megkajált, most fog zuhanyozni, és indulunk. :)
Vagy ne zuhanyozzon? Büdösen jöhet? Végülis hátul ül majd :D
Forum >> DRIFT, avagy erőcsúszás bajnokok!
NaTo28-06-2007 13:36:57 // 694
Marek28-06-2007 13:24:59 // 693
Menjé inkább Robinak segíteni, azt induljatok vazzze!
OFF
OFF
NaTo28-06-2007 13:22:16 // 692
Olvasd el ezt:
Driftről ez az
Driftről ez az
Saughassy28-06-2007 07:28:46 // 691
Értem én, de 300as gumival is le fogsz esni az optimális ívről egy bizonyos sebességnél. Es mivel mindenhol hataron autozunk (mert verseny) ott egy minimalis gazadas is meginditja a segget. Ha arrol beszelunk, hogy nyilegyenes uton akarod belengetni az autot nagy temponal, akkor persze igazad van. Na de most akkor mi is a driftverseny pontozasi szabalyrendszere? Ezt most komolyan kerdem. :)
prooF_7527-06-2007 22:23:47 // 690
azért, mert minél erősebb az autó, annál jobb tapadású (mondjuk annál szélesebb) gumit tud elforgatni azonos sebességen, avagy azonos tapadású gumit annál nagyobb sebességnél tud elforgatni.
egyszóval ha ráraksz egy 120 lovas hácsira 275 széles gummákat, lehet hogy berontasz 190-nel a kanyarba, de kézifék, motorfék, hinta-palinta ide vagy oda, elég hamar meg fognak tapadni a gummák, még ha a szemét is kinyomod a kicsinek, mert egyszerűen nem jut annyi erő a kerekekre, hogy a tapadást legyőzze. és ha megtapad a gumi, akkor ugyebár a keresztbeautózásnak vége, és komoly pontokat fognak levonni a versenybírák:)
ha meg virsligumival akarod kivitelezni a manővert, akkor 190-nél úgy elszáll a kocsi hátulja hogy ember nincs aki megfogja onnan. én így képzelem el a dolgot...
egyszóval ha ráraksz egy 120 lovas hácsira 275 széles gummákat, lehet hogy berontasz 190-nel a kanyarba, de kézifék, motorfék, hinta-palinta ide vagy oda, elég hamar meg fognak tapadni a gummák, még ha a szemét is kinyomod a kicsinek, mert egyszerűen nem jut annyi erő a kerekekre, hogy a tapadást legyőzze. és ha megtapad a gumi, akkor ugyebár a keresztbeautózásnak vége, és komoly pontokat fognak levonni a versenybírák:)
ha meg virsligumival akarod kivitelezni a manővert, akkor 190-nél úgy elszáll a kocsi hátulja hogy ember nincs aki megfogja onnan. én így képzelem el a dolgot...
prooF_7527-06-2007 22:14:44 // 689
szerintem még belefér a fordulókör. max az a kb. 3.5 fordulat kopptól koppig ami gázos..
Saughassy27-06-2007 20:55:53 // 688
Azt mondd meg nekem, hogy miert kell nagyobb kraft a gyorsabb kanyarvetelnel torteno erocsusztatashoz? Elkepzelni nem tudom, de komolyan. :)
Saughassy27-06-2007 20:54:57 // 687
Mi is a problema az elso kerekfelfuggesztessel? Ez most mar komolyan kezd erdekelni:)
NaTo27-06-2007 20:53:03 // 686
Igen, és sajnos a kormányműve a 75-nek sem lesz ideális a drifteléshez. Módosítani kell. Viszont nézd meg a Merciket! Nagyon brutálisan alájuk fordul a kerék, és mint a BMW-knél, kifelé is dől enyhén ha nagyon alá van szedve.
