Ahh, mondtam már, hogy imádom a németeket? Képmutatás lvl 9000:
Németországban minden eddiginél több új terepjárót állítottak forgalomba idén
Forum >> Erőforrás alternativák
RomeoOne11-12-2019 17:35:55 // 1717
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2019 09:07:59 // 1715
csak némi nyál no meg kiirtottál több ezer zuzmót :)))
Kazes☻11-12-2019 09:07:17 // 1714
A Balkánról mérgezik egész Európát
„16 erőművük annyi kén-dioxidot és nitrogén-oxidokat pöfög ki magából, mint az európai országok 250 másik erőműve.”
„16 erőművük annyi kén-dioxidot és nitrogén-oxidokat pöfög ki magából, mint az európai országok 250 másik erőműve.”
Liquid11-12-2019 07:59:32 // 1713
Látom te se igazán vágod, vagy nem akarod :) Úgyhogy hagyjuk inkább...
Piritu - 1.000.00011-12-2019 07:53:07 // 1712
Akkor én nyertem! A Giuliettával a 163ezer km megtételéhez egy liter benzin se kellett .-DDD
Piritu - 1.000.00011-12-2019 07:51:23 // 1711
itt van. 1000 km 11 óra alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2019 07:13:38 // 1710
Extrém hülyeségnek nincs határa az 1l benzinnel legtöbb kmet megtevő versenyen eddig a rekord 4896km... akkor most mi a legződebb idáig? :)))
Kócosw11-12-2019 07:05:45 // 1709
erre akartam pontosan en is celozni ;)
nagyon melle ment a törtenet es ezzel az ál "zöld"séggel susmogjak el a valodi problemakat jelenleg. Pedig azok egyre nagyobbak..
Nincs az a vastag penztarca amit el ne lehetne vekonyitani...
nagyon melle ment a törtenet es ezzel az ál "zöld"séggel susmogjak el a valodi problemakat jelenleg. Pedig azok egyre nagyobbak..
Nincs az a vastag penztarca amit el ne lehetne vekonyitani...
Piritu - 1.000.00011-12-2019 06:59:50 // 1708
Az internet bugyaiban lattam egy videot, ahol egy Teslaval mennek 1300(?) km-t.(nem a Kopasz felere gondolok) Ketten vezettek felvaltva es egesz jo idot mentek.
Piritu - 1.000.00011-12-2019 06:55:13 // 1707
..es hova tennenek be meg egy a gyarinal masfelszer nagyobb akkut? Rugocsere is kellene. 😁
Erhard 242 (Pure Energy)10-12-2019 22:38:40 // 1706
Akkor a setétebb oldalon :))))
RomeoOne10-12-2019 22:30:50 // 1705
Én már a setét oldalon vagyok, hisz delejem van :D
RomeoOne10-12-2019 22:30:05 // 1704
Csak hogy elég demagóg volt a kísérő szöveg, amivel megosztottad. Tényleg akkor lesz alternatíva, ha hozni tud egy rendkívül szélsőséges eredményt, ami világrekordnak számít és a belsőégésű motor felhasználásának is egy utolsó cseppig kifacsart, teljesen illegális felhasználása volt?
Persze tök jó, hogy a belsőégésűvel ilyet is lehet, de miért csak akkor lehetne alternatíva a villany, ha ezt a felhasználás kb. 0.1%-át adó szélsőséges eredményt tudja? Miért ne lehetne jó alternatíva egy csomó más felhasználási körben?
Nem hiszem, hogy olyan végletekben kéne gondolkodni, hogy vagy egyik vagy másik.
Persze tök jó, hogy a belsőégésűvel ilyet is lehet, de miért csak akkor lehetne alternatíva a villany, ha ezt a felhasználás kb. 0.1%-át adó szélsőséges eredményt tudja? Miért ne lehetne jó alternatíva egy csomó más felhasználási körben?
Nem hiszem, hogy olyan végletekben kéne gondolkodni, hogy vagy egyik vagy másik.
Erhard 242 (Pure Energy)10-12-2019 22:10:12 // 1703
kezd átállni a setét oldalra ... hiába nagy erő az amper főleg a Paks2 :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)10-12-2019 22:08:48 // 1702
nem rég volt fent a faszbúkon az óriás sor a töltőnél amcsiban ... milyen 50 percről beszélsz? inkább órák vagy napok :DDDD
Liquid10-12-2019 22:04:43 // 1701
Nem vagyok én helikopter, hogy pörögjek, csak betoltam egy linket, érdekességképpen.
