Forum >> Forma-1
Ferke18-05-2007 16:22:20 // 23081
Opppsz, nem vettem észre, hogy már volt, szkúúzi!:)))
Ferke18-05-2007 16:21:10 // 23079
Grando18-05-2007 16:17:48 // 23078
Látom, a "nem kapkodnak"-ot idézőjelbe is tetted. Mert ugye a szezon meg zajlik!
Hát ne is kapkodjanak, de azért: Via, via ragazzi! Mert a többiek sem alszanak! ;))))
Hát ne is kapkodjanak, de azért: Via, via ragazzi! Mert a többiek sem alszanak! ;))))
Iniezione18-05-2007 16:12:54 // 23077
milyen frankó lenne ha KIMI nem kapna több benyát mint massza,kiderülne az okosság:))))
Satti18-05-2007 16:11:09 // 23076
Annyit vettem ki a szavaiból,hogy inkább nem "kapkodnak",hanem szisztematikusan építik fel a teljesen új módszereket,és ezt nagyon jól találták ki sztem.Nagyon magas szinten művelik ott a dolgokat,tudják mit csinálnak és hogyan,lehet bennük bízni!
Grando18-05-2007 16:08:46 // 23075
Abszolút! És végre vmi kis belső infómorzsa, hogy mi zajlik Kimi körül! Min dolgoznak, min agyalnak mostanában vele kapcsolatban... Remélem, mielőbb összeszedik egymást! ;)))
Satti18-05-2007 16:04:53 // 23074
Nekem a cikknek a másik mondanivalója ami tetszett,ez a mérnök csávó elég normálisan világított rá a lényegre.
Iniezione18-05-2007 16:03:58 // 23073
KIMI a kiválasztott!!!!!!!
Satti18-05-2007 16:03:40 // 23072
Lauda mindig nyílatkozik vmit,nem kell halálosan komolyan venni.
mesa18-05-2007 16:01:38 // 23071
Az utolsó dolog, amit az F1-ben tett, az volt, hogy megelőzte az utódját... de itt óvatosan kell fogalmaznom" - tette hozzá nevetve Dyer.
Igen, nehéz bárkit egy hétszeres világbajnok utódjánek nevezni !!! :)
Igen, nehéz bárkit egy hétszeres világbajnok utódjánek nevezni !!! :)
Grando18-05-2007 16:00:17 // 23070
Laudaaa! :)))
De most ezzel mi a francot mondott azon kívül, hogy ő maga mekkora ász volt anno? Hogy alonzó ne vesződjön a beállításokkal? Dehát akkor még ilyen eredményre sem lesz képes... Vagy hogy csak változzon meg, azt jóvan? :DDD
De most ezzel mi a francot mondott azon kívül, hogy ő maga mekkora ász volt anno? Hogy alonzó ne vesződjön a beállításokkal? Dehát akkor még ilyen eredményre sem lesz képes... Vagy hogy csak változzon meg, azt jóvan? :DDD
Iniezione18-05-2007 15:32:45 // 23067
látom más cartársak hozzászólásait se fogják föl páran az elitből,hiába írja le ő is egymás után 100-szor,ez van,ez a szint!!!!Tisztelet a kivételnek!!!
Iniezione18-05-2007 15:27:28 // 23066
jól emlékszel:))ha nem KIMI megy mögötte,biztos nem is szerzett volna pontot massza mert kirakták volna a fűre legelni:))pl.Montoya!!
mesa18-05-2007 13:09:44 // 23065
nem vicces, szomorú.
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2007 11:53:07 // 23064
igazad van csak szerintem kissé vicces, hogy valaki úgy legyen világbajnok, hogy nem nyer futamot...
ez olyan mikor elmész nőzni és nagyon megtetszik neked egy csaj, mindent bevetsz virág, vacsora, nyaralás stb.... végül a barátod aki mindig veled van ő viszi el a csajt pedig nem tett semmit.....
szted milyen érzés?
