
Forum >> Forma-1
zolee14526-07-2005 09:21:49 // 2917
joe7526-07-2005 09:09:12 // 2916
Az F-1 egy szinjáték, és a szinjátékban egy profi pókermeccset adnak elő.
Blöffölnek, és terítenek. Mindazonálltal semmiképp sem szerencsés egy év alapjáán, vagy 5-6 futam alapján megitélni egy olyan versenyzőt akinek csak futamgyőzelemből több mint 80 van.
zolee14526-07-2005 09:05:06 // 2915
nem azt mondom, hogy mondjon ellent, csak ne játssza meg a hülyét!
„A verseny elején az abroncsaim jól működtek, azonban ahogy teltek a körök egyre rosszabb lett a tapadás, és a másik gumiszállító által szolgáltatott termékek simán vertek minket. Egyre gyorsabbak lettek, miközben mi lassultunk.” – mondta. MS
joe7526-07-2005 08:44:30 // 2913
A címvédő Michael Schumacher a hockenheimi időmérőn mindössze 0.102 másodperccel volt lassabb a magát ugyanolyan üzemanyagszinttel kvalifikáló Fernando Alonsónál, a versenyen azonban nem tudta tartani vele a lépést. Todt ismét azt mondta, hogy a tapadás hiánya a Ferrari legalapvetőbb problémája.
Pofonegyszerű elemezni a versenyt. Látható, hogy 20-22 körig tűrhetően gyorsak voltunk; aztán (Michael) elkezdett visszaesni, és amikor (Jenson) Button megelőzte, már rengeteg időt vesztett, aztán a következő 23 kör leforgása alatt további 28 másodpercet" - mutatott rá Todt.
"Vagyis nyilvánvaló, hogy hiányzik a megfelelő tapadás, de nem mindig. A helyzet fokozatosan romlik, mégpedig gyorsabban, mint a többiek esetében."
Todt célzott rá, hogy a Ferrari akkor kezd lassulni, amikor egyre több gumi kerül az aszfaltra, és ezt az állapotot a versenyeknél kevésbé intenzív tesztelések során nehéz reprodukálni.
"Nyilvánvaló, hogy a tapadás a gumik kopása miatt romlik a verseny folyamán" - mondta. - "Vagy az időmérőn nincs elég tapadás, vagy a versenyen túl gyors a gumikopás. A teszteken azonban néha nehéz érzékelni ugyanazt a jelenséget, mint a versenyen, mert más a hőmérséklet, nem ugyanannyi gumi kerül az aszfaltra - rengeteg tényező van."
Williams & Segafredo? Ezé nem megy nekik, Tchibót kellene inniuk. :)
Autocorrect:
Szeged felé is lehet jönni vagy leugrott egy kis paprikáé.
De talán az M0 miatt lehetett arra felé. :)
Szeged fel is lehet jönni vagy leugrott egy kis paprikáé.
De talán az M0 miatt lehetett arra felé. :)
joe7526-07-2005 08:39:09 // 2909
És ha teszemazt tudott róla 94-ben, nem vagyok erről meggyőződve, de tegyük fel. Mit kellett volna csinálnia? Szembeszegülni Briatoréval, hogy köszi de én ezt az autót nem vezetem? Úgy kirugták volna mint a szart- 94-ben Ő csak egy tejfeles szájú újonc volt. Sem takintélye, sem befojása nem volt az F-1-ben. Briatore meg nem az a megalkuvó tipus.
joe7526-07-2005 08:36:09 // 2908
DC-t Braziliában egyszer zárták ki. Ez talán 99-ben volt......
"Érdemes lenne megfigyelni az összefüggéseket! Nem gondolod, hogy azért tartotta addig is a 3. helyet olyan simán, mert olyan gumi volt alatta ami egy ideig jó, de a végére majd elfogy?:)))"
A puhább gumi a fizika törvényei szerint hamarabb kopik. Most először panaszkodott MS a rossz gumikra egyértelműen.
