Forum >> Forma-1
Whiteskull04-09-2006 13:59:32 // 14742
Ja, de azóta nem is megy a lépéstartás Alonso-nak. :)))
Ferke04-09-2006 13:58:42 // 14741
"Számomra sokkal jobb lenne, ha azonnal visszavonulna, de valószínűleg a szezon utolsó három versenyén is rajthoz fog állni, így nem lesz egyszerű a Renault-nak megszereznie a bajnoki trófeát."
Ez egy hülye mondat volt tőle!
Ferke04-09-2006 13:58:03 // 14740
Ferke04-09-2006 13:57:06 // 14739
Azért az évad fele eltelt, mire a Ferrari jobb lett, mint a rönó, tehát szerintem ez sem igaz annyira!
Inner Circle03-09-2006 18:36:41 // 14738
Nono, a "fenekükön a tojáshéj" versenyzők igazoltatása Button-nal kezdődött (ő tán a Formula Nissan-ban vagy valami hasonló helyen versenyzett korábban, és pár hónappal az első futama előtt még álmodni sem mert az F1-ről), bár az igaz, hogy Rajkónak még nála is kevesebb rutinja volt.
Másrészt, VB mindenféleképpen csak az egyik legjobb autóval lehet valaki. Alonso SZVSZ épp azt bizonyíthatja, hogy nem feltétlenül kell hozzá az abszolút legjobb, mert az idén alighanem a Ferrari (így 1995 óta Alonso lehet az első pilóta, aki nem a legjobb autóval nyer VB-t - kivéve tán 2003-at). 2005 nem túl jó példa, mert a Ferrari abszolút versenyképtelen volt. Egy ütőképes Ferrarit megverni, na az már valami, és Alonsónak ez még simán összejöhet.
"Annak idején Hakkinennek is csak addig volt esélye, míg a Ferrari gyengélkedett" - de ezt meg is fordíthatjuk: MS-nek is csak akkor lett esélye, amikor a Ferrari már jobb volt (amiben a hanyatló Meki, a kirobbanó formában levő Ferrari és a FIA csendes segítsége éppúgy közrejátszott).
Xixo03-09-2006 18:32:52 // 14737
Na most néztem vissza a futamot!
Kint néztük olaszba "élőben", hát nem voltam túl boldog. De most, hogy láttam Massát a dobogón, már nem bánom annyira a dolgot!! Mennyire örült a kis brazil. Szerintem azt se tudta, hogy hol van!! :-)))
A kerékcserét pedig jól csinálta a csapat, csak ugye nem számítottak arra, hogy Sumi hibázni fog. De sajna elég volt egy apró hiba, hogy elbukja a futamot és talán ezzel a VB-t is... :-((((
Nem is értem miért nem próbálkozott jobban a végén!?!?!???
Na mindegy, van még négy futam, majd meglássuk mi lesz!!
Gratula Massának!!! Tényleg öröm volt nézni az ünneplését!!!! :-))))))
Xixo03-09-2006 18:18:28 // 14736
Amúgy Ti belefértetek a gépbe??? Mert én nem!! Tiszta klausztrofóbiám volt benne!!
Meg van egy másik képem is, majd beszkennelem valahogy, ami már a pályán készült a boxban. Csak oda már nem vihettem be a digit gépet, hanem azt ők csinálták!! :-)))
Xixo03-09-2006 18:16:43 // 14735
DéZé02-09-2006 15:56:04 // 14734
Még egy érv Rajko mellett: Ő a többi F1-es pilótával ellentétben nem járta végig az F1-ig vezető szamárlétrát, hanem pár együléses versenygéppel megtett kör után bizonyította, hogy erre a sportra termett. És még valami: az ő pályafutását eddig végigkísérte Schumi, akit ugye meg kellene verni ahoz, hogy világbajnok legyen. Mint bebizonyosodott Alonso révén, erre csak akkor van esély, ha jobb autoban ül valaki mint Schumi. Annak idején Hakkinennek is csak addig volt esélye, míg a Ferrari gyengélkedett. Hát ennyi, a többit majd meglátjuk. Remélem Rajko mindkettőnk megnyugtatására a Ferrarival majd igazolja, hogy méltó utódja lehet Scuminak.
GEORGE02-09-2006 15:26:28 // 14733
Hidd el van ilyen is ....
