Forum >> Forma-1
mesa30-06-2006 09:06:39 // 11992
Na igen. A verseny felétől már tartalékolhatott a végére ! :)))
Egyébként az öldöklő küzdelemben majdnem ütközött Barichelloval - ha visszaemlékszel ! :))
Xixo30-06-2006 00:10:57 // 11991
De még mekkora győzelmet aratott ott tavaly!!! :-)))))
mesa29-06-2006 21:12:59 // 11990
Kanadában eddig 7x nyert !!!
Most mégis Alfonsó 1x.
Semmit sem jelent a statisztika... Én már nem hiszek semmiben.
Inner Circle29-06-2006 17:15:26 // 11989
Nem, Silverstone-ra te mondtad a tesztek után, hogy jók lesznek a Ferrarik, én meg azt mondtam, hogy eddig is jók voltak, most már tökmindegy, úgyis csak a Renault meghibásodása mentheti meg őket. Ebben meg is egyeztünk :-)
Kanadára meg azt mondtam, hogy a futamon nem lesznek olyan gyengék, mint az időmérőn, és legalább másodiknak tippelem - ez be is jött :-) De elismerem, Kanadában ugyanúgy felültippeltem a Ferrari teljesítményét, ahogy a Nürnburgringen alul. Mindenesetre a jós-átlagom tökéletes :-)
Ki nyert eddig Inyben? Ahogy emlékszem: 2000-ben Hakka kiesik, ezután MS. 2001-ben a hattyúdalát éneklő Hakka, 2002-ben a híres dupla befutó, erre se mondjuk, hogy nem MS nyert. 2003-ban Montyt kilökik, ezek után alighanem MS. 2004-ben Button sokáig jól tartja magát az esőben, aztán MS. 2005-ben, ha nyert egyáltalán valaki, az MS lehetett, de leginkább az Indycar. Hát én most se fogadnék MS ellen :-)
mesa29-06-2006 16:58:06 // 11988
Kanadára is ezt mondtad ! :)
Sőt, talán Silverstone-ra is. Sajnos rossz jós vagy ! :(
Nem mintha kötelező lenne szurkolni az öregnek -sőt-, de azért azt minden F1 rajongó láthatja, kell a győzelme az izgalmas évhez !!!
Satti29-06-2006 16:40:46 // 11987
Kimi jó szokott lenni Amerikában,tavaly már nyert ott MS,idén minek, hagyni kell mást is nyerni!
Inner Circle29-06-2006 16:38:05 // 11986
Szerintem most az öreg Sith fog nyerni, na nem mintha neki drukkolnék :-) De Indyben nehezen nőhet fű másnak.
Satti29-06-2006 15:59:53 // 11985
Dehát most hétvégén Kimi nyer,ez már tény,majd utána nyerhet a Ferrari,csak szép sorban kell haladni:-)
Satti29-06-2006 15:58:00 // 11984
Ennek nem nagyon örülnék,bár már úgy vagyok vele,hogy mindegy mivel,csak végre már egy jó és megbízható géppel nyomuljon Kimi és nyerjen.
Inner Circle29-06-2006 15:56:19 // 11983
"Spanish newspaper AS agrees, reporting confidently that 26-year-old Raikkonen 'will be confirmed by Renault at Magny-Cours'."
A Renault Magny-Cours-ban jelentené be, hogy leigazolta Rajkót.
Na, az még szép lenne.
Montoya meg mehet a Ferrarihoz szekönderinek :D
mesa29-06-2006 10:54:59 // 11982
Nekem se. Még ha fizetne érte, akkor sem :))))
Xixo29-06-2006 03:18:34 // 11981
Tényleg! Hétvégén futam!!! :-)))
Most már tényleg nagyon remélem, hogy nyerünk!!! Ránkférne!! HAJRÁ FERRARI!!!!! :-)))
Kiskalap29-06-2006 03:07:35 // 11980
hát nekem se az állatja :)
Xixo29-06-2006 03:04:04 // 11979
Nekem nem hiányozna... :-))))
mesa28-06-2006 18:09:21 // 11978
Európában egyelőre nem nagyon kapkodnak az utóbbi időben kissé halovány Montoya után, aki a tengerentúlra kacsintgat. Az ügy pillanatnyilag ott tart, hogy a kolumbiai már tárgyalgat is egykori csapatfőnökével, Chip Ganassivel, aki szívesen látná újra istállójánál a Forma-1-ben megfásuló Montoyát.