Nem igazán vágom mire akarsz kilyukadni...
Nem igazán vágom mire akarsz kilyukadni...
RomeoOne10-12-2019 21:50:43 // 1700
Egyáltalán nem olyan nagyon távoli dolog ez, mint ahogy ezt hiszed :)
Belerakják a sebváltót, mint a Taycan-ba, ha nagyon akarnák, akár még meg is csinálhatnák pár éven belül.
De amúgy meg nem mindegy? Nem érted ezt az egész villanyautózás témát, ha még mindig ilyeneken pörögsz :)
Belerakják a sebváltót, mint a Taycan-ba, ha nagyon akarnák, akár még meg is csinálhatnák pár éven belül.
De amúgy meg nem mindegy? Nem érted ezt az egész villanyautózás témát, ha még mindig ilyeneken pörögsz :)
Liquid10-12-2019 21:46:28 // 1699
aha, és közben 160-as átlagot tol 4500km-en... mesélj még :D
Itt nem csak a töltés a lényeg, hanem az igénybevétel is, ehhez kevés a 90-nel poroszkálás.
Itt nem csak a töltés a lényeg, hanem az igénybevétel is, ehhez kevés a 90-nel poroszkálás.
RomeoOne10-12-2019 21:38:00 // 1698
Miért kéne 10 perc alatt feltölteni? 22 perc 20-szorosa az 7 óra 20 perc. Tegyük fel, elmegy 450 kilométert ezekkel a paraméterekkel a 200D. Az 9 megállást jelent. Az majdnem 50 perc megállónként. És nem kell 2x annyi idő a töltésére, mint egy 100D-nek.
Liquid10-12-2019 21:30:43 // 1697
valóban nem, de mikor töltöd fel a Tesla 200D-t 10 perc alatt? Nagyon nem hozza. :)
RomeoOne10-12-2019 21:26:20 // 1696
Sztem a 20x-osát már most is simán hozza egy ugyanilyen preparált villanyautó. Azért 250 literesre bővített tank, nem épp széria :D
Liquid10-12-2019 21:13:30 // 1695
Kb. akkor beszélhetünk a villanyautózásról, mint alternatíváról, ha ennek a töltési időnek mondjuk 10, de legyünk nagyvonalúak: 20-szorosét tudja, hasonló igénybevétel mellett:
az egész 4546 kilométeres út alatt csak 22 percet töltött állással
az egész 4546 kilométeres út alatt csak 22 percet töltött állással
RomeoOne10-12-2019 18:21:04 // 1694
Az elektromobilitás egy nagyon drága formája a széndioxid csökkentésnek - varkonyigabor.blog.hu
A legfontosabb kijelentése a Deutsche Bank elemzőinek az, hogy az elektromobilitás egy nagyon drága formája a CO2 csökkentésnek. Szerintük az e-mobilitás állami támogatása egy példa arra, hogy hiányzik a klímavédelem kapcsán a költséghatékonyságra való törekvés.
A legfontosabb kijelentése a Deutsche Bank elemzőinek az, hogy az elektromobilitás egy nagyon drága formája a CO2 csökkentésnek. Szerintük az e-mobilitás állami támogatása egy példa arra, hogy hiányzik a klímavédelem kapcsán a költséghatékonyságra való törekvés.
Erhard 242 (Pure Energy)10-12-2019 07:26:44 // 1693
Januárban összeomlik a Holland villanyautó piac klikk
Zsolt15507-12-2019 17:22:40 // 1692
vagy csak egy csomag gyúfáért. :-))
Zsolt15507-12-2019 17:21:52 // 1691
Én tudom, hogy genya vagyok, de minden este arra mennék haza a V8-cal és mindig beugranék a töltőállomáson a Tesla Shop-ba egy rágóért vagy egy illatosítóért. :-DDD
Zsolt15507-12-2019 17:19:24 // 1690
Én inkább úgy mondanám, hogy a "Wir schaffen das" sikertelenségének beismerése helyett erőltetik ezt a "zöldprogramot". Ugyanis a hatalom megtartása érdekében a "Zöld" pártokkal ki lehet egyezni és meg lehet a kormányzáshoz szükséges többséget őrizni. Csak azt kell mondani, amit azok akarnak.
Ha sokat és sűrűn hallják az emberek a környezeti gondokat a különböző médiákban, akkor azzal foglalkoznak, mert azt tartják fontosnak és nem az egy bizonyos térségből beérkezők okozta problémát.
