Forum >> Forma-1
Satti28-03-2009 09:06:56 // 59142
Elég érdekesen alakul eddig a dolog, de azért még túl sok következtetést nem kell sztem levonni, mert majd kiderül, hogy hosszú távon, és most nemcsak erre a futamra gondolok, hanem több futamra egymás után, no akkor majd elválik, mennyire lesznek megbízhatóak a Brawn GP gépei a Merci motorral, vagy épp a Williams a Toyota motorral, mindenesetre az kétségkívűl láccik most, hogy vmit nagyon betaláltak, az, hogy ennyit számít-e az a bizonyos diffúzor, nem lehet tudni, bár egyenlőre úgy néz ki, hogy igen.
Grando28-03-2009 09:01:22 // 59141
Na de jó, hogy megjöttél Satti bácsi. Végre vki világosságot hozott itt a sötétségbe! :DDDD
Satti28-03-2009 09:00:24 // 59140
Fékezéseknél töltődik folyamatosan újra, az akkor keletkező hatalmas energiát tárolja el a rendszer.
Grando28-03-2009 09:00:22 // 59139
Akkor igen. De amúgy lúfax. Legalábbis a látottak alapján, és a "jófajta" padlólemezhez (vagy mi a fene ez pontosan) nagyon úgy néz ki.
Attól tartok, hogy hiába lesz esetleg jobb a Ferrari gumikopása hosszú távon, a trükkös csapatok kimehetnek majd akár 3x is kereket cserélni, amíg a Ferrari 2x. Mint anno a Schumi-Brawn-Todt fénykorban.
Attól tartok, hogy hiába lesz esetleg jobb a Ferrari gumikopása hosszú távon, a trükkös csapatok kimehetnek majd akár 3x is kereket cserélni, amíg a Ferrari 2x. Mint anno a Schumi-Brawn-Todt fénykorban.
128-03-2009 08:55:46 // 59138
Hát ez elég érdekes :-))) No majd meglátjuk!! :-)
szasza(SW)28-03-2009 08:54:41 // 59137
Legtöbbször Kimi kigyorsításnál használta,akkor csak ér valamit:)
128-03-2009 08:54:27 // 59136
Én nem egészen ezt írtam, de meghagylak ebben a tudatban :-))))
Willy28-03-2009 08:54:24 // 59135
Szerintem folyamatosan tölt újra. Csak egy körön belül 6,5 mp-ig használhatják. Amikor Kiminél mutatták akkor is ahogy áthaladt a célvonalon már FULL-on volt, szóval valószínű a kör közben töltött a cucc.
128-03-2009 08:53:55 // 59134
Ménem nyomattál egy redbullt?! :-)
szasza(SW)28-03-2009 08:53:04 // 59133
A teszteken is azt hiték üresen mennek,aztán csak néztek mikor kiderült,hogy nem:)
128-03-2009 08:51:26 // 59132
Én azt hittem, hogy ha elhasználták belőle a kraftot, akkor folyamatosan újra tölt! De így hogy csak az új köt megkezdésekor, van újra feltöltve, nem sok értelmét látom a fene nagy energia visszanyerésnek!!
Willy28-03-2009 08:49:44 // 59131
Arról pont lemaradtam. Egy kicsit kómás voltam még a hajnali 6:40-es kelés miatt. :)
128-03-2009 08:49:37 // 59130
Mondjuk nem lennék meglepődve, ha Brawn papa, kizsugázta volna, hogy mennyi benya kell a pole-hoz, és mennyi kell még az első kerékcseréig?! :-) Mer ugye nagy taktikus ám! :-)
Kiskalap28-03-2009 08:49:23 // 59129
A Super Aguri áll a vitatott diffúzor mögött?
Érdekes információ került elő, ugyanis a grandprix.com úgy tudja, hogy az ötlet még a tavalyi évben pattant ki az azóta már megszűnt Super Aguri istálló mérnökeinek a fejéből, akik a csapat feloszlatása után a Honda Racing istállónál kaptak állást, és míg az állandó személyzet az akkori autót fejlesztette, ők már az idei modellen kezdték meg a munkát, és többek között az új diffúzorral is foglalkoztak.