prooF_7527-06-2007 16:23:42 // 685
nagyon brutál ez a vid! hát igen, a 200le alatti gépek mind max 160-nal mennek be a kanyarba, ami nagyon le tudja húzni a pontszámukat. az erősebb gépekben meg ott visít a turbo, mondjuk érthető is, másként nem lehetne többszáz le-ket kihozni a rizskályhákból:DD
egyszer megnéznék mondjuk egy f1-es ferrarit hogy mit alkotna kipörgésgátló nélkül egy ilyen versenyen:))) csak az a gáz velük hogy nem lehet annyira betekerni a kormányt hogy jó szögbe végigmenjenek a kanyaron...
egyszer megnéznék mondjuk egy f1-es ferrarit hogy mit alkotna kipörgésgátló nélkül egy ilyen versenyen:))) csak az a gáz velük hogy nem lehet annyira betekerni a kormányt hogy jó szögbe végigmenjenek a kanyaron...
Saughassy27-06-2007 15:47:54 // 684
Mittomma.. par eve egy driftversenyt a TCn. :)
NaTo27-06-2007 15:10:13 // 683
nem száguldoztak...
mit vágtál te? :))))
D1GP 2006 Autopolis
Kukkantsd csak meg a bemeneti sebességeket, és a lóerőket hozzá :)
Érdekes arányossági tényezőt vélsz majd felfedezni... :)
mit vágtál te? :))))
D1GP 2006 Autopolis
Kukkantsd csak meg a bemeneti sebességeket, és a lóerőket hozzá :)
Érdekes arányossági tényezőt vélsz majd felfedezni... :)
Saughassy27-06-2007 14:43:38 // 682
Velem kar vitazni, mert alapveto targyi ismeretek hianyoznak, driftversenyrol annyi emlekkepem van, ami egy ilyen anyag vagasakor ramragadt. Es ott bizony nem nagyon szaguldoztak. :) Szoval en csak felvetek 1-2 gondolatot. :)
NaTo27-06-2007 14:18:24 // 681
Aki kint volt az biztosan emlékszik a Holland csávó kombi bmw-jére... mit művelt az a slick gumikkal elől hátul... Kőkeményen tolta magát, esélye nem volt senkinek ellene...talán a Cseh bajnoknak, de a Holland jobb volt.
NaTo27-06-2007 13:47:44 // 680
Még annyit, hogy nem akartalak leoltani, vagy leszólni, csupán különbözik a véleményünk. és szívesen vitázok a témában. ;)
Seriff27-06-2007 13:16:05 // 678
Kell az a turbó, hidd el:) És nem a végsebességhez:P
NaTo27-06-2007 13:11:30 // 677
Sau - tanult barátom, nézzél utána a dolgoknak kicsit jobban. :) Egy dolog a vezetői tudás, és egy másik a kocsi képessége, erőssége. Sajnos a KOE-n is nyilvánvaló volt, hogy egy lassú technikás pályán is hatalmas különbség van akár a 160 lóerős 800 kilós hacsiroku, és a 300-350 lovas 1300 kilós BMW-k között is, hiába ugyanolyan jók a sofőrök. És hogy mégjobban megértsd: egy 300 ló fölötti gép már elforgatja a slick gumikat is, és ezzel sokkal komolyabb kanyarsebességet ér el csúsztatva is. Más íven tud menni, szűkebben, közelebb az érintési ponthoz, és sokkal gyorsabban tudja "kitolni" magát a kanyarból. A hacsira hiába teszel slick-et, akkor pálya autó lesz belőle. Nagyon nem mindegy itt a kocsi ereje... úgyhogy csak óvatosan a "pályát tévesztett" dumával. ;)
jah, még annyit, hogy a turbo egyáltalán nem hátrány itt! Főleg, ha már alulról tölt. Nem nagyon mennek itt az autók 2500-as fordulat alatt. Bele se mennek a turbólyukba. Pláne ha dupla turbó van. :) ballábfékkel fékezik a kanyarban, és ha kell rárugnak a kulpungra is.
jah, még annyit, hogy a turbo egyáltalán nem hátrány itt! Főleg, ha már alulról tölt. Nem nagyon mennek itt az autók 2500-as fordulat alatt. Bele se mennek a turbólyukba. Pláne ha dupla turbó van. :) ballábfékkel fékezik a kanyarban, és ha kell rárugnak a kulpungra is.
