Forum >> Fastcaristák vs. Batiánusok
Bg.23-04-2005 22:43:59 // 1615
Azért én egy kicsit várom a V6 diesel Alfát. Egy sportos márkához hozzá tartozik manapság egy nagyteljesítményű diesel is - persze a nagy teljesítményű benzines is.
Csöri23-04-2005 22:43:54 // 1614
Az enyém a 10. idő.:))
farki23-04-2005 22:22:03 // 1613
Ez evidens. :-PPP
Akkor meg miért kéne bizonyítani? :-))
joe7523-04-2005 22:12:45 // 1612
Nem tudom nem láttam, de nem emléxem, hogy Kaposújlakon nagyon rajta lettál volna azon hogy bebizonyítsd a V6 felsőbbrendűségét, a JTD-vel szemben. :PPP
Paco21-04-2005 16:33:09 // 1611
Joe!
A hondás topicban valaki összeállította az abszolut idősorrendet, mindenki legjobb ideje alapján. Szerinted melyikönk van előrébb? :-P
Willy21-04-2005 15:44:09 // 1610
Én meggoldolnám a gáz beszerelést. Nekem az előző autómban benne volt a gáz (Fiat Ritmo), és szerintem a motornak nem tesz túl jót. Nem tudom, hogy a mostani rendszerek milyenek, de a gáz amit beletankolsz ugyanaz mint pár éve. Csak akkor éri meg, ha tényleg sokat mész az autóval. A megtakarítás 250-500 Ft/100 km.
SKrisz21-04-2005 15:31:17 // 1609
Ez nálam a tipikusan annak az esete, amikor érteni nem értek hozzá, a másokdik szomszéd már hallott róla, hogy van ilyen, de én azért nem merem megkockáztatni...
W21-04-2005 12:31:46 // 1608
Emberek!
Gondolkozott mar kozuletek valaki gaz (LPG) beszerelesen? Egy korrekt rendszer kiepitese garanciaval ugy, hogy belekerulnek az alabbi dolgok, 150e ft korul van.
tartály, multiszeleppel, és töltőcsonkkal
elektromos reduktor
gázszelep
injektoros kapcsoló
injektor lekötő kábel emulátorral
keverő
lambda elektronika
visszarobbanás-gátló
Azt mondanom sem kell, hogy a gaz nagyon olcso. Elmultak mar azok az idok amikor Jozsi bacsi szerelte at a ladajat egy szeleppel meg palackal a csomiban. Vannak a potkerek helyere beteheto tartalyok es megmarad a benzin uzem is, ezzel egyutt a loerok :) Bar laikus vagyok a temaban de nem igy elso latasra nem hulyeseg. Hosszu utakra optimalis megoldas lehet mert ott mar azert szamit a fogyasztas. Ti mit gondoltok a temarol ?
Attie15-04-2005 19:50:20 // 1607
Na ide írom mert ehhez a topichoz passzol.
Joe!
Mentem egy kicsit az 1.3 MJTD-vel. 2000 fölött egész meglepő :)
Az alatt úgy megy ahogy várnám (vánszorog), de onnantól egész kellemesen megindul :) Tökéletes kis városi autó :)
Mondjuk jó lenne, ha a 2.5 millában benne lenne a légkondi + bőrkormány + ABS + rádio :)
joe7514-04-2005 10:25:49 // 1606
Szorgos népünk győzni fog! :))
Cgo. Te jössz Szombaton?
Cgo13-04-2005 18:03:18 // 1605
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2005.04.13.&218488
SzJ12-04-2005 12:17:33 // 1604
http://totalcar.hu/tesztek/14719jtd05/
joe7511-04-2005 11:00:30 // 1603
Hétvégére én is! :)
joe7511-04-2005 10:56:41 // 1602
Nem hiszem hogy bármely gyártó leírna ilyet hogy 150-200e km-re tervezték volna. Mindamellett egy elsősorban városi autó, barátnőm aki miatt megnézzük, azt hiszem 30 év alatt sme hajtana bele 150-200 ezret, így nem hinném hogy ki fog derülni. Most neki egy 60 LE-s Punto I. -es van, az után mindenféle képp nagy durranás lesz a kis Mjet. Amúgy mivel ezt a konszernen kívül beépítik még sok más autóba, Pl. Opel, Suzuki azt hiszem joggal feltételezzük hogy nagyon kis zsír motor, hiszen a konkurencia is használja.
Attie11-04-2005 10:52:35 // 1601
Igen tökéletes családi autó lenne :)
De én azért hétvégére tartanék magamnak egy sportautót is :)
ALFA75td11-04-2005 10:50:38 // 1600
Látod szép és elfér benne egy család:-)))))))
Attie11-04-2005 10:44:13 // 1599
Akkor légyszi írjál már róla valamit, mert kíváncsi vagyok, hogy mit tud az a kis zümi motor :)
Zaj, vibráció, "gyorsulás", dinamika.
Állítólag csak 150-200e km-re tervezték azt a motort :(
joe7511-04-2005 10:28:10 // 1598
Délután megyünk kipróbálni egy Punto 1.3 Mjet-et. Most 2.5 milláért mérik,. ami szerintem baromi jó ár! :)
Attie11-04-2005 10:23:38 // 1597
Hát ha tudnám, akkor én sem egy 155 részleteit nyögném :))))
Maserati Quattroporte... gyönyörű :)
ALFA75td11-04-2005 10:09:35 // 1596
Ha száguldani szeretnék akkor inkább a repülés felé fordulnék ott több az adrenalin amugy vezzettem a müncheni autópályán prsche 930 turbo -t hát engem egy nagy kényelmes limuzin jobban érdekel az ALFÁRA visszatérve én nem azt mondtam hogy csak a gyakorlati dolgok érdekelnek az alfához az érzelmek miatt kötődöm de nem véletlenül van 75td -m ez az érzelem és a gyakorlati érték találkozása . Szerintem
Amugy ha tudod hogy juthatók száz milla $ hoz légyszi oszd meg velem igerem hohy akkor veszek de semmi képpen sem ferrarit hanem egy Maseratit:-)))))))))
Attie11-04-2005 10:00:48 // 1595
Értem.. szóval, ha több százmillió $-d lenne, akkor se vennél egy sport autót magadnak?
Sok pénzről beszélek! Nem hinném, hogy csak egy autód lenne akkor. A 3 gyereket beraknád a nagy köbcentis benzines egyterűdbe, kisbuszodba stb :)
Ha te nem bírod azokat az autókat amiknek nincs gyakorlati értéke, akkor nem is értem miért választottál Alfát :-O Az Alfa tipikusan az az autó amit érzelemből vesz az ember.
Engedd kitörni a szíved vágyát :))) Ne mondd hogy sosem szerettél volna vezetni egy lovacskás autót :) Vonatkoztass el a berögzült napi teendőidtől.
joe7511-04-2005 09:54:09 // 1594
250 LE-s lesz, csak közel kétszeres nyomatékkal. Lehet hogy stopper szerint nem lesz jobb, de hogy minden más esetben odaver majd az tuti. :)
Attie11-04-2005 09:49:42 // 1593
Én most nem emlékszem. A 3.0 JTDM odaver a GTA-nak?
Mondjuk addigra lesz 3.2 biturbo 400 LE-vel :DD
Amúgy mostanában nagyon komolyan elgondolkoztam, hogy a következő autóm dízel legyen :-O De csakis a kisebb fogyasztás miatt. :)
Ez az elhatározás mondjuk Esztergomban alábbhagyott, mert ott hallottam, hogy az új dízel Alfáknak is szörnyű volt a hangjuk alapjárat közelében kintről :(
ALFA75td11-04-2005 09:48:56 // 1592
Három gyerek mellet a ferrari SZART SEM ÉR valamint nem biróm az olyan autókat igazábol amelyeknek gyakorlati értéke nincs csak jaszkarizni jó
Attie11-04-2005 09:46:05 // 1591
Húha... :)
Szóval, ha tényleg sok pénzed lenne, akkor nem egy Ferrarit vennél vagy Lambot, hanem egy JTD Alfát? :)))))
Szerintem nem néztél jól a szived mélyére :) Tényleg szivesebben hallgatod a kerregést mint egy benzines V8 vagy V12 duruzsolását? :)
Nem kell ezekkel feltétlenül száguldozni. Ezzel is lehet just cruisin' üzemmódban menni és akkor is gyönyörű a hangjuk.
joe7511-04-2005 09:44:58 // 1590
Amúgy ha az üzemanyag költség nem számítana akkor GTA-t vennék. Egészen addig amíg ki nem jöv a 3.0 V6 JTDM. Mert utána már tutira inkább azt! Már olyan sokat nem is kell rá várni. :)
joe7511-04-2005 09:43:26 // 1589
Lassan eljön az idő amikor ez sem lesz igaz. Addig még van egy pár évetek reménykedni.:))
Attie11-04-2005 09:42:01 // 1588
Na azért nem :) Mert azt is kitárgyaltuk, hogy egy TURBOS benzineshez képest lassabb, kevésbé gyorsul meg ilyenek :PPPP
Szóval 1:1 :)
ALFA75td11-04-2005 09:35:56 // 1587
De Dieselel ám vennék egy 2.4 166 mjtd-t valamint egy GMC Yukon szintén dieselt azt a sebeséget ami még ésszerü bőven tudja és szeretem a dieseleket lehet hogy azért mert a munkám során is azt vezetek de szeretem
joe7511-04-2005 09:29:46 // 1586
Ok. Ez az egyetlen előnye a kisebb fogyasztás. Akkor 1:0 ide. De mivel azt meg már kitárgyaltuk hogy ehhez képest viszont nincs hátránya a benzinesekhez képest, akkor nyertünk!
Lezárjuk a topicot?:)))
Attie11-04-2005 09:28:28 // 1585
Én alátámasztom Sau adatait :P
Amikor nálam volt, akkor ilyen tempónál 10,5-et fogyasztott. Na most azóta volt rajta egy motorgenerál + kipuff rendszer javítás. Teljesen hihető :)
Attie11-04-2005 09:26:03 // 1584
Szerintem meg semmit se jelent.. csak annyit, hogy egy gazdagabb országban is elkezdtek sprórolni az emberek, ill mivel most ez a trendi azt kezdik el venni.
Tedd a szivedre a kezed és valdd be, ha lenne egy valag pénzed, akkor is dízellel járnál? Ugye nem :PPP
Egyetlen előnye a kis fogyasztás. :)
Tom1211-04-2005 09:26:00 // 1583
Én pl. nem sajnálom a "lovaktól a takarmányt", ha megérdemlik, csak "zabáljanak"! Sőt, ahhoz képest elégedett vagyok. Igaz, nem V6-os szív dobog az enyémben, de Komárom - Martonvásár - Biatorbágy - Budapest - Komárom+ kóválygás, szakaszon a fogyasztás 8,4-re jött ki úgy, hogy Bp természetesen dugókkal tarkítva, autópályán sietősen, 150 - 200 között, az ép ész határain belül.
Alfát azért vettem, hogy úgy "szálljon", ahogy azt én elképzelem, ezt meg is teszi, akkor meg miért "sajnáljam" tőle...? Biztos, abban is van "feeling", hogy ugyanezt 6l-ből megúsznám, de én már csak ilyen "megrögzött benzinfaló" vagyok... Szégyellem is magam az utókor előtt:-)))))
ALFA75td11-04-2005 09:20:59 // 1582
Hát szerintem ez pont egy igen jelentős tényező még Svájcban is elkezték vásárólni a dieseleket ami tiz éve elképzelhetetlen volt és ez már jelent valamit .
wwwSentinelwww11-04-2005 09:18:49 // 1581
Tévedsz Mr. Kokó, nagyot tévedsz ;) 140 - 150 körül szoktam menni tempósan, de iunkább 120 al, mert közben élvezem a zenét amit most szereltünk a kocsiba :-)))) Ha majomkodok akkor gyorsabban is ;)))
Paco11-04-2005 08:54:15 // 1579
Magyarul mindig csak oda lyukadunk ki, hogy a fogyasztásátok jobb... Ezt eddig is tudtuk. És akkor mi van? :-P
joe7511-04-2005 08:51:24 // 1578
Szerintem inkább lehet igaz hogy a mit Te 160-170nek hiszel sebességet, az valójában csupán 150 km/h valós sebesség. Ha folyamatosan 150-nel haladsz mondjuk autópályán akkor elméletileg hihető lehet a 10 literes fogyasztás. Az más kérdés hogy van aki ennek is tud örülni. Nekem valós 150-nél ehhez elég 6 liter. :P
explosive10-04-2005 12:25:45 // 1576
Te az életben nem fogsz 170-el menni:)))))
W10-04-2005 11:29:31 // 1575
A jol mukodo lambda szondad es a gyari kipuf rendszeredet is szamitasba veve szamoljunk inkabb neked egy 20 litykot :))))
wwwSentinelwww10-04-2005 11:26:09 // 1574
Ezek szerint nyomhatom neki és 170 nél megállok 10 literben, dejódejó :))) Nem csaptok be igaz fiúkák, rosszcsontok.....
Robi10-04-2005 10:14:04 // 1573
Hehe. Eco-véhat. :) LOL! :)
Saughassy10-04-2005 01:25:21 // 1572
Neem, 10 litert nekem 160n-170es temponal eszik. :) 140 teljesen realis, csak holmi dizelfanok szerint lehetetlen ez :)
W09-04-2005 23:36:30 // 1571
Ritkan figyeltem igy a fogyasztast de en azt hittem besziv azert egy 10-est vagy 11-et elvegre megiscsak 3.0 meg V6 meg 1600 kg dehat kellemesen csalodtam! Mostma nem is veszek dizelt ;)
fastcar09-04-2005 23:30:45 // 1570
Ez SZVSZ teljesen reális. Nekem anno a 2.5 V6 GTV is ennyit fogyasztott 140-150 közötti autópályázások alkalmával.
W09-04-2005 23:28:18 // 1569
Egy jo kis pentek delutani dugoban 2 es fel oran keresztul a varoson cimu totrtenet alatt tud szepeket irogatni :) 25 meg ilyesmi :)))
Paco09-04-2005 23:27:33 // 1568
A sebességhatárokat én is betartom, csak a korlátozásokat nem :o)
W09-04-2005 23:25:40 // 1567
140-re volt allitva a tempomat, az atlag csak azert esett le 130-ra mert az a 10 km amig a varosban kovalyogtunk az lerontotta :) De en betartom a sebesseghatart... kiveve amikor nem :-D
Paco09-04-2005 23:22:24 // 1566
Na ja. Tiszta autópályázásnál 130-as tempónál szerintem nekem is ennyit eszik. De próbálj meg napi egy órát dugóban ülni :)
Mondjuk ettől még a benzines motorok az istenek :-P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
500
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?