Forum >> Erőforrás alternativák

droberto29-11-2019 00:09:34 // 1663
Nem tudom te tapasztalod-e, de engem rendszeresen állítanak szembe az olasz autókat érintő sztereotípiákkal, téveszmékkel.
Engem aki gyerekkora óta ismeri szereli őket, tudja, hogy jók nagyon bánt és igazán lehangol.
De egyébként nem erre gondoltam.
droberto29-11-2019 00:06:20 // 1662
A lombfúvóra felénk is rákaptak levélgyűjtés okán. Itt brümmögnek az ablak alatt. Aztán arra meg nagy ívben tesznek, hogy a járdákra kifújják vele a dzsuvát. Azt meg felsöpörni pont annyi mint gereblyézni. (Már ha megcsinálják) :)
Pedig szorgos (közmunkás)kéz van bőven, csak nincs aki irányítsa ellenőrizze őket.
Toronyeszűek.
Nem tudom milyen jövő elé nézünk, de ezek nagyon nem tetszenek.
Kócosw28-11-2019 14:09:11 // 1661
A fűtőolajat kifelejtetted mint német vidéki tüzelőanyagot... Mert a fűtőolan égetése az ugye környezetbarát. jah nem...
RomeoOne28-11-2019 13:40:05 // 1660
+1

Giulia topic, 12405 ;)
Zsolt15528-11-2019 12:26:48 // 1659
Az egész a piac újra osztása és hogy pörgessék az eladásokat. Erről szól a történet.

Kitalálta Merkel is, hogy nem kell atomerőmű. Zúgó tapsvihar. Hurrá. Zárjuk be rögtön az összeset.

Viszont rájöttek, hogy az áramra azért szükség van. Erre beindították többek között a külszíni bányászatot és régi erőműveket. Falukat dózerolnak el a bányászat miatt. (Ezért bontottak le templomokat is és nem "más" okból.) Még nagyobb lett a légszennyezettség. Erre még jobban erőltetik az elektromos autókat, hátha az segít.

Csak úgy mellékesen Németországban a vidéki házak igen nagy részében fával tüzelnek. De voltam olyan stuttgarti 2. emeleti 5 + 1félszobás lakásban ahol egy kályhával fűtöttek. Ráadásul a belvárosban. A 80-as évek után már gázkazánok vannak. De az meg keletről jön, ezért most már az is „ellenség” és nem adnak támogatást rá.
Sok napelemet szerelnek fel, de az meg pont télen nyújtja a legkisebb teljesítményt felhős ég miatt. Így a fűtést megint nem lehet megoldani vele.

Más. z.B. a németek már alig ismerik a gereblyét. Helyette 90%-ban benzinmotoros lombfújót használnak. Mert úgy kényelmesebb a munka. Vagy a faleveleket is motoros géppel szedik össze. Mert ugye a munkásoknak jogaik vannak. Ez így még az elektromos autókkal sem lesz jó.
Kazes☻27-11-2019 17:57:04 // 1658
Szerintem ezt is rosszul látod... már csak azért is, ha arra gondolsz, hogy nem csak te vagy egyedül a világon, hanem pl. az A.R. gyárban sok dolgos munkáskéz... ha nem fogy az autó (amire azért a tesztek, amik megjelennek hatással lehetnek), akkor nem kell a gyártásához munkaerő sem... sajna.
Piritu - 1.000.00027-11-2019 17:56:52 // 1657
Az új Alfa ettől nem lesz olcsóbb, csak esetleg a használt. Ellenben nem lesz használt se ha nem vesznek újat a negatív “reklám” miatt :-(
Kazes☻27-11-2019 17:53:47 // 1656
Ezt szerintem rosszul látod/gondolod... az Alfa Romeo nem csak egy logó... ez annál több... biztos vannak olyanok, akiknek csak egy logó, avagy bálvány és mint lehet néha látni, simán váltanak... pl. 4 év kemény alfázás után ne utáljatok nagyon, de itt a következő... egy ódi. ilyen is van, de nyilván őt nem érintette meg, vagy nem érzi, értékeli az efféle dolgokat. :)
frusciante27-11-2019 17:39:58 // 1655
Mire gondolsz pontosan? Ha vki szar olaszozik és esetleg ismert ember attól nekünk miért lesz rossz? Ha az emberek ezt el is hiszik az nekem csak jó mert könnyebben és olcsóbban találhatók olyan gépet amilyet szeretnek legyen az új vagy használt alfa...😉😎 Arról nem is beszélve hogy a negatív reklám is reklám...
Zolibácsi27-11-2019 13:24:58 // 1654
Kedvencem a kopasz (becsületes nepper) utolsó videója amikor a Ferrarit hozza, miután be indítják "na mindenki mehet a picsaba az elektromos autóval"
droberto27-11-2019 10:21:07 // 1653
Sajnos de. Ezek hatását már most is a bőrünkön érezzük és fogjuk egyre jobban.
Ezért is fontos beszélni róla, hogy nem minden úgy van ahogy állítják.