"Asszem ez a manőver a lekörözötteknek is megy. Ugye nem ettől a legnagyobb Schumák? :)"
A klasszis pilóta szerintem a vesztes helyzetben is az tud maradni és ha kell akkor elengedi a gyorsabbat. Akár össze is törhette volna Buttont vagy Fisico-t. Elvileg MS, a csal és szándékosan töri az ellenfeleit elmélet szerint ennek kellett volna bekövetkeznie. De nem így lett ezért nem is lesz az idén világbajnok. :)
"Egy dologban nem tudok vitatkozni: motiváció. 7x-es vb és kűzd. Pedig pénz van szarásig, és van gyereke meg felesége akivel foglalkozhatna, de ő mégis kockára teszi az életét. Ez becsülendő!"
A Scumacher család irégylésre méltó. Nekem úgy tűnik igen jó alapokkal rendelkeznek hiszen egy ilyen vesztes VB esetén sem hallani konfliktusokról. Ralfról és a buta felesége teljesen más.
zolee14526-07-2005 08:33:13 // 2906
a pilóta ott él a csapattal együtt, biztos hogy mindenki (nem csak Schumák, a többi pilóta is) tud arról ha valami "nem fasza".
zolee14526-07-2005 08:31:27 // 2905
lehet hogy nem ugyanarról az évről beszélünk, mert elég határozottan emlékszem ezekre az esetekre.
joe7526-07-2005 08:29:35 // 2904
Amúgy a versenyhétvégén Csütörtöktől kezdve, érdemes kilátogatni a Fóti Cora-ba, mert a technikai szeményzet nagyon sokszor ott bandázik. Két éve a komplett williams csapat iszogatta a kávéját az ottani segafredo kávézóban , nem lehetett tőlük beférni.:)
joe7526-07-2005 08:27:36 // 2903
Lehet hogy leugrottak egy Halászlére. :)
joe7526-07-2005 08:26:54 // 2902
Az üzemanyag töltőből valóban hiányzott egy szűrő amit kivettek. De egyrészt nem emlékszem, hogy ezáltal gyorsabban végeztek volna a tankolással, másrészt nem értem hogy hol itt megint a pilóta szerepe.
A Pilóta azért van hogy azt az autót amit a csapat alá tol, azt vezesse, számoljon be a viselkedéséről, és segédkezzen a beállításokban. Az hogy egy autó szabályos-e, az üzemanyagtöltő szabályos-e, az a mindenkori csapatvezető felelőssége, nem a pilótáé.
DC Braziliai kizárását annó nem szárny túlméret, hanem szabálytalan üzemanyag használat okozta. A McLaren azzal védekezett hogy a teszekből maradt szabálytalan üzemanyag a tartályokban. Az ominózus szárnyprobléma a ferrarinál, pedig NEM AZ ELSŐ SZÁRNYAKNÁL volt, hanem az első futómű mögötti légterelenőnél ami a motorhoz irányítja a hűtő levegőt. És nem mésfél centi hanem 0.15 mm, amire azt mondták, hogy ha lekaparják róla a festéket méretpontos lesz.
zolee14526-07-2005 08:18:16 // 2901
szerintetek mit keresett ma reggel úgy negyed hét körül az M5 budapesti részén a Bp felé menő sávban egy RedBull Racing feliratú nyerges Scania??? Nem Németországból jönnek azok? Mit csinált ez Szegeden??? :)))
zolee14526-07-2005 07:29:59 // 2900
egyrészt nem csak a falap volt, hanem például az üzemanyagtöltő rendszer is.