:)))
lehet hüje hasonlat...
ez olyan mikor elmész nőzni és nagyon megtetszik neked egy csaj, mindent bevetsz virág, vacsora, nyaralás stb.... végül a barátod aki mindig veled van ő viszi el a csajt pedig nem tett semmit.....
szted milyen érzés?
:)))
lehet hüje hasonlat...
Ádi_390018-05-2007 10:40:05 // 23063
Műszaki hiba azért van, mert az autókat mindenen túl élesítik.
Gondold el, van eg yautó, aminek a fejlesztésébe és a karbantartásába dollár milliókat költenek és folyton sok tucat ember dolgozik rajta. Eg yilyen autótól elvárnád, hogy végigmenjen 300 km-t.
Namostan a helyezt az, hogy ezek nem autók, hanem versenyautók. Mégpedig a legelitebb kategóriából, ahol a verseny a végetekig kiélezett. Ezért van az, hogy mindent bevetnek, és kockáztatnak az istállók, amikro olyan technikát alkalmaznak, amelyik esetleg nem bírja majd ki a versenytávot. Ez sokszor bejön, sokszor nem. Ez is a verseny része.
Ettől még jó az, sőt, még inkább helyes, ha többen kapnak pontot, és szorsabb pontokat, hiszen a verseny célja mégiscak az, hogy be kell érni a célba. Az 300 km. Hiába vagy a leggyorsabb meg alegszebb, ha erre nem vagy képes. Akkro nem jár pont. Ilyen egyszerű.
Szeretett járhat, meg miegymás, de versenypont nem. Tök rendben van ez így.
Gondold el, van eg yautó, aminek a fejlesztésébe és a karbantartásába dollár milliókat költenek és folyton sok tucat ember dolgozik rajta. Eg yilyen autótól elvárnád, hogy végigmenjen 300 km-t.
Namostan a helyezt az, hogy ezek nem autók, hanem versenyautók. Mégpedig a legelitebb kategóriából, ahol a verseny a végetekig kiélezett. Ezért van az, hogy mindent bevetnek, és kockáztatnak az istállók, amikro olyan technikát alkalmaznak, amelyik esetleg nem bírja majd ki a versenytávot. Ez sokszor bejön, sokszor nem. Ez is a verseny része.
Ettől még jó az, sőt, még inkább helyes, ha többen kapnak pontot, és szorsabb pontokat, hiszen a verseny célja mégiscak az, hogy be kell érni a célba. Az 300 km. Hiába vagy a leggyorsabb meg alegszebb, ha erre nem vagy képes. Akkro nem jár pont. Ilyen egyszerű.
Szeretett járhat, meg miegymás, de versenypont nem. Tök rendben van ez így.
Satti18-05-2007 10:38:30 // 23062
Tavaly sajnos Rossinak kétszer is volt,igaz ez nagy ritkaság.
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2007 10:28:07 // 23061
persze szoktam néznni a gp-t hányszor van ott műszaki hiba???
:)))
persze, hogy kicsi a pontkülönbség ott...
:)))
persze, hogy kicsi a pontkülönbség ott...
mesa18-05-2007 10:24:39 // 23060
mesa18-05-2007 10:21:27 // 23059
sem a Ferrarinál, sem máshol nem lesz csapatfőnök, mert nem vonzza a poszt
Mondta a hétszeres világbajnok. Esetleg tesztpilótai állásra pályázik ? :))))
Mondta a hétszeres világbajnok. Esetleg tesztpilótai állásra pályázik ? :))))
Ádi_390018-05-2007 10:19:53 // 23058
Ezzel nem értek egyet. Épp az a lényeg, hogy nagyon kicsik a különbségek a kocsik között, és aki másodikként, harmadikként beérkezik, leggtöbbször ugyanannyit letesz az aszfaltra, mint aki épp nyer. Ha túl nagy lenne a pontkülönbség, akkor 1-2 mázlival nyerni lehetne a VB-t.
