Forum >> Forma-1
Ferke23-08-2006 10:13:25 // 14231
Mikor lesz már erdmény a gátlők ügyében? Hallottátok, hogy a toyota szakembere is azt nyilatkozta, hogy szerinte engedélyezni fogják?
Grando23-08-2006 09:00:13 // 14230
A jelenlegi állás szerint - mivel a verdákon az elmúlt 3 hétben nem változtattak - a Ferrarinak fekszik a pálya. 32 fokot jósolnak + Fro.-ban, Le Castelletben teszteltek a török pályához hasonló körülmények között még Magny Cours táján.
A távol-keleti versenyek lehetnek neccesek majd esetleg. De nem lesznek! ;))
Xixo22-08-2006 23:55:00 // 14229
Ez meg egy Sumis!!!
Önbizalom itt is van!!
De most akkor kinek is fekszik ez a pálya???
"Schumacher önbizalmát táplálja, hogy a papírforma szerint a Ferrari 248 F1 Isztambulban is a mezőny legerősebb autója lesz. "
"A spanyol pilóta szerint a második versenyének otthont adó Istanbul Parkban a Renault erősebb lehet, mint az utóbbi futamokon. "Az efféle pályák fekszenek az autónknak,"
Xixo22-08-2006 23:43:33 // 14228
Ez meg egy rönyós!!
Fiszkó: "Magyarország nagy csalódást jelentett számomra. Általában az ott tapasztaltakhoz hasonló esős körülmények kedveznek a vezetési stílusomnak, de most egyszerűen rossz volt az autó tapadása."
Ja! Hogy a rönyónak szar volt a tapadása??? Akkor viszont tényleg remek versenyzők mindketten, ha mégis ennyivel gyorsabbak voltak....
Xixo22-08-2006 23:37:23 // 14227
Massa nyilatkozata!!
Érdekes és megfontolandó!!!!
Xixo22-08-2006 23:36:04 // 14226
Relaxálj inkább, most majd én idegeskedek egy picit!! :-)))
Vannak olyan emberek akik direkt írnak butaságokat, hogy másokat felidegesítsenek és hogy ezért velük foglalkozz!!! De ne tedd, mert csak felhúzod magad!!! :-))))))
Xixo22-08-2006 23:32:40 // 14225
Ezt a lengéscsillapítós balhét amúgy én sem értem!!
Most az FIA kivel fog tárgyalni? A 3 sztyuárttal, akik az FIA emberei???
Én már azt sem vágtam, hogy ha be van tiltva, akkor utánna hogyan engedélyezhetik...
Azzal meg szerintem már Sumi is úgy van, hogy legközelebb inkább összetöri az autót, mert különben megbüntetik!! Ha Monacoban csak lekoccolja a falat és letörik az első szárnya(amit kb 10mp alatt kicserélnek), akkor nincs bünti. Ha most telibeveri a faszagyereket hátulról, akkor nincs bünti!!
Az meg amit Sumi a Hungaroringen csinált inkább dícsérendő!!! Végre valaki, aki azt mondja (és csinálja), hogy nem elég nekem a kevesebb-de-biztosabb pont én harcolok a második, harmadik helyért!!
Igaz beszopta, mert ütköztek hejfeldel, de NEM A GUMIK MIATT ESETT KI!!!!
Ugyanígy ütközhetett volna száraz gumikkal is!!
Inkább mondjuk delarózsiéknak ciki, hogy nem bírták megelőzni körökön át, pedig 3 mp-el lasabb volt!!!! Ez olyan, mintha egy szuperagurit nem bírt volna leelőzni!!! (igaz azt nem Sumi vezeti :-))))) )
Tehát örüljetek, hogy van még aki versenyzik az F1-ben!!!!!
Xixo22-08-2006 23:15:16 // 14224
Nem hinném, hogy eklesztonnak érdeke lenne, hogy Sumi visszavonuljon.
Szerintem nem kevés német jár ki a futamokra CSAK Sumi miatt (én NEM a merci, bmw, ... miatt). Úgyhogy nem valószínű, hogy pont az ő hejére érkezne egy olyan fiatal tehetség, aki több pénzt hozna.