Saughassy27-06-2007 11:23:55 // 676
Miert mennyivel mennek ezeken a palyakon? Emlekezetem szerint nem igazan gyorsulnak 150-160 fele de 80%an szerintem inkabb a 100 koruli tempo jellemzo. Vagy rosszul emlexem? Oda pedig egy leattetelezett TS mar hozza azt a kraftot amit egy normal valtos 180-200 lovas auto. Aki meg annyival nem tud driftelni, mikor a totojaknak megy 120 loval akkor lehet palyat tevesztett. :)
Marek27-06-2007 11:11:53 // 675
Mé Figi nem ismersz?? Meg a spanjaidat sem??? :( Mi magunk a 75-ös tábor vagyunk a Hungarina Alfa Drifting Team! Ezt a nevet le is lehetne védetni nemde???
Kik még ma Mo-on azok akik Alfákkal driftelnek???? Na ügye!
Szerintem meg a 2.5 v6 lenne két kisnyomású turbóval a legjobb, amerika hajtáslánccal felsyerelve, lekönnyítve, tán becsövezve is! Ugyanis ez a motor a leg strapabíróbb, és kté turbóval 28O LE tartós használatban!!!
Szerintem!
Kik még ma Mo-on azok akik Alfákkal driftelnek???? Na ügye!
Szerintem meg a 2.5 v6 lenne két kisnyomású turbóval a legjobb, amerika hajtáslánccal felsyerelve, lekönnyítve, tán becsövezve is! Ugyanis ez a motor a leg strapabíróbb, és kté turbóval 28O LE tartós használatban!!!
Szerintem!
NaTo27-06-2007 09:59:00 // 674
Szerintem a TS kevés lenne. V6 kell oda turbóval. 150-160 lóerős ugyan kezdésnek elég, de akkor már miért ne kezdjünk erősebbel? Úgyis kelleni fog előbb utóbb. Pláne, ha nem csak a tesco előtt akarunk vele pörögni.
NaTo27-06-2007 09:56:51 // 673
Mester barátom fejében már ott a terv. Az elgondolás az, hogy nekem még van egy régi régi barna Giuliettám nagyanyám udvarán. Eléggé viseltes, de a kasztnit fel lehet használni. A kasztni főleg azért lesz ez, mert ezt lehet már törni zúzni, nem bánja senki, mert úgyis rohad. :D 75-ös futóművet és V6 hajtásláncot kapna. Valamint egy 24 szelepes 3.0 V6-os moci, két tubóval. Műanyag szélvédők, becsövezés, üveg kemény futómű. Mester már el is kezdte összeszedni a cuccokat, eldöntötte, megépíti. Kíváncsi leszek rá nagyon. Kívülről egy ültetett régi Barna ütött kopott Giulietta lesz, de amikor elindul.... :D Lehet majd nyitni a csipákat!
Saughassy27-06-2007 09:49:39 // 672
A TB valoban jo, csak egyreszt az egyik legkevesbe tartos motor, masreszt a leginkabb befolyasolja a homerseklet, harmadreszt meg driftnel nem annyira jo moka a turbolyuk. Sot a feelinget leszamitva sehol sem. :) Legjobb egy kikonnyitett TS lenne egy 1.6 valtoval, esetleg kicsit hosszabbal. Szerintem. :) Koltseghatekony es brutalis.
Rumi26-06-2007 23:25:59 // 671
LOL
jó válasz ;)
jó válasz ;)
Gábor(figi75)26-06-2007 23:22:40 // 670
Akkor jolvan,ha neked vannak 100% gumáid erre,beveszünk a Tim-be! :-)))
Rumi26-06-2007 23:13:10 // 669
a 4 kopott gumid max égetni meg pörögni jó, ami a pályán megpördülést jelent.