Nézd meg, nem véletlen, hogy a motorosoknál több pontot osztanak, és többen kapnak pontot, hasonlóan Indycarban is. Így sokkal nyitottabb a küzdelem, izgalmasabb averseny. Ráadásul nem áll ki vaalki akkor, ha klátja, hogy nyerni már nem tud, hanem küzd a jobb helyezésért, mert azzal sokat proftálhat. A jelenelgi pontrendszer ezt honorálja, és ezért jó.
Nézd meg, nem véletlen, hogy a motorosoknál több pontot osztanak, és többen kapnak pontot, hasonlóan Indycarban is. Így sokkal nyitottabb a küzdelem, izgalmasabb averseny. Ráadásul nem áll ki vaalki akkor, ha klátja, hogy nyerni már nem tud, hanem küzd a jobb helyezésért, mert azzal sokat proftálhat. A jelenelgi pontrendszer ezt honorálja, és ezért jó.
mesa18-05-2007 10:17:52 // 23057
Igen ez így iqaz, pilóták szempontjából nem túl fair. A nézők szempontjából viszont egész vében van versengés.
Ezt a rendszert is MS és a Ferrari ELLEN találták ki.
Ezt a rendszert is MS és a Ferrari ELLEN találták ki.
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2007 09:48:04 // 23056
Egyébként szerintem is hülyeség ez a pontozási rendszer, ha mindig második meg 3. vay te lehetsz a vb... tehát nem kell arra játszani, hogy nyerjél...
minimum 6-8 pont külömbséget kéne tenni az első és a 2. közöt...
minimum 6-8 pont külömbséget kéne tenni az első és a 2. közöt...
Satti18-05-2007 09:33:56 // 23054
Ezt már szeretem,de az nem jó,hogy ismét voltak elektronikai gondok.Teszt Paul Ricard
Grando18-05-2007 09:19:32 // 23053
A parázs vitákat én is szeretem. ;))))
(A bunkóságot viszont nem... :(( )
(A bunkóságot viszont nem... :(( )
Mike.18-05-2007 09:07:23 // 23052
Okés! Akkor megy minden tovább mint eddig! :-)))
Satti18-05-2007 09:06:36 // 23051
Én meg reagálni fogok a bírálatra,csakazértis!:-))
Mike.18-05-2007 09:03:59 // 23050
Már eldöntöttem, hogy én többet nem reagálok az írásaira és ezt kérem majd tőle is.
Azt is biztosra veheted, hogy bírálni is fogok. Ha kell akkor Kimit is. :-)
Azt is biztosra veheted, hogy bírálni is fogok. Ha kell akkor Kimit is. :-)
Grando18-05-2007 09:03:07 // 23049
Nem biztos, hogy érdemes idegelni magad vele... :((
Ádi_390018-05-2007 08:58:34 // 23047
Ki ez a srác? Vagy olvassak vissza? :(
Biztos egy ladás arc. :)))
Biztos egy ladás arc. :)))
Satti18-05-2007 08:57:38 // 23046
Én a rendes reagálásra gondoltam,az jó,de azt tudjuk,hogy a sráccal már elég durvák voltak itt a viták,azt nem kell csinálni,rá kell hagyni,nem kell az óvis szintet nyomni.
Mike.18-05-2007 08:52:05 // 23045
Igazad van, néha már kicsit túl sokat bíráljuk Kimit, de mint írtam ez a visszavágás az előzőekért. :-)
Azért Kimi is ad a bírálásra lehetőséget rendesen.
"Érdekes módon,soha nem Én kezdem,mindig vmelyik "szakértő" beszól vmit,és természetesen,erre kénytelen vagyok reagálni,ilyen a természetem,nem tehetek róla,ez van!"
