Forum >> Fastcaristák vs. Batiánusok
lee7517-11-2004 21:38:02 // 415
senki nem irta le az öreg td-ket
mint a lapomon olvastad en is egy td-vel kezdtem az alfas palyafutasomat es nagyon imadtam (isten nyugosztalja:))
csak ahogy irtad egy kicsit mosoly fakaszto volt hogy egy td-t idezem alig tudot meglepni.
csatlakozva az elöttem szolokhoz maradok a az en kis benzinpusztito 75ösömnel
es megvalami most tulajdonkeppen miröl is megy a vita,hogy a benzines vagy a dizel alfa a jobb????
szerintem ez tök mindegy a lenyeg AZ ALFA A KIRALY legyen az benzines ill dizel mindeketönek megvan a feelingje.
könyörgöm leggalab az alfasok ne vitatkozanak ezen hagyjuk meg ezt a többi szutyok autosnak akik nem alfasok nem??::)))
Robi17-11-2004 21:35:13 // 414
Annyiról van szó, hogy ha nagyon elkezd kihalni a topic, gyorsan megsértem egy-két benzines-tulaj büszkeségét, és máris pörgünk. :)
Robi17-11-2004 21:32:12 // 413
"...Úgy látszik ez a dízel vs. benzin vita kezd baráti ugartásból véresen komoly f@szsággá avanzsálni..."
Huhh, tényleg elég fárasztó napod lehetett. :)))
BFMSE17-11-2004 21:18:39 // 412
Nem eszik olyan forron a kasat. Sztm most is csak ugratas. Mert hat aze' az a lenyeg, hogy alfa, es nem az, hogy mivel megy. (mivel, hogy nyomom neki :)
SKrisz17-11-2004 21:12:20 // 411
Ey elég fárasztó napon vagyok túl így nem nagyon akarom részletezni a mondandóm, csak röviden:
Cgo!
Kicsit sarkítottad az igényeimet azt hiszem. Én messze többet várok (és KAPOK) az autómtól...
Úgy látszik ez a dízel vs. benzin vita kezd baráti ugartásból véresen komoly f@szsággá avanzsálni... Nagyon sajnálom:((( Én maradok továbbra is nagyon sz@r, használhatalan, rugalamtlan, dinamikátlan, gazaságtalan, élvezetmentes, ótvar benzintemetőmnél.
Üdv.
SKrisz voltam.
BFMSE17-11-2004 20:39:28 // 410
En nem irom le az oreg td-ket :D Elozo autom egy Lancia Thema 2,5 TDS volt. Az tenyleg jol ment, nagyon dinamikus volt, es egy ket benzinest meg lehetett vele szorongatni a 2l-esek kozul is. Es a fogyasztasa 8,2 l /100 km.
De azert egy benzines alfa az egesz mas... :)
Robi17-11-2004 19:51:03 // 409
"...eszembe se juttot hogy komolyan versenyezek egy 33-asal..."
No azért egyszer állj ki egy 1.7 16V 33-as ellen, én nem lennék biztos a végeredményben. Nagyon könnyű kis autó az.
"...nem csuma gazzal indultam hanem ugy kb3000ezres fordulattal..."
Én meg elváltottam magam, mert nem működik a fordulatszámmérőm! :)))
"...de legközelebb ha talizunka varosban egy lampanal es gyorsulni akarsz mondjuk ugy 200metert adok 100meter elönyt oke akkor talan nem verek rad ugy 40meternel többet ok..."
Ilyen feltételek mellett bármikor szívesen kiállok ellened. :)
"...te hogy alssz ezzel az aranyal..."
Nekem ennél rövidebb a váltóm.
Ha egyszer lesz pénzem megcsinálni azt a fránya motorgenerált, és lesz egy kis kompresszió a motoromban, akkor rágyúrok egy hosszabb váltóra is. :)
De igazából nem tudom, mennyit forog a gép 160-nál, mert döglött a fordulatszámmérőm.
A félreértések elkerülése végett: nem kérdőjeleztem meg a TS teljesítményét, csak azt akartam mondani, hogy nem kelle leírni az öreg tádékat se.