Handrásal egyetértek. Karotta meg agymosott lett, önhasonulás miatt adja el a dízelt és vesz villanyost.
És igen, látnunk kell a másikat és el kell tudni ismerni ha valami jó.
frusciante27-11-2019 06:52:23 // 1652
Szerintem kicsit túl komolyan veszitek azt hogy melyik újságíró mit mond illetve magukat az újságírókat is... Ők olyanok mint a politikusok... Amikor mondanak vmit először azt nézik kivel beszélnek és azt mondják amit hallani akarnak az épp jelen lévők... A handras tolja az e autót azervmert mikor elindította a youtube csatornájat meglátta ezt a piaci rést h ezzel még senki nem foglalkozik... Hülye lenne azt mondani h az e autó szar mikor belőlük él... A Karotta is raalt az e témára mert latja benne az anyagi potencialt azé csak van még pár benzines gépe... 😉 Az 59et is azért adja el mert neki öreg és sok a km nem azért mert fúj Diesel és kell az elektriko... Egy újságíró akkor jófej számotokra ha sztarolja az olasz autókat? Vályi Pista sztarolja ha olyan helyen van de mégis inkább propelleres hobbyautoja van... Amit meg is lehet érteni... Én kocsibzi vagyok nem alfafun... Én nem tudok úgy rajongani egy logoert mint sokan ... Faces csoportokban szoktam látni ilyet mikor vki csinál egy fakanalat és belegravirozzak az alfa logót és akkor az a fakanál huuu dejooo... Egy autobzi szerintem lásson túl egy logon és ismerje el azt is ha más márkának az adott terméke jó... Az újságírók látják ezt pl a Pista is... Persze ha nem szeretne olvasókat vesziteni nem fogja azt mondani cityn h az alfa tre meg h miezhee... 😎 Szóval szerintem nem kell olyan komolyan venni őket illetve nem is őket hanem ezt a logó imadast és az alapján megítélni egy újságírót h épp mit ír az alfarol... 😉😎🙊
droberto26-11-2019 13:09:57 // 1651
"A szektor jövőjétől függetlenül egy dolog biztos: akárhány elektromos autót is gyárt majd Kína, a közeljövőben az éghajlatváltozás elleni harc szempontjából ez teljesen elhanyagolható lesz, tekintve hogy az ország áramtermelésének 70 százalékát jelenleg széntüzeléssel termelik."
Minden épkézláb autóipari szakember ezt mondja még jóval kissebb foszilis részarány mellett is.
Azt hiszem politikusaink ezt is jól megoldották.
Csak ki fog a még inkább növekvő környezetkárosításért felelni???
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2019 19:41:34 // 1649
Vályi Pista és az I-Pace: "Ki lehet már vele merészkedni a városból, nem túl messze vagy nagyon megtervezve az utat (A,B,C alternatíva), de az biztos, hogy...khmm...a saját autómmal hamarabb ideértem volna. Most hazafelé szerencsére már mindegy, nem véletlenül van a Taycanban két sebesség. Autópályatempó gyilkos ezeknek, alig van visszatáplálás, csak cipeled a súlyt és veszed ki a töltést. De! Az tény, hogy jól tervezve már azért el lehet vele menni ide-oda, de nagyon figyelni kell a töltőket, mert csúnyán be lehet szopni sajnos."
Liquid22-11-2019 21:24:01 // 1648
hát, petrolhead szemszögből temethető simán, azok alapján amiket mondott az elmúlt időben
Kazes☻22-11-2019 21:16:58 // 1647
Volt már hasonlóról szó korábban is...
Kazes☻22-11-2019 21:16:26 // 1646
Marty legújabb verdája! :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2019 18:45:34 // 1645
nah az új Tesla platós SUV áhhh geccronda és a törhetetlen üveget sikerült betörni a bemutatón :DDDDDD
Cefet... és mennyi a birka hívő, hihetetlen ....
RomeoOne22-11-2019 17:39:07 // 1644
Itt a friss Karotta-közlöny, vagy, ahogy csúfolják, Tesla-közlöny. Cybertruck hype meg minden.
Akit annyira nem érdekel, 17:06-tól az is nézze meg.