Inner Circle27-06-2006 15:15:37 // 11977
Szerintem SOHA nem volt még példa arra, hogy egy kiugrást ne büntettek volna meg. Talán Hakkinen 1999-ben Spában egy kicsit gyanúsan rajtolt, de DC kapásból le is pofozta érte a hajtűben...
"Egész sornyi autó volt az utamban, a pálya feltöredezett, és elkövettem egy csomó vezetési hibát..." írja Fisico, és itt a lényeg: "elkövettem egy csomó vezetési hibát". Na, ezeket nem kellett volna, és bejöhetett volna másodiknak. Mindkét előtte haladó autó megtette azt a szívességet, hogy lement az ívről a hajtűben. Megelőzhette volna először MS-t, aztán Rajkót is, még áthajtással együtt is; úgyhogy csak magát hibáztathatja.
Xixo27-06-2006 14:20:28 // 11976
Xixo27-06-2006 14:17:23 // 11975
Xixo27-06-2006 14:16:45 // 11974
Vikk7527-06-2006 11:26:19 // 11973
Hát jah, belejött a srác.
Vikk7527-06-2006 11:25:04 // 11972
Igaz Palik szerint olajfolt lehetett a pályán, de csak ö említette....
Propaganda, ennyi. Hogy nézne már ki, hogyha azt mondja, hogy egy világbajnok nyomás alatt hibázik többször is. Az még is csak jobban hangzik ha azt mondja, hogy olajra ment és zseniálisan visszatudta mindig hozni az autót. Bár suminak nem kellett.
mesa27-06-2006 11:23:56 // 11971
Én is ezt szerettem volna kérdezni :))
Sajnos be kell lássam, rosszul mrem fel Alfonsó srác ehetségét. Az hittem tavaly csak mázlista volt. Ha idén is VB, akkor mea culpa.
Inner Circle27-06-2006 08:38:14 // 11970
Ha nagyot hibázott volna, akkor MS megelőzte volna, nem?
tom16427-06-2006 05:37:43 // 11969
Ez azért nem így van!
Emléxem az idén olyan versenyre, ahol kb. 20 körön keresztül Sumi közvetlenül Alonzó nyakában loholt és a rönyós kétszer is nagyot hibázott!
Igaz Palik szerint olajfolt lehetett a pályán, de csak ö említette....
Xixo27-06-2006 02:33:33 // 11968
Azért Summi hálás lehet Kiminek a hibáért, meg így még mi is hitegethetjük magunkat, hogy van még remény idén... :-)))
Xixo27-06-2006 01:11:23 // 11967
Vagy lehet, hogy Rajkó már a jövőévi Ferraris szerződésre hajt! Vagy lehet, hogy már meg is kötötték és az volt az egyik titkos záradék, hogy már idén is segítse Summit!!! :-))))))
De az is lehet, hogy rászóltak az FIA-tól, hogy engedje el, mert ugye a Ferrarinak kell nyernie.
Vagy ami a legvalószínübb, hogy az a BOHÓC biatttóre tényleg megvuduzta rondöniszt a monitoron keresztül. Hiszen a palikmadár is ezt mondta, ő meg csak ért hozzá!!! :-)))))))))))))
Satti26-06-2006 20:56:13 // 11966
Inner Circle26-06-2006 19:07:33 // 11965
Muszáj is lesz, mert Jean és Ross már évek óta beszélnek a visszavonulásról, Rory meg ugye már ki is akart ugrani. Ha Luca di Montezebulonnak esze van, az egyengumiból várható előnyt kihasználja arra, hogy beállítja a helyükre az új embereket.