Egyikük azonban a Toyotához igazolt, és természetesen magával vitte az ötletet, amit végül meg is valósítottak. A Williams pedig úgy került képbe, hogy a japánok szállítják nekik a motorokat, így az autó hátsó részéhez is közük van…
Érdekes információ került elő, ugyanis a grandprix.com úgy tudja, hogy az ötlet még a tavalyi évben pattant ki az azóta már megszűnt Super Aguri istálló mérnökeinek a fejéből, akik a csapat feloszlatása után a Honda Racing istállónál kaptak állást, és míg az állandó személyzet az akkori autót fejlesztette, ők már az idei modellen kezdték meg a munkát, és többek között az új diffúzorral is foglalkoztak.
Egyikük azonban a Toyotához igazolt, és természetesen magával vitte az ötletet, amit végül meg is valósítottak. A Williams pedig úgy került képbe, hogy a japánok szállítják nekik a motorokat, így az autó hátsó részéhez is közük van…
Grando28-03-2009 08:48:41 // 59128
Na igen. 6,5 mp-ig egy körön. Az 1:25-ös köröknél a teljes kör 7,8%-a. Megtankolt köröknél még kevesebb. Ez a kers egy baromságnak tűnik. Főleg így, hogy nem mindenkinek kötelező. Akkor mi a faxnak fejlesztették??? Asszem Briós is erre panaszkodott (na mondjuk ő aztán raplis pali, de igaza van).
szasza(SW)28-03-2009 08:48:12 // 59127
Azt meghagyják vész esetre,ha a többiek feljavulnak:))
128-03-2009 08:48:07 // 59126
Lágy gummával, nyomták a mért kört, de ezt gyulánk mondta is:-)
Willy28-03-2009 08:47:15 // 59125
Még az lesz izgalmas amikor a verseny előtt kiderül ki mennyi üzemanyaggal futotta a gyors körét. :)
Azt látta valaki, hogy a Ferrarisok a második mért körükön melyik gumival mentek? Mert az első kört a Q3-ban még a kemény keverékkel.
Azt látta valaki, hogy a Ferrarisok a második mért körükön melyik gumival mentek? Mert az első kört a Q3-ban még a kemény keverékkel.
128-03-2009 08:45:40 // 59124
Azért az akkor sem mindegy, hogy tudsz a súlyokkal játszani, vagy úgy kell az autó egyensúlyát megtalálni, megtartani, hogy az autó "középpontjába" oda kell biggyesztened a 30 kilós kerst.
raga28-03-2009 08:43:20 // 59123
Nincs +30kg csak egy helyen van ahelyett, hogy szétszorva lenne balance sulyokban.
Tom1228-03-2009 08:42:07 // 59122
Az hiányzik még! :-/
raga28-03-2009 08:40:12 // 59121
Nincs +30kg csak egy helyen van ahelyett, hogy szétszorva lenne balance sulyokban.
szasza(SW)28-03-2009 08:39:15 // 59120
Ott használták a kis gombot a Ferrarin is ,az is +80 ló.Majd ha még azt is berakják a Brawn-ba akkor még párt tizeddel gyorsul:)
128-03-2009 08:36:14 // 59118
Természetesen azt el kell ismerni, hogy egyenlőre a BRAWNGP autói a legjobbak!
Ebben nincs semmi rossz, hiszen előtte meg a Ferrari épített sorozatosan jó autókat, meg a Meeedzsóóó! Ezek tények! Bár igaz, hogy azt soha sem fogjuk megtudni, hogy az ominózus "tolvajbiznisz" során, milyen adatok, leírások kerültek át a Mergához!
Ebben nincs semmi rossz, hiszen előtte meg a Ferrari épített sorozatosan jó autókat, meg a Meeedzsóóó! Ezek tények! Bár igaz, hogy azt soha sem fogjuk megtudni, hogy az ominózus "tolvajbiznisz" során, milyen adatok, leírások kerültek át a Mergához!
128-03-2009 08:32:47 // 59117
Miről beszélsz Te?! Azért azt ismerd el, hogy nem mindegy a slick guminál sem, hogy mennyi a rá ható leszorító erő! Főleg kigyorsításkor, a kanyarból kijövet, amikor számít az aszfaltra átvitt lóerő "mennyiség"!
szasza(SW)28-03-2009 08:29:14 // 59116
Tapasztalatuk akkor is volt, nem most láttak először ilyet.