Üresedés meg van amúgy is: monti, vilnyöv!!!
A másik:
Amit Sumi megkapott démonnál azt elvették tőle vilnyövnél!!
Az meg hogy Sumi fékezget a széftikár mögött teljesen normális!! Mindenki ezt csinálja! Amúgymeg e miatt is sz.pott már, amikor asszem monti törte össze hátulról...
Tehát nem nagyon említhető egy lapon azzal amit ez a kis majomgyerek csinál!!!
Mert annak pl. mi értelme van, hogy beáll mellé a boxban az időmérőn?? Semmi!! Csak ugye ő így akarja megmutatni, hogy milyen faszagyerek...
Ferke22-08-2006 16:10:46 // 14223
mondjuk most csak kéne az a 2 pont is...lehet, hogy MS-nek mégis nyernie kéne, és Alonsonak befutni 8. helyen..:))) És így máris nullszaldósok lennénk...:)))
Ferke22-08-2006 16:09:48 // 14222
Nem bánnám, ha így lenne, igy azok is örülnének, akik nem szeretik MS-t, vagy csak szimplán Kimi rajongók:)
Whiteskull22-08-2006 16:00:31 // 14221
Na! Akkor ezt is megszavaztuk. :)))
Willy22-08-2006 15:52:50 // 14220
Ezzel az eredménnyel kiegyeznék én is. :-))
Ferke22-08-2006 15:50:32 // 14219
Ok, de akkor MS legyen 2., alfonso meg 8. hely, vagy hátrébb, ok?:)
Ferke22-08-2006 14:55:51 // 14217
Börninek kellenek az új tehetségek, akik új szponzorokat hoznak (meg sok-sok pénzt). Nekik meg a hely kell.
Ne viccelj már, szerinted MS veersenyzése nem hoz elég pénzt, szponzort? :)))
Aonsot be kell ismerni, hogy nagyon szép, látványos és tiszta versenyzést produkált.
Kamikaze módon ment át a mezőnyön, csak a versenyzőtársai óvatossággának köszönhette, hogy megúszta. látványosnak látványos volt, az tény, de több nem.
Valamit elnéztél, MS-nek az utolsó kerékcseréjén még nem tehettek fel száraz gumit, utána pedig az Ő döntése volt, hogy nem áll ki még1x. Tehát nem a csapat cseszte el, de erről sok helyen olvashatsz is.
Ezért "szívóskodott" Heidfelddel is, ami viszont inkább egy agresszív védekezésnek modható, ezt vállalta be azzal, hogy nem állt ki még1x kerékcserére. Nem értem, mi ebben a hiba??? Hol ebben a "bárkin áttapos a pályán akár csak egy pontért is" ??? Ez végképp nem értem..:(
Inner Circle22-08-2006 14:53:42 // 14216
"Alonzó direkt csinálta, MS beszívta. Ez Te sem tagadhatod. És senki nem támadta hivatalosan alfonsót emiatt, MS-t meg szépen megbüntették."
Dehogy tagadom! Asszem valaki már írta: Alonso itt olyan volt, mint a csatár, aki a 91. percben feldobja magát a 16-oson belül, hátha büntető lesz belőle... és lett. Melyik csapat is jutott így tovább a VB-n? Ja igen: az olasz :-) iszonyat nagy színészi teljesítménnyel harcoltak ki a egy 11-est, és később VB-k is lettek. Olyan nagyon azért nem szokták őket ezért támadni (legalábbis pont a Ferrari-rajongóktól még nem olvastam hogy lecsalóznák őket, sőt, inkább istenítik és az ellenfeleiket csalózzák! :D ) Szóval Alonso feldobta magát a 16-oson belül, meg is ítélték nekik a 11-est, és lehet hogy VB is lesz emiatt. Akár az olaszok. Ez egy ilyen játék, és az ellenfélnek mindig számítania kell rá. MS is ugyanígy meghúzza az ilyen lépéseket... Alonsót mondjuk 2003 Barcelona óta pont ezért nem szeretem.
