Forum >> Fastcaristák vs. Batiánusok
Robi07-11-2004 18:03:38 // 115
"Miért nem lehet kimondani végre, hogy azért van TD-d mert viszonylag normális keretek között olcsón akarsz közlekedni"
Ezt már kimondtam néhányszor a régi fórumon, de lehet, hogy itt is. :)
"Mert velem soha senki nem fogja elhitetni, hogy egy dízel autó vezetése nagobb élvezeti értékkel bír, mint egy ugyanolyan(!!! tehát feltöltős!!!) benzines párja..."
Konkrétan mit élvezel a benzinesben, amit a dízel nem tud? (A hangot leszámítva.) Most nem az én dízelemről van szó, hanem mondjuk egy azonos teljesítményű modern dízelről (pl. V6).
Attie07-11-2004 17:58:52 // 114
Pontosabban nem igazán értem, hogy miért az 1.6 turbódízelt kell összehasonlítani a 2.0 turbó benzinessel.
Én sem értem, hogy szerinted miért egy nagyobb köbcentis dízelt kéne hasonlítani a benzineshez.
Komolyan nem értem... kit érdekel, hogy mennyi a fogyasztás, amikor arról beszélünk hogy melyik a jobb és nem arról, hogy melyik a gazdaságosabb.
Kérdés: Melyik menne jobb köridőt a Hungaroringen: A 2.5 V6 benzines vagy a 2.4 MJTD? 2.0 JTS vagy 1.9 MJTD? Esetleg a 2.0 V6 TB vagy az 1.9 MJTD? De az utóbbi esetben egy 2.4-nek se lenne sok esélye szerintem.
Robi07-11-2004 17:58:51 // 113
"Egy modern turbos benzinmotor biztos hogy jobban megy mint egy modern diesel..."
Ez attól függ, hogy hány köbcentis a dízel, és hány köbcentis a benzines. Már írtam, hogy azonos köbcentiset nincs értelme összehasonlítani, mert az teljesen lényegtelen, hogy mi van a forgalmiba írva, nem attól lesz jó egy motor, hogy kevesebb köbcentis.
Egyetlen pont, ahol egy benzines meg tud fogni egy dízelt, az a tömeg/teljesítmény. (Na jó, meg a hang.)
SKrisz07-11-2004 17:52:24 // 112
Miért van az, hogy minden dízel tulaj, miután elfogyott minden ütőkártya a fogyasztásra lyukad ki??? Nekem azért van benzines turbom, mert VALÓBAN sportkocsit szeretek vezetni.
Egyre inkáb demagógiába kezd fulladni az egész f@szság benzin vs. dízel témában. Miért nem lehet kimondani végre, hogy azért van TD-d mert viszonylag normális keretek között olcsón akarsz közlekedni, akit viszont nem érdekel a fogyasztás az használja a nagyköbcentis vagy feltöltős benzinest. Mert velem soha senki nem fogja elhitetni, hogy egy dízel autó vezetése nagobb élvezeti értékkel bír, mint egy ugyanolyan(!!! tehát feltöltős!!!) benzines párja... bahhh...
BFMSE07-11-2004 17:42:57 // 111
Nem ertem hogy megint min megy a vita...
A diesel biztos hogy kevesebbet fogyaszt, ezzel nem lehet versenyezni.
De azt ugye nem gondoljatok komolyan hogy egy diesel auto jobban megy? Mert ez tenyleg butasag lenne...
A forma 1-es technikaban megoldhato az 1 ccm 1 LE literteljesitmeny. Ennel szerintem a diesel soha nem fog jobbat tudni...
De hogy a foldon maradjunk. Egy modern turbos benzinmotor biztos hogy jobban megy mint egy modern diesel...
Robi07-11-2004 16:54:53 // 110
"Nem gazdaságosabb-at akartál írni?"
Nem. Ha 50 liter benyát kell cipelned magaddal, hogy elmenj 400 km-t, az már nem az igazi. Egy dízelnél ez 22 literrel kevesebb. És itt nem a néhány kilóról van szó, hanem arról, hogy hatszor megverlek Bp-Köln vonalon, amíg tankolsz. :) Ráadásul egy turbó benzinesnél egyenleteseben adja le a teljesítményét egy turbódízel.