..17-11-2004 19:28:19 // 408
Ja és a csipet már nem is mondom:))
..17-11-2004 18:40:12 // 407
A TS-en meg nincs rajta a csiga...:))Ezt ne kezdjük el.Én gálánsan egy egált ajánlottam és nem fogadod el?:)))
BFMSE17-11-2004 18:39:46 // 406
En ugy tudom, hogy a 3.0 V6 MJTD "csak" 250 le lesz. (forras: quattroroute 2004 szeptemberi szam). Bar az kell, hogy mondjam az is brutalis teljesitmeny egy diesel motortol... Szoval ott mar nehez dolga lesz a 3.2 V6-nak...
155 2.0 TS-ben is vannak meg tartalekok :)
joe7517-11-2004 18:23:19 // 405
kb. egál, sőt reptéren lehet hogy kicsit jobb is a TS, de ha kimegyünk az országútra, akkor vért izzadna a TS hogy tartsa a lépést ez tuti. És még akkor nincs is benne a Mjet-be a Novitec.:))))
..17-11-2004 18:02:50 // 404
Hát szerintem kb egálban vagyunk, menetteljesítmény szempontjából,de az enyémnek szép hangja van:)))
Ollah, ezt most megyek és megmondom apunak:DD
Ollah17-11-2004 17:55:56 // 403
Joe! Ne is foglalkozz LacUS-sal! Tudod, gyerek még, és apuék pénzén él. :DDDDDD
Bocs LacUS barátom, de ezt nem lehetett kihagyni! :)
Apropó: biztos, hogy menetteljesítményben jobb a MJTD 156, mint a 2.0 155? Csak kérdés, semmi provokáció, tényleg nem tudom!
..17-11-2004 17:22:28 // 402
Jóvanna:))
Tudod,néhány kolléga szemében én csak egy gyerek vagyok még, aki apuék pénzén él...:)))
joe7517-11-2004 17:02:59 // 401
jövőre? Lehet hogy addigra veszek egy 3.0 V6 MJD-t 300 LE és 600 Nm. Akkor lehet majd pislogni.:)))
De félre a tréfát, minden autónál van gyorsabb, szerintem senkinek sem kéne vernie magát rá.
..17-11-2004 16:47:48 // 400
Látod CGO, én bezzeg mondtam anno az indexen is,hogy megyek jövőre Euroringre,meg egy két szlalomra.És engem simán "lesztrítrészingeztél":))
lee7517-11-2004 16:39:13 // 399
na akkor aljunk meg egy szora robi
1:szegeden a lampanal csak poenbol alltunk be a lampanal krisz33-al eszembe se juttot hogy komolyan versenyezek egy 33-asal(bocs krisz)
mint ahogy ha bealnek egy ferrari mele ö se gondolna komolyan hogy versenyezen velem
2:nem csuma gazzal indultam hanem ugy kb3000ezres fordulattal,többek közöt azert mert lasd az 1pontot
es meg azert is mert a kuplungtarcsam mer csereszavatos es csuszik,az elsö hardi tarcsamat mar csak 4csavar fogja
3:az auto palyarol meg csak anyit tenyleg benya sporolas miatt mentem100-120közöt,es meg azert is mert akkor volt hogy 36oraja talpon voltam es k..vara faradt voltam,
4:de legközelebb ha talizunka varosban egy lampanal es gyorsulni akarsz mondjuk ugy 200metert adok 100meter elönyt oke akkor talan nem verek rad ugy 40meternel többet ok,
es csak miheztartas veget amikor szegedröl jöttunk haza es mar csak20kmre voltunk pestöl es egy SCEINTO LEELÖZÖT akkor en is ugy döntötem sporolas ide sporolas oda hogy nyomok egy köveret egeszen 220ig nyomtam akkor volt 5000fordulaton mint ahogy megnezed a kepeket is alapomon amikor mentuk szegedre 160km/h 3400fordulaton tehet nagybol feluton te hogy alssz ezzel az aranyal
szep napot
..17-11-2004 16:07:36 // 398
Joe,idén még előzhetsz...Jövőre már biztos,hogy csak a hátamat látnád, bár lehet,hogy ügyes boxtaktikával faragahatnál az hátrányodból:))))
Attie17-11-2004 15:41:57 // 397
Ácsi!
Dehogy akaroka ringre menni. Az csak egy szemléltető példa volt :)
Még sosem voltam a Hungaroringen. Nem az én pénztárcámhoz szabják :(
Inner Circle17-11-2004 15:18:32 // 396
Átgondolt, logikus, jól felépített, meggyőző és higgadt hozzászólás volt, amelyből sokat lehetett tanulni.