Szóval ne temessük Karottát. És igaza volt tegnap R33Z-nek, ennek az embernek kapnia kellett volna egy Giulia QV-t tesztelésre!
droberto22-11-2019 15:48:13 // 1643
Majd az idő eldönti...
RomeoOne22-11-2019 14:45:40 // 1642
Ebbe nem kell semmi többet belelátni, tőzsdei mechanizmusok. Csak a befektetői hangulatot meg várakozásokat mutatja. Valószínűleg túlvásárolták a nyersanyagokat aztán most korrigál az ár.
Olyan ez, mint ha a GBP árfolyamából akarnád levezetni, hogy lesz-e Brexit és hogy mikor. Ez nem így működik.
droberto22-11-2019 14:35:50 // 1641
Úgy látszik nyerésre áll a racionalitás - Szép lassan lebuktak az autógyártók, hogy válságba kerülnek
RomeoOne22-11-2019 13:41:26 // 1640
Na jó... Ez mi a f.szom? :DDD

link
Kazes☻21-11-2019 23:41:36 // 1639
Azért van csak „cseviben”! :D
RomeoOne21-11-2019 23:26:55 // 1638
Ugyan már Kazes, te ennél azért sokkal minőségibb cikkeket szoktál linkelni :)
Egy női magazinban a Suzuki szponzorációs cikke, amiben a hibrid autót egy Tesla-val illusztrálják... Ennyire ne adjuk már le a szintet :DDD
droberto19-11-2019 18:22:12 // 1636
Ez már az előzmény előzménye. Igazából a Hanula Barnás mesterkurzus kivonata.
Közben a kedvenc vloggerem ugye nekiment a Hanulának meg ennek a videónak, a Kopasznak is. Ne mutogass újjal néven fut. Nem linkelem mert, nem. :)
Liquid19-11-2019 15:53:24 // 1635
asszem ez is ide tartozik:
Dízelhiszti
droberto19-11-2019 15:32:14 // 1634
Ettől szerintem nem adta el a lelkét. Ennek a Gergőnek hozta be és az üzletben benne volt egy Nepper TV-s rész. Nincs ebben semmi kivetnivaló. A Kopasz is autóbuzi, meghajlik a Tesla pozitív tulajdonságai előtt. Az embereket meg amúgy is érdekli a Tesla. Meg amúgy sem szabad szemellenzősnek lenni. Mint pl Handras és Karotta.
Mondtam már neked, hogy hallgasd meg az égésteret. Jó arc a kopasz nagyon. Bírja az olasz vasakat.
RomeoOne18-11-2019 22:38:39 // 1633
A Becsületesnepper hamar átesett a ló túloldalára.
Már a Teslapilótának reklámarc, aki az egyik legvéresebb szájú Teslas, pont az a fajta, aki miatt utálni lehet a villanyos/Teslás egybiteseket.

Mondtam én, Robi, hogy nem szeretem az ilyen embereket, pénzért az anyját is eladná :)