Még annak ellenére is ezt erőltetik, ha ezzel valóban válságba tolják a saját iparukat.
Ha sokat és sűrűn hallják az emberek a környezeti gondokat a különböző médiákban, akkor azzal foglalkoznak, mert azt tartják fontosnak és nem az egy bizonyos térségből beérkezők okozta problémát.
Még annak ellenére is ezt erőltetik, ha ezzel valóban válságba tolják a saját iparukat.
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2019 12:37:57 // 1689
persze, hogy mindenki neki dolgozzon azért így már más a képlet :DDD
Kócosw06-12-2019 11:40:04 // 1688
A német politika jelenleg gőzerővel fűrészeli maga és az ország altt az ágat amin áll az autóipar kicsinálásával. Gazdaságilag csinalja ki magát jelenlet a sok wilkommenskulturos beérkezővel meg gazdasági öngólok sorozatával...
RomeoOne06-12-2019 09:32:10 // 1687
Történelmi rekordot ért el Magyarország téli villamosenergia-fogyasztása 2019. december 4-én, szerdán. A 7099 megawattos csúcsérték 173 megawattal haladta meg a korábbi negyedórás hitelesített történelmi rekordot.
A Mavir Magyar Villamosenergia-ipari Átviteli Rendszerirányító Zrt. tájékoztatása szerint, szerdán a 16 óra 30 perc és 16 óra 45 perc közötti mérési időszakban regisztrálták a történelmi rekordnak számító 7099 megawattos csúcsterhelést.
A gazdasági szereplőknél az átlagosnál magasabb energia-felhasználást eredményez az ünnepek előtti hetekben az év végi hajrá, a lakosság villamosenergia-fogyasztásának növekedése pedig egyrészt az ünnepi díszkivilágítással, másrészt a hideg idő miatti magasabb fűtési igényekkel magyarázható.
A Mavir Zrt. közölte: a magyar villamosenergia-rendszer a télies időben is problémamentesen biztosította az ellátást. Hozzátették: az előírás szerinti tartalék rendelkezésre áll.
A korábbi rekordfogyasztást 2019. január 23-án 6926 MW-os értéken regisztrálta a MAVIR, a nyári csúcs idén június 27-én dőlt meg, amikor is 6633 MW-os rendszerterhelést regisztráltak.
A Mavir Magyar Villamosenergia-ipari Átviteli Rendszerirányító Zrt. tájékoztatása szerint, szerdán a 16 óra 30 perc és 16 óra 45 perc közötti mérési időszakban regisztrálták a történelmi rekordnak számító 7099 megawattos csúcsterhelést.
A gazdasági szereplőknél az átlagosnál magasabb energia-felhasználást eredményez az ünnepek előtti hetekben az év végi hajrá, a lakosság villamosenergia-fogyasztásának növekedése pedig egyrészt az ünnepi díszkivilágítással, másrészt a hideg idő miatti magasabb fűtési igényekkel magyarázható.
A Mavir Zrt. közölte: a magyar villamosenergia-rendszer a télies időben is problémamentesen biztosította az ellátást. Hozzátették: az előírás szerinti tartalék rendelkezésre áll.
A korábbi rekordfogyasztást 2019. január 23-án 6926 MW-os értéken regisztrálta a MAVIR, a nyári csúcs idén június 27-én dőlt meg, amikor is 6633 MW-os rendszerterhelést regisztráltak.
RomeoOne06-12-2019 09:20:39 // 1686
Amúgy durva, de Escobar abból a rohadt sok pénzből pl. iskolákat építtetett, meg oktatási rendszert is finanszírozott. Állam volt az államban. Ha drogprevencióra nem is használta, de nem reklámozta a drogfogyasztást. Exportálta egy rakás pénzért, aztán a drogproblémák meg legyen az amerikaiak baja
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2019 09:03:15 // 1685
jah kb, mint ha Pablo Escobar lett volna a "drogmentesen alapítvány" kurátora :DDDDD
Zsolt15506-12-2019 05:47:24 // 1684
Annak az elégetése úgy látszik "nem" szennyez(?), csak az autó. Mekkora lázadás lenne, ha ezeket betiltanák? Ha rá akarnák kötelezni a németeket, hogy a fűtésüket cseréljék le.
Mert ugye az autójukat - meg minden mást - hitelre veszik, így annak a cseréje nem annyira fájdalmas.De ha a lakást kellen szétverni ...
Így sincs szakember, akkor mi lenne?