Megtörtént.
És most gyerünk, essünk újra egymásnak!!! :o)
joe7517-11-2004 14:49:47 // 395
Attól függ enyém-e a cég!? :) De viccet félretéve, ha már céges autó, mi jöhet szóba? Suzuki Swift? Egetleg egy klassz Astra 1.4i és társai? Igen ezek alapján dieselt választanék. De ha van olyan cég ahol a rohangálós autó Alfa GTA, szólj egyből! :)
BFMSE17-11-2004 13:10:57 // 394
Akkor felteszem mashogy a kerdest. Ha a ceg fizeti a benzint es annyit mesz amit akarsz akkor is diesel autot valasztasz?
joe7517-11-2004 12:11:02 // 393
Cgo.
Szeretném a 7-es és a 9.-es pontokat az esetemben átjavítani HAMIS-ra!
Köszönöm! :))))
joe7517-11-2004 12:08:49 // 392
LacUS.
Én is mehetek utánad? Vagy az Mjet már nem ér?:PPPP És előzni szabad-e?:PP
Punisher17-11-2004 11:40:44 // 391
Igaz, ami igaz. Ha mindig tolnám a 2.0-nak akkor leené a hajamat, de erre ritkán van szükség. Másrészről, az én havi 2000 km-emnélnél még az is válalható. Viszont nem szeretném megfosztani magamat attól az akusztikai, és menetdinamikai élménytől, ami 4500-7000-ig rám vár.
A dízelnek is megvan a maga feelingje, de az más. Kinek ez, kinek az.
joe7517-11-2004 11:26:22 // 390
Amúgy ma megint szóltak hogy van 60 liter Mol Tempo diesel 160 Ft/ liter áron. Kiszámoltam hogy ~ 12 Ft/km üzamanyag költségre jön ki az autókázásom, amivel dinamikosabban közlekedhetem mint az autóstársaim kb. 90%-a, és mint a benzines Alfások döntő többsége. :PPPP
Úgy hozzáteszem hogy az 1.8 TS-el ismervén a fogyasztását és a benzin árakat a km költség ~ 25 Ft / km-re jött ki.
Akkor miről beszélünk itt??
joe7517-11-2004 11:21:24 // 389
Tudom hogy semmi értelme, de ha egy diesel pörögne 7000-et és szebben szólna mint egy benzines akkor ragaszkodnál a benzineshez???
BFMSE17-11-2004 10:28:01 // 388
Tudom, hogy semmi ertelme, de ha a benzines annyit fogyasztana mint a diesel, akkor is ragaszkodnatok a diesel autokhoz?
Paco17-11-2004 08:36:33 // 387
4. a JTD-be tobb olaj kell. hamis
Attol, hogy nagyobb a motor, mint pl. az 1.6 TSpark, nem kell bele tobb olaj.
4. a JTD-be tobb olaj kell. IGAZ :)
Attol, hogy nagyobb a motor, mint pl. az 1.6 TSpark, nem kell bele tobb olaj. Dehogynem. Minden megállásnál amit az üzemanyagkútnál teszel kb 58 literrel több olajat töltesz bele mint egy TS-be, és azt mind meg is eszi :-P
Robi17-11-2004 01:25:14 // 386
Aki még nem nézte, annak ajánlom figyelmébe a 73-as és az 56-os hozzászólást a "Pihent agyúak..." topicban. :)
Robi17-11-2004 01:13:41 // 385
Öröm volt olvasni ezt a hozzászólást! :)
Robi17-11-2004 00:57:52 // 384
Te könnyen beszélsz '96-os évjáratú autóval...
Robi17-11-2004 00:53:18 // 383
Fűtött garázsban tartom a verdát, biztos el tudok menni. :) Ahogy visszaszerzem a jogsim, állok rendelkezésetekre. Na jó, azért a váltót is kicserélem előtte, mert most nincs kettesem. De ami késik, nem múlik!
Robi17-11-2004 00:50:43 // 382
"...legközelebb nem viszem a gyereket es megnézük mit megy a dieseled..."
Ééértem! Túl nehéz a gyerek! :)))
De benne vagyok.