"Amúgy tudod mit? Egyetértünk. A dízel hatásfoka jobb. Ennek követlezményeként a te példádnál maradva az 1.6 turbodieselt kell összehasonlítani a 2.0 turbo benzinessel. Azt hiszem akkor még nagyobb vereség érné szegény diesel motort :)"
Nem benzinest akartál írni? :) Pontosabban nem igazán értem, hogy miért az 1.6 turbódízelt kell összehasonlítani a 2.0 turbó benzinessel. Miért is?
Paco07-11-2004 16:33:19 // 109
Ezzel csak arra akarok rámutatni, hogy sz@r a benzines autók hatásfoka. Ugyanannyi üzemanyagból a dízel messze sokkal több lóerőt (helyesen: munkát) hoz ki, mint egy benzines. Tehát melyik a sportosabb?
Nem gazdaságosabb-at akartál írni? A fogyasztásnak mi köze a sportossághoz? Ezt is ezerszer leírtuk már. a sportosság követelményei: dinamizmus, kanyarstabilitás, végsebesség, egyenesfutás, közvetlen érzékelése az útviszonyoknak. De hogy csak a motoroknál maradjunk. Dinamizmus: tehát a motornak könnyűnek kell lennie, jól reagálnia a hirtelen és extrém terhelésváltásokra, könnyen felpörögnie, és egyenletes teljesítményt nyújtania szinte minden fordulatszámtartományban. Ehhez képest a diesel motor a konstrukciójából adódóan nehéz és lomha. Ennyit a dízel és a sportosság viszonyáról.
Amúgy tudod mit? Egyetértünk. A dízel hatásfoka jobb. Ennek követlezményeként a te példádnál maradva az 1.6 turbodieselt kell összehasonlítani a 2.0 turbo benzinessel. Azt hiszem akkor még nagyobb vereség érné szegény diesel motort :)
Robi07-11-2004 16:28:29 // 108
Szintén a péntek-szombati beszerzőkörutam élményei:
Bécsben sétálgattam, és nem a Budapesten jól megszokott benzinszagot éreztem, hanem dízelszag volt! Hallgattam a közlekedő autókat, és tényleg, alig hallottam benzinest. Szóval ez vár ránk is, akár tetszik, akár nem.
Ja, a németek meg annyira szeretik a dízeleket, hogy még a benzinesekre is ragasztanak egy nagy fekete D-betűt, fehér ovális alapon. :)
Robi07-11-2004 16:24:11 // 107
Öööö... Az első mondat nem az enyém, lefelejtettem az idézőjeleket. :)
Robi07-11-2004 16:22:46 // 106
vesszen a diesel!!! 3.2 V6 RULEZ!!!!
Jön a V6-os dízel, ha megérkezik, akkor a 3.2 V6-nak kicsöngettek.
Robi07-11-2004 16:19:02 // 105
Szerintem meg nincs értelme két különböző elven működő motort azonos köbcentinél összehasonlítani. Már írtam egyszer, hogy ez olyan, mintha egy 1.3-as wankelt összehasonlítanál egy 1.3-as otto-motorral.
Tegnap este jöttem meg Németországból. Teleraktam felnikkel fater 1.9 dCI Megan kombiját, a földön húzta a seggét. Ilyen terhelés mellett 200-zal toltam neki hegyre fel, hegyről le. A körülmények ellenére épphogy csak elérte a 7 litert a fogyasztás.
Tehát vegyük, hogy van 7 liter benyánk (azt most nem vesszük figyelembe, hogy drágább, mint a gázolaj). Akármekkora benzinmotort veszünk, nem fogunk tudni 200-zal menni, ha meg akarunk tenni 100 km-t.
Ezzel csak arra akarok rámutatni, hogy sz@r a benzines autók hatásfoka. Ugyanannyi üzemanyagból a dízel messze sokkal több lóerőt (helyesen: munkát) hoz ki, mint egy benzines. Tehát melyik a sportosabb?