Mert ugye az autójukat - meg minden mást - hitelre veszik, így annak a cseréje nem annyira fájdalmas.De ha a lakást kellen szétverni ...
Így sincs szakember, akkor mi lenne?
Zsolt15506-12-2019 05:42:10 // 1683
Ezt mondja mindenki, hogy a töltés idejének a hossza miatt elveszti az autó a mobilitását.
Mondjuk kiváncsi lennék, hogy Afrikában miként szárnyalnak a Tesla eladások, mert ott ugye van napsütés gazdagon.
Mondjuk kiváncsi lennék, hogy Afrikában miként szárnyalnak a Tesla eladások, mert ott ugye van napsütés gazdagon.
Zsolt15506-12-2019 05:39:37 // 1682
Két idézet erre.
Bödőcs Tibor:
"... Ha beszállunk egy liftbe két-három elefánt mellé, akkor nem számít, hogy mi ettünk babot vagy sem. ..."
Hruscsov:
"... A Nyugat-Európaiakat elbutítja a jólét. ..."
Dr.Hanula jól mondta, hogy amíg nem az egész világon összhangban csinálnak valamit, addig sok értelme nincs.
Csak meg kell nézni a térképet, hogy mekkora Európa területe a világ többi szárazföldjéhez hasonlítva.
Bödőcs Tibor:
"... Ha beszállunk egy liftbe két-három elefánt mellé, akkor nem számít, hogy mi ettünk babot vagy sem. ..."
Hruscsov:
"... A Nyugat-Európaiakat elbutítja a jólét. ..."
Dr.Hanula jól mondta, hogy amíg nem az egész világon összhangban csinálnak valamit, addig sok értelme nincs.
Csak meg kell nézni a térképet, hogy mekkora Európa területe a világ többi szárazföldjéhez hasonlítva.
Zsolt15506-12-2019 05:27:11 // 1681
Azt nem írja a tanulmány, hogy a szélerőművek teljesítménye nem állandó, hanem változó, a szél intenzításának megfelelően. Ezért a gyártás folyamatosságának megfelelően más erőműnek is működnie kell közben. Mert a gyártás nem állhat le egy szélcsendes időszakban.
Kócosw06-12-2019 05:21:21 // 1680
kicsit megelozte a szeker a lovat, villanyos auto csak nuku infrastruktura.
Zsolt15506-12-2019 05:15:54 // 1679
Akkor ez olyan, mintha a drogellenes kampányt a drog eladásából finanszíroznák. :-))
Kazes☻03-12-2019 11:17:21 // 1678
Nem semmi... kis jamboree! 😂
Erhard 242 (Pure Energy)03-12-2019 11:00:34 // 1677
uhhh nem kis sor, na erre tervezz végül is ha van pár napod egész faxa kis buli, spontán találkozó :DDD
RomeoOne03-12-2019 10:54:59 // 1676
RomeoOne03-12-2019 10:50:30 // 1675
Az fog is. Jól mondta Vályi a Backstage-ben. Az EU vágja maga alatt a fát, miközben sehol máshol nem ugrottak rá így a személyautók kibocsátási normáira... Az USA-ban az önmérséklet gyakorlása annyit jelent, hogy most már nem V8-assal, hanem V6-ossal viszik a gyereket oviba. Kínában meg építik a szénerőműveket, mint az állat.
Erhard 242 (Pure Energy)03-12-2019 10:42:35 // 1674
erre nem tudok mondani semmit ez a játék lassan olyan, hogy a tojás emeli a koleszterin szintet aztán még sem, de még is, de még sem, de még is... és ez így a végtelenségig x2 :DDD
Majd ha bejelentik, hogy globálisan csökkent a kibocsájtás akkor ok de csak nő és nő, meg nő, még mindig nő.... :(((
Majd ha bejelentik, hogy globálisan csökkent a kibocsájtás akkor ok de csak nő és nő, meg nő, még mindig nő.... :(((
Kazes☻03-12-2019 10:29:45 // 1673
Kérdés, hogy most mennyire tárgyilagos és független... hiszen láttunk már karón varjút! :)
RomeoOne03-12-2019 10:09:59 // 1672
Drasztikusan csökken az akkuk előállítása során keletkező szén-dioxid-kibocsátás - Várkonyi Gábor autóblog
Az akkumulátor cellákhoz szükséges energia a gyártás hatékonyságának a növekedésével nagy mértékben csökkent. Erre a megállapításra jutott a Svenska Miljöinstitutet (IVL), az az intézet, melynek korábbi tanulmányát ezzel kapcsolatban sokszor idézték az akkumulátoros elektromos autók ellenzői.