Viszont nem kezdek se Lacus, se lee27 TS-ével, se SKrisz gépével. Nem szeretek veszíteni. :)
Robi17-11-2004 00:45:38 // 381
"...feltételezem, hogy Ők nem akartak versenyezni..."
Beálltak egymás mellé, és elkezdték túráztatni a gépeket, aztán zöldre meglódultak. Én csak nem akartam lemaradni. :)
..17-11-2004 00:21:41 // 380
Bolondoztam volna?:))
Jó igen nekem tényleg fontos hogy gyorsulgassak:)
Akkor bocsi,mert félre értettem:)
Egyébként még amit kipróbáltam JTD(MJET) az teccett,főleg a 2.4-es.Csak hát ugye én szeretek bolondozni:))De ha megtehetném városi autónak ilyesmit vennék.Vagy Smartot,de az itt off,úgyhogy ezt most csak hangosan gondoltam:))
Cgo17-11-2004 00:14:07 // 379
miert ne lenne hizelgo? Neked egyszeruen ez a fontos es kesz, gyorsulni, bolondozni, figyeltelek am kaposujlakon :)
DE
en imadok utazni. Tavaly elautoztam Korzikara - 4100 km. Iden elautoztam Sziciliara 6116 km. Tavaly 1.6 TSparkkal, iden JTD-vel.
A TSpark koltsege 369,39 liter benzin volt, ami 85500 Ft volt.
A JTD koltsege 393,41 liter gazolaj volt, ami 86900 Ft volt.
A JTD-vel ugyanazt az idot, sebesseget, ... megfutottam, semmi kulonbseg nem volt. Elveztem az utat, toltam 160-170-180, probakepp 200 is megvolt, a JTD raadasul halkabb, kevesebbet porgott, nem volt olyan faraszto - mi kell meg?
Cgo17-11-2004 00:04:34 // 378
SKrisz,
a sas megehezett, ujra verebekre vagyik? :)))
apropo, vannak rugalmassag mereseid a GTV-rol? Esetleg 0-100? soha nem tudom hova tenni az Autod... netan a chipre varsz, aztan mersz?
..17-11-2004 00:03:54 // 377
Cgonál példa lettem:)Bár nem túl hízelgő...
"Szép,gyors,streetracing,..."Ja meg HRing,jövőre Euroring, meg szlalomozás...Node sebaj, betudom annak,hogy még nem találkoztunk élőben:))
És bár Bati a tanúm,hogy ültem JTDben és elismertem hogy jó,azért nem kéne.Hacsak,nem úgy ,hogy a második autóm lehetne egy örömautó ami benzines.Na akkor én is átülnék.De ehhez kb 7milla hiányzik.Szóval addig inkább mindennap egy örömautó.:)))
Cgo16-11-2004 23:50:08 // 376
Sziasztok,
vegigolvastam a topicot 2x, megprobaltam osszegezni a hallottakat es jot nevettem. A parhuzamosok ugyanis a vegtelenben sem talalkoznak :)
Kezdjuk a tenyeknel es tevhiteknel.
1. a JTD szervizigenyesebb. hamis
Minden motornak megvannak a konstrukcios gyengesegei, a JTD az egyik legjobb e tekintetben, a TSparktol biztosan jobb. Ami elromolhat, az a LMM.
2. a JTD szervizperiodusa 10000 km. hamis
A JTD szervizperiodusa eppugy 20000 km, csak par féltö tulajdonos jar gyakrabban.
3. a JTD szervizelese dragabb. hamis
A TSparkhoz kepest 1 szuro van (gazolajszuro) pluszban.
4. a JTD-be tobb olaj kell. hamis
Attol, hogy nagyobb a motor, mint pl. az 1.6 TSpark, nem kell bele tobb olaj.
5. a JTD hangja rettenetes. igaz
Kattog, kerreg, zakatol. Alapjaraton. Menet kozben teljesen egyforma, sot, 146 eseteben peldaul 1 dB-el halkabb a JTD, mint a TSpark.
6. a JTD nehezen indul telen. hamis
Tovabb tart az izzitas (akar 7-8 masodperc), de egyre beroffenik es vigan zakatol. Nincs vele semmi gond.
7. a JTD fustol. igaz
Igaz, minden valtasnal fustpamacsokat hagy maga utan.
8. a JTD is megeszik 10 litert, ha tolod neki. hamis
Durvan vezetve, dugoban allva, fel lehet tornaszni 7 liter korulire az atlagfogyasztast, nalam eddig 6,5 volt a maximum.