Ha pedig abból a szempontból nézzük, hogy melyik jobb télen (ez most épp aktuális), akkor is a dízel jön ki jól. Tévhit, hogy a dízel nem indul hidegen. Ha működnek az izzítógyertyák, és nincs szarrákopva a motor, akkor pöccre indulnak. A diesel hidegen sem fogyaszt sokkal többet, mint melegen, viszont a benzines kiszívja a fél tankot, mire bemelegszik. Ez tapasztalat, anyám viszonylag keveset jár, és akkor is csak annyit, hogy éppen bemelegszik a motor. Akármilyen benzinese volt (köbcentitől függetlenül), télen mindegyik 14-15 liter körül fogyasztott. Tíz éve egy 1.6-os dízele volt, az soha nem evett többet 7,5-nél.
..06-11-2004 13:36:31 // 104
Szerintem a dízel és a benzines motorokat nem érdemes hasonlítgatni.
Az egyiknél(dízel) az eslődleges szempont a gazdaságos üzem,míg a másiknál nem annyire ez dominál.Egy dízelt is fel lehet húzni,de sosem fog úgy pörögni mint egy benzines,és ugye elég fontos,egy sportautónál,hogy minél gyorsabban pörögjön,ebbe sosem lesz versenyképes egy dízel,viszont sosem fog egy benzines 5-6-7 litereket fogyasztani hasonló teljestménynél.
Mindenesetre mindkét motornak meg van a létjogosultsága,nekem spec fontos hogy pörgős legyen egy motor.Amúgy tényleg turbost turbóssal illik összehasonlítani.És ugye egy turbos benzines, mondjuk 155 Q4 és egy modern MJet dízelt nem lehet egy lapon említeni...
explosive06-11-2004 13:22:16 // 103
Ez igaz de turbó nélküli diesel szinte már nincs is!! Én benzin párti vagyok mert télen nincs meglepetés, ja és nincs 4millám egy jó dieselre meg ha volna is akkor is benzinest vennék:))))
Inner Circle06-11-2004 13:07:47 // 102
Én se teljesen értem, hogy néhány kollega miért nem észleli a feltöltött és a szívómotor közti különbségeket :o)
Ma ment előttem egy OFF Skoda Superb ON dízel. Ez ugye, nem túl régi modell. Ehhez képest az hagyján, hogy olyan fekete füstöt okádott mint egy békebeli NOHAB, hiszen menet közben ez nem látszik, álló helyzetben meg nem csinálja. De még a lökhárítója is fekete volt tőle!!! Egy felső kategóriás, vadiúj autónak... úgyhogy ha a büszke tulaj hátramegy, mindenképpen szembesül a szomorú valósággal.
Paco06-11-2004 12:58:59 // 101
Tegyél rá egy turbot és máris ott a 270 ló. Ezer éve ugatjuk, hogy turbos motort turbossal kellene összehasonlítani, nem szívóval.
explosive06-11-2004 12:00:45 // 100
Ja meg még valami, probálj meg egy 2.0Ts16v-s alfa motorból 270le-öt kihozni. Én már láttam 1.9TDi-t 270le-re felhuzva! A benzin motorokat hosszú évek óta nem tudják nagyobb teljesítményre rábirni mig a dieseleket állandóan növelik. Én nem azt mondom hogy jobb a diesel de sajnos bekell látni hogy sokkal jobban fejlesztik öket mint a benzineseket.
explosive06-11-2004 11:53:04 // 99
Na most erre azt tudom neked mondani hogy ha jössz Szegedre oda adom neked a német Bild újságot, és ott komoly szakírok nyilatkozták ezt!
Wickey06-11-2004 11:43:24 // 98
Ez igaz. Volt 20 év előny. Amúgy: nyammnyamm, ott a biturbo 2.0 Ghibli motor. >300 LE. Az egy finomság. Mért nem bírt valami ilyesmi egzotikummal előállni az Alfa is, akár limitált szériában? Egy ilyesmi kifejlesztésekor rengeteg tudásra tehettek volna szert, amiből csöpögtethettek volna a kisebb motorokba is. Megmaradt volna az előny, és az exkluzivitás. Most meg van egy betegágy 240-250 lóerős 3.2 V6 a GTA-khoz GTV-khez. Könyörgöm. Kinek nincs 240 lovas 3ezres motorja?
Bati06-11-2004 11:02:07 // 97
"A benzinmotorokon meg érdemben 25 éve semmit nem fejlesztettek! "
hát ez nem 100% ig igaz
mert ugye az ALFA-nál nem sokat fejlodött a benzin motor
de a konkurenciáknál pont erre a 25 évre volt szükség hogy (sajnos) utolérjenek minket
Wickey06-11-2004 07:41:36 // 96
Ezt gondold át mégegyszer!