"cartárs folytatja a faxságait,nem kellene vele foglalkozni,egyáltalán nem reagálni a hsz-ekre amit ír,akkor előbb-utóbb majd ráhagyja,mert nem tud kivel vitázni."
Ez kicsit ellentmondó! Te nem tudsz ellenállni, hogy reagálj ha Kimit bírálják, de mi kussoljunk ha Kimit méltatlanul fényezik?!? :-)))
Azért Kimi is ad a bírálásra lehetőséget rendesen.
"Érdekes módon,soha nem Én kezdem,mindig vmelyik "szakértő" beszól vmit,és természetesen,erre kénytelen vagyok reagálni,ilyen a természetem,nem tehetek róla,ez van!"
"cartárs folytatja a faxságait,nem kellene vele foglalkozni,egyáltalán nem reagálni a hsz-ekre amit ír,akkor előbb-utóbb majd ráhagyja,mert nem tud kivel vitázni."
Ez kicsit ellentmondó! Te nem tudsz ellenállni, hogy reagálj ha Kimit bírálják, de mi kussoljunk ha Kimit méltatlanul fényezik?!? :-)))
Ádi_390018-05-2007 08:51:53 // 23044
Te, legutóbb teljesen konszolidált képet láttam róla, egyszerű kopaszodó barna színben. :)
Mióta apa lett, biztos kicsit odafigyel az ilyen részletekre. :)
Amúgy láttam róla egy videt, amiben az apja votl versenyautóját (ferrari) vezeti valami show keretében. Nagyon érdekes volt, kéziváltós kocsi még, fém váltókar terelővel.
Mióta apa lett, biztos kicsit odafigyel az ilyen részletekre. :)
Amúgy láttam róla egy videt, amiben az apja votl versenyautóját (ferrari) vezeti valami show keretében. Nagyon érdekes volt, kéziváltós kocsi még, fém váltókar terelővel.
mesa18-05-2007 08:47:56 // 23043
Mesélj, most épp milyen színű a haja ? :))))))
Grando18-05-2007 08:47:27 // 23042
Az sajnos elkerülhetetlen... :DDD ;))
De Kimit részemről, most már télleg hagyom egy darabig! ;))))
OFF
Mégsem tudok(unk) menni Pécsre... :(((((
ON
De Kimit részemről, most már télleg hagyom egy darabig! ;))))
OFF
Mégsem tudok(unk) menni Pécsre... :(((((
ON
mesa18-05-2007 08:47:15 // 23041
Sziasztok!
Én meg tisztán emlékszem arra, hogy voltak akik napokig rágódtak azon a csonton, hogy Massa a rajtot hogy elbénázta és Raikönnennek miatta(!) kellett fékeznie és CSAK ezért nem nyert (mellesleg meg sem próbált előzni azon a versenyen SEM)
:DDDD
Én meg tisztán emlékszem arra, hogy voltak akik napokig rágódtak azon a csonton, hogy Massa a rajtot hogy elbénázta és Raikönnennek miatta(!) kellett fékeznie és CSAK ezért nem nyert (mellesleg meg sem próbált előzni azon a versenyen SEM)
:DDDD
Satti18-05-2007 08:45:31 // 23040
Az lenne a lgjobb sztem,ha senki nem lenne cseszegetve.
Ádi_390018-05-2007 08:42:37 // 23039
Találni más versenyzőt fikázni? Villeneuve? Azt szoktátok szeretni, ha fikázni kell valakit! :)))
Én akkor is csípem a srácot, és szurkolok nekei Le Mans-ban, de ez egy forma 1 topic, úgyhogy ennyi elég is lesz. ;-)
Én akkor is csípem a srácot, és szurkolok nekei Le Mans-ban, de ez egy forma 1 topic, úgyhogy ennyi elég is lesz. ;-)
Satti18-05-2007 08:27:40 // 23038
Ezt Én értem,csak nem nagyon érdekel,meg nem kell ide 100-szor is ugyanazt szajkózva leírni,attól még nem fog semmi változni,csak már egy kicsit unalmas ,hogy állandóan ezen a témán megy a pörgés.elsőre is meg lehetett érteni,nem gyp-sek látogatják ezt a topicot sztem,hogy nagyjából ugyanazt ennyiszer elő kelljen venni,akárhányszor van egy újabb cikk,ami semmi lényegeset nem mond,csak mégis muszály írni vmit naponta.
Elhiszem,hogy hasra kell esni a Ferrari előtt,de túlzásba nem kell vinni,meg 4 futam után,még nem kell mérleget vonni,egy 17 futamos szezonban,ahol még bármi tőrténhet,már elég soxor elmondtam,de úgy látszik nem elégszer,hogy majd a 10-12.-ik futam után lehet okosnak lenni,amíg az első 4 helyezett 10 ponton belűl van,addig versenyről versenyre változhat a dolog.
.Érdekes módon,soha nem Én kezdem,mindig vmelyik "szakértő" beszól vmit,és természetesen,erre kénytelen vagyok reagálni,ilyen a természetem,nem tehetek róla,ez van!
Ez az egész fényezés dolog meg egy felfújt baromság,jó,hogy most rá lehet fogni I.e. cartársra.aki elég hülyén nyílvánult itt meg,de elég szomorú,ha egy vki hülyesége miatt megy a cinkelés még ennyi idő után is,ez csak egy jó indok arra,hogy rá lehessen fogni vkire.
A Forma1-el kéne foglalkozni,akit érdekel,és nem állandóan a felesleges beszólásokkal vitát provokálni,ami soxor van jópofának feltűntetve,attól függetlenül,hogy nem vicces.
Amennyiben az előbb említett renitens cartárs folytatja a faxságait,nem kellene vele foglalkozni,egyáltalán nem reagálni a hsz-ekre amit ír,akkor előbb-utóbb majd ráhagyja,mert nem tud kivel vitázni.
Elhiszem,hogy hasra kell esni a Ferrari előtt,de túlzásba nem kell vinni,meg 4 futam után,még nem kell mérleget vonni,egy 17 futamos szezonban,ahol még bármi tőrténhet,már elég soxor elmondtam,de úgy látszik nem elégszer,hogy majd a 10-12.-ik futam után lehet okosnak lenni,amíg az első 4 helyezett 10 ponton belűl van,addig versenyről versenyre változhat a dolog.
.Érdekes módon,soha nem Én kezdem,mindig vmelyik "szakértő" beszól vmit,és természetesen,erre kénytelen vagyok reagálni,ilyen a természetem,nem tehetek róla,ez van!
Ez az egész fényezés dolog meg egy felfújt baromság,jó,hogy most rá lehet fogni I.e. cartársra.aki elég hülyén nyílvánult itt meg,de elég szomorú,ha egy vki hülyesége miatt megy a cinkelés még ennyi idő után is,ez csak egy jó indok arra,hogy rá lehessen fogni vkire.
A Forma1-el kéne foglalkozni,akit érdekel,és nem állandóan a felesleges beszólásokkal vitát provokálni,ami soxor van jópofának feltűntetve,attól függetlenül,hogy nem vicces.
Amennyiben az előbb említett renitens cartárs folytatja a faxságait,nem kellene vele foglalkozni,egyáltalán nem reagálni a hsz-ekre amit ír,akkor előbb-utóbb majd ráhagyja,mert nem tud kivel vitázni.
Mike.18-05-2007 06:38:52 // 23037
Satti!
Most mi ez a duzzogás már megint?
Mivel itt a többség Ferraris ezért azok a pilóták vannak górcső alá véve.
"hagyjuk már az okoskodást"
??