az hogy ki kellett venni az vitatható, szerintem ha valaki szabálytalan azt ki kell venni és kész. Talán az addigi nagy előnyéhez ennek is köze volt. Az azért érdekes, hogy ha MS technikai felkészültségéről van szó akkor mindenki azt mondja hogy hűűű, Schumák nagyon ért a kocsihoz, meg a beállításokhoz, meg a tankoláshoz, meg a.....szóval mindenhez. Ha viszont valami szabálytalan akkor jön az hogy "na ne gondolja már senki hogy ő mindent tud ami az autóján van?!" Legjobb példa: DC száguld (talán Brazíliában) befejezi a futamot, bezsebeli a kis pontjait, majd kizárják. Ok: az első szárny 0,5 cm-rel lentebb van mint a megengedett. Elveszik a csapat, és az egyéni pontokat is. Szintén abban az évben, az év vége felé a két ferrari megbukik az ellenőrzésen. Az első szárny szélesebb 1,5 cm-rel. Elveszik mindkét pilóta csapat pontjait, de az egyéni pontokat nem, mondván a csapat hibázott, a pilóták semmiről nem tudtak. Ja, biztos nem érezték hogy jobban tapad az autó. bezzeg a köcsög DC, ő tudta, sőt ő csinálta!!!:)
Senna. Mindenáron való győzni akarás, motiváció, agresszivitás, stb. Ez nem ugyanaz, mint a csalás, kivételezés, csapattárs általi előre engedés. MS egy-két megmozdulása? Én csak a szabálytalanságokról beszélek és az sem egy-kettő. A kemény manővereket nem kritizálom, sőt azért nézek F1-et, hogy csatát, kűzdelmet lássak, de tiszta kűzdelmet!!!
Sokan meg is pofozták Sennát. Hmm, elmondod melyik volt a második? Én egy alkalomról tudok, amit aztán pár év múlva tovább is adott valami akkori újoncnak.:) Még poénkodtak is vele akkoriban a kommentátorok, hogy olyne lesz ez mint valami vándordíj. :)))
joe7526-07-2005 07:20:46 // 2899
Zolee.
A Bridgestone szenved. Ezálltal a partner csapatai is, bár a Ferrarin kívül a másik kettőn a Michlein se segítene sokat.
Nekem meggyőződésem hogy a Ferrari és a Bridgeston között lehet egy megállapodás miszerint a Ferrari nem fikázza a gumiszálítóját. Montezemoló Barcelonai dühkitörése volt az utolsó utána síri csend. a Bridgeston hatalmas presztis veszteséget szenved el így is, gondolom sok pénzt megér nekik hogy a Ferrari-t meggyőzzék ne hárítsák rájuk a felelősséget. De aki nem vak az a futamok alatt látja, hogy bizony a gumik tehetők felelőssé a gebaszért. Csak bekussol róla a csapat. Mondjuk úgy hogy jó együttműködő partner módjára viselkednek.
zolee14526-07-2005 07:14:44 // 2898
mostantól figyelmesebben fogom olvasni, hogy mit írsz, és megpróbálok minden szavadba belekötni! :DDDD
joe7526-07-2005 07:13:39 // 2897
Szerintem MS az F-1 történelmének százalékosan legkevesebbet hibázó sofőrje. Ráadásul 7 VB címéből legalább kettőt mindenki álltal elimerve egy gyengbb autóval szerezte. 94-et talán más aspektusból is meg lehetne vizsgálni. Ott ugye úgy lett VB hogy az utolsó versenyen ütközött Hill-el és kiestek mindketten. Sokat vitatott manőver volt, de azt se felejtsük el, hogy Hill-nek csak úgy lett esélye befogni MS-t hogy Schimit 3 versenyről kizárták, egy olyan hiba miatt amiről nem tehetett. Mert az az ominózus falap a kocsi alján 0.3 mm-el vékonyabb volt mint a megengedett. Komolyan elhiszi azt valaki, hogy egyrészt ebből bármiféle előnye lehetett, másrészt a pilóta tudja autója minden alkatrészének méreteinek helyességét tized mm-re pontosan? Ez vicc! MS-t ki kellett kapni a mezőnyből, mert különben az idény felénél már VB lett volna.
