Forum >> Forma-1

SKrisz30-07-2005 20:03:30 // 3031
Hát ebből a nézőpontból nekem is tetszett volna vaze!:)))
veteranviking30-07-2005 18:53:08 // 3030
ÚÚÚÚÚÚÚTÁLLAK Doktore:)))))))))) 1 királynak sincs jobb élete,haver ott vagy a spiccen:)))) Mindent el kell majd mesélned a pólóünneplős minitalin!
Slowfeet30-07-2005 18:43:54 // 3029
Nekem teccett a mai edzés :)






Tud valaki erre nekem egy cikkszámot? :))))))))

Tom1230-07-2005 16:13:23 // 3028
Ennyi volt, több nem lesz. Szerintem...:)
Bati30-07-2005 16:05:12 // 3027
de akkor is csak germanoid szemét
Tom1230-07-2005 15:53:29 // 3026
Mert ez is a F1-hez tartozik... Nem árt ismerni az ellenfel/ek/et.:)
Bati30-07-2005 15:49:14 // 3025
MIÉRT KELL NEKEM ITT ILYEN HULLADÉKOKAT LÁTNOM ?????????????????
Tom1230-07-2005 15:28:14 // 3024
Úgy látszik, a Mclarennek ezek a kabalái, mert minden évben "cipelik" magukkal...:)
Ipari kémkedés :)
Nem teherautó...:)
Doktore30-07-2005 15:23:48 // 3023
Nos??? Az első lépés már megvan:-))))))
Tom1230-07-2005 14:53:54 // 3022
Majd fékez egy jó "kockásat" és meg van oldva...:D
Inner Circle30-07-2005 14:52:20 // 3021
Na, azért ne essetek nagyon hasra attól, hogy MS megint megtalálta a puhábbik gumikeveréket. Majd ha a 30. körben sem akar leesni a pályáról rommá kopott gumikkal, mint legutóbb, akkor én is elismerem hogy most ment egy jó kört :D
Tom1230-07-2005 14:33:01 // 3020
Úúúú, de jó edzés volt! Volt min izgulni. Már - már kezdett hasonlítani a "régi szép időkre", mikor minden versenyző jobb kört ment az előzőtől...:)) Azt hiszem, ez elég volt azoknak is, akik szerint MS "véletlenül" lett 7x-es világbajnok. Így kell ezt csinálni! Most nem őt "istenítem",de ez egy olyan kör volt, amiben nagyon "benne volt", ráadásul ezzel nagyon jót tett a Magyar GP-nek is.:) ...lehet, hogy így időzítettek Ecclestone-nal, hogy tartsák a nézettséget? - na, jó ez nem gondoltam komolyan...:) Állítólag minden csoda 3 napig tart, neki elég lenne most 2 is. - ezt nem hagyhattam ki.:) Igaz, a sűrű program miatt idén nem leszek ott "élőben", de úgy néz ki, érdemes volt "kiharcolni" a családban, hogy csak vasárnap este, a futam után induljunk Horvátországba, ha a futam is hasonló lesz.:) Remélem...
BF15630-07-2005 14:27:29 // 3019
1. Michael Schumacher GER Ferrari B 1:19.882 197.436 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
BF15630-07-2005 14:20:18 // 3018
SUMI SUMI GO GO GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attie30-07-2005 14:07:06 // 3017
Kezd alakulni az első hely :)
SKrisz30-07-2005 12:58:21 // 3016
Ez nagyon jól hangzik, de elég kevés a valóságalapja...sajnos:((( Gratula a Feraris látogatáshoz!:))) Irigység maxima ON!:)))
Doktore30-07-2005 12:43:27 // 3015
Ennyi képet megérdemeltek, mivel sportszerű, férfias versenyben fognak kikapni a Ferraritól;-))))))
GEORGE30-07-2005 11:44:40 // 3014
Hát ezekért a csillagos fosokért kár volt a géped nemoria kártyájának életartamát csökkentenii :-))))
GEORGE30-07-2005 11:43:24 // 3013
Azért a Nagysumi per pillanat a 3. legjobb ídőt autózza a Mogyoródi ringen!!!
Doktore30-07-2005 10:41:08 // 3012
Azért akadt más látnivaló is:-DDDD