Inner Circle26-06-2006 19:05:30 // 11964
"Magyarán, ha nem tolja hátulról Kimmit, akkor az valószínűleg nem is sokallt volna be a kanyarban, nem hibázott volna... "
És Schumachert ki tolta hátulról, amikor besokallt és hibázott ugyanabban a kanyarban, dettó ugyanazt adva elő?
Csak a málészájú Fisichella akkor nem volt ott, hogy lecsapjon a koncra. Ez a különbség egy VB és egy örök második (még hogy második... inkább ötödik) között.
mesa26-06-2006 15:11:29 // 11963
Én nem nevezném "szerencsének" !
Tenniszben van olyan kifejezés, hogy "kikényszerített hiba".
Magyarán, ha nem tolja hátulról Kimmit, akkor az valószínűleg nem is sokallt volna be a kanyarban, nem hibázott volna, és nem ment volna el mellette Schumacher - értelemszerűen.
Sajnos a finn srácra jellemző hogy képes hibázni, ha a sarkában loholnak!
Bezzeg Alfonsó egész versenyeket képes a háta mögött felsorakozók előtt autózni :(
TarP26-06-2006 14:56:35 // 11962
Ez a dolga, viszont az, hogy Sucahér nem tudta megelőzni, az már a Ferrari baja.
Ez az autó még kevés Alfonzóék ellen.
Satti26-06-2006 14:54:35 // 11961
Az öreg Schuminak,azért ismét volt egy kis szerencséje,mert amit már a xar rtlklub nem mutatott,de a német tv igen,az úcsó körben,az óminózus visszafordítóban Kimi egy kicsit megcsúszott,és csak így tudta MS megelőzni,ezért lehetett a 2. a végén.A Mclarennél amit megint bénáztak azt már nem értem,a boxban össz. kb.10 mp elment Kiminek a bénázásuk miatt.Fisca meg egy nagy nulla,ez ismét bebizonyosodott,meg az is,hogy sajnos idén sem lehet az Alonso-Renault párost megverni.
mesa26-06-2006 14:33:19 // 11960
Gyanítom jó lett volna a terv, mert nehéz utóval IS nagyon gyors volt a Ferrari, csak Trullival nem számoltak!
Egyébként erre tett utalást Ross Brawn is
Mondom, idén az 5. futam, ahol az olasz feltartotta valamelyik Ferrarit...
bubble26-06-2006 14:08:50 // 11959
De azért az érdekes, hogy mindenki csúszkált a pályán, még a kényelmes helyzetben lévő nagyarcú spanyol is.
Szerintem ennél a momentumnál kell az ebnek elhantolva lennie taktika ügyileg. :-)
Xixo26-06-2006 14:06:35 // 11958
Nem mintha utánna tapadt volna az autó. Én se értem, hogy mire volt ez jó, de ők csak tudják...
TarP26-06-2006 14:01:58 // 11957
Valószínűleg nem ez volt a terv, csak rájöttek, hogy nyúlik a gumi a gép alatt, amit nem akartak még egyszer pár körig kipróbálni, ezért menet közben (de már későn) váltottak taktikát.
Gondolom jó kis vita lehetett ebből a főnökség meg Sucahér között...
Punisher26-06-2006 13:53:47 // 11956
Ezt én sem értettem. Nem hittem, hogy ilyen hülyék a Ferrarisok. Biztosra vettem, hogy Schumachernek még volt benzin a kocsijában, az első kiálláskor. De nem. 2 mp-vel kellett volna tovább kint lenni a boxban, és ennyi. Ezek inkább kihívják mégegyszer és elvesznek tőle 20 mp-t.
Xixo26-06-2006 13:45:46 // 11955
Ha lett volna esze, megvárja, amíg kihívják Rózit a büntire, mert úgyis megkapta volna. Vagy megelőzi simán. De ennek a lökdösődésnek semmi értelme nem volt. Ő is bukott rajta eleget. Még mindig ekkora paraszt a lelkem...
