Forum >> Forma-1

Xixo26-06-2006 03:39:08 // 11942
NYILATKOZATOK: Renault Fernando Alonso: (1) "Csodálatos ez a győzelem. Mindegyik nagyon kedves számomra, de mivel az utóbbi két évben Montrealban mindig történt valami, úgy éreztük, ez az a verseny, amit mindenképp meg kell nyernünk, és így is történt. Nehéz volt, mert az ideális ív kivételével nagyon csúszós volt a pálya, így minden hiba egy-két másodpercbe került. Az első szakaszban Kimi nagy nyomás alatt tartott, néhány körön keresztül én volta a gyorsabb, aztán néhány körön keresztül ő, és amikor szélesen vettem a tízes kanyart, majdnem elment mellettem. Az első boxkiállás után a csapat szólt, hogy ő tovább marad kinn a második szakaszban, ezért nagyon kellett hajtanom, hogy növeljem a kettőnk közti különbséget. Háromszor vagy négyszer megijedtem, mert a határon autóztam, de a második szakasz végére egész megnyugtató előnyt szereztem. A Safety Car kiegyenlítette a mezőnyt, de volt néhány autó Kimi és köztem, ami megkönnyítette, hogy az ellenőrzésem alatt tarthassam az utolsó köröket. Az utóbbi versenyek nem voltak könnyűek számunkra, de fejlesztjük az autót, és folyamatosan jönnek az eredmények. Új csomagot hoztunk Kanadába, ami kiválóan működött, és ez nem minden. A legjobb védekezés a támadás, az, hogy versenyeket nyerünk." Giancarlo Fisichella: (4) "Kemény verseny, nehéz délután volt ez mindegyik versenyző számára. Kiugrottam a rajtnál, és bár megpróbáltam lassítani, és Kimi el is ment mellettem, áthajtásos büntetést kaptam. Ekkor vesztettem el dobogós reményeimet. Az első két szakaszban a lehető legtöbbet hoztam ki magamból, de a pálya a tízes kanyarban nagyon rossz állapotban volt, és nagy volt a forgalom is, szóval itt könnyű volt hibázni. Még így is Massa előtt végeztem, azaz több pontot szereztünk, mint a Ferrari, ami jó a világbajnoki pontversenyben. Indyben ennél is jobb teljesítményt kell nyújtanunk." Ferrari Michael Schumacher: (2) "A mai nap a kármentésről szólt. A második hely volt a legtöbb, amit elérhettünk ezen a versenyen, amelyet már a startpozícióm tönkretett, a messze nem tökéletes rajtom pedig még tovább rontott, hiszen miatta köröket töltöttem Trulli mögé beragadva. A Safety Car és Kimi hibája révén a hajrában javítottunk egy pozíciót. Nagyon kemény versenyen vagyunk túl, elsősorban azért, mert borzasztó nehéz volt vezetni az autót. Elég volt egy hajszállal letérni az ideális ívről, hogy a pálya szélén köss ki, mivel az aszfalt tele volt kosszal és fel is töredezett. Féltávnál az utolsó kanyar kijáratánál súroltam a falat, de szerencsére az autó egyáltalán nem sérült meg. Nem szabad feladni a küzdelmet, és biztos vagyok benne, hogy nem is fogjuk, amit már a jövő héten, Indianapolisban bizonyíthatunk, ahol létfontosságú lesz a gumik teljesítménye." Felipe Massa: (5) "Elégedett vagyok a mai verseny kimenetelével, a saját és Michael eredményével egyaránt. Fontos pontok ezek mindkét világbajnokságban. A többiekétől eltérő stratégiát választottunk, amely egyetlen tankolásra és kerékcserére épült. Az autó és a gumik még magas üzemanyagszint mellett is kiválóan teljesítettek, így versenyképes tempóra voltam képes. Egyedül a Safety Car kiállása után éreztem kissé a tapadás hiányát, de még ebből is sokkal jobban jöttünk ki, mint tegnap." McLaren Kimi Räikkönen: (3) "Ez nem volt könnyű verseny. Kezdetben keményen küzdöttem Fernandóval a vezetésért, és volt egy lehetőségem, amikor szélesen vette a hajtűkanyart, de végül nem jött össze. Mindkét boxkiállásnál volt valami gondunk a kuplunggal, ami miatt búcsút kellett mondanunk a győzelmi esélyeinknek. A forgalom sem könnyítette meg a dolgunkat, és a verseny vége felé a második voltam. A Safety Car-t követően úgy gondoltam, még van esélyem arra, hogy megfogjam Fernandót, de szélesen vettem a hajtűkanyart, így Michael elment mellettem. Kár érte, de mi mindig meg akarunk tenni mindent a győzelemért. Abban a tudatban hagyjuk el Montrealt, hogy versenyképesek vagyunk, és már várjuk az indianapolisi futamot." Juan-Pablo Montoya: (-) "Elég zűrös volt ez a futam. Az első körökben Nico Rosberggel küzdöttem, mellette voltam, amikor összeértünk. Azt hittem, megsérült az autó orra, ezért amikor a Safety Car bejött, én kimentem a boxba. A csapat óvatosságból végrehajtott egy kerékcserét, és a lehető legjobb helyezés érdekében megváltoztattuk a taktikámat. Jót harcoltam DC-vel, aztán Ralffal, és végül előrébb kerültem. Az autó nagyszerű volt, de elvesztettem az egyik légterelőmet, ami miatt egy kicsit vesztett a következetességéből, és csökkent a leszorítóerő. Próbáltam előrébb kerülni, de hozzáértem a falhoz, összetört az autó hátulja, ami a versenyem végét jelentette. Kár, mert úgy gondolom, hogy versenyképesek lettünk volna, de a Rosberggel történt baleset romba döntötte a reményeimet. Nincs értelme arról vitatkozni, hogy ki volt a hibás. Már Indianapolis jár a fejemben, ahol remélhetőleg tovább javul a versenyképességünk." Toyota Jarno Trulli: (4) "Örülök, hogy végre idén először pontokat szereztem. Nehéz körülmények között zajló, nagyszerű verseny volt, az egész csapat, a gyárban dolgozók is nagy erőfeszítést tettek. Nagyon keményen hajtottunk, hogy javítsunk az autón, és a teljesítmény tekintetében kétségtelenül nagy lépést tettünk előre, különösen, mióta bevetettük a TF106B-t. Sajnos különböző okok miatt nem jöttek az eredmények, így ez most nagyszerű teljesítmény mindannyiunk számára. Még ma is volt egyszer gondom a gyújtással, és a verseny második felében kímélő üzemmódban járattuk a motort. Mindamellett a verseny végén is hajtottam, mert nem akartam elveszteni a pontokat. Az autó és a Bridgestone gumijai egyaránt versenyképesek voltak. Befejeztük a versenyt, és végre 2006-ban én is letettem valamit az asztalra." Ralf Schumacher: (-) "Ezen a hétvégén nekem semmi sem sikerült. Ma nemvolt semmilyen különleges probléma, de sehogy sem volt elég a tapadás. Ez az én hibám, mivel rossz gumikkal versenyeztem. Ez mindenki számára nehéz futam volt, amint a kemény keverékű gumijaimmal letértem az ideális ívről, elvesztettem az autó felett az uralmat. Végül az történt, aminek történnie kellett, fel kellett adnunk a versenyt. Csalódott vagyok, mert ez nagyon jó futam lehetett volna számomra. De legalább Jarno szerzett néhány pontot, és a sebessége arra mutar, hogy jó irányban fejlődik az autó. Csak el kell kerülnünk a hibákat. Nem sokára Indianapolisban leszünk, és remélem, ott jobb munkát tudunk végezni, és eredményesebbek leszünk." BMW Nick Heidfeld: (7) "A rajt ma is jól sikerült. Az első kanyarban beragadtam a forgalomba, és el kellett vennem a