Gábor(figi75)26-06-2007 23:10:16 // 668
Na ugye,hogy megy ez! :-)
De sztm a turbós moci nem feltétel,igaz jobb lenne! :-)
Akkor szervezzed,ki mivel tud beszállni én máris felajánlok 4 kopott gumit felnistől!:-)
De sztm a turbós moci nem feltétel,igaz jobb lenne! :-)
Akkor szervezzed,ki mivel tud beszállni én máris felajánlok 4 kopott gumit felnistől!:-)
prooF_7526-06-2007 23:01:06 // 667
végül is össze lehetne gubizni tényleg egy ütős 75 vasat, eggész olcsón.
lehet hogy csak nekem a mániám, de egy 164-esből kibontott v6tb moci jó is lenne bele, csövezünk hozzá még1 u.olyan turbot, olcsóért csináltatunk leömlőt, intercoolert gubizunk hozzá, és máris lesz egy kb 250 pacis gép. hozzá 75 v6 vagy 1.8t hajtáslánc, váltó kikönnyített fogaskerekekkel, futómű 1-2 kisebb okosítással: túlméretes kanyarstabi, hátul ültetőrugó, konik elöl-hátul, sz.tem ennyi elég is. ezen felül már csak egy jó kasztni kell, plusz azt becsöveztetni, esetleg 1-2 könnyítés (első sárvédők, üvegek->müanyag), na meg rengeteg munka, amit s.k. is meg lehet csinálni, pl Robinál:D
lehet hogy csak nekem a mániám, de egy 164-esből kibontott v6tb moci jó is lenne bele, csövezünk hozzá még1 u.olyan turbot, olcsóért csináltatunk leömlőt, intercoolert gubizunk hozzá, és máris lesz egy kb 250 pacis gép. hozzá 75 v6 vagy 1.8t hajtáslánc, váltó kikönnyített fogaskerekekkel, futómű 1-2 kisebb okosítással: túlméretes kanyarstabi, hátul ültetőrugó, konik elöl-hátul, sz.tem ennyi elég is. ezen felül már csak egy jó kasztni kell, plusz azt becsöveztetni, esetleg 1-2 könnyítés (első sárvédők, üvegek->müanyag), na meg rengeteg munka, amit s.k. is meg lehet csinálni, pl Robinál:D
Gábor(figi75)26-06-2007 20:08:56 // 666
Igen van,ilyen? :-O
Én még nem hallottam 75 drift vasról,pilótárol,tim-ről!!! :-O
Nyűgözzél már le!
Én még nem hallottam 75 drift vasról,pilótárol,tim-ről!!! :-O
Nyűgözzél már le!
Marek26-06-2007 19:58:55 // 665
Erre már van egy cég Il Ferro Kft. ... :)))))))
Gábor(figi75)26-06-2007 15:03:15 // 664
Az bizony sok pénz! :-/
Viszont ha kicsit egyénileg támogatnánk 1 épített 75 vassal,szépen alkatrészenként összeraknánk 1 ütős TS-t csak csapatósnak,ha az megvan és kiképzett pilótává avenzsálsz,hipp-hopp keresünk szponzorokat,tudod reklámfelület,termékek,stb.....
Ha ebben bennevagyunk 1 jópáran, megkéne próbálni, "Alfa 75 Time"még most kell lépni a piac nincs nagyon felosztva,vannak lehetőségek,Alfában pedig polpozicíóban vagyunk! :-)
Én támogatom alkatrésszel,ha építeni kell!
Viszont ha kicsit egyénileg támogatnánk 1 épített 75 vassal,szépen alkatrészenként összeraknánk 1 ütős TS-t csak csapatósnak,ha az megvan és kiképzett pilótává avenzsálsz,hipp-hopp keresünk szponzorokat,tudod reklámfelület,termékek,stb.....
Ha ebben bennevagyunk 1 jópáran, megkéne próbálni, "Alfa 75 Time"még most kell lépni a piac nincs nagyon felosztva,vannak lehetőségek,Alfában pedig polpozicíóban vagyunk! :-)
Én támogatom alkatrésszel,ha építeni kell!
