsony fordulaton nyit csak, aztán szevasz.
Majd utánakérdezek még ennek a dolognak.
És a szívócső-nyomásérzékelőt nem nézted? Ami kb. a szívócső felénél van berakva a tűzfal felől.
Nekem az ki sem látszott a koromból, fél doboz féktisztító, meg rengeteg bűvészkedés árán sikerült odáig eljutni, hogy látszódjon az érzékelő...
Goodboy27-02-2007 21:07:12 // 2394
csao!Rubenában tudok segiteni,cimet telszámot ,ha köll!Egr t nem tudod kiiktatni csak átverni,az ad egy jeleta kompjuteernek,nekem beleforrasztottak egy ellenállást és nem látja az 1.8-1.9 es töltönyomást csak max 1.4 et ,!1.5 bar nál tilt!
GTPeti27-02-2007 21:03:14 // 2393
Nem egyszerűbb egyszerűen kihúzni az EGR csatiját?
BambiSW27-02-2007 20:56:41 // 2392
Wicky baze, Te úgy tűnik nem vagy teljesen 100 :), vagy csak nagyösszegű életbiztosítást kötöttél és ennyira király vagy a családdal. Ha ilyen tempónál szétdurran a gumid hááát... Még szerencse, hogy a mérnökök mindent legalább 1.5x biztonsággal terveznek, amit 1.5x tűréssel gyártanak. Lehet ez a seb index is csak vmilyen marketing fogás!
Goodboy27-02-2007 20:55:16 // 2391
Én holnap szedem le a szivot,majd beszámolok mit láttam!!Ja én lekötöttem a visszavezetö csövet!!
Jorjie27-02-2007 20:46:43 // 2390
Sziasztok! Ha odalépek néha azt érzem, mintha egy pillanatra elgyengülne, mintha nem tolna elég levegőt a turbó. Olyan 2000 körül van ez, de nem állandóan, legalább is nem úgy tűnik. Ja, és csak padlónál tűnik fel, "normális" esetben nem. Cseréltem légszűrőt, mert arra gondoltam, hogy nem szív elég levegőt, de nem javult a helyzet. Szerintetek mi lehet a gond?
BambiSW27-02-2007 20:42:08 // 2389
Nagyon egyformán jár az agyunk:). Amikor Az EGR-t tisztítottam, nekem is állandóan az járt az eszembe, hogy hogyan lehetne megtisztítani a szívósort is. De félek ez egy kicsit macerásabb lehet. Mivel egyrészt mindenféle tömítések vannak arrafelé, amiket szinte biztos cserélni kell, másrészt meg az összeszereléshez is minimum nyomatékkulcs kell, pontos meghúzási értékekkel, mert különben vagy a blokknak kalapáltak, vagy szív egy kis plusz levegőt. Egyik se túl jó kilátás. Én egyenlőre eltoltam min. a következő olajcseréig (50ekm). Csőügyben is van némi fejlemény becserkészem a váci címet (Rubena), ha jó lesz, akkot az olajcsere során beindul a csőcsere projekt is.
Jut eszembe nem lehetne, esetleg valami guruval átiratni a vez. programot, hogy az EGR egyátalán ne nyisson???? Esetleg valakinek ötlet?
kru27-02-2007 07:13:08 // 2388
szerintem nem!
de a neten fel tudod lelni a pontos garrett típusszámokat, hogy melyik verziót mivel szerelték. bocs, de linket nem tudok most adni.
Keyko26-02-2007 23:15:29 // 2387
Üdv emberek!: )
Kérdés: az 1.9Jtd és a 2.4 Jtd-n ugyanaz a turbó van?!
Kovi26-02-2007 15:10:24 // 2386
Köszönöm a hozzá szolásokat hanyagolom a biodiesel hajtoanyagot a kocsimbol!!!!!:-))))))))
kru26-02-2007 13:47:01 // 2385
Szedett már le valaki szívósort kipucolás/koromtalanítás végett?
Mennyit hozhat a konyhára? Jelent valamit?
kru26-02-2007 13:42:51 // 2384
s jó japán szokáshoz híven évek óta fejlesztik/tesztelik már... hiába off, finom lesz.
GTPeti26-02-2007 13:38:13 // 2383
Pont a minap írta a Totalcar, hogy a Porsche nem tervezi, hogy dízelmotort használjon.
mesa26-02-2007 13:31:35 // 2382
Adrián26-02-2007 13:15:21 // 2381
én is anno olvastam a termos okfejtést ezért (Kösz)figyeltük mi is auto vásárláskor hogy mennyire megy fel az üzemi hőm.
Viszont amit megfigyeltem hogy bármennyire van tolva az autó 90 C meg 1 mutató vastagság a maxi amire melegszik!
GTPeti26-02-2007 13:05:07 // 2380
Nem beszélve arról, hogy többet is fogyaszt. Csak akkor éri meg, ha van vmi kedvezőbb forrása az embernek...