https://www.youtube.com/watch?v=Kx8buCK-VBA
Kazes☻18-11-2019 00:53:14 // 1632
+1 a fenntarthatóbb világunkért.
droberto15-11-2019 20:14:22 // 1631
ott221714-11-2019 13:32:05 // 1630
https://www.vezess.hu/hirek/2019/11/06/keszen-van-a-vizbol-keszulo-uzemanyag
Sok szakember állítja, hogy a villanyautó, csak egy mellékvágány.Ezt az üzemanyagot a németek fejlesztik /gondolom a német autógyártók segítségével/ .Nem gondolom, hogy nagyon örülnének annak, hogy a kínai akkugyártóknak legyenek kiszolgáltatva ,márpedig a bányák, ahol az alapanyagokat termelik ,nagyrészben kínai tulajdon, vagy kínai koncessziós joggal rendelkezik. Biztos vannak dolgok a háttében amit estleg nem is sejtünk, de majd az idő kiforja. Addig / meg azután is/én meg simogatom a benzinfaló-környezetszennyező V6-omat. :):):)
Liquid13-11-2019 15:27:49 // 1628
Így van. Az a nagy baj szerintem, hogy az összes autógyártó kinyilatkoztatta, hogy nem fog újabb nemvillany modelleket tervezni, főleg dízelt nem mert az maga az ördög. Ezzel együtt y villany meg még nincs ott, hiába szeretnék a német sötétzöldek. Ergo, hamarosan nem lesz mit megvenni annak akinek dízellel kéne járnia.... :(
Nyilván ez a sötétebb fajta lehetséges forgatókönyv, de jelenleg errefelé tartunk. Kíváncsi vagyok meddig marad ez az irány.
Kazes☻13-11-2019 15:14:15 // 1627
Ez a másik szélsőség... Nem azt mondta, hogy álljon vissza, vagy, hogy mindenki csak dízellel járjon. De minden esetre felhívta a figyelmet, hogy a mai villanyautózás még kiforratlan, kvázi túl hamar lett piacra dobva tömegével meg pláne és nem jó a reklám... sőt... gondolt itt az energiahordozókra, ill. a villanyáram előállítására.

És olvasd hozzá a 1597.hsz cikkét...

Egyáltalán nem a fejlődés ellen, vagy pont a villanyautó ellen... hanem az észszerűség mentén... és úgy kéne, hogy működjön minden és mindenki.
RomeoOne13-11-2019 14:10:45 // 1626
Senkit nem fog érdekelni. A gépezet már nagy nehezen elindult egy új irányba, ezt már nem fogja senki visszafordítani. A dízel éra elmúlt. Nem fog eltűnni a dízel, szó sincs róla, csak most már nem fog boldog-boldogtalan dízellel járni, hanem visszaáll egy normál részarányra és az fog dízelezni, akinek tényleg szükséges. Nem baj ez szerintem, az sem volt normális, hogy a személyautók több, mint fele dízel.
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2019 14:09:44 // 1625
inkább 19 mihály a 3-as... jah a magyar átlag simán meg fogja venni nem pénz a keresetekhez képest... csak azt nem tudom mi a fxért 14 év az autók átlag életkora itthon :DDD
elmondom a 19 mihály még a "szar" nyugaton is a lóvésok kiváltsága ...
RomeoOne13-11-2019 14:05:09 // 1624
Jó az észrevétel, de ez már messzire vezet. Ugye a Tesla azért nem feltétlenül a népautó kategóriába akarja célozni magát, de az alap 3-as, amikben ugyanezt megkaphatod, az messze nem kerül ennyibe. Ugye, amit Vályi is tesztelt az iphone kereskedővel, arra olyan 21-22 milla körüli árat mondtak, de az már a csúcsváltozat. Az alap szerintem 15-17 környéke lehet. Ez sem a népautó kategória még, de már szó sincs kőgazdagokról.

Nem tudom, hogy ezek a funkciók mikor terjednek el, de szerintem sosem lesz igazán azon az árszinten, mint a mai "olcsó" autók. Ugye, a hírek arról szólnak, hogy a kisautó piac már nem éri meg, mert kicsi rajta a haszon, ha bele kell pakolni mniden modern technológiát. Mert akkor már nem olcsó, pedig ezen a piacon olcsónak kéne lenni. Kivonul ebből a szegmensből i Fiat is, nem lesz 500 meg Panda. Nem lesznek olcsó autók, mert már nem lehet olcsó autót gyártani. Amiben modern technológia van, az nem olcsó, amiben meg nincs, az nem kell a kutyának sem.