Amúgy elimerem, voltak vitatható, elitélhető megmozdulásai pályafutása során, de jellemzően az utóbbi 6-7 évben nem. Ugyanakkor ezek alapján felmerül a kérdés, hogy Senna hogy lehet valaki olyan kedvence, aki MS-t egy -két megmozdulásat elítéli holott Senna az agresszivitásban, a mindenáron győzni akárásban nem ismert tréfát. Sokan meg is pofozták emiatt.
zolee14526-07-2005 07:12:21 // 2896
"MS 5. lett úgy, hogy elfogyott alóla a gumma. Addig simán tartotta a 3. helyet"
Érdemes lenne megfigyelni az összefüggéseket! Nem gondolod, hogy azért tartotta addig is a 3. helyet olyan simán, mert olyan gumi volt alatta ami egy ideig jó, de a végére majd elfogy?:)))
"Mikor engedni kellett engedett és nem erőltette a vesztett helyzetet utat adva a fiatalságnak. :) Jó volt látni tényleg Ő a legjobb !"
Asszem ez a manőver a lekörözötteknek is megy. Ugye nem ettől a legnagyobb Schumák? :)
Egy dologban nem tudok vitatkozni: motiváció. 7x-es vb és kűzd. Pedig pénz van szarásig, és van gyereke meg felesége akivel foglalkozhatna, de ő mégis kockára teszi az életét. Ez becsülendő!
zolee14526-07-2005 07:07:05 // 2895
ma lesz a holnap tegnapja...vagy hogy is van? :)))
zolee14526-07-2005 07:06:20 // 2894
Palik hülye, ezt tudjuk...mi a kérdés? :DDDD
amúgy a Minardi egyik szerelője mondta, hogy a külső hőmérséklet csak a motornak számít, mert a fékek úgyis kb 650 fokon dolgoznak, szóval ott mindegy hogy a levegő 20 vagy 45 fokos. Én inkább hiszek a Minardi szerelőjének mint Paliknak.
Van egy F1 Challenge nevű játék, az elég jól van állítólag modellezve, és ott fékezéskor úgy 7-800 fokig melegszik a cucc, és ha elrontom a fékhűtés méretét, és 5-10 körön keresztül 1000 fok fölé megy akkor általában elszállnak a fékek, és vége a versenyemnek. Tudom ez csak egy játék, de kb megfelel annak amit a Minardinál mondott Zsolti akkori szerelője.
joe7526-07-2005 07:01:08 // 2893
Ma holnap van? :)) A fenébe.:)))
zolee14526-07-2005 07:00:16 // 2892
pár évtizeddel ezelőtt még tényleg lehetett vb címet nyerni második vonalbéli autóval, mert nem volt nagy a különbség, de mostanában max futamot lehet nyerni ahogy azt láttuk az USA nagydíjon.:)
MS-t tényleg nem tartom sofőrgéniusznak, mert pont azok a tulajdonságok amiket felsoroltál csak olyankor jelemzőek rá amikor a legjobb kocsival megy. Ha valaki kergeti a pályán akkor bizony tud hibázni, persze nem Ralfra gondolok, mert az vicc amit ők a pályán csinálnak ha találkoznak. Amúgy mielőtt félreértenéd, mindenki ilyen: a legjobb kocsival nagyon magabiztos, a gyengébbel meg hibázik, mert azzal is gyorsan akar menni, viszont épp ezért nem kéne annyira kiemelni MS-t.
Csak egy kérdés: látva RB mostani teljesítményét mennyivel kellett jobbnak lennie a Ferrarinak a többieknél, hogy RB kört adjon a fél mezőnynek? Úgy nem volt nehéz MS-nek sem gyorsan menni. Ha második vonalról beszélünk max a Benetton jöhet szóba, még a Fordos időkből, de az meg megint egy érdekes kérdés. Végigcsalták az évet, majd az egészet megkoronázta Schumák egy ütközéssel. Amikor Hill is kiesett vb lett MS. Majd ugyanezt megcsinálta JV-vel is, ott csak ő esett ki, erre még jól ki is zárták, és elvették a pontjait. Hűű, jól kitoltak vele...
