Forum >> Fastcaristák vs. Batiánusok
Paco20-12-2004 14:59:19 // 615
Nekem is voltak már rémálmaim. Lehet hogy a kollega is sikoltozva ébredt. :o)
joe7520-12-2004 14:09:51 // 614
Miért a TS .-nél a gyertyacsere mennyivel kevésbé horror? Amúgy lövésem sincs mikor kell részecskeszűrőt cserélni....
Attie20-12-2004 13:46:59 // 613
És amikor majd részecskeszűrőt kell cserélni? :-) Úgy hallottam annak horribilis ára van :(
SKrisz20-12-2004 11:39:18 // 612
Joe!
Beszélhetünk róla!:))) Ősazinte leszek! Én nagyon szívesen vennék dízel autót mindennapi használatra, de az nem Alfa lenne!!! Nálam az Alfa még mindig egy élvezeti cikk... Ez nekem egyenlőre nem dízel... :)
joe7520-12-2004 11:18:34 // 611
Amúgy régebben szóba került hogy a dieselek szervízkölsége mennyivel magasabb mint a benzineseké. Nos ez igaz is de szinte elhanyagolható a különbség. Pénteken estem át a 20000-es szervízen. Ugyan ott csinálták ( Szegeden ) mint valamivel több mint egy éve az 1.8-ast.
Sajnálatos módon most nekem egy extra tétel is befigyelt mivel a bal első ködlámpámra kaptam egy kavicsot és annak a búrája betört, így azt is cserélni kellett. Ez némiképp megemelte a végösszeget, hiszen a ködlámpa csere munkadíjjal együtt 25000 Ft-ba került. Összesen fizettem 89000 Ft-ot. Ha ezt a tételt levonom, akkor a 20000-es szervízem 64.000 Ft-ba került. Az 1.8-as esetében ez egy évvel ezelött 56.000 Ft-ba fájt. Magyarul a két szervíz között költségben 8000 Ft van. A diesel esetében az üzemanyag szűrő és a levegőszűrő cseréje jelent többletet. A benzines esetében azt csak 40000 km-ként cserélnek, míg itt az is 20000-es periódust bír ki.
Összességébe elhanyagolható a különbség ez nagyjából kicsit több mint fél tank benzin ára, a 2 tankolásnál már simán kompenzálódik is a többlet.
joe7520-12-2004 11:05:50 // 610
:))))
Látod! A tudatalattid máris dieselt szeretne! Csak elnyomod magadban a vágyat! :))
Akarsz beszélni róla? :)))))
SKrisz20-12-2004 10:33:43 // 609
Mert éjjel azt álmodtam, hogy 5.1 mill-ért eladtad nekem, én meg nem tudtam fizetni a részleteket!:))))
joe7520-12-2004 10:29:21 // 608
Miért is?:)))) Amúgy nem! :))
SKrisz20-12-2004 10:17:39 // 607
Joe!
Árulod az autót?:)
norbee20-12-2004 10:14:21 // 606
Öntsünk olajat az AMD-re, az lesz az igazi... Wickey, Te meg mars a rendelőbe! :)
Wickey20-12-2004 10:03:00 // 605
Szerintem ne igyál többet kakaót reggelire. Szerintem :-)
Közlekedőedény köll no. Viszont veszek egy dízelgolfot, ha sokat csesztetsz. Az is occsó, azt is körbe tudom köpködni reggelente, de legalább nem alfa :-)
joe7520-12-2004 08:55:34 // 604
És hol maradnak az elvek????
gázolaj szagot utálós..
benzinkútnál dieselt tankolóst kiröhögős..
motort 7000-ig pörgetőst..
ereiben benzin folyós...
drágán tankolós node ezt leszarós..
elveket sosem feladós..
..ámbár most mégis diesel autót keresős...
és suttyomban diesel imádós..
Szerintem ez tök egyszerű. Szerintem!
:))))))
Wickey20-12-2004 08:44:16 // 603
Na, a folcvágen mondjon le.
Wickey20-12-2004 08:43:22 // 602
Hol olvastál olyat, hogy nem fogom minden reggel körbeköpködni a dízel autót? Ellenben 2700 forint helyett 1300ból elmegy 100km-et. A dugóban meg tökmindegy, mi visz öttel előre.
joe7520-12-2004 08:24:16 // 601
Olvastátok?????
"Ezt is megértük: a szupersportautók között is hamarosan megjelennek a dízelmotorok. A brit Autocar magazin információi szerint ugyanis már vadul tesztelik a Lamborghini kisebbik modelljének dízelmotorral szerelt változatát. A sportkocsiba a Volkswagen ötliteres V10-es erőforrását tették, ami 313 lóerőt és 750 Newtonmétert tud, tehát gyengének éppenséggel nem nevezhető. Ezt a gyár mérnökei és tesztpilótái is alátámasztják, nekik mindössze a motor karakterisztikájával kapcsolatban vannak aggályaik. Az ilyen motorokra jellemző teljesítményleadás tényleg kissé furcsán venné ki magát egy Lamborghiniben, a gépen mindenesetre még sokat finomítanak a sorozatgyártás előtt, melynek idejére eddig még csak tippek sem születtek.
Nem a Lambo az egyetlen olyan autógyár, aki meg kívánja reformálni ezt a kicsi, de annál izgalmasabb szegmenst. A Toyota is készíti nem szokványos hajtású sportautóját, ezt 2007-re ígérik a japánok. "
Lamborghini Gardallo PDTDI .:)))
joe7520-12-2004 08:22:18 // 600
most hangosan röhögök! :))) Kicsit olyan a szitú, mint amikor a hithű muzulmán disznóhúsért rimánkodik! :)) Teccik! :)))
Wickey18-12-2004 17:01:51 // 599
Üvöltök a fájdalomtól. Amúgy nem tud valaki egy patent 145JTD-t?
Munkábajárni kell. Gondolkodtam rajta, hogy valami dízelgolfot kéne vennem, mert azt kellően utálnám ahhoz, hogy megváltás legyen visszaülni a GTV-be, de nem félek attól sem, hogy a dízel 145ös el fog varázsolni annyira, hogy ne kívánkozzak vissza az ALFÁBA hétvégenként. :-PPPPP
BFMSE18-12-2004 16:24:39 // 598
Igazad lehet, megneztem a jtd karakterisztikajat es az tenyleg ilyen. DE, pl omega 2,5 tds nem ilyen, es meg van egy ket diesel ami nem ilyen, bar lehet hogy Robinak van igaza, es a valtozogeometriaju turbo es a kozvetlen kozos nyomocsoves befecskendezes megteszi a hatasat...
Egyebkent amit irtam biztos hogy nem felrevezetes, mert nyelvtanilag sztm ugy helyes hogy 1800-as fordulaton adja le az 550 nm-ert es nem az hogy 1800-as fordulat tól, mert ez azt sugallja hogy utana novekszik a nyomatek es ez azert nem igaz, meg ha csak nagyon picit is de csokken.
Cgo17-12-2004 23:39:51 // 596
szerintem az a felrevezetes, amit te irsz...
nem nagyon kovetem, hogy melyik motor mit tud, de az en osi JTD-m 2000-es fordulaton eri el a max. 255 Nm, DE!!!! 3000-nel meg mindig 250, 3500-nal meg mindig 245 es 4000-es fordulaton, ami a telj. maximum meg mindig 235 Nm. Vagyis az egesz tartomanyban, amig porgetni erdemes, jelen van a maximalis nyomatek 92%-a. Sot, 4500-as fordulaton, ameddig ugye normalis dizeles mar nem is porgeti, meg mindig 220 Nm (86%).
Tessek tehat kulonbseget csinalni eses es eses, megy lefele es megy lefele kozott!
BFMSE17-12-2004 11:53:45 // 595
En inkabb ugy kozelitenek ehhez a kerdeshez, hogy van egy orias ceg az Intel. Le akar nyomni mindenkit, es el van szallva magatol (mint pl a BMW). Aztan jon a sokkal kisebb AMD es csinal egy olyan CPU-t, hogy az Intel csak pislog :)
Mert az AMD gyorsabb mint az intel. Es kisebb orajelen muxik. Kevesebbet fogyaszt, kevesebb tranzisztor van benne, kisebb az fsb-je, szoval mindenben szerenyebb es megis gyorsabb!
Wickey17-12-2004 11:50:52 // 594
AMD is rulez. Pont annyira, mint egy dízelautó. Kiszámolja, mennyi 2 meg 2, occsó.
A dízelautó is elvisz A-ból B-be, és occsó. Mármint üzemeltetni. :-)
Attie17-12-2004 11:44:04 // 593
Király! :) Akkor indítok: Intel rulez! :)
TtK17-12-2004 11:24:06 // 592
Na Intel vs. AMD vita úgyse volt még. :) Úgy már négy párt lehetne és még jobban pörögne a topic. :)
BFMSE17-12-2004 10:42:27 // 591
de az AMD az jo a BMW meg nem :)
TtK17-12-2004 09:09:40 // 590
Nem a motor jelölése eltérő, hanem az autóké. A BMW egy ideje úgy számozza az autókat, mint az AMD a processzorokat. :)
Ollah17-12-2004 09:07:37 // 589
Igen, öntsünk olajat a tűzre!!! :DDDDDDD
Ollah17-12-2004 09:05:32 // 588
Így van, köcsögök!!! :)))))))
Ollah17-12-2004 09:05:10 // 587
Azért írnak 35-öt, mert a 30 az egy turbós. Szerintem... De 3 littyós az a jelölés ellenére.