Amúgy a barátom a szívód. Kangoojába mindent beletölt ami folyékony. Volt is pumpafelújítása. Elég sokba került... Merthogy lehet tömítéseket cserélni, meg előfűtőt berakni, a pumpa attól még nem fogja szeretni. Sajnos ritka, amelyik egyáltalán vmennyire elviseli ezeket.
kru26-02-2007 12:56:19 // 2379
Más.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve megnéztük a szívósorba csavart jeladót, ami a szívósorban lévő levegő nyomását érzékeli és ezt adja tovább az ECU-nek.
Mit mondjak, nem látszott az érzékelő a koromtól!
Bazz, mi lehet a szívósór belsejében...
kando.26-02-2007 08:41:04 // 2378
A mekiben növényi zsíradék van, ami szobahőmérsékleten még telejsen szilárd, s kb +50 fok körül kezd olvadni és teljesen folyós olyan 180 fok fölött lesz :)
Egyébként szerintem sem ér meg főleg JTD-nél és MJET-nél ilyesmikkel kísérletezni, még én se nagyon erőltetm ezt a TD-be :)
kru26-02-2007 06:34:57 // 2377
Ezért lehet beapplikálni a gépbe egy üzemanyag-előfűtő kütyüt
a biodízel témától tök függetlenül - a jtd-kben van gyárilag valami ilyesmi kütyü vagy tévedek?
Wickey26-02-2007 01:29:08 // 2376
Aha, 5-10 eurócentért literenként a fene aki ennyit kókányol.
Most komolyan, aki rá van szorulva, szóljon, adok neki két darab százforintost tankolásonként, csak nehogymár ezzel a pancsolt szarral járjon :)
Vagy mégjobb: vegye el egy picit a lúdtalpát a gázpedálról, és egyből fél literrel kevesebbet fog enni az autó. Még jobban is jár mintha biodízelt tankolna.
Grando25-02-2007 22:24:13 // 2375
Ezért lehet beapplikálni a gépbe egy üzemanyag-előfűtő kütyüt (kb. 30rongy), + némi átalakítás itt-ott, mert a biocucc nem tesz jót a tömítéseknek. Nameg télen kap némi hagyományos dízelt hozzákeverve, azt hajrá! :))
Wickey25-02-2007 22:18:32 // 2374
az biodízel.
Amennyivel olcsóbb ötször annyival szarabb is.
Szerintem te is legalábbis átgondolnád a közös jövőtöket a biodízellel, ha hajnali 3-kor mínusz tíz fokban ledermed az a szar menet közben az autópályán, és megáll az autó mint a szög a fában.
Nem mindig lesz a mögötted levő tréleren egy benzines gtv6 amiből le lehet szívni 10 liter jófajta 95-öst amit hozzákeverve a gázolajhoz lábra kap a VM-dízel... JTD-be még a 8V Unijet-be sem önteném bele azt a fost. Semmiképpen sem.
Kovi25-02-2007 21:04:44 // 2373
Sziasztok.
Kinek van tapasztalata növényi olaj-jal kapcsolatban.NEM A NAPRAFORGO OLAJRA GONDOLTAM VAGY A MC-BEN ELÉGETTETRE!!!!:-)))
Ha nem a tülünk nyugatra benzinkutaknál kapható növényi származékokra.
Hogyan megy vele???
Füstöl e töle???
Büdös e töle???
Valami érdekesség rola????
VZalan25-02-2007 20:47:03 // 2372
Nálam is ugyvan énis megméredtem az 80fok!
GTPeti25-02-2007 20:42:36 // 2371
Hiszek neked, de szkeptikus vagyok.
(...mert: Ennyire nem hülyék az olaszok, és műszer és jeladó sem lehet pontatlan.)
De ha te mérted, akkor nálad tuti úgy van.
Satti25-02-2007 18:09:42 // 2370
Ez a szabad fordítás nagyon meggyőző!:-)))
Wickey25-02-2007 18:05:33 // 2369
Szerencsére ilyen fícsör a 164-esen nincsen. Simán tekertem 240-et 190-es téligumival is.
Ott a gilingalangot egy kábé 3x5 centis matrica helyettesítette a szélvédő belső felére ragasztva. Echte germán nyelven közölte hogy "téligumi, apám, ne szaggassál 190 felett vagy megdöglesz". Persze csak megérkezés után vettem észre :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2007 16:44:23 // 2368
az 80 fok, mi rámértünk egyszer poénból computerrel, mert apósjelöltéknek van comutere s mert nekem szinte mindig ott áll a mutató kivéve amikor nem....
nah ezt jól megaszondtam :)))
Goodboy25-02-2007 15:59:56 // 2367
Csao!Nálam a sorrend omv,shell ,ezen két kuton szoktam itatni a vasat ,de legink shell ,mert arra van forrás 200FT/lityiben!!
GTPeti25-02-2007 15:16:42 // 2366
tgabika, nem tudom honnan veszitek a 80 fokot? (50+90)/2=70
(És ha a linearitásban kételkedtek, akkor a (90-40)-et érdemes hozzáadni a 90 hez. Igy meg kijön a harmadik osztás értéke.)
Piritu - 1.000.00024-02-2007 21:35:54 // 2365
Akkor holnap inkább megvárom, amíg kifogy a magyar hárombetűs naftája és bepróbálom az első kinti kutat (valószínüleg kagyló)a pálya mellett.
Ma felkészítettem a kicsikét a nagy útra: ablakmosót feltöltöttem és a téli kerekeket felfújtam 2,6-ra. Holnap még beugrik egy osztrák matrica projekt és utána fogyasztásmérés autópályán. 2300 km van benne, szerintem a tartós 140-150 már nem tehet kárt benne. A téli gummát meg fennhagytam, hogy ne jusson eszembe még kipróbálni a végét.
Piritu - 1.000.00024-02-2007 21:29:49 // 2364
Hát amíg meg nem szólalt a giling-galang a téli miatt. Egyszer bepróbálkozott egy OFF, így toltam neki. Csak lestem, hogy már 190 tart. 1700 km környékén volt.
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2007 21:22:06 // 2363
persze hogy van külömbség a kutak között, elvben mindenki a moltól veszi de adagoltatják a cuccot.... 3 évig futárkodtam európában, a kinti shell-től kb fél literrel evett kevesebbet a jármű. Itthon az a baj a gázolinnal, hogy nagyon savas a kén miatt, ezért is kopnak gyorsabban a porlasztócsúcsok, meg az adagolóknak sem tesz jót stb.
Én mindig csak "márkás" kúton tankolok, shell, agip, ömv de abban sem lehetsz biztos melyik kúton hogyan szarakodnak a naftával vagy a mennyiséggel. Ehen egy jó kis sztori aki tudja a szfvári esso-t kerülje el nagy ívben, fater ment a pözsójával oda tankolni, mert tartalékot jelzett a lámpa. Bele is gyűrt 63 liter gázolajat a 60 lityós tartályba, úgy hogy volt benne még legalább 6-7L.
Szóval fox murder talán tudja mi van odaát.... nálunk a spár :))))
BambiSW24-02-2007 20:37:55 // 2362
Te meddig engedted már szaladni? Persze tudom még bejáratos :))
BambiSW24-02-2007 20:35:01 // 2361
Hát tapasztalatom szerint bizony van. Nekem azt mondták az okosok, hogy az autó nem az üzemanyagtól megy, hanem a fűtőértéktől. Tudtommal ezt csak a sárga kagylós kutaknál ellenőrzik. Egyébként nem szoktak sokat vacakolni a dologgal, kiveszik a "felesleges" üzemanyagot, majd a hiányt kipótolják vízzel. Szóval ahány kút annyi szok(.)ás. Érdekes módon én sokat tankolok tesco kútnál és eddig csak jó tapasztalatom van. A három betűs magyarnál már volt rossz is.
Sajnos engem viszont lenyomott egy 607-es oroszlános. Pontosabban megelőzött, mire persze indultam utánna, csak sajnos 190 felett megszólalt a gilinggalang, mivel még téli gumma van és beállítottam (szerencsére :) ). Persze biztos legalább három literes lehetett.....
Piritu - 1.000.00024-02-2007 19:24:37 // 2360
Kérdésem lenne a rutinos, régi olajkályhásokhoz. Gázolajban is van különbség a kutak között? Első két tankomat egy hárombetűs zöld, nem magyar érdekeltségű kutnál töltöttem, most meg mivel megjött a céges kártya egy magyar három betűsnél. Mintha jobban kerregne és lomhább lenne, de lehet hogy csak kezdem szokni a menetdinamikát. Minden esetre ma egy piros pédétádé nem tudott otthagyni, megelőzni meg nem volt kedvem.
Piritu - 1.000.00023-02-2007 16:32:05 // 2359
A helyszínen nem ez volt kiírva! Egyszer nyolc előtt értem oda és akkor 9-től volt nyitva! Lehet hogy ez a cég nyitvatartása, mert ott van egy mintabolt, abban árulnak!
kru23-02-2007 16:28:25 // 2358
mondjuk így kép alapján nem tudnék dönteni, talán a 2155 valami jó színben és jó bőrből. vagy a 20829 szintén valami jó színben. az ujjatlan nekem személy szerint nem annyira jön be, de lehet, hogy élőben pipec.
Piritu - 1.000.00023-02-2007 16:24:55 // 2357
Közben megtaláltam a képeket én is! Nem volt egyszerű!
Anno ha jól emlékezem az ujjatlant láttam .
kru23-02-2007 16:19:03 // 2356
Illetve dehogynem, ott vannak!!!! egy rakat!!!
kru23-02-2007 16:18:27 // 2355
hát igen, kár, hogy nincs kép a kesztyűről.
azért a lényeg ott van:
hétfő-csütörtök 7-15.3o
péntek 7- 14.3o
és ez rettenetesen kiesik nekem...
Piritu - 1.000.00023-02-2007 15:58:26 // 2354
Nem túl informatív az oldal.
kru23-02-2007 15:56:27 // 2353
gyorsabb voltam :-))) hiába, goggle...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?