"ha egyáltalán arról beszélünk, hogy idén valakit erősítenek, az max a rönó lehet"
Na, ennyi erővel írhatom én is, hogy "Ha valaki, akkor a Ferrari", épp a gátló miatt. Szerintem egyezzünk ki annyiban, hogy a FIA mindig az erősebb mellé áll.
Joss22-08-2006 14:49:45 // 14215
Egyébként meg, hogy ki tol kit, az nem is olyan fontos. A lényeg, hogya fiúk tolják a gépeknek és ezt otthon a fotelben kényelmesen hátradölve élvezhessem.
Joss22-08-2006 14:45:56 // 14214
Az F-1-et úgyis nevezik, hogy száguldó cirkusz. Így hát mindig kell egy kis "cirkusz". Legyen az michlein gumi, első légterelő, vagy lengés csillapító. Tök mindegy csak valami legyen. A FIA pedig tök döntésképtelen. Vagy mondja ki, hogy valami szabálytalan, vagy nem. De ne szarakodjon azzal, hogy még nem szabálytalan, de lehet, hogy később pedig az lesz. Közröhej tárgyává teszi önmagát.
Az is igaz, hogy sokan szeretnék, ha MS jövőre visszavonulna. Ő pedig 100%, hogy csak világbajnokként fogja ezt megtenni. Börninek kellenek az új tehetségek, akik új szponzorokat hoznak (meg sok-sok pénzt). Nekik meg a hely kell.
Alonso pedig tényleg egy kis genya. Ilyen fékezést már verseny helyzetben is bemutatott, akkor DC-nek kellett a fűre szaladnia. Érdekes akkor nem bűntették meg. Egyébként a Ferrariban is van fék, csak MS a vörös ködben nem mindig vceszi észre. Pályafutása során nem egy versenyzőtársának veszélyeztette az életét. Erről egyébként érdekes kimutatás olvasható az F-1 Ravcing múlt havi számában. Ő se egy fehér galamb. Ezzel nem a tehetségét vagy képességeit akarom csorbítani, de a reálisképhez ezekis hozzátartóznak.
A Magyar Nagydíjon pedig ha szeretjük, ha nem Aonsot be kell ismerni, hogy nagyon szép, látványos és tiszta versenyzést produkált. MS versenyét pedig a Ferrari csapat cseszte el. Ha időben száraz gumit tesznek fel, akkor MS simán odaér a dobogóra. Az időmérőn bizonyította, hogy nagyon gyors tud lenni ezen a pályán. Csak hát a "vörös köd" leszállt. Azt sem értettem, hogy miért szívóskodott Heidfelddel. Egy ilyen hiba egy MS kaliberű versenyzőtől azért ciki. Valószínűleg ő már mindent egy lapra tesz fel, és bárkin áttapos a pályán akár csak egy pontért is. Várjuk ki mi lesz ennek még a vége. Az, hogy még lesz kakaskodás az biztos.
Ferke22-08-2006 14:41:51 // 14213
Kimi majd nyerjen inkább jövőre, most elég, ha második!:))
Ferke22-08-2006 14:40:27 // 14212
Tudod, csak azért intéztem ezt a hsz.-t, mert kiváncsi voltam, hogy mennyi idő múlva reagálsz!:)))
Á, nem is. Tehát hisztizés alatt a csapatokra gondoltam (Ferrari, McLaren, stb, aki még használta a flexi szárnyakat). Mellesleg a rönó itt nagyon ült, mint xar a fűben, ott is mozgolódott az a szárny azért...
2.) Mikor egyértelműen betiltották a gátlókat, a köv. futamon a rönó fogta és felrakta a gépátvéthez a tartalék vasra. Ez azért fura, mert amikor a szárnyak miatt volt a balhé, meglepődtem volna, ha a Ferrari vagy a Meki odarakta volna a cserevasat úgy, hogy flexi szárnyak vannak rajta.
Tehát akárki akármit mond, ez fura.