Pár hónapja Kimi lett agyon fényezve, hogy milyen szuper meg minden. Akkor mondtuk, hogy várjunk ezzel még pár futamot, de ti csak nyomtátok az éltető dumát. Most úgy néz ki, hogy még sem olyan frankó a csávó és most kezdődik a besértődés amint ezt az orrotok alá dörgöljük? A kitűnő, tényleg tehetséges Finn, mostanában sok apró bakit követ el amit mi és a sajtó is rögtön észre vesz, felkap.
Nem kell a nagyokat majmolni de a jót át kellene venni tőlük. Mint már más is írta, ilyen mentalitással soha nem lesz VB Kimi. Ha lusta, ha nem kicsit változtatnia kellene, mert hiába daccoskodik, ez sikeresen nem fog működni.
Most mi ez a duzzogás már megint?
Mivel itt a többség Ferraris ezért azok a pilóták vannak górcső alá véve.
"hagyjuk már az okoskodást"
??
Pár hónapja Kimi lett agyon fényezve, hogy milyen szuper meg minden. Akkor mondtuk, hogy várjunk ezzel még pár futamot, de ti csak nyomtátok az éltető dumát. Most úgy néz ki, hogy még sem olyan frankó a csávó és most kezdődik a besértődés amint ezt az orrotok alá dörgöljük? A kitűnő, tényleg tehetséges Finn, mostanában sok apró bakit követ el amit mi és a sajtó is rögtön észre vesz, felkap.
Nem kell a nagyokat majmolni de a jót át kellene venni tőlük. Mint már más is írta, ilyen mentalitással soha nem lesz VB Kimi. Ha lusta, ha nem kicsit változtatnia kellene, mert hiába daccoskodik, ez sikeresen nem fog működni.
Tom1218-05-2007 02:00:12 // 23036
Szegény Alonso, hová került...:-)))
Tom1218-05-2007 01:58:30 // 23035
Szerintem is jobban tette volna, ha nem keveri bele "az első kanyar témát" - ő ugyanezt tette volna, sőt! :-)
Massa - úgy néz ki - kiheverte a "lámpalázat" és megtanulja kezelni a meleg helyzeteket, de ezt még nem kiabálnám el. Kiminek meg most így alakult...:-/
Ja, bocsi a "friss témáért", de a futam óta még nem voltam itt.:-)
Massa - úgy néz ki - kiheverte a "lámpalázat" és megtanulja kezelni a meleg helyzeteket, de ezt még nem kiabálnám el. Kiminek meg most így alakult...:-/
Ja, bocsi a "friss témáért", de a futam óta még nem voltam itt.:-)
Satti17-05-2007 20:43:55 // 23034
Köszi,de el szoktam olvasni a cikkeket,nem kell ide bemásolni egy fél oldalt.
Egyébként meg nem kell győzködni semmiről,ami nem érdekel az nem érdekel és kész,senki nem hibátlan,és mindenki annak drukkol akinek akar,hagyjuk már rá ezt a folytonos okoskodást,mert jól el szoktunk itt vitatkozgatni,de már kezd ez az egész kissé unalmassá válni,kéne már találni más versenyzőt akit lehet fikázni,mert szeretem a Forma1-et,és már elég régóta nagyon sokat írok ide,de lassan már gondolkozom rajta,hogy egyáltalán benézzek-e ebbe a topicba!
Egyébként meg nem kell győzködni semmiről,ami nem érdekel az nem érdekel és kész,senki nem hibátlan,és mindenki annak drukkol akinek akar,hagyjuk már rá ezt a folytonos okoskodást,mert jól el szoktunk itt vitatkozgatni,de már kezd ez az egész kissé unalmassá válni,kéne már találni más versenyzőt akit lehet fikázni,mert szeretem a Forma1-et,és már elég régóta nagyon sokat írok ide,de lassan már gondolkozom rajta,hogy egyáltalán benézzek-e ebbe a topicba!