Inner Circle26-06-2006 11:09:41 // 11954
Leírtam, hogy miért nem volt Rosbergnek abban a kanyarban semmi keresnivalója.
FoToS26-06-2006 11:05:37 // 11953
egy S kanyar volt lehet,hogy az első kyanarban ő volt jobb pozicióban,de a következő kanyar a rosbergé volt.
mesa26-06-2006 11:02:29 // 11952
"Montoyának teljesen igaza volt."
Persze. A kanyar ívét meg belülről kell megközelíteni, ugye ?
Ne vicceljél. Balfék volt és örülhet hogy nem ő került a gumifalba.
Szerintem büntetni kéne, hogy lehiggadjon.
mesa26-06-2006 10:59:40 // 11951
Lehet. Ezen már én is gondolkodtam. Egy vérfrissítés nem ártana a maranellói vezetésben ...
Inner Circle26-06-2006 10:58:07 // 11950
A pocsék versenytaktika meg nagyon divatos lett mostanában, amióta Rosberg néhány futammal ezelőtt előadta hogy féltávon tankol pár deci benzint, és frankón bukik néhány tucat másodpercet. Isten tudja, mitől olyan vonzó ez, de Ross Brawn sem tudott neki ellenállni. Simán elbukta volna MS az amúgy biztos második helyét, ha nem menti meg a Safety Car - és még így is Kimi hibája kellett hozzá.
Lehet hogy nem MS öregszik, hanem Brawn?
Inner Circle26-06-2006 10:55:45 // 11949
Valóban nem, viszont Montoyának "járt" volna az a pozíció, ahogyan ő is előreengedte RS-t pár körrel később. Hiszen Nico levágta a sikánt, ezek után kimondott bunkóság volt tőle, hogy a vitás helyzetben nem engedte el JPM-et (elvégre vitás helyzet nélkül is el kellett volna engednie, akkor is ha JPM full mögötte van).
Monty-tól nem volt profi hogy felöklelte Nicót, ez igaz, ilyen módszerekkel sosem lesz VB. De nem tudom érte hibáztatni... Pont mint a portugál-holland meccsen: miután a hollandok nem adták vissza a portik által kirúgott labdát, én is felrúgtam volna a görényül támadó holland csatárt. Amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten.
Rumi26-06-2006 10:47:20 // 11948
szvsz meg most paliknak volt igaza. egyikse hibás, egyszerű versenybaleset volt.
Inner Circle26-06-2006 10:44:36 // 11947
"-Monoja egy igazi köcsög. Ez már nem agresszív vezetés, hanem ámokfutás!!! Szegény Rózi... Én megnézném a superlicencét!!!"
Rózinak, igen, én is... Montoyának teljesen igaza volt.
Inner Circle26-06-2006 10:25:01 // 11946
Nem értem, mit gondolt Rajkó, amikor Alonsót kívülről akarta megelőzni. Teljesen esélytelen volt (szerintem valami probléma is volt a spanyolnál, egy pillanatra mintha megdermedt volna az autója), belülről legalább valami halvány sansza lehetett volna, hogy a poros részen még meg tud állni, és kisakkozza a sikánban Alonsót. Aztán a végén még az ívről is leesett... nem először van az az érzésem, hogy egy igazán klasszis pilóta a helyében nyerhetett volna.
Xixo26-06-2006 03:48:21 // 11945
Renault
Fernando Alonso – 1. hely
Giancarlo Fisichella – 4. hely
Megtörte a montreali átkot a Renault istálló, a kék-sárga együttes a zsinórban negyedik diadalát arató Fernando Alonso révén megnyerte a kaotikusra sikeredett Kanadai Nagydíjat. Giancarlo Fisichella versenye nem alakult ilyen jól, a második pozícióból induló olasz ugyanis kiugrott a rajtnál, boxon áthajtós büntetéssel sújtották, így végül a negyedik pozícióban fejezte be a futamot. Az újabb sikerrel Alonso és a Renault is növelte előnyét az összetett pontversenyben, így a gárda elégedetten távozhat a Gilles Villeneuve versenypályáról: „Csapatunk újabb csodálatos versenyen van túl, amely nem volt egyszerű. A legfontosabb dolog az, hogy több pontot gyűjtöttünk, mint a Ferrari és magabiztosan mehetünk Indybe. Ott mindenki jó műsort szeretne csinálni, hogy kiköszörülhessük a tavalyi csorbát.” –foglamzott a kék-sárga egylet első embere, Flavio Briatore.
Ferrari
Michael Schumacher – 2. hely
Felipe Massa – 5. hely
Montrealban sem tudott versenyre kelni a nagy rivális Renault-val a Ferrari istálló, így a Scuderiának Michael Schumacher 2., illetve Felipe Massa 5. helyezésével kellett beérnie. A német ’kárminimalizálásként’ könyvelte el a futamot, a brazil viszont elégedett volt az eredményekkel. „Összességében véve ezen a hétvégén nem voltunk elég gyorsak ahhoz, hogy megelőzzük legfőbb riválisainkat. Extra erőfeszítéseket kell tennünk, hogy ledolgozzuk a hátrányunkat. Az utolsó biztonsági autós fázis a segítségünkre volt, Michael egy újabb pozíciót javított és mérsékelte a veszteséget. Sajnálatos módon Michael jópár kör erejéig beragadt Trulli mögé. Ez bosszantó, mert a mi versenyzőnk sokkal gyorsabb volt, ami láthatóvá is vált, amikor tiszta lett előtte a pálya. Ahogyan arra számítottunk, a Bridgestone gumik kitűnően működtek a versenyen. ’Soha ne add fel!’ – tartja a mondás, melyhez igazodunk mi is.” -értékelt a maranellóiak technikai igazgatója, Ross Brawn.
McLaren-Mercedes
Kimi Räikkönen- 3. hely
Juan Pablo Montoya – kiesett
Vegyes érzelmekkel zárta a Kanadai nagydíjat a McLaren-Mercedes istálló: a gárda versenyképessége egyértelműen javuló tendenciát mutat, a montreali produkció viszont sikerülhetett volna jobban is. Kimi Räikkönen a futam elején harcban állt a győzelemért, de később váltóproblémák hátráltatták, az utolsó előtti körben pedig egy elrontott kanyar miatt elbukta a második helyet Michael Schumacherrel szemben és harmadikként intették le. Juan Pablo Montoya rosszabbul járt: a kolumbiai előbb Nico Rosberggel, majd a fallal ütközött és feladta a viadalt. „A hétvége pozitívuma a sebességünk volt, a negatívum pedig az, hogy nem tudtunk többet kihozni ebből. A következő hétvége újabb lehetőség számunkra.” –értékelte a brit-német együttes szereplését a Mercedes-Benz sportigazgatója, Norbert Haug.
Toyota
Jarno Trulli – 6. hely
Ralf Schumacher – kiesett
A csúszós pályára utalva némi iróniával azt is mondhatnánk megtört a jég: Jarno Trulli megszerezte első pontjait a 2006-os szezonban, a szerződéshosszabbítás előtt álló pescarai versenyző jó versenyzéssel és három ponttal nyomatékosította a csapatvezetésben: megéri őt megtartani. A nap betlijét ugyanakkor vélhetően Ralf Schumacher mutatta be. A német versenyző teljesen elrontotta a gumiválasztást, az egész verseny során esett-kelt, míg aztán a futam feladása mellett döntött, bár ekkor már három kör hátrányban volt az élmezőnyhöz képest. „Örülünk, hogy Jarno végre megszerezte első pontjait idén. A hatodik hely mutatja a valódi tempónkat, mivel az élmezőnyből ma valójában nem esett ki senki. Megállapíthatjuk tehát, hogy a negyedik legjobb autó a miénk. Jarno rajtja is okot ad a bizakodásra, mert eddig rendszerint visszaestünk az induláskor. Eleve számítottunk némi szemcsésedésre a gumikon, ezért ehhez igazítottuk a stratégiát. Sajnos a második biztonsági autónál már egy kör hátrányban voltunk, így nem volt lehetőség további támadásra. Ralf versenye teljesen más volt. Küzdött a tapadás hiányával, mint sokan mások, egy darabig próbáltunk javítani a helyzeten, de a végén ki kellett állnia. Ahogy egyre közelítünk az élbolyhoz, tovább kell javítanunk az aerodinamikán, a felfüggesztésen és a motoron.” – adta ki a nem egyszerű feladatot értékelésének végén Tsutomu Tomita csapatfőnök.