3.) Tény, hogy MS is csinált ilyet (Button esete), de én kimondottan az idei év eseményeire vonatkozóan írtam Alonso-MS esetét, az előző hozzászóló kollega állítására reagálva, miszerint a Ferrarit tolja az FIA.
Alonzó direkt csinálta, MS beszívta. Ez Te sem tagadhatod. És senki nem támadta hivatalosan alfonsót emiatt, MS-t meg szépen megbüntették.
Namost ebben a helyzetben elfogulatlanként is látható: A Ferrari nincs tolva, ha egyáltalán arról beszélünk, hogy idén valakit erősítenek, az max a rönó lehet.
Inner Circle22-08-2006 14:35:12 // 14211
Nekem már sík mindegy; nyert egyszer Button, ez már önmagában több, mint bármi ami 2000 óta történt, szóval én már elégedett vagyok, történjék bármi LOL
Satti22-08-2006 14:28:04 // 14210
Törököknél úgyis Kimi nyer mint tavaly is!!:-))
Inner Circle22-08-2006 14:25:25 // 14209
Azért ők is ragaszkodtak ahhoz, hogy szabályos a flexi-szárny, ameddig csak lehetett. A Renault is kitartott, amíg kitarthatott. Aztán amikor jött Joe Bauer a csőfogóval, hogy "Ha nem szeditek ki, kiszedem én", akkor megváltak a cucctól :-)
Hisztizni meg mindenki hisztizik, Sumakker is. Most már kissé túlfűtöttebb a hangulat, mint év elején... akkor még nyugodtabban viselték a nagyobb megpróbáltatásokat is. Minél közelebb az év vége, annál nagyobb a hisztifaktor. Emlékszünk még, hogy '97-ben Jean Todt az uccsó futamon már összeesküvéssel vádolta meg a Williams-t és a McLaren-t. Készülhetünk rá, hogy ha valaki most az uccsó futamon veszít, akkor talán a kínai porcelánokat is a földhöz vagdossa majd :D
Songokou22-08-2006 14:17:36 // 14208
Hat Ferke azt akarta irni h a flexi szarnyakert a Ferreri F1 csapata nem hisztizett. Leszedte azt annyi :). A rajongoknak kotelezo kiakadniuk ezen, hiszena szivuk csucsket "bantottak".
Inner Circle22-08-2006 14:09:57 // 14207
"A flexi szátnyakért nem hisztizett sem a Ferrari, sem más. "
MUHHAHHAHAA!!! Te nem olvastad annak idején a topikot? Az összes tifosi itt hisztizett miattuk :DDD valaki még most is ezt teszi :DD
"Itt is tuti, hogy volt egy kis összeesküvés, mert tuti, hogy nem szerelték volna vissza, ha tudják, hogy nincs értelme! De ezek szerint tudtak valamit...."
Ezt azért részletezhetnéd. Nyilván mindenki mindent azért csinál az F1-ben, mert értelme van (kivéve mondjuk a Toyotát), nyilván mindenki tud valamit, mégse minden mögött van összeesküvés. Ez tipikusan olyan "kabátlopási ügybe keverés": "Ezek a Renault-sok gyanúsak! Nemtommér, de gyanúsak!" :P
"Az meg végképp fura, hogy Alonso kap 2mp-et, majd ugyanúgy MS-is megkapja (Alonso g*cisége miatt)"
Hm, tán MS jobban tette volna, ha összetöri az autóját, mint Button Monzában 2000-ben. Ahol ugye MS ment az élen a Safety Car mögött (ÉS AZ MÁR A FUTAM VOLT, NEM EGY KOSZVADT KIS EDZÉS!!!), és agyatlan módon fékezni-gyorsítani kezdett, amit őmögötte Hakkinen még lekezelt, de Hakkinen mögött a fél mezőny már nem... kerültek jobbra-balra, amíg csak tartott a pálya, aztán mire Buttonra került a sor, már a pálya teljes szélességében autók voltak, szóval neki csak a falban maradt hely. Persze rutintalan is volt. Szóval akkor MS-t nem büntették meg, pedig ugye a versenyen sodorta veszélybe a többieket (ja, el is felejtettem: Olaszországban megbüntetni egy Ferrarit... ugyan már!). Nyilván tehát Alonsót teljes képtelenség lett volna most megbüntetni. De ahogy Button 2001-ben elkerülhette az MS furcsa viselkedése miatti büntetést az autója összetörésével, úgy most MS is megtehette volna ezt: Alonso furcsa viselkedése nyomán vagy a fékre lép, vagy összetöri ő is az autóját. (Egyébként is, ő nem rutintalan, mint Button volt anno.) Tuti, hogy nem kapott volna büntetést. Nem olyan bonyolult sport ám ez az F1! :D
OK, következő kérdés! :D
"Mikor volt utoljára olyan, hogy két versenyző ugyanazon futam előtt megkapja ugyanazt a büntit, amit ezelőtt sok-sok éve senki nem kapott meg zászlós előzésért."
Nem is tudom, nem rémlik, hogy mikor előztek utoljára piros zászló alatt az edzésen, az meg pláne nem, hogy milyen bünti járt érte... frissítsd fel lécci a memóriámat, hiszen te ezt nyilván pontosan tudod! :D
"Tehát tisztán látszik, hogy a FIA a rönót tolja..."
...visszafelé. A Ferrarit meg előre :P
Ferke22-08-2006 13:03:16 // 14206
A legnagyobb poén: a rönó hisztizik, hogy betiltották a lengéscsillapítójukat? Nem hisztizni kell, autót kell építeni, úgy, ahogy a McLaren, vagy a Ferrari.
A flexi szátnyakért nem hisztizett sem a Ferrari, sem más. Eccerűen leszerelték.
Most meg jön a rönó a szar szöveggel: elfogadják, tuszteletben tartják majd a döntést. Ugyanmár. Már rég el kellett volna fogadniuk! És nem sunyi módon visszaszerelni a gátlókat! Itt is tuti, hogy volt egy kis összeesküvés, mert tuti, hogy nem szerelték volna vissza, ha tudják, hogy nincs értelme! De ezek szerint tudtak valamit....
Az meg végképp fura, hogy Alonso kap 2mp-et, majd ugyanúgy MS-is megkapja (Alonso g*cisége miatt) Mikor volt utoljára olyan, hogy két versenyző ugyanazon futam előtt megkapja ugyanazt a büntit, amit ezelőtt sok-sok éve senki nem kapott meg zászlós előzésért.
Tehát tisztán látszik, hogy a FIA a rönót tolja, briós meg felhajtást csinál, hogy ezt takargassa: legjobb védekezés a támadás...
Ferke22-08-2006 11:48:56 // 14205
Komolyan úgy fest szerinted, hogy idén MS-Ferrari támogatást élvez az FIA-tól?
Nem a dácsiásokat akartad írni???:)))
Mondanál 1 azaz egy példát arra, hogy mivel segített idén az FIA a Ferrarinak/MS-nek? Én tudok néhányat, ami a rönót segítette.
MS tud nyerni VB-t segítség nélkül is, vagy szerinted mind a 7 címnél segítették?:)
SKrisz22-08-2006 11:28:40 // 14204
Mindig az kiabál leghangosabban akinek félnivalója van! :)))
mesa22-08-2006 11:26:08 // 14203
Érdekeseket írsz. Csak nem osztom. :D
Egyébként Ecclestone-nak mi köze van ahhoz, hogy hol folytatja MS ???
Joss22-08-2006 11:23:12 // 14202
Alonso csak azt tette, amit MS is megtett volna a helyébe. Most nagy a tét, a VB cím. MS fiatalabb korában ennél durvább dolgokat is megtett a cím elnyerése érdekében, gondoljunk csak Damon Hillre, vagy Villneuvere.
Abban meg hogy a FIA segítene MS-nek van némi reláció. Egyértelmű, hogy MS csak a csúcson fog visszavonulni. Ha idén nem nyer, akkor jövőre biztos, hogy újra versenyezni fog (amit én személy szerint nem bánnék), és ez kihat a versenyzők csapatok közötti mozgására. Ez pedig pénz, pénz, pénz, ami Ecleston bácsinak mindennél fontosabb.