Doktore30-07-2005 10:20:17 // 3011
Hát igen!!! A kis nyúlbéláknak sokat kell még tanulni, hogy a "Nagy öreget" utolérjék:-DDDDDD
Inner Circle30-07-2005 10:18:39 // 3010
"attól függetlenül ezen a versenyen is Ő volt a legjobb (muhahahahaha)." Remélem MS még sokáig a legjobb marad :D
Inner Circle30-07-2005 10:17:20 // 3009
Valóban, rögtön látható hogy vannak a munkaképes korúak, és van a nyugdíjas :D
Doktore30-07-2005 10:14:21 // 3008
Üdv Mindenkinek!

Tegnap kint voltam a Ringen a Ferrari vendégeként:-)))) Az rögtön látható volt,hogy vannak a F1-es csapatok és van a Ferrari. Néhány kép ízelitőnek, később teszek fel többet is!!

Don Gombóc30-07-2005 09:29:34 // 3007
Én sem hagynám abba a helyében ha szeretném csinálni. És még le sem írnám a palit meg a csapatot. várom a jövő évi szabály és műszaki változtatásokat, aztán meglátjuk ki hogy és milyen szinten és gyorsan fejleszt. Válasz a faladon.
András bácsi30-07-2005 09:18:38 // 3006
A 7 szerencseszám, ott kellett volna abbahagynia!
Inner Circle30-07-2005 09:14:03 // 3005
Szerintem nem a helikopteres kép lenne nagy élmény, hanem egy-egy stratégiailag elhelyezett kamera, mondjuk az Alagútról, Várról, Gellért püspök szobráról, persze ezek csak a hátteret adnák az autóknak... hát, mikor a Minardi VB lesz, ez is megvalósul.
raga30-07-2005 06:06:24 // 3004
Tegnap a szabadedzésen Sumi a tiszteletemre, elöttem állt le autójával. Lehet, hogy neki -10 helyet jelent.
Halesz30-07-2005 02:34:15 // 3003
Azért egy ilyen futammal vernénk Monaco-t :) Gondoljátok el milyen szép lenne Budapest a háttérben a helikopteres felvételekről! Mert ugyan Monaco szép-szép, de igazából csak a tenger, a kaszinó és a yachtok dobják csak fel annyira... :)
Tedi30-07-2005 00:21:50 // 3002
LOL :))))))) Hát igen, a régi szép idők, amikor még a golyószóró is engedélyezve volt :))
Inner Circle30-07-2005 00:15:34 // 3001
Hiába, a vörösök már nem visznek el több dicsőséget :D Nade egy érdekesség az F1 történelméből:

A régi nagy VB-csaták olykor annyira kiélezettek voltak, hogy a csapatok könnyű tüzérségi fegyvereket is bevetettek. Itt egy Tyrrell látható egy fedélzeti golyószóróval:



:DDD
Tedi30-07-2005 00:07:03 // 3000
Szinte éreztem, hogy bejön a Murphy-törvény :)))
Tedi30-07-2005 00:05:48 // 2999
Happy 3K! :))) [img1]
Tedi30-07-2005 00:05:41 // 2998
Najó, nem várok tovább :))))
Inner Circle30-07-2005 00:02:28 // 2997
Itt egy kép Joe-nak:



Mika Hakkinen visszavonulása után francia vörösborral és bagettel kereskedik, meg hajtja a biciklis cicákat :-)
Inner Circle29-07-2005 23:49:14 // 2996
"A Renault a legmegbízhatóbb, és 2. leggyorsabb autó, összeségében viszont a legjobb. a McLaren viszont a leggyorsabb de talán a legmegbízhatatlanabb autó, és összeségben ez meg is pecsételi a sorsukat." Igazad van, de most visszautalnék a foci EB-re: akkor valaki azt mondta nekem, hogy a görögök csírájában ölték meg a szép focit azzal, hogy egy hatékony, de élvezhetetlen, gépies játékot mutatnak be.* Én abszolút nem értek a focihoz, de ugyanezt érzem az F1-ben a Renault-val szemben is. Nekem az a szép F1, ami nem elsősorban a megbízhatóságról szól, amiben nincsenek ilyen hülyeségek mint hogy 10 hellyel hátraküldik a tagot a motorcsere után meg két hétvégés motor, hanem nyomják mint süket a csengőt és a fele társaság elszáll ftaum közben... A Ferrari bemutatta 1998-tól, hogy a megbízhatóság pótolthatatlan előny, a Renault eltanulta, és most a szememben megölik a szép F1-et. Nem bánom hogy Rajkó kiesik, azt viszont igen hogy Alonso nem. *az amőbázni tudó kollegák valószínűleg ismerik a "lóugrásos" taktikát. Ez egy elég jó nyerő szisztéma, persze van ellenszere is: ugyanilyen lóugrásokban kell letenni a jeleket. És máris eljutottunk oda, hogy az egész játéknak nincs semmi értelme, az élvezetes agymunka és kombinálás mechanikus húzgálássá degradálódott. Egy időben sokat amőbáztam, de az ilyen taktikájú ellenfelekkel sose voltam hajlandó folytatni a játékot.
Inner Circle29-07-2005 23:42:42 // 2995
"Szintén abban az évben, az év vége felé a két ferrari megbukik az ellenőrzésen. Az első szárny szélesebb 1,5 cm-rel. Elveszik mindkét pilóta csapat pontjait, de az egyéni pontokat nem, mondván a csapat hibázott, a pilóták semmiről nem tudtak." Nem vették el a csapat-pontokat, a Ferrari akkor semmiféle büntetést nem kapott. Olyannyira hogy ők lettek a csapat-VB-k.
Inner Circle29-07-2005 23:41:51 // 2994
"DC Braziliai kizárását annó nem szárny túlméret, hanem szabálytalan üzemanyag használat okozta. A McLaren azzal védekezett hogy a teszekből maradt szabálytalan üzemanyag a tartályokban." Az egy másik sztori. A 2000-es brazil kizárás az első terelőszárny lógása miatt volt és azért utasították el, mert egyrészt a McLaren a pályahibákra fogta, a FIA szerint meg másnak nem volt ilyen gondja (ja, kivéve a Saubert akik el se indultak, mert szétestek az autóik a pályán...), másrészt a szabályban engedélyezett határon túl lógott, harmadrészt a szabály gyártási hibának adott helyt, nem beállítási hibának. Ezt igazán sose értettem, az F1-ben hogy gondolják hogy félcentis hibával gyártanak le egy alkatrészt?... Persze vol ilyen, a nevezetes sepangi esetnél, amikor a Ferrari ezt sikeresen elhitette a FIA-val... "Az ominózus szárnyprobléma a ferrarinál, pedig NEM AZ ELSŐ SZÁRNYAKNÁL volt, hanem az első futómű mögötti légterelenőnél ami a motorhoz irányítja a hűtő levegőt." Így van, ez az ún. "bargeboard", talán "vitorlá"-nak fordíthatnánk. "És nem mésfél centi hanem 0.15 mm, amire azt mondták, hogy ha lekaparják róla a festéket méretpontos lesz." Volt az egy centi is, a védekezés pedig arra épült, hogy a szabályban nem volt benne hogy mihez képest mérik azt a centit. A függőleges tengelyhez képest bőven szabálytalan volt, de az ügyvédek találtak egy kiskaput és valami ferde tengelyre hivatkoztak, hogy ahhoz képest belül van a határon. Tény, így betű szerint nem sértett szabályt, az viszont vicc, hogy ezt "gyártási hiba"-ként adták el. Az a csapat, ami képes olyan autót építeni ami éveken át nem esik ki műszaki hibából, valószínűleg egy centivel elnéz egy alkatrészt... ezt még egy tifosi sem hiheti el :D