A dízelek az elmúlt 15 évben akkora halom lóvét, és mérnökórát kaptak, nem beszélve egy halom dízelspecifikus fejlesztésről (amit ugye a benzinesbe nem lehet átrántani pikkpakk), hogy csak na.
A benzinmotorokon meg érdemben 25 éve semmit nem fejlesztettek!
1980-ban a dupla ikerkarbis 2.0 8V tudott 131 lóerőt. 1987ben ugyanez 8V TS-ben 150-et. Most a 2.0 TS tud asszem 155, 2.0 JTS 165-öt. Gigászi előrehaladás. Annyit molyoltak rajta, amennyi kötelező volt. Injektor, modernebb motorelektronika (nem is ez a jó szó, mondjuk inkább, hogy a kor gyártástechnológiai szintjének megfelelő elektronika. Merthogy olyan csillivilli hightech nem volt, egész egyszerűen az akkori technológiával lett legyártva és kész), lamda szonda, katalizátor, egy-két hangolt kipufogó, s azt jóvan.
Dízel? Közvetlen befecskendezés, mechanikus helyett piezzoelektronikus adagolók, közös nagy nyomócső, részecskeszűrő, öreganyám térgyekalácsa... hol van ez a legendásan megbízható, örvénykamrás, 75 lóerős 3 literes Mercedes szívódízeltől, amit 1 millió km után sem kukázott ki a minimális mechanikai érzékkel bíró gazdi? Vagy a hasonlóan legendás 2.5TD francia dízelektől, amik áfával sem voltak 95 lóerőnél erősebbek, de a világ végét oda-vissza kétszer megjárták?
Szóval ez a 90-40% a jelen technológiai (anyag, gyártás, IT technológiai) helyzetben kábé pont fordítva lehet. A dízel van kihegyezve a lehetőségek 75-80%-ában, a benzines fejlesztés a lehetőségekhez képest olyan 40-45%-on állhat. Olyan hű de fasza csúcsmodern benzinmotort rég láttam, ami teszem azt feltöltős, megüti a 150 LE/liter teljesítményt, környezetbarát, és kisfogyasztású.
explosive06-11-2004 06:21:23 // 95
Az a baj hogy a benzin motorok fejlesztése már 90% fellet van, tehát már sok fejleszteni való nincs rajta. A diesel motorok fejlesztése viszont még csak 40%-on tart. Ebből adodoan előbb utobb nagyon csunyán megveri majd a benzinest:((( De amig lehet addig csak is benzingözös autót fogok venni:)
..06-11-2004 01:03:58 // 94
Bár, én továbbra is maradnék a benzinesnél ,de én úgy mondom ezt,hogy kipróbáltam a JTD M-JETeket.Jók.Ennyi.A korszerű dízeleket már nem lehet annyira félvállról venni.Nem rosszak.Az alfának is ki kell szolgálni a vásárlókat,és lássuk be most a dízelek mennek...
BeeGee05-11-2004 23:14:50 // 93
Nézz már meg egy dieselt! A java jobban füstöl, mint egy waresz.
Alapesetben egészséges autókra gondoltam, nem vezmódosra, chippesre, hengerfejesre, hibás alapjárati mocisra, folytatlan kipuffosra...
Képzeld el a szitut:
Gyalogosan közeledsz egy tutto Alfához. játszik rajta a fény, mutatja az izmait, szigorúan néz rád, körmeit az aszfaltba vési. Jár a motorja, egyre közelebb érsz hozzá, minden érzékszerveddel a kocsira koncentrálsz. Így meghallod a hangját is. Kerepel. Majd a sofőr egy kövér gázzal elindul. Egy- két füstpamacsot hagyva maga után.
Nem kiábrándító?
Nem ismerjük egymást, ezért jelezném: :)
Gabó05-11-2004 23:11:55 // 92
Mi az a benzin?
Olyan dolgot csak a motoromba szoktam tölteni :)
Az autóba gázolaj kell.
Csak kipróbáltam a fórumot.