Egy biztos, a hátralévő futamokon jó versenyeket fogunk látni, kiélezett küzdelemmel, és ez a lényeg!
Xixo21-08-2006 23:56:14 // 14201
Csak az a furcsa, hogy e miatt ugye nem őt büntették meg!!! Mondjuk eltilthatták volna az egész versenyhétvégéről, főleg ha figyelembe vették volna a hasonlóan primitív pénteki befékezését is!!!
Erre az a paréj brijattóre meg még meri azt mondani (lassan minden nap), hogy a Ferrarit segíti az FIA!!! Ezek hol élnek??? Vagy minek???
mesa21-08-2006 22:52:03 // 14200
Én nem mert külföldön voltam. Csak azt láttam, hogy Schumacher Alfonsó környékéről rajtolhat, valami gigszer miatt...
mesa21-08-2006 22:51:07 // 14199
Na, az amiknál a fűnyíróversenyekre, mocsár csónakozásra is kilátogatnak 60-100 ezren. Nem lehet összehasonlítani semmivel azt az országot. Ez nem érv.
Whiteskull21-08-2006 22:49:42 // 14198
Én ezt már a futam előtt láttam. Majd felrobbantam.
mesa21-08-2006 22:47:17 // 14197
Mekkora egy gennyzacskó ez az Alfonsó !!!
Mikor kifelé mennek a boxba, behúzódik belülre és akkorákat fékez, hogy a mögötte érkező majd belerohan, miközben a külső íven érkező Schumachert ezzel beszopatta...
Na, annak idején nem lehetett eldönteni, MS Monte Carloi parkolását. Ez is olyan szándékos. Csak akkor MS-t büntették a lehető legsúlyosabban, most pedig egy befékezéses veszélyhelyzet okozója hozott újabb veszélyhelyzetbe egy mögötte érkezőt, mégis MS-t büntették meg.
Alonso, hogy follyon ki a szemed!
Grando20-08-2006 20:03:08 // 14196
Én is számítottam rá, hogy kitekert logikával reagálsz. (Amúgy az "analógiád" nem volt túl bonyolult.)
Inner Circle20-08-2006 18:32:06 // 14195
Nem is vártam, hogy érteni fogod az analógiát.
Xixo20-08-2006 03:24:14 // 14194
Nekem nem fog hiányozni!!
Sajnos túl heves volt ő a forma1be, mintahogy ez a videó is mutatja.
Nekiment volna ő még az operatőrnek is! :-))) Talán tényleg a NASCAR, ami neki való, ott lehet kicsiket lökdösni a másikon...
Amúgy meg a karierjét ő cseszte el azzal, hogy egyre motiválatlanabb lett.
A lehetőségei megvoltak mind a bmwnél, mind a mercinél. Szerintem...
Grando19-08-2006 09:51:14 // 14193
Na de érdekes is lenne pl. a bmw-t dicsérni itt az oldalon az Alfákkal szemben...
Bár most, hogy leírtam, szted biztosan nem.
Inner Circle19-08-2006 09:43:09 // 14192
Azért JPM is balf.sz volt... egyrészt ott volt a motoros-teniszes-balesete éppen abban az évben, amikor az autóval VB-t lehetett volna nyerni, másrészt mindenhova magával vitte az asszonyt és a gyereket is, akik nagyon aranyosak (a gyerek is aranyos, és az asszony is aranyos, de az másért :-) ), de szerintem nem volt jó hatással Monty-ra.
Inner Circle19-08-2006 09:41:00 // 14191
Egyrészt ez olyan kérdés, mint hogy miért nem a BMW-re buzulunk rá, amikor azok még most is hátsó- és összkerék-hajtásosak és nem Fiat- meg Opel-származék motorok vannak benne, ja és nem Fiat padlólemezen.
