Forum >> Forma-1
zolee14508-05-2006 13:56:31 // 9360
az elég zsebbenyúlós, nem olcsó lenne őt kivásárolni onnan ahol van.:)
zolee14508-05-2006 13:55:38 // 9359
ok, 2003 nem igaz, de 2004-ben az F2003GA-val mentek, ez szinte biztos. Tudom, hogy csak egy játék, de az F1C-ben nézegettem a két autót, gyakorlatilag ugyanaz. Vannak 2004-es dolgok, pl hátsó szárny függőleges tartólapjainak a hossza, de amúgy az egész autó formája ugyanaz.
Lazán le lehetne papírozni egy külsős céggel, hogy tőlük veszik a kasztnit. Amúgy magát a hozzáállást sem értem: mindenhol azt hallani, hogy egységesíteni akarnak mindent, viszont az ilyen kasztnivásárlást meg nem engedik.
Mike.08-05-2006 13:43:10 // 9358
De hajtok Börni helyére! :-D
Inner Circle08-05-2006 13:43:03 // 9357
"a Super Aguri miért nem használhatja a tavalyi Honda kasztnit, mikor a Toro rosso nemhogy a tavalyi RBR kasztnival megy, de még tavalyi a motorja is?"
Hivatalosan asszem nem a tavalyi kaszni; gyakorlatilag valóban majdnem ugyanaz. Azokat az elemeket használhatja a Toro Rosso a tavalyiból, amiket nem a Red Bull csinált, hanem valami külső cég (vagyis a 99%-át). A Honda (ex-BAR) viszont tavaly maga csinálta a kasznit, ezért nem használhatják mások, miután a szabályzat kimondja, hogy minden csapatnak magának kell megépítenie az autót (persze hogy hány alvállalkozójuk van, az magánügy).
"Vagy pl a Sauber is asszem 2003-ban is, de 2004-ben biztos, hogy az előző évi Ferrari kasztnival ment."
Nem hiszem. A 2004-es Sauber nagyon hasonlított az F2003GA-ra a "cápakopoltyúk" miatt, de önálló fejlesztés volt (és a gyors Ferrarival ellentétben lassú sz.r). Szerintem a 2004-es motor nem is volt kompatibilis a 2003-as kasznival.
zolee14508-05-2006 13:41:44 // 9356
ááá, nem vagy Te FIA, hogy előnyt élvezzen nálad a Ferrari;)
zolee14508-05-2006 13:40:22 // 9355
nem olyan dolgokon lehet összeveszni amiket mindketten akarunk? Mondjuk kettőnknek lenne egy camping bringája akkor azon összevesznénk:)))
zolee14508-05-2006 13:39:20 // 9354
azzal nem mehetnének, mert az nem szabályos
Mike.08-05-2006 13:38:39 // 9353
Pont azért. Nálam a Ferrari előnyt élvezne. :-)
Vagy már nálad is? :-)))
mesa08-05-2006 13:37:19 // 9352
Főleg, ha a dupla szelepes-tankos Hondával mehetnének :DD
zolee14508-05-2006 13:36:15 // 9351
azon sem vesznénk össze, mivel nem ugyanaz a kedvencünk:)))
Mike.08-05-2006 13:34:27 // 9350
És egyből két csapattól érkeznének a teszt eredmények.
Látod milyen kár, hogy nem mi igazgatjuk ezt? Pillanatok alatt megoldanánk a gondokat. :-))))
Már csak a kedvencünkön vesznénk össze. :-)))
zolee14508-05-2006 13:34:10 // 9349
Zsolti tehetséges, megbízható pilóta. Az a baj, hogy az F1-ben olyan kiemelkedően tehetséges pilóták sem mindig kapnak helyet mint pl Kovalainen, vagy Davidson, és még sorolhatnám. Zsoltira azt kell mondjam mint amit a köcsög megasztáros zsűri mondott régebben (lehet hogy mostanában is mond ilyet): "Sajnos ez ebben a mezőnyben nagyon kevés..."
zolee14508-05-2006 13:31:34 // 9348
a Super Aguri miért nem használhatja a tavalyi Honda kasztnit, mikor a Toro rosso nemhogy a tavalyi RBR kasztnival megy, de még tavalyi a motorja is? Vagy pl a Sauber is asszem 2003-ban is, de 2004-ben biztos, hogy az előző évi Ferrari kasztnival ment. Mondjuk a tavalyi Honda kasztni idei Honda V8-assal elég erős cucc lenne, legalábbis "Superebb" lenne az Aguri:)))
Mike.08-05-2006 13:27:05 // 9347
Gondolod annyival jobb Zsóóóti? :-DDD
mesa08-05-2006 13:25:13 // 9346
Az egyik alkalmazhatná Baumgartnert. És akkor már nem lennének egy szinten :D
Mike.08-05-2006 13:23:42 // 9345
Szerintem a Super Agurit Midlandot nehéz lenne sikertelenségben überelni még egy új csapatnak is.
zolee14508-05-2006 13:19:21 // 9344
oké, de a végének is lenne miért kűzdeni. Így az van, hogy elporoszkálnak a futamon, mondván tanuló év. Ha 2008-ban bekerülne 4 csapat az F1-be akkor azok kb egy szinten lennének.
Mike.08-05-2006 13:14:23 // 9343
Háát az sem szerencsés. Már előre meg lehetne mondani melyik az a 4 autó amelyik nem indulna el.
Mike.08-05-2006 13:12:13 // 9342
Azt sem értem mi volt, de az első kiállás elötti nagy igyekezetben is rontott. Én arra gondoltam.
zolee14508-05-2006 12:56:27 // 9341
meglehet, bár van benne egy olyan is, hogy az első 8-nak akartak pontot adni. Szerintem a Cartban van jó rendszer. Az az alapfelfogás, hogy minél többen fejezzenek be egy versenyt, minél több autót lásson a közönség, és minél több dologért lehessen pontot kapni.
Ez a 24 autó sem tiszta nekem. Miért nem lehet azt csinálni, mint régen, hogy vannak vagy 30-an és 26-an indulhatnak. Ugyanilyen kieséses időmérő lenne, csak mondjuk az utolsó 4 tényleg ki is esne. 26 autót lazán elbír egy pálya. Szerintem.
Inner Circle08-05-2006 12:28:08 // 9340
Most nem a második boxkiállás előtti, 1,5mp-vel rosszabb körére gondolsz?
Xixo08-05-2006 12:14:23 // 9339
Ebben igazad van!! Csak ezt a hülye szabályt pont azért hozták, hogy Sumi ne nyerje meg a felénél a VBt!!!!
Itt is összejátszottak az FIAval a csaló Ferrarisok????? :-))))
Mike.08-05-2006 12:08:58 // 9338
Ezt én is olvastam és a képernyőnél láttuk is, hogy hírtelen megnőtt a távolság közte és Alonso között csak a rendező elfelejtette mutatni.
Xixo08-05-2006 12:08:23 // 9337
Jajjj, hát ne legyél ilyen szigorú! Van aki szerint az FIA pont velünk kivételez....
:-)))))
zolee14508-05-2006 12:00:10 // 9336
OFF
a női tényleg hadonászós...általában, de ez nem az volt...
Erdei: egy klasszisokkal gyengébb képességű versenyző ellen iszonyatosan szépen lehet boxolni, lehet gyakorolni az ütésfajtákat, szinte büntetelenül...pont mint az edzéseken zsákolásnál, vagy árnyékolásnál:)))
A legjobb F1 példa Hill: nagyon gyors köröket tudott menni, hibátlanul... ha nem volt a közelében senki. Ezért volt ő jó tesztpilóta, de versenyzőnek nem az igazi.
Inner Circle08-05-2006 11:57:42 // 9335
Mihály azt mondta, hogy hibázott az első pitstop előtti körben. Ha ott nem dobja el az időt, talán már akkor megelőzte volna Alonsót.
Mike.08-05-2006 11:39:52 // 9334
Ha már felhoztad a boxot akkor legyen. :-)
Ezeket a meccseket nem láttam mert meló volt, de az ilyen női hadonászós, "karmolgatós" izét én nem csípem. Csak az összefoglalót láttam és nekem abból Erdeié szép, jó meccsnek tünt.
zolee14508-05-2006 11:32:59 // 9333
ezzel nem értek egyet teljesen, és nem a Ferrari miatt.
pont most hétvégén volt három boxmeccs. Kettőn magyar győzelem született (Erdei, Balzsay) egyen pedig kikapott a magyar versenyző (Miló Viki) mégis legjobb meccs az volt, ahol vesztettünk. Ott volt harc, volt küzdelem, jó volt látni ahogy a magyar csaj elkezd rájönni az "ellenszerre", szóval jól szórakozatam, és aki látta az gondolom úgy állt fel a tv elől, hogy egy szoros, jó meccset látott, sőt még a visszavágóra is kíváncsi.
A másik két meccs első fél perce után meg az volt az érzésem, hogy na, megint hoztak nekik két boxzsákot...
Bocs az OFF-ért.
nekem pont úgy nem tetszik ha Alonso lekörözi MS-t mintha ez fordítva történik, ráadásul ha Montoya teszi ezt annak sem örülök. Ilyenkor egyértelmű a technikai fölény, és ez nem autóverseny...vagyis autóverseny, de nem verseny.
Persze a nézők érdeke, és a gyárak érdeke nem ugyanaz.:)
Mike.08-05-2006 11:18:28 // 9332
Ha a Ferrari végez az élen akkor már jó futam volt. :-)))
zolee14508-05-2006 11:10:31 // 9331
Barcelona azért szokott unalmas lenni, mert itt mindenki baromi sokat tesztel. Az autók tökéletesen be vannak állítva, a pilóták szinte csukott szemmel is végigmennek rajta.
Inner Circle08-05-2006 11:09:57 // 9330
90%-ban egyetértek (bár az én %-os jóslataim hitele kezd kicsit csökkenni :-) ).
"De hol van például webber? Az ígéreteket be is kell váltani, okés, hogy most megfő alatta a motor, de úgy tűnik az ifjú rosszberg megeszi reggelire..."
Nagy Rosberg-fan lettem, de Webber egyelőre objektíven jobb. Általában, hála a Williams-Cosworth-nak, kiesnek mindketten, de Malajziában és most hétvégén Webber esett ki előrébbről, Bahreinben Rosberg előtt volt (csak sokkal kisebb felhajtással), Ausztráliában és Imolában meg a franc emlékszik rá.
"most massa ment egy jót, de sztem nem jobb a hosszútávú teljesítménye mint fisiconak"
Egyelőre pedig nem rossz a srác. Bahreinben eltolták a versenyét a boxban, Sepangban megverte Mihályt, Ausztráliában kitették az első körben, Imolában ugyan kicsit elveszett, de most megint lerajtolta Mihályt, és a végén is csak pár mp különbség volt; azért ez sokkal kisebb különbség, mint Alonso és Fisichella között (több mint egy perc volt köztük a végén).
(Ha a ferrarisok külön csapatban lettek volna a hétvégén, Alonso-Mihály-Massa a vége. Massa simán lerajtolta az öreget, és ha nem csapattárs, nem húzódik vissza, így FA-FM-MS lett volna az első kanyarban. Innentől ugyanúgy ment volna, mint 2005 Imola, Button szerepében Massával: a második épp annyira tartja fel a támadó MS-t, hogy a második boxos gyorsulás se legyen elég FA ellen.)
Mike.08-05-2006 11:06:24 // 9329
Én is ezt remélem. :-)))
Balage08-05-2006 11:06:09 // 9328
Tudom, hogy tudod, hogy mindaketten ugyanarról beszélünk! :-DDD
Mike.08-05-2006 11:04:31 // 9327
Az utolsó két futamon, ha csak egy kicsit is de a Ferrari muzsikált jobban. Az elsőre azt mondják az a Ferrari hazai pályája. A nürnburgring pedig jobban fekszik a B guminak.