Inner Circle02-09-2006 15:24:51 // 14732
Nem tartom rossz pilótának Rajkót, de igaz ami igaz, szerintem jobban sztárolják, mint amennyit érdemelne. 2003-ban és 2005-ben komoly esélye volt a VB-címre, OK hogy mindkétszer a csapat is hatalmasakat bénázott, de a saját hibájából is rengeteg pontot bukott el. Sok pilóta van, aki nemhogy a VB-címre nem kap soha esélyt, de még csak arra sem, hogy legalább egy versenyképes autóban megmutathassa hogy mit tud. Összegezve: Rajkó szerintem nem jobb annyival az átlagnál, mint amennyivel több esélyt kapott és kap folyamatosan (és nem nagyon tud élni vele).
Inner Circle02-09-2006 15:21:41 // 14731
A Daimler-Chryslernek igencsak komoly részesedése van a McLarenben és állítólag még többet akar, Ron Dennis meg két év múlva visszavonulna... fene tudja, én valahogy nem hiszem, hogy német gyári csapatok, mint a BMW vagy a Mercedes, valaha is VB-k lehetnének.
Kuci01-09-2006 22:13:15 // 14730
Ebben minden benne van. Ferrárira rászálltak, rönónak mindent szabad! Ez gusztustalan! Akkor ne forma 1-nek nevezzék, hanem Anti-Ferrari 1-nek! :D
Kuci01-09-2006 22:10:26 // 14729
Jó hozzáállás! :)
mesa01-09-2006 21:52:00 // 14728
DTM-beeeeee vazze :)
mesa01-09-2006 21:51:07 // 14727
Látod, én figyelmeztettelek előre.
Német vasakat a DTN-be !!!!!!!!!!!! :)))))))
Ferke01-09-2006 21:43:44 // 14726
George! Ki szimpatizál itt német versenygépekkel?????:)))
GEORGE01-09-2006 21:09:08 // 14725
Jó dumaaaaaaaa Öcsém!! :-)))))))))
Willy01-09-2006 21:06:21 // 14723
Azért van rajt vörös festék, mert ha csalnak akkor a bíráknak a Ferrari jut az autóról eszébe és ezért nem büntetik meg. :-DDDDDDD
Grando01-09-2006 21:05:25 // 14722
Ross Brawn nyilatkozatából olvastam darabokat. Aszerint ha kinthagyják Massát, akkor tizensokadiknak tudott volna visszajönni, vagyis télleg a csapathelyezést baxxák el. Schumi nem előzhette meg, mert SC volt ugyebár. Télleg arra számoltak, hogy a több benya miatt az öreg Sith lenyomja alfonzót. Viszont szemcsésedett a gumi, és bejött a kicsúszás. Úgyhogy a gumi sem volt a topon ezek szerint. De sajna a Sith sem... :(
Sebaj, majd a hazai pályán lealázzák a retyót! ;))
GEORGE01-09-2006 21:03:02 // 14721
Köszi öcsém!! .-))))))
De látom rendesen tapadt rá a Vörös festékből!!!
Egyre jobban akkar hasonlitani a menő géphez az az a FERRARI-hoz.
:-))))))))9
Willy01-09-2006 21:01:16 // 14720
GEORGE01-09-2006 20:57:39 // 14719
A gumikon nagyon sok múlik, nem is gondolná az ember.....
Kuci01-09-2006 20:56:29 // 14718
Szerintem meg csak a Schumi. Ha a Ferrari nem hívja az SC-nél be mindkét autóját, akkor ugrott a konstruktőri verseny, így meg bíztak a Schumiba és gondolom a Schumi is OK-ot mondott a taktikára, mielőtt meglépték volna, hogy Massát engedig vissza az első helyre. Szerintem csak a Schumi tehet róla, meg kicsit a gumik is, de nem lehet a gumikra fogni teljes mértékben, mert vezetői hiba volt a kicsúszás.