Erre kb. azt lehet válaszolni, hogy nem objektív szempontok alapján választ az ember... évekkel-évtizedekkel ezelőtt megszerettünk valamit, és most már kitartunk annál.
Másrészt meg teljesen más műfaj a kettő, csak messziről hasonlít: mindkettőben lapos, négykerekű autók vannak. De két külön világ, amit Montoya sajnos elsőkézből tapasztalhatott.
(Egyébként CART-futamon voltam élőben, F1-en meg nem (csak az edzésen), szóval mondhatjuk hogy azt is nézem.)
Grando18-08-2006 21:51:45 // 14190
A wtcc-n csodálkozom, hogy nem nyomták még be vmelyik kommerszebb csatornára. Kár...
Áki18-08-2006 21:46:42 // 14189
Mert soha nem tudom,hogy hol van meg mindig elfelejtem...ez olyan mint a Rally VB azt is elfeljtem,hogy hol mikor megy! Meg a Formula 2 is látványos azt is nézném ha közvetítenék! A F1-et mindenki nézi..az az alap. A cart valami miatt nálunk annyira nem kedvelt talán azért mert a nagy vízen túl van és nem érezzük annyira közel hozzánk!
Grando18-08-2006 21:44:16 // 14188
Akkor miért nem azt nézitek inkább?
Áki18-08-2006 21:36:23 // 14187
Az biztos,hogy látványosabb...az olyan mint az F1 kb 10éve! Azt megnyerni úgy ahhogy ő tette..az nem kis mutatvány,kíváncsi lennék,hogy a mostani F1-es pilóták közűl kitudná ezt megcsinálni!
Áki18-08-2006 21:35:06 // 14186
Így van ott élte fénykorát az F1-ben!Azért figyelt fel rá a McLaren és akkor volt úgy,hogy majd a Kimi Montoya álom páros megveri az egész mezőnyt. Csak a mercinél a csapat sorrend hazavágta az egész elképzelést!:-( Montoya meg köztudottan nem szereti az ilyen dolgokat meg nem ehhez volt szokva,hogy őt csak másodszámú pilótaként emlegetik. Szerintem erre az évre elment a kedve a nagy versenyzéstől...hiányzott belőle az a tűz ami volt régen...nem érezte magát jól a csapatnál és ez rányomta a bélyegét az egész versenyzésre. Megpörögni gumi melegítés közben..az már nem ő volt...1mp kapni körönként kimitől..ott már komoly gondok voltak. Sajnálom,hogy így végződött ha talán marad a williemsnél akkor még most is úgy nyomná mint régen. Hiányozni fog a mezőnyből! Goodbye Montoya nézd meg ez az a korszak már amikor lefelé ment...és ez a mclarennél volt..a hibák mind abból vannak vágva..1-2kivételt!
explosive18-08-2006 21:11:41 // 14185
Az biztos hogy egy nagyon jó versenyző egy igazi egyéniség. És azért azt sem szabad elfelejteni hogy Champ Carban a mai napig kézi váltót használnak és nem automatát és szerintem ezért is izgalmasabb a verseny és ezért vannak 300000-500000-en egy futamon.
Satti18-08-2006 21:11:21 // 14184
Ez igaz,nem tudom most hirtelen,hogy 2003-ban,vagy 2004-ben,de egymás után 6 pole poziciót szerzett,és ezekből lett néhány dobogós hely is a versenyen,ahol meg nem lett a poleból eredmény,ott a gép romlott el.
Áki18-08-2006 21:01:22 // 14183
Montoya a Williams csapatnál volt sikeres ha megnézed a montoyáról szóló videókat 90%-ban a williamses korszakából van összevágva...a mclarennél nem érezte jól magát szerintem. Ugyanúgy járt mint annó a Coultard beleszűrkült a másod számú pilóta szerepbe!Érthető,hogy váltott...én azt hittem,hogy másik csapathoz fog menni..de végűl nem.
Áki18-08-2006 20:59:32 // 14182
Nézni fogom a nascart kíváncsi vagyok rá,hogy milyen lesz benne...bár már most látom a stílusát ismerve!:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
567
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?