Akarom mondani ma van a holnap. :)
Szivesen, vita indítónak jó lesz...........holnapra. :)
Csütörtök és péntek játszik. A többit kihagyom és a népeket is. :)
raga25-07-2005 23:59:13 // 2888
Én megyek a kollégámmal hétvégén mind a 3 napra, ki jön még?
Meghogy másodperc alatt eléri az 1400 fokot. Meghogy elmelegszik az utcai autó féke 200 fok körül......
Ollah25-07-2005 22:14:27 // 2886
"kelt mint fent"
Kiralyi var, Altamira, felemelt, balra.
Don Fulig di St. James
:PPPPPPPP
Sele! Koszi! ;)
bb1825-07-2005 20:00:58 // 2885
nem olvastam a dologrol tehát kérdésem:
Hogy is van ez?
A Palik mondotta volt hogy a közuti autok fékének üzemi hömérséklete 200 fok körül van a forma 1 autoké 1400 fok celsius.
Ekkora baromságot még nem hallottam. Vagy én vagyok teljesen hüje?
Megtisztelö válaszotokat várva maradok tisztelettel bb18
kelt mint fent.
szerinetm.
Volt is meg lesz is futam. Hokkenkejm volt Hungaroring lesz. :)
MS 5. lett úgy, hogy elfogyott alóla a gumma. Addig simán tartotta a 3. helyet. Báttön megelőzte majd Fizikella is de attól függetlenül ezen a versenyen is Ő volt a legjobb (muhahahahaha). 7x-es bajnok és úgy küzdött mintha ma kezdte volna. Mikor engedni kellett engedett és nem erőltette a vesztett helyzetet utat adva a fiatalságnak. :) Jó volt látni tényleg Ő a legjobb !
Ollah25-07-2005 16:17:44 // 2883
Wehhehe, adj nekik!!! ;DDDDDDD
Ollah25-07-2005 16:17:11 // 2882
MS nem feltetlenul hatalmas sofor-geniusz (aze' szerintem az) :))), viszont az a hatarozottsag, agresszivitas, koncentracio, celtudatossag stb., amivel vezet, magasan az atlag fole helyezi. Magasan a jok fole helyezi. Ezert tudott olykor masodik vonalbeli autoval is vilagbajnok lenni.
Nem szeretem, ha a Suhamert atlagos, vagy az atlagnal alig jobb versenyzokent tuntetik fel. Nyilvan sokaknak antipatikus, ellenszenves es visszataszito, akar eppen a fenti tulajdonsagai miatt, de ettol a Forma 1 egyik legnagyobb alakja, a valaha volt egyik legjobb pilota. Ha valaki ketelkedik, annak a jol bevalt slagert tudom csak megismetelni: "nezzetek a tablara!" ;))))))))
No offense. ;)
Szerintem jelenleg is nagyon jo auto a Ferrari, en hajlamos vagyok mindent a sz@r gumikra fogni.
Bajdovej, volt most futam hetvegen vagy most lesz vagy mikor ki es hol merre miert hanyszor? :PPPP Lusta vagyok visszaolvasni, annyit firkaltok itt ossze-vissza... :DDDDDDD
Még szerencs, hogy van EGY ISTEN és sok-sok alattvaló akiknek csak a morzsa jut.;-)
Tedi25-07-2005 15:19:19 // 2880
Halesz25-07-2005 12:24:01 // 2879
Már megint egyetértünk, ez gyanús nekem :)
zolee14525-07-2005 12:08:56 // 2878
ez egyértelmű, a ha-val kezdődő mondatokat nem érdemes befejezni...