Na innen megközelítve mondom azt, hogy egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy lesz olcsó villanyautó, önvezetéssel meg minden szarral a mai árakhoz viszonyíva olcsón. Meg úgy en bloc, lehet, hogy másféle autó sem.
Kazes☻13-11-2019 13:39:03 // 1623
A 1616.hsz.-ben a PSA egyik új vezíre már mondja a tutit... csak hallják is meg! :)
Liquid13-11-2019 13:34:45 // 1622
mire a tömegekhez jutna, addigra lesz jövedéki adó a villanyon, nem lesz ingyenparkolás, meg kedvezmények, meg elegendő töltő se, sőt áram se :D
Kazes☻13-11-2019 13:13:38 // 1621
No, de komoly vezető támogatás sőt, önvezetés, nagy és pontos navigáció, szerviz igénytelenség („csak gumi kell rá, meg ablakmosó”) stb... pont ez kellene a nagyobb tömegeknek... nem (csak) a kőgazdagoknak... helló!
:)
Liquid13-11-2019 12:58:54 // 1620
De van szükség arra, hogy egy egy családi szedán legyorsuljon egy sportkocsit? (egyszer)
Amúgy a Dodge Daemon kb. tudja, de biztosan van olyan Ferrari amit le tud nyomni mondjuk egy M5 vagy Giulia QV, vagy akármi.
Igen ájfon effekt. Magyarul drágán megveszed a közepes vasat, csak mert menő.
Az ára olyan oldalról irreális, ahogy a Nepper is mondta: a Passat 6x különb és negyedébe kerül, ráadásul 120-szal kell menni ahhoz, hogy eljuss a töltőig. Innen nézve irreális az ára.
Ha az innováció felől nézed akkor nem drága.
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2019 12:58:01 // 1619
jah és a másik Tesla ahol nincs szerviz... sajnos van 20e km-ként ajánlott 40e-nél kötelező ahhoz képest, hogy ugye nincs olaj meg szűrői stb, 700eur egy szerviz... ingyé van na ...
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2019 12:54:21 // 1618
milyen A8 kategória??? Szerintem nem ültél még A8-ban, ez kb olyan volt, mint ha a Dusterre azt mondanád Stelvio kategória ... áhhh
Pont egy Passat kategória de még az sem, mivel az jobban össze van rakva, jobb az anyagminőség, mindig azt mondják az okosok, hogy 40%-kal kevesebb anyagból áll egy elektromos, mint egy belső égésű, akkor ezen mi a tököm a 38 mihály???
Egy új S kategória kb ennyi de mindennel felpakolva, egy E osztály a fele... miről beszélünk? Pont ezért van ezekből oly kevés a németeknél is, mert a kutyának nem kell ennyiért de még Svájcban sincs igazán, pedig ott van lóvé....
RomeoOne13-11-2019 12:06:16 // 1617
Nem tisztem védeni a Teslát, Musk kocsmai szintű nagyotmondásától a víz kiver, de azért érdemes ezt objektívan megnézni és nem úgy, hogy mindenáron azt akarjuk látni, hogy miért szar.

Nem hiszem, hogy túlzottan irreális lenne az ára. Csak hát ez nem egy Passat kategória, nem oda kell hasonlítani.
Ez egy Audi A8 árszintje, felsővezetői autó. Méretre mondjuk csak A6, de amit tud, az simán felrepíti a magasabb kategóriába.
Én, akivel beszéltem és ült benne, az mind odáig volt tőle. Kicsit ilyen iphone hatás szerűnek látom a dolgot. Mondjuk iphone-om sincs, de mindenhol azt látom, hogy aki egyszer iphone-ra váltott, többet nem akart androidot látni.
Engem meglepett egyébként a Nepper reakciója, szerintem még őt magát is. Ő azért kicsit farral állt neki ennek a dolognak, de azért eléggé átjött a video végén, hogy le van tőle nyűgözve, még annak ellenére is, hogy jól kifárasztotta ezzel a hosszú úttal.

Ezt a Tesla v Ferrarit hasonlítást egyébként én sem szeretem, mert egyébként kb. mindenhogy elveri a Ferrari. 1-2x tud csak legyorsulni egy Ferrarit. De fordítsuk meg a dolgot. Mutass olyan autót, ami 38M-ba kerül és akár 1x is el le tud gyorsulni egy Ferrarit. És nem egy sufnituning célgép, hanem egy teljes értékű autó. Nem tudok ilyenről.
Kazes☻13-11-2019 11:17:47 // 1616
Óriási tévedés a dízelautók visszaszorítása: nő a környezetszennyezés
No, csak lesz ebből valami... hogy ne csak a parasztvakítás legyen!
Liquid13-11-2019 09:13:47 // 1615
Úgy értette, hogy nem tudott rendesen menni, mert sok volt a terelés, meg nagy a forgalom. Ezek nélkül nagyobb lett volna az előny.
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2019 09:12:36 // 1614
jah az sem kevés, főleg ha másnap is kéne dolgozni nem mind1 8 órát alszik az ember vagy csak 3at.... itt jön ki a világi mondás "az idő pénz" vagy inkább megfizethetetlen ...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.