147seles05-11-2004 21:46:54 // 91
ez meg mi a nagy budos franc?!!?!?
vesszen a diesel!!! 3.2 V6 RULEZ!!!!
Paco05-11-2004 21:19:23 // 90
Akkor?.....
Ne felejtsd el a kincs az én autómban nem kívül van... Hisz láttad. :-P
Bati05-11-2004 20:18:58 // 89
jol megy ahozképest hogy diesel
BFMSE05-11-2004 20:12:12 // 88
akkor????
Komolyan erdekelne mit tud az a 2,4 jtd :D
Bati05-11-2004 20:02:10 // 87
na nyomaték szegények megint mellé beszéltek
nem a menetteljesitményeket hasonlitottam össze
csak zaj szag stb konfortot
2.5 V6 2.4 S5
tud meglepetéseket okozni a V6 nak hiddjétek el
persze ha mindkettö nekikészül akkor a V6 jobb valamivel de ha csak ugy spontán egymásnak esnek akkor ......
Cho Simba (TomQ4)05-11-2004 19:57:09 // 86
Szerencsére elveszett :DDDD
BFMSE05-11-2004 19:54:17 // 85
Cacho!
Hat egy 1,6 ts-t osszehasonlitani egy 2,4 jtd vel tenyleg nem korrekt. Inkabb egy azonos ccm-es benzinessel kellene. Pl 2,5 V6. Es akkor most melyik is mehet jobban? :D
Szerintem egy huzott diesel se tud mit kezdeni egy 2,5 v6-al....
Muhhahhha
BFMSE05-11-2004 19:52:46 // 84
Benned egy pap veszett el... :D
Cho Simba (TomQ4)05-11-2004 19:39:33 // 83
Máté 5.3.
"Boldogok a nyomatékszegények, mert övék a mennyek országa országa,
Boldogok, akik éhezik és szomjúhozzák az igaz benzint: mert ők megelégíttetnek,
Boldogok, akiknek szívök fastcarista: mert ők az Isteni jót meglátják,"
Ti fastcaristák boldogok vagytok, ha szidalmaznak és háborgatnak titeket és minden gonosz hazugságot mondanak ellenetek én érettem. Örüljetek és örvendezzetek, mert a ti jutalmatok bőséges a mennyekben: mert így háborgatták a prófétákat is, a kik előttetek voltak"
Máté 13,16
"A fastcaristák szemei pedig boldogok, hogy látnak a gonosz batiánus koromtól; és a ti füleitek, hogy hallanak V6 üvöltést. Mert bizony mondom néktek, hogy sok próféta és igaz kívánta látni, a miket ti láttok, és nem látták; és hallani, a miket ti hallotok, és nem hallották"
János 20,29
"Boldog az, aki nem látta Fastcart, mégis hisz benne, azaz az összes benzinimádó"
Cacho05-11-2004 19:37:05 // 82
Azért egy 2.0 TS szvsz csak 2000-ig döglött, 3000-ig kezd éledezni, 4000-nél pedig elszabadul a pokol :D Egészen 7200-ig, az enyém legalábbis a teljesítményméréskor egészen leszabályzásig nemigen lankadt.
Egyébként megoldódott már a füstölgős, meg "nem úgy megy, ahogy kéne" problémád?
Cacho05-11-2004 19:31:26 // 81
Pont olyan, 1.6-os. Ezért is nem szerencsés szvsz, hogy egy húzott, 2.4-es turbós autóhoz hasonlítja.
Cacho05-11-2004 19:28:35 // 80
A "diesel" meg "nagy sebesség" szavaid között nem látom az összefüggést :PPP
BFMSE05-11-2004 19:28:16 // 79
Bati!
A funyiromotoros elozo 156-od milyen volt?