9. a JTD vegsebessege nem az igazi. igaz
ez igy van, a 105 lovas JTD-m 150 korul meghal, a tartos 180-at meg birja, de ott mar kinzas erzese van a sofornek.
10. a JTD nem alkalmas elmenyautozasra. hamis
nem definialhato, mi az elmenyautozas, mindenkinek mast jelent es eppen ez a baj.
A 10 kerdes-valasz utan par szubjektiv velemeny:
A JTD tulajok tobbsege rendelkezett gyengebb-erosebb-turbosabb-bivalyabb autoval, de megvaltozott a velemenye:
AUTO
- kozlekedesi eszkoz, ami elvisz A-bol B-be
Alfa Romeo
- Auto, mely elvisz A-bol B-be es mellette valami pluszt is ad neked, elmenyt, amit maga a helyvaltoztatas modja okoz.
Az elmeny okai lehetnek:
- nagyon szep az auto es jo erzessel ulsz bele, elore vetiti a jo autozast
- kenyelmes, hosszu utakat is faradsag nelkul teszel meg
- gyors, rugalmas, biztonsagos elozni
- jol gyorsul, elso vagyok a lampanal
- sok a hely benne, elvihetek barmit barhova
- keveset fogyaszt, jo aron eljutok valahova
Az idealis auto ezek kompromisszumos kombinacioja.
Na most milyenek SKrisz igenyei?
- szep, gyorsul, jo hangja van, evi max 8000 km, a tobbi nem lenyeges.
Milyenek Attie igenyei?
- szep, gyors, ringre akar minden aron menni vele, mindenkit le akar huzni, evi 4000 km
Milyenek Lacus igenyei?
- szep, gyors, streetracing, ...
Milyenek Cgo igenyei?
+ 1 auto legyen, ha lehet, akkor Alfa
+ szep: a 146 szep
+ gyors: 0-100 10,5 mp gyarilag, ua, mint a TSpark
+ hosszu utak: ket het alatt bejartuk Sziciliat = 6116 km. no comment
+ jo fogyasztas: hat literes atlagtol jobb nem kell
+ megbizhato: kopp kopp eddig az
+ evi 30000 km
+ egy tankkal akar 1000 km
+ kenyelem: semmi valtogatas, padlofek-padlogaz, turbo...
- hang: aldozat
- vegsebesseg: minek nekem vegsebesseg? 160-tol gyorsabban szinte soha es szinte sehol nem megyek, mert minek
- porges: ez az, ami meglepo modon, de nem hianyzik. ennek ellenere talan inkabb -, mint +, imadtam a TSpark porgeset.
- fustoles: rossz image, szemely szerint nem zavar, mert nem latom
Ha normalisan nezem, ugy tunik, tobb a +, mint a -
Ha globalisan nezem, a benzines szornyek mind elmenyautok mar csak, havi par szaz kilometerrel, ahol nem szamit, hogy ezert 6000 vagy 8000 Ft-ot kell adni, mert az elmeny karpotol. Esetleg az apu megtankolja. Ennek ellentmondd Bg es Cacho, akik rengeteget mennek, megis a szivobenzin partjan allnak - talan ki kellene probalniuk a masik oldalt. Senki nem tudja megerteni peldaul azt, hogy valakinek tenyleg 1 auto kell, mert a mindennapos ingazasba akar vinni egy kis Alfas dolgot, aki emiatt nem akar fenntartani meg egy autot. Annak a velemenye se szamit sokat, aki alig hasznalja az autot, de tenyleg, akinek megeri 1 km / 100 Ft, mert keves a km es sok az elmeny - tessek. De emiatt leszolni a dizelt?