joe7525-07-2005 12:03:53 // 2877
Én nem különösebben csíptem Senna-t. Mondjuk úgy annak szurkoltam hogy valaki elverje. :) De tény és való hogy az egyik legnagyobb pilóta volt az F-1 történelmében. Sajnos ezalatt a több mint 50 év alatt annyi minden változott, autók, szabályok, versenytávok, pályák, annyi objektív tényező ami kizárja azt hogy eldönthető legyen ki volt a legjobb, vagy volt-e ilyen. MS gyakorlatilag Senna-t váltotta a nagyágyúk listáján. Minimálisat versenyeztek együtt. Gyakorlatilag másfél évet, olyankor amikor Senna már nagy bajnok volt, MS meg egy fiatal tehetség. 94-ben amikor Senna meghalt Ő egy Világbajnok autóban ült, Ms pedig egy Benettonban amiben ősrégi V8-as ford Zetec-R motor dolgozott. Ő abban az évben VB lett egy mindenki álltal műszakilag sokkal gyengébb autónak tartott technikával. Hogy Vb lehetett volna-e ha Senna akkor nem hal meg? Talán igen talán nem. Sosem tudjuk meg.
zolee14525-07-2005 11:34:43 // 2876
ezért mondom, hogy egy szubjektív dologról nehéz objektív vitát lefolytatni, mert MS eredményességét firtatva nem szabad elmennünk szó nélkül egy fontos dátum mellett: 1994. május 1.
Egy dologban nincs köztünk vita: MS a legeredményesebb. Ettől még legjobb számomra Senna marad!
joe7525-07-2005 11:20:39 // 2875
Ezt nem lehet pontosan eldönteni hogy ki volt vagy épp ki a legjobb pilóta. Számomra MS az etalon Ő a 100% Gyakorlatilag minden csúcsot Ő tart kivéve a pole poziciók számát na abban 2. De amúgy ezen felül torony magasan a legjobb pilóta, még szerintem ma is, pedig már megette a kenyere javát az F-1-ben.
Nem a legszimpatikusabb, nem a leglátványosabban versenyző, Német és ez önmagábban is minusz 10 pont a népszerűségi versenyben, de ugyanakkor roppant precíz, hatalmas taktikus, és ami a legszimpatikusabb benne, hogy ha kell tud veszíteni. Simán visszavonulhatott volna, mára mindenki kinyalhatná fényesre neki, mert elmondhatta volna a pályán verhetetlen, mindenki más csak úgy lehet VB ha Ő már nincs ott., Ehelyett még egy 2. helynek is úgy tud örülni mint ha élete első győzelme lenne. Én nem tudom mi motiválja, szerintem csak a vezetés élvezete, de én meghajolok elötte.
zolee14525-07-2005 11:10:35 // 2874
"ott vannak a 3. helyen ami szép eredmény a tekintetben is, hogy Alonso és Kimi tudja csak verni Sumákot. Pedig Ő ugye egy igen gyenge képességű autóval köröz."
Kár hogy nem lehet a topicon belül "szűrni" a hsz-eket, és a keresést korlátozni Schumák képességeire!
Érdekes, és tanulságos lenne visszaolvasnotok egy kicsit. Az az alaphelyzet, hogy Schumák az isten, sőt ha valaki őt említi akkor a fanok szinte varázsütésre Kerpen felé fordulnak, és a földre borulnak! :)))
Mivel ő az isten így egyértelmű, hogy egy überfasza kocsival szétgyalázza a mezőnyt. Egy átlagos autóval már "csak" mindent megnyer, és a jelenlegi 3. helyhez egy iszonyatosankibaszottgyenge kocsi kell, ami még a Minardinál is rosszabb.
Olyan nehéz azt elképzelni, hogy MS bár az átlagnál jobb pilóta, de semmi extra, így egy átlagos Ferrarival csak átlagos teljesítményre futja?
zolee14525-07-2005 10:49:01 // 2873
"MS esetében a versenyzői qualitás a szememben egyedüliként 33%"
Úgy gondolom hogy tökéletes ember nincs, ezért max 32%, és az nálam Senna, mindenki más utána! Persze csak tényeken lehet vitázni, olyan dolgokon nem amik úgy kezdődnek, hogy "szerintem". Szerintem ebben egyetértünk, mert a "ki a legjobb pilóta?" kérdésre mindenki érzelmi alapon válaszol.