gázról a lábam, de a második kanyarban sikerült két autót megelőznöm. Utána Felipe Massa és Jacques mögé ragadtam be. Az ideális íven kívül sok gumi és sok kosz volt, ami sok versenyzőnek gondot okozott. A második boxkiállás nagyon jól sikerült, és az azt követő köröm is jó volt, így sikerült újabb pozíciót szereznem. A verseny vége felé gyorsabb voltam, mint Jarno Trulli, de a Safety Car után már nem tudtam felmelegíteni a gumikat. Azt hiszem, hogy egy kiábrándító időmérő után jó eredményünk lett." Jacques Villeneuve: (-) "Ralf Schumacher elég sok körön keresztül lassan ment előttem, arra gondoltam, hogy valami problémája lehet. Nehéz volt az a kanyar, amikor végül elmentem mellette. Szélesen kellett vennem a kanyart ahhoz, hogy elkerüljem, és régi gumi volt az aszfalton, ami olyan volt, mintha jégpályára kerültem volna. Egész nap versenyképesek voltunk, keményen küzdöttünk, de problémám volt a boxkiállásnál, ami miatt Nick megelőzött. Sajnáltuk, mert egész verseny alatt előtte voltam, és Ralf lekörözése is idegesítő volt. Ez mindig nehéz verseny, és néha nem az elvárásainknak megfelelően alakul." Red Bull David Coulthard: (8) "A pályaviszonyok és az autó egyensúlya szempontjából ez volt életem legnehezebb Kanadai Nagydíja. Őszintén szólva a mezőny végéről rajtolva nem számítottam pontszerzésre. A balansszal végig küszködtem, de a csapat remek munkát végzett a stratégiával, és a versenymérnököm, Mark (Hutcheson) folyamatosan informált az eseményekről, amit ezúton is köszönök. A rengeteg törmelék miatt a hajtű nagyon nehéz volt. Ráadásul manapság elképesztő mennyiségű gumi rakódik a pályára, és ha egyetlen centivel is letérsz az ideális ívről, beragadsz a törmelékbe. Jensonnal épp ez történt, ezért tudtam megelőzni. Örülök, hogy pontot szereztem a Red Bull Racingnek, meglátjuk, mit hoz Indy." Christian Klien: (11) "A verseny hajrájában a hajtűben elrontottam az első sebességfokozatot. Sok kavics volt a pályán, és az alulkormányzott autóval lecsúsztam az egyetlen, keskeny ideális ívről. A kavicságyban kötöttem ki, és vesztettem két-három pozíciót. Ettől eltekintve tűrhető versenyt futottam. A rajtnál hátracsúsztam, miután Massa lelökött a pályáról, és a füvön kellett keresztülmennem. Ezt leszámítva az autó versenyképes volt, és elégedett voltam a futam menetével. Kár, hogy ez eredménnyel nem párosult." Honda Jenson Button: (9) "Elkeserítő napot zártam. Sem az első, sem a hátsó abroncsaimnak nem volt tapadása, alulkormányzottsággal küszködtem, és a kigyorsításom is csapnivaló volt. Ezen a pályán az jelenti a nehézséget, hogy rengeteg gumi rakódik le, és a kanyarokban nagy a kontraszt az ideális és a többi ív tapadása között. Ha elkövetsz egy kisebb hibát vagy blokkolnak a kerekeid, lecsúszol az ívről, és vesztesz néhány másodpercet, amíg a gumik újra üzemi hőfokra melegednek. Az autót egész nap nehéz volt vezetni, és bosszantó, hogy nem sikerült pontot szereznünk, holott ez volt a célunk. Most Indianapolisra kell koncentrálnunk, és a legtöbbet kell kihoznunk az autónkból, mielőtt Franciaország előtt teszteljük az új csomagunkat." Rubens Barrichello: (-) "Bosszantó módon ért véget a versenyem. A motor már a rajttól kezdve furcsán viselkedett, a 11. körtől kezdve pedig egymás után vesztettem a pozíciókat, mivel fogytán volt a