GEORGE01-09-2006 20:52:44 // 14717
Sajna a múlt hétvégét elbaszarintotta FERRARI ,lehet ez szépiteni meg mellé magyarázni de a lényeg ,hogy el lett szúrva.... :-(
Kuci01-09-2006 20:48:07 // 14716
OKOK, semmi gond. Én magamat egy dolgokat reálisan látó embernek tartom és nyílt vagyok mindenféle vélemények meghallgatására és elfogadására. Azt észrevettem, hogy itt a piros színen kívül minden más tabu, tehát megpróbálom kihagyni belőle. Az életben is, csak úgy mint az F1-be, a vörös színt kedvelem, de gondolom ez a kocsimon is látszik. Ez első látásra volt "AKAROM" érzés! :) Csakúgy, mint majd a Palikot kitúrni egy F1 versenyautó üléséből és helyette vezetni az. Természetesen overhappy akkor lennék, ha a Schumival versenyezhetnék kicsit, miután már hozzászoktam a kocsihoz! :) (ha beleférek!:) A McLarenről meg csak annyit, hogy szerintem a mezőny leggyorsabb autója a Raikonennel, ha működik minden normálisan benne! :D Volt 2 év, vagy 3, amikor ez sikerült is nekik, ezt azért ne felejtsük el, de tény, hogy a mostani elektronikus rendszere és a motor megbízhatósága egy nagy talicska ...! A Ferrarit 10szer tüzetesebben ellenőrzik, mint akármelyik másik autót, amit az is mutat, hogy a Ferrari szárnyfejlesztését már az év elején betiltották, míg a rönót egyszer VÉLETLENÜL átnézték és az ellensúlyos valamit szabálytalannak találták. Azért ez sem véletlenül van, hisz tudták, hogy a Ferrarit idén is csak csalással fogják tudni megfogni. Az, hogy ez a hétvégi futamon nem jött össze, arról Schumi tehet, amiért nem kezdte el hamarabb a felzárkózást alfonsora, illetve a kicsúszásról is. Ott ment el a győzelem. Reménykedem benne, hogy azért még mind2ő VB cm meglesz és hogy Raikonnen még 1 kis borsot tör a kis buznyák spanyol orra alá! :)
GEORGE01-09-2006 20:33:50 // 14715
Persze lépjünk túl a dolgokon.
Itt csak az lesz a bibi ,hogy én kezdetek óta fikázom a német dolgokat és nem alaptalanul, meg csak annyira mint a német fanok az Olasz dolgokat.
Ez a topic egy kicsit Vörös ködös ezt valahogy meg kell majd szoknod.
Természetesen azért talász itt is aki a német versenygépekkel szimpatizál. nincs is evvel semmi gond.
Még1szer ha német fikázást olvasol tölem az nem te ellened irányul okés?
Majd egyszer egytalin keressél meg megdumáljuk és utána máskép fogod látni!
Kuci01-09-2006 20:28:50 // 14714
Senki! Csak hamarabb az összes többi, mint a rönó! :)
DéZé01-09-2006 20:26:31 // 14713
Először is had jelentsem ki, hogy én nagy Schumacher rajongó vagyok. Az én véleményem az, hogy nem fog visszavonulni Schumi, mert sajnos már csoda lenne ha megnyerné a VB-t. A szavaidból azt olvasom ki, hogy te nem igazán tartod Raikönent sztár pilótának, csak sztárolt pilótának. Szerintem egyértelmű, hogy egy versenyképes és főleg megbízható autóval valószinüleg Schumit is megveri, mivel az öregből már hiányzik a fiatalos, mindent elsöprő lendület, ami valószínüleg a korral jár. Ezért örülnék neki, ha jövőre a Schumi-Raikönen páros alkotná a Ferrari csapatot, igy valószínüleg a presztizs Schumit is spanolná egy kicsit és akkor győzzön a jobb! De igy Raikönennel elindulhatna egy új sikerszéria, mert az szinte biztos, hogy a későbbi Raikönen-Ferrari párost nagyon nehéz lesz megverni. Remélem hamarosan fény derül a titkokra és a Maranellóiak jól jönnek ki belőle.
Kuci01-09-2006 20:25:46 // 14712
De, így volt, de ugyanakkor voltak pályák, ahol meg a FERRARINAK nem volt keresni valója. Abból a csapatból a Raikonnen a márvadó. Mondhat akárki akármit, akkor is a Raikonnen számít, míg a Montoya meg most a Pedro nem zavarnak túl sok vízet, csak talán az 5-8 helyért menő csatában.
Lehet, hogy utáltad már előtte is, ezt elfogadom, és mondtam, hogy nem fogom többször felhozni. Neked is el kellene fogadnod, hogy nekem ez a véleményem és hogy nem fogok erről többet beszélni. Nem kell állandóan felemlegetni és nem kell minden egyes beszólásom mögött a német vonalat keresni! Megegyeztünk?