BMW Sauber
Nick Heidfeld – 7. hely
Jacques Villeneuve - kiesett
A rosszul sikerül időmérő után a BMW legénysége ismét megmutatta, hogy immár ott a helye a rendszeres pontszerzők között. Mindkét versenyző felverekedte magát a pontzónába, ám végül egységeket csak Nick Heidfeldnek sikerült szerezni. A hazai pályán versenyző Jacques Villeneuve tíz körrel a verseny vége előtt a pályán poroszkáló Ralf Schumacher lekörözése közben letért az ideális ívről, majd a csúszós pályán a falnak csapódott. „A 11. és a 13. helyről mindkét versenyzőnk a pontzónába küzdötte magát a versenyen. Mindkét autó hiba nélkül futott, megfelelő volt a stratégiánk is. Nagyon sajnálom, hogy Jacques kicsúszott a végén és elveszített egy jól megérdemelt pontot. De pozitív érzésekkel távozunk innen, ismét pontokat szereztünk, továbbra is ötödikek vagyunk a konstruktőrök versenyében.” – értékelt Mario Theissen, a BMW motorsport-igazgatója.
Red Bull Racing
David Coulthard – 8. hely
Christian Klien – 11. hely
A nyögvenyelős kezdés után a Red bull Racing felülmúlta saját várakozásait a Kanadai Nagydíjon: míg Christian Klien a 11. pozícióban ért célba, addig David Coulthard a rajtrács végéről indulva, a hajrában Jenson Button előzve a 8. helyen végzett, pontot zsákmányolva az energiaitalos együttesnek. Christian Horner sportigazgató elégedett volt az eredménnyel és méltatta DC-t: „Pozitív eredmény a csapat számára, hogy ma sikerült gyűjteni egy pontot. David motorját délelőtt ki kellett cserélnünk, ezért a rajtrács végére kényszerült. Csodálatos versenyt futott és Jenson Button megelőzésével megszerezte az utolsó pontot. Ez remek jutalom volt számára adélutáni kitűnő munkáért.”
Honda Racing
Jenson Button – 9. hely
Rubens Barrichello – kiesett
Silverstone után ismét pont nélkül maradt és egyre nagyobb válságba sodródik a japán alakulat, melynek versenyzői közül ezúttal Rubens Barrichellónak kellett motorhiba miatt már a 12. körben feladnia a küzdelmet. Azt is mondhatnánk, hogy ő járt jobban, mert noha Jenson Button a pontszerzés reményében végigküzdötte az egész versenyt, az utolsó körökben David Coulthard megelőzte a tapadás hiányával küzdő britet. Gil de Ferran sportigazgató eléggé elkeseredve nyilatkozott: „Nagyon rossz napunk volt. Rubens motorja megszorult, és így kiesett a versenyből, még nem tudjuk mi okozta a problémát. Jenson az elején jól ment, de az autójával nem volt kibékülve és visszacsúszott a kilencedik helyre.”