motorerő, és az egyenesekben mindenki megelőzött. A csapat keményen dolgozik a motor megbízhatóságának és a teljesítményének javításán. Most alaposan kielemezzük a problémát, megpróbáljuk kideríteni az okot és Indianapolisra kijavítani a hibát." Toro Rosso Scott Speed: (10) "Megint az eső tízben végeztem! Komolyra fordítva a szót, nagyon nehéz verseny volt. Rosszak voltak a körülmények, sok gumitörmelék volt a pályán. A verseny vége felé a hajtűkanyar már kis híján bevehetetlen volt. Az első boxkiállásomat előtti körben a bal hátsó kerekemmel gond volt, ami miatt kifelé jövet időt vesztettem. Ma nem volt gyors az autónk, vagy legalábbis nem volt annyira gyors, mint amennyire a szombat délelőtti teljesítmény után számítottunk, de így is sikerült felküzdeni magunkat. Végül is jó a tizedik hely. Azt hiszem, a mai teljesítményünk jó alap arra, hogy optimistán várhatom a jövő heti hazai versenyemet." Vitantonio Liuzzi: (13) "Kár, hogy így alakult. Azt hiszem, az első néhány kör után a tizedik pozíció környékén voltam, úgy tűnt, hogy minden rendben van, és versenyképesek voltunk. Egyszer csak Webber mögé értem, aki lassú volt és küszködött. Ahogy megpróbáltam megelőzni, rám csukta az ajtót, és amikor az egyenesben kijöttem a szélárnyékból, kétszer is lejött az ívéről. A hátsó kereke hozzáért az első szárnyamhoz, ami miatt ki kellett jönnöm a boxba. Nem vagyok elégedett az eredménnyel, a rajtnál jobb kilátásaink voltak." Williams Mark Webber: (12) "Rossz gumikat választottunk erre az alkalomra, az erős kopás következtében egyáltalán nem volt tapadás. A szakaszok vége felé volt egy kis tapadásom, de amikor már mind a négy gumi szemcsésedett, akkor sajnos már nagyon nehéz volt vezetni. De legalább be tudtuk fejezni a versenyt, ami pozitívum, mert megbízhatóságról tanúskodik. A csapat jó munkát végzett a boxkiállásoknál, de ma nem voltunk elég gyorsak." Nico Rosberg: (-) "A rajtnál egy helyet előbbre jöttem, azt gondoltam, az autó elég jó ahhoz, hogy esélyünk legyen a pontszerzésre. Tudtam, hogy Montoya szorosan mögöttem van, de tudtam, hogy megvédhetem a pozíciómat, mivel féktávon nagyon jó volt az autó. A külső évet választottam, és elég helyet hagytam neki, hogy a sikánban mellém kerüljön, mert tudtam, hogy ha megelőz, a kanyarból kijövet megint elől lehetek. De nagyon közel jött, és nem jutottunk át együtt a kanyaron. Egyszerre éreztem, hogy hátulról nekem jön, majd még egyszer, és ez a versenyem végét jelentette." Midland Tiago Monteiro: (14) "Először is bocsánatot kell kérnem a csapattársamtól a rajtnál elkövetett hibámért. A belső, koszos íven voltam, és blokkoltak a hátsó kerekeim. Elvesztettem az uralmam az autó fölött, s nekimentem a csapattársamnak, amit nagyon sajnálok. Utána kicseréltük az autón, amit csak lehetett, természetesen nem voltak erre a legmegfelelőbbek a körülmények, és behoztuk az autót a tizennegyedik helyre. A taktikával nagy kockázatot vállaltunk - Christijan és én eltérő taktikán voltunk -, és bár az enyém nem vált be, meg kellett próbálnunk. A lágy gumijaink nem feleltek meg a körülményeknek. Igazán nehéz volt ez a verseny. Sok kosz volt a kanyarokban, ami nagyon nehezen vezethetővé tette az autót. Ennek ellenére megint célba értünk, ami a mai nap egyetlen pozitív mozzanata. Remélem, hogy a következő héten