Visszatérve az F'-re. Nincs olyan autó, amelyiknek minden pálya egyaránt feküdne. A Hungaroring sem feküdt a Ferrarinak. Elbukták. Massa outsider volt a harcokban, a Schuminak meg nem bírták a kerekei. Ennyi. Én is Ferrari drukker vagyok, de reálisan látom a dolgokat(szerintem).
count M01-09-2006 20:18:12 // 14711
Milyen rönő? Ki beszélt itt rönóról? :)
Grando01-09-2006 20:16:37 // 14710
A topicot ne kerüld!! :))
De azért a merga télleg xar!
GEORGE01-09-2006 20:15:23 // 14709
Rosszul itélsz meg engem hid el!!!!
Akkor is utáltam már a német fosokat mikor még te nem regeltél ide.
De ez miatt ne kerüld ezt a topicot gyere várunk ebben a topicban is úgy mint a többiben!!!
De szerinted nem így történ a dolog a Hungaroringen???
Kuci01-09-2006 20:11:25 // 14708
Látom még nem sikerült túljutnod a témán! Nah mind1! Inkább hagyjuk és majd kerülöm ezt a fórumot!
GEORGE01-09-2006 20:09:16 // 14707
Láttad, hogy a Hungaroringen ,hogy alázta a mergát a célegyenesben a FERRARI ?? :-))))))
öröm volt a szívnek :-))))))))))
GEORGE01-09-2006 20:07:49 // 14706
A merci inkább vonuljon vissza és addig ne jöjjön ki a pályára míg nem rak össze egy üzembiztos autót!!!
Nem nyerőt ,hanem üzembiztosat!!!
Mert idén ahányszor kiestek műszaki hiba miatt az már több mint röhejes!!!
Egy Minardi több versenyt fejezett be idáig mint a merci :-(
Grando01-09-2006 20:07:33 // 14705
Afelől nyugodt vagyok, hogy a Ferrari csapatban elviszi a pálmát az idén. Az egyéni VB cím sincs még veszve. ;)
Kuci01-09-2006 20:04:31 // 14704
Én azt már rég lezártam. Azt hittem, hogy hozzá lehet szólni a témához. Arra vonatkozólag írtam, hogy inkább melyik csapat nyerjen, ha egyszer már a Ferrari képtelen rá mostanság(mindig elrontanak valamit, vagy valami/valaki közbeszól).
Grando01-09-2006 19:57:34 // 14703
A múltkor már (nem itt) kifejtetted a német márkák iránti vonzódásodat. Megértjük, elfogadjuk. :)
Kuci01-09-2006 19:52:59 // 14702
F1-es hozzászólás volt! Most ezzel mi a bajod?
Grando01-09-2006 19:39:42 // 14701
Na hagyjuk ezt már itt is!
Kuci01-09-2006 19:38:44 // 14700
Hát, inkább Merci, mint rönó, ha már nem Ferrari! :(
count M01-09-2006 17:11:00 // 14699
Szerintem meg feltámad a McLaren, kirugják azt a nyomorult merci hulladékot, kapnak egy jó motort, leszerződtetik Piquet-t, DLR marad, és lenyomnak mindenkit. Nekem tetszene. :DDD
(Viccvót, nem kell megölni. :) )
Grando01-09-2006 16:48:03 // 14698
Jövő hétvégén minden kiderül, ugyanis most olvasom, hogy di Montezemolonak elege van a tili-toliból, és Monzában mindenképpen bejelenti a jövő évi csapatfelállást. Azt kész! :)))
Legalább mi sem tipródunk tovább itten...
mesa31-08-2006 13:27:43 // 14697
100% egyetértés.
Utoljára meg kell méretköznie egy IGAZI ellenféllel szemben, a csapattársával is. Akkor nem mondhatják, hogy csak parasztokkal tarolt a sakktáblán.
Inner Circle31-08-2006 13:19:08 // 14696
Beszállok én is a "Visszavonul-e Schumi?" kérdésbe. Szerintem nem, mert jövőre csak nyerhet. Ha nem is feltétlenül VB-t :-) de arra is jók az esélyei.
Tegyük fel, hogy visszavonul. Ha nem nyer idén, akkor a tömeg röhögni fog rajta, és ha nyer és úgy vonul vissza, akkor is elkíséri az elmúlt két futam csetlése-botlásának emléke. Ráadásul utánakiabálják, hogy "Félsz Raikkönentől, nem mertél vele kiállni egy csapaton belül, mi???" Nem épp jó kilátások.
De tegyük fel, hogy marad! Először is ez jelent némi pénzt (OK hogy már sok van neki), másodszor is VB-esélyt rejt! Ki lehet jövőre a vetélytársa? Ugye elmegy a Michelin és ezzel valszeg a Renault versenyképessége is, de a Hondáé és a McLarené (már ami van...) mindenképpen. Bye-bye Button, Alonso. Marad Raikkönen, a Renault-nál vagy a Ferrarinál. Raikkönen pedig egy agyonsztárolt pilóta, aki MS-sel szemben mindenképpen hátrányba kerül. A Renault-nál a Bridgestone és az új csapat miatt, a Ferrarinál meg a Mihályra épített csapat meg az új csapat miatt.
Mindkét esetben elég jók MS esélyei, főleg hogy az idei csetlő-botló szereplése biztosan nem fog megismétlődni. Télen lesz ideje szoktatni magát a gondolathoz, hogy most egy kicsit össze kell szednie magát, mert a fiatalok már lenyomják. Az idei sokk után biztos, hogy még fel tudja magát spannolni egy évnyi jó teljesítményre.
Ezek után vagy lenyomja Raikkönent és megdicsőülve vonulhat vissza, nincs is több kérdés. Vagy veszít, de mit veszít? Semmit, mert Rajkó egy agyonsztárolt pilóta, és ő az egyetlen, akitől nem szégyen kikapnia. Azt, hogy már nem a régi, az elmúlt két futamon láthattuk, ezen a kialakult képen csak javíthat (és javítani is fog). Viszont ha nekifut mégegyszer és úgy bukik el Rajkóval szemben, akkor eljátszhatja a visszavonuló nagy bajnokot, aki utoljára barátságosan vállon veregeti az utódját; és így nem Rajkó lop el egy kicsit MS dicsőségéből, hanem fordítva. Még MS kritikusai szemében is sokkal szimpatikusabb lesz, nem mondhatnák rá többet, hogy félt egyenlő esélyekkel indulni egy igazán jó csapattárs ellen. Mint Stallone a Driven-ben :-) Mondom: Raikkönent hatalmas sztárnak tartják és ha ki is kap tőle, az csak pár ponttal lesz. Ez semmiképp sem szégyen.
Viszont sokkal jobb lenne, ha Rajkó a Ferrarinál lenne. Egyrészt ezzel ki lehetne ütni a Renault-t, mert a Fisichella-Kovalainen duó finoman szólva sem acélos, és akkor a Ferrari-győzelem szinte már garantált. Másrészt ha Kimi netán a Renault-ban veri meg MS-t, azt sokkal nehezebb lenne "eladni" a nagyközönségnek és ráadásul fennmaradna MS "mindig lúzer a csapattársa" legendája. És valószínűleg ő maga is kíváncsi, hogy mire lenne képes az ifjú sztár ellen ugyanazzal a technikával? Ez az a kérdés, ami erőt adhat neki jövőre még egy utolsó nagy kalandhoz. Szóval én MS helyében minden követ megmozgatnék, hogy Rajkó legyen jövőre a csapattársam. Mindenképpen ez mutat a szép búcsú irányába.
mesa31-08-2006 10:25:24 // 14695
Mondjuk ebbő a salakmotoros pont nem igaz, az abszolute nem csúsztat, hanem dönt, de mindegy, értem mire gondolsz! :))
Inner Circle31-08-2006 09:51:07 // 14694
Nem semmi. De azt hiszem, Piquet autója abban az évben sokkal jobb volt (ha minden igaz, Renault egy Lotus ellen) - persze ez az előzés értékéből mit sem von le.
TarP31-08-2006 09:18:35 // 14693
Azért megnéznék egy salakmotorost, rallye versenyzőt, mennyire tud gyors lenni, ha nem csúsztat, hanem szépen ívesen csúszáshatáron vezetgeti a gépet :)
Ez függ a pálya vonalától és felépítésétől, de az alkalmazott technikától is. Piquet idejében a gumik nem ugyanazt tudták, mint a mostaniak. Piquet lényegesen gyorsabb tudott volna lenni, ha nem keresztbenm csúszva kell kanyarodnia, de az igaz, hogy így volt szép :)
Igazából Senna hibázott, mert bement a poros részre, ahol neki úgy csúszott a gumija, hogy lényegesen hamarabb kellett fékeznie. P jól használta ki, hogy neki maradt a jobban kijárt aszfalt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
562
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?