Scuderia Toro Rosso
Scott Speed – 10. hely
Vitto Liuzzi – 13. hely
Elfogadhatóan szerepelt a Toro Rosso istálló Montrealban: az STR1-es tempójával nem egészen elégedett Scott Speed a 10. pozícióban fejezte a futamot, míg csapattársa, a Mark Webberrel összetűzésbe keveredő Vitto Liuzzi a 13. helyet szerezte meg. A pilóták többé-kevésbé elégedettek, mint ahogyan a csapatvezetés is. „Scott tizedik helye kétségkívül jó eredmény számunkra, de célunk továbbra is az első pontunk megszerzése. Indy nem igazán kedvez majd nekünk, de soha nem lehet tudni, akár jól is alakulhatnak a dolgaink.” -értékelt Franz Tost, a kisebbik energiaitalos együttes főnöke.
Williams Cosworth
Mark Webber – 12. hely
Nico Rosberg – kiesett
Csapnivaló verseny volt a Kanadai Nagydíj a grove-iak számára, Nico Rosberg már az első körben kiesett, miután összeütközött Juan Pablo Montoyával, akinek nem volt elég a belső íven az ifjú német által hagyott hely. Mark Webber végigszenvedte ugyan a futamot, de az elhibázott gumiválasztás miatt tempója fényévekre volt attól, amivel még pontszerzésben reménykedhetett volna. „Nagyon csalódottak vagyunk, rossz gumit választottunk, amik nem voltak megfelelőek és nagyon gyorsan koptak. Marknak ezért nagyon nehéz versenye volt, míg Nico összeütközött egy másik autóval, tanulmányoznunk kell az esetet. Várjuk a következő hétvégét, nincs ok, amiért egy jobb gumival ne lehetnénk versenyképesebbek Indianapolisban.” – bizakodott Sam Michael technikai igazgató.
Midland MF1 Racing
Tiago Monteiro – 14. hely
Christijan Albers – kiesett
Egyetlen aprócska öröme lehet az állítólag tulajdonosváltás előtt álló Midland MF1 Racingnek a vasárnapi Kanadai Nagydíj után, az pedig nem más, mint a 14. pozícióban leintett Tiago Monteiro célbaérkezése. Dícséretet a portugál sem érdemel, ugyanis a holland csapattárs, Christijan Albers versenyének épp a luzitán vetett, amikor az első körben kipöccintette a pályáról. A labdarúgó-világbajnokság pofozkodással tarkított portugál-holland nyolcaddöntőjére emlékeztető házi rangadó után Colin Kolles ügyvezető-csapatfőnök a sorok rendezését ígéri: „Most arra kell összpontosítanunk, hogy Indianapolisban jobb munkát végezzünk.” –adta ki a parancsot a szakvezető.
Super Aguri
Takuma Sato – kiesett
Franck Montagny – kiesett
A remélt kettős célbaérés helyett kettős kiesés jutott osztályrészül a mezőny legifjabb alakulatának. Franck Montagny már a második körben kiesett motorhiba miatt, de Takuma Sato versenye ennél jóval izgalmasabbra sikeredett. Taku a rajtnál megelőzte a két Midlandet, majd a motorcsere miatt hátulról feltörő David Coulthard ütötte le a Super Aguriról az első szárnyat. Sato még így is Monteiro előtt tudott maradni, egész az utolsó kör kilencedik kanyarjáig, amikor nekicsúszott a falnak és kiesett. Aguri Suzuki csapatfőnököt mindezek nem billentették ki lelki nyugalmából: „Nagyon kemény verseny volt, ami megmutatta, hogy a legkisebb hiba is a verseny végét jelenti ezen a pályán. Nagyon sajnálom Franckot, keményen dolgozott az egész hétvégén. Takunak remek versenye volt, nagyon iparkodott, hogy Monteiro előtt maradjon, de sajnos nem érte el a célvonalat. A teljesítményünk nagyon gyenge, s noha ez nem egy jó eredmény, mégis elégedett vagyok a versenyzők és a szerelők munkájával.”
Xixo26-06-2006 03:45:05 // 11944
Xixo26-06-2006 03:43:46 // 11943
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
306
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?