Indyben a tavalyi év sikereinek töredékét elérjük. " Christijan Albers: (-) "Kár, hogy olyan korán vége lett a futamomnak, mert azt hiszem, hogy jó versenysebességünk lett volna, biztosan jobb lett volna, mint az időmérőn. A rajtom jól sikerült, néhány helyet előbbre tudtam lépni, az első kanyarokban megelőztem Montagny-t és Monteirót. Utána Satóval küzdöttem, amikor a tízes kanyarba értem, és nem tudtam, hogy mi történik velem. Éreztem, hogy hátulról valami nekem ütődött, megpördültem, és láttam, hogy Tiago az. A kerekeink összeértek, és mivel az autóm jobb oldala megrongálódott, számomra vége volt a versenynek. Azt hiszem, elég nyilvánvaló, hogy mi történt, úgyhogy napirendre kell térni fölötte, és tovább kell lépni.." Super Aguri Takuma Sato: (-) "Nagyon csalódott vagyok, hogy ma nem tudtam befejezni a versenyt, különösen, mivel a rajt nagyon jól ment, az első kanyarban mindkét Midlandet megelőztem. Sajnos, miután először kijött a Safety Car, David Coulthard meglökött, és a második sikánban megrongálódott az első szárnyam, ami miatt ki kellett jönnöm a boxutcába. Utána a egész versenyen nagyon keményen hajtottam, nagyon szeretettem volna Monteiro előtt végezni. Miután a Safety Car utoljára kiment, keményen hajtottam, hogy megőrizzem a pozíciómat, de ekkor már nagyon nehéz volt vezetni, mivel a pálya nagyon koszos volt, és miközben minden erőmmel azon voltam, hogy a Midland előtt maradjak, kicsit letértem az ideális ívről, és elvesztettem minden tapadást, így sajnos nem tudtam befejezni a versenyt.." Franck Montagny: (-) "Nem kezdtük túl jól a hétvégét, de mindenki nagyon keményen dolgozott, és nagyon magabiztosan vártam a versenyt. Nagy kár, hogy felmerült egy olyan probléma, ami miatt nem tudtam befejezni a versenyt, de ilyen a motorverseny. Nem szabad elfelejtenünk, hogy nagyon fiatal a csapat, és technikailag is, valamint a vezetésről is még sokat kell tanulnunk, így minden verseny hasznos tapasztalatot jelent számunkra."
Xixo26-06-2006 03:30:20 // 11941
Ez a futam legalább érdekes volt... -Sajna kevesek voltunk ma, ez van. De hogy miért??? -Monoja egy igazi köcsög. Ez már nem agresszív vezetés, hanem ámokfutás!!! Szegény Rózi... Én megnézném a superlicencét!!! -Vilnyövnek meg idén is lejtett a hazai pálya. :-)) -Massza megelőzhette volna legalább fiszkót. Jövőre jó lenne egy normális pilóta Summi mellé. -Summi taktikáját én se annyira értettem (de nem is nekem kell értenem, hanem a Ferrarisoknak, akik valszeg nem viccből csinálták így), de azért hamarabb túltettem magam rajta, mint ez a két barom. -A két barom! De inkább a Palik, a Colner meg csak kontrázik... -még mindig nem tudják melyik autó melyik, hiába van kiírva -leszólják Rózit, amiért montoja kilökte -kitalálják, hogy Rajkó nem kapott új kereket - a két világtalan -egy órás para a Ferka taktikája miatt -a rönyósok szopkodásárol nem is beszélve (alonzó nagyon okosan csinálta...) GUSZTUSTALAN!!! -És hát az RTL Klub. 2005-ben még ismétléssel sem volt szabad megszakítani a futamot (asszem az amerikai nagydíjon), idén meg már a végét se kell leadni... Kíváncsi lennék a szerződésükre! Van egy bennfentes ismerősöm, aki azt mondta, hogy a futam az első, azt LE KELL ADNI!!! Remélem jövőre már nem az RTL kapja az F1-et és akkor talán kikerül onnan ez a két birka is...