BFMSE05-11-2004 18:52:02 // 78
Muhhahhhhahhha
Bati05-11-2004 18:42:22 // 77
ÉS AKKOR INDULJON A HARC
HÜLYE BENZINPUSZTITO NYOMATÉKSZEGÉNYEK
:)
Bati05-11-2004 18:41:26 // 76
EZZEL KELLETT VOLNA KEZDENEM
ÉN IMÁDOM A BENZINES ALFÁKAT DE NEHEZEN TUDOM MEGEMÉSZTENI EGGYESEK LENÉZÖ SZAVAIT AZ ÁLTALUK EGYETALÁN NEM ISMERT CSAK DIVATBOL LENÉZETT DIESELEKRÖL
EZÉRT ÁLLOK KI A VÉGSÖKIG A DIESEL ALFÁK MONDOM ALFÁK MELLETT
RÁADÁSUL ÉVEKIG VOLT BENZINES ALFÁM TEHÁT VAN VISZONYITÁSI ALAPOM
TEHÁT NEM VAGYOK BENZIN ELLENES CSAK SZERETEM A DIESELT
UGYHOGY SENKIVEL SEM AKAROK SE ITT SE MÁSHOL KOMOLYAN ÖSSZEVESZNI MERT SOK UJ VAN ITT AKIK NEM ISMERNEK ELÉGGÉ ÉS ESETLEG MEGSÉRTÖDHETNEK 1-2 BESZOLÁSOMON
A RÉGIEK TUDJÁK HOGY SZINTE SOHASEM KELL KOMOLYAN VENNI
ÉS MOST KOMOLYAN.....SZÁJLIK NEM LESZNEK ???
:))
Bati05-11-2004 18:32:03 // 75
LacUS
nem pörög tényleg 6900
de pl az enyém 5500 nél szabályoz le (igaz 4500nél hülyeség tovább pörgetni)
de a TS motorod 1000->3000 döglött utána van 3900ford tartományod
nekem 800->5500 van az 4700 na inkább csak 1200 töl de akkor is4200 van
és aTS sem érdemes 6300-6500 fölé huzatni söt marhaság mint nekem 4500 fölé igaz ott már igen jo a hangja diselnek is
Bati05-11-2004 18:26:03 // 74
halgass már meg TS motort a java beinditásnál jobban kerepel mint 1 diesel
Bati05-11-2004 18:23:52 // 73
Bg
hangosság
rendeben kis sebességnél valamivel hangossabb a diesel de autopályán nagy sebességgnél
sokkal csendesebb a diesel
Bati05-11-2004 18:22:08 // 72
Tom
szagoljálmá bele egykét katalizátoros benzines kipuffogofüstjébe
csipni fogja szemed
nem azt mondom hogy a diesel jo szagu de a benzinsem a régi manapság
Bati05-11-2004 18:19:45 // 71
HÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mifolyik itt nélkülem????
mingyá végig olvasom az egészet tüzetesen és majd megkapja mindenki a magályét
Tom05-11-2004 13:42:48 // 70
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én nem szívesen cserélnék el egy boxer vagy egy V6-os motor hangot, vagy akár egy soros benzines duruzsolását egy TAKA-TAKA dízelre. Ráadásul büdösek, mint az atom. Főleg ha valami okos hozzáértő hidegen padlóig nyomja már csak azért is, hogy megmutassa egy jelzés nélküli 33-asnak (ami valójában egy 1.3 boxer), hogy milyen über f@szán megy egy zsír új 1.9 TD VW passzát. Azért kíváncsi leszek 13 év múlva arra a passzátra.
Ha viszont veszünk egy 2.0 benzines és egy ugyancsak 2 literes dízelt és pénztárcát nem kímélve elkezdjük átalakítani, tuningolni a benzinesből ki lehet préselni 400 - 480 pacit (Nitró nélkül!), míg a dízelnél, ha fejre állsz, se fogsz belőle kifacsarni 280 LE-nél többet.
Amúgy meg, ha ALFÁD van, akkor csak az számít, hogy jó legyen a kaszni, jó legyen a moci és szeresd.
Az üzem anyag nem számít az autó akkor is egy ALFA, és ez ami igazán számít!
Olasz05-11-2004 13:16:21 // 69
Na mi van???? Elutazott minden dííízeltulaj, csak hogy élvezze az alacsony fogyasztást? :-)))))))))))))))))
Olasz05-11-2004 11:26:59 // 68
Csak ha lesz szabad időm... Most kezdek elhavazódni... :-(
Paco05-11-2004 10:00:07 // 67
Nem vagyok nagyigényű. 1280*1024 24bit tökéletesen megfelel :)
Olasz05-11-2004 09:57:17 // 66
Mit jelentene a nagyobb? Mekkora dpi + pixel méret?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
656
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?