Ollah17-12-2004 09:04:00 // 586
Amiatt írtam, hogy igyekszünk tartani a lépést, mert az még izmosabb. Bár nem szabad elfeledni, hogy az biturbó dízel! Az egyik T alacsonyan tölt, a másik pedig "magasan". Így könnyű... :))) Mi következik ebből is: az Alfáé jobb! :)))
joe7517-12-2004 07:14:19 // 585
Érdekes. a BMW honlapja szerint az 530d is és az 535d is 2993 ccm. Csak az 530 d esetében 218 LE és 500 NM míg a 535d esetében 272/560.
De minek azonos motornak két külön jelölés? Ez most vagy elírás, vagy simán hülyék a bajorok.:)
M-GEGE16-12-2004 23:40:45 // 584
új 3.0 V6-os alfa dízel? Ilyen emailt ti is kaptatok? Vagy már tudtátok?
250LE?
550Nm@1800?
Hmmm talán mégsem GTA-ra kell gyűjtenem?
Robi16-12-2004 22:40:19 // 583
Nem azzal van a baj. Csak az egyik henger néha megfeledkezik magáról. Olyankor egész mókás az alapjárat. De fordulaton magához tér.
Wickey16-12-2004 22:36:58 // 582
Ennyit a légfelesleggel működő dízelmotorról
Robi16-12-2004 22:36:19 // 581
Az enyém se kormol, hanem elégetlenül kinyomja az elporlasztott gázolajat. :)))
Wickey16-12-2004 22:29:29 // 580
Cöcöcö. Korom az speciel nem játszik. Minden más igen.
Robi16-12-2004 22:24:04 // 579
Azzal te se járnál jól. :)))
Wickey16-12-2004 22:22:36 // 578
Vagy koromtartalomra. :-)
Paco16-12-2004 21:31:57 // 577
Szerintem meg üzemanyagra :)
BFMSE16-12-2004 21:19:51 // 576
Nalunk auto eletkoros, teljesitmenyes, literes, szines, nyomatekos variacio lesz :)
Egyebkent ha mar diesel vs benzin szerintem inkabb a nyomatekra kellene a biztositast kitalalni :D
Robi16-12-2004 21:06:55 // 575
Szerintem is értelmesebb. Csak be ne hozzák hozzánk ezt az autó-életkoros hülyeséget, mert az oltári szopás lenne.
Paco16-12-2004 21:01:28 // 574
A legtöbb országban nem literre hanem teljesítményre mérik, szvsz értelmesebb is az a megoldás.
Wickey16-12-2004 21:00:22 // 573
Németeknél teljesítményre megy a biztosítás. Meg életkorra. Mármint az autóéra. Nálunk a 20 éves 2.5ös szívó dezső, meg a zsír új 2.5V6 biturbó benzines is egyforma kötelezőt fizet. Teljesítményben meg egy ötös szorzó van közöttük. A németeknél is kábé egyformát fizet, de ott a 20éves autót sújtó büntetőkategóriák miatt. Figyeljétek meg, átvesszük mi is a teljesítményalapú adót, megspékelve ezzel a kis szeretetbónusszal. De akkor felrobbantom a Parlamentet.
Paco16-12-2004 21:00:19 // 572
A 320 amúgy is 2.0 lenne, de 2.2 :) :)
Robi16-12-2004 20:58:48 // 571
A biztosításra gondoltam. Azt hittem, hogy ennél azért több helyen van 2 liternél határ.
BFMSE16-12-2004 20:53:41 // 570
A biztositas miatt? vagy miert? Szerintem ez csak nalunk meg az olaszoknal van igy. A nemeteknel mashogy van de nem akarok hulyeseget modnani illetve irni.
Robi16-12-2004 20:52:24 // 569
Az viszont már hülyeség, mert 2 lityó fölé kerül egy hangyafasznyival. Legalább akkora baromság, mint annak idején a francia 2.1-esek.
BFMSE16-12-2004 20:52:03 // 568
nem frissitettem azert nem lattam hogy mar beirtad :D
Robi16-12-2004 20:50:45 // 567
De nem rossz ötlet. Az ilyen buta emberek, mint én, csak azt látják, hogy denagyommegyezazegynyócas! Közben meg nem is egynyócas... :)
BFMSE16-12-2004 20:50:00 // 566
Már régóta ezt csinaljak. Pl az 520 bmw is 2,2-es...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?