Most jön egy a rönó álltal agyon tesztelt pálya ami jobban fekszik az M. guminak. Kíváncsi vagyok itt mit művelnek egymással.
zolee14508-05-2006 10:58:54 // 9326
én nem a reményeimet fogalmaztam meg. ha azt tette volna akkor azt mondanám, hogy remélem Montoya nyerni fog, persze pénzt nem tennék rá:)))
épp ezt mondtam, kevés az idő, tehát ha nincs nekik olyan fejlesztés, amit amúgy is Barcelonában vetettek volna be akkor nem sok esélyt látok.
zolee14508-05-2006 10:56:49 // 9325
szerintem nem kapott elég időt. Sz@rból nem lehet várat építeni két nap alatt. Aztán az új autó sem volt olyan amilyennek lennie kellett volna, ráadásul amikorra elkezdtek volna kijönni a gödörből akkorra kitették a csapatból, és megint irány lefelé...
a Mclaren helyzete furcsa nekem. tavaly futamot is nertek és nem tartott ki a lendület. Ha a kocsi formáját nézem az sztem az MP4/19, az idei szabályokkal.
Balage08-05-2006 10:52:58 // 9324
A Renyőnak nincs túl sok lehetősége fejleszeni, fejlesztéseket bevetni a Spanyol futamon, hiszen a motorhoz nem nyúlhatnak, a kasztni változtatása pedig nem biztos, hogy pl. a gumik kopását nem veszélyeztetné. Más volt a helyzet a Ferrari esetében Imola előtt, hiszen volt idejük tesztelni, és az új motorral is volt lehetőségük próbálkozni.
Szóval a renault-nak figyelnie kell. Remélem nem sikerül... :-DDD
Slowfeet08-05-2006 10:51:28 // 9323
Ezért sem értem, hogyan nem tud a toyota évek óta futamgyőzelem közelébe sem kerülni, okés hogy most elment a gaszkony de mi volt, amíg ott volt?
zolee14508-05-2006 10:49:07 // 9322
az a helyzet, hogy mindenki belepakolja a százmilliókat a gépbe, így aztán pont azok az erőviszonyok, mintha mindenki csak százezreket fordítana a versenyzésre:)
zolee14508-05-2006 10:46:21 // 9321
nagyon kevés most szerintem a különbség az élen, gyakorlatilag egy kicsit jobb taktika dönt a pályán. Nagyon kapaszkodnia kell a Renault-nak Barcelonában, mert csak egy hét van addig, tehát nagy dolgot nem tudnak művelni, hacsak nincs már most valami fejlesztés bevetésre készen, amit eredetileg is a Spanyol futamra terveztek.
Ilyen kis különbségeknél az nyer aki éppen az adott futamra ki tud találni valami okosságot, ami mondjuk egy erősebb motor, vagy valami kis biszbasz légterelő, stb.
Szerintem most futamról futamra változhatnak az erőviszonyok.
Írta valaki, hogy milyen versenyzői mentalitás, hogy elég a második hely. Pár napja pont erről beszéltünk, hogy most ha valaki a második helyen megy akkor ahhoz képest nyerhet még 2 pontot, viszont bukhat 8-at. Egyszerűen nem éri meg versenyzőnek lenni. A tegnapi futam mondjuk pont rossz példa, mert sztem akkor sem tudott volna rámenni Alonso MS-re ha 20 pontot adnak a győzelemért, de mondjuk Imolában biztos, hogy jobban próbálkozott volna. Egyszerű matekozás van autóverseny helyett.
Slowfeet08-05-2006 10:41:25 // 9320
Szerintem montoyának is az a baja, hogy nincs tartósan jó teljesítménye. Ha szar az autó nem küzd, ha rossz kedve van nem küzd, vagy win or wall, ahogy ezt már CART-ban is megmutatta. Fisico szerintem frusztrált. Akkora igéret volt még Jordan-Hondában aztán még a Wurzos benettonos első évében is, és nem ment feljebb, valszeg elszürkült az esélytelen csapatoknál, most meg elhiszi, hogy elég ha VB autó van alatta. Kimi is így jár, ha nem szerződik jó helyre, vagy a mercedes nem tesz valamit. De hol van például webber? Az ígéreteket be is kell váltani, okés, hogy most megfő alatta a motor, de úgy tűnik az ifjú rosszberg megeszi reggelire.....
Persze megint oda lyukadunk ki, hogy versenyképes autókat kellene csinálni. Pl. tavaly a ferrari gyengélkedését egész évben anyázták, de senkinek nem jutott eszébe, hogy a BMW, a toyota stb sem tudott mit kezdeni a dácsiával. Egyszerűen vállat vonunk, hogy ja ezek még mindig nem képesek autót csinálni. Közben fujjolunk, hogy egyesélyes a VB. Én 7 éves korom óta Ferrari drukker vagyok (sumarherig ki is röhögtek mindig a haverok), akkor láttam az első Monacoi nagydíjat. De mégsem tartom elégségesnek, ha két csapat játszik egész évben, ráadásul azoknak is csak a fele, mert most massa ment egy jót, de sztem nem jobb a hosszútávú teljesítménye mint fisiconak. Szóval ha már autóversenyzésbe teccettek fogni, kedves nagy autógyárak, tessék már használható vasakat összerakni. Az tényleg röhejes, hogy százmillió dollárok mennek el egy világbajnoki 5-7. helyezésre (ami az első 5 futam után nyilvánvalóan nem is lehet jobb).
mesa08-05-2006 10:28:50 // 9319
Ezzel mit akarsz mondani ?
Nem egészen világos, a védelmi oltalmad Montoya irányában. Ha lenne egy Todt mögötte, vagy Briós Jóska, akkor kevésbé lenne vad, és jobban, megbízhatóbban vezetne a pályán, vagy mi ?
Mike.08-05-2006 10:21:32 // 9318
Van ebben valami igazság.
Egy gyors körre mindig kapható Fisico, de ide az kevés.
Kimi alatt is telnek az évek és nem biztos, hogy VB lesz belőle. Nagy ígéret, jó pilóta de mindig valami közbejön nála.
Inner Circle08-05-2006 10:11:26 // 9317
Fisico idegrendszere nem való ehhez a szakmához, itt a puszta zsenialitás a pályán nem elég: bizonyos értelemben veretes gecinek is kell lenni. MS-nek, Alonsónak, a régiek közül Sennának, Prostnak, Laudának a vezetési tehetségek kívül megvolt a gyomra is a szakmához. Hakkinen gyors volt, de mimóza ő is; ha Ron Dennis nem nyúl a hóna alá, ő biztos nem verekszi ki magának a helyét. Montoya meg elég agresszív ugyan, viszont nem szerzett magának egy nagy hatalmú támogatót, ahogy MS Todt-ékat, Alonso Briatorét, Hakkinnen és Raikkönen Ron Dennis-t. (Button alól meg pont, mire összejött volna a Honda, kirúgták David Richards-t.)
Mike.08-05-2006 09:47:14 // 9316
Ha itt is verik a rönokat a Ferrarik akkor elmodható, hogy nagyon nagy esélye van MS nek a VB címre.
Az már szerintem most biztos, hogy a csapat VB címet bukják a Franciák. Fisico teljesítménye enyhén szólva is gyenge.
Inner Circle08-05-2006 09:38:11 // 9315
Hál' Istennek most csak egy hetet kell kibírni addig!
Inner Circle08-05-2006 09:36:20 // 9314
Áh, szerintem Barrichello szabotálja mindig Button motorját, hogy legyen valami esélye utolérni. Már kétszer hullott ki előle az angol motorhiba miatt.
Mike.08-05-2006 09:09:50 // 9313
Hááát a 4 Honda motor nem a legfényesebben szerepelt.
mesa08-05-2006 09:06:42 // 9312
Én nyugodt vagyok. Te akarod megmagyarázni folyton, hogy ha nyer a Ferrari, az csakis csalás miatt lehetséges.
:DDD
Mike.08-05-2006 09:06:25 // 9311
Az lesz az igazi siker a Ferrarinak, ha Alonsot a hazai pályáján verik el.
Meg ez talán a Michelinre is igaz. Ők is itt tesztelnek a legtöbbet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
481
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?