GEORGE26-06-2006 00:21:46 // 11940
Tanuljon meg a........ :-( :-)
GEORGE26-06-2006 00:21:13 // 11939
És a hernyókat se hagyd ki, ahogy a szinesbörű parfissal piszkálta le a falról! hihetetlen a magyar Tv :-(
GEORGE26-06-2006 00:20:16 // 11938
Szívemből szólsz! A foci miatti kurtitástól már nekem is tele van a bugyrom :-( A mai futam rém vacak volt a két idíóta miatt meg föleg :-( De hogy a végét már németül kellett megnézni az végképen rossz volt.....
bubble25-06-2006 21:44:06 // 11937
No az összes hátizsákom és túracipőm tele lett a foci VB-vel. Már a második futamot kurtítják meg emiatt. A Ferrari második helyes kocogásáról nem is beszélve! Mit csinálnak ezek a digók ott abban az istállóban? Mit tudnak jobban a csigazabálók, élükön ezzel a nagyarcú spanyollal? Palik kontra Gyulám se volt ma a szakmai magaslaton. Úgy látszik a meleg mindenkit megvisel. :-)
Tommi25-06-2006 21:27:34 // 11936
Ragozhatjuk akármeddig, egyrészt úgysem látunk bele az autókba és a fejekbe, csak azt látjuk, hogy Alonso nyer és nyer és nyer, mi meg futunk utána... :(
RB25-06-2006 21:22:10 // 11935
Persze persze értem én, semmi baj!:-) Majd belejön ő is mint a Dávid Sanyi 'bá!:-))
mesa25-06-2006 21:17:39 // 11934
Futóművel nincs baj, BREMBOval nincs baj, motor talán a legerősebb, pilóta az egyik legjobb , mégis csak a második "tud" lenni. Én nem hiszem hogy csak kanyarokon gyorsabb autó értelemszerűen gyorsabb lehetne két olyan hosszú gyors egyenesekkel tartkított pályán, mint Silverstone, vagy Kanada. Azért azt lássuk be, több mint érdekes. Mert ha Monte Carloban, vagy Mogyoródon amit mondtok állja a helyét, addig ezeken a pályákon lásssuk be : meglepő. Nem véletlen 'hintett' Alfonsó is olyanokat, hogy a maranellóiak leszneka favoritok, mert ha azt mondja, simén nyernek megint, mint a többi futamon, akkor azt senki nem hitte volna el - gyanakvás nélkül. Szerintem bárki aki jártas az F1ben azt állította volna a hét elején, akárcsak Silverstone előtt, hogy letolja a pályáról a többieket a Ferrari. Ráadásként az előző futam előtt pályacsúcsot autózott Barcelonában MS a módosított Ferrarival, tehát a kanyarokban is javult a sebessége. Nem mondom, hogy igazam van, csak hogy érdemes ezeken a dolgokon elgondolkodni :( Na mentem kocsmázni! Forza Ferrari !!!
Vikk7525-06-2006 21:17:17 // 11933
Lehet viccesen hangzik, de tényleg lehet benne valami :)
Vikk7525-06-2006 21:15:42 // 11932
Elnézést, a lényeg ugyan az, de lehet hogy még belekell jönnie a közvetítésekbe. Sztem egy évtized és kb 25-30%-al fog kevesebbet bakizni :D
Tommi25-06-2006 21:15:03 // 11931
Gondolom a Gyulám meg jókat röhög magában, de nem mer beszólni neki, nehogy kirakják :)))
Vikk7525-06-2006 21:14:30 // 11930
Jah...de nem tanul soha belőle :)
RB25-06-2006 21:11:37 // 11929
Köhöm, Midland kontra McLaren orr!:-)))
Tommi25-06-2006 21:10:56 // 11928
Szerintem a Montagny-Montoya nevekbe zavarodott bele :))) Ha meg rájön közben, hogy faxságot beszél, legább maradt volna kussban...
Sanyi25-06-2006 21:09:22 // 11927
Sőt egyre hülyébb lesz!!
Vikk7525-06-2006 21:08:37 // 11926
Palik szokásához híven rögtön a "legjobb" poénjával kezdte a futamot: "Coulthard autója szar, de legalább lassú". Nem szószerint mondtam, de kb így mondta. Ezt a poént nyomatja minden alkalommal csak behelyettesítí más nevekkel. Esküszöm a hányinger kap el mindig... Mai aranyköpése: "Coulthard a 12. és a 13. helyen" pfff... Box kiállás: Nem tud megkülönböztetni egy mclaren és egy aguri elsőszárnyat. Végülis az ezüst meg a piros szinte ugyan az...