A masik dolog, amirol mindenki megfeledkezik, az a vezetes elmenye. A vezetes elmenyet nem az adja meg, hogy mennyit mutat a km ora, hanem az erzes, amit nyujt az auto a sofornek. Es a turbo nagyon megteszi a magaet. Az uzemanyagtol fuggetlenul. Lehet, hogy nalam a hiba, de nekem bizony elmenyt nyujt a JTD, imadom, hogy felporog a turbo es meglodul a gep, ahogy valtogatas nelkul 4-ben odalepek neki es 8 masodperc alatt 80-rol 120-ra ugrik, vagy egy veszfekezes utan 3-ban nekilodul es 5,37 mp alatt 40-rol 80-ra gyorsul. Mindezt ugy, hogy 6,5 fole istennek se megy a fogyasztas (1 tankra kivetitve). Cruise modban 5-ben a 90 km/h kb. 1500-as fordulat. Nyugodt szaguldas a fak kozott, valahogy igy mehettek annak idejen a Nagy Alfa Turaautok. Pl. a 24 karatos. A kovetkezo mutato a muszerfalon a tank mutatoja. 350 km utan 1/4, 600 utan fel tank, 880-nal elkezd vilagitani, 1000 km utan megallok tankolni vagy 58 litert. Tok jo erzest ad. Miert attol jo az auto, ha a ringen 261,5 a vege, ha soha nem hasznalja ki valaki? Azokat a dolgokat kell nyomni, amiket gyakran hasznal az ember. Peldaul alacsony fordulaton autozni jeges auton. Peldaul dugoban allni keves penzbol, mert ott aztan elmeny nincs. Peldaul kigyorsitani. Peldaul rugalmasnak lenni. Kit erdekel a 0-100? Nem fontos... Hang? Kompromisszum, ha a JTD elkezd duborogni (lehet rohogni), de abban van valami ferfias, valami nyers ero, mint egy mozdony tor elore es ennek hangot is ad. Tulzassal meg szeretni is lehet. Viszont tenyleg ez a plane az autozasban? Errol szolna az auto? Szep, jo hangu, felkaru automata? Esetleg egy huseges tars, normalis aron? Mindenkinek mas a vagya es álma, egy a lenyeg, a Cuore Sportivo.
Ez a hozzaszolas unnepi:
- 5 eve vagyok Alfa imado
- 4 eve van Alfam
- 1 eve van JTD-m
- 100000 Alfas km van a labamban
- 30000 JTD-s km van a labamban
DIESEL POWER.
Cacho16-11-2004 22:46:17 // 375
Robi!
Kezdesz vicces lenni.
krisz3316-11-2004 22:01:34 // 374
Hali nem biztos hogy Robi el tud menni jönnek a minuszok:)))))
SKrisz16-11-2004 21:52:46 // 373
Robi!
OK! Akkor már nagyon érik egy ilyen piroslámpás móka! Neked van 400ccm előnyöd, nekem 2 henger... :))))
krisz3316-11-2004 21:36:54 // 372
Na ez azért durva volt legközelebb nem viszem a gyereket es megnézük mit megy a dieseled:)))
..16-11-2004 21:26:49 // 371
Na akkor legközelebb ha jössz,akkor gyere utánam (ha tudsz..) én nem spórolok a benyával..Ma Bp-Bécs 180-190 végig 12L-es fogyi..:)))
BFMSE16-11-2004 20:27:22 // 370
En csak azt nem ertem, hogy a dieselesek miert ott akarjak megverni a benzineseket, ahol nem tudja (pl: menetteljesitmenyek).
Paco16-11-2004 20:16:18 // 369
Vagy kénytelen vagyok elfogadni azt a tényt, hogy az a két autó aminek papíron legalább 2 másodpercet kell rádvernie százon betegágy verda, vagy feltételezem, hogy Ők nem akartak versenyezni :-P
BFMSE16-11-2004 19:53:03 // 368
persze persze, a 75 2.0 TS erolkodve elozte le a dieselt...
Robi16-11-2004 19:06:57 // 367
És nem MJTD-m van, de még csak nem is JTD-m, hanem csak egy haldokló, 19 éves 2.4-esem. Gondoljatok bele, mit művelt volna egy modern dízel! :)
Robi16-11-2004 19:04:12 // 366
Hehehe...
Láttátok volna, amikor Szegedről hazafelé egy piros lámpánál beállt egymás mellé gyorsulni lee27 és krisz33. A második sorból legyorsultam a 33-ast, a 2.0TS 75-ös pedig alig tudott ellépni előlem.
Jah, és amikor hazafelé megkérdeztem, hogy miért is kell 100-zal menni az M5-ösön, azt a választ kaptam, hogy spórolunk a benyával. :)))
Én indulás előtt teletankoltam a 45 literes tankomat, és azóta nem kellett bele tölteni. :)
Diesel power rulez!!! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
492
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?