Shane17-05-2007 17:39:32 // 23033
Erről beszéltünk itt Neked napok óta:
Nem, Kimi fő problémája nem technikai, hanem mentális jellegű. Akár engedélyt kapott a távozásra a csapattól, akár nem, mindenképpen nagyon aggasztó, hogy barcelonai kiesése után egyszerűen lelépett a helyszínről. Ez ugyanis azt mutatja, hogy Kimi nem érti a lényeget. Látnia kellene, hogy - akárcsak az F1 másik nagy sztárja, Fernando Alonso, aki egyre inkább a szinte Ron Dennis fiának tekintett Lewis Hamilton árnyékába kerül - a régebben a családhoz tartozó Massa mellett bizonyos értelemben ő is mostohagyerek. Hiába vezet tökéletesen, ha az emberi tényezőt figyelmen kívül hagyja, Kiminek nem lesz esélye a győzelemre, tehát tudatosan tennie kellene azért, hogy befogadják. Nem is annyira arról van szó, hogy elszalasztotta az utólagos mérnöki eligazítást, vagy elmenekült az újságírók elől, de mégis, mit érezhetnek a szerelői, akik érte gürcölnek, amikor azt látják, hogy egy fanyar vállrándítással otthagyja őket a pácban, és hazamegy, mint egy dacos kisgyerek? Való igaz, hogy Kimi nem most szenvedett el először műszaki hibát, hanem éveket kínlódott így végig, és nyilván cseppet sem vigasztalja, hogy ezúttal nem a McLarennél, hanem a Ferrarinál történik vele ugyanez. Ennek ellenére erőt kellene vennie magán, mert Felipe viszont pontosan tudja, mivel sorakoztathatja fel maga mögé a csapatot. És ilyen kiélezett küzdelemben ez simán döntő tényező lehet.
Nem, Kimi fő problémája nem technikai, hanem mentális jellegű. Akár engedélyt kapott a távozásra a csapattól, akár nem, mindenképpen nagyon aggasztó, hogy barcelonai kiesése után egyszerűen lelépett a helyszínről. Ez ugyanis azt mutatja, hogy Kimi nem érti a lényeget. Látnia kellene, hogy - akárcsak az F1 másik nagy sztárja, Fernando Alonso, aki egyre inkább a szinte Ron Dennis fiának tekintett Lewis Hamilton árnyékába kerül - a régebben a családhoz tartozó Massa mellett bizonyos értelemben ő is mostohagyerek. Hiába vezet tökéletesen, ha az emberi tényezőt figyelmen kívül hagyja, Kiminek nem lesz esélye a győzelemre, tehát tudatosan tennie kellene azért, hogy befogadják. Nem is annyira arról van szó, hogy elszalasztotta az utólagos mérnöki eligazítást, vagy elmenekült az újságírók elől, de mégis, mit érezhetnek a szerelői, akik érte gürcölnek, amikor azt látják, hogy egy fanyar vállrándítással otthagyja őket a pácban, és hazamegy, mint egy dacos kisgyerek? Való igaz, hogy Kimi nem most szenvedett el először műszaki hibát, hanem éveket kínlódott így végig, és nyilván cseppet sem vigasztalja, hogy ezúttal nem a McLarennél, hanem a Ferrarinál történik vele ugyanez. Ennek ellenére erőt kellene vennie magán, mert Felipe viszont pontosan tudja, mivel sorakoztathatja fel maga mögé a csapatot. És ilyen kiélezett küzdelemben ez simán döntő tényező lehet.
HátvédRomeo17-05-2007 17:00:24 // 23032
Csao Mindenkinek!
Happy Szülinapot Ferrari!!!! 60. Szép szám, és a toppon is vagytok!!!! Még 1000x ennit kívánok a Ferrarinak! Azt +veszem magamnak az egészet,
62007-ben :-)))))))))))))))
Happy Szülinapot Ferrari!!!! 60. Szép szám, és a toppon is vagytok!!!! Még 1000x ennit kívánok a Ferrarinak! Azt +veszem magamnak az egészet,
62007-ben :-)))))))))))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
391
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?