Az akkumulátor cellákhoz szükséges energia a gyártás hatékonyságának a növekedésével nagy mértékben csökkent. Erre a megállapításra jutott a Svenska Miljöinstitutet (IVL), az az intézet, melynek korábbi tanulmányát ezzel kapcsolatban sokszor idézték az akkumulátoros elektromos autók ellenzői.
Erhard 242 (Pure Energy)02-12-2019 11:15:44 // 1671
vannak visszásságok pl Norvégia aki ugye éllovas a ződ autók felhasználásában, jó az életszínvonal, tudják támogatni a lakosságot, hogy miből hát ami ország fő bevételi forrása a kőolaj export :DDD Ha annyira ződ lenne Norvégia leállítaná a kőolaj kitermelést... jah akkor éhen halnának vagy haltak volna...
Zsolt15502-12-2019 10:31:43 // 1670
Nekem is vannak fentartásaim. :-))
Talán Putyin fogalmazta meg legjobban Greta Thunberg-gel kapcsolatosan: „… Menj és magyarázd el a fejlődő országokban a szegénységben élőknek, hogy nekik mostantól továbbra is így kell majd élniük, mert a svédeknek már meg van mindene és nem akarnak további fejlődést. Inkább menj vissza az iskolába és tanulj! …”
Például – nálunk – általános iskolai anyag, az anyag-, vagy energia-megmaradás törvénye. Nagyon leegyszerűsítve valamiből lesz valami, semmi nem vész el, csak átalakul. Az elektromos áramot elő kell állítani, hogy tudják használni a telefonjaikat és a közösségi oldalaikat. Az elektromos áram nem csak úgy lesz. Ez nem olyan, mint „Levegűbű gyűn, a net!”
De nem létezik örökmozgó (Perpetuum mobile) sem.
- Elsőfajú örökmozgó, az amelyik több munkát végez, mint amennyi energiát felvesz a környezetéből
- Másodfajú örökmozgó, az amelyik a környezetéből felvett hőenergiát veszteség nélkül munkára tudja fogni. Azaz a hatásfoka 100%.
De sem egyik, sem másik gépet a tudomány mai állása szerint nem lehet készíteni. Ezzel is valamit kellene kezdeniük a „zöldeknek”. Vagy legalább megcáfolni ezt a fizikai törvényt is.
Röviden több energia felhasználásával tudsz csak kevesebbet előállítani. A napelemről sem sikerült még bebizonyítani, hogy – a teljes élete során - nem csak nettó fogyasztó, hanem vissza is termel valamit a rendszerbe.
Talán Putyin fogalmazta meg legjobban Greta Thunberg-gel kapcsolatosan: „… Menj és magyarázd el a fejlődő országokban a szegénységben élőknek, hogy nekik mostantól továbbra is így kell majd élniük, mert a svédeknek már meg van mindene és nem akarnak további fejlődést. Inkább menj vissza az iskolába és tanulj! …”
Például – nálunk – általános iskolai anyag, az anyag-, vagy energia-megmaradás törvénye. Nagyon leegyszerűsítve valamiből lesz valami, semmi nem vész el, csak átalakul. Az elektromos áramot elő kell állítani, hogy tudják használni a telefonjaikat és a közösségi oldalaikat. Az elektromos áram nem csak úgy lesz. Ez nem olyan, mint „Levegűbű gyűn, a net!”
De nem létezik örökmozgó (Perpetuum mobile) sem.
- Elsőfajú örökmozgó, az amelyik több munkát végez, mint amennyi energiát felvesz a környezetéből
- Másodfajú örökmozgó, az amelyik a környezetéből felvett hőenergiát veszteség nélkül munkára tudja fogni. Azaz a hatásfoka 100%.
De sem egyik, sem másik gépet a tudomány mai állása szerint nem lehet készíteni. Ezzel is valamit kellene kezdeniük a „zöldeknek”. Vagy legalább megcáfolni ezt a fizikai törvényt is.
Röviden több energia felhasználásával tudsz csak kevesebbet előállítani. A napelemről sem sikerült még bebizonyítani, hogy – a teljes élete során - nem csak nettó fogyasztó, hanem vissza is termel valamit a rendszerbe.
Kazes☻02-12-2019 09:24:48 // 1669
Kazes☻29-11-2019 08:39:41 // 1668
Erre is válasz a 1667. hsz. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
394
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?