Azt meg már megint kitárgyaltuk, hogy szerintem:) nem csak a gumi a hibás.
öööö ha jól belehúz akkor meglehet a 10. is.
Tény, az öreg mármint Sumák nem foglalkozik az idei évvel. Tisztában van vele, hogy elment az év. A csapat is tudja de azért ott vannak a 3. helyen ami szép eredmény a tekintetben is, hogy Alonso és Kimi tudja csak verni Sumákot. Pedig Ő ugye egy igen gyenge képességű autóval köröz.
Jó példa volt Rubens, nem hiszem el, hogy ennyi Forma1-es éve után ilyen amatőren tudna versenyezni. Próbálkozott valami újjal de nem jött be. Lehet, hogy nézi a Moto GP-t meg Rossit. :)
Komolyra fordítva a szót. Ha megnyeri Ő lesz a világbajnok. Ha ezt tudja még 2x 3x produkálni el is hiszem. Olyan érzésem van mint a frissen feltörekvő zenészeknél mikor gyártanak egy slágert majd eltünnek.
joe7525-07-2005 10:12:34 // 2870
Zolee.
Én nagy Ferrari szurkolónak tartom magam, amióta az ezsemet tudom, és tudok a F-1 létezéséről mindig is a vörösöknek szurkoltam. Nem azt mondom, hogy a 2005 a legjobb évem de sajnos jutott kudarcból épp elég a 80-as és 90-es években, így ahhoz képest ez az év mit sem számít. Ennél voltak sokkal pocsékabb évek is. Az elmúlt 6-8 év viszont annyi örömet okozott hogy ennyi kudarc belefér. Az idei évet cseszhetjük. Még 3 futammal ezelött bizakodtam, de mára világossá vált nem megy ez a VB az idén. Ami valamilyen szinten megnyugtató, hogy tudom, az autó alapvetően jó és megbízható, a siker a ferrarin kívüli tényezőn a gumikon múlik. Tehát ha sikerülne valamit a japcsiknak kitalálniuk újra küzdhetne a scuderia az első helyért. Remélem azért az idén legalább egy futamgyőzelmet összehoznak, szerintem ez lehet a legnagyobb cél, valamint a konstruktőri 3 hely, ami simán meg is lehet.
Én nem kötekedem és Alonsó sikerét kicsit sem írom a szerencse számlájára. Szerencsét azok emlegetnek akik képtelenek elfogadni azt a tényt, hogy nem az Ő kedvencük a legjobb. Véleményem szerint szerencsével lehet nyerni 1 max. 2 futamot, de vilgágbajnokságot, főleg ahol 19 futam alapján hírdetnek győzteset nem!! A közvetítés alatt Palik -Hova tünt Démon Hill gazdagon- László okfejtegetése a siker és százalékok tekintetében helytálló volt. azt mondta hogy 33% a pilóta, 33% az autó, és 33% a gumik szerepe. maradjon 1% a mázli faktorra. Alonsó hozza a 30% -ot minimum, a renault szintén legalább 30% és a Michlein is Hozza a 30% ez Raikönnen elsetében az autónál a megbízhatóság miatt max. 20% a többi megvan, míg pl. MS esetében a versenyzői qualitás a szememben egyedüliként 33% az autó is valahol a 30% körül mozog. de a gumik a legjobb esetben is max. 15%-ot érnek.
Ezek alapján Alonsó és a renault VB-je eddig totálisan megérdemelt!
zolee14525-07-2005 09:47:26 // 2869
oké, akkor most: szerintem Schumák idén nem nyerheti meg a 9. vb címét, hisz ha nyerne is - amire nem sok esély van - csak a 8. jöhet!
Na, rendben vagyunk? :)))
Csak pénteken? Kint leszek a ringen. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
535
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV