Forum >> Forma-1
Totti (NagyVad)30-08-2006 14:06:50 // 14681
Itt a mentésnél meg teli van Alfával a hejszin Berger bukik
Whiteskull30-08-2006 13:23:57 // 14680
Ebben megegyezhetünk. :)))
Bár ebben is van valami kis báj. :DD
mesa30-08-2006 12:45:54 // 14679
na jó, ez a legcsúnyább F1-es Ferrari :
Whiteskull30-08-2006 12:28:24 // 14678
Ez a rondábbik dolog meg csak izlés kérdése. :)))
Mit várjon az ember egy olyantól, aki a Fradinak és a Ferrarinak szurkol? :))))
mesa30-08-2006 12:24:13 // 14677
Persze.
Miért baj ? Inkább hazudjak ? :))))
Tessék, mégegyszer : A tied is F310. Csak a rondábbik fajtából !
Whiteskull30-08-2006 12:06:07 // 14676
Nem baj! Lesz még jó a Real is. Csak ki kéne rúgni azt a sok sztárocskát. :))
Whiteskull30-08-2006 12:05:18 // 14675
Te! Most jól látok? Beismerted, hogy valamiben tévedtél? :DDDD
mesa30-08-2006 12:04:57 // 14674
Massa legalább győztes csapatban játszik ! :PPP
Whiteskull30-08-2006 12:04:26 // 14673
Mi az, hogy csúnya? Nekem ez a legszebb F1-es modellem. :)))
Ja, és nem mondtam még? Tegnap mérezkedtem meg 105 kg vagyok. :DDDD
mesa30-08-2006 12:02:05 // 14672
Igen, tényleg év közben váltottak a Kanadai nagydíjon!
Akkor az enyém is F310 meg a tied is F310. Csak a tied a csúnya! :))))
(az F310B 1997 év elejétől már normálisabb orrkúppal futott)
Inner Circle30-08-2006 11:56:37 // 14671
Hivatkozhatok majd erre a hozzászólásra, amikor valamelyik tifosi sok :-))))) jellel beteszi ide Mihály valamelyik "Hejdefrankóaverda!" meg "Nyugodt és bizakodó vagyok!" nyilatkozatát, mint a Szentírást? :DD
mesa30-08-2006 11:54:13 // 14670
Massát meglátogatta honfitársa, Robi Carlos tegnap Monzában ...
Whiteskull30-08-2006 11:54:13 // 14669
Nem a B. Néz meg jobban. Ez a sima F310-es. Ugyanaz mint a tiéd, csak más orrkúppal. Az F310B-t 1997-ben használták, és teljesen más a karosszériája. Az orra az tényleg hasonlít rá.
mesa30-08-2006 11:51:19 // 14668
Ez tényleg jó oldal, friss fotókkal!
Ahogy nézem, a Ferrari is felrakott 2 fület az autó orrára...
mesa30-08-2006 11:47:36 // 14667
Akkor most már elhiszed, hogy a te modelled F310B ?! :)))))))
Whiteskull30-08-2006 11:30:40 // 14666
Megnézem majd, de most valamiért leállt a szerverük.
Egyébként itt lehet visszanézni 1960-tól a futamokon készült fotókat. Baromi jó. :)))
SKrisz30-08-2006 11:25:20 // 14665
Ezt mindenki elmondja az év elején, mert a sok szponzor ezt követeli... Persze senki nem hiszi el a dumátjukat!:)))
SKrisz30-08-2006 11:24:34 // 14664
Szerintem a két nózi között volt még egy köztes állapot is, de lehet rosszul emléxem...
Ferke30-08-2006 11:24:01 // 14663
Képzeld el, ha azt mondanák: "Ez az eddigi legxarabb autónk, valószínűleg a középmezőnyre elég lesz a teljesítménye!" :))))))))
Whiteskull30-08-2006 11:23:23 // 14662
Szerintem ennek már senki nem hisz. :))))
Inner Circle30-08-2006 11:21:38 // 14661
"Az az autó azonban horrorisztikusan xar volt és már rögtön az idény elején (azt hiszem a 3. futamon) már be is dobták az új fejlesztésű 310-es, aminek már az emelt orra volt."
Ja. Schumacher az autó bemutatóján elmondta a sablonszöveget: "Szeretem ezt az autót. Ez egy remek autó." Aztán úgy kirúgták John Barnard főtervezőt, hogy prézli lett a seggéből... szóval azóta nem hiszek az év elejei "Ez az eddigi legjobb autóm!"-szövegeknek, amiket Mihály (és mindenki más is) rendszeresen elereszt :D
Whiteskull30-08-2006 11:21:01 // 14660
Inner Circle30-08-2006 11:20:06 // 14659
Nekem úgy rémlik hogy először tényleg egy akkoriban jelentéktelen csapat, talán tényleg a Lotus fejlesztése volt az "orrfennhordás", de igazán a 7Up!-reklámos Jordan hozta be a köztudatba.
Inner Circle30-08-2006 11:16:42 // 14658
Lazíts :-) Lauda köztudottan nem tudja, hogy mit beszél. Jósolt ő már fűt-fát... Ha más nem, hát a majmos leégése rá kellett volna hogy ébressze, hogy jobb lenne néha befogni a száját, de ő hajthatatlan. Engem inkább aggaszt hogy leírta Mihályt, mert az általa leszólt csapatok / pilóták általában meg szoktak táltosodni :DDD
Whiteskull30-08-2006 11:11:21 // 14657
Igen, közben már rájöttem én is, az 1996-os képeket nézve. Mindjárt felrakom őket. :))
SKrisz30-08-2006 11:07:37 // 14656
Hát az az év nem hozott túl sok babért sem így sem úgy, az biztos!:)))
mesa30-08-2006 11:05:33 // 14655
(az F310B pedig az egik legótvarabb kocsijuk, az orrának köszönhetően :))
SKrisz30-08-2006 11:01:24 // 14654
Egy nem... de kettő már igen... és akkor mindkettő az volt! :DDDD
Ferke30-08-2006 11:00:35 // 14653
Á, egy Ferrari nem lehet xar!:-D
mesa30-08-2006 10:59:48 // 14652
Ő az az F1 szakértő, akinek még eygszer sem sikerült eltalálnia semmit az életben.
Lauda nem az az autó alkatrészeit fejből vágó géniusz, vezetésen kívűl mindenhez buta...
SKrisz30-08-2006 10:57:22 // 14651
Amiben Tommi ült az az autó, amivel az idényt kezdte a Ferrari és Jean Alesi mutatta be anno a nagyközönségnek. Ez az autó azonban horrorisztikusan xar volt és már rögtön az idény elején (azt hiszem a 3. futamon) már be is dobták az új fejlesztésű 310-es, aminek már az emelt orra volt. Szóval nincs itt semmi kavarc, csak egyszerűen feljelszettek a katsznin is elég gyorsan.
(Hozzáteszem, nekem az eredeti 310 a kedvenc F1 Ferrarim. Ugyan xar volt, de formára messze visz mindent! :)))
Tommi30-08-2006 10:56:50 // 14650
Ugyanilyen van nekem is, a Shell-nél volt a kupongyűjtő akció, ott lehetett ilyet szerválni :)
mesa30-08-2006 10:54:46 // 14649
Na figyelj, az egy szar oldal és kész :)
Egyszerű, ha végig gondolod, hogy minden F1 autónak lapos orra volt, egészen addig, amig (azt hiszem a Lotus ?) ki nem találta a cápa orrot a bajuszokkal, hogy a beáramló levegő lefelé szívja az autó orrát.
Na most a Ferrari kapta meg legkésőbb ezt a förmedvényt. Azért az F310B orra már 1997-ben más mint az F310-é 1996-ban.
Ha nekem nem hiszel, menj ki Maranelloba! ;)
SKrisz30-08-2006 10:54:16 // 14648
Nem seggfej... Csak egy 3x-os VB elmondta a véleményét egy 7x-es VB-ról... Ő már csak ilyen! :)))
Ferke30-08-2006 10:50:37 // 14647
Whiteskull30-08-2006 10:47:16 // 14646
Ez meg biztos nem az F310B. Túl sok az eltérés. :))
Whiteskull30-08-2006 10:43:06 // 14645
Ezt nézd meg!
Most már tényleg nem tudom. Mindkét verziót láttam 1996-os F310-nek írni a Ferrari oldalán is. :-O
mesa30-08-2006 09:05:03 // 14644
Suhamér közben 7x a világ legjobbja lett. 89x pedig első a futamon.
Baumgartner 1x nem volt az utolsó.
Vicces.
Inner Circle30-08-2006 08:32:25 // 14643
"Általában elsőként" - kicsit hamar felejtünk, mi? Például azt, hogy miről is beszélgetünk itt... olvass csak vissza néhány hozzászólást: arról, hogy MS mikor miért nem ért el jó eredményt :PPP
mesa30-08-2006 08:17:52 // 14642
Ez egy kicsit hibás hasonlat, ugyanis Baumgartner amikor célba ért, akkor mindig az utolsóként tette, míg általában Schumachert elsőként.
Vagyis Baumgartnert a társai IS megelőzték, nem csak saját magával és a tekkknikával volt versenyben :PPPP
Inner Circle30-08-2006 07:56:37 // 14641
Ja, hát ennyi erővel Baumgartner is legyőzhetetlen: csak saját maga, vagy a technika tud kifogni rajta! Mindig amikor nem győzőtt (=mindig), az vagy a saját hibája volt, vagy a technikáé! Tehát Sumák = Bumi! :PPP
Viktor8530-08-2006 00:18:45 // 14640
Kuci29-08-2006 23:35:57 // 14639
Lehet, de szntem azért mind2őnek a javulása vezetett ide, hogy most a VB-ért harcba szállhatnak. De igazad lehet... :)
Inner Circle29-08-2006 23:34:04 // 14638
Év elejét nehéz megítélni, mert a Ferrari saját bevallása szerint is motorgondokkal küzdött, folyton megadták magukat a dugattyúk, szóval letekert mocival mentek. De annyira mégse lehetett gáz a Bridgestone, mert Sakhirban jól mentek, Sepanban meg a Williams-ek igencsak mutatták magukat. Nehéz elképzelni, hogy a BS épp akkor javult volna fel, amikorra a Ferrari is rendbehozta a motorját :D
Kuci29-08-2006 23:25:59 // 14637
Mesa! Hitted volna, hogy igazat fogok neked adni valaha is? :D IGAZAD VAN!!! :) De azért annyival had egészítsem ki, hogy az év elején azért nem volt a toppon a Bridgestone.
Kuci29-08-2006 23:24:00 // 14636
Addig volt jó a Ferrari, no bridgestone, nop problem. Utána Bridgestone...de eredményes a Ferrari fölénye miatt...most meg Bridgestone...pfff...béka segge alatt! :(
mesa29-08-2006 23:15:18 // 14635
Persze ezt így le lehet vezetni, mégha fele sem igaz, hiszen feltételezéseken alapul :))
Egyértelmű, hogy ha nem lesz VB MS, azt csakis saját magának köszönheti!
Tavaly a Bridgestone-nak köszönhette, idén csak magának.
Ebből is látszik, hogy Schumacher legyőzhetetlen. Csak saját maga vagy a technika tud kifogni rajta. :P
:DDDDDD
Inner Circle29-08-2006 23:05:07 // 14634
2003-ban, miután Kimi kevés híján, de elvesztette a VB-t, olvastam egy cikket arról, hogy Kimi és a McLaren hány pontot dobott el az idény folyamán. Egészen sok jött ki; vagyis Schumacher ide vagy oda, ha Kimi hibátlanul teljesít, az bőven elég lett volna a VB-hez.
Hasonló gondolatokkal ültem le a 2006-os évad eddigi része fölé. Nézzük csak meg, hol vétett Schumacher és a Ferrari olyan hibákat, amik védhetőek lettek volna és sokba kerültek nekik...
Sakhir: MS az időmérőn fut egy túlságosan lassú kört, így egy körrel kevesebb benzint kap. Szerintem ezzel se nyerhetett volna, de a tifosik szerint ezen múlt. Tehát MS itt 4 pontot bukott (Alonso -2, MS +2)
Sepang: MS taktikája állítólag rossz volt; tegyük fel hogy anélkül megelőzte volna Massát. +1 pont.
Melbourne: MS falra keni a kocsit. Mondjuk +4 pont.
Imola, Nürnburgring 10 pontos, Barcelonára már nem is emlékszem.
Monacóban MS mindenképpen hibázik az időmérőn, az első vagy a második hely meglett volna neki, aztán a futamon - a látottak alapján - a győzelem is. Plusz 6 pont és Alonsónak mínusz kettő: plusz 8.
Silverstone-t, Montreal-t a jóég tudja, Indy, Magny-Cours, Hockenheim 10 pontos.
A Hungaroringen hibázik az edzésen, de a +2 mp a versenyen szinte mindegy. Azonban fölöslegesen emberkedik De la Rosával, így kb. a negyedik helyet bukja; plusz négy pont.
Isztanbulban a saját hibájából nem kerül Alonso elé az utolsó boxnál: 2+2 pont.
A kápráztató végösszeg 25, azaz HUSZONÖT pont! (Ehhez képest mennyit hibázott Alonso, illetve a Renault? Sepangban rosszul tankoltak, a Hockenheimen állítólag rosszul állították be az autót, és van még a hungaoringi leeső kerék, ami vitatható, hogy csapathiba lett volna.) Ha csak a felét is megfogják, már vezetne Schumacher... Amikor világbajnok volt, akkor is követett el ő és a csapat hibákat, de ilyen drámai állásra nem emlékszem. Múlik az idő... erre kell figyelni, nem a Renault-t szidni.
mesa29-08-2006 22:14:23 // 14633
Whiteskull29-08-2006 22:02:52 // 14632
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?