NaTo26-06-2007 09:26:43 // 663
Én is szénné égtem, ráadásul szombaton is kint voltam egész nap... és szombaton a toi toi mellett töltöttem az időm, mert pénteken valami gyomorvírus kerülgetett, és eléggé 15 perces futamaim voltak a toiba. :))) Ott állok a kordon mellett, kezemben egy guriga WCpapír, szerintetek nem néztek? :D
De túléltem. Vasárnap már hatottak a széntabletták :)
Maga a verseny nagyon jó volt, a sperakereket én nem ismerem, szerintem voltak jó szövegeik is. Azért nem egyszerű két napon keresztül vezetni a műsort és még jókat is mondani, szerintem. Szombaton beneveztem egy drift taxira. Egy 528-as turbós cápa BMW-vel vitt el Martinák Feri. cirka 350 lóerő. Hát egyesben kegyetlen jól gyorsult, aztán mikor ráhúzta a kettest és megjött a turbónyomás is, akkor mégjobban gyorsult mint egyesben! A harmadik detto... szóva az első két kanyarban szorítottam az ülés szélét! Aztán rájöttem, hogy felesleges kapaszkodni, piszkosul be voltam szíjazva. 100km/h fölött érkeztünk az első kanyarhoz, utána már csak csapódott a fejem hol balra, hol jobbra. :))) Nagyon jó volt. Sajnáltam az 5 ezer forintot rá, de úgy votlam vele, hogy ezt ki kell egyszer próbálni egy profi mellett. Mikor beszélgettünk vele hogy nekem milyen autóm van, rögtön mondta, hogy menjek ki vmikor a pályára gyakorolni, próbáljam ki magam, az a 75-ös elég lenne oda, maximum keményíteni kéne rajta. Szinte mindenki BMW-vel versenyez itthon. Egy Alfa Romeo színesítene a palettán, és egy 75-ös eséllyel venné fel velük a harcot. Ha lenne rá pénzem, bizony csinálnám. De ehhez nagyon sok pénz kell.
De túléltem. Vasárnap már hatottak a széntabletták :)
Maga a verseny nagyon jó volt, a sperakereket én nem ismerem, szerintem voltak jó szövegeik is. Azért nem egyszerű két napon keresztül vezetni a műsort és még jókat is mondani, szerintem. Szombaton beneveztem egy drift taxira. Egy 528-as turbós cápa BMW-vel vitt el Martinák Feri. cirka 350 lóerő. Hát egyesben kegyetlen jól gyorsult, aztán mikor ráhúzta a kettest és megjött a turbónyomás is, akkor mégjobban gyorsult mint egyesben! A harmadik detto... szóva az első két kanyarban szorítottam az ülés szélét! Aztán rájöttem, hogy felesleges kapaszkodni, piszkosul be voltam szíjazva. 100km/h fölött érkeztünk az első kanyarhoz, utána már csak csapódott a fejem hol balra, hol jobbra. :))) Nagyon jó volt. Sajnáltam az 5 ezer forintot rá, de úgy votlam vele, hogy ezt ki kell egyszer próbálni egy profi mellett. Mikor beszélgettünk vele hogy nekem milyen autóm van, rögtön mondta, hogy menjek ki vmikor a pályára gyakorolni, próbáljam ki magam, az a 75-ös elég lenne oda, maximum keményíteni kéne rajta. Szinte mindenki BMW-vel versenyez itthon. Egy Alfa Romeo színesítene a palettán, és egy 75-ös eséllyel venné fel velük a harcot. Ha lenne rá pénzem, bizony csinálnám. De ehhez nagyon sok pénz kell.
Gábor(figi75)26-06-2007 08:49:38 // 662
Hmm,de kár messze lakok mindentől,f@sza lehetett! :-)
Nagyon bekéne nyomulni 1 Alfavál oda,sok az überfasza Bmw,építeni kéne 1 drift 75 vasat,valakinek nincs fölös pénze erre? :-)
Nagyon bekéne nyomulni 1 Alfavál oda,sok az überfasza Bmw,építeni kéne 1 drift 75 vasat,valakinek nincs fölös pénze erre? :-)
prooF_7526-06-2007 00:37:35 // 661
Seriff25-06-2007 17:26:34 // 660
Csak az a kész f@szfej speaker ne lett volna:S :D
A leégés nagyon durva- én 10órát voltam a napon, ma nem bírok pólót húzni:))
A leégés nagyon durva- én 10órát voltam a napon, ma nem bírok pólót húzni:))
Gábor(figi75)25-06-2007 17:22:35 // 659
Képek-képek-képek!!! :-))
prooF_7525-06-2007 16:07:18 // 658
Sajnálhatja aki lemaradt a koe-ről, nagyon király volt, voltak nagyon színvonalasan versenyző külföldiek és magyarok, nagy, szoros meccsek, egy-két kisebb koccanás, a többszáz le-s oroszlán bajszát húzogató 120le-s AE86 (Póra Norbival), no meg egész nap napsütés amit néhányan megsínylettünk kicsit... (én konkrétan szénné égtem:)
Tommi23-06-2007 21:08:31 // 657
Minek mész olyan korán? :)))
Seriff23-06-2007 21:03:02 // 656
Srácok,úgy néz ki, hogy én 8 előtt érek ki- a batátom valszeg be tud vinni, majd csörögjetek, ha kiértek, üdv:)
Tommi23-06-2007 20:38:13 // 655
Az oldalamon kint van a számom, csörögj rám olyan fél 10 felé és akkor meg fogom tudni mondani...
Tommi23-06-2007 20:37:09 // 654
Nemtom még merre megyünk, szerintem ezt ott reggel fogjuk megszülni :)
Rumi23-06-2007 20:36:32 // 653
9: 40 kor a Campona melletti buszmegállóban, vagy mögötte?
Rumi23-06-2007 20:32:54 // 652
vigyázok rájuk hogy azok is maradjanak :ppp
holnap akkor Camponánál fel tudsz venni? nézek bkv-t oda
holnap akkor Camponánál fel tudsz venni? nézek bkv-t oda
prooF_7523-06-2007 20:24:32 // 651
mint írtam lejjebb én a 22. ker.ből jövök, de ha ti nem errefelé, hanem az m0-áson, akkor talhatunk mondjuk szigetszentmiklóson is, valahol a lehajtó közelében. kérdés hogy mikor?9.30, vagy inkább 9.45?
Marty23-06-2007 19:25:35 // 650
Nem hiszem, lesz dolgunk elég!!!!:(
Tommi23-06-2007 19:24:17 // 649
OK :) Te/Ti nem jössz/jöttök?
Marty23-06-2007 19:21:46 // 648
Akkor majd integessetek Szigethalom irányába!!:))))
Tommi23-06-2007 19:11:02 // 647
Sziasztok!
Áki+NaTo+én kb negyed tízkor találkozunk az Üllői úton és onnan megyünk, ki merre hogyan? :) Jobb lenne minél több Alfával menni :)
Délután beszéltem NaTo kollégával, ő ma is volt kint és aszonta beszarás jó :)
Áki+NaTo+én kb negyed tízkor találkozunk az Üllői úton és onnan megyünk, ki merre hogyan? :) Jobb lenne minél több Alfával menni :)
Délután beszéltem NaTo kollégával, ő ma is volt kint és aszonta beszarás jó :)
prooF_7523-06-2007 13:27:33 // 646
Óh, rendben. Na, ezek szerint Rumi még mindig nem tudott összehozni egy működőképes járgányt a gépparkjából...:D
Seriff23-06-2007 13:00:42 // 645
Köszi, Marek már felajánlotta, de Rumi mondja, hogy szívesen beül melléd:) Majd mekkbeszélitek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
528
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?