RB25-06-2006 21:08:14 // 11925
Lehet hogy az egyenesben lassabbak de a kanyarokban viszont sokkal gyorsabbak, és az egyenesben annyival nem lassabbak hogy az a hátrányukra legyen! Sztem nekik van a legnyomatékosabb motorjuk így sokkal jobban ki tudnak gyorsítani, meg nekik van alegjobban összerakott konstrukciójuk, no meg a Michelin!
Tommi25-06-2006 21:07:19 // 11924
Nem a Vmax a lényeg. Nem tudom már melyik F1 pilóta mondta még évekkel ezelőtt, hogy egy versenyautónak nem az a kunszt, ha egyenesben gyors, azt könnyű elérni szárnyállítgatással meg szimpla motorerővel. Az a lényeg, hogy kanyarban legyen jó, amihez már jó futómű, rövid féktáv meg egyebek kellenek.
mesa25-06-2006 21:04:50 // 11923
:DD
mesa25-06-2006 21:04:20 // 11922
Ha szimplán jók lennnének, akkor övék lenne a Fastest lap meg a Vmax is futamonként, azonban ez nincs így !!! Mikor MS zsinorban nyerte a VB címeit, majndem minden versenyen övé volt a Fastest Lap, meg a Vmax (az inkább Barrichelloé). Senna idejében hasonló volt a helyzet. Mikka Hakkinen idejében is, csak akikre visszaemlékszek. Akkor hogy a túróba lehet egy lassabb autóval valaki gyorsabb ??? Trükkel.
RB25-06-2006 21:03:46 // 11921
Ne viccelj mán hát nincs annál fontosabb!:-)) Nincs mindenkinél National Georgraphic Chanel!:-))
Attie25-06-2006 21:02:39 // 11920
Azt mondják, hogy tanulj meg németül... Vagy majd hajnalban megnézheted magyarul :(
mesa25-06-2006 21:01:36 // 11919
Alszol rá hatot és megnézed jövő vasárnap az F1 magazinban :(((( A lényeg, hogy láthattuk ahogy az oroszlánok kajálnak az állatkertben!
GEORGE25-06-2006 21:00:55 // 11918
Ez is lehet :-((
RB25-06-2006 21:00:32 // 11917
Semmi trükk!:-(( Jók és kész! Ez van sajna!:-((
GEORGE25-06-2006 21:00:15 // 11916
Fel kell öket jelenteni mindeért, aztán csak találnak valamit :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mesa25-06-2006 20:58:10 // 11915
Valamit a Renaultoknál nagyon trükköznek. Egyértelműen úgy volt, ahogy alfonsó is elhintette, ma a Ferrari erőben ott van a topon. Legnagyobb végsebességük ezt tükrözte. Ráadásul sok-sok benzinnel futottak! A Dácsia csak akkor lehet győztes, hogy a lassabb részeken tud sokkal gyorsabb lenni - de akkor az egyenesben sokat vesztene. Tehát valamit tenniük kell, amitől az autó viselkedése verseny közben változik, mert gyorsak a lassú részeken, de nem túl lassúak a gyors részeken sem. Érdekes. Ezt vagy a változó szárnyállással lehet csak elérni - tudomásom szerint- , vagy a balansz mozgatásával verseny közben. Egyik sem megengedett. Próbáljuk neg kitalálni, mi lehet a trükk! :-)
GEORGE25-06-2006 20:57:37 // 11914
Vagy megfürödve fotelból nézheti a magyar rtl-en a két köcsög tálalásában a futamot :-)))))
RB25-06-2006 20:56:43 // 11913
Leaglább hamarabb hazamehet minden futam után a szép birtokára amit a merga által utalt több zsén vett magának!:-))
GEORGE25-06-2006 20:56:43 // 11912
mi lesz a versenyzői beszédekkel??????
GEORGE25-06-2006 20:53:18 // 11911
Bejött inkább mondjuk így.....ha a merga hozza az eddigi formáját akkor Alonsó nagyon megbánja, hogy átmegy hozzájuk :-)
GEORGE25-06-2006 20:52:24 // 11910
FERRARI helyesen!!!!
GEORGE25-06-2006 20:52:08 // 11909
ÁÁÁÁáááá ennek akkor sem lesz akkora hírverése mintha a FErrari csinálta volna...........
RB25-06-2006 20:51:18 // 11908
Hát fogadni én sem de mondom ennek a spanyol csávónak mindíg bejön minden!
Tommi25-06-2006 20:50:32 // 11907
Azért Kanada idén is "hozta a formáját", most is sikerült az év legflúgosabb futamát összehozni a srácoknak :) Mindenki össze-vissza brékelt, Villeneuve immár sokadszorra sem tudott villantani otthoni közönség előtt, a célegyenes bejáratánál lévő fal idén is szedett áldozatot, Safety Car, minden volt... Csak a versenyt nem az nyerte, akinek kellett volna :)))
FoToS25-06-2006 20:50:31 // 11906
Én azon voltam kiakadva mikor mondják,hogy rosbert mit csinált holott ő volt montoya előtt nem forgitva.
GEORGE25-06-2006 20:50:28 // 11905
Végül is 2. lett ez igaz ! :-))) De Palik akkor sem tudná felfogni a taktikai húzásokat, ha születése ota csak ezt tanulta volna.. :-)
mesa25-06-2006 20:50:06 // 11904
Ez volt már ? "A többi csapattal ellentétben a BMW hátsó szárnyainak helyzete nem egyezett meg a két képen. Míg a boxutcában készült felvételeken nem lehetett átlátni a hátsó szárnyat alkotó két párhuzamos elem között, addig a célegyenesben készült felvételeken - a két elem közti nagyobb résnek köszönhetően - "átlátszóvá" váltak a szárnyaik. A Honda ügyvezető igazgatója, Nick Fry megerősítette, ha Jacques Villeneuve vagy Nick Heidfeld versenyzőik előtt végez a mai megmérettetésen, akkor feljelentést tesznek a BMW Sauber ellen. Egyes hírek szerint példájukat más csapatok is követhetik majd" Hanyadik is lett Heidfeld ? :))
RB25-06-2006 20:49:33 // 11903
Várjál még van hátra egy pár!!:-))
Sanyi25-06-2006 20:49:15 // 11902
Lekellene váltani ezt a két marhát!!! a ferrari taktikáját is egyfolytába fikázták!! meg lehet nézni hol végzett a ferrari!!! HÜLYÉK
GEORGE25-06-2006 20:48:39 // 11901
Azért a mergára nem fogadnék, hogy jövőre K. jó lesz.......
Tommi25-06-2006 20:47:42 // 11900
Pont ezt mondom, hogy remélem jövőre sehol nem lesz :) Idén azért szorítunk, hogy jó legyen a Merci, jövőre meg azért fogunk, hogy szar legyen :)))
RB25-06-2006 20:47:36 // 11899
Igen az lesz ha okosan dönt!:-)) Alonsonak amilyen mákja (is) van jövőre a merdzsó is K. jó lesz!:-((
Totti25-06-2006 20:47:02 // 11898
Alfons is el dobhatta volna!!!
GEORGE25-06-2006 20:46:53 // 11897
De hát tele van lovéval a köcsög palik így nem is lehet kirakni a tudósítoi székből :-(((
pex15625-06-2006 20:46:29 // 11896
És vazzeg megtudtuk, hogy idén nyáron is lesznek vizibalesetek. Schumi vs. Kimi helyett. RTL KLUB MINŐSÍTHETETLEN!!!!!!!!!!
Tommi25-06-2006 20:46:26 // 11895
Csatlakozom, sikerült a szokásosnál is jobban alulmúlni magukat... Menjünk helyettük közvetíteni :)))
mesa25-06-2006 20:46:21 // 11894
Ki a f.t érdekel jövőre Alfonsó ? :DDD
Attie25-06-2006 20:45:59 // 11893
Jövőre Kimi nem a Ferrarinal lesz?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.