128-03-2009 08:28:18 // 59115
Jaaa! Igen, igen! :-)))
Tom1228-03-2009 08:27:24 // 59114
...hogy már akkor nem gondolt arra Brawn, hogy "na ez így jó lesz, én meg majd úgy csinálom, mert az is szabályos"...:-)
128-03-2009 08:25:55 // 59113
Azért az utcai diffúzor egy egészen más karakterisztikájú autóra készül, más fehasználású környezetben!!!
szasza(SW)28-03-2009 08:24:41 // 59112
A Ferrari már ezer éve használja a diffúzort utcai autóin.Miért nem fejlesztette F1-es autójában?
128-03-2009 08:23:52 // 59111
Ezt mire értetted? :-)
128-03-2009 08:18:50 // 59109
Persze, persze, ebben igazad van, de azért nem mindegy, lássuk be. Is ez a diffúzoros téma sem teljesen tiszta. Valóban van benne igazság amit valamelyik CARtárs írt itt korábban, hogy az F-1 arról szól, hogy ki hogyan tudja kijátszani a szabálykönyvet! Ez is tény! De az azért furcsa, hogy Brawn papa részt vett a szabályok kidolgozásában, és ebben a diffúzor is benne van! Na nehogy már a kidolgozás alatt már nem járt az agya, hogy ezt hogyan is lehet "félre" értelmezni :-)))
Tom1228-03-2009 08:17:20 // 59108
Ott van az a pár tized...
Tom1228-03-2009 08:16:32 // 59107
Így van, megkóstolta, mehet...:-D
Sanyi28-03-2009 08:16:07 // 59106
Figyeltétek milyen sima volt Button köre??? :-O
Elfordította a kormányt és fordult, semmi ellenkormányzás kényszeredett gázelvétel, semmi...
Ehhez képest Ferrarisoknak sokszor kellett "gépészkedni".
:-S
Elfordította a kormányt és fordult, semmi ellenkormányzás kényszeredett gázelvétel, semmi...
Ehhez képest Ferrarisoknak sokszor kellett "gépészkedni".
:-S
Tom1228-03-2009 08:15:41 // 59105
Szegény Barri autója alulkormányzott volt...:-)
...amúgy 1. lett volna. ;-)) /kezdődik...:-)/
...amúgy 1. lett volna. ;-)) /kezdődik...:-)/
Grando28-03-2009 08:14:57 // 59104
Igaz, hogy nem neki szurkolok, de Button minimum ezerszer tisztelhetőbb ellenfél, mint pl. lajos. Úgyhogy grat neki!
(De azért ne maradjon így sokáig... :DDD ;))) )
(De azért ne maradjon így sokáig... :DDD ;))) )
Tom1228-03-2009 08:14:40 // 59103
...hát többet ér, mint egy Lottó főnyeremény...:-)
Zsolt15528-03-2009 08:13:05 // 59101
Főleg úgy hogy Schumacher is ott van Ausztráliában, és Brawn a csapatfőnök.
Tom1228-03-2009 08:12:53 // 59100
1950-ben, mikor elindult az egész...;-))
Andy28-03-2009 08:12:21 // 59099
Ez az elégedett vigyor Rubinho arcán... kicsit bosszant ! (nem kicsit)
tipoatti28-03-2009 08:12:16 // 59098
ja, és Brawn ászt húzott szvsz. a Virgin-nel is. Annyi pénz van, sose' fogy el... A Virgin-es szöszi milliárdos is ritka jó érzékkel rakta a lét jó helyre.
Tom1228-03-2009 08:12:11 // 59097
Ausztráliában a szárnyakba is építhettek voilna napelemeket, napfény van bármennyi...:-)
Mike.28-03-2009 08:11:59 // 59096
Főleg az ilyen már meghalt csapat feltámadása a szokatlan.
Zsolt15528-03-2009 08:11:54 // 59095
Szegény "Rubinyo" most ki lehet akadva! :-)))
Tom1228-03-2009 08:10:32 // 59093
Ezzel én is így vagyok... :-/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
581
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?